כל הליגה ביום שישי הגדול עם פיניקס נ' סקרמנטו, אוקלהומה נגד הווריורס ובוסטון נ' הניקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

כל הליגה ביום שישי הגדול עם פיניקס נ' סקרמנטו, אוקלהומה נגד הווריורס ובוסטון נ' הניקס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (13-6) – טורונטו רפטורס (12-9):

שתי הקבוצות מגיעות עם שני הפסדים בשני משחקיהן האחרונים ועם מעט מאוד וודאות לאן הן הולכות מכאן, שארלוט שואלת את עצמה האם היא עדיין צוברת נכסים או כבר בשלב הניסיון לייצר תרבות, בעוד טורונטו שואלת בפעם האינספור מאז אותה אליפות עם קוואי האם הגיעה הזמן לפוצץ את הכל באמת.

הימור: טורונטו ב-5

2:00 אורלנדו מג'יק (7-14) – דטרויט פיסטונס (19-3):

הפיסטונס יוצאים למשחק חוץ מול מה שהם חולמים להיות, הקבוצה שעשתה את הטנקינג שלה, צברה את הנכסים, פגעה נכון בבחירה הגבוהה וכעת היא מוכנה להתחיל לנצח והמג'יק בהחלט מנצחים.

עם זאת הרצף המצוין שלהם שנשען גם על סדרת משחקים קלים במיוחד נגד וושינגטון ושארלוט, נעצר עם הפסדים מול ברוקלין וקליבלנד בהם אורלנדו התקשתה מאוד בהתקפה, וחשפה את הבעיות שעדיין יש בסגל הזה על אף הפוטנציאל הברור.

הימור: אורלנדו ב-15

2:00 פילדלפיה 76'ס (7-13) – אטלנטה הוקס (11-9):

פילי התאוששה משני ההפסדים הרצופים שלה בחסות משחק מול הקבוצה הכי חלשה בליגה, הוושינגטון וויזארדס, והיא ממשיכה לרוץ בצמרת המזרח כאשר אף אחד לא יתפלא אם נראה אותה מול בוסטון בגמר המזרח, עם זאת אף אחד גם לא צריך להיות מופתע אם נראה אותם עפים בסיבוב הראשון או השני מול מיאמי, הנסיקה של מקסי היא באמת מרשימה וגם האריס נראה טוב יותר מחוץ לצל של הארדן, אלב כל פציעה וכל חיסור של אחד מהשלושה הופכים את פילי אוטומטית לקבוצת מרכז טבלה וניק נרס יצטרך לקוות להרבה מזל כדי שהקבוצה שלו תישאר שלמה, ועמוקה מספיק, בואכה פליאוף.

ההוקס ללא טריי יאנג נראים כעוד קבוצה בדרך לשום מקום, זה לא ברור שאפשר לבנות מסביבו קבוצה מנצחת, לפחות לי, אבל מה שברור שבלעדיו ההוקס היא קבוצת לוטרי והיא סופרת כבר 4 הפסדים ב-5 משחקים, אומנם בחסות לו"ז קשה מאוד, אבל הליגה עמוקה וסן אנטוניו, הקבוצה היחידה שההוקס ניצחה באחרונה, יש רק אחת.

הימור: פילדלפיה ב-8

2:30 ברוקלין נטס (9-11) – וושינגטון וויזארדס (17-3):

ברוקלין סופרת 4 נצחונות ב-5 משחקים, והתאוששה מהיכולת הלא טובה שאפיינה אותה באחרונה, עם קו אחורי מעניין של קאם תומאס ומייקל ברידג'אס, יכולת טובה של לוני ווקר מהספסל ותיבול של מעט ספנסר דינווידי וניק קלקסטון, זה לא לגמרי ברור מה הנטס רוצים כי ברור שהסגל הזה לא שווה יותר מפלייאין, אבל לפחות הם לא מתבזים כמו היריבה שיפגשו הערב.

אגיד את מה שכולם יודעים: 1. הוויזארדס היא קבוצה מחרידה ומועדון שמתנהל בצורה בזיונית. 2. דני אבדיה חייב חיי בחייב לזרוק יותר, יש לו הזדמנות והוא צריך לקחת את זה לא יכול להיות שהוא לוקח 5-9 זריקות כמו שקרה לו ב-8 מ-10 המשחקים האחרונים, הוא חייב להיות על דו ספרתי, וזה לא ממש משנה מה המאמן שהוא גבר מת מהלך שלו אומר.

הימור: ברוקלין ב-15

2:30 בוסטון סלטיקס (5-15) – ניו יורק ניקס (8-12):

אחרי האכזבה מההפסד בגביע העונה הסדירה הסלטיקס ירצו להתאושש מול הניקס, היה זה הפסד שקטע רצף של 3 נצחונות רצופים, אבל הסלטיקס ממשיכים להיות הקבוצה הטובה ביותר במזרח, וככל הנראה בפער לא קטן, והיא ניצחה את שני המשחקים הראשונים שלה מול הניקס.

הניקס שגם כן עצרו רצף 3 נצחונות עם הפסד מול מילווקי שבו חטפו 146 נקודות, הפסידו את המשחקים מול הסלטיקס דווקא בצד השני של המגרש כשהם מתקשים מאוד לעשות נקודות בהתקפה וזה לא אמור להפתיע, למרות הנסיקה של בראנסן, לניקס עדיין חסר כלי אחד מעבר או כשדרוג לשלישיה המובילה שלה, ואני מניח שעם הקשרים שיש להנהלה שלה, אנחנו גם נראה כזה מגיע, עד שזה יקרה, הניקס לא אמורים ממש לאתגר את הקבוצות המובילות בליגה גם אם הם יסיימו במקום ה-6 בעונה הסדירה.

הימור: סלטיקס ב-12

3:00 מיאמי היט (9-12) – קליבלנד קאבלירס (9-12):

מיאמי כבר עלתה על הגל, אבל כרגע נראה שהם נכנסים לאיזשהי תבנית של בינוניות אמצע עונה, כפי שאפיינה אותה בשנים האחרונות, אבל כמו שאנחנו יודעים הבינוניות הזאת בעונה הסדירה לא מלמדת דבר על איפה נמצא אותם בסופו של דבר בפלייאוף.

לעומת 2 הנצחונות ב-5 האחרונים של ההיט, הקאבס נכנסו לכושר לאחרונה עם 4 נצחונות ב-5 האחרונים שהביאו אותם למאזן זהה לזה של ההיט ואני לא אתפלא לראות אותן בסיבוב הראשון של הפלייאוף כנציגות המקומות 4-5.

לשתי הקבוצות יתרונות וחסרונות מובהקים, ההיט מאוד תלויים בכושר הקליעה של הירו והמשלימים, כשזה נכנס זה נראה נפלא, כשלא זה נראה כמו התקפת יורוליג. הקאבס תלויים מאוד במיטשל, והיעדר היכולת של מובלי או גרלנד לעלות למדרגת שחקן התקפה מוביל בליגה לצידו מגבילה כרגע את התקרה של הקבוצה לצד השאלה לגבי הציוות מובלי את אלן בצבע.

הימור: ההיט ב-5

3:00 ממפיס גרילזיס (14-6) – מיניסוטה טימברוולבס (4-16):

זוכרים את אותה סדרת פלייאוף מלאת דם רע? איפה היינו אז ואיפה אנחנו היום.

מיניסוטה עם 5 נצחונות רצופים ו-8 ב-9 האחרונים, פשוט דורשת כל מה שנמצא בדרכה, ואין שום סיבה לחשוב שהיא לא יכולה לעשות גמר מערב, ואני אגיד משהו שהוא על סף חילול קודש – היה מאוד מעניין אותי לראות סדרת פלייאוף שבה לברון ואנתוני אדוארדס מתייצבים זה מול זה ראש בראש בעוד טאונס וגובר נאבקים עם דיוויס בצבע. אז כן זה עוד רחוק והרבה תלוי בבריאות ובכימיה, אבל מיניסוטה היא פשוט מרשימה, והיא מראה לנו שאסור לשפוט טריידים מהר מדי, תזכורת לכך שהטרייד של גובר דורג על ידי פרשנים רבים כאחד הגרועים בכל הזמנים.

בצד השני ממפיס מריחה את חזרתו של ג'ה מוראנט ומראה סימני התאוששות מפתיתת העונה המזעזעת שלה. נצחונות ב-4 האחרונים, והיא 4 נצחונות ממקום בפלייאין שם נמצאות קבוצות לא יציבות ולא מוכחות כמו הקליפרס והפליקנס, כך שאי אפשר לפסול לחלוטין את האפשרות שהם וגולדן סטייט שנמצאות כרגע בחוץ ימצאו דרך להשתחל פנימה.

הימור: מיניסוטה ב-8

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (7-13) – גולדן סטייט ווריורס (11-10):

שמעתי את ביל סימונס של שישי ונאמר שם שאוקלהומה היא חלק ממעגל המועמדות הראשיות במערב מתחת לדנבר ואני חייב ללחוץ כאן על הברייקס מעט.

SGA מדהים, באמת, 30 נקודות בערב ביעילות מירבית, כיף גדול, צ'אט הוא התגלות, באמת שחקן כל כך מיוחד שלא מופרך להגיד שיעקוף את וומבי בדרך לתואר רוקי העונה, מעבר לשניים האלה יש להם עוד סוללה של כשרונות ואתלטיות. עד כאן הכל טוב ויפה, אבל הת'אנדר הפסידו לפילי, מיניסוטה ויוסטון ב-10 ימים האחרונים ואלה סוג הקבוצות שהם יצטרכו לנצח כדי לעשות את קפיצת המדרגה לסיבוב השני של הפליאוף שלא נדבר על מעבר לכך.

הווריורס מנגד, בבעיה אמיתית, הם נראים קטנים מדי, עייפים מדי, קליי כנראה כבר לא יהיה קליי אבל הם משלמים לו כסף של קליי והדברים אף נכונים יותר לגבי כריס פול. הווריורס צריכים מהלך אם הם רוצים להתחרות השנה, וכדאי שהם יתחרו השנה, כי סטף לא נעשה צעיר יותר.

הימור: אוקלהומה ב-8

3:30 סן אנטוניו ספרס (17-3) – שיקאגו בולס (14-8):

אני פשוט לא מעוניין לדבר על הקבוצות האלה או המשחק הזה, דפדפו שנה קדימה ותעזבו אותנו בשקט.

הימור: הבולס ב-7

4:00 דנבר נגטס (8-14) – יוסטון רוקטס (9-9):

דנבר שהפסידה את שני משחקיה האחרונים ממשיכה לשייט קדימה כשהיא מעבירה את המסר שכשכל שחקניה משחקים, אין אף קבוצה בליגה שיכולה לה, ועל אף השיוט הזה, שימו לב לנתון הבא: הנאגטס עם מאזן ביתי של 0-9.

עכשיו שימו לב לנתון של היריבה הערב – הרוקטס עם מאזן של 9-9, שיפור דרמטי המיוחס למהלכים שעשו לקיץ ולעבודה הטובה של אודוקה, אבל מאזן החוץ שלהם? 8-0.

כדי לעשות את קפיצת המדרגה הבאה הרוקטס יצטרכו לנצח לפחות את הנמושות בחוץ, לרוע מזלם הלילה הם לא פוגשים אחת כזאת.

הימור: דנבר ב-15

4:00 פיניקס סאנס (9-12) – סקרמנטו קינגס (8-11):

שתי הקבוצות לא בפרומה מדהימה, עם ניצחון אחד ב-3 המשחקים האחרונים, כאשר שתיהן הפסידו את ההזדמנות לשחק בחצי גמר טורניר הגביע עם הפסדים לפליקנס וללייקרס, כאשר המשחק של פיניקס מול הלברונס היה אחד ממשחקני העונה הסדירה הטובים של השנים האחרונות ועדות ניצחת להצלחת הרעיון של טורניר אמצע העונה גם אם יש בו פגמים.

אם אכן דוראנט אלן וביל לא ישחקו הלילה, לסקרמנטו תהיה הזזדמנות להשיג ניצחון חוץ יוקרתי, ואם בדנבר-יוסטון דיברנו על הפער במאזני הבית חוץ של הקבוצות הרי שכן התמונה היא הפוכה, הסאנס מחזיקים מאזן ביתי של 5-5, זהה בדיוק למאזן החוץ של הקינגס.

הימור: סקרמנטו ב-7

5:00 יוטה ג'אז (14-7) – לוס אנג'לס קליפרס (10-10):

עיסוק רב היה באמירה של המאמן של הג'אז, וויל הארדי שדיבר על כך שהקבוצה הסריחה את הפרקט באופן קיצוני בתבוסה, ב-50 הפרש מול דאלאס, כנראה לא הפעם האחרונה שבה הוא ידרש למטאפורות מסוג זה, אבל כנראה אחת הפעמים האחרונות שיוטה תעניין מישהו העונה הזאת.

הקליפרס לעומת זאת נמצאים ברצף איכותי עם 3 נצחונות ב-4 המשחקים האחרונים בהם שיחקו פעמיים מול ג"ס, ופעם אחת מול דנבר וסקרמנטו, הוכחה לכך שהסגל המוזר שהצטבר שם אומנם לא יכול בשום צורה לעשות ריצת פלייאוף אמינה, אבל בערב נתון יכול לנצח כל קבוצה בליגה.

הימור: קליפרס ב-15

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (14-6) – דאלאס מאבריקס (8-12):

המשחק האחרון של הערב יפגיש את דאלאס שהתאוששה מ-3 הפסדים ב-4 משחקים עם ניצחון על יוטה, ופורטלנד שהפסידה את שני משחקיה האחרונים וממשיכה להראות שדרכה ללוטרי גם השנה.

הקלעים המובילים של פורטלנד העונה הם סימונס וגרנט, חדשה גרועה מאוד לקבוצה שרצתה לבנות את עתידה סביב שיידון שארפ וסקוט הנדרסון, שתי הבחירות הגבוהות של השניים האחרונות, וכרגע נראה שהדבר החשוב ביותר העונה הוא האם לפחות 1 מה-2 יצליח לעשות איזשהי קפיצת מדרגה שתיתן משמעות לשאלה מה אפשר להוציא משלל שחקני אמצע הטבלה שהבלייזרס גייסו – סימונס, גרנט, ברוגדון, אייטון, רוברט וויליאמס ות'יבול, סגל משלים משכנע, אבל רק אם לפניו יש 2-3 כוכבים מוכחים.

הימור: דאלאס ב-8

לפוסט הזה יש 28 תגובות

  1. תודה דור, יום מעניין עם כמעט כל הליגה.

    הלוחמים בבעיה רצינית, סטף עדיין מטורף וטופ 5 אבל זה לא מספיק, בטח כשבלעדיו נשארים עם סגל שמגרד את ווש, דטרויט והמעבדה של פופ, וסביר גם שמגרד מלמטה. למרות שיכול להיות שזה עדיף במצבם. בעיניי, הם בבעיה שהיא אחת הגדולות בספורט, ברור שצריך מהלך אבל אי אפשר בגלל המורשת, כמו הלייקרס בשנים האחרונות של קובי או מה שיכל היה להיות בבוסטון אם איינג' לא היה מפרק.

    לא כדאי לשפוט טריידים מהר מדי, ובמערב יש שתי קבוצות שמראות את זה. מיני דורסת בינתיים, ולמרות שנתנו יותר מדי על גובר, ובעיניי זה טרייד רע גם היום, הרעיון בבסיסו לא היה כזה גרוע, בטח כשאדווארדס בדרך לטופ 10.
    עוד דוגמה זה דאלאס וקיירי, העונה השילוב עם לוקה מתקתק, ובעיניי הם על אמת. לוקה כבר כמה שנים מוכיח שהוא טופ 3 בעולם, וכנראה שלא 3, ביחד עם הג'וקר והפריק, ויש לו קייס גם לשחקן הטוב בעולם היום.

  2. ןוואווו דור. חתיכם יום משחקים יש לך. אל תתבייש לבקש עזרה במסר ל-"צוות הופס" בסלולרי. אם לא תהיה לך עזרה, אז אולי לכמה משחקים פשוט תן תוצאה וקולעים ראשיים? זה יהיה מובן מאליו בלילה עמוס כזה.

    1. ובכן:
      שארלוט
      אורלנדו
      פילי
      נטס
      בוסטון
      מיאמי
      מיני
      אוק
      ספרס
      דנבר
      סאק
      קליפרס
      דאלאס.
      בהחלט ערב קל לניחוש אני מאמין וצופה שלפחות 89% מהניחושים יוכיחו כשטויות גמורות כצפוי.

  3. לוח ידיעות יומי של המצחינים למינהם.
    "זאיון וויליאמסון בעקבות ההפסד ללייקרס: "אני חייב להשתפר"
    במקביל דיווחים על כך שהוא מתעלם מדרישות של הפליקנס בנוגע לכושר גופני."
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה גנב.
    "סטיב קר אמר שהווריירס שוקלים לעבור להרכב פותח פלואידי."
    חחחח אין לי מושג מה הכוונה, אבל סטיבי בוי בצרות.
    "בוב פורטיס התעמת עם מאמנו ומספר שחקנים נוספים בקבוצתו לאחר ההפסד לאינדיאנה."
    חחחחחחחח החרא מתחיל לצוף?

  4. תודה דור, אין עליך. ועוד בערב כזה ארוך ומתיש.
    ההימורים שלי: טורונטו, אורלנדו, פילי, נטס, בוסטון, קאבס, מיני, אוקייסי, בולס, דנבר, קינגס, קליפרס, דאלאס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט