ווימבלדון (11) – לוסי ספרובה ועייני הזכוכית

שם החיבה של פטרה קביטובה הוא פטרה – 3 . וזה בגלל שהיא איך שהוא תמיד מצליחה להגיע ל-3 מערכות. קביטובה תנצח את המערכה השלישית בסוף היום אבל איך היא מגיע למצבים האלו?

אלוהים הטוב שבשמיים חנן אותה בזריזות גובה ווינריות ועוד הגדיל ועשה ושם אותה במחנה פדרר וחנן אותה במידות טובות!

המשחקים של קביטובה מאד מעניינים לצפייה כי היא הולכת על ווינרים, אפילו במחיר של אחוזים נמוכים. היא אחת השחקניות שקשה עד בלתי אפשרי לשבור את ההגשה אבל מהצד השני על כל שבוע טוב יש יום גרוע אצל פטרה וזה דיי מדאיג שכבר עברנו שישה משחקים טובים ונשאר רק עוד משחק אחד קטן…

לוסי ספרובה מפחידה אותי. יש לה מבט של מגטרון.

"אני אמחוץ אותך ואז אמיס אותך במבט הלייזר שלי"

צחוק בצד, יש לה טניס והרבה, ושמגיע יום רע היא פשוט חורכת את היריבות במבט קפוא! פטרה -3 והיא חברות טובות ביחד הן הנבחרת הצ'כית שעושה את המוות לשאר אומות הטניס בגביע הפדרצייה, שלוש שנים בלי הפסד או משהו כזה. בכל אופן כבוד גדול לצכיה שהכניסו 3 שחקניות לרבע הגמר ועוד אחד לגמר. ליבי שייך לבושארד אז פה אעצור.

לפוסט הזה יש 17 תגובות

  1. הסיפור בווימבלדון השנה הוא הסהרוריות של סרינה וויליאמס.

    https://www.youtube.com/watch?v=kZeAQRhb66U

    לי זה הזכיר את יצירת המופת הקולנועית SPACE JAM, ואיך שאחרי שהחייזרים גונבים את הכשרון לכוכבי ה NBA, הם לא מסוגלים לתפוס כדור.

    מוזר מאוד ואף עצוב.

        1. נראה כמו אפיסת כוחות מוחלטת.
          לפני שזורקים אותה לרחוב עם מחט בווריד כדאי להציע התייבשות, מחלה, חום גבוה… בטוח שאף אחד אחד חוץ ממני כאן לא חווה מכת שמש, התייבשות או מחלה שמפילה לקרשים, לכן חפשו בין מכריכםמישהו שהרגיש פעם מותש וחולה ותשאלו איך זה.

          1. יכול להיות שהיא אולי צריכה הפסקה של חודש חודשיים מטניס כדי לחזור לעצמה. היא בעצמה אמרה שהיא סובלת מוירוס כלשהו, והיה שלב, באזור אמצע העשור שהיא צללה לסוף המאייה הראשונה וחזרה לעצמה. לא הייתי מספיד את סרינה, אם תחליף מאמן/תעשה משהו בסגנון, היא עוד יכולה לקחת את היו אס אופן

          2. אה נכון, סליחה צודק.
            וגם הייתה בטוחה שלא תעבור בדיקה ובירור ושאיבת דמים לסמים כי אף אחד לא שם לב ובעצם כל הארוע התרחש באימון ללא נוכחות מצלמות וקהל.

  2. תחמן, כולם ראו איך דילגת על יומן 10!
    על פי הספירה שלי אתה חייב לנו שלושה יומנים.
    מיותר לציין שאם לא תשלים אותם לא תקבל משכורת החודש.

    1. ילד כפות. כבר עשית 6 שנים בית ספר ועוד לא למדת לספור?
      כל אחד עם שכל יודע שמספר 10 מוקדש לחביב המערכת רוג׳ר. מספרו הועלה לגג הבלוג ולא יושמש עוד.

      גם לך המשכורת מתעכבת החודש? נראה לי מנחם שם את המשכורות על סארינה בזוגות

כתיבת תגובה

סגירת תפריט