מעורב הופס ליום שלישי: הטורניר הפך להצלחה כבירה / מנחם לס

0. המשחק בו גברה הפייסרס על הסלטיקס היה מרתק מתחילה עד הסוף כמו 'פאקן' משחק שביעי בפלייאוף

וואווו…איזה משחק. אל תשימו לב לתוצאה 112-122. הדקה האחרונה העמידה אפילו אותי על הרגליים, בביתי אני. וואללה שהרגשתי שאני במגרש. 1:42 מהסוף היה 105-105…

גיבור המשחק, טייריס הליברטון עשה את הטריפל דאבל הראשון בקריירה שלו ב-NBA עם 26 נקודות (10 מ-18 ו-5 מ-11 מהטריי), 10 ריבאונדים, ו-13 אסיסטים. הג'אמפ שלו הוא המכוער ביותר ב-NBA – מין הדיפת-ברזל, אבל הוא קובר אותן – את השלשות – ממרחקים שרק לסטף קרי מותר לזרוק משם. אביו – שחקן כדורסל בזמנו – ישב משתולל בשורות הראשונות. הקבוצה כולה הייתה 19 מ-40 מהטריי – 47.5%. כל החמישייה קלעה בדאבל פיגרס.

ג'ייסון טאטום היה ג'ייסון טאטום וקלע 32, וג'לן בראון שיחק את משחקו הטוב ביותר העונה – זוהי דעתי – עם 30 נק'.

הדבר הבלתי מובן ביותר במשחק הוא כיצד הסלטיקס קוטפת 56 ריבאונדים לעומת ה-41 של הפייסרס ועדיין מפסידה את המשחק.

עוד דבר מוזר ביותר היה משחק כדורסל שלם ב-NBA עם פחות פיק-אנד-רולים – לשתי הקבוצות יחד – מאשר ישנן לי אצבעות בידיים. למה? כי בהעדרו של פרוז'ינגיס (שאף הוא אוהב את הפרימטר יותר מאשר את תחת הסל), ועם אל הורפורד המשחק כסמול פורוורד ולא ראיתי אותו עם הגב לסל יותר מפעמיים-שלוש משך כל המשחק – אז לא היו פיק-אנד-רולים כמעט בכלל, ואותו דבר עם הפייסרס ששיחקה משחק נטול 'פיקים'.

אבל מי צריך פיק-אנד-רולים כשהמשחק שוטף, מהיר ביותר, ומרתק.

וואללה כיף של משחק. אדם סילבר החליט על הטורניר הזה בעצמו וכולם היו נגד זה. אני הייתי נגד הטורניר כי אני נגד כל מה שאדם סילבר עושה.

אבל ראה זה פלא: הטורניר הזה פתאום עושה ממשחקי דצמבר שהיו גורמים לפיהוקים בעבר להרגיש כמו פלייאוף אמיתי. אני חייב להוריד את הכובע (אין לי כובע אבל העיקר הכוונה) בפני אדם סילבר. הוא קלע בול עם הטורניר הזה, ובוודאי בזה שיבוא בחצי השני של העונה.

(ומי שטוען שאין ב-NBA הגנה היה צריך לראות את שני משחקי הטורניר הלילה)

1. האם לברון ביקש מאודוקה את מספר הטלפון של בעלי הסלטיקס?

אני לא יודע מה בדיוק הוציא את אמה אודוקה מדעתו והוא ירק על לברון, אחרי שלברון ביקש ממנו את מספר הטלפון של הבעלים של הסלטיקס.

השניים החליפו מרגליות ממש ליד זיברה ששמעה הכל. מסתבר שחילופי הדברים היו חריפים מדי מכדי להכניסם לעיתונות. ברור שבלברון גם הזכיר את "ההיא מהסלטיקס" שאודוקה קיים איתה יחסים ולכן פוטר מהסלטיקס.

אחרי ששניהם חטפו פאולים טכניים באה היריקה.

קרו שם עוד דברים אבל איך כתב על זה ספורטס אילוסטרייטד?

Neither was inclined to divulge what exactly had transpired 

(אף אחד לא הסכים לגלות מה באמת הלך שם)

2. מסתבר שמארק קיובן אינו כזה גאון כמו שחושבים

הנה סיפור חדש שיצא לאור היום, יום כתיבה לא קל כי אתמול היה רק פוטבול.

עובדה על דאלאס מאז שמארק קיובן רכש אותה:

Mark Cuban has transformed the Dallas Mavericks into one of the most successful NBA franchises during his tenure there. According to Sportico, the Mavericks have the second-best winning percentage (59.6%) in the NBA since 2000, the year Cuban acquired the team, with only the San Antonio Spurs winning more games (64.6%) during that span.

אבל מה? עם כל ההצלחה הקבוצתית הזאת במשחקי העונה, דאלאס יכולה להתגאות רק באליפות NBA אחת. היא יכולה הייתה להתגאות ב-5-6 אליפויות אם מארק קיובן היה מקשיב ל-GM שלו דוני נלסון שהתחנן ממש לקיובן לבחור ב-2013 את Giannis Antetokounmpo.

מרק מודה:

"It was me," Cuban admitted"Donnie was like, 'OK, I'm putting my you-know-whats on the table.' He was doing the Sam Cassell, Nick Van Exel dance. … It's all in. And I'm like, 'Donnie, we have this plan.' Because even as good as the Greek Freak has turned out to be, he was still three years away, and we wanted to try to get somebody who could help get us to the top right there and then. Didn't turn out that way; it is what it is, that happens."

האמת?

Cuban had Dwight Howard in mind

הוא, מרק קיובן מודה:

"Our guys were like, 'We should take the Greek Freak,'" Cuban recalled. "All we had was two tapes, and someone who would go to see him, but we were trying to get Dwight [Howard] — that was the Dwight year, too."

מה קרה? דאלאס הפסידה גם את יאניס וגם את האווארד:

Losing on Dwight and Giannis

ועם מי היא נשארה בגלל מרק קיובן?

עם הבחירה של קליי אוליניק!

(תודה מרק קיובן. תודה על התערבותך בעבודה של ה-GM שלך דוני נלסון!)


3. האם זריקת ה-EPIDURAL עזרה או הרסה את בן סימונס? (הגיע הזמן להסביר ב-א-מ-ת מה זאת 'זריקת אפידורל')

הסאגה עם בן סימונס לא עומדת להסתיים כל כך מהר.

הנה עכשיו מאשימים את זריקת האפידורל – 'הזריקה' שאני עצמי חי עליה כבר שנים.

בואו נתחיל עם האמת כפי שהיא:

אין דבר כזה 'זריקת אפידורל'!!!! הזריקה היא זריקת סטרואידים ל-ר-ו-ו-ח בעמוד השידרה הנקרא EPIDURAL:

הנה הזריקה המוריקה סטרואידים לרווח בעמוד השידרה בין חוליית הגב השלישית והרביעית!

אז בינתיים, מסתבר, שהזריקה הסטרואידית לא עזרה לבן סימונס. הבעייה שלו היא NERVE IMPINGEMENT (עצב 'פגוע') בצד השמאלי של חוליות הגב התחתון L3 ו-L4 שסטרואיד צריך לרפא, לפחות זמנית. אבל זה למקרים של נפיחות באזור הפגיעה שסטרואידים ת-מ-י-ד יירפאו.

הדבר היחיד שנראה לי הוא שלבן סימונס ישנו עצב פגוע, ללא קשר לנפיחות.

הוא החל להתאמן בזהירות, והתקווה היאנ שהוא יחזור לפעילות מלאה תוך 3 שבועות.

בן, שנשאל לדעתו על ה-SET-BACK האחרון רק אמר: "אני אחזור לשחק בקרוב ואתן את הכדורסל הטוב ביותר שראיתם ממני. את זה אני מבטיח!"

4. ג'יימס הארדן על יחסיו עם מוריי: "כמו נשואים טובים שהפכו SOUR – חמוצים"

מילה במילה על מה שאמר הארדן אתמול:

You probably had the most unique player-front office relationship… James Harden: Ever. Yeah, maybe in the history of the game. James Harden: Yeah. It surprised the hell out of me, you know what I mean? I looked at it like a marriage. We talked about a lot of s—. And we’ve got a lot of s— that, in front of people’s eyes, you don’t know or understand. But instead of (Morey) having a conversation with me (about free agency) or saying, ‘All right James, we don’t want to offer you this, but we have this.’ Then we go back and forth, and that’s a dialogue. But you just ice me out? Then it’s like, you don’t respect me as much as I thought you did. You don’t need people like that, you know what I mean? So it’s just bad karma. People were throwing dirt on my name, but the good guys always win.

NBA: Metta World Peace ranks 2023-24 season 5 in the 'Top 5 eras' of basketball

מזמן לא שמענו ממטה וורלד פיס (Metta World Peace). אלוף ה-NBA עם הלייקרס מ-2010 יצא השבוע בהצהרה שקימטה הרבה מצחים (רבים של 'מצח'(: הוא העמיד את העונה הזאת, עונת 2023-24, כעונה החמישית בטיבה מכל העונות.

כשנשאל לדרג את 1-4 הוא הגיב שזה עניין מעניין לתגובה ביום אחר.

6. לא. הווריורס לא הולכים להטריד את קליי ת'ומפסון

זוהי ההודעה שיצאה ממשרדי הווריורס.

קליי תומפסון הוא כבר לא GREAT אבל הוא טוב יותר מרוב שחקני הליגה. הוא קטלע 15.7 נק' למשחק ב-36.1%, והוא החבר הטוב ביותר של סטפן קרי.

הוא לא שווה את גודל החוזה הבא – 43.2 מיליון – והוא מוכן לקחת CUT. השאלה היא איזה CUT הוא יסכים לקחת בעונתו האחרונה בווריורס.

את זה נדע רק בקיץ ולא לפני כן, כי הווריורס לא עומדים להטרידו.

7. האם הסינים יהפכו את אוסטין ריבס לסוכן סודי שלהם?

אוסטין ריברס הפך לגיבור בינלאומי. הסינים בעיקר מתחם על הפרצוף התמים וה'נרדי' שלו והוא הפך שם ל-'אמריקאי הטוב' בניגוד לכל האחרים הרעים.

הוא הפיץ את הסניקר שלו AR1 של חברת Chinese sportswear brand Rigorer, שאתמול הודיעה שהיא מעלה את אוסטין לדרגת שותף בחברה, והם יפיצו עבורו את הסניקר שלו בצבע חדש (debuting new colorways in his signature sneaker line with Rigorer)

8. קטע מהעבר

בעונה האחרונה של קובי, ליאונרדו ברבוסה ניגש אל קובי בסיום המשחק ואמר לו, "נתראה באולימפיאדה בריו". זה מה שקובי ענה לו (בצבע כחול)

NBA superstars come and go, and that's exactly how Kobe Bryant looked at it during the final season of his illustrious career. When Kobe was ready to cap it off, he shared his thoughts on which team would dominate the next era.

According to Bryant, he could see Steph Curry and the Golden State Warriors taking over the league. The Black Mamba also noted that it was Curry, Draymond Green and their contemporaries' turn to pursue the gold at the Rio 2016 Olympics.

"I think it’s their time," Bryant told CBS Sports about Curry and the Warriors. "It’s funny; during a game in Golden State… Leandro Barbosa, who I’ve known for a very long time, comes up to me and goes, 'Hey, I’ll see you in Rio.' I just turned around and go, 'Nah.' [Laughs] He said, 'Come on, man, it’s Rio.' I said, 'Nah, I think it’s the young guy's turn to go play and perform.' I’ve been fortunate enough to win two gold medals. I’ve had my moment. I think it’s important for them to go ahead and play. I’ll watch from afar, support from afar. If they want me to come down and speak to the guys, I will. That’s about it."

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. תודה מנחם
    למי שמעוניין ללמוד על סין והקורונה מוזמן להסתכל.
    הסינים הם גזענים ושקרנים. הקורונה לא מעטלפים ופנגולינים אלא ממכוני המחקר שלהם שם בודדו את הנגיף לצרכיהם ומשם הוא "ברח".
    ישר על ההתחלה ידעו שם על הבעייה והסתירו, לא סגרו את המדינה ונתנו לנגיף לעבור בכל העולם. לפי זה הם חייבים סכומי ענק בפיצויים, אבל לא ישלמו גרוש. ההערכות של מדענים ורופאים בעולם אומדים את מספר המתים בסין בעשרות מליונים!
    אנחנו כמעט איבדנו את מנחם לס ויש פה אנשים שאיבדו קרובי משפחה למחלה הארורה הזו תוצרת מכוני המחקר בסין.
    https://ntdtv.co.il/world/5415

      1. נוווווווו באמת, למה אחה חושב שאלו האמריקאים?
        הפוליטיקה הסינית שקרנית והאזרחים בסין מוסללים, לגמרי מוסללים עם השיטה הסינית. מי שמבין שותק ומי שמוסלל הולך כמו עיוור! דוגמאות? בשיא הקורונה היתה אצלנו במחלקה פוסט-דוקית סינית חביבה ומוסללת שהגנה על הממשלה בחירוף נפש אפילו שאף אחד לא אמר מילה רעה, בסוף הרגיעו אותה כשאמרו שאף אחד לא מאשים את סין והקדוש פינגגגגגגגגגגגגגגגגג! באנגלית זה יותר טוב PINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG כמעט PIG אבל זה נשאיר לקודקוד הרביעי בריבוע הרשע עם פוטין וגם חמינאי.
        מצד שני יש את האמריקאים שחושבים שהאור בא אצלהם מהמאחוריים.
        ואנחנו פיונים על שולחן השחמט בין המעצמות.

        1. הסינים לא גזענים בכלל אם אתה משווה אותם לשאר אסיה.
          אסייתים הם גזענים, בשאר המקומות באסיה כמו הודו, יפן, דרום קוריאה וכו' המצב הרבה יותר גרוע אז בסטנדרטים אסייתים הם לא גזענים בכלל, בסטנדרט שלנו כן הם מאוד גזענים.
          יכול להיות שבאקדמיה יש יותר נאמנות לממשלה כי אני לא מכיר סיני אחד שתומך בה (ואני בקשר יום יומי איתם, מכל מני מקומות בסין), ההיפך כל הסינים שאני מכיר אמרו לי מהתחלה שלדעתם זה ממכון מחקר.
          הסינים שאני עובד איתם הם סוחרים שעובדים הרבה עם העולם אז יכול להיות שהעיניים שלהם יותר פתוחות משאר הסינים.

          1. כפי שאמרתי, אני מדבר על מקרה ספציפי של פוסדוקית מוסללת שכל דבר קטן בקשר לסין הקפיץ אותה כאילו שחטפה הכשת נחש, כמו למשל, מה קורה בסין ומה עם המשפחה?

      1. מה הקשר? אללה יוסטור
        לא אמרתי שום דבר על המיקרוביולוגיה, רק שהם משקרים בהכל, כולל עלי אקספרס ואין בזה חדש שהם מבלפים כל מה שקשור בקורונה בהמון סדרי גודל. בוא נתחיל בזה, אתה מאמין להם?

        1. מצטער להכנס באמצע:
          א. הסינים אולי גזענים (כלפי שחורים וראו את זה בתקופת אובאמה), אבל הבעיה העיקרית שלהם זה היעדר ערך לחיי האדם (בלי קשר לגזע שלהם). אנחנו עם של 15 מליון (היינו 18) וכל אובדן מבחינתנו זה עולם ומלואו. במדינה של 1.5 מליארד בני אדם, הם אבק אדם מבחינת השלטונות תרתי משמע
          ב. הסינים שקרנים כמו כל שלטון טוטליטרי. מדובר בתרבות של שקר על מנת לשרוד (ע"ע ערך חיי אדם).
          הבעיה שלי פחות הסינים, אלא יותר הישראלים שפיתחו תרבות של שקר ביותר מדי מערכות.
          הצבא שלנו כשל ב- 7/10, כי כבר שנים רבות הוא נגוע בתרבות של שקר. שלטון הנאמנות של נתניהו בטח לא תרם לפתרון הבעיה.
          גם השהייה של צה"ל בשטחים עולה לנו ב במוכנות למלחמה ובחיי אדם. חבל שאין אדם ישר שמוכן להודות בכך (גם אם לדעתו חובה עלינו להישאר שם).
          מסתבר שגם מערכות הציבוריות הקריטיות במדינה המנוהלות בידי חדלי אישים שמונו בזכות קרבתם במקום כישוריהם רקובים בתרבות של שקר, ולכן גם משרד הממשלה משותקים ואינם מתפקדים היום

          1. אדון גל, אתה מגיב לגופו של אדם ולא לגופו של עניין.
            אתה יודע מה זה עהוור? לך תסתכל במראה, זה אתה. נכון, אין שום הוכחה מולקולרית שהווירוס מהונדס.
            עכשיו תחזור לכיתה א' ולמד קרוא וכתוב. תקרא שוב מה שכתבתי ותחפש היכן כתבתי שהוירוס מהונדס…
            אין? עכשיו שוב תסתכל בראי.

            1. אתה מבין עוד פחות ביולוגיה ממה שחשבתי, כתבת שהוירוס תוצרת מכוני המחקר של סין, יש לתוצרת הסבר אחר? יש דרך אחרת לייצר וירוס חדש? אין לי מושג מה זה עהוור, אתה בטוח שככה מאייתים את זה? ממליץ ללמוד קצת ביולוגיה בסיסית או להוריד את הדוקטור מהשם, פדיחה לאוניברסיטה:)

            2. אפילו לענות לעניין אתה לא יכול.
              כתבת שאין הוכחה שהווירוס מהונדס ואני הסכמתי אתך!
              מה כתבתי? שהוירוס בודד, זה הבדל כמו יום ולילה.
              לפני שאתה עונה לגופו של אדם, תלמד שנה א' בביולוגיה ואז נדבר.
              לגופו של ע-י-נ-י-ן, נגיף הקורונה בודד בסין, כנראה במעבדה במחוז חובי. משם הוירוס התפשט וגרם למליוני מתים בכל העולם. זה המידע המקובל היום בעולם כולו וכן יש לי קשרים גם במיקרו למרות שאינני עוסק בזה.

  2. מצוין דוקטור.
    האם באמת מתוכנן עוד טורניר בהמשך העונה?
    אם כך לא ידעתי, וזה מוציא את העוקץ מכל הרעיון שלי, שכתבתי בפוסט בעקבות הצפייה בסלטיקס-אינדי.
    גם אני מומר והתרשמתי מאוד מהאווירה ומההצלחה.

    1. "למחלה הארורה הזו תוצרת מכוני המחקר בסין" מי כתב את המשפט הזה גאון? זה אולי המידע המקובל בראש שלך, אין שום גורם מדעי נורמלי שטוען את זה.

  3. אני רואה את לוק קורנט משחק סנטר בסלטיקס (על אף משחק סביר ביותר במונחים שלו) ואני תוהה האם הגיע הזמן שיסלחו לאנס קרטר פרידום על שיצא נגד שני הכוחות הכי חזקים בNBA, סין ולברון, ויוציאו אותו מהקפאה ישר לספסל הסלטיקס כדי שיהיה מחליף ראוי לפרוזינגיס?

  4. 0. האליברטון הוא השחקן שאני הכי נהנה לראות בליגה היום. ואני לא מפסיק לחשוב על זה שהוא נבחר בדראפט מתחת לדני אבדיה.
    לגבי הטורניר: שחקני כדורסל מקצוענים הם תחרותיים. גם אם תשים בעיגול האמצע המבורגר בתור פרס, הם יירקו דם על המגרש. אז המציאו גביע ויש פלייאוף באמצע העונה.

    1. מה הבעיה להושיב חרש אילם לתמלל את תנועות השפתיים של לברון ויודוקה? תשע מאות ערוצי טלוויזיה ואף אחד עוד לא עשה את זה?

    1. ואז ראיתי שכבר תמללו את השיחה.
      יודוקה ניסה לחמם את לברון כדי שירחיקו את לברון. יודוקה חלאה. לברון לא אמר כלום, אפילו הטכני שקיבל לא מגיע לו.

  5. תודה מנחם אחלה מעורב.
    יודוקה יצא די טמבל מהאירוע הזה, רמה נמוכה, לברון קלאס – שש רמות מעליו. אפשר למצוא כאן רמזים לסיבה שהסלטיקס העיפו אותו ככה.

  6. מי קבע שקיובן גאון? קראתי לא מעט פעמים התבטאויות שלו.הם היו מלאים בשטויות.אם באמריקה מישהו בכלל חושב שהוא ראוי לנשיאות,אז משהו שם דפוק לגמרי.האמת מה הפלא אם לנשיאות הגיעו העבר טיפוסים כמו טראמפ ורייגן.
    דווקא בנושא הדראפט אני לא מאשים את קיובן,בבחירות דראפט יש מרכיב גדול מאוד של מזל.הוא לא היחיד שטעה בבחירות דראפט,ועוד רבים יטעו.לך תדע איך ילד בן 19 יתפתח בעתיד.
    בן סימונס, רבים באתר לא סובלים אותו.לי זה ממש חבל ,שחקן שסובל מפציעות ,לא מצליח להכנס למסלול בריא ונורמלי.שחקן מיוחד עם חסרונות לצד יתרונות לא מבוטלים.אגב הנטס נראו יותר טוב איתו.
    מילא קיובן תוקע הרבה שטויות,אבל דריל מוריי אדם חסר מעצורים,מתברר כרמאי גדול ,הוא עשה נזק גדול להארדן,בחור שבטח בו .גם הוא אוברייטד עשה בחירות גרועות כמו בחירה של ריברס למאמן.למזלו מקסי התברר כגניבה גדולה.
    לקליי אף יהודי . יכול להיות שהוא קרוב משפחה רחוק של אחד מאיתנו?השאלה ג"ס היא לא בהכרח קליי ,השאלה היא למה להוציא 400 מליון לזריקה ישר לפח? הזמן עושה את שלו(מלבד לברון), למה לבזבז שנה יקרה מאוד.לפרק חלקית מחוסר ברירה , ולהתארגן מחדש.אם יש גוף שזקוק לשינוי זה ג"ס.

  7. רק בריאות לסימונס. לי אישית הזריקות הללו לא עזרו בגרוש, היום אני אחרי השתלה של SCS. מקווה בשבילו שלא יגיע לשם…
    תודה רבה מנחם

  8. קיובן זה הכל חרטא, אין לו כל כך הרבה כסף כמו שהוא אוהב להציג, הוא מסוג ה"עשירים" שלא באמת עשירים.
    אם יצטרך לאסוף כסף נזיל באופן מיידי אני בספק אם יהיה לו יותר מ5-10 מיליון דולר, בטח שאין לו מספיק לתשלומי מס בשביל להתמודד על האליפות, זאת הסיבה שהם חיכו עם החוזה לברונסון עד שברח להם מהידיים.
    אם לא קיובן דאלאס עכשיו רצה לאליפות על הקבוצה שהגיע לגמר המערב+ הארדווי+ סנטר

    1. לא יודע כמה כסף היה לו באמת,מה שאני כן יודע בוודאות זה שמרים נתנה לו עכשיו 3.5 מילארד דולר אז נראה לי שהוא בסדר צבחינה כספית

            1. בטקסס לדעתי אין מס או יש מס נמוך מאוד

            2. כן, בדיחה לא משהו

  9. לא אומר שזה לא יכול להיות, אבל מקריאה חפיפה על הערוץ הנ"ל, יש לו אג'נדה מאוד ברורה נגד הממשלה הסינית, והוא חלק מתאגיד חדשות מאוד לא אמין, בלשון המעטה

      1. בסדר
        אולי הם מגזימים אבל בתכלס הסינים משקרים לעולם וגם עם לא מתו 20 מליון סינים מקורונה, גם מליון שנים זה סדרי גודל לעומת מה שהם טוענים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט