מעורב הופס ליום ראשון / מנחם לס

1.ברונסון הגמד הוא ענק

אני מוכן להושיט את צווארי קדימה ולהצהיר כאן ועכשיו – ואתם יכולים תמיד להביא את הלינק לפוסט הזה אם אכחיש שאמרתי זאת – שג'יילן ברונסון הוא השחקן השמאלי המסוכן ביותר שהיה אי-פעם בכדורסל מתחת לגובה 1.90 מ'.

ישנו לו אינסטינקט שלא היה לאף אחד לפניו כיצד להגיע לצד החלש של כל מגן, גבוה ככל שיהיה, ולשחרר את זריקתו בקלות שלא מתקבלת על הדעת. ה-8 מ-8 שקבר מהטריי היה עוד שיא אישי שלו. 50 הנקודות שקלע בנצחון 122-139 על פיניקס מלאה בכל שחקניה (אוקיי, בראדלי ביל נפצע שוב, אבל הוא לא היה משנה כהוא-זה, כמו שאומרים החברים שלי מנווה אליהו)

It was a brilliant shooting display from Brunson, who made 17 of 23 shots, including 12 of 12 in the second half. His final 3 got him to 50 points for the night. He also had five steals

כשהוא נשאל אם היה לו מושג שהוא בדרך לקלוע 8 מ-8 מהטריי ולהגיע ל-50 נקודות הוא ענה: "לא היה לי מושג. אני משחק, ולעתים אני מרגיש יותר 'FREE'. הלילה הרגשתי 'FREE'.

אגב, וזה סתם כדי שתבינו לאיזו קבוצת-על של שחקנים הוא שייך אז אזכיר שהוא בס"ה הניקס הרביעי להגיע ל-50: פטריק יואינג, ברנרד קינג, וויליס ריד עשו זאת לפניו.

2. תוצאות משאל המאמנים

ווס אנסלד, וושינגטון

65.82% (181 votes)

גרג פופוביץ', סן אנטוניו

11.27% (31 votes)

מונטי ויליאמס, דטרויט

10.18% (28 votes)

בילי דונובן, שיקגו

6.55% (18 votes)

טיי לו, קליפרס

3.27% (9 votes)

טיילור ג'נקינס, ממפיס

1.82% (5 votes)

סטיב קליפורד, שרלוט

1.09% (3 votes)

הערה שלי: מעניין אם ווס אנסלד היה ראשון גם אם לא היה דני אבדיה!

3. דטרויט פיסטונס בשיא קלובי של רצף הפסדים של 22

השיא הקודם – 21 הפסדים רצופים – הושג בסוף עונת 1979-80 ותחילת עונת 1980-81. רצף דטרויט הוא הששי באורכו בעונה אחת.

Only the 2010-11 Cleveland Cavaliers and the 2013-14 76ers (both lost 26 straight), along with the 1995-96 Vancouver Grizzlies, the 1997-98 Denver Nuggets and the 2011-12 Charlotte Bobcats (all lost 23 in a row) have lost more consecutive games in a season. Philadelphia holds the overall mark of 28, set at the end of 2014-15 and start of 2015-16.

Most Consecutive Losses In Season*

SEASONTEAMLOSSES
2013-1476ers26
2010-11Cavaliers26
2011-12Bobcats23
1997-98Nuggets23
1995-96Grizzlies23
2023-24Pistons22
*NBA history
— ESPN Stats & Information

4. לברון מהלל את ויקטור – ULTIMATE PRAISE!

LeBron James has nothing but admiration for Victor Wembanyama

הספארס ניצחו את הלייקרס בליל ששי 115-129, נצחון שהפסיק החלקה מטה של 18 הפסדים רצופים. דווין ווסל הוביל את קלעי הספארס עם 36 חיצים (ב-19 זריקות ס"ה!) אבל ויקטור וומבניימה היה זה שניצל יותר מכולם את היעדרו של אנטוני דייויס כשהוא סיים משחק של 13 נק', 15 קרשים, 5 חלוקות, 2 גניבות, ו-2 חסימות.

אחרי המשחק לברון ג'יימס נשאל להביע דעתו על ויקטור אחרי שבעונה שעברה הוא כינה אותו 'ALIEN' – חייזר – כשראה אותו שולט בקבוצת ה-IGNITE של ליגת הג'י- “He’s a special talent and they’ve got a good one here

לברון בד"כ לא מוציא מילה אחרי הפסד. מה שהוא אמר על ויקטור הוא מיוחד מאד. מחמאה גדולה ביותר לשתקן ידוע אחרי הפסדים.

San Antonio Spurs rookie Victor Wembanyama is hyped up
ויקטור צוהל אחרי התרגיל שעשה על לברון

cG9zdDoyNTkxNDYy-thumbnail
קולינס צוהל על שבירת רצף 18 ההפסדים

5. לדני איינג' יש מה לומר על הסלטיקס וסיכוייהם לאליפות

Danny Ainge shares one concern for Celtics, advice on how to win title

זה לא היה כל כך מזמן שדני איינג' היה בוס הכדורסל של הסלטיקס. הוא עדיין מרגיש מין אחריות בקשר לקבוצה כי זה היה הוא שהביא את ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון לקבוצה. הוא לא מחליט כמובן דבר בקשר לקבוצה אבל מעשיה והצלחותיה – כמו נפילותיה – עדיין גורמים לו שמחה או צער.

ה-CEO של פעולות הכדורסל של יוטה ג'אז ישב בשבוע שעבר עם "Celtics Pregame Live" לדסקס ענייני הירוקים, ובעיקר הליינאפ החדש עם קריסטפס פורז'ינגיס ות'רו הולידיי.

בקשר לברד סטיבנס שירש את מקומו בסלטיקס? He's done an amazing job. איינג' ממשיך:

" "They have good coaching, great management, great ownership, great players — I mean, the Celtics from top to bottom are sitting pretty in this league right now."

עם הנצחון על המג'יק איינג' הוסיף: בוסטון ממשיכה לעמוד בראש הליגה עם רקורד של 5-19 והיא בלתי מנוצחת בבית. מתחילה להתבשל שם אווירה של מין 'בלתי מנוצחים' כפי שהיה פעם בשנות ה-80, מלבד אם היריב היה הלייקרס ואז התחלקנו בנצחונות והפסדים. המאמן ג'ו מזולה נראה שהוא הצליח לנטוע שם אווירה ומנטליות של "קודם הקבוצה" ואידאולוגיה של "TEAM OVER SELF"

"יש להם את הקלעים הטובים ביותר בליגה, אבל מצד שני ההגנה שלהם די תלוייה בחמישייה הראשונה ואח"כ חלה ירידה. הם צריכים להיזהר מפציעות".

אלה עובדות:

The Celtics have shot very well to begin the season, combining for 47.6 percent from the field and 36.6 percent from deep. Comparing players with over five attempts per game, Porzingis and Al Horford are leading the way in field goal percentages with 52.5 and 49.6, respectively, with Tatum not far behind at 48.7. Boston's roster also currently features two players shooting over 40 percent from deep, with Derrick White shooting 42.7 and Sam Hauser at 45.7

בעיית ההגנה שאיינג' הזכיר קצת מפתיעה. אמנם הקבוצה מדורגת רק מס' 25 בגניבות כדורים למשחק (6.7), הם מקום ששי בחסימות (6.0 למשחק), ומקום שלישי בריבאונדים למשחק (46.7).

מצד שני איינג' העריך את גובה הקבוצה, בעיקר ג'ייסון טאטום וג'יילן בראון "שהם בין הגבוהים למספרי 4 ו-3 בליגה".

"והתוספת של פרוז'ינגיס והולידיי?" הוא אמר. "הלוואי על קבוצות אחרות".

מה שהוא התכוון לומר אבל לא יכול היה, היה "הלוואי על יוטה ג'אז"

6. בהפסד פיניקס סאנס לניקס קרה משהו שכמעט אף אחד לא ידע

היה זה ההפסד הראשון של קווין דוראנט לניקס בעשר השנים האחרונות!!!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. אחלה מעורב.
    רק תיקון קטן: ברונסון קלע 9 מ9 לשלוש. לאיזה שחקן איכותי הוא הפך. ריספקט. נראה מוכן לשחק ככוכב שני ראוי בקונטנדרית. לוקה בטח רואה את זה ודופק את הראש בקיר. נתקע עם המוסלמי שמבריז כל משחק שני.
    בראדלי ביל שוב נפצע וייעדר כמה שבועות. פיניקס מזכירים את הנטס מודל 21'. מאז שעזב את גולדן, דוראנט החליט על ז'אנר חדש של סופרטים, כאלה שלא משחקים יחד, אלא רק בתורות. הפעם יש סיכוי שזה יצליח, בגלל שבנטס שיחקו 2 אהבלים ובפיניקס יש רק את ביל. חוץ מזה בוקר בשיאו והוא יעזור לדוראנט לסחוב את העגלה עד שתתפרק מתישהו…….

  2. אחלה מעורב מנחם.
    קיגן מרי היה היום 12 מ 15 לשלוש בדרך ל 47 נקודות בנצחון של סאק. הוסיף על זה 8 רבאונד 2 חטיפות. הוא מסומן אצלי עוד לפני הדראפט של שנה שעברה ויכול להתברר בסופו של דבר כשחקן הכי משמעותי שיצא מהדראפט הזה . לדעתי הוא חלק גדול מהשיפור של סקרמנטו טוב שהם לא בחרו באייבי.
    .

  3. לגבי משאל המאמנים.מצבו של אנסלד הכי גרוע כי קל לפרק את החוזה שלו.בפופוביץ לא יגעו הוא מותג .למונטי ויליאמס חוזה ל 6 שנים,לך תפטר מאמן עם חוזה כל כך ארוך.טיי לו מצליח לאחרונה בקליפרס,כך שגם אצלו עזיבה לא על הפרק.
    בעקרון אני לא חסיד של פיטורי מאמנים.הצלחת קבוצה תלויה מאוד בשחקנים שנחשבים לכוכבים,אם ניקח את דונובן עם מקום בכיר ברשימה ,19 שנה אימן את פלורידה,עשה תקופה לא רעה בתאנדר.אז מה הוא פתאום איש מקצוע לא טוב.
    בכלל עכשיו רבע עונה ,איפה היו המנהלים לפני כמה חודשים,עכשיו הם נזכרים שהמאמן לא טוב.
    בדטרויט מתחילים לשתף יותר את באגלי ווויסמן,זה יכול לעבוד ,רק לפני כמה שנים הם נחשבו כשרונות על כל אחד מהם נבחר 2 בדראפט(מיקום עם נאחס גדול).
    לברון מהלל את ויקטור , כי זה מוסיף ליחסי הציבור שלו, במילא לא יפגוש אותו בפלייאוף.
    איינג בחור פיקח ללא ספק , למה שישמיץ את הסלטיקס?מה איכפת לו לזרוק קצת מחמאות.לי אישית לא חידש כלום דפק קלישאות בצרורות.זה כמו שבן אדם יגיד סטיק אנטריקוט זה סטיק משובח.שסברינה זה קינוח על. שסחלב זה משקה על.

  4. תודה על המעורב
    אני דוקא מחזיק ממונטי וויליאמס. לא כמאמן פלייאוף. אבל לקחת את הקבוצה עד הבאר הוא יכול. צפו שיפור גדול בדטרויט בעונה הבאה. נכון שהיא לא בנויה טוב אבל יש שם הרבה כישרון ואתלטיות.

    1. מסכים. מה גם שלא מעט מההפסדים שלהם ברצף הנוכחי היו צמודים. אז כן, הם קבוצה דיי מעפנה בסהכ, אבל זה לא שהחלפת מאמן תקדם אותם. להפך, אם עכשיו יפטרו את מונטי וימנו באופן זמני את סילאס כמאמן הראשי, הרצף רק יעמיק עוד יותר..

  5. ושלא נשכח לאחל החלמה מהירה לקרים עבדול ג'עבר, ששבר את הירך ביום שישי האחרון. השילוב של הגיל והגובה בטח מסבכים את ההחלמה

  6. מעולה דוק אבל מרוב סופרלטיבים לברונסון שכחת את אייברסון, סטוקטון ועוד כמה גמדים שיש לברונסון עוד הרבה קילומטראז' כדי לדגדג אותם

  7. מניח שמשאל המאמנים זה מי יהיה המאמן המפוטר הבא?
    מונטי איבד לגמרי את חדר ההלבשה, אך חוזה כמו שלו לא ייזרק לפח כל כך מהר. לדעתי הם קודם ייבצעו טרייד קיצוני על חלק מהצעירים כדי להחליפם בוותיקים. הוותיקים מין הסתם לא יביאו את דיטרויט לכולם, נחזור שוב לתקופת ג'רמי גראנט וחוזר חלילה. ההנהלה הזו היא אחת הבינוניות שאי פעם ראיתי. יש להם 3 פוינט גארדים שנבחרו טופ 7 בדראפט ועוד הביאו את מונטה מוריס שפצוע. הם היו צריכים קליעה ליד קייד והביאו קבוצת ווינגים שלא תורמת. אין לי בעייה עם הבחירה באסאר תומפסון. מאמן נורמלי יידע לשחק איתו בעמדה 2 או מקסימום 3 ולא בתור גבוה. אבל אחרי שכבר השיגו את בחירה 25 מה היה הדחיפות לבחור במרקוס סאסר, עוד פוינט גארד!!! הדראפט היה כל כך עמוק. ג'וליאן סתרות'ר היה פנוי ולא מעט קלעים אחרים.
    סאסר שחקן מוכשר מאוד ואולי עוד יצליח כבק אפ היכן שהו. אבל איפה בדיוק יש לו מקום בדיטרויט? עכשיו יש לוג ג'ם בעמדה והסיכוי לקבל משהו בטרייד עבור כל שחקן שאינו קייד או אייבי לא יעבוד. אין ספק שעונת הפריצה של ג'יילן דורן תצטרך לחכות עד שהפציעות הטורדניות ייגמרו. אני אפילו אופטימי לגבי ג'יימס וויסמן שנראה ממש לא רע לאחרונה. אבל זוהי אחת הקבוצות הכי מבולגנות שאי פעם ראיתי בהגנה. אייזיה סטוארט עצי מדי, בויאן לא כשיר לשמור, קיליאן שומר בסדר אבל כל משחק מקבלים ממנו משהו אחר וקייד נראה כבוי. כשרואים איך יוסטון עם ג'יילן גרין ושנגון בחמישייה שומרת לתפארת עם אימה אודקה חסר הרחמים, בא לבכות על קבוצה שיכולה להעמיד אתלטים מוכשרים שפשוט לא מתקשרים בהגנה ולא נמצאים במקום הנכון.

  8. בנוגע למאמנים אז לא יודע עד כמה אבדיה קשור.
    וושינגטון נראית רע בכל מובן שהוא והשלם שלה קטן בהרבה מסך חלקיו (המחורבנים כשלעצמם). פופ ומונטי וויליאמס עוד בשדה ניסויים ולקבוצות שלהם יש זמן וכיוון. דונובן ולו למלמים בקבוצות שוקעות לקראת מהפכות וגנקינס נתקע עם סגל טלאים מחריד. אם כבר אז קליפורד גם מפשל אבל שם האשמה מוטלת עפ רוב על גורדן וקבלת ההחלטות שלו כבעלים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט