מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

אחרי שהפוסט פורסם הגיעה הודעה:

NBA suspends Draymond Green indefinitely for swinging at Suns C Jusuf Nurkić

1.אין שאלה שגרין סובל ממשהו. אבל כשהוא מתנצל, אני מקבל התנצלותו

דריימונד גרין ניזרק מהמגרש אחרי שחטף פאול פלגרנטי כשהיכה את יוסוף נורצ'יק בראשו. הווריורס הפסידו לפיניקס 116-119.

ה-EJECTION של גרין הוא השלישי העונה, והוא כמעט בטוח יקבל השעייה נוספת של משחקים.

Green was ejected with 8:23 left in the third quarter after he swung and hit Nurkic in the head while defending him. At first, while Green's back was turned to Nurkic, he repeatedly held Nurkic off him. Eventually, Green turned and hit Nurkic in the head with his hand. Officials deemed the foul a flagrant 2 after a video review.

דריימונד אמר: "אני לא אחד שמתנצל על דברים שקורים במשחק כדורסל, אבל הפעם ברצוני להתנצל. לא התכוונתי להכות את יוסוף בראשו. זה פשוט קרה במהלך המשחק ללא כוונה, ואני מצטער על כך".

אתם יודעים מה? עבורי זה מספיק. SHIT HAPPENS. ואם אתה מתנצל באמת ובתמים, לי זה מספיק. לא הייתי משתמש במקרה כ=EJECTION שלישי.

2. לוקה אחרי הנצחון על הלייקרס: "הכל כואב לי"

כשהמטוס מממפיס נחת בדאלאס לוקה דונקיץ' לא ידע אם הוא בא או הולך. "הכל כואב לי", הוא אמר לרופאנ הקבוצה. "אני אפילו לא יודע מה כואב יותר ממה".

הוא נחשב ל-QUESTIONABLE נגד הלייקרס במשחק השני של 'גב-לגב'. מאחר ולא היה לו דבר מיוחד להתלונן עליו מלבד לומר "הכל כואב לי", הוא התלבש למשחק ואמר למאמנו ג'ייסון קיד: "אני לא יודע מה אני יכול לעשות. הכל כואב לי. אולי תעלה אותי ואני אראה כיצד אני מתפקד".

הוא טוען שהוא היה OUT רוב המשחק. פעל כאוטומט, זרק כאוטומט, מסר כאוטומט.

בסיום המשחק הוא אמר:

"I don't know how I played," Doncic said after leading the Mavs to a 127-125 home win Tuesday night. "I slept very little today. Everything hurts. I'm getting old, man, but we got two back-to-back wins, which is amazing, especially against a team like the Lakers. So I'm really proud of these guys."

זהו לוקה: למרות חבורות בכל חלקי גופו, BUMPS AND BRUISES, ודיאטה קבועה של דאבל-טים, הוא סיים עם 33 נקודות, 6 קרשים, ו-17 אסיסטים כשהוא גובר בדו-קרב האישי נגד לברון ג'יימס.

מה שלא כתוב בעתונים הוא שבסיום המשחק לוקה בן ה-24 ביקש מלברון המבוגר ממנו בעשר שנים אם הוא יכול לקבל את הגופייה שלו עם חתימה.

לברון חייך ברצון, פשט את גופייתו, ולקח את ה-MASGIC MARKER לחתום את שמו, לכוכב הבא שבא לרשת אותו.

רק להזכיר שלוקה והמבריקס עשו זאת ללא קיירי אירוינג, מקסי קלבר, וג'אש גרין. גם סת' קרי שניסה לשחק ברבע הראשון יצא ולא חזר בגין עקב שמאלי כואב ונפוח.

3. האם יוקיץ' הסרבי מתחיל לאבד את סבלנותו עם אמריקה וה-NBA?

באמצע המשחק נגד שיקגו בולס ניקולה ג'וקיץ' הרגיש צורך פתאום להתעמת עם הזיברות.

ניקולה ווצ'ביץ וקובי ווייט פרצו בהיעדרו אבל לא מספיק. המאמן מייקל מלון מצא מספיק חומר להשתמש בו לנצחון.

אחרי המשחק הסרבי הענק החליט להשתפך ולהביע את מחשבותיו והרגשותיו דרך Cody Westerlund of 670 The Score.

לפני שאני מתחיל ברצוני להביע את דעתי: אני מרגיש שעם כל ההערצה והכסף הוא מעדיף להיות חזרה בכפרו בסרביה, אולי לחלוב פרה או שתיים, וללכת לרקוד במועדון הריקודים בכפר הסמוך, וקיבינימאט אמריקה וה-NBA.

אבל זאת רק הרגשתי.

זה מה שהוא אמר:

“It is frustrating. Some guys can say whatever. I think sometimes what I say is not even a technical foul…No, I crossed the line but sometimes that word does not cross the line,” Jokic said after not getting to stay the whole four quarters against the Bulls.

מה שאני ראיתי זה שאחרי שניקולה החמיץ זריקה הוא קרא משהו לעבר הזיברה מאוסה דאגר כשהוא מצפה לשריקה על פאול שנעשה עליו. הוא תקע מבט בשופט תוך כדי שהוא תוקע מבט מאיים בשופט.

השופט זרק אותו מהמגרש כשאולם שלם צורח בוז לאוזני הסרבי הכפרי.

לא תאמינו מה ניקולה צרח לעבר השופט:

Call the foul, motherf—er," Jokic yelled – "שרוק לפאול, MOTHER FUCKER!".

הסיבה לזריקתו? אחרי הטכני הוא קילל את השופט. עשרות צופים בשורות הראשונות שמעו זאת בברור, למרות המבטא הסרבי, מאת'ר פאקר זה מאת'ר פאקר, בכל מבטא.

מה שמעצבן אותי ביותר הוא שהענק הזה עוד התלונן שזרקו אותו על 'מאת'ר פאקר' קטן שזרק לעבר השופט.

4. מאמן הניקס ביקש שיחתחמו את תאג' גיבסון והניקס נענו לבקשתו



ההחתמה היא לעונה זו בלבד

5. מה הסיפור עם זאק לוויין? פתאום הוא רוצה לחזור ולשחק עם 'חבריו' בשיקגו?

6. הסרטון בו זאיון ןויליאמסון מנסה לומר LACKADAISICAL (אדיש) הולך וויירל

7. קטע מהעבר: וויל פורדו או דניס רודמן? (פיל ג'קסון מודה שהוא חכך בדעתו; הוא רצה את דריק קולמן)

בעונת 1994-95 נתגלתה חולשה בבולס כשרק שחקן אחד בקבוצה יכול היה להתגאות עם 8 ריבאונדים למשחק. כל שאר השחקנים היו מתחת ל-8. אז החלונות הגבוהים בקבוצה החליטו לעשות טרייד ולנסות להביא את דניס רודמן.

למרות שלרודמן היו את כל ה-credentials – אישורים מכאן ועד הודעה חדשה – פיל ג'קסון עמד בסרובו להביא את רודמן, שהמוניטין שלו מימיו עם ה-BAD BOYS של דטרויט היו של טראבל מייקר. לא רק זאת, אלא שהתנהגותו מחוץ למגרש נעשתה יותר ויותר מטורפת ומטושטשת.

הוא היה בתחתית הרשימה של הזן מסטר של השחקנים שהוא רוצה בשיקגו בולס.

פיל ג'קסון אמר שנים אחרי: הראשון ברשימה שרציתי היה דריק קולמן.

Discussing the difference between two players on the opposite end of Phil's list, Coleman was an elite scorer compared to Rodman but nowhere near The Worm regarding being an elite rebounder. The 1991 ROY only surpassed the 10 rebounds mark five times in his 15-year NBA career.

רק להשוות, מה שקולמן השיג רודמן השיג 10 פעמים, עם 6 פעמים מעל 15 ריב' לעונה. כשהנהלת הבולס החליטה להביא את רודמן למרות החשש של ג'קסון שהוא יזעזע את כל הקבוצה, ויקלקל כל חלקה טובה, הוא הראה בשיקגו דומיננטיות תחת הסל שלא הייתה כמוה, עם 16.1 ריב' לעונה בעונת 1996-7.

התרומה של רודמן הייתה מעל ומעבר ריבאונדים בלבד כשהוא שולט ברחבה ההגנתית ומאפשר למייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן לעשות את השטיקים שלהם בהתקפה, והוא – רודמן – הפך לאחד הפקטורים הראשיים שאיפשר לבולס עוד 3 REPEATS.

פיל ג'קסון סוף-סוף הודה בתרומה של רודמן לראשונה רק בראיון ב-2011 כשהוא הודה שמשחק ההגנה של רודמן, האנרגיה שלו, והכשרון הגדול שלו כמעט בכל מלבד קליעה, היו האנרגיה שהבולס הייתה צריכה אחרי ה-3 REPEATS הראשונים.

ג'קסון אמר ב-2011:

The Worm' changed the paradigm by illustrating how players could profoundly influence the game .without being the primary scorer.

והוא המשיך:

"Dennis changed how players look at their game," Jackson said"How they can impact the game despite not scoring but by rebounding and defending."

Dennis Rodman and Alonzo Mourning

זה מה שדניס רודמן אמר על אלונזו מורנינג אחרי המכות ביניהם ב-1997:

"He's just a young kid" – Dennis Rodman on Alonzo Mourning after their infamous playoff brawl in 1997

8. פינת הטבע: BATS – עטלפים

עטלפים  הם סדרה של בעלי חיים מעופפים במחלקת היונקים, הכוללת כ-115 סוגים ולמעלה מ-1,400 מינים,[עטלפים מעופפים ובעלי יכולת ניווט על ידי איכון הד קיימים לפחות 52 מיליון שנה בתקופת האאוקן.העטלפים נפוצים בכל העולם למעט הקוטב הצפוני והקוטב הדרומי. העטלפים הם היונקים המעופפים היחידים וחשיבותם האקולוגית גדולה, הן של העטלפים אוכלי הפירות והן של אוכלי החרקים. בגלל מראם והיותם פעילי לילה, זכו העטלפים ליחס של פחד ושנאה מבני האדם ובתרבויות רבות קושרו לאופל ולרשע. בעשורים האחרונים גברה המודעות לחשיבות העטלפים לאקולוגיה ולבני האדם, וביחד איתה גברו פעילויות שימור ומחקר של עטלפים.

פיזיולוגיה ואנטומיה

העטלפים הם יצורים חברותיים וחיים בלהקות, המונות לעיתים אלפי פרטים. אפשר לראותם תלויים במערות כשגופם הפוך. תוחלת החיים של העטלפים מגיעה לעשרים שנה ולעיתים אף יותר, תוחלת חיים ארוכה מאוד לבעל חיים כה קטן במידותיו

כנפי העטלפים מורכבות מעור המתוח על עצמות גפיהם הקדמיות, שהתפתחו לעצמות דקות וארוכות. על הבוהן המבצבצת מכל כנף ישנה ציפורן המאפשרת אחיזה לצורך טיפוס או תלייה. לעטלפים שרירי חזה חזקים המאפשרים את תנועת הכנפיים. לעצם החזה של העטלפים יש מבנה מיוחד הדומה לזה של העופות. לעטלפים גם בלוטות שומן שמהן מופרש חומר שמנוני המשמן את עור הכנפיים לשמירה על גמישותן.

לעטלפי הפרי חוש ראייה טוב, אולם אצל עטלפי החרקים (עטלפים קטנים) הראייה מנוונת בדרגות שונות. חוש ההתמצאות של העטלפים מתבסס על הפקת גלי קול בתדרים גבוהים יותר מהתדר אותו יכולה אוזן בני אדם לשמוע. כושרם לעבד את המידע המצוי בגלים המוחזרים מהעצמים בסביבה (כמו משך ההחזרה, צורת הגל המוחזר מאפשר להם להתחמק ממכשולים במסלול מעופם, לגלות, ואף להתביית, על טרף המצוי בשדה הקלט שלהם, כולל מרחקו מהם ושינויים במיקומו עקב תנועה או ניסיון הימלטות. לכן חוש הראייה איננו קריטי עבורם – יכולתם לבצע איכון באמצעות הד מפותחת במידה מספקת כדי להקנות להם 'תמונה מרחבית' בכושר הפרדה גבוה מאוד. לחלק ממיני העטלפים יש קרומי עור על אפם ואוזניהם, שמשפרים את יכולת השמעת הקולות וקליטת ההד. העיטורים על האף מכונים עלה אפי בשל דמיונם לעלה, בעוד שהעיטורים על האוזניים מכונים "צפירים" בשל דמיונם לקרני העז.

חלק ממיני העטלפים לא רק מאכנים מזון באמצעות הדי הקולות שהם משדרים, אלא גם ב"ציתות" לקולות והדים ששידרו עטלפים אחרים. הם מסוגלים לנתח את ההד המוחזר מקריאה של עטלף אחר ולהסיק מכך שיש מזון בסביבה.

נמצא שלעטלפים רבים מבנה אוזן ייחודי: הם חסרים תעלה גרמית המובילה את נוירוני השמע או שהיא מחוררת. משערים שהדבר איפשר התפתחות חריגה של שמיעתם

פעימות לבם בלילה, בפעולה, נעות בין 300 עד ל-1000 פעימות לדקה באחד ממיני העטלפים הקטנים שנקרא מיקרו-עטלף (Microbat). לעומת זאת, פעימות לבם של העטלפים השוהים בתרדמת חורף יורדות ל-10 פעימות לדקה, וכך הם חוסכים אנרגיה בחורף, כשאין בנמצא מזון.

מהירות וצורת התעופה משתנה ממין למין. העטלף המהיר ביותר הוא ככל הנראה אשף מקסיקני (שם מדעיTadarida brasiliensis) שיכול לעוף במהירות אופקית של 160 קמ"ש (כ-100 מייל לשעה). מהירות תעופה אופקית זו הופכת את האשף המקסיקני לבעל החיים המהיר ביותר בעולם.

בחנו את עצמכם:

מה באמת אתם יודעים על החיה המופלאה הזו? ענו על השאלות, בדקו את התשובות בתחתית הדף ותהנו ממשימה עם הילדים.

  1. מדוע ישראל נחשבת מעצמת עטלפים?
  2. למה אסור להיכנס למערות בהן חיים עטלפים בעונת החורף
  3. האם עטלפים מוצצים דם או מסתבכים בשערות?
  4. למה עטלפים תלויים הפוך?
  5. כיצד מתמצאים העטלפים בחושך? האם הם רואים?
  6. כיצד מועילים העטלפים?
  7. עטלפים היוו השראה לדמויות רבות בסיפורים בסדרות טלוויזיה וסרטים. כמה אתם מכירים?

להלן התשובות:

  1. מדוע ישראל נחשבת מעצמת עטלפים?
    בישראל חיים 33 מיני עטלפים. בהשוואה ליבשת אירופה כולה בה חיים רק 45 מיני עטלפים.
  2. למה אסור להיכנס למערות בהן חיים עטלפים בעונת החורף?
    בחודשים הקרים, העטלפים בתרדמת חורף. הם מורידים משמעותית את פעילות גופם כדי לא לאבד אנרגיה. הסיבה לכך היא שבחורף, בהעדר חרקים, קשה לעטלפים למצוא מזון. אם נכנס למערה, נעיר אותם מתרדמת החורף, הם ינצלו את שארית האנרגיה שלהם ולא יוכלו לחדשה ללא מזון והם ימותו.
  3. האם עטלפים מוצצים דם או מסתבכים בשערות?

העטלפים אינם מוצצים דם ואינם מסתבכים בשערות! מתוך כ 1200 מיני עטלפים בעולם, 3 מינים הם ערפדים הקיימים רק בדרום ומרכז אמריקה. הערפדים פוצעים בשיניהם בעלי חיים, ומלקקים בלשונם הקטנה את הדם. ברוק שלהם יש חומר נוגד קרישה שכל עוד הם מלקקים את הפצע הדם לא נקרש.

  1. למה עטלפים תלויים הפוך?
    העטלפים תלויים הפוך ומנצלים את הנפילה לתחילת התעופה ובכך משקיעים פחות אנרגיה לתחילת התעופה.
  2. כיצד מתמצאים העטלפים בחושך? האם הם רואים?
    "חוש ההתמצאות" של העטלפים מכונה "אקולוקציה", עטלפי החרקים משמיעים קולות בתדר גבוה (שאת רובם האדם אינו שומע) הקול פוגע בעצם וחוזר אליהם – כך הם מתרגמים את העצמים בסביבה בה הם מעופפים. זוהי למעשה "ראייה על ידי שמיעה". בדרך זו הם גם מאתרים את הטרף שלהם. ישנם עטלפים שמשמיעים את הקולות הללו באמצעות אפם ולא רק מגרונם. הסיבה: כדי לאפשר להתמצא במרחב חשוך או בסבך צפוף בעת שטרפם בפיהם.
  3. כיצד מועילים העטלפים?
    לא רק שהעטלפים לא פוגעים בנו הם אף מועילים. אוכלי הפירות מסייעים בהפצת זרעים, עטלפי פירות הניזונים מצוף פרחים מסייעים בתהליך האבקה.
  4. עטלפים היוו השראה לדמויות רבות בסיפורים בסדרות טלוויזיה וסרטים. כמה אתם מכירים? באט מן, ערפדינה, דרקולה, ג'ף העטלף

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 56 תגובות

  1. ואוו החלק המדעי מצוין .
    מנחם אתה אוצר מדעי .
    בקשר לכדורסל אני ממש לא חושב כמוך :
    בקשר לדריימונד אתה צודק הבן אדם סובל ממשהן נכון לא אומר שנורקיץצריך לסבול .
    אני אישית למרות שאני מאד מעריך את דריי חושב שצריך להרחיקו עד סוף העונה ואך המקרה יחזור אז זהו לצמיתות !
    יש גבול !
    לא שותף לאהדת לברון לא מעריך
    אותו כלל .
    בקשר לרודמן , דוקא לו היו עובדים
    איתו מספיק הבחור יכל להבנתי
    להיות גם שחקן התקפה מעולה
    הוא פשוט הסתפק בנישה שלו בהגנה ,ועקב בעיותיו הנפשיות הסתפק במה שנתנו לו .
    אסור לשכוח כי נזרק מהבית והחל
    את הקריירה בכדורסל למיטב זכרוני כעובד נקיון .
    אז בכדורסל יש לנו חילוקי דעות
    בספורט בכלל חוחק על דעתך גם
    בענפים אחרים אך במדע וטבע בהחלט חישת לי עכשיו
    כך שאם היתה לי כונה לבטל את המינוי…חחח אני חוזר בי ונשאר כאן.
    תודה מנחם .
    ממליץ שתתמקד במדע להבא .
    אתה אוצר .

  2. מעורב נהדר מנחם.
    1. אתה מוותר על השעייה לדריימונד כי הוא התנצל?
    להבדיל, אם אחרי רצח של אדם, הרוצח מתנצל, האם צריך לוותר על עונשו? ברור שלא.
    בגלל הטיפול בצמר גפן של סילבר עד כה (וגם של המועדון הפחדני שלו), דריימונד מרשה לעצמו להתפרע. אם היו נותנים לו מזמן עונש כבד, הוא לא היה מגיע למקומות האלה.
    2. יוקיץ' מתחיל להגזים. זה לא שעלה לו מהצלחה או משהו, זה הטיפוס – סרבי חמום מוח. כל שריקה שלא נראית לו הוא מתנהג בחוסר כבוד מופגן כלפי השופטים, וזה כבר נהיה דפוס התנהגות שחוזר על עצמו.
    3. זאיון חטף שבץ בשידור חי. חשב באותו הרגע על איך זורקים יותר ממטר מהסל, וזו התוצאה.
    4. כמו שתינוק חייב מוצץ, כך ת'יבודו חייב את בנו האובד גיבסון. טאג' חתם על חוזה ל10 ימים שלאחריו הוא יעלה לעולם הבא.
    5. לוין מתגעגע לחברים בשיקגו כמו שסימונס מתגעגע לזרוק שלשה.

  3. גם פה בהופס קו איי אל יש עטלף אחד פעיל שלפוחית ולילה, הלא הוא אשף טמיר המקומי.
    אשף הוא עטלף חרקים שניזון מג'וקים כלברון ויתושים כגון תרה יאנג. הוא אוכל שופטוטים לארוחת בוקר וסובל מבעיית סקביאס חמורה.

    1. אכן
      אחת מהקבוצות המרתקות בעולם היונקים עם כ 30 מינים בארצנו!
      לעטלפי החרקים אנשים כמעט ולא מודעים בארץ אבל הם ובעיקר העטלפון לבן השוליים הנפוץ עושים עבודת קודש בהדברת יתושי הלילה כמו כולכית הבית. הבעייה הגדולה שלא נמצא מדביר טוב לטיגריס האסיאתי.

  4. בזמן שהאתר היה מושבת הבנתי כמה שהוא חלק בלתי נפרד מחיי כמו המעורבים הנהדרים הללו, בייחוד בתקופה הנוראה והאיומה בה אנו נמצאים האתר הזה הוא סוג של בריחה ותודה על כך. גרין האלים כבר הפך לתופעה בלתי נסבלת שאי אפשר לקבל, מדובר באלימות לא מרוסנת באמתלה של "זה אני, קבלו את זה- אני משחק עם האמוציות ונותן את הכל", לדעתי צריך להפוך אותו לדוגמה ולהרחיק אותו לתקופה ארוכה מאוד, אגב לפגוע בלוחמים זה לא יפגע כי הקבוצה הזו במתכונתה הנוכחית היא קבוצה שלא הולכת לשום מקום זה רק יכול לתת להם תירוץ ול"האדיר" את התרומה שלו..
    יוקיץ' יצר תדמית של לא מעניין אותו מה קורה ורק רוצה לחזור לסוסים, אבל לטעמי הוא כבר בכלל לא שם ומאוד מעניין אותו מה קורה והשריקות שאינן מוצאות חן בעיניו מוציאות אותו מדעתו. בבועה בסדרה מול הלייקרס הוא התמודד מול שיפוט עויין ונכנס ללא מעט מלכודות ועשה עבירות של תסכול שפגעו בקבוצה, כיום אסור לו להיגרר לאותה המתכונת , כרגע זו העונה הרגילה ולא כל משחק הוא משמעותי, אבל במידה והנאגטס רוצים להגיע לאנשהו העונה הוא יהיה חייב לחזור ולספק את הסחורה ולא להתעסק בשיפוט לקלל שופט זו דרך בטוחה להיזרק ממשחק. אגב שופטים וכוכבים, גם לוקה עוסק בלי הרף ב"כבוד" שלא נותנים לו וזה בסופו של דבר פוגע בו ובקבוצה כי במקום להתעסק בכדורסל הוא מתעסק בשריקות.

    ואם כבר שריקות, היום יאניס קלע שיא קריירה עם למעלה משלושים זריקות עונשין ומבלי לקלוע סל מעל למטר, כאשר שופטים אותו בשיפוט בידורסל ככה זה נראה " שחקן שאי אפשר לשמור עליו"…

    1. אין הגנה בכלל בליגה ירדה לחלוטין בשלב זה כל משחק,140 150 נק קליל שחקנים פשוט לוקחים כדור מהחצי שלהם ומטביעים בלי הפרעה מגינים בכלל לא לידם רגליים ישרות עומדים ומסתכלים כל שנייה קליר פאת מצד לצד אין אפילו התנגדות כמו הגלובטרוטרס ממש,קרקס. עוברים שחקנים בלי שום הטעייה כמו קונוסים כל םיק אנד,רול נגמר בדאנק קליל בלי איש בצבע.
      ההגנה מורתעת לחלוטין.
      במצב,כזה שחקנים כמו ציון והליברטון יכולים לתת 30 נק כל משחק חחח
      באירופה הם בקושי יזרקו לסל

  5. לגבי דריימונד: בצבא למדנו ש"פעם אחת – מקרה. פעם שניה – צירוף מקרים. פעם שלישית – מגמה". אז מה לגבי 300?

  6. אחלה מעורב. מעניין אם דריימונד גרין גם משתמש בבצל בהתנצלויות שלו….
    🤣
    העטלף אחת החיות האהובות עלי. יש את ה flying fox באוסטרליה שהוא עטלף בגודל של כלב. חיה מרשימה ממש.
    ואיך אפשר שלא להזכיר את הערפד האהוב עלי – Dockula

    https://youtu.be/tB6Bu6aiGsc?feature=shared

  7. תדוה על המעורב.
    אתמול חשבתי שכבר קשה לי לאהוד את גולדן סטייט עם גרין שמסתובב בה. הוא עבר מהקשוח שמאפשר לשאר לשחק כדורסל יפה למיפגע.
    הליגה עשו לגולדן סטייט ולאוהדיה טובה.
    .
    ועוד משהו על זה – האליפות של 2022 הייתה אולי הכי מרגשת של השושלת. אבל בסוף שלה הם פשוט היו כועסים.
    התחילו להתעסק במה קנדריק פרקינס אמר עליהם. הקבוצה האחרונה שלקחה אליפות והתעסקה עם קנדריק פרקינס הייתה הסלטיקס, וזה היה רק בגלל שהוא היה בסגל אז הם היו חייבים.
    ואז בא הבוקס לג'ורדן פול.
    ועכשיו הטרפת של דריימונד בעונה הזו.
    בכל מקרה, זו קבוצה עם בעיה. גם אם היא תסיים את העונה הזו עם אליפות (מאוד לא סביר כרגע) היא צריכה ריענון מאסיבי בסגל. לא רק להעביר את דריימונד גרין.

    1. מי יזכה באליפות? זה אותם הסיכויים שאני אזכה בדוגמנית צמרת.
      האמת כתבת שזה לא סביר.
      שמתם לב האזכור של ג"ס זה רק גרין. בלעדיו לא מרגישים שיש קבוצה כזאת.

  8. עטלפים הם האויב הגדול שלי. להקה שלהם חוגגת אצלי בחצר, והכל מלא סימנים של היריקות שלהם. אין כמו לשבת בחצר בערב שקט, ופתאום לחטוף שליכטה משמיים. אצלי מאנו ג'ינובלי הוא גיבור לאומי.
    תודה רבה מנחם

    1. אומרים שהיריקה שלהם מביאה מזל,בפרט לרווקות , הם מוצאות בן זוג תוך זמן קצר.

  9. תודה מנחם,אחלה מעורב
    פיניקס ניסו להפסיד שלשום, לא הלך להם, אז הם הפסידו הלילה עם הביג-3. המאזן שלהם בבית שלילי!! אנביליביט. אני שוקל להתפטר.
    בינתיים משהו בשביל הטמיר – יאניס מבצע אופנסיב בדחיפה עם המרפק – גם מחוץ למגרש!!! (אינדי לקחו לו את הכדור)
    הנה הציטוטים :
    "חבל על מה שקרה בסיום, כי מדובר באי הבנה", טען המאמן ריק קרלייל. "אנחנו תמיד לוקחים את הכדור אחרי משחקים שלנו. בכלל לא חשבנו על השיא של יאניס, אז פשוט לקחנו את הכדור, וכעבור כמה רגעים החלה המולה במנהרה. לא יודע אם היו שם אגרופים, אבל הג'נרל מנג'ר שלי קיבל מרפק לצלעות מאחד השחקנים שלהם". במקורות אחרים דיווחו שהשחקן המדובר הוא למעשה יאניס.

  10. לדוק הכדורסל שלך תמיד מעולה,אל תשים לב לכל מיני קשקושים.
    לגבי מדע רעיון מעולה שלך,אתה מצליח לעורר עניין שאין בכתבות אחרות ברשת.לא חשבתי שאקרא בכזה עניין על עטלפים.אבל זה קרה.

    1. מה שמצחיק זה שלקחו לו את הכדור – אבל המשחק היה בכלל במילווקי!!
      יאניס הוא אנאקין… מתנדנד בין העולמות

    2. חחח רץ עם צעידה משלושת רבעי מגרש בצעד וחצי קליר פאת שאיש לא משחק ועוד,שואג ועושה שרירים🤣🤣🤣
      נראה לפי הסלים של יאניס ששיחק מול et ולא מול שחקנים אמיתיים.
      Wwe לגמרי
      ואחרי זה רץ כמו באם באם ביגלו להביא כדור רק היה חסר שירדפו אחריו שון מייקלס ורייזר רמון שמאצו מן קופץ עליו מאחור ודריימונד מגיע עם חגורת האליפות ויש לנו אחלה ליגה

  11. תודה מנחם.
    טאג' גיבון עוד משחק? לא הייתי מאמין.
    דריק קולמן היה שחקן מעולה ואם הוא היה מדיע לשיקגו זה היה מעניין מאוד. אבל הוא היה סקורר לעומת רודמן, כך שלשיקגו רודמן יותר התאים.
    ללוקה כואב הגוף? וואלה מצחיק. חיילים בגיל שלו נמצאים בעזה כבר 60 יום ברצף.
    פינת הטבע מצוינת. רק חושב שהתבלבלת עם ערפדים בקטע אחד, הם אלו שמוצצים דם.
    גם לגבי השינה הפוך, לא חושב שזה עוזר לרדת מהענף ולהתחיל במעוף אחרת גם ציפורים היו עושות את זה. לעטלפים ישנה שיטה נחמדה בה כף היד ננעלת על הענף עליו הם תלויים על ידי כוח המשיכה, והם לא צריכים להפעיל את השרירים בשביל זה. בכלל זו חיה מדהימה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט