סיקור משחקי שלישי / עמיחי קטן

5 משחקים היו לנו הלילה והיחידה שהשיגה ניצחון חוץ היא דנבר, למרות היעדרות של מארי והרחקה של יוקיץ', בזמן שדאלאס, בוסטון, פיניקס והקליפרס השיגו ניצחונות ביתיים שמחזקים את מעמדה של כל אחת מהן בצמרת הליגה או בדרך לשם.

דאלאס מאבריקס (15- 8) – לוס אנג'לס לייקרס (14- 10) 127- 125:

דאלאס שלטו ברוב המשחק והובילו כבר ב-15 במהלך הרבע השני, אבל הלייקרס ניצחו 34- 22 את הרבע השלישי ועלו ליתרון 4 בשלב מוקדם של הרבע האחרון, בזמן שדאלאס חיפשו מישהו שיעזור ללוקה והארדווי. המישהו הזה היה דנטה אקסום, שקלע 5 שלשות ו-17 נקודות בסך הכל ברבע האחרון, כולל השלשה שהעלתה את המאבס ליתרון 6 בדקה האחרונה שהייתה זו שהכריעה את המשחק סופית, למרות שלשה של לברון עם הבאזר שצמצמה את הפער לכזה של פוזשן אחד.

לוקה הוביל את דאלאס עם 33 נקודות ו-17 אסיסטים, הארדווי קלע 32, אקסום קלע 26 וגרנט וויליאמס קלע 19.

אצל הלייקרס, דיוויס קלע 37 עם 11 קרשים ו-2 בלוקים, לברון קלע 33 עם 8 ריבאונדים, 9 אסיסטים ו-3 חטיפות, ריבס קלע 22 עם 8 אסיסטים ופרינס קלע 15.

בוסטון סלטיקס (17- 5) – קליבלנד קאבלירס (13- 11) 120- 113:

קליבלנד פתחו בסערה וקלעו 25 ב-7 הדקות הראשונות, מה שהביא להם יתרון 15 מוקדם, אבל הסלטיקס חזרו לעניינים די מהר ועד המחצית זה כבר היה משחק צמוד. 2 שלשות של האוזר העניקו לבוסטון יתרון ברבע האחרון וריצת 9- 0 של פורזינגיס וטייטום סייעה להפרש לעלות ל-10, ומשם קליבלנד הצליחו רק לצמצם ל-7, כשבדקה ורבע האחרונות של המשחק אף סל לא נקלע.

טייטום ובראון קלעו 25 כל אחד עבור בוסטון, כשטייטום גם ליקט 10 כדורים חוזרים וחילק 5 אסיסטים, פורזינגיס רשם 21 ו-10 עם 2 חסימות, וויט קלע 17 עם 2 חסימות והולידיי קלע 11 עם 3 חטיפות.

אצל קליבלנד, מיטשל קלע 29, גארלנד קלע 26 עם 7 אסיסטים, סטרוס קלע 17 עם 9 ריבאונדים, אלן רשם 14, 5 ו-5 עם 3 חטיפות ו-2 חסימות ולאברט קלע 11.

שיקגו בולס (9- 16) – דנבר נאגטס (16- 9) 106- 114:

דנבר עלו למשחק הזה בלי מארי ואיבדו את יוקיץ' להרחקה עוד לפני המחצית, אבל רבע שלישי שבו פורטר קלע 11 וסטרות'ר קלע 10, יחד עם הגנה טובה על דרוזן שסיים את המשחק עם 14 נקודות ב-3/13 מהשדה ו-5 אסיסטים, יממה אחרי משחק ה-40 ו-10 הראשון בקריירה שלו, הספיקו לדנבר כדי להשיג ניצחון נוסף ולסמן וי על יריבה עיקשת שרק אמש גררה את מילווקי להארכה.

רג'י ג'קסון הוביל את דנבר עם 25 נקודות ו-6 אסיסטים, פורטר קלע 17 עם 7 ריבאונדים, סטרות'ר קלע 16, גורדון רשם 14, 7 ו-6 וכריסטיאן בראון קלע 13.

אצל שיקגו, וויט קלע 27 עם 8 אסיסטים, ווצ'ביץ' רשם 26, 16 ו-5 ודרוזן קלע 14 עם 5 אסיסטים ו-2 חסימות.

פיניקס סאנס (13- 10) – גולדן סטייט ווריורס (10- 13) 119- 116:

בדומה למשחק הקודם בין הקבוצות, החמישייה של פיניקס הביסה את החמישייה של גולדן סטייט, הספסל של גולדן סטייט הביס את זה של פיניקס, ובפעם השלישית העונה, הסאנס משיגים ניצחון צמוד נגד הווריורס. סטף עומד על אחוז מזעזע של 9/37 (24.3%) לשלוש נגד פיניקס העונה, קליי עם 4/19 מחוץ לקשת ב-2 המשחקים בפיניקס (לעומת 6/10 במשחק ביניהן בצ'ייס סנטר) וגם וויגינס עם 9/30 (30%) מהשדה נגד פיניקס, ומי שיודע מה זה אומר מוזמן לשלוח גלויה.

והנה ההיילייטס של דריימונד גרין…

במשחק שבו החמישייה של גולדן סטייט קולעת 36 נקודות (סטף עם 24) ב-12/44 מהשדה (סטף עם 8/24) ו-6/28 לשלוש (סטף עם 4/15), התוצאה הסופית מרשימה מאוד עבור הספסל שלהם שהביס את זה של פיניקס 80- 30, והיה עשוי לעשות אפילו יותר מזה אלמלא היו כמה מיושביו מסתבכים בבעיית עבירות. מבחינת פיניקס, כל זה לא מעניין כשבוקר הוביל את החמישייה ועשה מספיק בשביל הניצחון הזה שמחזיר אותם לעניינים אחרי הפסד לסקרמנטו, והחזרה של בראדלי ביל שהיה בסדר בסך הכל, גם אם הוא לא נראה כמו כוכב שלישי ליד בוקר ודוראנט.

בוקר הוביל את המנצחים עם 32 נקודות ו-7 אסיסטים, נורקיץ' רשם 17, 13 ו-7 ב-3/9 מהשדה ו-10/11 מהקו, ביל קלע 16, גודווין קלע 16 עם 6 אסיסטים, מטו קלע 14 ואוקוגי קלע 10.

אצל גולדן סטייט, סטף קלע 24 ב-8/24 מהשדה ו-4/15 לשלוש, יחד עם 3 חטיפות, פודז'מסקי קלע 20 עם 11 ריבאונדים ו-5 אסיסטים, קומינגה קלע 16, פול קלע 15 עם 11 אסיסטים, שאריץ' קלע 15 ומודי קלע 12.

לוס אנג'לס קליפרס (13- 10) – סקרמנטו קינגס (13- 9) 119- 99:

גם ברצף ההפסדים שלהם עם הגעתו של הארדן, הקליפרס שמרו על ההגנה הטובה שלהם ובעיקר הסתבכו בהתקפה, אך בתקופה האחרונה קוואי חזר לכושר קליעה טוב והקליפרס כעת עם הרצף הפעיל הארוך בליגה של 5 ניצחונות. הפעם הם הביסו בקלות את סקרמנטו ויתרון 70- 48 במחצית הכריע את המשחק בשלב מוקדם, כשההפרש קפץ גם לשיא של 33 בהמשך לפני שהקינגס צמצמו קצת.

קוואי הוביל את הקליפרס עם 31 נקודות, הארדן קלע 15 עם 7 אסיסטים, פאוול קלע 15 ומאן קלע 10.

אצל סקרמנטו, מארי קלע 17 עם 7 ריבאונדים ו-3 חטיפות, סבוניס רשם 15 ו-10 ופוקס קלע 14.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 52 תגובות

        1. קיבל עונד ראוי לאלימות שאין לה מקום בכדורסל!!!
          גם כדורסל גברי הואנכדורסל ולא אגרוף או היאבקות וכדומה!!!

    1. לא בטוח בכלל שאם גרין בפנים ג"ס היו מגיעים רחוק העונה, אבל הוא במו ידיו פשוט מוחק את הסיכוי שלהם. הם לא יכנסו לפלייאין ככה.

    2. ראיתי שגרין הורחק, נכנסתי לבוקס סקור לראות למה סטף לא שיחק, גיליתי שכן שיחק. הרס לשימון את הסטט, אבל דריי פשוט בדיחה, אפשר להעיף אותו מהליגה כבר, זה מתחיל להימאס. הספינינג פאנצ הזה, הרבה יותר מפלגרנט 2.

      1. זה נראה שהפעם לא התכוון מראש. הוא נתפס בידיים ושחרר סיבובית כמו בשכונה. אולי כדי להראות שהוא נתפס ומנסה להשתחרר. הוא גם לא התלונן או המשיך להתגרות. מגיעה לו הרחקה אבל זה לא היה נראה הפעם משהו בסגנון: בוא נעשה באלגן.

    3. לא אתפלא אם בטרייד דד ליין,
      דריימונד יחזור לכור מחצבתו בbad boys של מישיגן.
      ואם אני המנגר של הלוחמים אני גם מטריד את קליי לokc תמורת בחירת דראפט. (למעט אם קליי מוכן לחתום על הארכת חוזה של 3*15 מיליון)

      1. לדריי יש קרוב ל-78 מליון אחרי העונה הזאת עד 2027. השכר עולה כל שנה. כרול פלייר ברור לי שהיה נחתף על ידי כמה קבוצות. אבל בשכר הזה יחד עם הפוטנציאל הנפיץ זה כנראה יקרה רק בחילופי חוזים גרועים. יש כאלה בליגה, אך לא בטוח שהווריורס ירצו אותם.
        קליי בעייני צריך לקחת הפסקה מכדורסל. שייקח שבועיים לשחק גולף. הוא נראה נרגן וכעוס, הוא מנסה לשחזר בכוח את 2019 וכאדם בעל מודעות גבוהה הוא יודע שזה לא זה.

    4. בוא נקרא לילד בשמו:
      גרין זה סוג של עבריין צעצוע שנכנס ויוצא מהכלא על עבירות קלות (אם הוא לא משחק בסקט בול) עד שהוא מסתבך עם מישהו רציני הבן של הבן של טוני ברסקו באל איי ואז הוא מאבד את הראש וחוטף כדור בישבן שחודר מאחורה ומכופף לא את הערמונית.
      אם כבר הגעתי לפה אציין שזו שנה קשה מאוד. סידרו איזה תואר לשיקוץ הגדול ובנוסף. מיניסוטה קבוצה מחורבנת(חות מהנמלה והחתול) שלא תגיע לכלום שעושה עלינו דאווינים עכשיו עם המקום הראשון במערב. לא יכול להיות גרוע מזה לכל מי שעיניו בראשו (אברי שקט!! – לא דיברתי אליך !!). הלוחמים בתחת דני עוד יוצר והכי גרוע הקליפרס מגלים סימני חיים. נורא. נקוה שנצא מאוחדים (אברי לא דיברתי אליך!!) מהתקופה הזאת . תקופה מאוד קשה.
      מאוד.
      נקוה שנתגבר. פסימי אבל ניסים קורים מידי פעם.

  1. עליבות של שיקגו ,הפסידו להרכב טלאים של דנוור.ריי גקסון היה יותר מידי בשבילם.
    ג"ס לקראת מכירת סוף עונה.הם הביאו את השלשות למרכז הבמה.הבעיה שכל הליגה למדה מהם, היום אפשר למצוא לא מעט שחקנים שקולעים בערך 40% מהשלוש 38% מהשלוש.שחקנים בתיכון ובמכללות עובדים המון על הקליעה לשלוש , רבים מהם מגיעים לליגה כבר עם קליעה טובה לשלוש.למעשה ג"ס אבדו כבר את היחוד המרכזי שלהם.וזו הסיבה שגרין הוא מספק הכותרות העיקרי של הקבוצה.
    הקליפרס נכנסים בשקט בשקט לענינים.קוואי חוזר לעצמו.מאז שראסל פותח בספסל , הארדן הרבה יותר טוב,והקבוצה מתחילה לנצח ברצף.

  2. ריסטרט דחוף בגולדן סטייט.
    גרין לא ראוי לעלות על פארקט .
    קליי מתאים כמו כפפה לוילרבאן .
    וויגנס לגליל עליון

  3. תודה עמיחי
    נצחונות חשובים לפיניקס ולקליפס
    ראיתי את פיניקס בדיליי הם מאוד לא מרוכזים. מטו נהדר, בוקר סקורר בנפש, נורקיץ מביא שמחת חיים, ביל יוריד חלודה ויהיה בסדר.
    יש עוד הרבה ניתוחים לעשות אבל המצב בעזה מבאס אז נסתפק בזה.

  4. תודה על הסיקור
    סחיטת עבירה יפה של נורקיץ' בנגיחה למרפק של גרין….
    (יאמרו יושבי יציע האולסטארס של הלוחמים)
    🤣

  5. מתקשה לחשוב על עונש מספיק חמור בשביל גרין. עבירה מלוכלכת מבן אדם שצריך להישלח לאבחון פסיכולוגי. ונורקיץ', מה יש בו שמושך את האלימים האלה? גם עם פורטיס היה לו עסק, לא? (בובי, לא רמי).
    תודה רבה עמיחי

  6. תודה על הסיקור. אקסום היה אקס פאקטור של המאבריקס הלילה. בניגוד לעצמו קלע את השלשות הפתוחות שקיבל בלי היסוס.
    מתלבט האם דריימונד צריך פסיכולוג או פסיכיאטר, משהו בברגים שם השתחרר סופית בעונה הזו.

    1. פשוט אבסורדי,ראיתי כמעט את כל המשחקים של דאלאס וגם במשחקים שאקסום היה מעולה הקליעה שלו לשלוש לא הייתה טובה ואילו הפעם פירק אותנו יחד עם גראנט ווילאמס שהחליט לצאת מהתקופה הרעה שלו על חשבונננו וכמובן הארדווי

  7. שאפו למיי מן ג'וליאן סטרות'ר אחרי ששבר אתמול את השיא נקודות ושלשות מול אטלנטה (6 ו-22) היום הוא בבקטובק עם 16 נקודות ושיא ריבאונדים (6) ואסיסטים (3). מתפתח לדנבר דזמונד ביין על משכורת מינימום

  8. גולדן סטייט חייבים(!!!) לשחרר את גרין. הוא קארמה רעה למועדון. ביום שיילך השמש תזרח שם. הם משחקים בלי שמחת חיים, הוא עננה מעל לראשיהם.

    1. השמש אולי תזרח, אבל ההגנה תדעך.
      אני מתעב את גרין, אבל הוא כן שחקן הגנה חשוב ולא נראה לי שיש ללוחמים תחליף הולם כרגע.

      1. עזוב זה כבר יצא מזמן מתחומי הפן המקצועי – מראה לי שהם סובלים מנוכחותו. הגנה אסיסטים לב ומנוע וכל זה – פחות רלוונטי. המועדון שבוי בקארמה שלו מאז האגרוף לפול. צריכים להיפרד ממנו.

  9. תודה רבה על הסיקור.
    כמה נקודות:
    1. גולדן קבוצה גמורה. דריימונד חייב להיות מורחק לפחות ל15 משחקים, אם לא זה כבר ביזיון מה שהוא עושה השנה. בגלל שסילבר רך איתו הוא מרשה לעצמו להשתולל. למרות שקליי ודריי על הפנים, גולדן לא תטריד אותם, הם הפנים של השושלת, גם בתקופות פחות טובות.
    2. אני מקווה שאחרי המשחק הזה נפל האסימון ללייקרס. כל פעם שיש משחק צמוד וקשה דילו נעלם. מתי שיש קליר פאת' הוא מנפח סטט', ככה הוא רוב הזמן. בנוסף, האצ'ימורה הוא מכונת ירייה סטריקית, שחוץ מזה לא עושה כלום. את שניהם חייב להטריד ולהביא במקומם גארד וביגמן איכותי לזמן שצריך לשחק בהרכבים גבוהים לצד דיוויס.
    לדוגמא: טרי רוזייר על דילו ומקס כריסטי. קלינט קאפלה על האצ'ימורה, ווד/הייז וג'יילן הוד שפינו. אם הלייקרס רוצים לאיים על האליפות, הם חייבים להטריד אותם ולהביא חלופות טובות יותר.

    1. לגבי דילו אתה צודק בהחלט ולכן גם הוא כמעט לא משחק בסוף של משחקים צמודים.לגבי הצ'יאומרה לא מסכים,זה מה שהוא יודע לעשות ובשביל זה הוא בקבוצהץצריך מישהו כזה במחליפים.לגבי גארד אל תשכח שהגארד המוביל שלנו אמור להיות וינסיט אבל כרגיל מיאמי שוב השחילו לנו ואחרי שעקצו אותנו עם קנדריק נאן שהחתמנו אותו ואז היה פצוע למעלה משנה נראה שהסיפור חוזר על עצמו עם ויניסט

      1. אחרי הפלייאוף המדוייק של היפני, החזקתי ממנו סקורר משני איכותי, אבל הוא חזר לסורו.
        גם בעונה הרגילה אשתקד הוא לא היה יותר מעוד שחקן נחמד שעולה ל20 דקות, קולע 10 נק' באחוזים סבירים ובלי תרומה באף אספקט.
        למעשה כל הקריירה הוא משחק ככה. קולע את ה10-13 נק' שלו וזהו.
        נראה שהפלייאוף האחרון זו סטייה סטטיסטית בשילוב עם שנת חוזה.
        אם יש אופציה חלופית להביא ביגמן יעיל כמו קאפלה, (שהלייקרס צריכה אופציה להרכב גבוה), הייתי הולך על זה בשתי ידיים.

  10. תודה עמיחי. הצטרפתי לקליפרס-קינגס בציפיה לראות משחק איכותי וגיליתי "גרבץ" טיים רציני. לא מבין מה קרה לקינגס (אני מחזיק מהם).
    לוקה עם 17 אסיסטים? כל הכבוד.
    דריימונד גרין דפוק רציני, כולנו ידענו את זה אבל זה מרשים כל עם מחדש.
    אני זוכר ראיון שלו מייד אחרי האליפות הראשונה. אז עוד חיבבתי אותו, והקשבתי בעיון. השורה התחתונה שלי אז היתה שהוא טיפוס מיוחד וקצת מטורלל.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט