מעורב הופס קצת שונה ליום ראשון / מנחם לס

1.דוראנט כבש מקום עשירי בין קולעי הנקודות המובילים בכל הזמנים

ביום קליעה nחורבן (למרות 30 נקודותיו) של 8 מ-25, ו-0 מ-10 בחצי השני, קווין דוראנט עבר את ה-27,409 של מוזס מלון כשבסיום המשחק היו לו 27,423 נק'/

רק שתדעו שהשחקנים האלה של ה-NBA לוקחים דברים הסטוריים כאלה ברצינות גמורה. כשנודע לו על לקיחת המקום העשירי ממוזס מלון הוא אמר: "לי לעבור את מלון, אחד האנדרייטד מכולם? כבוד גדול לי!".

2. אורלנדו מג'יק משווים שיא קלובי של 9 נצחונות רצופים

בנצחון על וושינגטון ויזרדס 125-130 אורלנדו מג'יק – עם 8 שחקנים שאינם ילידי ארה"ב ברוסטר ה-15 שלהם – הישוו את שיא הקבוצה לנצחונות רצופים – 9.

3. הבעיות של ג'ה מוראנט לא מפסיקות. האם מקרה אבוד?

מוראנט הוזמן לעדות על תביעת נער בן 16 הטוען שג'ה היכה אותה במגרש משחקים על שהצעיר זרק עליו כדור – מוראנט טוען 'בכוונה וכשלא הסתכלתי' שפגע בפניו של ג'ה.

זה מגיע שבוע לפני שהוא סוף סוף מסיים השעיית 25 משחקים על 'FLASHING A HANDGUN

4. הסילוק של טאטום מהמשחק הבאיש את צופי האולם כולו

למשחק ביום ששי בלילה של פילדלפיה סיקסרס בבוסטון סלטיקס כשהאורחת הופיעה ללא ג'ו אמביד וטייריס מגסי, ועדיין הייתה בשוויון מאוחר במשחק, היו את כל הסיממנים של 'משחק מלכודת'. לכן טאטום יצא מדעתו – אבל הכל בינו לבין עצמו – כשהזיברות ציפצפו "פאול עויין" ('HOSTILE FOUL' שאח"כ שינו לפלייגנט פאול)צכשהוא, טאטום, בכוונה או לו תקע מרפק לפרצופו של קובינגטון.

עד כאן אין סיבה להרחקה. אבל כשטאטום תקע מבט עויין לעבר הזיברות, הם העיפו אותו. הקהל יצא מדעתו על הזריקה מהמגרש הזאת כי אז הנצחון באמת נראה שעומד לברוח (הוא לא ברח והסלטיקס ניצחה)

5. ג'ייסון קיד אומר את האמת – JUST LIKE IT IS – אחרי ההפסד לגריזליז

דאלאס, ללא לוקה וטים הרדאווי, הפסידו לממפיס גריזליז.

ג'ייסון קיד לא התחבא מאחורי שום דבר כשדיבר על סיבת ההפסד: "כש-55 נקודות לא משחקות, קשה מאד לנצח"

6. ההווה הנהדר מזכיר את העבר העלוב

מינסוטה טימברוולבס, עם התחלה של 4-14, מובילים לראשונה בהסטוריה שלהם את העונה בשלב זה של הליגה. הם חשבו שזה זמן טוב להזכיר את העבר:

7. טרנס ג'ונס, אלוף הדאנק לשעבר, פורש מכדורסל

"זהו. I GOT ALL THE BASKETBALL OUT OF ME", הוא אמר.

8. אין שוק לזאק לוויין

שיקגו בולס מנסה כבר כמה שבועות להטריד את זאק לוויין ולא מצליחה.

9. חמישיית השחקנים מתחת ל-1.80 מ' של גולשי 'ספורטסנאוט'

אייזיה תומאס, 1.78 מ'

1.אייזיה תומאס (1.78 מ')
2. מגסי בוגוס (1.59 מ')
3.חואן בריאה (1.79 מ')
4. קלווין מרפי (1.79 מ')
5. מייקל אדאמס (1.59)

(לדעתי לספאד ווב יש מקום בחמישייה)

10. דמאר דרוזן הודיע לקבוצתו הבולס על שתי הקבוצות שהוא רוצה להיות מוטרד אליהן

1.ניו יורק ניקס
2.מיאמי היט

11. בן סימונס לא ישחק שלושה שבועות נוספים

(את מי זה מעניין?)

12. דמיאן לילארד מברך את קווין דוראנט בשלוש מילים על מקומו העשירי עם 27,423 נק'

"LOT'S OF BASKETS"

13. ניקי ואריק ספואלסטרה הודיעו על גרושין אחרי 7 שנות נשואין

14. היום נודע שג'אש גידי פגש לראשונה את 'הקטינה' בבאר שהכניסה אליו היא רק לבני 18 ומעלה

היא אמרה לו שהיא בת 19. אם היא פחות מגיל 18 היא נכנסה עם תעודה מזוייפת או התגנבה פנימה.

15. דוראנט נשאל אם אי פעם ינעל את הסניקרס החדש של אנטוני אדווארדס ןהוא ענה ש"לעולם לא אכניס לשם אפילו את הבוהן"

דוראנט ענה בבוז:  "Won’t EVER see me put a big toe in them Mfers."

אדידאס ענתה לו:

U dusty," Adidas replied. "Bouta retire soon anyway."אתה כבר אבק. ממילא תפרוש בקרוב"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 37 תגובות

  1. בוקר טוף.
    תודה מנחם
    הרגע ראיתי ידיעה שדטרויט מעוניינת בלווין. חחחחחח
    עונש הולם למר "קלוריות ריקות\הירו בול"
    אם הטרייד קורה. בתור אוהד דטרויט, הייתי מנגב ואחרי זה שורף את המנוי.
    הנהלה מחרידה

  2. אחלה מעורב.
    רק תיקון קטן: דוראנט עקף את מוזס, את הדוור, אני בספק אם הוא יעבור. אבל כבוד. עשירייה ראשונה זה מכובד מאוד והוא עוד ייטפס גבוה יותר.
    טרנס רוס לייק אה בוס. אחלה רול פלייר. חבל שפרש.

  3. אוי ג'ה מורנט, הראובן עובד של הספורט האמריקאי, כמה כישרון ככה חוסר מחשבה.

    ה NBA בינתיים ביטלו את הפרייגנט של טייטום היום (לא יודע מה זה נותן). מצד אחד בזיון מצד שני לא מאפשר לסיקסרס להתבכיין ששיחקו בלי שני המובילים שלהם. ואיזה משחק אדיר של בברלי הערס.

  4. לעניות דעתי, הסקאוטים של מיאמי דחפו למהלך, והמליצו לספולסטרה שבמידה ויעזוב את אישתו, יימצאו לו אישה חלופית וזולה מה G league שתעשה את אותה העבודה בפחות עלויות.

    1. בסרטון של הרשקו והארד רואים כמה הגדולה הזו זריזה ונהדרת, איפון נהדר תוך כמה שניות, כל כך מהר שהיפנית פשוט לא הספיקה להגיב. ושני במחווה פטריוטיל לדגל.
      אין יותר מילים.

  5. ההשעיה של מוראנט היא על בסיס הכל כלול.לא יעשו לו שום דבר.ממפיס בלעדיו לא קיימת.
    בשלב זה של העונה שוק הטרייד מורכב משמועות לא בעסקאות. עד סוף ינואר נשמע רק שמועות, אולי קבוצה מסויימת תראה הזדמנות ותעשה טרייד לפני פברואר 2024.
    חמישיה של נמוכים, שימו לב נראה לי שאין שום שחקן מהעשור האחרון ברשימה זו.רכז שהיא העמדה הכי זמינה לנמוכים מכילה מספר גבוה מאוד של שחקנים מ 1.95 מטר ומעלה.
    לגבי סימונס ממש חבל,פתח לא רע בכלל ושוב נעצר ע"י פציעה.הנטס יחד איתו היו מחזיקים במאזן טוב יותר.
    הזוג סופלסטרה נישא בשעתו במוזיאון במיאמי, יכול להיות שאריק מתעניין במוצגים חדשים יותר?
    למה שאלו דווקא את דוראנט לגבי נעליים?חסר שחקנים אחרים, אין ספק המותג זוכה לפרסומת טובה במחיר מבצע, ולא משנה אם זה חיובי או שלילי.

  6. דוראנט עבר אגדה ששיחקה אל עד גיל 39 היישר מהתיכון. זה כבוד גדול. הלוואי והייתי חושב שיעריכו את דוראנט עוד 20 שנה. אך עם האינפלציה של הנקודות והשתלטות הנרטיב על השיגים בפועל קשה לי להאמין שלא יקבל טיפול כמו שווילט קיבל בו כולם מנמיחים את ההישגים שלו מסיבות מעצבנות.
    .
    אורלנדו הפסידה הלילה את הבק טו בק. אבל הם חסרים את פולץ ואת וונדל קרטר. שניהם שחקנים משמעותיים. הם חיים על הגנה מכיוון שלצפות ל-35-40 נקודות מקו אחורי כמו בלק וסאגס זה קשה. גם כשקול אנטוני מפגיז מהספסל. דווקא עכשיו אחרי הפסד גדול כדאי לשים לב איך הקבוצה חוזרת.
    .
    זו לא בעיה חדשה לג'ה. זו עדות. אם יש תקופה לעסוק בזה, זה כמובן כשהוא עוד לא חזר לשחק. ה-NBA סלחו למיילס ברידג'ס שמשחק אחלה אחרי שפוצץ את אשתו מול הילד. ג'ה יחזור ללהטט אחרי שיסיר את החלודה והכול יישכח. אבל…כל אירוע יקבל זכוכית מגדלת.
    .
    אם הסלטיקס היו מפסידים…זה היה הופך לסיפור גדול יותר. אך יש בעייה רצינית של אכיפה לא שיוויונית בליגה של אירועים שמקבלים טכנית. זה לא באג. זה פיצ'ר. מספיק לקרוא את החוקה ולהבין שבתכלס אפשר לשרוק על כל דבר טכנית ולהצדיקו. פרצופים ומטבטים זה הדבר הראשון שצריך לעוף. אחרי זה קרבה לשופט לבקשת הסבר. פעם זה היה נהוג ושופט היה מסביר לשחקן למה דווקא עניין זה הוא עבירה ומה יכול לעשות אחרת. במקרה הזה עבירת התוקף הייתה מוצדקת כי גם אם הכדור ברח לו תוך כדי הרמת הידיים לזריקה, לא היה לו מקום להוציא את הזריקה מבלי לעשות סוג של הוקינג – קריא להכניס את הידיים בתוך הידיים של המגן ולהכריח עבירה. עדיין, ניתן לתת טכנית בקטנה ולהסביר אם השחקן מתחמם. אך לא הגיוני להרחיק שחקן על ויכוח כאשר 20 אלף צופים שילמו כסף גדול כדי לצפות בכוכבים ולא בשופטים.
    .
    המאבס בקמבק אדיר הלילה שכמעט צלח ללא קיירי. אבל קיד לפחות מול התקשורת הוא אגם דוגרי ופשוט.
    .
    הוולבס עדיין ללא מקדניאלס והלילה ללא אדוורדס קיבלו הלילה משחק שאני לא זוכר משליישת גבוהים. רודי – 26, 12 ו-3 בלוקים, טאונס – 28, 7, 5 עם 4 שלשות ונאז ריד מהספסל – עם 23, 5,2 וחטיפה. כל מומחי הכדורסל כולל אני צריכים לגרד את הראש. נכון זה נגד שארלוט ללא לאמלו, אך אני לא זוכר הרבה מזחקים בהם מקבלים משחקים פושרים מכול הגארדים ועדיין זה מוביל לניצחון (לא כולל אורלנדו, זו גם קבוצה מוזרה). הכי אנטי כדורסל מודרני.
    .
    טרנס רוס פרש ולא טרנס ג'ונס. שחקן שנתן פעם משחק מטורף של 51 נקודות בטורונטו. בעיקר שייך לדור של שנות ה-2000 המוקדמות שקיבל רשיון להפציץ זריקות קשות (קלע לא מעט כאלה), בזמנים שעוד לא מדדו שחקנים על פי מדדים שלא מביישים קורס אלגברה בתואר שני.
    .
    יש שוק לזאק לוין. השאלה היא באיזה מחיר. בפורומים של הווריורס ניסו לעשות חישובים איך להביא את זאק ליד סטף קרי. ויש עוד כמה קבוצות שיכולות לנצל את יכולותיו. אך הבולס חושבים שיקבלו כוכב צעיר או חבילה נאה עבורו. הוא אחד המסיימים הגרועים באזור הטבעת בכול מה שהוא לא הטבעה. הוא קלע טוב מהרבה טווחים אבל הוא חור בהגנה לא קטן. בעידן בו יש לא מעט פוינט גארדים שהם חורים הגנתיים ועובדים קשה בצד ההתקפי, לקבוצה של קונטנדרים קשה לצוות את לווין. גם המחיר שלו לא מאוד אטרקטיבי. למרות שאחרי העונה הזו, שנתיים ב-80 וקצת מיליון כבר לא נראים מטורפים, אם קבוצה חושבת שהוא השחקן השני-שלישי בקונטנדרית (בעיני הוא לא). בקיצור יש ביקוש אבל לא במחיר שהבולס מבקשים כרגע.
    .
    מנחם – לגבי ספאד ווב קשה למצוא לו מקום מכיוון שהשחקן היחיד ברשימה שהוא טוב ממנו הוא ג'יי ג'יי בריאה. אבל האחרון היה שחקן סופר משמעותי בזכייה של המאבס באליפות. אם המדד היה 6 פיט, שזה קצת יותר מ-1.8 מ', הייתי מוסיף לרשימה את פרד וואן פליט ואת כריס פול שהם כ-1.8 מ' יחפים.
    .
    דמאר דרוזן לא יכול היה לבחור קבוצה פחות מתאימה מניו יורק ומיאמי. 2 קבוצות בעלת מחסור חמור בקלעים משלוש בעמדות הכנף. הוא גם לא פלוס הגנתי כרגע כך שאתה בעיקר מקבל שחקן שצריך את הכדור ביד לייצר לאחרים ולעצמו מצבים.

    1. +1966 לגבי הטכנית יו אאוט לטייטום.
      ראיתי את המשחק בטלפון הנייד באילת והתעצבנתי מאד.
      אני אומר שהגיע הזמן שיקבל את הכבוד של הסטארים בליגה. אני לא אוהב את זה אבל אם נותנים לשאר, למה הוא לא מקבל את אותו הכבוד?
      גרין של ג"ס עושה פרצוצים וצורח על השופטים שפשוט בורחים ממנו, מדוע מבט מבטל או יהיר של טייטום עולה לו כמעט כל פעם בטכנית?
      חוסר צדק וזה למה אין BA!

      1. הוא נשאר אותו רופא ערבי שמהיכרותו עם החילונים ועם החרדים אמר שהחרדים יותר מחונכים ויותר ערכיים מהחילונים.

  7. זאק לוין הוא כנראה החוזה הכי גרוע בליגה.
    ג׳ורדן פול ניסה לתת פייט אבל שני ניתוחים באותה ברך אצל לוין פתחו לו פער שאי אפשר להדביק.
    חוזה גרוע ברמה של אם קבוצה לקחה אותו – זה כבר אוברפיי, ולא משנה מה עוד יש בעיסקה.

  8. תודה.

    זה טרנס רוס פורש ולא טרנס ג'ונס. חבל כי נראה שיכול היה לעזור למישהו כקלע יציב מהספסל. אגב,שניהם גדלו בפורטלנד .

    לא הגיוני שאדידס יענו ככה לדוראנט. בטח איזה טרול.

    זאק לוין יגיע ללייקרס לפני הדד ליין אל תדאג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט