מעורב הופס ליום ששי / מנחם לס

1.קווין דוראנט מציע לדריי גרין לחפש עזרה פסיכיאטרית

אחרי החבטה שדריי גרין חבט ביוסוף, קווין דוראנט יודע שטיפול פסיכולוגי הוא לא מה שהמפלצת צריכה. מה שהיא צריכה – אני מדבר על המפלצת הקרוייה דריימונד גרין – הוא פסיכיאטר שייתן לו מירשם לכדורי CYMBALTA שיפתרו את הבעייה. אני חותם על כך. אני יודע על כך אישית (לך תדע אם דוראנט לא זקוק להם!)

דוראנט כינה את כל המקרה כ-INSANE. גם ל-NBA היה מספיק איתו. עכשיו הדרמה עוברת לעולם הרפואה – פסיכיאטריה היא רפואה – לעולם הכדורסל.

2. ג'יאניס רצה את הכדור אחרי משחק ה-64 נק' שלו אבל לפייסרס היו רעיונות אחרים

כל מה שהסופרסטאר של מילווקי ג'יאניס אנטטוקנמפו רצה בסיום משחק שיא-מועדון של 64 נקודות (הקודם היה 57 חיצים מידו של מייקל רד מ-2006) ב-20 מ-28 מהפארקט בנצחון על הפייסרס 126-140 היה את הכדור.

אבל לפייסרס היה רעיון אחר. הם – כך נדמה לי – רצו לשרוף את הכדור. או לתת אותו לרוקי שלהם אוסקאר טשייבווי (Oscar Tshiebwe) שקלע את הנקודות הראשונות שלו בקריירה מאוחר במשחק.

תסתכלו בסרטון למטה ותראו את יאניס רץ כמטורף לעבר חדר ההלבשה של הפייסרס בשעה ששומרים פייסרים מנסים לעצור בעדו. באדי הילד נשמע זועק "אל תתנו לו את הכדור הדפוק". מיילס טרנר נשמע צועק, "עוף מפה. זה חדר ההלבשה שלנו". שחקני מילווקי נשמעו צועקים "GIVE HIM THE FUCKING BALL"

ג'יאניס היה אדום מחימה. כמה שחקני אינדיאנה נראו מתעמתים עם ג'יאניס ובראשם טייריס הליברטון. Bennedict Mathurin נשמע צועק "תנו לו כדור אימונים שלנו".

העימות הפך פיזי. ריק קרלייל מאמן אינדיאנה טען שהמנכ"ל של הפייסרס צ'ד בוקנן חטף מרפק לצלעותיו והוא הולך לבדיקות אם אין חס וחלילה 'שבר צלעותי' – אתם יודעים, שבר בצלע חס וחלילה.

ג'יאניס נשמע צועק להליברטון, "GO GET ME THE FUCKING BALL" והליברטון מחזיר, "לך לחפש אותו בעצמך".

עד עתה לא ידוע אם לג'יאניס יש את הכדור, או שבסוף נתנו לו איזה כדור מהמאה שנמצאים באולם, רק שיירגע. הוא לא נרגע עד עכשיו, לפי HOOPS HYPE.

3. איזה מאמן לדעתך צריך להיות מפוטר ראשון?

4. שחקן אול-סטאר שאני בטוח שיעבור בטרייד ללייקרס

השחקן הוא זאק לוויין. אני לא מבין כיצד אף קבוצה לא קפצה לעשות טרייד עם שיקגו בולס אחרי שהיא הציעה אותו למכירה.

זאק הביע את רצונו לעבור ללייקרס "ולסיים שם את הקריירה שלי". מאחר וסוכניו הם LaVine is represented by Rich Paul of Klutch Sports שהם גם סוכניהם של לברון ג'יימס ואנטוני דייויס, המעבר של זאק ללייקרס יקרה לפני ה-8 לפברואר.


הוא יהווה תוספת אדירה. איתו הם הקבוצה הטובה ביותר ב-NBA, על הנייר לפחות.

5. דונובן מיטשל מתכונן להיות המחליף של לברון כשהוא יפרוש כנראה אחרי עונת 2025

מקור אמין ביותר (This came from a source that more often than not is correct and knows Donovan,” Checketts said. “He believes Donovan wants Los Angeles. He thinks he’s going to go try to be a Clipper or a Laker when LeBron [James] is gone … [That rumor] didn’t come from nobody, I’ll just put it that way. התפרסמה ההועה שדונובן מיצ'ל מתכונן להיות הכוכב שיחליף את לברון כשהוא יפרוש, כנראה, אחרי עונת 2024-25

זאת תהיה גם השנה שמיצ'ל יהפוך לשחקן חופשי.

פעם דונובן מיצ'ל, מניו יורק, אמר שהוא היה רוצה לסיים את הקריירה שלו בניקס, אבל מאז עברו הרבה מאד מים בהדסון ריבר.

6. היום לפני…שנה ב-NBA

*62 שנה: וילט צ'מברליין קולע 63 נקודות ואלג'ין ביילור 50 במשחק בין הסיקסרס והלייקרס, ס"ה הפעם השלישית בהסטוריה ששני שחקנים קולעים +50 באותו משחק כיריבים.
*58 שנה: הרוקי ריק בארי קולע 57 נקודות במשחק בו הווריורס ניצחו את הניקס 147-137 במדיסון סקוור גארדן, שני רק לשיא הנקודות של 58 של הרוקי וילט צ'מברליין ב-1960. ריקי קלע 20 מתוך 21 מהקו, והישווה את שיא הפאולים לרוקי מהקו השייך לפרנק סילבי.

(ואתם חושבים שהיום קןלעים יותר מאז??? וזה עוד ללא 3 נקודות!)

*48 שנה: קארים עבדול ג'אבאר קוטף 29 ריבאונדים הגנתיים בנצחון הלייקרס על דטרויט 100-110
*35 שנה: מיאמי היט מנצחת את הקליפרס במשחק חוץ 89-88, ושוברת רצף הפסדים של 17 לפתיחת עונה. הקליפרס שוברת שיא זה עם 18 הפסדים לפתיחת עונה 11 שנים אח"כ.
*24 שנה: הקליפרס שוברת את שיא המינימום נקודות לחצי – 19 נק' – בהפסד ללייקרס. השיא השלילי הזה הוחזק עד אז ע"י ניו אורלינס שקלעה 20 בחצי נגד יוטה ב-1975.


מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. זאק לווין ללייקרס זה רעיון מצוין לכל מי שלא אוהד לייקרס, אם אפשר בטרייד עבור אוסטין ריבס זה פעמיים כי טוב. דונובן מיטשל ולווין ביחד בלייקרס זה בכלל חלום מתוק. לדאבון הלב ההנהלה של הלייקרס מקבלת בדרך כלל החלטות מצוינות, ואת לקח הקלוריות הריקות למדה כבר בפרשת ראסל ווסטברוק, כך שהסיכוי לזה נמוך ביותר.
    .
    נתון מדהים של קארים, ברור שזו אנומליה אבל לא רק – שילוב נדיר של אורך, הבנת משחק ואתלטיות.
    .
    תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

  2. אנסלד מקום ראשון? לבילי דונובן יש שלושה אולסטארים בחמישייה אין לי מושג איך הוא שרד עד עכשיו. גם מונטי וויליאמס זה נראה כישלון אבל הוא התחיל רק השנה אז אני חזק על בילי

    1. גם אני הצבעתי לבילי. בוושינגטון עושים בדיוק מה שהם אמורים ותכננו לעשות – טנקינג. אם היו מנצחים בטעות אז היה צריך להעיף את המאמן. בינתיים אבדיה נותן סוג של קפיצה, הרוקי מתפתח יפה, תהיה בחירה גבוהה מאוד, הבלוף של פול מתגלה, הכל עובד על פי התכנית (או קי, חוץ מהבלוף של פול אבל תזרמו איתי). אה, ותנו לי לחסוך לכם את המבט המאוכזב גם מהשנה הבאה – גם היא תהיה טנקינג, וכנראה גם זו שאחריה.

  3. תודה רבה דוק.
    ללא ספק ווס אנסלד. המאמן הגרוע בליגה.
    מצליח לגרום לקבוצתו להיות גרועה יותר עם כל ההחלטות הלא נכונות, כבר כמה עונות מאז שמונה.
    הייתי בשוק שלא העיפו אותו בקיץ.

  4. לאבין לאל-איי מעולה. ככה יהיו הופעות עגלקטיקוס מדי לילה ולא רק בערבים של הקלופרס. מזל שהליגה שייכת עכשיו לקבוצות שנבנות מלמטה כמו דנבר, בוסטון, מינסוטה ואוקייסי

  5. 1. כל מה שגרין צריך זה שקר וקרי ייכנסו בו. הוא כלכלב של קרי, ויעשה כל מה שקרי רוצה. כל זמן שקרי מוחא לו כפיים, וקר נותן לו גב, הוא ימשיך להתפרע. רגע ששניהם יגידו לו שעוד טכני הוא עובר בטרייד לוושינגטון תמורת פול, הוא יהפוך להיות בנאדם.
    2. יאניס אפס. שחקן קלאסה לא היה רודף אחרי כדור. פורמאלית, הכדור שייך לרוקי ש"שבר שיא" לפני יאניס. וחוץ מזה, יאניס עוד ישבור את השיא הזה. התמונות המביכות שלו רץ אחרי כדור לתצוגה עוד ירדפו אותו כל הקריירה ויהפכו למימים מביכים בהזדמנות הראשונה.
    3. אנסלד. לא בגלל הפסדים, כי אז פופוביץ' מוביל, אלא בגלל שיטת המשחק נטולת ההגנה.
    4. מאיפה יש ללייקרס מה לתת לשיקאגו תמורת זאק לוין?! ומה הם צריכים עוד אתלט כשיש להם כמה? הם צריכים קלעי שלשות.

      1. הלו, עם כל הכבוד, קליר פאת' נחשבת לשיטה מאוד מקובלת בליגה. כל המאמנים הצעירים עושים השתלמויות בשיטה משחק זו. מדובר בתנאי הסף לקבלה למאמן ראשי בליגה. קצת כבוד בנאדם.

  6. אוי ואבוי איזה מעורבב הבאת לנו יא דוקטור
    מומי יושב במרפסת לדפוק סיגריה וקפה אחרי משגל הבוקר בסילבי רואה פתאום שזאק לאווין בדרך ללייקרס?
    זה מאיגרא חרא לבירא קקה

  7. עם שכר של 50 מיליון דולר, יאניס יכול לקנות כמה כדורים שהוא רוצה. אז נתנו אחד לרוקי המסכן, מה קרה? בטח הוא כבר חושב על המכירה הפומבית שתגיע יום אחד.
    תודה רבה מנחם

      1. אברי אף מילה על הישגי מינסוטה?
        נצל את זה שהמניה בשיא ותצליף בהם ללא רחמים
        (הייתי בצד שלך אז מותר לי לחמם)
        🙂

      2. אחת הפעמים הבודדות שאני מסכים.
        מצד שני יאניס מאד התבאס ולכן גם התבזה.
        יכול היה לנסות בטוב ואפילו להציע לרוקי 10 אלף דולאר על הכדור.
        תמיד יזכרו לו את השעטה למלתחות האורחת.

      3. אני שוכח שנימה משועשעת לא תמיד עוברת טוב בטקסט… איכשהו, כולם הצליחו לצאת קטנים מהאירוע, וזה הישג לאנשים שחלקם 2.11

  8. ברור שגרין צריך שרינק. רק יעזור לו. זה לא בושה. באמת שההתפרצויות שלו רק גורמות נזק רציני לקבוצה, לא מובן למה הוא מקבל כזה חבל מקר וקרי.

    1. הוא שומר עליהם ומסדר להם קליעות קלות מ 3 וגם פקק חסימה ברחבה ל 2 קלות ליד הסל.
      הוא השיטה והם הכישרון.

  9. רק אני ציינתי את הערב המופלא של הספורט הישראלי אתמול?
    איך זה חמק פה מתחת לרדאר שמכבי תל אביב כדורגל נצחו את גנט החזקה וסיימו ראש בית וטופ 16 בקונפרנס, מכבי חיפה נצחו וסיימו בפלייאוף הקונפרנס ומכבי תל אביב בכדורסל נצחו את האפץ'ם (לבריאות) מטורקיה. ללא ספק נס המכבים לאור נר שמיני של חנוכה.

    1. בוודאי שאני זוכר. זה עדיין מטריד אותי מדי פעם. אלדרידג' האמריקאי – נשיא הוועד האולימפי – היה סוכן של סטאלין. הוא שנתן לסובייטים את הנצחון.

  10. המאמן שצריך להיות מפוטר
    מזמן :
    סטיב קאר ,אותו הליגה היתה צריכה להעיף בזמן העבירה המלוכלכת על קאוואי .
    אבל הליגה לא מתענינת בלכלוך
    בספורט ,להיפך היא מקדמת אותו ..אז מה רוצים מדריימונד עכשיו הבחור התרגל שמותר להם הכל .

כתיבת תגובה

סגירת תפריט