מעורב הופס ליום שני / מנחם לס

1.המעורבים שלי

אני מנסה להכניס מעורב כל יום. ישנם ימים שבגלל בקורי רופאים, בדיקות וכו' – גייל בת 87 עם סרטן שד אגרסיבי ואני בן 86 עם סרטן ערמונית שהיה בתרדמה 26 שנים ולפתע התפרץ (שלא לדבר על בעיות הלב שבינתיים הסתדרו) – אני לא מסוגל לכתוב או שה'מעורב' לא עומד ברמה שהצבתי לעצמי. אז למרות המחמאות של רבים מכם על 'אחלה מעורב', אני יודע שכמה מהם הם לא כאלה 'אחלה', ואני בכל זאת מכניס אותם.

אני משתדל שרובם יהיו על רמה אם כי אני יודע טוב-טוב שלעתים הרמה אינה לרוחי, כמו שאומרים החברים שלי מבית זרע.

2. הוספת תמונה או איור לתגובה שלך

מדי כמה שבועות אני מזכיר שניתן להוסיף תמונה כל שהיא או איור לתגובתך ע"י כניסה ל-GRAVATAR.COM ותוך 3 דקות תלווה את תגובתך – רק אצלנו באתר – כל תמונה או איור שבחרת!

3. האם ה-MVP העכשווי הוא שי (שג"א), וכזה יישאר אם הוא לא יפסיד אותו?

אכתוב כאן בקרוב מאד שאני מוכן להתערב שה-MVP של העונה הוא שי, שלא גנב, אלא פשוט לקח, את ה-MVP מניקולה יוקיץ' שמתחיל להיראות כאילו שהסוסים הסרביים שלו מעניינים אותו יותר מאיזה תואר דפוק ב-NBA.

הת'אנדר מאוקלהומה סיטי הובילו רק פעם אחת עם יתרון שלוש בתחילת המשחק ומצאו את עצמם מפגרים ב-11 נגד דנבר נאגטס.

אבל HERE COMES שי: עם 7 טיקים לסיום והנאגטס מובילה בנקודה 117-116 שי החל את ה-HEROICS שלו. אחרי FAKING – –

הוא החל לחשוב מה תהיה זריקת הנצחון הטובה ביותר שלו.

הוא קבר אותה עם פחות משנייה בשעון עד לבאזר. הקהל? CRAZY! היי, הם ניצחו את האלופה וגיבורם, שי, לקח בכוח את כתר ה-MVP ושם אותו על ראשו. הכתר יישאר שם עד שמישהו ייקח אותו ממנו. לא נראה לי שזה יהיה ניקולה.

האנליסט בטיווי אמר:

A “Shai Gilgeous-Alexander really the best player in the league. OKC Thunder down the entire 4th quarter and they were able to squeeze this one out. On a night where SGA was struggling by his standards, he was able to make a big steal and the clutch turnaround. MVP!!!”

4. קיגן מוריי קובע שיא NBA עם 11 טרייז רצופים, מתוך 12

זה ההישג שקבע שלשום:

 Keegan Murray made 12 3-pointers, including an NBA-record 11 straight, and scored a career-high 47 points to lead the Sacramento Kings to a 125-104 victory over the Utah Jazz on Saturday night.

12 הטרייז הם שניים משיאו של קליי תומפסון – 14 שלשות – מ-2018.

הנה כל ה-12:

בין כל שיאיו של מוריי התחבא עוד שיא: 26 נקודות ברבע השלישי.

משחק הכדורסל משתנה לחלוטין עם כל השלשות האלה.

5. תמונה המספרת את סיפור הווריורס: סוף סוף רגע של אושר

סטפן קרי הנושא את קבוצתו למרות 'סלאמפ' בקליעתו, קולע 37 נגד הנקס בנצחון קשה מאד

כמה דקות לפני סוף המשחק לסטפן קרי היה מבט של שחקן שהיה לו כבר מספיק. הדראמה של דריימונד גרין, 12 הפסדים מ-16 האחרונים, הסלאמפ שלו של 21 מ-28 מה-3 עד משחק הלילה שבתמונה, ואפילו שאלות ביכולתו להיות עדיין מנהיג הקבוצה. עם ה-38 נקודות שקלע נגד הנטס הוא נראה מאושר כשחקן העושה זאת לראשונה.

 

6. פיניקס סאנס לא נהנתה ממש מבראדלי ביל מאז שהגיע, ועכשיו הוא נקע עקבו!

eal suffered another injury setback during the Suns’ Friday contest against the New York Knicks at Footprint Center in Phoenix, Ariz. Beal landed awkwardly on his right ankle as Knicks guard Donte DiVincenzo closed out on him while taking a three-pointer.

7. למה ומדוע הווריורס נאמנים לדריימונד גרין עד הסוף?

היה מי שאמר ש"הם מפחדים ממנו".

אני מבטיח לכל אחד באתר שהם לא 'פוחדים ממנו' ולא בטיח. אז בואו נקשיב לסטיב קר:

אגב, כשאתה חייב למישהו 100 מיליון כמו שהווריורס חייבים לדריי, אתה לא פוחד ממנו. הוא פוחד ממך – (שמא תמצא תרוץ לא לשלם).

8. הסנטרים, והכסף שעשו מכדורסל נכון להיום

9. קטע מההסטוריה: היה רק גארד אחד בנוסף למייקל ג'ורדן שלארי בירד פחד ממנו

Larry Bird names the only shooting guard he feared besides Michael Jordan: "There wasn’t much of a difference between the two"

Only two guards instilled fear in Larry Legend during his playing days

לארי, 'THE HICK FROM FRTENCH LICK" היה שחקן מצויין ובטוח בעצמו כל כך שלא הייתה לו בעייה להודות מי משחקני ה-NBA גרם לו להזיע עוד לפני שהתחיל המשחק.

As most of us have witnessed, Bird was a ruthless competitor, and no tough guy could ever make him cower in terror on the court. Technically, that's true, as the only thing that "The Hick from French Lick" feared was an unstoppable game or, in other words, Michael Jordan.

מייקל ג'ורדן לא היה היחיד בקטגוריה הזאת: לארי בירד כותב בספרו:

"I remember one playoff game (during the 1980-81 season) when he had Chris Ford guarding him, M.L (Carr) guarding him, and then even me guarding him — and none of us could stop him," Bird wrote in his book Drive: The Story of My Life. "With the exception of Michael Jordan, I have never been more afraid of an opponent at the shooting guard position than Andrew Toney."

בירד מפתיע מאד כשהוא אומר: "לגבי דידי לא היה הבדל גדול בין מייקל ג'ורדן ואנדרו טוני":

"To me, there wasn't much of a difference between the two when it came to the sheer ability to score. Michael has always come off more picks (until they moved him to point guard late in the 1988-89 season), whereas Andrew would just throw his guy off and go. Just when the 76ers really needed a basket is exactly when Andrew would get it,".

טוני היה גארד גדול, מהיר, חזק, וקפיצי כמייקל. אבל משום מה הוא שרד בליגה רק 8 עונות, בהן היה פעמיים אול-סטאר, וב-1983 הוא היה שחקן מפתח באליפות ה-NBA של הסיקסרס. הוא ענה לשואלים למה פרש כה מהר: "זה הספיק לי".

טוני הרוויח בכדוד את כינויו "THE BOSTON STRANGLER". לארי בירד ידע על מה הוא מדבר!

אגב, וזה רק בינינו: לארי אפילו הודה בספרו:

"היו פעמים שבקשתי שמישהו ייכנס חזק בטוני אנדרו, כך שהוא יתעורר בבית חולים", לארי הודה שנים אחרי. "אבל זה לא עבד. טוני היה חכם מדי מכדי להיפצע. ומייקל? שמו בלבד כל כך הפחיד את כולם שאיש לא העז להיכנס בו בפראות"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. תודה.
    המעורבים שלך מצויינים. מתערב איתך.
    הmvp כרגע של שיי. בלי וואסח ודאווין, הוא תופר את כולם בשקט שלו. יש לו את המוב הכי מלוטש בליגה.
    דריימונד זו מפלצת שיצאה משליטה. היה לכולם נוח שהוא הבריון של החבר'ה הטובים שמתלכלך בשבילם, עכשיו כשהוא מגזים, אין מי שיעצור אותו ולכן הוא הגיע למצב הזה.
    הזכרת את אנדרו טוני, ואני נזכר בפילי ההיא של מלון, ארווינג וצ'יקס שדרסו את הליגה ב83'. הייתה להם קבוצה סופר איכותית שהייתה שווה יותר מאליפות אחת. (גם לגמר נוסף הם לא הגיעו).

  2. בס"ד
    תודה מנחםץ
    אוהב את המעורבים שלך, על הבוקר או עדיף על הלילה…
    בריאות לך ולגייל.
    וכשאתה לא כותב, נשאר לנו את שמעון.

  3. מנחם קודם כל איחולי החלמה לך ולגייל. אני לא מבין ברפואה אבל במקרה נתקלתי בזה אצל קרוב משפחה ולגבי הערמונית אני יודע שיש היום טיפולים מעולים שלא מבוססים על כימו (רק כדורים וזריקות) שיש בהם סיכויי הצלחה מאוד גבוהים הרבה מעל 95% – טיפולים שלפני 5 שנים לא היו קיימים בכלל. מאחל לכם רק בריאות.
    לגבי המעורבים שלך הם פשוט נפלאים הם לא רק "אחלה" לא תמיד מגיבים כי הסיטואציה פה הראש לא תמיד פנוי להכנס מיד אבל בסוף קוראים.
    על דוראנט הוטל ככל הנראה כישוף הסיפור עם ביל מתחיל להזכיר את הסיפור בברוקלין שלישיה גדולה הר של ציפיות אבל פשוט לא יוצא לה לשחק ביחד.
    לגבי שי גיליוס הוא נבחר 12 בדראפט שלו אם אני לא טועה. פיניקס שתמיד סבלה מבעיה בפוזיציה הזאת יכלה לבחור בו ודילגה עליו. כאן באתר זיהו מיד את הכשרון האדיר שלו (אשכוס אם אני לא טועה) – אני גם חושב שהוא בדרך הבטוחה לפחות כרגע ל mvp.
    קיגן מארי שאני המזהה שלו פה באתר נתן אתמול תצוגת קליעה מטורפת אבל ואני לא בטוח אם אי פעם היה דבר דומה מבחינת היעילות של הקליעה 12 מ 15 זה אשכרא לא אנושי.
    הופתעתי לראות בראש מקבלי השכר של הסנטרים את שאק השכר עלה מאז המון אבל אז נזכרתי שאצלו זה כל הקריירה בעוד שיוקיץ יקבל עוד מקס אחד לפחות וכנל/דומה לכך עוד כמה אחרים שם. מעורב נפלא מנחם תודה רבה ותרגישו טוב.

    1. נתקלתי באיזה ציטוט על שיי של דוק ריברס.
      שניסה לשכנע את קוואי לוותר על הבאת כוכב נוסף לצידו כשהגיע לקליפרס.
      משהו בסגנון "אל תוותר על שיי, הוא יהיה כוכב בהמשך!"
      קוואי לא שעה להמלצה ודרש כוכב מוכן לצידו בקליפרס, והכריח אותם לעשות את הטרייד.

  4. מנחם, גם עם כל הבלגן והעניינים אתה עדיין מביא את הכתיבה הכי יפה וסוחפת, אז אנחנו נהנים ממך בכל מצב. רק בריאות לגייל ולך.
    .
    ואין דרך טובה יותר להזכיר לנו מדוע הנ"ל נכון מאשר לספר על לארי בירד, הציפור, עליו למדתי לראשונה בכתביך אי אז בשנות השמונים.
    .
    אנדרו טוני אכן היה שחקן אדיר, פשוט נפצע, פרש מוקדם, וזו הייתה אחת הסיבות לשקיעתה של פילי למרות נוכחותו של בארקלי.

  5. מעולה דוקטור (באמת מעולה, אנשים לא סתם אומרים).
    מדהים מה אתה מצליח לייצר בגילך ועם כל הבעיות מסביב.
    אתה הרוח הצעירה והנמרצת ביותר באתר.
    מעניין מה שבירד אמר, מודה שבחיים לא שמעתי על השחקן הזה.

  6. המעורבים שלך מעניינים תמיד, גם בלי להתאמץ.
    כנראה שצריך להיות עם אישיות אקסצנטרית כמו מייקל, או לברון כדי להמשיך להגיע להישגים, ויוקיץ' לא כזה. אגב, כמות האסיסטים שלו היא מטורפת לסנטר.
    קיגן מארי – ראיתי רק היילייטים, אבל זה נראה כמו תוצאה של הנעת כדור משובחת.

  7. תודה רבה מנחם על המעורב,
    מאחל לגייל ולך בריאות שלמה ואיתנה,
    שתוכל לכתוב עוד מעורבים גם כשהתקשורת תעשה כתבות על הנכד של לברון בדרך ל-NBA.

    לגבי SGA, ייזכר בעתיד בתור הטרייד הגרוע של הקליפרס,
    שהיה לה אותו ביד כשחקן שלוקח קבוצה משום מקום לפיינלס מערב לפחות,
    והם ויתרו עליו כדי להתגלגל בבוץ עם קוואי, ג'ורג' (שחקן פציע שאני אוהב), ווסטברוק והארדן.

  8. תודה מנחם, המאצים שלך בהחלט ניכרים בכתיבה. יש ימים שיש יותר יונר לכתוב עליו ויש ימים שיש יותר מוזה ככה זה. אף אחד לא כותב כמוך.

  9. מנחם – המעורב הכי פארש שלך עולה על כל מה שמופק בתקשורת הישראלית באותו יום. אז אל תספר לנו סיפורים 😉
    אוהבים אותך ואת גייל ומחכים למוצא מקלדתך כל בוקר עם הצפרירים.

  10. תודה
    קיגאן מאריי יודע היום שהוא מסוגל להיות כוכב , ה47 נקודות שלו זה סימן דרך ,הוא עבר את השלב הנפשי של שחקן די טוב ,לשחקן שיכול להיות כוכב על.(למדתי את זה מלס)הוא לא רק קלע שלשות מצטיין הוא חבילה שלמה.
    שיי וגם בוקר נבחרו אחרי העשיריה הראשונה בדראפט,יש פה מרכיב שקשה לראות אותו בשחקן כאשר אתה בוחר אותו,וזה היכולת ללמוד בצורה יסודית, היכולת להשתפר , להתגבר על המגרעות שלך.בדראפט אתה בסופו של דבר בוחר פוטנציאל.זה כמו בננה שאתה קוטף אותה ירוקה,ומקווה שתקבל צבע צהוב ובשל.לפעמים הבננה נזרקת לפח.

  11. המעורבים לא תמיד לרוחך.
    זה הסוד הגדול שלך ושל אמנים כמו רפאל,ליאונרדו דה וינצי ועוד הרבה אחרים.הם תמיד מציבים רף חדש אותו צריך לעבור.הם יודעים שהם יכולים יותר.הם מנסים יותר, ומצליחים יותר.

  12. וגם הפעם…. אחלה מעורב
    אסביר לרגע את האחלה, עבורי
    קם בבוקר
    סקירת משחקי הלילה עוד לא התפרסמה
    אבל, יש מעורב
    לפעמים מלא כרימון ולפעמים מצומצם יותר, כענף של נענע
    אבל בכל מקרה המעורבים שלך מלמדים ו/או משעשעים ו/או מעוררים נקודה למחשבה. הקילומטראז' שלך בליגה מרים את רמת איכות המידע שאתה נותן.
    אפילו פאקינג פינת הטבע שמשורבבת מדי פעם.
    רק בריאות מנחם
    😍

  13. תודה על המעורב
    זוכר את אנדו טוני. כינו אותו "החונק של בוסטון" גם ד"ר ג'יי מספר בספר שלו שהיה קשה לשמור עליו.
    היתה לו קריירה קצרה רק בגלל פציעות שפגעו ביכולת ושברו אותו.

  14. המון בריאות.
    כמו שקודמיי כתבו, המעורב הוא מעולה ומעל לכל מקור אחר בעיתונות "המסורתית".
    אין לך מגבלת מילים, אין לך אינטרסים מסחריים או אחרים, אין לך אג'נדה גזענית (כמו לחלק מהפרשנים השחורים). בגילך, אתה לא צריך להיות PC או להתנחמד למישהו.
    בקיצור, אתה בא נקי וזה הכי טוב שאפשר.

  15. תודה מנחם
    אל תפסיק לכתוב כל עוד אתה יכול, זה המוטו שלך.
    העובדה שמאות גולשים נכנסים כל יום לקרוא מה כתבת, יותר או פחות מוצלח, מדברת בעד עצמה.
    ההוכחה לאנשים שאינם כתבים באתר היא במאות המצביעים בסקרים שלך. גם אם אין מאות תגובות ביום מאות נכנסים ונהנים ממה שכתבת!

  16. תודה מנחם אחלה מעורב.
    רמת הקליעה באנ בי איי לא הגיונית. באמת לא הגיונית. כל מי ששיחק בכל רמה שהיא – מהספורטק ועד ליגה – יכול להבין לבד שהרצפים שם הם פסיכיים לגמרי. וזה לא קשור לשופטים, WWE או כל דבר אחר. לא חושב שבעבר הייתה רמת קליעה כזו אצל כל כך הרבה שחקנים.
    .
    בעניין אחר – אוהדי פיניקס היקרים מנסים להפיל עלי את הקריסה המפוארת של העגלה (עם רוח גבית מדוקי פופרס) – אז מצאתי נתון מעניין – הידעתם שההפסד של דוראנט לניקס היה הראשון שלו לניקס בעשר(!!!) השנים האחרונות?

  17. תודה מנחם
    המעורבים שלך הם תענוג מדי יום ביומו, מאחל לך שאף פעם לא תפסיק לתת וגם לקבל משאר הכותבים המופלאים של האתר שלנו.
    רץ לראות היילייטס של אנדרו טוני.

  18. שצופים בווידאו שצירפת, רואים שקיגאן מארי משאיר את סאבוניס מחוסר עבודה מתחת לסל. בכלל, סקרמנטו נראים נהדר ואני מאמין שיגיעו רחוק השנה. לגבי דנבר, זה קבוצה הרבה פחות טובה משנה שעברה.

    הרבה בריאות לגייל ולמנחם.

  19. מאכזב אותי הדברים של בירד לגבי להיכנס חזק בטוני וכו' וגם לגבי מייקל גם אם לא היו פוחדים ממנו אין הצדקה להיכנס בפראות בכל מקרה שהוא וכל הקשר!!! זו בושה וחרפה שעולה על דעתו של מישהו דבר כזה ובפרט כוכב על היסטורי!!! זה לא צריך להיות כך בכדורסל ובפרט לא מקצועני. מבירד אפשר לצפות להיות הכי ספורטאי והכי הגון!!!

  20. מנחם תודה רבה. המעורבים שלך תמיד מעולים , אצלי בדרך כלל יש להם מקום של קבע לצד הקפה של הבוקר בעשר דק' שקט שבין יציאת הילדים לבית ספר ורגע לפני היציאה לעבודה. הכי חשוב בריאות לך ולגייל ובאמת הלוואי על כולנו להיות פעילים ככה בגילך.

  21. תודה מנחם. תהיה בריא לעוד הרבה שנים של כתיבה והנאה בשבילך ולגייל. המעורבים שלך מצוינים.
    הגוף קצת נחלש אבל הראש נשאר צעיר, זה הכי טוב שאפשר לצפות.
    בספר שלי שרגא (SGA) עדיין רחוק מלהיות MVP.
    התמונה של סטף והכיתוב של "סוף סוף רגע של אושר" קצת מפספסים את הלילה – לסטף היה יום שחור ונשבר הרצף שלו של כ-5 שנים עם קליעת שלשה אחת לפחות בכל משחק.
    מפתיע הציטוט של בירד, האם זהו המאמי של כולנו?! אם היום הוא היה מדבר ככה היו מוקיעים ומשפדים אותו בראש חוצות.
    טבלת הסזנטרים שמשתכרים הכי הרבה – אין הרבה קורלציה ליכולת, איפה אולג'וואן?!
    מי שמשחק היום מרוויח הרבה יותר ממי ששיחק פעם.

    1. אני איתך על שרגא, שיקרע קודם איזה זוג נעליים ואז נדבר. כמו הדיבורים על ג'א באותו השלב בעונה שעברה, מוקדם מידי.

      לגבי לארי, לא יודע אם הוא באמת אמר את זה אבל כמו תמיד – מדובר בתקופה אחרת עם סטנדרטים אחרים של מה מקובל ומה לא.

      הסנטרים – חאקים שיחק 14 עונות כשרק ב4 מהן – שנות ה30 המאוחרות שלו – הוא עשה יותר מ6 מיליון לעונה.

  22. בריאות לפני הכל!!! פשוט כיף לקבל קריאה יומית שכתובה בצורה שמחליקה בגרון כל כך יפה. קטנתי מלתת עצות רפואיות, אך בתוך הכתיבה אתה נשמע נמרץ וצעיר לנצח, אז כנראה שזה תרפיה לא רעה להעביר את הזמן.

  23. מעורב מ ע ו ל ה מנחם. המעורבים שלך זה הלחם, החמאה, והריבה של האתר.

    שרגא אמ-וי-פי? אולי, יש לו קייס טוב. יאניס ולוקה נותנים מספרים קצת יותר מרשימים ומובילים קבוצות להישגים די דומים אבל ה"בעיה" שלהם היא שכולם כבר התרגלו לתצוגות שלהם ואין את הוואו אפקט. אני זוכר ששחקן של הרוקטס אמר את זה פעם על האקים – כששחקנים אחרים עושים מה שהוא עושה אז כולם מתרגשים, כשהוא עושה את זה זה רק עוד יום במשרד.

  24. מנחם,
    התלבטתי הרבה אם לכתוב. אבא שלי נפטר לפני שנתיים. שנה וחצי לפני שמת הוא עבר סידרה של חודש הקרנות. מקרה דומה לשלך, סרטן ערמונית שהיה איטי 20 שנה פרץ את ה"קופסא" (זה הביטוי שהרופאה השתמש) ולהגדרת האורולוג עבר לשלב שבו הוא עלול להתפשט לעצמות. סרטן עצמות זה חרה.אבא שלי השלים את הסדרה והסרטן נסוג. לכאורה סוף טוב. אבל ההקרנות גורמות לנזקים לרקמות הרכות באזור האגן ולכך היו השלכות עתידיות.
    .
    אבא שלי נפטר כשנה וחצי אח"כ ככל הנראה מסיבוכי דמנציה עו מחלה שהרופאים כמעט ולא מביני בה כלום, מי שלא ידע לא היה מזהה עד שהתמוטט ) ולא מהסרטן לדברי הרופאים, תוך שהוא סובל מכאבים קשים מאד שטופלו בעזרת אופיאטים בכמות הולכת וגדלה. בישראל לא נהוג לבצע ניתוחים אחר המוות ולכן הסיבה אינה ידועה.
    .
    למה אני מיגע אותך בסיפור הזה? כי המסקנה שאני ואחותי הגענו אליה שבדיעבד לא היה נכון שהוא יעבור את ההקרנות. הוא לא היה מהבכינים ולכן לא התלונן אבל הן לא קלות. כשלעצמי, אין לי ספק שחלק אם לא כל הסיבות לכאבים שסבל היו קשורות לנזקי ההקרנות.
    .
    עצתי לך, אם האנקולוגים יציעו הקרנות, תתיעץ עם נוספים ובעיקר עם רופאי קשישים שההסתכלות שלהם היא על איכות החיים הכוללת ולא על בעית הסרטן. אין מקרה אחד דומה לשני ויתכן שבסוף תגיע למסקנה שהטיפול העדיף הוא הקרנות (כאמור הסרטן עצמו נסוג אצל אבא שלי).
    .
    שתהיה לך איכות חיים טובה ותכתוב עוד הרבה הרבה מעורבים.

  25. רק בריאות, מנחם – לך ולגייל. תודה על כל הכתיבה והעשייה הבלתי פוסקות . אנדרו טוני היה הסקנד גארד הכי טוב בליגה בתחילת שנות ה- 80, אבל כמובן לא קרוב לרמות של ג'ורדן. הוא היה סקורר מצויין שלבוסטון לא היה מענה נגדו, והוא 'עינה' אותם בפלייאופים של 1980-1983. אחת הסיבות שבוסטון התאמצה כל כך להשיג את דניס ג'ונסון מפיניקס היתה כדי לתת מענה הגנתי לטוני (וגם למג'יק). בפועל כאשר דניס ג'ונסון כבר הגיע, טוני התחיל לסבול מבעיות ברכיים וכפות רגליים שגרמו לקריירה שלו לדעוך בן לילה. חלק מהטרגדיה של פילדלפיה הגדולה של דוקטור ג'יי שאמנם קרעה את הליגה בדרך לאליפות של 1983, אבל לא הצליחה להגיע לעוד הישגים , כי דוקטור ג'יי כבר היה מבוגר, כי מסרו את מוזס מאלון בשביל כלום ושום דבר, כי ויתרו על בראד דוהארטי בשביל כלום ושוב דבר, כי טוני התפוגג, כי צ'ארלס בארקלי נשאר לבד.

  26. ואווו אנדרו טוני .
    העלית אותו באוב אפילו אני עם זיכרון מאד ארוך שכחתי ממנו ,
    כפי שכמעט שכחתי את אנדרה איגודלה.
    לא חושב שבירד פחד ממייקל הוא כותב כך כדילקדם את ספרו .
    למה ללכת נגד הציבור שכבר קנה את סיפורי האל ….אשר לארי עצמו
    היה בין המפיצים כמובן למטרותיו .
    מאנדרו טוני אני מאמין שבאמת חשש.
    אנדרו פתאום נעלם ואיננו ואף אחד לא הזכירו , ממש כפי שפרישתו של איגודלה עברה בשקט מוחלט .
    כולם דיברו על אחרים ושכחו לחלוטין כי חבורת המפרץ לא לקחה שום תואר בלי אנדרה .
    לדעתי הוא היה תמיד השני או שחישי בקבוצה בזמן דוראנט .
    בקשר לשיא 12 השלשות לא הבנתי איך מדובר בשיא אם
    תומפסון קלע 14 .
    בקשר לזריקות הקורונה האיחוד האירופי זרק כעת. זריקות בערך 4
    מליארד לפח .
    אז אולי בכל זאת מגיעה ממך התנצלות לקיירי , לבראדלי ביל
    לנולה דזוקוביץ ועוד כמה ?
    אולי מי שמסרב להכניס לגופו חומרים המוגדרים לחירום בלבד
    לדוגמא מנכל פייזר אשר הצהיר שהוא עצמו צעיר ובריא …, לא כזה מטומטם ?

  27. תגובה ראשונה שלי באתר למרות שעוקב כאורח כבר שנים ארוכות. אפילו הוספתי תמונה! (מסי הוא הראשון מאז שמייקל פרש שגרם לי לראות כל משחק שלו ללא יוצא מן הכלל, הוא ומייקל גרמו לי להתרגש כמו שלא התרגשתי מאף שחקן אחר:)

    מנחם, המעורבים שלך הם כתבות הספורט שאני הכי נהנה לקרוא מהפעם ראשונה שנתקלתי בשם שלך. אתה כמו יין שמשתבח עם השנים, הפרספקטיבה, ההומור, הידע, הניסיון זה דברים שבאים עם הגיל ואין בארץ אחד שמתעלה עליך בנושא. מעורבים לפנתיאון אחד אחד.
    שפע של בריאות לך ולגייל היקרה. המשך לעדכן אותנו בשלומכם מנחם היקר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט