חם מהתנור: מעקב שחקנים חופשיים, יום 1/רועי ויינברג

שוק השחקנים החופשיים מתחיל, והשנה המעברים האפשריים של הכוכבים, ביניהם לברון ג'יימס, כרמלו אנטוני ודריק נוביצקי, יכולים לשנות את פני הליגה. לכן כאן בהופס, נעשה מעקב יום יומי אחר מה שקורה בשוק.

עדכון אחרון: 20:44

*

דאלאס: הקבוצה דוחה את השיחות בקשר למו"מ עם דריק נוביצקי על הארכת חוזהו, עד שתדבר עם כרמלו אנטוני. ההחלטה נועדה לפנות לקבוצה כמה שיותר מקום תחת גג השכר, כדי לאפשר לאנטוני לחתום במדיה. נוביצקי בן ה-36 אמר מספר רב של פעמים כי הוא מוכן לקצץ במשכורתו בצורה משמעותית, אם דאלאס תשדרג הסגל סביבו.

*

קליבלנד: בעלי הקבוצה, דן גילברט, צייץ כי הקבוצה מוכנה לעוד 6 שנים עם קיירי אירווינג, דבר הרומז כי אירווינג חתם על החוזה שהוצע לו, על פי דיווחים, מהמועדון-90 מיליון דולר ל-5 שנים, החוזה הגדול ביותר שיכול לקבל. החתימה הרשמית צפוייה להיות ב-10 ביולי, התאריך בו לשחקנים מותר לחתום בקבוצות שונות.

אירווינג ישאר בקליבלנד עד 2020, במידה ולא יועבר לשום קבוצה אחרת בטרייד או יפרוש ממשחק. בעונה האחרונה, אירווינג קלע 20.8 נק' עם 6.1 אס' למשחק.

 

הקאבלירס מעוניינת להשאיר את ספנסר האווס, סנטר עם חוכמת משחק גבוהה, אצלה בעונה הבאה. בנוסף לקליבלנד, גם פורטלנד, יוסטון ודאלאס מעוניינות בסנטר בן ה-26, שקולע 13.2 נק' עם 8.3 ריב' למשחק.

מיאמי היט, אטלנטה הוקס ,שיקגו בולס,ו-2 הקבוצות מלוס אנג'לס (לייקרס וקליפרס) מעוניינות בלואל דנג, כשחקן ספסל שיתן עומק לסגלן.

*

מיאמי: מקורות דיווחו כי כוכב ההיט, ה-MVP לשעבר, לברון ג'יימס, מעוניין בחוזה מקסימום בקבוצה בה יחתום. ג'יימס מעולם לא קיבל חוזה מקסימום, ואף ב-2010, שעבר למיאמי מקליבלנד, הוא חתם על חוזה מופחת כדי לפנות מקום בתקרת השכר לדווין וויד וכריס בוש, האול-סטארים האחרים שחתמו במיאמי באותו קיץ.

במהלך סוף השבוע, לברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש דיברו ביניהם על האופציה להשאר במיאמי ביחד, מבחינה פיננסית. במידה וכל אחד מהם יקח חוזה הנמוך ב-5 מיליון דולר לעונה מחוזהו הנוכחי, למיאמי יהיה מספיק כסף כדי להחתים את קייל לאורי, הפוינט גארד של הראפטורס. לא ידוע, עדיין, מה הביג טרי החליטו.

קבוצות מעוניינות בשחקן המועדון בעונה האחרונה, ראשרד לואיס. ביניהן-אינדיאנה, טורונטו, אוקלהומה סיטי וסן אנטוניו, מלבד מיאמי שרוצה להשאירו אצלה.

הקבוצה רוצה להחתים את וינס קרטר, שון מריון וסטיב בלייק.

*

אורלנדו: הקבוצה תשחרר את הפוינט גארד ג'מיר נלסון, לאחר עשור במדיה. נלסון צפוי להרוויח כ-8 מיליון דולר בעונה הבאה, ושיחרור השחקן יחייב אורלנדו לשלם לו 2 מיליון דולר בלבד מתוך ה-8. ב-651 משחקים במדי אורלנדו, נלסון קלע 12.6 נק' עם 5.4 אס' למשחק, והוא נחשב ל"שריד האחרון" מהקבוצה החזקה של אורלנדו בסוף שנות ה-2000, שהגיעה פעמיים ברציפות לגמר המזרח בפלייאוף. הוא יוכל לחתום מחדש באורלנדו, על חוזה נמוך יותר, אבל לפי השמועות כנראה יחתום בקונטנדרית שצריכה שחקן מנוסה.

*

טורונטו: מנג'ר הקבוצה, מסאי יוג'רי, ומאמנה, דווין קייסי, יטוסו לפילדלפיה כדי לדבר עם דווין קייסי, ולנסות להשאירו בקבוצה. למרות זאת, נשיא פעילויות הכדורסל של מיאמי, פט ריילי, יצר קשר עם אנדי מילר, סוכנו של השחקן, והם צפויים להפגש בקרוב. מלבדם, דאלאס והלייקרס מעוניינות בשחקן.

הקבוצה מתכננת להעביר את ג'ון סלמונס לאטלנטה, תמורת הקומבו גארד לו וויליאמס. סלמונס יתן ניסיון ועומק בעמדת הסמול פורוורד להוקס, ו-וויליאמס יוכל לשמש כסקורר בולט מהספסל בראפטורס, תחום בו היו חלשים העונה. הראפטורס מעוניינת להוסיף את הסנטר המבטיח, לוקאס נוגירה, לטרייד.

המועדון רוצה להשאיר אצלו את הפורוורד טיילר הנסבורו.

*

ברוקלין: הקבוצה ממשיכה לחפש מאמן, לאחר הטרייד של ג'ייסון קיד. בין המועמדים-ג'ורג' קארל, מאמן דנבר בעבר, ליונל הולינס, מאמן ממפיס בעבר, ואטורה מסינה, כיום מאמן צסק"א מוסקבה.

דווח שהקליפרס של דוק ריברס, אצלו שיחק פול פירס במהלך תקופתם המשותפת בבוסטון, רוצה להביאו לקבוצה. גם פורטלנד, יוסטון, שיקגו, ממפיס ודאלאס מעוניינות בוטרן.

*

אינדיאנה: מקור במועדון אמר כי המטרה המרכזית של הקבוצה בקיץ הנה להשאיר את לאנס סטפנסון במדיה, אך השחקן מקבל הצעות מקבוצות אחרות, ביניהן שיקגו בולס.

הקבוצה רוצה להחתים את הבחירה ה-12 בדראפט 2010, אקסבייר הנרי, כמחליפו של אוון טרנר.

*

סקרמנטו: איזייאה תומאס מושך עניין מקבוצות רבות בליגה, ביניהן מיאמי היט, דטרויט פיסטונס, לוס אנג'לס לייקרס, דאלאס מאבריקס, פניקס סאנס, גולדן סטייט ווריורס ובוסטון סלטיקס. ידוע כי שחקנה של בוסטון, ראז'ון רונדו, מושך עניין רב בסקרמנטו, וקיימת האפשרות של סיין אנד טרייד, במסגרתו תומאס יעבור לבוסטון, ורונדו לקינגס.

*

לייקרס: הקבוצה דיברה עם שחקנה בעונה האחרונה, פאו גאסול, על האפשרות בה יחתום מחדש בקבוצה. כמו כן, הקבוצה דיברה עם פורוורד הווריורס העונה, קנת' בייזמור, בקשר להצטרפות אפשרית שלו למועדון. בייזמור קיבל הצעות מהסלטיקס, מהוקס ומהמאבריקס, על פי דיווחים.

המטרה המרכזית של הקבוצה נשארה החתמת לברון ג'יימס וכרמלו אנטוני, ואנטוני יפגש עם נציגיה ביום חמישי. מלבדם, דווח שהקבוצה מתעניינת בהחתמת כריס בוש אצלה.

*

וושינגטון: הקבוצה רוצה להשאיר אצלה את הפורוורד הרב-גוני, טרבור אריזה. רנדי וויטמן, מאמנו, צפוי להפגש עמו ולנסות לשכנעו להמשיך אצל המכשפים. גם הקאבלירס, הסאנס, הקליפרס, ההיט, המאבריקס, הקליפרס והג'אז מעוניינות בשחקן.

פורוורד הקבוצה, טרבור בוקר, מושך עניין רב מצידן של קבוצות רבות בליגה, ביניהן מיאמי, מינסוטה, יוטה, ברוקלין, ניו יורק, אורלנדו ו-וושינגטון.

*

יוסטון: קבוצות רבות מעוניינות בשחקן המועדון בעונה האחרונה, צ'נדלר פרסונס, שהפך לשחקן חופשי, ביניהן שיקגו, דאלאס (שמתכננות להחתימו במקרה ואנטוני לא ישחק אצלן), מינסוטה, הלייקרס והסאנס.

*

פניקס: הקבוצה צפוייה להגיש הצעת חוזה לשחקן החופשי המוגבל, ששיחק אצלה בעונה האחרונה-אריק בלדסו. הג'אז מתכננת לעשות אותו דבר עם גורדון היווארד.

*

דאלאס: הקבוצה מתכננת לדבר עם דווין האריס, דריק נוביצקי, וינס קרטר ושון מריון בקשר להשארותם בקבוצה, בנוסף לשחקנים רבים אחרים, ביניהם פרסונס ודנג.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 27 תגובות

  1. כל הכבוד רועי על ריכוז הידיעות
    מה שנשמע לי קצת מוזר כל הקבוצות שציינת שרוצות את דנג כעיבוי הספסל? דואנג לא יסתפק בחוזה של שחקן ספסל,ביחוד הצחיק אותי הקטע של הלייקרס,יעלה מהספסל ויחליף את מי בדיוק???
    ולכל אלה שטוענים שכל מה שלברון עושה אז אני נגדו אז הנה מילה טובה על לברון,אם הידיעה הזאת נכונה אז שיחק אותה וסוף כל סוף יקבל את מה שמגיע לו ושהקבוצה שהכי רוצה אותו תסתדר על פיו ולא הוא על פיה

    1. דווקא אני לא אוהב את המהלך, אבל שיהיה…
      לגבי דנג, יש שמועה שקליפרס פנו לדנג. לדעתי גם אם מוותרים על דאדלי (ואני מאמין שאיכשהו יעיפו אותו תמורת איזה בחירת סיבוב שני כי הוא ממש אכזב) הם צריכים לעשות עוד טרייד כדי להביא את דנג.
      אבל דנג בא להם בדיוק במקום. ושם הוא ייפתח עם בארנס כגיבוי מהספסל (או פירס אם הקשישה ירצה לבוא…)
      אם הקיץ של הקליפרס (בהנחה שזה אפשרי) ייראה ככה, אני ממש אשמח:
      מגיעים: דנג, האוז, פירס והחתמה מחדש של קוליסון
      הולכים: דאדלי, ווילי גרין, גריינג'ר וביג בייבי
      יש עוד שחקנים שמסיימים חושה כמו הולינס וטורקוגלו.
      אני מניח שהרבה ייצטרך לחכות עד לסידור העניין של הבעלים

      1. אני לא מצליח לראות את זה קורה דנג והואס יקחו חוזים לא קלים וגם קוליסן,לדעתי(לא מבין בעניין החוזים)אבל זה נראה לי לא ישים.מכל מי שאמרת הכי טוב לקליפרס זה דנג,הכי ישים לדעתי זה פירס

        1. רשמתי שאני לא בטוח שזה אפשרי בגלל שגם אני לא מבין גדול בחוזים ויודע ששניהם חוזים לא קטנים.
          פירס אכן ישים יותר וייסתפק בחוזה נמוך אני מאמין.
          קוליסון לדעתי רוצה חוזה גדול יותר ממה שהיה לו (הייתה לו אופציה לעוד שנה וחתך) אבל אני לא יודע אם יותר מדיי קבוצות יעמדו בתור לשלם לו חוזה כזה ומקווה שבסוף ייצטרך לחזור לקליפרס בחוזה דומה למה שהיה לו.
          בכל אופן, בדנג הייתי מרכז את מירב המאמפים, חשוב הרבה יותר מהאוז וקוליסון.

  2. תודה רועי,
    מעניין יהיה אם פירס יחתום בשיקגו.
    גם קליפרס אופציה מעניינת אבל קשה לראןת אותי הולך לקבוצה שיהיה בה אופציה 700.
    לפי דעתי הוא צריך לחתום עם בוסטון לסגור מעגל ולפרוש עוד שנה שנתיים בבוסטון.

  3. לדעתי זה די סגור שזה יהיה הקליפרס,גם קבוצה שיכולה להתמודד על אליפות,גם איחוד עם ריברס וגם חזרה לעיר שבה גדל.
    אני מודה שהרעיון שהכי אהבתי זה של סן אנטוניו זה באמת יכל להיות להיט

  4. רועי מותר להחתים רק מ10 ביולי ? למה לא מהיום בלילה ?
    מעניין לראות קבוצות כמו שיקגו וקליפרס שהן מאוד פעילות אבל הם כבר מעל תקרת הסחר מה שאומר ששחקנים כמו בוזר , גיבסון , גריפין יכולים להשתחרר ולהיות קלף מנצח . הקבוצה הפעילות שיש להן הכי הרבה סיכויים מהבחינה הזאת הם הלייקרס , דאלאס מיאמי שיש להם מספיק כסף .

  5. תודה רועי.

    תיקון אחד: אטלנטה תנצל את האופציה לשלם לסלמונס מליון ולהיפטר ממנו. הטרייד נועד לפנות מקום להחתמת שחקן חופשי (דנג?).

  6. רועי אתה ענק תודה רבה.
    אני אישית אשמח מאד אם פעם בשבוע תדווח על כל הידיעות המעניינות של אותו שבוע.
    אם תעשה זאת כל יום חוששני שתתעייף ותפרוש.
    לכן פעם בשבוע יעזור לנו מאד.
    לאחר שתסתיים עונת הטריידים אשמח לקבל סיכום כולל של כל השינויים בכל הקבוצות (כולל הגעת שחקני דראפט נבחרים).
    כל הכבוד ותודה רבה.

  7. תודה רבה על העדכונים 🙂 אותי מעניין מה הסאנס יעשו בקיץ! יש להם מקום בתקרת שכר והרבה נכסים לטריידים מעניינים. אני רק מקווה שלא יהיו פזיזים. לפי דעתי מונרו או לאב אופצייה מעניינת, משום שאין טעם לסתום את התקרת שכר בקיץ אחד אלא להשאיר מקום לתמרון. כי כפי שראינו אף קבוצה לא נהיית אלופה בעונה אחת, צריך סבלנות ובנייה נכונה.

      1. מצטער אולי על הקטנוניות, אבל חד פעמי קצת לא מתיישב עם אף קבוצה.
        בכל מקרה, אני מסכים שגלקטיקוס זה דבר בעייתי, אחרי הכל לזכות באליפות זה גם ככה קשה. בעונה אחת זה נדיר (בוסטון, לדעתי גם מכבי ת"א בכדורגל עונה להגדרה וזכתה בשנה הראשונה אבל אני לא ממש מעודכן), אבל לרוב בונים פרוייקטים כאלה במטרה להחזיק כמה שנים ולהצליח (מיאמי, סיטי זכתה באליפות, ריאל מדריד וכו').
        ולפעמים זה פשוט נכשל בצורה מחפירה (לייקרס שנה שעברה).

  8. לייקרס מעוניינים באיזייה תומאס לדעתי בחירה מצוינת שהם צריכים ללכת עליה בגדול : צעיר , משתפר , אוהד לייקרס , בתחילת דרכו כך שלא צריך לשלם לו יותר מ5 מיליון במקסימום של המקסימום בנוסף הוא שחקן חמישייה לגיטימי שיכול להסתדר מעולה עם קובי ועם סנטר טוב וצעיר כמו מונרו למשל .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט