בוסטון פוגשת את קליבלנד, הלייקרס את דאלאס ופיניקס את הווריירס בשלישי איכותי של משחקים / אהרן ברלין

תודה גדולה לכל מי שסייע בהחזרת האתר לפעילות ולחיבור מחדש לצינור ההנשמה של כולנו.

02:30     בוסטון סלטיקס (5-16) – קליבלנד קבלירס (10-13)

המזרחית הבכירה שנמצאת חצי משחק מאחורי מינסוטה בקרב על רשות הליגה נראית על דרך המלך כאשר היא מקבלת תפוקה יעילה ואפקטיבית מכל החלקים שלה. ההתקפה של הסלטיקס מדורגת שביעית בליגה וההגנה רביעית, הזריקות נכנסות ועדיין יש תחושה שלא מדובר בהילוך הראשון של הקבוצה. בראון עם 4 נקודות פחות למשחק מאשר העונה הקודמת, פורזינגיס וווייט על סף התפוצצות באופן קבוע והולידיי עדיין לא ממש הגיע לעונה. במצב כזה יש לסלטיקס תקרה גבוהה בהרבה והיא עלולה להיפרץ בכל רגע נתון.

קליבלנד לעומת זאת שואלת את עצמה (או לפחות צריכה לשאול) לא מעט שאלות זהות. הסגל המוכשר (והגבוה) נמצא כרגע במקום השביעי במזרח והוא עושה זאת בעיקר הודות לתפקוד מצוין בפן ההגנתי אבל ההתקפה של הקאבס כמעט ולא קיימת והיא תלויה, לטוב ולרע, בשני הכוכבים הגדולים שלה וביכולת שלהם לרווח את המשחק. הספסל של קליבלנד הוא מהגרועים בליגה ולא מצליח לייצר לעצמו נקודות והקליעה משלוש של הקבוצה במצב רע. כשקליבלנד לא מצליחה לעמוד בקצב אין לה כל כך מה להציע והתחזקות המזרח רק מסבכת את חלום הפלייאוף של הקבוצה.

ייעדרו: בוסטון בהרכב מלא. קליבלנד ללא לברט, ג'רום, מובלי ורוביו.

עוצרים בווגאס: בוסטון ב 12.

02:30     דאלאס מאבריקס (8-14) – לוס אנג'לס לייקרס (9-14)

בעשרת המשחקים האחרונים הספיקה דאלאס להפסיד לממפיס (בלי לוקה) ולקליפרס (כשהיא קולעת 88 נקודות בלבד) ולנצח את הלייקרס ויוסטון. המאזן אמנם נראה מעודד אבל בפועל הקבוצה לא מצליחה לשמור על מומנטום ומתקשה מאוד לשמור. ההתקפה המהירה (לשם שינוי) זורמת והכדורים מצליחים להגיע לאנשים הנכונים אבל כמו במקרה של הקאבס התלות בכוכבים גדולה מאוד והפוטנציאל ההתקפי מוגבל בהתאם. הלילה היא תנסה את כוחה מול מחזיקת הגביע הטרייה שמצידה נמצאת בתקופה נהדרת.

הלייקרס מציגים כדורסל נהדר בשני צידי המגרש בניצוחו של לברון ומגיעים למשחק לאחר הניצחון המרשים על אינדיאנה בגמר הגביע של אמצע העונה. ההתקפה של הלייקרס עדיין מקרטעת ולא מקבלת מספיק תפוקה מדיאנג'לו ראסל, אוסטין ריבס ושאר החברים אבל אפשר להיות בטוחים שכל עוד לברון שם לנהל את ההתקפה הכל יהיה בסדר. הערב, כמו בכל המשחקים העונה, הוא בספק.

ייעדרו: בדאלאס אירווינג כנראה לא ישחק, יחד עם ג'ונס, הארדווי, קלבר, וויליאמס וג'וש גרין. בלייקרס ווינסנט עדיין בחוץ, לברון, וונדרבליט ודייויס בספק.

עוצרים בווגאס: דאלאס ב 8.

03:00     שיקגו בולס (15-9) – דנבר נאגטס (9-15)

למרות שהיא עומדת על ארבעה ניצחונות רצופים והפסד בהארכה למילווקי, שום דבר לא מעודד בכדורסל של שיקגו שתסיים את העונה עם מספיק ניצחונות כדי להיות מעל הקבוצות החלשות של הליגה אבל תראה את הפלייאוף מהבית. לפחות כמו שזה נראה כרגע. הבולס לא מצליחים להגיע לצבע וזורקים באחוזים רעים ממיד ריינג' כך שנותר להם להסתמך על השלשות שנכנסות ביעילות מפוקפקת. על הגנה אין בכלל מה לדבר.

האלופה הצליחה לעצור רצף של שלושה הפסדים עם ניצחון על אטלנטה ובטח שמחו לשמוע על היריבה שלהם להערב. החוסר בעומק מתחיל לתת את אותותיו והשלשות כבר לא נכנסות אוטומטית כמו בעונה שעברה וזאת למרות עונה מצוינת של מארי שקולע באחוזים נפלאים מכל הטווחים אבל עדיין לא לוקח על עצמו מספיק את ההתקפה ומסתפק ב 18.5 נקודות בלבד. ועדיין, הנאגטס לא נותנים את התחושה שיש סיבה לדאגה ובאופן אישי אני מאמין להם.

ייעדרו: קארוסו ולאווין בשיקגו יחד עם לונזו. בדנבר אין היעדרויות משמעותיות.

עוצרים בווגאס: דנבר ב 20.

05:00     פיניקס סאנס (10-12) – גולדן סטייט ווריירס (12-10)

שבוע לא פשוט עבר על פיניקס שסופרת ניצחון בודד על ממפיס בחמשת המשחקים האחרונים. שום דבר לא נכנס לטבעת במהלך המשחקים האחרונים למרות הגנה סולידית ונראה שהמשחקים האלה לא אמורים לעורר דאגה אצל חברי הקבוצה שעדיין לומדים אחד את השני ולא באמת קיבלו לשורותיהם את ביל ביכולתו מוושינגטון. עד כה נראה שבוקר מצליח למצב את עצמו כפוינט גארד טבעי ומחלק לא פחות מ 8.1 מתנות לחברים על בסיס יומי. ודוראנט? נסו לעצור אותו.

במהלך שמונת המשחקים האחרונים הווריירס מנצחים ומפסידים לסירוגין כאשר ההפסד האחרון היה כואב במיוחד לאוקלהומה בתוספת הזמן. גם לפני כן המצב לא היה בשמיים עם שישה הפסדים רצופים ועוד תקופה שבה מתחילות להיווצר שאלות סביב הסגל הייחודי של הקבוצה. הנתון המעניין? ג"ס נמצאת שלישית בליגה בריבאונדים, תחום אותו היא זנחה בשנים האחרונות באופן כמעט מופגן. כמות הפוזשנים שהקבוצה מספקת לעצמה מתורגמים ללא מעט החטאות והחלטות שנויות במחלוקת שיכולות להוביל למשחקים מלאי איבודים כמו במשחק מול אוקלהומה. הלילה היא תפגוש יריבה שגם היא לא יודעת לשמור על הכדור במה שהולך להיות מפגן איבודים מרהיב בו אני מהמר שהקבוצה שתצליח לשמור על פוקוס גם תנצח את המשחק.

ייעדרו: ליטל, אלן, דמיון לי, דוראנט בספק. כריס פול בספק, פייטון בחוץ.

עוצרים בווגאס: פיניקס ב 15.

05:30     לוס אנג'לס קליפרס (10-12) – סקרמנטו קינגס (8-13)

בשקט בשקט ובלי לעורר מהומות (שלא מפסיקות להידבק לקבוצה) הקליפרס במאזן חיובי כולל שמונה ניצחונות ב 11 המשחקים האחרונים. ניצחונות על דאלאס, דנבר, סקרמנטו ויוסטון לא באים ברגל ומתחילים להראות את הפוטנציאל של המפלצת הארבע ראשית שמתפתחת באגף הפחות פופולרי ונוצץ של LA. הארדן עדיין לא מגיע לרמה אותה הציג בפילדלפיה וספק אם יגיע אליה אבל כרגע הוא עושה עבודה לא רעה כמנהל משחק ומצליח לעשות קצת סדר בכדורסל של הקבוצה. הלילה ההגנה הטובה תפגוש את הכח ההתקפי של סקרמנטו ויהיה מסקרן לראות את המאצ'אפ של פוקס עם השומרים השונים של הקליפרס.

הקינגס ממשיכים להראות שהם ממש לא וואן טריק פוני ומציגה כדורסל יציב ואחראי אבל עדיין שוטף בהובלת פוקס שנמצא כרגע ברשימת השחקנים שאי אפשר לשמור עליהם, רשימה שהולכת וגדלה בכל שנה. נתון מעניין – למרות שהיא סופרת חמישה ניצחונות יותר מאשר הפסדים סקרמנטו עם נט רייטינג מינימלי של 0.3 בלבד, מה שמראה על העובדה שרבים מההפסדים שלה היו תבוסות. נראה שיש משחקים בהם אף אחד לא מופיע למשחק (למעט פוקס) והחוסר בסקורר משני יציב (סאבוניס לא שם עדיין) נותן את אותותיו. הלילה, מול ההגנה השמינית בליגה והשמירה המצוינת על קשת השלוש, לא יהיה פשוט.

ייעדרו: היילנד ופלאמלי אצל הקליפרס. אלכס לן עדיין בחוץ אצל הקינגס.

עוצרים בווגאס: קליפרס ב 5.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. כל עוד מובלי לאבסביבה הסלטיקס ינצחו.
    אני קצת אמביוולנטי במשחקהזה כי דריוס שחקן שני מאד מחבוב.

  2. פריוויו נהדר, תודה!
    קטע שפיניקס והווריורס מפלרטטות עם מאזן חצוי כל אחת.. נראה האם ומתי יצליחו להתייצב ולהתבסס במיקום שמוביל לפלייאוף (או לפחות לפלייאין..).

  3. האיבודים של גיילן בראון וחוסר הכדרור שלו בעוכרי הסלטיקס מקווה שימצאו בשבילו איזה טרייד.

  4. דירק ווייט ללא ספק השחקן הכי חכם בבוסטון.
    טומטום וחומי אמנם מוכשרים ממנו אבל מה זה מטומטמים!

  5. אני רואה את מאמן קליבלנד, ככה עובד מאמן אמיתי, הלוואי שהיה מגיע לבוסטון במקום המרגרינה הזה מאזולו.

  6. הקבס מקופחים במשחק הזה.
    כן ההגנה שלהם מאד אגרסיבית אבל השופטים פשוט עם שיפוט ביתי באובר!

  7. דאריוס גארלנד זה הדבר האמיתי קומראדס. איזה כישרון יש לילד.
    תענוג לראות איך הפספוס מנקנק את כולם. קובי בראיינט, ראה הוזהרת!

  8. מעניין מה יעשו עכשיו עם דריימונד גרין… עוד לא אתפלא אם יגידו שזה היה במקרה ולא צריך להוסיף על העונש של ההרחקה מהמשחק

        1. סילבר: "הוא יקבל עונש הרחקה ממשחק אחד, אותו ריצה כבר הלילה. זה עונש ראוי בהתאם להיסטוריה של התנהגויות קודמות".
          גרין: "בדיחה, העונש חמור מדי, מענישים אותי יותר כי אני דריימונד גרין."
          קר: "הוא רצה להרוג יתוש על לחיו של נורקיץ', מי לא היה רוצה שחקן על המגרש שבא לעזרת חבר ככה?"

כתיבת תגובה

סגירת תפריט