מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1.פילדלפיה לא יכולה לנצח בחוץ את בוסטון ללא אמביד ומקסי, ועוד שיפוט (קצת) ביתי

המשחק שטף ללא הכוכבים והיה כיף לראות שחקנים שלא רואים הרבה אך ארבע דקות לסיום והתוצאה 110-113, טוביאס האריס רץ לדאנק ואז שני סלטיקים ניתלים עליו ממש לפני הזיברה שבלעה את משרוקיתה. באותו רגע ידעתי שהסיקסרס מפסידה.

2. ריד שפרד, "בחירת הדראפט הראשונה ב-2024" החדשה!

אל תדאגו. אני לא הולך למלא את מקומו של ג'ון גזלה האחד והיחיד שלנו. אני לא עומד להתחיל לכתוב על דראפט 2024 במקומו. אבל זה סתם מבדר אותי ש-אי. אס. פי. אן מציג בפנינו כל שבוע "מועמד חדש לבחירה ראשונה בדראפט" Jonathan Givony and Jeremy Woo כתבו על 'המועמד החדש ריד שפרד, ואני מסכם את מאמרם (2024 NBA draft notebook — Surprising freshmen, prospects on the rise – ESPN)

The most surprising freshman has been …ריד שפרד מקנטקי!

תחילת עונת המכללות עלולה לסנוור את העין כי רוב המכללות הגדולות מתחילות את העונה עם תפריט משחקים המאפשר להן לקבור מאות נקודות בסל היריבה.

עדיין, תחילת העונה יכולה TO IDENTIFY – לזהות – שחקנים שמצטיינים מעל ומעבר הציפיות עליהם.

עדיין ארבע מהשחקנים שזיהינו כמס' 1 ב-5 העונות האחרונות נבחרו בין עשרת הבחירות הראשונות:

 Trayce Jackson-Davis (2023), Keegan Murray (2022), Evan Mobley (2021), Obi Toppin (2020) and Zion Williamson (2019) — were top-10 draft picks, with Jackson-Davis being the exception.

הבחירה שלנו הפעם, ריד שפרד, תפתיע רבים, אבל עבור זה אנחנו כאן – להפתיע ולגלות שחקנים מעולים חדשים.

Kentucky has played only one top-100 opponent — Kansas in the Champions Classic, where Sheppard racked up 13 points and four steals in 16 minutes during a loss — with the Wildcats' best win coming at home in overtime against Saint Joseph's (ranked 108 per Ken Pom).

Even against lower-level competition (and in limited minutes versus Kansas), it's easy to see how good Sheppard is and why he has been arguably Kentucky's most productive player, averaging 18.2 points, 6.1 rebounds, 5.9 assists, 5.3 steals and 1.7 blocks per 40 minutes while shooting 67% from both inside and outside the arc.

שפרד מונע 'BALL SCREEN' בצורה יעילה ביותר. הוא קורא את מה שקורה על הפארקט כשחקן מנוסה העושה זאת כבר שנים. הוא מוצא CUTTERS ו-ROLLERS עם אינסטינקט מלידה. כשישנה לו זריקה הוא לא מהסס. אם בעמידה או תוך כדרור. יש לו QUICK RELEASE. לא כמו לסטפן קרי אבל עדיין שחרור מהיר. מה שמיוחד בו הוא הבטחון שלו בכל מה שהוא עושה, והזריקה שלו לטריי היא בטוחה ואמינה.

הוא 1.88 מ' ו-187 פאונדס – 85 ק"ג. השאלה היא אם הוא יכול לתקוף פיק-אנד-רולים כשהיריבה מכריחה אותו לשמור אחד-על-אחד. הוא הוכיח שוב ושוב שכן, הוא יכול להסתדר בהגנה כנעאט נגד כל מבנה שניזרק מולו, אבל אין שאלה שהוא יצטרך להתעלות בהתקפה לכפר על, אולי, כמה חולשות בהגנה.

מה שכן, הוא אחד 'הלבנים' הצעירים הטובים ביותר בכיתת דראפט זו!

3. סיכום על מצב הווריורס שכתב ל-ESPN יוסי גוזלן (אחד משכונתנו?)

Why the Warriors could trade Chris Paul if they continue to underwhelm

לפי מה שנראה היום הספארס, הבלייזרס, הג'אז, וכנראה הגריזליז הולכים לקראת הלוטרי. זה משאיר 11 קבוצות בקונפרנס המערבי להילחם ב-CONFERENCE PLAY-IN TOURNAMENT כשאחת מהמערביות מחמיצה את הטורניר. האם זו יכולה להיות הווריורס.

If this is the team they truly are, then it might be them. After starting the season 6-2, they’ve now lost eight of their last 11 games, which included a six-game losing streak.

סטפן קרי הוא יעיל כפי שהיה בכמה העונות האחרונות, אבלצ למרבית ההפתעה והצער הווריורס לא יכולה יותר לסמוך על אף שחקן אחר. קליי תומפסון הוא שוב בפתיחת עונה איומה – DREADFUL – כשהוא יורה 40.7% מהפארקט ו-36% מהטריי. אנדרו וויגינס נראה אבוד לעתים על הפארקט, ולהוסיף צרה על הצרה, הוא סגר את דלת מכוניתו על אצבעו שנפצעה. דריימונד גרין הוא UNAVAILABLE יותר מאשר הוא AVAILABLE, וכשהוא משחק הוא הפך לצל של עצמו. מרוב תסכול הוא גורם לטכני נגדו כבר במשחק הראשון בויכוח עם הזיברה. הוא עדיין לא למד שבהופס אתה אף פעם לא תנצח זיברה עם משרוקית.

נקודת האור? נראה שללוחמים ישנו ספסל מעולה. יש להם ששה שחקני רוטציה טובים עד מעולים (Chris Paul, Jonathan Kuminga, Dario Saric, Moses Moody, Gary Payton II, and Brandin Podziemski). יש להם עדיין נט רייטינג די נייטרלי למרות רצף 6 משחקי הפסד. ה-BPI של ESPN עדיין מנבא 44 נצחונות עבורם שכנראה יספיק עבור ה-PLAY-IN.

אבל שוב: האם זה מה שהם? חיכינו לראות אם הגיל יתפוס אותם סוף-סוף, ואם הוא עדיין לא הגיע, הוא עומד להגיע בגל יום. בוב מאיירס עזב את הפרנצ'ייז כי הוא ראה את הגילאים המשחקים בקבוצה והחליט לצאת מהתסבוכת וללכת לרעות בשדות אחרים. אחרי הכל, כמה כסף ומיסי מותרות קבוצה אחת יכולה לשלם?

מישהו למעלה לא רצה לפרק את החבילה. השחקנים אולי מרוצים מזה, אבל הכתובת היא כבר על הקיר

מה עושים? סטפן, קליי תומפסון, וגרין הביעו את רצונם לפרוש כ-"ווריורס". זה עבור לגסי ונאמנות. כנראה שהנהלת הווריורס רוצה בזאת. זוהי אותה סיבה שהלייקרס החזיקה בקובי בריאנט אפילו כשעבר בהרבה את ימי יכולתו הגבוהה, ומאותה סיבה הלייקרס תחזיק בלברון יותר משהייתה צריכה אם "יכולת" בלבד היה המשתנה היחיד בהחלטה אם להשאירו או לתת לו ללכת.

מסיבה זאת שני החודשים הבאים הם קריטיים. אין 'EASY FIX' לווריורס. אם המאבק שלהם יימשך, ייתכן שכשיגיע הדדליין לחסוך כסף הם יחליטו לעשות זאת בטריידים. אם הם יחליטו לחזק את הרוסטר, יש להם 208.3 מיליון משכורות ו-192.5 מיליון מס מותרות. האם הם יסתכנו לשלם $400 מיליון על הרוסטר שלהם רק כדי להידחק בקושי ל-PLAY-IN?

הדבר החכם לעשות הוא לחסוך כסף ע"י הטרדץ כריס פול. הוא ה-top trade candidate,. ישנה לו משכורת של 30.8 מיליון העונה, ומשכורת לא מובטחת של $30 מיליון לעונת 2024-25. קבוצות עם הרבה $$ מתחת לסף תוכלנה לדוג את כריס פול עבור 23.3 מיליון. הטרדת ה-PAYROLL של הווריורס ע"י הטרדת פול ב-7.5 מיליון תוריד את מס המותרות שלהם ב-50 מיליון.

זה מה שעליהם לעשות.

4. לברון יחמיץ את משחקה הבא של הלייקרס נגד הרוקטס (הלילה) כדי לחזות במשחק הפתיחה של בנו ברוני

“*********

5. סטיב קר IS PISSED OFF AT DRAY GREEN כבר במשחק הראשון אחרי ההשעייה

כבר במשחקו הראשון של דריימונד גרין נגד סקרמנטו קינגס הוא חוטף פאול טכני. המאמן סטיב קר מאבד את שלוותו וצורח על גרין להפסיק עם הויכוחים שלו נגד השופטים!

6. טייריס מקסי מאבד שליטה וצורח לזה שצעק משהו על אמו: "תסתכל על כמה נקודות קלעתי" (33 נק')

פילדגלפיה, ללא ג'ואל אמביד, הפסידה לפליקנס. אוהד ביציע צעק משהו לעבר טייריס מקסי בקשר לאמו. טייריס איבד את זה וצרח חזרה לאיש ביציע: "הסתכל כמה קלעתי"

7. לוקה דונקיץ' הוא עכשיו אבא לגבריאלה

האמא, ארוסתו של לוקה, אנהמריה גולטס

לוקה החמיץ את משחק אמש נגד הגריזליז בגין הולדת בתו, גבריאלה.

8. כולם הולכים וויירל על התרגיל שצ'ט הולמגרן עושה שלשום על אנטוני דייויס

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 41 תגובות

  1. קר העלוב.
    הוא בנה את המפלצת ושמה דריימונד במו ידיו.
    עכשיו הוא נזכר להתחיל להתלונן?
    .
    לברון מבייש את המקצוע.
    אני בטוח שאוהדי הלייקרס האמיתיים "מתים" עליו.
    קובי נשאר במשחק לזרוק עם אכילס קרוע, לברון חותך ממשחקים כדי לראות משחק של הבן.
    גם חוסר מקצוענות משווע, גם חוסר לויאליות למערכת ולחברים, וגם נחוש שבבכורה של בנו הפוקוס יהיה עליו ולא על הבן, חס וחלילה.

    1. קר זה הבן אדם הכי מבחיל בליגה
      היה בזמן הנכון ובמקום הנכון
      ביחס לפוטנציאל שיש לו הוא לא מצליח, הוא קיבל קבוצה מוכנה שבה קליי וסטף היו מכונות ואז קיבל את KD.
      כשהקבוצה טובה גם לוק וולטון משיג 0-24 בפתיחת העונה.
      אני מתעב אותו וחושב שהפוטנציאל של גולדן סטייט הרבה יותר גבוה
      סטף, וויגנס. פול קליי וגרין זה מספיק טוב
      קר לא מצליח לשלב את מודי וקומניגה כשגם סאריץ היה פנטסטי בדקות שראיתי ממנו
      קר זה טפלון
      הוא לא אשם בפציעה של קליי (נתן לו 40 דקות אחרי פציעת ברך, חוסר היכולת אחריות), קרע לדוראנט את האכילס (הוא לא ראה שהוא דופק איירבולים ולא עומד על הרגל) הוא לא ראה את המכות של גרין ופול (הסתירו לו או מה?)
      ובאשר ללברון, מגעיל ולא ראוי

    2. אבחנה מדוייקת אטד, כל הכבוד על התפיסה החדה, עשיתי קצת מחקר בעקבות ההערות המחכימות שלך וגיליתי שכבר ב2009 כאשר ברוני קיבל להיות אבא של שאבעס בגן, (זה גן של עשירי מיאמי בהובלת חיה-פרומה הגננת האגדית) לברון זייף פציעה במפשעה במהלך סדרת הגמר מול פורטלנד והגיע כדי לגנוב את כל תשומת הלב מהבן שלו, הוא אפילו הטביע לתוך הפח בגן בדיוק כשברוני האומלל כיסה את עיניו בידיו והדליק נרות (טוב, זה גן רפורמי) וקיווה קצת לקבל את הפוקוס ….מחזק את ידיך אטד בהמשך החקירות האמיצות שלך על זוועות הליגה וחשיפת האמת לאמיתה

    1. בעיה
      זה כן זונה שמקבל חצי מיליון דולר למשחק
      אני בטוח שיש אוהדים ששילמו ממיטב כספם לקנות כרטיס ולצפות בו משחק

  2. ובמאמר מוסגר
    חזרתי למשחק של דנבר אחרי שכבר נגמר.
    השידור המשיך והיה על איזה אולפן של הוקי.
    הייתה שם המגישה הכי סקסית שראיתי בחיים שלי.
    מביא לכם את הפייבוריטית החדשה שלי בספורט, והול אוף פיימרית בטוחה:
    https://www.facebook.com/watch/?v=1381685732200578

            1. אתה טועה אבל בעיקר כי אתה לא מכיר

  3. אם לברון יחמיץ את המשחק מול יוסטון הליגה חייבת לקנוס אותו ובענק ולהחזיר את הכסף עבור הכרטיס לכל אוהד ששילם מאות עד אלפי דולרים.
    דריימונד כבר הופך לנטל מאשר נכס.
    גולדן סטייט לא תהסס לזרוק בטרייד את קליי, גרין וגם את סטף, מה אתה ילד מנחם? האמריקאים לא יהססו לעשות טרייד גם על אמא שלהם (במחיר הנכון).
    גולדן סטייט יכולה לעשות 2-3 טריידים על גרין, פול וקליי ולהקיף את סטף, וויגנס, קומינגה ומודי בחברים חדשים. (אני מאחל לגרין שיגיע לקבוצה פח כמו הפיסטונס או וושינגטון)
    דייויס שהיה שחקן ההגנה הטוב בליגה אוכל כאפות בכל משחק ומשחק, הכשרון הכי מבוזבז בהיסטוריה של הליגה, יכל להיות PF מס 1 בכל הזמנים. איפה הוא ואיפה יאניס, אמביד ויוקיץ שסוחבים כבר 5 שנים קבוצות על הגב ו AD סוחב 5 שנים על הגב של לברון

    1. מתי בדיוק דיוויס היה שחקן הגנה הטוב בליגה? הבנאדם עגלה שלא סוחבת, הכי אוברייטד בתולדות הספורט. אדם ממוצע מהרחוב מנצח את הכלום הזה באחד על אחד. לדיוויס חוץ מגובה אין כלום

      1. לא לא
        הוא אחד החוסמים הטובים בליגה וכמעט תמיד בטופ 3 של ההצבעות של ה DPOY
        הוא אחד השחקנים היעילים בתולדות המשחק, בתחילת הקריירה בפלקינס AD היה פוטנציאל אדיר
        אם רודי גובר היה שחקן ההגנה של העונה, זה אם דוייס ראוי
        הוא פשוט לא מספיק אסרטיבי במשחק שלו ובטח שלא אגרסיבי
        עם הגישה הנכונה הוא יכל ללעוס את הרחבות ואת הצבע
        יש לו קורדינאציה גבוהה יחסית לגבוה
        וביננו, בן אדם ממוצע מהרחוב לא מנצח אף שחקן NBA באחד על אחד
        טוב שלא אמרת – דופק על AD דאנק ונותן לו ללקק את האשך טמיר, אם כבר אז כבר

  4. ברכות ללוקה ולאנה מריה. לילדים יש אלמנט מבגר, אז אולי לוקה יפסיק לחשוב שלריב עם השופטים זה משהו מאד חשוב? נראה.
    .
    מסכים עם גוזלן – אין טעם לשלם חמישים מיליון דולר על ההבדל שעושה, או אולי יעשה, כריס פול, ודווקא חבל כי לדעתי הוא מוסיף להם, אבל אולי יעשו טרייד אחר, שלא כולל את פול, ישתפרו ויצליחו להגיע לפלייאוף? במקרה כזה אולי כן שווה לשלם את הכסף הזה. נראה.
    .
    נדמה לי שהרשימה של הצעירים היא של אלה שנבחרו לפרשמנים מספר אחד או משהו כזה ולא לבחירה מספר אחד בדראפט, אבל אולי אני טועה. בכל מקרה, אחרי ההברזה של פרימו, וכמו שהקבוצה נראית, אנחנו לגמרי צריכים פוינט גארד, אז לא הבנתי אם הוא פוינט או שוטינג, אבל אם פוינט אז יש על מה לדבר – שיצור קשר במדור.
    .
    תודה רבה מנחם, אחלה מעורב.

  5. חייב לחלוק על דעתם של מגיבים חכמים ממני. נראה לי סופר לגיטימי ללכת לצפות בבן שלך חוזר לראשונה למשחק אחרי התקף לב. שיט, הגנתי הרגע על לברון? מבטיח שזה לא יקרה שוב.
    ברכות ללוקה על מה שכל גבר חולם עליו. וגם הילדה זו תוספת נחמדה.
    תודה רבה מנחם ושבוע טוב לכולם

  6. בחירת הדראפט הראשונה של אי אס פי אנ .הוא אייזיה קולייר.ריד שפרד הוא במקום 25 בבחירה של האתר, אפילו לא לוטרי.הדראפט השנה חלש,וקשה למצוא מועמד ראוי לבחירה 1.קולייר שהוא רכז מאבד הרבה כדורים , בכל זאת הוא מוצב בראש.
    ג"ס מה שקובע זה עלות צפויה של 400 מליון.עד לפני כמה שנים 100 מליון היה נחשב לשכר גבוה.אם היעוד של הקבוצה לפרנס את הליגה בקרוב ל 200 מליון מס,אז לא יקרה כלום.יש להם חודש,חודשיים לישר קצת את הראש ולהחליט החלטות פיננסיות שפויות.את מי הייתי מחליף? כל אחד כולל סטף,יש פה עלות מטורפת בשביל כמעט כלום.
    לברון יחמיץ משחק, לוקה גם החמיץ משחק. כל אחד מבעיות אישיות מוצדקות. למה להתלבש על לברון? כמה משחקים קוואי סתם ככה לא שיחק?
    עשו תרגיל לא רע על הגבה אז מה? הגבה מושמץ יותר מידי ע"י מגיבים באתר,הוא מהשחקנים היחידים בליגה שהביא אליפות ,בשל יכולת טובה מאוד לפני מספר שנים.המספרים שלו העונה 22 נקודות למשחק 12 ריבאונדים מעל 3 חסימות.לכמה שחקנים יש מספרים כאלה?

    1. צודק.
      ג"ס בבעיות? חשבתי שהם משיגים את הליגה בשנות אור . . .
      לברון יחמיץ משחק? נו ביג דיל, בטח אם זה בשביל הבן אחרי דום לב. זה גם מנוחה לזקן.
      עשו תרגיל לגבה? איפלו לא ראיתי מה התרגיל, סה"כ משך אותו החוצה וקלע מיד ריינג' חביב.
      הטענות לדיוויס, ע"ע MBK, הן שהוא לא מממש חצי מהפוטנציאל שלו. הוא שחקן מעולה אבל לא מועמד ל-MVP, לא בגלל חוסר יכולת אלא בגלל האופי, נוח לו להיות מספר 2.
      קצת כמו אייטון העגל אבל (הרבה) פחות חמור.

      1. היום תורי להסכים איתך. כל מילה
        🙂
        ומסכים גם עם מהפנט התרנגולות בעניין ההוצאות של גולדן סטייט, אבל קבוצה עם סטף תמיד מועמדת להתקדם בפלייאוף לכן לא הייתי שם אותו בשום שלב "על השולחן".
        לגבי דיוויס – הוא לא זכה באליפות, הוא זכה בטורניר קיץ סטרילי באורלנדו. בשביל אליפות צריך לנצח הרבה יותר משחקים, לאורך זמן הרבה יותר ארוך. זה מסע מייגע. זה לא מה שהיה בבועה.

        1. הבועה? אותה כמות משחקים.
          באינטנסיביות גבוהה (נכון, בלי נסיעות), ומחיקת יתרון הביתיות של הלייקרס באותה עונה.
          תחשוב על זה, מתכון מושלם לגניבת האליפות על ידי נון-קונטנדר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט