ציוני הדראפט לכל אחת מקבוצות הליגה/רועי ויינברג

כידוע, הדראפט היה אתמול, ולצד הסיכום המצויין של איל ספיר, שניתן לקרוא כאן, יש זווית נוספת לאירועים, שמסכמת כל ההעברות והבחירות של הקבוצות במהלך הדראפט, ונותנת דעה על כל קבוצה וקבוצה.

*

קליבלנד קאבלירס

 

בחירות: אנדרו וויגינס (1), ג'ו האריס (33), דוויט פאוול (45).

טריידים: אין

ניתוח: לאחר שהקאבלירס זכו בלוטרי, האנחה הרווחת הייתה כי יבחרו באחד משלושת המועמדים המרכזיים בדראפט-ג'ואל אמביד, ג'אבארי פארקר ואנדרו וויגינס. אמביד נחשב לפייבוריט במשך זמן רב, אך פציעה טרם הדראפט, שתגרום לו להחמיץ בין 4 ל-6 חודשים, פגעה בערכו בצורה משמעותית, מה שהוריד הבחירה לבין פארקר ו-וויגינס.

הקאבלירס ידעו שהם צריכים סמול פורוורד טוב, וזה לא צמצם האפשרויות-הן וויגינס והן פארקר משחקים כסמול פורוורדים. וויגינס נחשב לשחקן עם פוטנציאל גדול יותר, מה שהקל על קליבלנד. ההתחלה של וויגינס בקנזס הייתה חלשה, אבל הוא סיים עונה טובה עם 17 נק' ו-5 ריב' למשחק במכללות. בהנחה שיקבל זמן בקליבלנד, וצ'אנס מהמאמן, דיוויד בלאט, יש לו סיכוי גדול להצליח. זה יקח זמן, שלא בטוח שיש לקאבלירס, אבל יחד איתו יכולה להבנות שם קבוצה חזקה מאוד. הוא יכול להתפתח למעין טרייסי מקגריידי (של אורלנדו), ולהפוך לכוכב הגדול של הקאבלירס, לצד קיירי אירווינג.

בסיבוב השני קליבלנד בחרו בג'ו האריס. האריס יהיה מחליף טוב לוויגינס, והוא סקורר מצויין (40% מהשלוש, 48.7% ל-2 נקודות, מה שמתקזז עם הקליעה החלשה של וויגינס בקנזס-33.4% מהשלוש, 45% מהשדה), שמחזיק באינטליגנציית כדורסל גבוהה. למרות זאת,יכולתו ההגנתית מוטלת בספק. בסך הכל בחירת סיבוב שני סולידית של הקאבלירס, למרות העובדה שיכלו לבחור בקלינטוני ארלי, שנמצא באותה עמדה. שחקן נוסף הוא דוויט פאוול, שחקן לא רע, אבל לא צפוי שיזכה לדקות בקבוצה, אם בכלל.

ציון כללי: +B, מפני שארלי יתברר כשחקן נבא טוב יותר מהאריס.

*

מילווקי באקס

בחירות: ג'בארי פארקר (2), דמיאן אינגליס (31), ג'וני אובראיינט (36).

טריידים: העברת למאר פטרסון לאטלנטה תמורת בחירת סיבוב שני ב-2015.

ניתוח: נתחיל מהטרייד. העברת פטרסון, הבחירה ה-48 בדראפט, לאטלנטה, תמורת בחירת סיבוב שני ב-2015, לא תשפיע על מילווקי יותר מדי. לא ידוע עדיין מהו טיבה של כיתת הדראפט ב-2015, ואיזה שחקנים יהיו בה, אבל כנראה שאטלנטה, אם לא תחתים את לברון ג'יימס/כרמלו אנטוני בשורותיה, תסיים באזור מקום 7-8 במזרח, ואז תהיה לה הבחירה ה-18 בסיבוב השני ב-2015, מקום זהה לבחירה של הבאקס.

פארקר. לאור הפציעה של אמביד, היה ברור לכל כי הבאקס תבחר בוויגינס או בפארקר, תלוי בבחירה של הקאבלירס. הקבוצה הייתה צריכה סמול פורוורד טוב שיוכל להוביל קבוצה צעירה, ופארקר, שנחשב ליותר מוכן לליגה מוויגינס ושחקנים אחרים ברמתו, האיש הנכון למשימה. יש לו הבנת משחק מעולה, התקפה חזקה וריבאונד מרשים, אבל נחשב לשחקן עם הגנה חלשה, דבר שלארי דרו והצוות המקצועי בבאקס יטפלו בו.

בבחירה הראשונה בסיבוב השני, הבאקס בחרו את דמיאן אינגליס הצעיר (בן 19 וחודש). יש לשחקן הגנה מעולה, גוף שנברא לשחק כדורסל והבנת משחק איכותית. כמעט הסיר שמו מהדראפט, וצפוי לחתום על חוזה לשלוש שנים בשולה הצרפתית, מה שאומר שיתפתח שם, ויבוא לאנ.בי.איי מוכן יותר. הבחירה נעשתה בעיקר כדי להבטיח שלבאקס יהיו הזכויות NBA של השחקן.

אובראיינט נחשב לבחירה מפתיעה יחסית, ולפי האתר דראפט אקספרס היה צפוי להבחר בבחירה ה-49. הוא נחשב לנמוך מדי בשביל פאוור פורוורד-2.04 מ', ונחשב לנטל על קבוצתו כאשר נמצא מחוץ לצבע. למרות זאת, קלע 15 נק' עם 7.7 ריב' למשחק, ב-50% מהשדה, כאשר לואיזיאנה סטייט סומכת עליו באופן כמעט בלעדי. יכול לתת דקות טובות כפאוור פורוורד שני ברוטציה של מילווקי.

ציון: A. עשו עבודה מצויינת, אבל אין גניבות כלשהן.

*

פילדלפיה 76'

בחירות: ג'ואל אמביד (3), דריו סאריץ' (12), קיי ג'יי מקדניאלס (32), ג'רמי גראנט (39), רוס סמית' (47), ואסילי מיצ'יץ' (52), ג'ורדן מקריי (58), קורי ג'פרסון (60)

טריידים: אלפריד פייטון עובר לאורלנדו, סאריץ', בחירת סיבוב ראשון ב-2015 ובחירת סיבוב ראשון עתידית לפילדלפיה. הזכויות על מקריי וג'פרסון עוברות לעיר אחוות האחים, תמורת נמניה דוגוביץ', שעובר לסן אנטוניו. קורי ג'פרסון עבר לברוקלין, תמורת הטבות כספיות שהגיעו לסבנטי סיקסרס.

הסבנטי סיקסרס היו הקבוצה העסוקה ביותר בדראפט הזה. לקבוצה יש זכויות על 8 שחקני אנ.בי.איי, 2 מתוכם בודאות ישחקו במדיה. הראשון, אמביד, נחשב לאחד מסימני השאלה הגדולים ביותר בדראפט הזה. הוא גורר פציעה שפגעה בו משמעותית, מה שאפשר לפילדלפיה לבחור אותו (בדומה למה שקרה עם נרלנס נואל בשנה שעברה), והוא צפוי להפוך לחצי מצמד "תאומי המגדל" החדש שיהיה בפילדלפיה.

השאלה היא האם יגמור כראלף סמפסון-סנטר טוב שהפציעות הרסו, או כחאכים אולג'ואן-אחד הסנטרים הגדולים בהיסטוריה, או לכל הפחות אחד מ-5 הסנטרים הטובים בליגה בתקופת זמן מסוימת. על הפיזיולוגיה של אמביד ניתן לקרוא פה, במאמרו המצויין של משה וזאנה. הוא קלע 11.6 נק' עם 8.2 ריב' ו-2.6 בלוקים למשחק השנה במכללות.

מלבדו, יש את דאריו סאריץ'. הפורוורד הגבוה לא צפוי להצטרף לקבוצה בזמן הקרוב, אבל מחזיק באינטליגנציית משחק גבוהה, חוש ריבאונד מעולה (9.7 ריב' למשחק בליגה האדריאטית), ויכול להתפתח לגרסה משודרגת של הידו טורקוגולו. כמעט בטוח שהסבנטי סיקסרס לא יתחרטו על בחירתו.

מקדניאלס. נחשב לאתלט מדהים וקלע לא רע (17 נקודות למשחק ב-46% מהשדה בקלמזון), ריבאונדר סולידי עם 7.1 אשכוליות למשחק, אבל ה-IQ הכדורסלני שלו על הפנים. מחזיק ביחס אסיסטים/איבודים שלילי, 2.3 איבודים על כל 1.6 אסיסטים, דבר הפגע בו משמעותית, בנוסף לוורק-אאוטס חלשים. יכול להתפתח לשחקן רוטציה חשוב מצד אחד, אבל יכול להפוך לשחקן ליגה ד' מצד שני.

גראנט מהווה אתלט מוכשר, עם הגנה טובה. לא היה דומיננטי בסירקיוז התקפית, אבל יכול להפוך לשחקן לא רע עוד כמה שנים. סמית' יהיה מחליף טוב לקרטר וויליאמס, וייתכן כי יתברר כגניבת הדראפט. קלע 18 נקודות בחצי שעה בלואוויל, עם 4.6 אסיסטים למשחק.

מיצ'יץ', מקריי וג'פרסון נותנים לסיקסרס עומק בעמדות הפוינט גארד והפאוור פורוורד, ולא בטוח כי ישחקו בקבוצה, כבחירות סוף הסיבוב השני. מקריי קלע טוב, ובגיל 23 בשל יחסית לליגה. מיצ'יץ' פוינט גארד מבטיח, ואם יגיע לקבוצה תוך 3-4 שנים, יתרום לה מאוד.

ציון: +A. המנצחת הגדולה של הדראפט.

*

אורלנדו מג'יק

בחירות: ארון גורדון (4), אלפריד פייטון (10), רוי דווין מארוול (56).

טריידים: פייטון לפילדלפיה תמורת סאריץ', בחירת סיבוב ראשון עתידית ובחירת הסיבוב הראשון של הקבוצה בעונה הבאה. ארון אפללו לדנבר בשביל אוון פורנייר והבחירה ה-56 בדראפט.

נתחיל מגורדון. אורלנדו הייתה צריכה פאוור פורוורד טוב לצידו של ניקולה ווצ'ביץ', והיו שלושה פאוור פורוורדים טובים על הלוח-ארון גורדון, נואה וולנה, וג'וליוס רנדל. באופן מפתיע הקבוצה בחרה בגורדון, במקום רנדל/וולנה, או פוינט גארד טוב שיפתח לצידו של אולאדיפו (דאנטה אקסום ומרקוס סמארט היו זמינים בעת בחירת אורלנדו).

מדובר בשחקן ורסטילי מאוד, וצעיר-בן פחות מ-19. הגנה טובה, אתלט בחסד, שקלע 12.5 נקודות למשחק עם 8 ריבאונדים באריזונה. גמישותו תאפשר למאמן אורלנדו, ג'ייקוב וון, להשתמש בו במספר הרכבים שונים, ומנחם לס הטיב לתארו בכך שמדובר בשחקן שעושה הכל טוב, אבל לא שום דבר מצויין. רנדל, למרות הפציעה, ו-וולנה, נחשבים לשחקנים טובים יותר ממנו.

בבחירה ה-12 המג'יק השיגו עוד פורוורד מוכשר, דריו סאריץ', אבל הבינו לאחר מכן כי הם צריכים רכז טוב לצידו של אולאדיפו, ועשו טרייד עם פילדלפיה, שהביא לקבוצה את אלפריד פייטון. פייטון בן ה-20 עשה עבודה טובה בלואיזיאנה, בדמות 19 נקודות, 6.3 ריב' ו-5.8 אס' לערב. חוש ריבאונד נדיר לרכז, והגנה טובה-2.3 חטיפות. חולשתו מתבטאת במשחק פזיז לעתים, בדמות כמעט 4 איבודים ו-2.5 עבירות למשחק.

הדראפט היה רק ההתחלה בקיץ שיעבור על אורלנדו. הקבוצה מתכננת להשיג דג גדול בשוק השחקנים החופשיים, והעבירה את אחד מטובי שחקניה, ארון אפללו, לדנבר, תמורת הרכז המבטיח אוון פורנייר והבחירה ה-56 בדראפט. הטרייד מפנה לאורלנדו כ-6 מיליון דולר מתחת לגג השכר, ובבחירה ה-56 אורלנדו בחרה את רוי דווין מארוול, בן 21 אבל עם 4 שנים במכללה, אול אוראונד פלייר שקלע 17 נק' למשחק באיווה באחוזים יפים (42% מהשדה, 35% מהשלוש, 71.4% מהעונשין), בחירה סולידית.

ציון: B, בגלל הטרייד על אפללו והבחירה בגורדון במקום רנדל/וולנה. אם הקבוצה תצליח להחתים סטאר משוק השחקנים החופשיים בסופו של דבר, זה ישתנה ל-A.

*

יוטה ג'אז

בחירות: דאנטה אקסום (5), רודני הוד (23), ג'רנל סטוקס (35).

טריידים: העברת בחירת הסיבוב השני ב-2015 תמורת סטוקס.

אקסום יכול להתברר כהברקה של הדראפט. הג'אז צריכים גארד טוב, לצידו של טריי בורק, והבחירה באקסום מעניקה ליוטה צמד גארדים חזק, כאשר כל אחד יכול לשחק הן כפוינט גארד והן כשוטינג גארד, מה שפותח מגוון אפשרויות למאמן הג'אז, קווין סניידר. אקסום בן 18 בלבד, צעיר ומשלים היטב את בורק בן ה-21, והקו האחורי החדש של הג'אז יכול להתפתח לטוב ביותר שהיה בסולט לייק סיטי מאז סטוקטון והורנסק.

הציפיות היו שרודני הוד יבחר גבוה בדראפט, באזור מקומות 13-16. למזלה של יוטה, הוא נפל עד הבחירה ה-23, והג'אז מהרו ובחרו בו. הוד משחק הן כשוטינג גארד והן כסמול פורוורד, ויתן גיבוי חזק לספסל של יוטה. בעונה האחרונה אצל ששבסקי בדיוק הוא התברר כסקורר טוב, עם 16.1 נק' לערב ב-46.7% מהשדה, 40% מהשלוש ו-80.7% מהשדה. השחקן יכול להגיע לגובה של 8 רגל ו-7 אינץ' בעמידה (2.61 מ'), והפוטנציאל שלו מרקיע לשחקים.

הג'אז החליטו להעביר הבחירה שלהם בסיבוב השני לממפיס תמורת ג'נרל סטוקס, צעד טוב מבחינת הג'אז, שמתכננת להגיע לפלייאוף, או לפחות קרוב אליו, בעונה הבאה, ולא תשיג בחירה באזור ה-35. גם סטוקס לא נבחר גבוה כפי שציפו, והדרדר לבחירה ה-35. מדובר בפורוורד עם חוש ריבאונד חזק, שמזכיר לרבים את צ'ארלס בארקלי, בין היתר בזכות גובהו-2.03 מ'. למרות זאת, הוא עדיין מצליח לקטוף 10.5 ריב' למשחק עם 15 נקודות, רובן ככולן באזור הצבע.

ציון: +A, בזכות הגניבות של הוד וסטוקס.

*

בוסטון סלטיקס

בחירות: מרקוס סמארט (6), ג'יימס יאנג (17)

טריידים: אין

הסלטיקס עשו דראפט טוב, בדמות בחירת מרקוס סמארט. סמארט משחק כפוינט גארד, ובחירתו מציבה סימן שאלה בקשר לעתידו של ראז'ון רונדו בקבוצה. סמארט קלע 18 נק' למשחק במדי אוקלהומה סטייט, יחד עם 4.8 אס', 2.9 חט' ו-5.9 ריב', 4.5 בהגנה. נתונים אלו מראים שלשחקן יש יכולות הגנתיות גבוהות, מה שמזכיר את רונדו. למרות זאת, הוא חלש מחוץ לקשת (29.9% לשלוש), ו-2.7 איבודים למשחק פוגעים בו משמעותית. יכול להתפתח לאחד הרכזים הטובים בליגה.

בבחירה ה-17 איינג' לא אכזב, ובחר את ג'יימס יאנג, שקלע 14.3 נקודות למשחק בקנטקי של קליפארי. קלע טוב (40% מהשדה, 35% ל-3 נקודות, 70% מהעונשין). פוטנציאל גדול, בן 18 בלבד, ועם העזיבה האפשרית של ג'רלד ביילס ואייברי בראדלי, בחירתו מתאימה לצרכי הקבוצה.

ציון: -A, לאחר בחירת סמארט הסלטיקס היו צריכים טרייד על רונדו.

*

לוס אנג'לס לייקרס

בחירות: ג'וליוס רנדל (7), ג'ורדן קלארקסון (46)

טריידים: הזכויות על ג'ורדן קלארקסון תמורת כסף לוויזארדס.

בחירה סולידית של הלייקרס, שמביאה לקבוצה פאוור פורוורד מבטיח, אחד שנחשב מוכן לליגה, ועוד על חוזה רוקי. רנדל נחשב לפורוורד מוכשר, שקלע 15 נקודות עם 10.4 ריב' בקנטקי העונה. השחקן יכול להפתיע, ולתת בתחילת העונה משחקים של 15-10, מה שהופך אותו לאבן בניין בלייקרס המתחדשת.

השגת קלארקסון, ללא העברת שחקנים כלשהם, תתרום משמעותית ללייקרס. השחקן קולע 17.5 נקודות למשחק באחוז גבוה ל-2 נקודות, אבל לא עושה שום דבר מעבר לכך (מלבד 3.8 ריב' ו-3.4 אס' למשחק ב-35 דקות), ולכן ירד עד לבחירה ה-46. יש לבוגר מכללת מיזורי פוטנציאל, השאלה היא האם הלייקרס מוכנה ללטש אותו.

ציון: A, הבחירות של קלארקסון ורנדל היו הטובות ביותר שהלייקרס יכלו לעשות.

*

סקרמנטו קינגס

בחירות: ניק שישקוקאס (8).

טריידים: אין.

הקינגס השיגו שוטינג גארד מעולה, שיכול להתפתח ליופי של שחקן שישי, ואף לשחקן פותח, אם סקרמנטו תעביר את בן מקלמור. שישקוקאס סיים עונה של 50-40-80 במדי מכללת מישיגן, עם 50% ל-2 נקודות, 44.2% חלומיים ל-3 נקודות, ו-80% מהעונשין. הקנדי לקח על עצמו תפקיד גדול במישיגן השנה כמוליך כדור, במקום טריי בורק שעזב לאנ.בי.איי, והראה יכולות טובות בפיק נ' רול, שהשתפרו משמעותית מהשנה שעברה.

ציון: -B. בסך הכל בחירה טובה, אבל סקרמנטו מרחק סטאר אחד מלעשות את קפיצת המדרגה לשלב הבא (ולא, רודי גיי לא נחשב). טרייד של הבחירה ועוד שחקן תמורת כוכב היו מעלים אותם ל-+A.

*

שרלוט הורנטס

בחירות: נואה וולנה (9), פי ג'יי האיירסטון (26), סמאז' קירסון (55).

טריידים: העברת הבחירה ה-24, שבאז נאפייר, למיאמי, תמורת האיירסטון, קירסון, בחירת הסיבוב השני של מיאמי ב-2019 והטבות כספיות. העברת הבחירה ה-45, דוויט פאוול, והסנטר ברנדון היוויד לקליבלנד תמורת אלונזו ג'י.

בבחירה התשיעית הבובקאטס בחרו בחוכמה, משום שוולנה נחשב לאחד מהפורוורדים הטובים בדראפט, אם לא הטוב ביניהם, ובמכללת אינדיאנה קלע 11.6 נק' עם 9 ריב' ב-26 דקות למשחק. הפרוספקט צריך לשפר ההתקפה (קולע באחוזים טובים;וולנה צריך לזרוק יותר מ-9 זריקות בערב), ולעשות פחות עבירות למשחק (עושה רק 2.7, אבל ב-26 דקות לערב, בקצב זה הוא יעשה 4.15 עבירות למשחק ב-40 דקות לערב).

האיירסטון, מהבחירה ה-26, מתאים לצורך אחר של שרלוט-חיזוק הספסל. בעונה האחרונה בדי-ליג, האיירסטון כיכב עם 21.8 נק' למשחק ב-36 דקות, בנוסף ל-3.5 ריבאונדים. מדובר בסקורר בחסד, שיכול להתפתח ליופי של שחקן שישי.

ג'י עונה על אותו צורך. הוא הועבר תמורת ברנדון היוויד הוותיק ודוויט פאוול המבטיח, אבל יש הבדל גדול בין ג'י ופאוול-ג'י כבר הראה מה הוא שווה בליגה, למרות עונה חלשה בדמות 4 נק' ו-2.3 ריב' ברבע שעה למשחק. יחד איתו יש את סמאז' קירסון, פוינט גארד טוב שבלט במכללת אקסבייר עם 17 נקודות למשחק. המכללה הזאת לא ברמה של המכללות הבולטות באמריקה, אבל קירסון יכול לתת 5-6 דקות טובות בערב מהספסל של הבובקאטס.

ציון: +C. בחירות מצויינות, אבל הטרייד על נאפייר הורס להם. שבאז יותר טוב מהאיירסטון וקירסטון.

*

שיקגו בולס

בחירות: דאג מקדרמוט (11), קמרון באיירסטו (49).

טריידים: העברת הזכויות על יוסוף נורקיץ' וגארי האריס (הבחירות ה-16 וה-19 בהתאמה) לדנבר יחד עם בחירת הסיבוב השני ב-2015, תמורת מקדרמוט ואנטוני רנדולף.

מקדרמוט הוא שוטר בחסד. יכול לצלוף מכל טווח, והיה מאוד קרוב לעונה של 50-40-90 במכללות (52.6% מהשדה, 44.9% מהשלוש, 86.4% מהעונשין). כסמול פורוורד פותח הוא יכול להיות מעולה, לאור ה-26.7 נק' ו-7 ריבאונדים של השחקן למשחק במדי מכללת ברייטון.

באיירסטו האוסטרלי קלע 20 נקודות ב-55.6% מהשדה עם 7 ריבאונדים למשחק, אבל כל זה קרה במכללת ניו מקסיקו, מכללה קטנה שלא מהווה מדד רציני לכישוריו, ולכן נבחר בבחירה ה-49 בדראפט. הפאוור פורוורד נחשב לאחד מהסקוררים הטובים במכללות, אבל המעבר לאנ.בי.איי יכול להיות מסובך ביותר עבורו.

ציון: -A. שיחקו אותה עם מקדרמוט, ובאיירסטו יכול להתברר כבחירת סוף סיבוב שני סטנדרטית, או רול פלייר מצויין, אז אין להם מה להפסיד.

*

מינסוטה טימברוולבס

בחירות: זאק לווין (13), גלן רובינסון (40), אלסנדרו ג'נטילה (53).

טריידים: העברת הזכויות על הבחירה ה-44, מרקל בראון, תמורת הטבות כספיות.

לווין מתאים לוולבס, שמתכננת להעביר קווין מרטין יחד עם קווין לאב בטרייד פוטנציאלי, וצריכה שוטינג גארד טוב במקומו. בוגר מכללת UCLA הוא מגן לא רע,שלא זכה לקרדיט גדול מדי בדמות 24.4 דקות למשחק במכללתו, בהן קלע 9.4 נק' בלבד, בפחות מ-8 זריקות למשחק.

רובינסון האיכותי קלע 13.1 נק' עם 4.4 ריב' במישיגן, ומדובר בשחקן שיכול לפרוח כאשר פוינט גארד טוב, כריקי רוביו, משחק לצידו. יכול להתברר כטעות מצד אחד, אבל יכול להפוך להברקה מצד שני.

ג'נטילה מצטרף למצבת הגארדים של הוולבס, ומדובר בגארד מבטיח, רק בן 21, שקולע 12 נקודות למשחק ב-49.8% מהשדה עם 38.5% מהשלוש. יכול להיות שישאר עוד כמה שנים באיטליה, ואז יצטרף לאנ.בי.איי הרבה יותר מוכן. במקרה כזה, הוולבס הרוויחו בענק מבחירתו.

ציון: -B. הוולבס היו יכולים לבחור שחקנים טובים יותר מלווין בבחירה ה-13.

*

פניקס סאנס

בחירות: טי ג'יי וורן (14), טיילר אניס (18), בוגדן בוגדנוביץ' (27), אלק בראון (50).

טריידים: אין.

וורן ואניס נועדו למלא החור שקיים בעמדת הסמול פורוורד של הסאנס, כאשר הראשון נתן עונה מעולה באן.סי סטייט בדמות 25 נקודות עם 7 ריבאונדים, ומצדיק בחירתו במקום ה-14. לאחר וויגינס, פארקר ומקדרמוט מדובר בסמול פורוורד הטוב ביותר בדראפט.

הס"פ הטוב ביותר אחריו הנו טיילר אניס, שקלע 12.9 נקודות עם 5.5 אס' ב-36 דקות בסירקיוז, ויכול לשחק לעתים כפוינט פורוורד. יכול להיות שנראה הרכבים בהם ישחק בתפקיד זה, מה שיתן יותר חופש לדראגיץ' וגרין/בלדיסו (בהנחה שהאחרון ישאר בקבוצה).

בוגדנוביץ' נכנס לעמדה העמוסה ביותר בפניקס, ויתחרה על דקות עם ג'רלד גרין, אריק בלדסו, ארצ'י גוודוין ולאונרדו ברברוסה. הסרבי קלע 14.8 נקודות עם 3.7 ריב' ואס' למשחק ב-31 דקות במדי פרטיזן בלגרד, ויכול להתברר כהברקת הדראפט, אם יזכה לצ'אנס בקבוצה.

רוב הסיכויים הנם שאלק בראון לא יזכה לדקות רבות בקבוצה, אם יחתום במדיה-אמקה אוקפור ואלכס לן חוזרים מפציעות, ומיילס פלומלי הראה יכולת מרשימה במדיה בעונה האחרונה, מה שלא משאיר לסנטר הרבה. הוא קלע 15.6 נק' עם 5.4 ריב' למשחק העונה.

ציון: A. בוגדנוביץ' יכול להפוך לשם דבר בליגה, אניס ו-וורן הופכים את עמדת הסמול פורוורד של הסאנס לאחת החזקות בליגה, אם לא החזקה ביותר.

*

אטלנטה הוקס

בחירות: אדריאן פיין (15), וולטר טאבארס (43), למאר פטרסון (48)

טריידים: העברת למאר פטרסון ממילווקי תמורת בחירת הסיבוב השני של 2015.

פיין יתן עומק לקו הקדמי המוכשר של העיטים, דבר שהקבוצה הייתה צריכה משמעותית העונה, לאור פציעתו של אל הורפורד. מדובר בשוטר מצויין, שקולע ב-50.3% מהשדה, 42.3% מהשלוש ו-79% מהעונשין כ-16 נקודות למשחק. הוא לוקח 7 ריב' לערב, אבל ב-28 דקות בלבד למשחק. בעיית העבירות שלו פוגעת בו-2.6 עבירות ב-28 דקות שקולות ל-3.34 עבירות ב-36 דקות, ובהוספת הפיזיות של הליגה הכמות רק תגדל.

טאבארס מחזק את עמדת הסנטר של ההוקס. ריבאונדר טוב, שלקח 6.8 ריב' למשחק במדי גראן קנריה הספרדית יחד עם 6 נק' לערב. יש לו פוטנציאל רב, שחלקו הגדול לא מומש, וכנראה שיתבשל עוד כמה שנים באירופה טרם יגיע לאנ.בי.איי. בניגוד לטבארס, למאר פטרסון מוכן לליגה, וקולע 17 נקודות ב-33 דקות במדי פיטסבורג. השתפר משמעותית במהלך תקופתו בקולג', ויכול להמשיך בקו השיפור בליגה הטובה בעולם.

ציון: -A. פיין ופטרסון יתיאמו להוקס משמעותית. הבחירה בטאבארס נעשתה כדי לשמור על הזכויות הבין לאומיות של השחקן.

*

דנבר נאגטס

בחירות: יוסוף נורקיץ' (16), גארי האריס (19), ניקולה זוקיץ' (41).

טריידים: הבחירה ה-56 ואוון פורנייר עוברים לאורלנדו תמורת ארון אפללו, מקדרמוט עובר לשיקגו יחד עם אנטוני רנדולף תמורת נורקיץ', האריס ובחירת סיבוב שני ב-2015.

המהלך המרכזי שהנאגטס עשו בשבוע האחרון היה הטרייד של אפללו, שהביא להם עוד סקורר מוכח שינסה לקדם הקבוצה לכיוון הפלייאוף. הטרייד על מקדרמוט יכול להתברר כטעות-הנאגטס קיבלו בשחקן מבטיח, יוסוף נורקיץ', שקלע 11.7 נק' עם 5.7 ריב' למשחק בליגה האדריאטית העונה, ביותר מרבע שעה למשחק. יש לו כישרון, אבל כרגע הוא רול פלייר בקבוצת צמרת בליגה הקרואטית. הוא לא יגיע לאנ.בי.איי בעונה הקרובה, משום שביי-אאוט של חוזהו יחייב את דנבר לשלם משכורת חודשית של השחקן לזאגרב בשנתיים הקרובות.

בנוסף, דנבר קיבלה את גארי האריס, שקלע 16.7 נק' עם 4 ריב' למשחק במכללות, ונחשב לאחד משחקני ההגנה הטובים ביותר בדראפט. האריס צפוי לקבל דקות רבות כסמול פורוורד חשוב בהיררכיה של דנבר, על חשבון וילסון צ'נדלר ודניאלו גלינארי.

מלבדם, הקבוצה בחרה בניקולה ז'וקיץ', הסנטר של מגה ויזורה הסרבית, שקלע 11.4 נק' עם 6.4 ריב' בליגה האדריאטית העונה. הוא רק בן 19, והבחירה בו נעשתה כדי להביא הזכויות הבין לאומיות שלו לנאגטס, שתוכל להשתמש בו עוד 4-5 שנים, שיתפתח ויבוא לאנ.בי.איי.

ציון: +B. התוצאות מנורקיץ' וזוקיץ' יבואו בעוד 3-4 שנים, ודנבר לא תשאר אותו דבר עד אז.

*

טורונטו ראפטורס

בחירות: ברונו קאבקולו (20), דיאנדרה דניאלס (37)

טריידים: הבחירה ה-59 בדראפט, אקסבייר תמאס לברוקלין, תמורת הטבות כספיות.

קאבקולו הברזילאי נחשב לשחקן חלש יחסית, צעיר ביותר, השחקן הצעיר ביותר בדראפט, והראפטורס הייתה מעוניינת לרדת בסדר הבחירות בדראפט, כדי שתוכל לבחור בו ולהרוויח עוד שחקנים על הדרך, אבל זה לא קרה בסופו של דבר. משחק בפיונירו הברזילאית, ולא יגיע לאנ.בי.איי בזמן הקרוב. אין יותר מדי מה להגיד על השחקן.

לעומת זאת, דניאלס בלט באליפות המכללות הסנסציונית של יוקון, עם 13 נקודות ב-47% מהשדה ו-42% מהשלוש למשחק. הוסיף 6 ריבאונדים, והיה יכול להתפס על ידי קבוצה במקום גבוה יותר, ואיש לא היה מרים גבה.

ציון: -C. הבחירה בדניאלס מצויינת, אבל קאבקולו הנו השחקן החלש ביותר שנבחר בסיבוב הראשון, מה שפוגע בציון של הראפס.

*

אוקלהומה סיטי ת'אנדר

בחירות: מיץ' מגריי (21), ג'וש האטיס (29).

טריידים: אין.

מגריי יכול לתת דקות טובות כסנטר באוקלהומה, למרות שסבל מפציעות בעונה האחרונה עם מישיגן. ב-8 המשחקים ששיחק קלע 9.6 נק' עם 8.5 ריב', וסבל מפציעות גב והשעיות לאחר שימוש במריחואנה, ולמרות זאת מדובר בבחירה טובה של אוקלהומה. השחקן יודע לעשות עבודה מעולה ללא הכדור, דבר משמעותי בקבוצה עם ראסל ווסטברוק, והסייד קיק שלו, קווין דוראנט.

בנוסף, האטיס נבחר לאוקלהומה, ומחזיק בהגנה מעולה שתביא לו לא מעט דקות באוקלהומה, על חשבונם של אנדרה רוברטסון וקארון באטלר. קלע 11.2 נק' למשחק ב-25 דקות בסטנפורד, וריבאונדר טוב, שלוקח 8.2 כדורים חוזרים למשחק.

ציון: B. לא יצאו מכאן שחקנים שיביאו לאוקלהומה את האליפות, אבל הם משלימים היטב את הסגל של הת'אנדר.

*

ממפיס גריזליס

בחירות: ג'ורדן אדאמס (24)

טריידים: העברת ג'רנל סטוקס ליוטה, תמורת בחירת סיבוב שני ב-2015.

הטרייד של הגריזליס יתברר כטעות נדירה של הצוות המקצועי במועדון. ג'ון לוייר ואד דיוויס מחליפים באופן סביר את זאק רנדולף, אבל הבאת סטוקס הייתה משפרת את הבאק-אפ שיש לפורוורד בקבוצה.

אדאמס יתחרה על דקות עם קורטני לי וטוני אלן, וההתקפה של אדאמס, שקולע 17.4 נק' למשחק באחוזים גבוהים (48.5% מהשדה, 35.6% מהשלוש, 83.6% מהעונשין), מתאזנת עם ההגנה של אלן, מה שיכול לתת לאדאמס לא מעט דקות בממפיס.

ציון:-B. ממפיס שיפרו את הסגל, אבל הטרייד של סטוקס פוגע בהם.

*

מיאמי היט

בחירות: שבאז נאפייר (24)

טריידים: העברת פי ג'יי האיירסטון, סמאז' קריסטון, בחירת סיבוב שני ב-2019 והטבות כספיות לשרלוט תמורת נאפייר.

הבאת נאפייר למיאמי מהווה מהלך טוב של פט ריילי והצוות של אלופת המזרח, שמחזקת את עמדת הפוינט גארד שלה, שנכשלה בצורה משמעותית בגמר. נאפייר נתן עונה מעולה ביוקון, בדמות 18 נקודות, 6 ריב' ו-5 אס' למשחק, והובלת הקבוצה עד לאליפות המכללות. מאוד יכול להיות שנאפייר יפתח בעונה הבאה במדי מיאמי.

ציון: +B. נאפייר לבד לא יביא את מיאמי לאליפות, בהנחה שלברון, וויד ובוש נשארים כמובן, אבל הוא צעד מעולה בדרך לשם.

*

יוסטון רוקטס

בחירות: קלינט קאפלה (25), ניק ג'ונסון (42)

טריידים: אין

בחירת קאפלה נותנת לרוקטס עומק בעמדה מספר 4, ומביאה לטקסס שחקן שקולע 11.2 נק' עם 6.5 ריב' למשחק ב-20 דקות ביורוקאפ. יש הבדל גדול בין היורוקאפ לאנ.בי.איי, אבל הכישרון שם. יתכן והשחקן בן ה-20 יצטרף עוד העונה לליגה הטובה בעולם, ואם כן, אני מאמין כי יבלה לא מעט זמן בליגת ההתפתחות, אבל הוא יכול להפוך לשחקן מרכזי ביוסטון בעתיד הקרוב.

ג'ונסון נחשב לשחקן חכם מאוד, שקלע 16.3 נק' למשחק במדי אריזונה העונה. הוא נמוך מדי כדי לשמור על שוטינג גארדים מהאנ.בי.איי (1.91 מ'), אבל יכול להפוך לשחקן לא רע בכלל.

ציון: +B. לא ישנו את ההיסטוריה של המועדון, אבל ישפרו אותו משמעותית.

*

לוס אנג'לס קליפרס

בחירות: סי ג'יי ווילקוקס (28)

טריידים: אין

ווילקוקס מגיע לאחת העמדות העמוסות ביותר בקבוצה הסופר מוכשרת הזאת, והוא נחשב מוכן לליגה, דבר שיתרום לו משמעותית בקרב על הדקות. הוא קלע 18.3 נקודות למשחק בוושינגטון, ו-45.3% מהשדה, יחד 39% מהשלוש, מראים כי הוא שוטר מצויין.

ציון: B. עוד שחקן טוב שיצטרף לקליפרס, לא יותר מזה. לא הולך לשפר המועדון בצורה ניכרת.

*

סן אנטוניו ספרס

בחירות: קייל אנדרסון (30), נמניה דאנגוביץ' (54)

טריידים: העברת הזכויות על בחירות 58 ו-60 לפילדלפיה, תמורת הזכויות על בחירה 54, דוגוביץ'.

אנדרסון מתאים לשיטה של הספרס כמו כפפה ליד, ויוכל לשלב במדיה את כישוריו. פרשני דראפט שונים טענו כי הספרס היא המקום הטוב ביותר עבור השחקן, שקולע 14.6 נק' עם 8.8 ריב' ו-6.5 אס' במדי יו.אס.אל.איי. סקורר מעולה, סמול פורוורד יחודי, אך גם אחד שנוטה לאבד לא מעט כדורים, ויהיה מעניין לעקוב אחרי שילובו בסן אנטוניו.

דאנגוביץ', הגארד הסרבי, רק בן 21, קלע 9.6 נק' למשחק ב-25 דקות במדי מגה ויזורה הסרבית, עם 54.1% ל-2 נקודות. שחקן חכם שצריך לעבוד על בעית העבירות שלו, ויכול להפוך לשחקן מעולה בעתיד הקרוב.

ציון: +A. הבחירות מתאימות לסן אנטוניו, ופופ אנד ביופורד יודעים מה הם עושים.

*

ניו יורק ניקס

בחירות: קלינטוני ארלי (34), ת'אניס אנדטקומפו (הגריק פריק 2, 51), לואיס ליברייה (57)

טריידים: העברת לואיס ליברייה מאינדיאנה לקבוצה, תמורת כסף.

ארלי יכול להתברר כגניבת דראפט רצינית, סמול פורוורד מוכשר ביותר, שקלע 16.3 נק' עם 10.6 ריב' למשחק העונה. לצידו יש את הגריק פריק 2, שכמו אחיו ממילווקי מהווה כישרון גדול, ובעונה האחרונה שיחק בדלוור סבנס מליגת ההתפתחות. במדיה, ת'אניס קלע 12 נק' עם 4.3 כדורים חוזרים לערב. מלבדם יש את ליברייה, פורוורד צרפתי מבטיח, שקלע העונה 2.3 נק' עם 2.7 ריב' ב-13 דקות ביורוקאפ. ליברייה לא ישחק באנ.בי.איי בקרוב, והבחירה בו נועדה להביא לניקס הזכויות על השחקן בליגה.

ציון: +B. ארלי והגריק פריק יכולים לתרום הרבה לקבוצה, ויחזקו את הספסל של הניקס, מודל 2014/15.

*

ברוקלין נטס

בחירות: מרקל בראון (44), אקסבייר ת'מאס (58), קורי ג'פרסון (60)

טריידים: כל הבחירות הושגו תמורת כסף, ממינסוטה, טורונטו ופילדלפיה בהתאמה.

אף אחד מבין השלושה לא צפוי לזכות לצ'אנס גדול מדי בברוקלין, כאשר בראון נתן עונה טובה באוקלהומה סטייט-17 נק' ו-5.3 ריבאונדים למשחק. ת'מאס קלע 18.1 נק' למשחק בסן דייגו, וג'פרסון קלע 13.6 נק' עם 8.1 ריב' בביילור.

יכול להיות שהם יזכו לדקות בברוקלין, אבל אני מאמין שרוב הדקות שישחקו העונה יהיו בליגת ההתפתחות.

ציון: +D. בחירות חלשות, והדרך בה הן הושגו פסולה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. הגובה של ניק ג'ונסון ממש לא חשוב בניתוח של שמירה על SG כי:
    1.הוא שומר טוב מאוד ששומר אפילו שחקני פרימטר.

    2. במדידת האחרונה בוורקאוט יש לו ריץ' של 8'6 שזה לא ממש בתחום הנורמה לשחקן נמוך שלא מסוגל לשמור על SG.

    הבחירה שלו היא מצוינת יחסית לבחירה 42.

    יש לי עוד כמה הסתייגויות מהקביעות שלך בפוסט.

  2. אגב נפייר צריך להביא לריילי יותר מB+ כי לנפייר כנראה יש חשיבות לדברים אחרים ויותר חשובים שזה למשל העתיד של מריו צ'אלמרס בין אם יעזוב ואז יהיה אפשר לנסות להביא את לאורי או בין אם ישאר על חוזה של 30 מיליון ל-3 עונות אבל כשה-2 האחרונות לא מובטחות(ואז נפייר יוכל להתבשל עונה-2 על אש קטנה) .

    במקרה הגרוע- מיאמי הימרה על הPG הכי טוב כנראה שיכלה להשיג בבחירה הזאת. כזה שיש לו ביצים ואלוף טרי.

    במקרה הכי טוב- היא הרוויחה שחקן ראוי לחמישייה במחיר של חוזה רוקי.

  3. סיכום דראפט פשוט מעולה!!
    רועי ויינברג – הטאלנט העתידי הגדול ביותר בעיתונות הספורט ……
    —-
    לא הבנתי את הבחירה בארון גורדון במקום רביעי. מה בדיוק הם מצפים ממנו לעשות? הפוטנציאל שלו לא מרקיע שחקים לדעתי.

    רודני הוד אחלה גניבה של הדראפט
    לדעתי מדובר בשחקן אנדר רייטד שיהיה שחקן NBA מעולה

  4. והדבר הכי מוזר בפוסט זה הציון B לאורלנדו(שברור לכולם שהיא המנצחת הגדולה בדראפט הזה) ועוד בנימוק כי בחרה באארון גורדון שהוא בחירה "מפתיעה" ביחס לאפסייד של רנדל וונלואה שזה לחלוטין שטות ומי שראה את שלושתם מספיק העונה פשוט יגחך.

    אארון גורדון הוא הפרוספקט ההגנתי הכי גדול בעמדת הPF.
    הוא בטוח הPF הכי מהיר ומהאתלטים ביותר.
    המדידות שלו קצת איכזבו אבל אי אפשר לשקר ולהתעלם מקריירת תיכון מרשימה ומעונה מרשימה מאוד באריזונה, כפרשמן.

    ציון A+ אם ניתן בדראפט הזה אז הוא קודם כל מגיע לאורלנדו שגם נתנה שיחוק גדול עם הPG שלדעת רבים יכול להיות הטוב בדראפט וכל זה תמורת האינטרסים של פילי(שלקחה בשמחה שחקן אירופאי שלא יבלה אצלה ב-3 שנים הקרובות).

  5. וואו רועי, אם כתבת-המשפט-ורבע שלי הייתה מצוינת, הכתבה הזו היא פאקינג מאסטר פיס!
    רק בשביל לתת פרופורציה, את הקשקוש בלבוש שלי כתבתי באיזה שעה וחצי, אז רועי ישב מינימום 3.5 שעות בשבילכם, פרגנו לו קצת יותר!
    רק לגבי הציונים אני מסופק.
    קודם כל, הייתי עדין מידי. אני הייתי נותן לראפטורס F, לא C, ואם אתה חושב שההחלטה של אורלנדו עם ארון גורדון לא הייתה טובה, כסח אותם, בזבוז של בחירה רביעית שווה לפחות D-.
    ובנוסף, אם שאבאז נפייר בבחירה 26 זה לא A+, אז שום דבר לא A+. אתה אוהד היט (פיכס), פרגן לעצמך!

  6. יכום נהדר רועי. שאפו גדול.

    הניסוי של פילדלפיה בהחלט מעניין, אבל מסכנים האוהדים שהולכים לסבול השנה עם קבוצה שתהיה חלשה ביותר.

  7. אני חושב שדנבר ממש התחזקה.
    יוסוף נורקיץ וגרי האריס זה שני שחקנים שאני מעריך יותר גבוה ממה שנבחרו.
    לגבי הבחירה של סאקטאון בניק סטאוסקאס, אני לא יודע הוא לא היה אצלי גבוההבמיוחד אבל אני סומך על דה אלסנדרו הגנרל מנגר.

  8. השק4עה רצינית ביותר. לא מסכים עפם הציון לשרלוט. לדעתי הם אחד ממנצחי הדראפט הגדולים. גם לאורלנדו מגיע A או לפחות -A!

  9. אורלנדו עשו דראפט משובח.
    גורדון ופייטון זה שניים מהשחקנים היותר טובים בדראפט.

    בסקרמנטו, מי שערכו לניק סטאסאס את הוורק אוט בשיקאגו ומאד התלהבו הם,כריס מאלין ומיץ ריצמונד.
    קיוויתי שיפול לקינגס אחד מתוך גורדון, סמארט או רנדל ,מכוון שזה לא קרה אז אני לא מאד מאוכזב מהבחירה.

  10. אגב, אף אחד לא יגיד את זה בקול רם פרט לאוהדי הסלטיקס(למשל ביל סימונס) שקצת מבינים עניין אבל בוסטון רחוקה מאוד מצוין A- אחרי הדראפט הזה.

    בבחירה של סמארט אף אחד לא מאשים אותם.
    פרוספקט נהדר ובטוח אחד מ-2 השמות הכי טובים שהיו זמינים על הלוח.

    אבל ג'יימס יאנג על הלוח כשיש את גארי האריס ממישיגן סטייט זמין????
    רק תחשבו על קו אחורי של סמארט והאריס, אתלטיות חסרת מעצורים.
    הגנה מפלצתית, ריץ', מהירות עם הקליעה הטובה ששיפר האריס והחדירה המצוינת של סמארט.

    ג'יימס יאנג הוא שחקן בינוני יותר שתופס את העיניים בגלל המימדים שלו ובגלל הניתור.
    אבל אני חותם כבר מעכשיו למי מהם תהיה קריירה גדולה יותר.

    הפרצוף של סימונס כשהוא מבין שהסלטיקס לוקחים את ג'יימס יאנג ולא את הריס מבחינתי זה פרייסלס(כשרק שניה לפני זה הוא היה בטוח שהינה הסלטיקס שלו גונבים שחקן שבקלות היה יכול להיות בטופ 10).

    אצלי הסלטיקס באמת שמקבלים לא יותר מB-, כי הם פשוט לא ניצלו את 2 הבחירות היקרות מפז עד הסוף.

    1. לולא הנסיקה של סטאוסקאס והLATE JUMPING של פייטון האריס היה לוטרי ואולי טופ 10.

      נתן עונה פשוט מצוינת במישיגן לכל אורכה, מהמשחק הראשון.

  11. קיי 700 או כל מי שראה את UCLA השנה, מה אתם יכולים להגיד לי על קייל אנדרסון (מעבר לסטטיסטיקה), השחקן שתכלס הכי מעניין אותי מכל הדראפט הזה?

    1. הוא לא הולך להיות איזה פוורד גארד כמו שכולם חושבים שדווקא בספרס הוא יהיה.

      הוא פויינט גארד גבוה, איטי מאוד, שאוהב לחדור ואז במקום להגיע לטבעת סטפ בק ג'אמפר.
      הוא גם מוסר טוב ובכללי שחקן די חכם שמודע מאוד למגבלות שלו.
      הוא לא שומר טוב אבל ריבאונדר טוב(הוא 9'6 כמעט) לתפקוד שלו.

      לדעתי יש בחירות טובות ממנו ב-30 ואני חושב שביופורד דווקא שיחק אותה יותר עם קורי ג'פרסון בבחירה 60!!

  12. נניח שרונדו עובר בטרייד, איך זה מביא את לאב לבוסטון?
    בשביל טרייד, לאב צריך להסכים לעבור לבוסטון.
    אם אין רונדו, אין לו סיבה לעבור לבוסטון!

  13. אחלה דראפט, וסיכום מעולה רועי!!! כל הכבוד!!!

    המסקנות שלי מהדראפט-

    1. סוף סוף שארלוט (במתכונתה הנוכחית) בחרה שחקן נורמאלי בדראפט. מזל טוב.

    2. אני דווקא מאוד מרוצה מהבחירה של הקינגס בסטאוסקס. מרגיש כמו בול מה שהם צריכים ליד אייזיאה קאזינס וגיי.

    3. כנ"ל לגבי אורלנדו. בחירות בול. עוד שנתיים הם ידברו חזק בפלייאוף (אם אף אחד לא ייפצע/יברח).

    5. יוטה המנצחת הגדולה של הדראפט, עם אקסום והוד (מקום 23??!!)

    6. בוסטון באמת איכזבו עם יאנג, כמובן שסמארט בחירה מצויינת.

    7. רנדל שחקן גדול שמגיע למועדון גדול. רק אני מתרגש מזה? (ואני אוהד של ס"א, אין לי שום עניין בחיזוק של הלייקרס).

    8. פילדלפיה הולכת לעוד עונת בנייה (ולוטרי בסופה), ועשויה לצאת קבוצה מפלצתית עוד שנתיים, או כלום ושום דבר.

    9. מיאמי שיחקו אותה בענק עם נפייר. אני שונא את מיאמי, אבל כשמגיע- מגיע. הולך להיות אחלה שחקן, כזה שכל קבוצה עם שאיפות אליפות רוצה. קשה לי להאמין שיסיים קריירת NBA בלי טבעת (אם לא ייפצע), מין דרק פישר כזה.

    10. זה רק אני, או שמלא קבוצות הביאו שחקנים שהם לא צריכות/לא מתאימים לשיטה שלהן? מרגיש לי כאילו צריכים להיעשות הרבה טריידים, כדי שכישרון לא יבוזבז על הספסל ויירקב. כמה חבל שזה לא יקרה…

    1. אני לא מבין את ההייפ על רודני הוד,גוף גדול ודי אתלטי לא מלהיב בכלל בעיניי,יש כמה שחקנים שהייתי בוחר לפניו ב23.
      לדעתי הוא אחד משחקני ההייפ.
      שתי בחירות גבוהות שלדעתי עם פוטנציאל לבאסט או לפחות ההייפ והמיקום מוגזמים הם של סאריץ ולבין. סאריץ להטוטן אבל אני לא רואה כשחקן גדול בנבא, משהו בו לא מספיק.
      לביין הוא אתלט אדיר אבל לא שחקן כדורסל שלם.
      לדעתי כל השחקנים האחרים שנבחרו לפניו בעשירייה השנייה למעט הברזיליי של תורונטון שאני לא מכיר יותר טובים.

      1. הפוך גוטה הפוך.

        רודני הוד נבחר לדעת הרוב במקום נמוך מדי.
        תראה בכל זאת מדובר באחד מהאתלטים הטובים בדראפט ובעמדה SF.
        הוא קולע 42 אחוז ל-3, שומר פרימטר טוב(והיחיד שעשה הגנה אצל קואץ' קיי השנה).

        אני חושב שהטורניר מכללות קצת סינוור וגרם להייפ מיותר דווקא אצל ג'יימס יאנג.
        אם כתבתי על האריס שהיה צריך להיבחר לפני יאנג אז גם רודני הוד היה צריך להיבחר לפניו.

        1. מבקרים סבבה.
          אמרו הרבה דברים לאורך השנים.
          תרשה לי לא להתלהב.
          הייתי לוקח את קיי גיי מקדינאלס לפניו בקלות.
          ימיםיגידו

  14. טור מצויין והשקעה מטורפת. תודה.
    יש מקום לשפר את ההומור:
    "אניס ו-וורן הופכים את עמדת הסמול פורוורד של הסאנס לאחת החזקות בליגה, אם לא החזקה ביותר", זה מצחיק אבל אפשר היה יותר…

  15. רועי, כתבה מושקעת בטירוף. כל הכבוד.
    אני בסה"כ די מסכים עם הציונים שנתת חוץ מאחד. ציון b לקליפרס?? על מה בדיוק? הם צריכים בדחיפות ביג מן והם לוקחים עוד קלעי?? יש כבר את קרופורד ורדיק, כמה דקות בדיוק הוא יקבל?
    היו לוקחים את יוסטיס או סטוקס, שיהיה מישהו שיגבה את בלייק ודיאנדרה. אני נותן להם F.

  16. רועי טור מעולה ומעמיק. עוזר לי לעשות סדר בבלגאן שהיה כאן בימים האחרונים. תודה רבה!
    יש לי הצעה: טור נוסף על המרוויחים והמפסידים הגדולים בין השחקנים.
    איזה שחקן אכל אותה עם הבחירה של הקבוצה שלו בדראפט (רונדו ?)
    מי מרים את הכפפה?

  17. שמישהו יסביר מי הבחור שאוק בחרו בהחירה ה29 ולמה…
    ניו על הלוח עוד מלא שחקנים מצוינים כמו מקדדאנילס סטוקס רובינסון גרנט … ודווקא לקחות תבחור מסטנפורד..
    הם היו צריכים בעקרון הכול רכז גיבוי קלעי סנטר ועוד פאור כגיבוי לאיבקה.. פרסטי ממשיך לאכזב לא פיטורים לא טרייד ולא בחירות נכונות בדרפט

  18. סטוקס בחירה 35 אוק בחרו 29 יכלו להביא אותו .. אם אני לא טועה
    אבל זה העניין סטוקס היה להם המון אופציות טובות יותר ..
    רובינסון גרנט ארלי …
    בתכלס רובינסון זה בדיוק מה שהם היו צריכים סוג של איגודלה שיתפוס תמקום של ספלושה

  19. רועי כל הכבוד
    פוסט ענק אדפיס אותו ואקרא בנחת בשבת הבאה.(בזמן שאתם הלא דתיים תתרגשו מרבעי הגמר במונדיאל )

  20. תודה על העבודה רועי.

    לא מסכים עם הרבה ממה שנכתב.

    מחר אכתוב את הציונים האמיתיים של הקבוצות כאן – לפחות אלה שאני חולק עליהם, כולל המהלך המבריק של קליבךנד שמזכה אותם ב A+ גדול ואף אחד לא שם לב אליו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט