You are currently viewing חל"ב 16 – תעודת שליש סיכום ביניים לעונת 23-24

חל"ב 16 – תעודת שליש סיכום ביניים לעונת 23-24

לערך שליש עונה (נהדרת מכל הבחינות) מאחרינו וזה הזמן לחלק תעודות ביניים לחוזים העמלים על עבודתם מדי שבוע (שגם עושים עבודה נהדרת כפי שמייד תיווכחו).

פרוייקט חל"ב החל בשנה שעברה ולטובת הקוראים החדשים אעדכן שאני מבצע מעקב אחרי תחזיות הפריוויו שניתנות ערב המשחק ומסכם זאת בשלוש טבלאות שונות :

1. אלוף העונה – החוזה עם אחוזי הפגיעה הטובים ביותר מבחינת תחזית נצחון/הפסד

2. האלוף האולימפי – צובר המדליות המצטיין. זהב=ניחוש מושלם (זהות מנצחת והפרש), כסף = ניחוש בטווח של פוזיישן אחד (1-3 נקודות), ארד = ניחוש בטווח של 2 פוזיישונים.

3. MVP – שקלול של כמות ניחושי הבול (כל ניחוש מוצלח =1 נקודה) + ניקוד מדליות (זהב =2 נקודות, כסף = 1 נקודה, ארד = 0.5 נקודה).

אם עקבתם אחרי עד הסוף אז אפשר להבין שהניקוד המקסימלי שניתן לצבור הינו 300.

בשנה שעברה עמיחי קטן זכה בתואר אלוף העונה , דור בלוך היה האלוף האולימפי, ובקרב על תואר הMVP דור ניצח בהפרש של 1.4% (עם מדד משוקלל של 96.8). הצלע השלישית במאבק האליפות היתה תומר שנאן .

בנוסף לשלושת הקונטנדרים ממשיכים איתנו רותם אלרן ואהרון ברלין שסיימו בחלק התחתון של הטבלאות . השחקנים החדשים שנכנסו לזירה הינם – מתנאל אלאשבילי שמחליף את עידו רבינוביץ בתחזיות שבת ויהלי אולמר שנתן כמה הופעות מחליף מרשימות בשנה שעברה וקודם לשביעייה הקבועה על חשבון יונתן והמט"קה החביבה שלו …

ברוך הבא ובהצלחה מתנאל

מאנו ורועי ויינברג נותנים כתף כאשר צריך , כמו בשנה שעברה, הנתונים שלהם נרשמים אבל הם כנראה לא יעברו את הcut הנדרש להשתתף בתחרות.

אביתר "השומר" עוקב אחרי כל ההימורים של המגיבים בפריוויו (בפינה "לא שומר בבטן") ומנהל את הטבלאות שלו (בלי מדליות ושטויות מהסוג הזה)…החלק הזה יעודכן בהמשך כי אביתר שלנו כבר חודשיים במילואים

השומר בתרתי משמע

נתחיל בסקירה כללית…עד כמה החוזים שלנו מדייקים ביחד?

כולם בעד אחד ואחד בעד כולם
חזאינו התמודדו עד כה מול 430 משחקים ויכלו להם 282 פעמים , 65.5% דיוק! זהו שיפור ניכר לעומת שנה שעברה שבשלב דומה עמדה על 59% בכללי…למעשה עמיחי זכה בשנה שעברה עם 65.2% שנתי, השנה כנראה האלוף יצטרך להשיג הרבה יותר מזה….


% W-L

דור שסיים בשנה שעברה שני בקטגוריה הזו פתח את העונה בסערה ומעמיד ממוצעים מטורפים שלא נראו בעבר, בשלב מסויים הוא עמד על מעל 75% דיוק בתחזיות (היה מקנה לו מקום עבודה בסוכנות הימורים לבטח…) ובסה"כ מראה יציבות גדולה השנה כמו בוסטון וטייטום השנה (רזי, אני בטוח שתצליח לפרגן הפעם) או לפחות כמו יוקיץ בדנבר.
אהרון שהחל את השנה שעברה חלש והשתפר בסופה (סיים אחרון…) ממשיך בדיוק מאיפה שסיים ונותן עונה מדהימה (מועמד לשחקן המשתפר של העונה לבטח עם שיפור של 18% קליעה מהשדה), מתמקם במקום השני המכובד סטייל אדוארדס במינסוטה או שג"א באוקלהומה.
עמיחי האלוף הגאה בקטגוריה הזו שהוביל את העונה שעברה כמעט לכל אורכה פתח חלש מאוד (חלק בגלל התשישות ….בזמן מסויים הוא שיחק לבד על המגרש במקום קבוצה שלמה ) , השתפר מאוד בשבועות האחרונים (32 מ-38 ההימורים האחרונים!) והתברג למקום השלישי….האם כמו ג'ה וממפיס או סטף בוורויורס הוא נתן פור לכל השאר?
תומר כמו בשנה שעברה מתמקם בעמדת איום על הצמרת ושומר על הסיכויים שלו לאיים על המקום הראשון בעזרת ריצות טובות בעתיד יאניס סטייל במילווקי או אמביד בפילי.
צמוד צמוד אליו יהלי בעונה הראשונה המלאה שלו,עם הפריוויו המושקעים שלו מפתיע כמו בנקרו ואורלנדו הנהדרים או מורי וסקרמנטו המלהיבים (למרות שהוא בכלל מעריץ של בוריס דיאו) .
רותם העלה את אחוזי הפגיעה שלו בכמעט 6% יחסית לתקופה המקבילה בשנה שעברה אבל זה נותן לו רק את המקום השישי עד עתה, מזכיר את לברון הבלתי נגמר והלייקרס או ברונסון הנפלא של הניקס.
מתנאל הרוקי בתקופת התאקלמות , גם משתפר בשבועות האחרונים ובסך הכל 60% דיוק זה מכובד ביותר ובשנה "נורמלית" היה מקנה לו מיקום גבוה הרבה יותר, כדוגמת חיימה האקז המפתיע של ההיט או לייבלי המוכשר של המבריקס.

המוביל האולימפי

מרוץ צמוד לפסגה
המרוץ לאלוף האולימפי צמוד מתמיד , עמיחי בזכות ערב מוצלח ב13 לדצמבר בו הצליח להשיג שתי מדליות מוזהבות כבש את הפסגה. מעניין שבעונה הזו אנו רואים היפוך תפקידים בין עמיחי ודור, בשנה שעברה דור היה המדליסט המצטיין שהוביל לכל האורך (ונאבק מול רבינוביץ) .
האלוף האולימפי נמדד רק לפי כמות המדליות ולא לפי שקלול של כמות ההימורים/להשגים…אם היינו מנרמלים את זה אז תומר ויהלי היו מטפסים למקומות הראשונים בהתחשב בכמות הקטנה יותר של משחקים שהם התמודדו מולם.
אנקדוטה קטנה – מתנאל השיג את הזהב היחיד שלו בגמר של טורניר תחילת העונה בנצחון 14 של הלייקרס על אינדיאנה

בטבלה זו סימנתי את המובילים בכל קטגוריה בירוק, מקום שני בורוד והמקום השלישי בכחול. אפשר לראות שאם מנרמלים את צבירת המדליות לכמות המשחקים אז המצטיינים בתחום משתנים. רותם עדיין שומר , כמו בעונה שעברה על כינויו "ברונזמן".

MVP

דור דוהר בפסגה, כמו שמרמזת הטבלה המנורמלת של המדליות תומר ויהלי הסייחים הצעירים משיגים ניקוד גבוה במרוץ ומתמקמים בפסגה, שלושתם מעל 100 נקודות מדד שזה אף פעם לא קרה. בשנה שעברה בשלב הזה המוביל בקטגוריה היה עם 97 נקודות מדד.

טבלה חדשה – שיא יומי

רותם אלרן קיבל השראה ביום שבו האתר היה מושבת והפליא עם 12 ניחושים נכונים מ-13 משחקים עם שלל מדליות שנתנו לו מדד שיא אישי של 157.7 שממקם אותו במקום השלישי בטבלת כל הזמנים אחרי עמיחי שקבע אותם בעונה הקודמת.. בכל מקרה הוא המוביל הגאה בקטגורית השיא היומי בעונה זו עד עכשיו, מעניין שכל 7 המקומות הראשונים שייכים ל-3 שחקנים בלבד…בינתיים
אחלה השג רותם

חידות אתגר

לא נוותר כמובן על חלק החידות שכנראה 90% מהנכנסים מדלגים אליו ישירות…

הירוקות של אביתר הלוחם בשטחים ואני הג'ובניק בצהוב (שומר על שער הקיבוץ)

1. דווקא מול לברון , גרין ביטא את האגרסיות שלו בזהירות רבה? (5,2,4)

2. דוק ריברס בפרשנות למשחק? (3,5)

3. בבון שולי בפליקאנס (6)

4. במטה יעשו מאמץ לבנות קבוצה (7)

5. הסיקסרס, זרגים שכמוהם, נשלטו על ידי מרקוס במזרח (9)

7. בניו יורק תוחבים לפעמים לתחת מאמן (3,3)

8. להקה של רוקיס (7,5)

9. מצחיק כוכב שלא מצליח להיות כוכב בג"ס (7)

10. שמעתי שסטוקטון ומאלון היו אוקסימורון (7,3)

11. שמעתי את תומפסון והג'ירפות במופע חסידי (8)

חידת בונוס

12. איזו קבוצה הוא אוהד?
יומהולדת שמח ליהודי המפורסם בעולם ולכל חוגגי השנה החדשה. שנדע ימים טובים מאלו .
thats all for today folks

לפוסט הזה יש 56 תגובות

    1. הציפור הנדירה

      היהודי המפורסם בעולם שעל הבסיס של שיגעון הגדלות שלו קמה הנצרות שבשמה נרצחו מעחיוהי יהודים במשך הדורות וולרובם לא הפריעו המיליונים שנרצחו ע"י הנאצים.
      כך שאין עניין ליהודים בעלי זהות יהודית לציין את יטם הולדתנו של יש"ו=ימח שמו וזכרו!!!

  1. יהלי אולמר

    תודה שפ"ל
    התוצאות הפתיעו אפילו אותי
    נאחל חזרה בטוחה ושלמה הביתה לאביתר ולכל השומרים שנשארו בעולם ללא הגנות הזה.

  2. איזה פרוייקט, כבוד גדול
    להרים סוכנות הימורים של הופס יכול להיות אחלה רעיון… אם משהו רוצה להרים אתי את הכפפה
    🤣
    והחידות קשות… כל הכבוד למפצחים, לא יכולתי לעצור את עצמי מלהציץ בפתרונות

            1. Gambit

              הגעתי לפתרון (אחרי התיקון שלך) מהטוויטר של גלעד, אבל החידה שלך הרבה יותר קשה ולא הצלחתי למצוא אף אוהד של הסיינטס. עברתי על כל הכתבות העונה עד לסקירה של הNFC דרום ואין תוצאות.

            2. עידו גילרי

              חחח, זו לא חידה – רק אמרתי שזה היה עדיף על האיינג'לס (לשם כיוונת לא?)

            3. Gambit

              לדודג'רס. משום מה החלטתי שהם דוגרס. ואכן התשובה הנכונה טובה בהרבה.

            4. עידו גילרי

              אהה סליחה – הלכתי על הקטע הדוג-מטי…

            5. עידו גילרי

              יותר התייחסתי לזה שתרגום השמות לעברית הרבה פחות מוצלח מזה לאנגלית.

            6. Gambit

              יש ויש. בדרך כלל בקומיקס הזה העברית די שומרת על התרגום האנגלי.

            7. עידו גילרי

              לא איתו, לא עם הבארד ולא עם איש השיקויים (למרות שאיתו פגעו בול בעברית).
              (בטח יש עוד לא מעט אחרים שלא עוברים לי בראש עכשיו).

  3. פוסט מלבב, תודה רבה שפ"ל והשומר (שמור על עצמך חביבי).
    .
    אני בדיוק כמו הספרס – תוקף אחורה, מוביל לכיוון השני, מבצע בשלמות את מה שצריך כדי להפסיד, רק אין לי את הפריבילגיה להאשים את פופ 🤷🏼
    .
    9 זה קומינגה לדעתי.

  4. התוכן הוא משהו-משהו, אבל במקרה הזה אני נדהם מהשליטה שלך, שדות-פופ-לנצח – על הוורדפרס. השקעה נדירה בפוסט הזה. כל מה שאני מרגיש זוהי גאווה שפוסטים כאלה מופיעים באתר שעדיין הוא שלי בלעדית. לי אין מושג כיצד מבצעים את הגראפים והטורים השונים, וזה מאוחר מדי ללמוד. אתה שווה זהב לאתר, שפ"ל!

    1. שדות פופ לנצח

      הפרגון שלך שווה יותר מזהב מנחם…הגרפים זה פשוט צילום מסך מאקסל, אחר כך חותכים לגודל הרצוי ושומרים כתמונה…ואז מעלים כמו כל תמונה אחרת לאתר

      1. עידו גילרי

        חחח, אתה צריך להיות ממש ילד שנות ה-80 בשביל הרמז הזה…(למרות שעליו זה יכול לעבוד).
        אני הלכתי על רמזים קצת יותר עבים.

  5. שדות פופ לנצח

    גילרי אחת במיוחד בשבילך – "בלהקה הזאת במובן מסויים (וקצת טריקי) אפשר למצוא את שחמון סטיבן ונחמיאס" (5,3)

      1. שדות פופ לנצח

        שיחקת אותה גילרי, בעברית נקראים "להק שחפים" , הלהיט הגדול שלהם "I run" הוא אחד מהשירים שהכי כייף לשמוע גם היום ( יחד עם punky town) ….אם מישהו הגיע לסוף התגובות ותוהה מה הקשר של להק שחפים לחידה אז באנגלית נקראים פולק אוף סיגלס…ומכאן הקשר לשימון סטיבן ונחמיאס ( שיר נהדר נהדר של אריאל הורביץ )

כתיבת תגובה