סיקור משחקי יום שני/ שקד יעקובי

לילה של רבעי גמר ראשונים בטורניר קדם העונה ענה על כל הציפיות כשאווירה של פליאוף בשילוב עם תצוגות ענק של הכוכבים השאירה טעם של עוד לקראת חצי הגמר בוגאס.

אינדיאנה פייסרס(8:11) 122 – בוסטון סלטיקס(5:15) 112

משחק שלא נראה כמותו באינדיאנה מאז השנים בהן התחרו הפייסרס מול מיאמי ולברון בפליאוף המזרח. משחק גאוני של טייריס האליבארטון עם טריפל-דרבל ראשון בקריירה הוביל את אינדיאנה לניצחון ברבע הגמר שנתן להם את הכרטיס הראשון למשחקי חצי הגמר טורניר אמצע העונה בוגאס.
לטייריס האליבארטון יש קהל מעריצים לא גדול בליגה אבל אלו שמאמינים בו שמים all in על הרכז הצעיר בלי למצמץ (ג'י ג'י רדיק מחסידיו). הרכז הצעיר סיים עם 26 נק׳ 13 אס׳ וללא איבודים כלל, לצד 10 ריבאונדים!, מה עוד אפשר לבקש מהרכז הפותח שלך(?)
למרות שלא נראו מספיק טוב במחצית בראשונה, בעזרת דחיפה מהקהל, הצליחו הפייסרס לחזור למשחק עם ריצת 17-3 ברבע השלישי ואף הגיעו ליתרון דו-סיפרתי. לצידו של האליברטון הופיעו במלוא הדרם באדי הילד עם 21 נק' ומיילס טרנר עם 17 נק' ו-10 ריב'.
מהצד השני משחק טוב של טייטום בראון עם 32 ו-30 נק' בהתאמה לא הספיק כשהקבוצה ביחד קולעת 29% לשלוש ללא פרוזינגס. אצל הפייסרס שבעה שחקנים קלעו בספרות כפולות כשהם ממשיכים בעונה ההתקפית המטורפת שלהם. הסלטיקס לא אמרו נואש ברבע הרביעי וכבר חזרו מפיגור 11 כשהם חוזרים למשחק ומשווים את התוצאה 7 פעמים במהלך הרבע, אך שלשה עם אנד-וואן של האליבארטון מעבירה של בראון הגדילה את הפער ל 109-105 ומשם סלטיקס כבר לא חזרו!

תוצאת הסיום 122-112 אינדיאנה

קלעים:

אינדיאנה פייסרס: טייריס האליברטון 26 נק' 13 אס' 10 ריב', באדי הילד 21 נק' (4-6 ל-3), מיילס טרנר 17 נק 10 ריב', בן מיות'רן 16 נק' 5 ריב', ארון ניסמית' 14 נק'.

בוסטון סלטיקס: ג'ייסון טייטום 32 נק' 6 אס' 12 ריב', ג'יילן בראון 30 נק' 9 ריב', דרק וויט 28 נק' 8 אס' 4 ריב', סאם האוזר 15 נק' (5-7 ל-3).

ניו-אורלינס פליקנס(10:12) 127 – סקרמנטו קינגס(8:11) 117

במשחק השני הלילה על הכרטיס לחצי הגמר בוגאס נפגשו שתיים מהקבוצות הצעירות והמסקרנות בליגה. מצד אחד הקינגס שבשנה שעברה נתנו עונה היסטורית, ומהצד השני הפליקנס שתמיד נראים כאילו עוד רגע הם שם אך תמיד חוסר זמינות שחקנים עקב פציעות משבש את התוכניות. למרות משחק צמוד הניצחון של הפליקנס לא הפתיע כל כך כשברנדון אינגרם הוביל עם 30 נק' לניצחון השלישי העונה על הקינגס, לקראת מפגש עם המנצחת בין הלייקרס והסאנס. בפתיחת המשחק היו אלו דווקא הקינגס שקלעו 12 מ-14 וכבר הובילו 32-17. משם איבדו הקינגס את הצפון והפליקנס יצאו לריצת 28-5 משלהם שהמחצית הראשונה נגמרת ב 65-61 ניו-אורלינס, כשהקינג מאבדים 10 כדורים במחצית הראשונה! הקינגס ניסו עוד לחזור למשחק אבל אינגרם ששלט במשחק לא נתן לו לברוח מהידיים ונקודות של ולאנצ'ונאס בנוסף לשלשה של מרפי שלהטו הלילה משלוש סגרו את סיפור ברבע ברביעי.

תוצאת סיום 127-117 ניו-אורלינס.

ברנדון אינגרם 30 נק' 6 אס' 8 ריב', הרב ג'ונס 23 נק' 5 אס' 5 ריב' (4-4 לשלוש) ,יונאס ולאנצ'ונאס 18 נק' 11 ריב' (4-4 לשלוש), סי.ג'יי מקולום 17 נק' 7 אס', טרייי מרפי 16 נק'.

סקרמנטו קינגס: דיארון פוקס 30 נק' 4 אס; 5 ריב', דמונטאס סאבוניס 26 נק' 10 אס' 12 ריב', מאליק מונק 21 נק'.

לפוסט הזה יש 18 תגובות

    1. סימן לבנות זה מצויין, גם סימן לבנים זה ברכה.
      הסלטיקס שיחקו ללא פורזו, ראה תגובה שלי בהמשך.

      1. זה לא משנה את העובדה שלקבוצה בשלה לאליפות לא מביאים מאמן חובבן כמו יודוקה ואחריו מוזולה, מחפשים מאמן עם ניסיון וקבלות. מאזולה יודע שזה הצאנס האחרון שלו. לא יביא אליפות השנה ויעוף על טיל.

    1. שכחו להוסיף לו ספרה 1 ליד האפס.זה חלק מחסכון של הפייסרס ,יותר זול לכתוב רק 0.
      הייתי מגוון עוד יותר את המספרים בחולצות למשל מינוס 100, יש לא מעט שחקנים ראויים למספר הזה.
      או אפס בחזקת 2.

      1. לא יוסיפו לו 1 ליד השם כי גופיה מס' 10 הופרשה ותלויה על גג האולם – אחד, ג'ף פוסטר שאת כל הקריירה בילה בפייסרס.
        עכשיו צריך גם שה-00 שלידו יפסיק לשחק כמו 00 (פתח את העונה חלש, משתפר לאיטו, עוד על כך בקרוב)

    2. חד משמעית צודק מאנו. אגב מעבר לניהול המשחק הנהדר שלו האחוזים של הילברטון פסיכיים.. Efg% של 63 ומחוץ לקשת 45% ומדובר באדם שזורק כמעט 9 שלשות למשחק…

  1. המשחקים של אתמול בסימן השחקן החסר, והשחקן שכבר לא חסר.
    בבוסטון קשה מאוד להסתדר בלי פורזו,פורזו הוא למעשה כל הקו הקדמי שלהם.הורפורד 2 נקודות, קורנט 3 נקודות ,זה מה שהפיק הקו הקדמי שלהם אתמול.
    בניו אורלינס מקולום הוא השחקן שכבר לא חסר.מאז שחזר הפליקנס נראים טוב יותר .המספרים שלו לא מיוחדים .אבל הוא נותן ניהול,נסיון ואיום על הסל שחייבים להתחשב בו.
    לגבי 26 הקבוצות האחרות ,סתם ימי מנוחה ,שתורמים לו"ז צפוף בהמשך.זה בהחלט יבוא על חשבון רמה של משחקים בעתיד.לא יתנו לכןכבים לשחק יום אחרי יום,בפרט לאילו עם נטיה להפצע.

  2. תןדה על הסיקור
    האליברטון מתחיל לנצנץ כעוד כוכב מבחירה נמוכה יחסית. צריך להתרגל לשם שלו. האליברטון… האליברטון….
    ניצחון יפה לשקנאים בלי הראשון בציון
    😊

    1. לא ראיתי את המשחק, אבל ציון שיחק 28 דקות, נתן 10 נקודות, 6 ריבאנדים 6 אסיסטים ו3 חטיפות ויש לו +4 ב+/- – כך שקשה להגיד שהשקנאים ניצחו ללא הראשון בציון

  3. טוב, קודם כל כל הכבוד לאינדי על שבעטו בבושת של הסלטיקס.
    ריק קרלייל המנוסה והטוב עשה שח-מט למאמן הירוק של הסלטיקס.
    לפחות את פסקי הזמן הוא כן לקח המאזולה כך שאין לי טענות היום על קמצנות.

  4. תודה על הסיקור.
    אחלה משחקים עם אווירה מחשמלת!! סילבר שיחק אותה, למרות שכולם פיקפקו בו (כולל אנוכי).
    מישהו עולה על העגלה של האליברטון, יש עוד 3 מקומות פנויים. אני כבר עליתי מזמן.
    ניו אורלינס קבוצה נהדרת. משחקת עם אנרגיה מחשמלת, רגליים טריות. קבוצה שתעשה צרות צרורות למי שתפגוש אותה.

  5. שקד, ראיתי את המשחק של הסלטיקס באינדיאנה. הסקירה שלך מדוייקת מאד. כאילו ראית את המשחק (אולי ראית אותו…). בקיצור, סקירה מעולה ביותר של שנינ המשחקים. אינגראם היה גדול. ניצחו אפילו עם זאיון שנראה אבוד על הפארקט ולא מוצא מקומו.
    שקד, הפכת לכתב מעולה!
    תודה וד"ש לדריה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט