A Kosher Hot Dog: בוב, ברה וריברה / ארז שץ ויוני לב ארי

(מקור: eBay)

ברגומי, בארזי, אנצ'לוטי, דונאדוני, קאניג'ה בורוצ'גה, באסואלדו, מראדונה. אם תרצו מאוד, הייתי ממשיך את השיר הזה גם עד: "ואסיים בחודורוב", אבל אחסוך לכם, בכל זאת, יום שישי, יום קצר… אז בפרק מספר 164 של A Kosher Hot Dog, פודקאסט הבייסבול העברי הראשון בתבל, קיבלתם את: בוגס, פדרו, דימאג'יו, ריברה ובוב גיבסון… כשפרוייקט 50 שחקני הבייסבול הגדולים בכל הזמנים ממשיך לפרוס כנף.

הפעם הגענו למקומות 41 עד 45, עם כמה שמות שכל קבוצה שרוצה אליפות היתה לוקחת איתה בוודאות. כמה אאוטפילדרים אדירים, סטארטרים תותחים, אינפילדרים גדולים והקלוזר הגדול בכל הזמנים. וגם: כמובן, סיכמנו את הטרייד המטורף ששלח את חואן סוטו ליאנקיז, כמו זה שצירף אליו גם את אלכס ורדוגו בעונה הבאה. הפינות הקבועות קישטו את הפרק בין לבין, כולל זו החדשה, ופינת הביזאר של אלעד ליבנה.

פרוייקט 50 הגדולים, עד כה:

ארז:

בפרקים הקודמים:

50: יאדייר מולינה

49: אלברט פוהולס

48: ברוקס רובינסון

47: רוברטו קלמנטה

46: גרובר קליבלנד אלכסנדר

בפרק הנוכחי:

45: ווייד בוגס

44: פדרו פרטינז

43: ג'ו דימאג'יו

42: מריאנו ריברה

41: בוב גיבסון

יוני:

בפרקים הקודמים:

50: אדי קולינס

49: ארני בנקס

48: ג'ו מורגן

47: ג'ורג' ברט

46: בוב פלר

בפרק הנוכחי:

45: סטיב קארלטון

44: יוגי ברה

43: מל אוט

42: קן גריפי ג'וניור

41: נולן ראיין

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 9 תגובות

  1. העובדה שדימאג'יו נכנס לפרק אומרת שגם יוני דירג אותו ב-30 הגבוהים, מפתיע קצת.
    אצל ארז הופתעתי מהמיקום של קלמנטה, אבל בסוף כל ה-50 כנראה ראויים להיות במקום יותר גבוה
    🙂

    1. כמו בכל רשימה, המיקום תמיד פתוח לדיון וכמובן למה זה כן וזה לא, אני רק מציין שהחמישים כוללים פיצ'רים וחובטים, משמע קלמנטה אצלי הוא בין 30 החובטים הטובים בהיסטוריה, ככה שאולי זה יותר מתאים מבחינתך. או שלא! הכל כאמור סובייקטיבי.

      1. כן, לזה התכוונתי. קלמנטה הוא כזה אייקון שאתה מניח (בלי לחשוב) שהוא יהיה מדורג גבוה יותר. אבך כמו שאמרת, הרשימה היא סובייקטיבית, ובכל מקרה כל שחקן שנכנס ל-50 הוא עילוי שאפשר להתווכח על המיקום שלו.

        1. לא יודע, דימאג׳יו אצלי זכה להרבה נקודות בגלל הערך המוסף שדיברתי עליו, הסטאריות, היותו אבן הראשה של היאנקיז הגדולים בין רות׳/גריג למאנטל. אבל מבחינת המספרים נטו הוא נמצא במקום הראוי לו לדעתי, והורדתי לו שליש על שלקח לטד וויליאמס mvp 😉

  2. פינת הבייסבול הופכת לפינה מאוד חשובה ומקצוענית באתר.מאחר ואני לא מבין בענף,אני סתם נהנה לקרוא את הכתבות בפינה הזו.גם התגובות מעניינות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט