הלייקרס הובסו, הווריורס ניצחו והבולס הדהימו את הבאקס בחמישי / תומר שנאן

קליבלנד קאבלירס (9-10) 95 – פורטלנד טרייל בלייזרס (12-6) 103

רבע אחרון עצום של הטרייל בלייזרס, שהעלימו לגמרי את הקאבס, סייע לאורחת לגבור על קליבלנד.

לאורך שני רבעים וחצי נראה היה שיש קבוצה אחת בלבד על המגרש כאשר הקאבס עלו ליתרון דו ספרתי עוד ברבע הראשון והצליחו לסכל כל נסיון קאמבק של פורטלנד. הטרייל בלייזרס הצליחו להפוך שמונה שניות לסיום הרבע השלישי הודות ללייאפ של ת'ייבול, וברבע הרביעי כבר השתלטו על המשחק כל הדרך אל הניצחון.

דונובן מיטשל סיים עם 23 נק', 7 ריב', 6 אס' ו-4 חט' ומובלי הוסיף 20 נק', 8 ריב', 3 אס' ו-2 חט' עבור קליבלנד.

שיידון שארפ הוביל את פורטלנד במופע יחיד עם 29 נק', 10 ריב' ו-5 אס'.

ניו יורק ניקס (7-11) 118 – דטרויט פיסטונס (17-2) 112

קנינגהאם וברונסון סיפקו דו קרב מרשים ואחרי רבע ראשון בשליטת הניקס ורבע שני בסימן קאמבק מפיגור 16 של הפיסטונס המחצית השנייה הייתה מאוד צמודה. לקראת סיום המשחק הניקס ברחו ליתרון שלושה פוזשנים, משם דטרויט כבר לא הצליחה לחזור.

ברונסון סיים עם 42 נק', 6 ריב' ו-8 אס' וג'וליוס רנדל הוסיף 29 נק', 10 ריב' ו-8 אס' עבור הניקס.

קנינגהאם הוביל את קלעי דטרויט עם 31 נק', 8 אס' ו-2 חט' וקיליאן הייז הוסיף 23 נק', 3 ריב' ו-4 אס' במשחק בו האורחת איבדה 20 כדורים סך הכל.

מיאמי היט (8-11) 142 – אינדיאנה פייסרס (8-9) 132

במשחק בו ההגנה הייתה דבר משני בלשון המעטה ההיט ניצלו רבע רביעי נהדר של חיימה חקז ג'וניור, דאנקן רובינסון וג'ימי באטלר בדרך לניצחון מרשים על אינדיאנה.

לאורך שלושת הרבעים הראשונים הפייסרס שלטו במשחק באופן כמעט מוחלט כאשר עוד ברבע הראשון הקבוצה עלתה ליתרון 13 ומאז הצליחה לסכל כל נסיון קאמבק של ההיט. הרבע האחרון היה בסימן התפוצצות של ההיט עם לא פחות מ-45 נק' אל מול 32 "בלבד" של אינדיאנה. ארבע דק' לסיום המשחק באטלר קלע שתי זריקות עונשין שקבעו יתרון 16 למיאמי, ומשם האורחת כבר לא הצליחה לחזור.

באטלר סיים עם 36 נק', 11 ריב' ו-3 אס' וחיימה חקז ג'וניור הוסיף 24 נק' ו-5 ריב' עבור ההיט.

הליברטון סיים עם 44 נק', 10 אס' ו-3 חט' ואובי טופין הוסיף 25 נק' ו-3 אס' עבור הפייסרס.

ברוקלין נטס (9-9) 128 – שארלוט הורנטס (11-6) 129

תומאס התלבש בסופו של דבר, אבל משחק עצום של טרי רוזייר, מיילס ברידג'ס (שחזרתו לליגה היא שערורייה בפני עצמה) וגורדון הייוורד העניקו להורנטס את הניצחון.

המשחק עצמו היה צמוד במיוחד עם 11 פעמים במהלך המשחק בהן התוצאה הייתה שוויונית, 14 פעמים בהן זהות המובילה השתנתה ויתרון שיא של 10 נק' בלבד עבור הנטס בתחילת הרבע השני.

40 שנ' לסיום רוזייר קבר שתי נקודות שקבעו יתרון 3 עבור ההורנטס, ומשם החטאות של דינווידי וג'ונסון לשלוש יחד עם פוטבאק של קלקסטון קבעו את תוצאת המשחק.

תומאס הוביל את קלעי הנטס עם 26 נק', ברידג'ס הוסיף 22 נק', 9 ריב', 4 אס' ו-2 חט' וקלקסטון סיים עם 20 נק', 14 ריב' ו-2 חס'.

רוזייר כיכב עם 37 נק', 4 ריב', 13 אס' ו-2 חט', מיילס ברידג'ס הוסיף 23 נק' ו-5 ריב' והייוורד תרם 22 נק', 6 ריב' ו-6 אס' עבור ההורנטס.

סן אנטוניו ספרס (15-3) 135 – אטלנטה הוקס (9-9) 137

הספרס הובילו לאורך רוב המשחק אבל רבע אחרון עצום מצד טריי יאנג שכלל 13 נק' ו-6 אס' העניק להוקס את הניצחון.

29 שנ' לסיום יאנג קבע יתרון 6 עבור ההוקס שנענה בשלשה מהירה מצדו של סוצ'אן. ומאותו הרגע יאנג הספיק להחטיא זריקת עונשין, וומבניאמה החטיא שלשה, ג'ונסון חיפה עם לייאפ אחרי ריבאונד וסאדיק ביי איבד את הכדור אבל סוצ'אן ביצע עבירת תוקף ואיבד סיכוי לכפות הארכה או להעניק לספרס את הניצחון.

סוצ'אן סיים עם 33 נק', 8 ריב' ו-6 אס', ואסל סיים עם 25 נק', 4 ריב' ו-4 אס', קלדון ג'ונסון הוסיף 22 נק', 11 ריב' ו-3 אס' ו-וומבי הוסיף 21 נק', 12 ריב', 2 חט' ו-4 חס' עבור הספרס.

טריי יאנג הוביל את קלעי ההוקס עם 45 נק', 4 ריב', 14 אס' ו-2 חט' ודז'ונטה מארי הוסיף 24 נק', 3 ריב' ו-5 חט' עבור ההוקס.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר (6-12) 133 – לוס אנג'לס לייקרס (9-11) 110

הרבע הראשון נפתח בריצה של האורחת שהגיעה כבר ליתרון 14 במהלכו, ואז הת'אנדר התעוררו.

החמישייה של אוקלהומה בראשות שיי הציגו מפגן כוח עצום אל מול ג'יימס, דיוויס ושות' בדרך לרבע אחרון שכל כולו גארבג' טיים.

שג"א סיים עם 33 נק', 4 ריב' ו-7 אס' וג'יילן וויליאמס הוסיף 21 נק', 5 ריב' ו-7 אס' עבור הת'אנדר.

דיוויס סיים עם 31 נק' ו-14 ריב' ולברון ג'יימס הוסיף 32 נק', 12 ריב' ו-6 אס' אצל האורחת.

מינסוטה טימברוולבס (4-14) 101 – יוטה ג'אז (13-6) 90

מינסוטה ממשיכה בשלה עם ניצחון נוסף, וכעת היא מחזיקה במאזן הטוב בליגה יחד עם הסלטיקס.

אחרי מחצית ראשונה צמודה במהלכה הג'אז אף עלו ליתרון 12 הטימברוולבס השתלטו לחלוטין על העניינים. היתרון הגיע מספר פעמים ל-20 נק' ומשם יוטה כבר לא הצליחה לחזור.

קארל אנת'וני טאונס סיים עם 32 נק', 11 ריב', 4 אס' ו-2 חט' ואלכסנדר-ווקר הוסיף 20 נק', 5 ריב', 7 אס', 5 חט' ו-2 חס' עבור מינסוטה.

סימונה פונטקיו הוביל את קלעי הג'אז עם 16 נק', 5 ריב' ו-5 אס'.

שיקגו בולס (14-6) 120 – מילווקי באקס (6-13) 113 לאחר הארכה

הבולס מדהימים את הבאקס אחרי משחק מדהים.

אחרי שלושה רבעים צמודים בהם אף קבוצה לא הצליחה לעלות ליתרון דו ספרתי הבולס פתחו את הרבע הרביעי עם ריצה בסיומה היתרון עמד על 12 עבור המארחת. הבאקס הגיבו עם ריצה משלהם בדרך לקאמבק בסיומו מילווקי הובילה 106:103, ואז הגיע אלכס קארוסו.

בהארכה עצמה לבאקס כבר נגמר האוויר, הבולס שלטו בקצב ו-30 שניות לסיום עלו ליתרון 7 ממנו האורחת כבר לא הצליחה לחזור.

ווצ'ביץ' סיים עם 29 נק', 10 ריב' ו-6 אס' וקובי וייט הוסיף 23 נק', 4 ריב' ו-7 אס' משלו עבור הבולס.

יאניס הוביל את קלעי הבאקס עם 26 נק', 14 ריב', 5 אס', 2 חט' ו-5 חס'.

גולדן סטייט ווריורס (10-9) 120 – לוס אנג'לס קליפרס (10-8) 114

שגב מטוס סיקר עבורנו את המשחק מהאולם, ממליץ בחום לקרוא את הסיקור.

סטף קרי הוביל את קלעי הווריורס עם 26 נק', 7 ריב' ו-8 אס' וקליי ת'ומפסון הוסיף 22 נק' ו-6 ריב' משלו.

קוואי בלט אצל הקליפרס עם 23 נק', 7 ריב' ו-2 חט'.

לפוסט הזה יש 31 תגובות

  1. תודה תומר על הסיקור. Okc זו הקבוצה בעייני יחד עם הנאגטס הכי מהנה לצפייה בליגה.
    בגזרת גדודי השיריון נשאלת השאלה מי תשבור את רצף ההפסדים קודם הספרס או הפיסטונס?

      1. אולי דטרויט הולכת על התואר הקבוצה עם מספר ההפסדים הגבוה אי פעם?יש לה את הספרס בתחרות ,אבל ויקטור יכול לקלקל.חוץ מזה אני הולך על הכשרון והברדק שיש לדטרויט.

    1. גם סן אנטוניו וגם דטרויט עושות הכל נכון, הן אמורות להפסיד, וכמה שיותר. שתי הקבוצות האלו לגמרי ובמפורש בעיצומה של עונת טנקינג. בשני המקרים חייבים לפחות עוד בחירה אחת מאוד גבוהה בשביל להתחיל לעלות למעלה. לגבי דטרויט והפשלות מהשנתיים האחרונות, אני לא בטוח שגם זה יספיק.

    2. גם סן אנטוניו וגם דטרויט עושות הכל נכון, הן אמורות להפסיד, וכמה שיותר. שתי הקבוצות האלו לגמרי ובמפורש בעיצומה של עונת טנקינג. בשני המקרים חייבים לפחות עוד בחירה אחת מאוד גבוהה בשביל להתחיל לעלות למעלה. לגבי דטרויט והפשלות מהשנתיים האחרונות, אני לא בטוח שגם זה יספיק.

    1. תודה אח יקר אני אמרתי מיד אחרי הטרייד על גובר שזה טרייד טוב – בליגה בלי הגנות שחקן הגנה מוכח זה בונוס אדיר. אפשר לחשוב מה יוטה קיבלו תמורתו – סתם היה כאן הייפ כזה לשבח את איינג' ולרדת על מיני – בתאכלס הקבוצה מהשנה שעברה סבלה מפציעות ועדיין איתגרה יפה את דנבר שכל השאר ניגפו בפניה. השנה זו אותה הקבוצה בדיוק רק יותר בריאה ויותר מחוברת. לא יודע כמה זה יחזיק בפלייאוף אבל בהינתן בריאות – אף אחד לא ירצה לפגוש אותם. רגליים צעירות, הרבה כישרון בהתקפה, כוכב נפיץ, ושחקנים שעושים הגנה מתוך כוונה (גובר, קונלי, אנדרסון, מק'דניאלס). גם המאמן סביר וצנוע. אחלה קבוצה.

      1. מסכים.
        הקבוצה מס' 2 במערב, עם המצ'אפ הכי טוב מול יוקיץ' הגנתית והתקפית. בנוסף אין להם שומר צבע ואדוארדס הולך לטייל שם בחופשיות.
        בקרב ראש בראש, אני הולך איתם ולא עם דנבר.
        ועדיין, הם נתנו יותר מדי על גובר. זכור לי שואנדרווליט וקסלר (הבכירים שבטרייד), עם איזה 5 בחירות סיבוב ראשון הגיעו ליוטה. יותר מדי.
        אם יפתיעו את כולם ויילכו עד הסוף, כולם יישכחו ממה שנתנו.

        1. ואנדרווליט וקסלר הם לפחות דרגה אם לא שתיים מתחת לגובר. בחירות סיבוב ראשון תמורת כאן-ועכשיו זה הגיוני לגמרי ותלוי במטרות של הקבוצה. בשלב שבו אדוארדס ובעיקר טאונס נמצאים – מיני היו חייבים לתת להם הזדמנות מיידית לטפס קצת במעלה הפלייאוף. זה בדיוק מה שהם עשו. השנה עם יתרון ביתיות, אם לא יפלו בטעות על פיניקס – הם יעלו שלב אחד לפחות, ואולי אפילו גמר מערב. כרגע הם בלתי מנוצחים כי כאמור – בליגה הרגילה – מי ששומר צף מיד למעלה (בוסטון)

          1. גם אני בזמנו חשבתי שהטרייד ישדרג אותם מאוד וסימנתי אותם שיגיעו לגמר המערב. אין ספק שהטרייד היה נכון ומדוייק, אבל יוטה סחטו את הלימון עד הסוף, כולל הגרעינים.
            שילמו מחיר של סופרסטאר לשחקן שהוא מעולה כצלע שלישית.

          1. מי יותר טוב מהם? אוקייסי צעירים מדי,סקרמנטו ודאלאס פריכים מדי. ניו אורלינס היא קבוצת סף פלייאוף.
            לייקרס,גולדן וקליפרס זקנות שאולי רק אחת מהן תהיה רלוונטית. (אני מהמר על הלייקרס).
            נשארנו עם פיניקס הפציעה. ודנבר שמיני מותאמת לנצח אותה.
            לא אומר שהם בליינד מגיעים לגמר איזורי ומעלה, אבל הסיכויים שלהם לא רעים בכלל.

  2. הגארדים של קליבלנד לא עושים מספיק הגנה.חגיגה לשארפ עם 29 נקודות.כשמיצל משחק הקאבס פחות טובים בהגנה.גארלנד גומר עם 33% מהשדה מיצל 35% מהשדה.בשביל מה צריך את סטרוס עוד גארד שלא קולע.
    למלו נעדר,רוזייר נהדר.רוזייר מבוזבז בשרלוט , איך הגיע לשם בכלל?הוא טוב מהאחים תיוס.לו היה מרכז בדטרויט היה קצת משפר להם את המאזן. עד אתמול נראה כמו שחקן ששכחו אותו.
    דטרויט-קנינגהם רכז הייס רכז ,אייבי רכז, סאסר רכז. הרבה רכזים בקבוצה הכי מבורדקת בליגה.ווייסמן לא ברוטציה אפילו בקבוצה כמו דטרויט.באגלי מעביר את הזמן, בקצב הזה לא יראה חוזה בעתיד.אגב ברנסון חוגג עם 42 נקודות מול ועידת הרכזים שהציבו מולו.
    מילווקי – יאניס 5 איבודים דיים 7 איבודים ,ככה לא מנצחים אפילו קונוסים.דרמונד 14 קרשים ,עוד שחקן מבוזבז.מתי בוסטון תשים עלו יד ותקח אותו?
    יוטה יום משחקת יומיים נחה.מה בדיוק התכנית ביוטה? לאן הם רוצים להגיע?
    לייקרס שימשיכו ככה.שני שחקנים עולים לשחק,השאר משתדלים לא להפריע.שיי גדול מידי בשבילם.

  3. דטרויט למדו שמי שמתעסק עם ברונסון יש לו כנראה משאלת מוות. זהו, שחררתי את זה מהמערכת, אפשר להמשיך הלאה 🙂
    תודה רבה תומר

  4. כמה נקודות:
    1. דונובן מיטשל הוא קלוריות ריקות. יש סביבו אחלה קבוצה והוא לא לוקח אותה ללבל הבא. מוכיח בעקביות שהוא לא שחקן מהטופ של הליגה.
    2. למרות ההפסד, האליברטון שחקן פסיכי. שחקן שמסוגל להוביל קבוצה להצלחות. כרגע הסגל שם די בוסרי ולא מספיק איכותי (בעיקר הגנתית).
    3.מידלטון לא חוזר לעצמו, ואני בספק רב אם עד הפלייאוף הוא יחזור לכושר נורמלי. הלוואי שזאת הייתה הבעיה היחידה של מילווקי.
    ביזלי נהיה שם שחקן חמישייה כדי להוות איום מבחוץ, מה שאומר שהקו האחורי שלהם פרוץ יותר מהחלונות האדומים.
    4.ההורדה של ריבס שנראתה כמשתלמת, בסוף מוציאה ממנו את העוקץ. הוא היה נהדר בחמישייה. צריך להוריד את ראסל לשם, גם אם זה אומר שערכו יירד בשוק הטריידים.
    5. אוקייסי חייבים סנטר עבה ועוד ווינג טוב והם קונדטורים. משהו כמו פולטל ואננובי מטורונטו. דיוויס מול הולמגרן מרגיש אמביד מול דיוויס מלפני שלושה ימים.

      1. האליברטון שחקן טופ 10 בליגה. מעבר ליכולת הסקורינג המעולה שלו, המעלה העיקרית שלו זה שהוא פוינט גאד .רכז אמיתי ואחראי שחושב על המסירה לא פחות מהקליעה שמחזיק ביחס אס' איבודים מטורף.(11.8 אס' על 2.5 איב'. אשתקד 10.4 אס' על 2.5 איב').
        מוביל קבוצה צעירה ולא בשלה/איכותית למאזן חצוי, תוך כדי שהוא המוציא לפועל העיקרי שלה בין עם זה בקליעה או באסיסטים לחברים.
        מסכים שבעונה הסדירה המספרים מנופחים, אבל כישרון יש לבחור בשפע, והוא רק בן 23.

  5. >לברון נראה יותר מידי כבד ומסורבל. נראה כאילו הוא עוד לפני שבירת השיא, לא כ"כ עושה הגנה (לתת גג פעם במשחק זה נחמד אבל מה עם עבודת רגליים?! להקשות על זריקה?) וכשהוא לא מעורב במהלך בהתקפה הוא עומד וצופה. תנועה ללא כדור מפנה את השחקן עם הכדור ובסופו של דבר עוזרת להעלות את האחוזים של הזורק.
    .
    >דראמונד שחקן שחקן. שלא יגמר לעולם.
    .
    >אני מתחיל לחבב את גובר. מה עושים עם זה שקשה לו לצאת לשלשה? נצליח עם זה בפלייאוף?
    .
    >איזה כיף שהסנטרים חזרו.
    .

  6. אחלה פרוויו
    אורלנדו… מינסוטה
    מקווה שזה ימשיך
    שנה שעברה יוטה הייתה במקום הזה ואנחנו זוכרים איך זה נגמר
    🤣

  7. שיקאגו מנצחת בלי דרוזאן ולווין. לא מבין את הקבוצה הזאת. מסריחים מאז תחילת השנה ואז מפתיעים את הבאקס בלי הכח אש העיקרי. ממש מרגיש ככאילו הגיע הזמן לבניה יסודית מחדש כי בשביל "לנצח עכשיו" הם צריכים לתקן את מכונת הזמן, לחזור שנתיים-שלוש אחורה ולהקרין לביג 3 שלהם את הזוועות העתידות להגיע כדי להשתיל בהם איזושהי תחושת דחיפות. שלושה אולסטארים שהפכו לשלושה וושאאוטס. למרות הניצחון, צריך לפרק ולהרכיב מחדש. וכן, אפשר בכיף לשחרר את משאבת הריבאונדים העתיקה דראמונד לסלטיקס תמורת בחירות.

  8. קם תומאס מהשחקנים הכי כייפים בליגה.
    מת עליו. הוא לא עוצר מהשחקן שלפני הפציעה. זו תהיה עונת פריצה מרשימה מאוד שלו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט