פילי נגד הפליקנס ועוד שישה משחקים בערב הנגאובר ממשחקי הטורניר / אהרן ברלין

מחר נחגוג 44 שנים ל the wall האדיר של פינק פלויד.

02:00     דטרויט פיסטונס (15-2) – לוס אנג'לס לייקרס (8-10)

ההתקפה של דטרויט פשוט לא עובדת (מקום 27 בליגה) וההגנה, ובכן, גם לא. 14 הפסדים רצופים לקבוצה שלא רוצה לנצח כולל אחד לוושינגטון החלשה במחזור הקודם. קייד בהחלט חביב אבל מעבר אליו אין יצירת נקודות עבור דטרויט שמחלקת אסיסטים ביד נדיבה אבל לא מצליחה לייצר שום דבר בבידודים.

הלייקרס מגיעים למשחק אחרי התבוסה מול פילדלפיה בשני. רשימת הפציעות של הקבוצה מקשה עליה לייצר מומנטום ועדיין הקבוצה עם שלושה הפסדים בלבד בעשרת המשחקים האחרונים. האחוזים האפקטיביים השתפרו משמעותית מתחילת העונה אם כי הזריקות לשלוש של הקבוצה עדיין לא נכנסות. על כל זה השחקנים מחפים עם כניסה תמידית לצבע וכמות לא מבוטלת של נקודות באזור כך שהלילה מול דטרויט לא אמורה להיות בעיה למרות החיסורים.

ייעדרו: בוגדנוביץ' והאריס בדטרויט. וונדרבליט, רדיש, האצ'ימורה וווינסנט לא ישחקו אצל הלייקרס, לברון בספק.

עוצרים בווגאס: הלייקרס יבואו לפרוק עצבים. לוס אנג'לס ב 20.

02:00     אורלנדו מג'יק (5-12) – וושינגטון וויזארדס (14-3)

ההגנה של אורלנדו ממשיכה לעשות שמות בליגה כשהיא שניה רק למינסוטה של גובר. שבעה ניצחונות רצופים כולל על דנבר ובוסטון, התקפה סולידית שמצליחה להתעלות על עצמה למרות חוסר מובהק בכישרון והרבה מאוד אופי לחבורה היעילה מפלורידה. בנקרו, הסקורר המוביל, עדיין לא עומד על 20 נקודות למשחק והחבר'ה לא ממש מצליחים לשמור על הכדור אבל סגירה מצוינת לריבאונד והרבה מאוד חטיפות נותנים לאורלנדו הרבה פוזשנים יקרים.

וושיגנטון לעומת זאת לא ממש יכולה להתגאות במשהו העונה למרות שהכוכב המשני שלה מקבל הרבה יותר תשומת לב ממה שהוא אמור. פול מתחיל להזכיר את ראסל ווסטברוק מינוס האתלטיות והטריפל דאבלים (מה נשאר? כמות הזריקות) וקוזמה מצליח איכשהו לייצר לעצמו אבל זה די חסר משמעות. הגנה הס מלהזכיר.

ייעדרו: אייזק בספק, קרטר ג'וניור ופולץ בחוץ. ריאן רולינס בוושינגטון.

עוצרים בווגאס: זה של אורלנדו. מג'יק ב 15.

02:30     טורונטו ראפטורס (10-8) – פיניקס סאנס (6-11)

כמה שאני אוהב את טורונטו נדמה לי שהם לא אוהבים את עצמם. הקבוצה מנצחת כשהיא אמורה לנצח ומפסידה כשהיא אמורה להפסיד ולא נראה שיש לה יכולת להתעלות מעבר לרמה הבינונית בה היא נמצאת. למרות שטורונטו משחקת יחסית לאט (אבל מהר יותר מאשר בעונות הקודמות) היא נמצאת במקום השלישי בליגה באחוזי אסיסטים מה שמראה על הנעת כדור טובה. הבעיה היא שאין לקבוצה שחקן שאפשר לסמוך עליו לקלוע באופן עקבי ויחד עם העובדה שהאחוזים לשלוש לא משהו נראה שאין לקבוצה הארוכה הזאת הרבה יותר מדי להציע.

פיניקס סופרת כבר שבעה ניצחונות רצופים והשילוב של בוקר את דוראנט פשוט מותיר את ההגנות חסרות מענה. במהלך הרצף הזה פיניקס שנייה באחוזים לשלוש וראשונה באחוזים אפקטיביים אבל נופלת חזק בלא מעט פרמטרים כמו ריבאונד והגנה כך שבאופן לא מפתיע היא תלויה לחלוטין בנקודות של שני הכוכבים שלה שמנפקים תצוגות אסטורונומיות על בסיס יומי. נורקיץ' במגמת ירידה בשנתיים האחרונות בכל מה שלא קשור לעזרה מינימלית בניהול המשחק ובלי היכולת שלו לסיים בצבע הקבוצה תצטרך להמשיך להסתמך על הזריקות מרחוק.

ייעדרו: אין נעדרים משמעותיים אצל טורונטו. ביל וליטל בחוץ, דוראנט ואלן בספק.

עוצרים בווגאס: יהיה צמוד. פיניקס ב 8.

03:00     ממפיס גריזליס (13-3) – יוטה ג'אז (11-6)

הנה רשימת החוזקות של ממפיס גריזליס: הגנה על הצבע. זהו. שמירה על הפרימטר? אין (מקום אחרון). קליעה? נאדה (מקום אחרון). ריבאונד? מאן דכר שמיה. עם רשימת פצועים שרק הולכת ומתארכת ושלושה ניצחונות בלבד העונה הקבוצה שהגיעה למקום השני במערב בעונה שעברה פשוט לא קיימת. הלילה היא עוד עלולה להשיג ניצחון מול יוטה שתחסר לא מעט שחקנים מרכזיים.

יוטה כאמור מגיעה למשחק בלי מרקנן וכשקלרקסון ואוליניק בספק כך שהקבוצה החלשה ממילא עשויה להתקשות הערב מול הדובים המסכנים. הקבוצה השיגה שני ניצחונות קשים על ניו אורלינס שעצרו רצף של ארבעה הפסדים. בשני הניצחונות רמת הכדורסל הייתה נמוכה והזריקות לשלוש לא נכנסו כך שמה שהכריע את המשחקים היה המאבק על הריבאונד במשחק אחד וההבדל בכמות הזריקות לשלוש בשני. מי שהתבלט בחסרונו של מרקנן הוא הרוקי קיונטה ג'ורג' (בחירה 16) שזרק לא פחות מ 8.5 זריקות מחוץ לקשת בשני המשחקים וקלע אותם ב 41.2% טובים. הלילה כאמור המבטים יהיו פנויים עוד יותר (ניו אורלינס מגנה מצוין על קשת השלוש) מה שיכול להראות עוד קצת מהיכולת של השחקן הצעיר.

ייעדרו: טילמאן, קנארד, סמארט, אדאמס. מרקנן ביוטה, אוליניק וקרקסון בספק.

עוצרים בווגאס: לקרוא לזה הפתעה יהיה מוגזם, אבל ממפיס ינצחו. גריזליס ב 9.

03:00     ניו אורלינס פליקנס (9-9) – פילדלפיה 76'ס (5-12)

לפני ההפסדים ליוטה הפליקנס בהחלט היו על הגל עם הפסד אחד מתוך שישה משחקים כולל ניצחונות על סקרמנטו (פעמיים), דנבר ודאלאס. לוח המשחקים של ניו אורלינס בתחילת העונה היה קשה מאוד והעובדה שהקבוצה עומדת על מאזן חצוי מרשימה מאוד. שני ההפסדים האחרונים הראו קצת סדקים במשחק המהיר יחסית והיעיל של הקבוצה אבל היא נראית בכיוון הנכון כאשר צפויים לה בהמשך משחקים קלים יותר. מה בכל זאת ניתן לשפר? האמת, כמעט הכל. בכל הפרמטרים הסטטיסטיים המרכזיים ניו אורלינס נמצאת במקום טוב באמצע – ההתקפה סבירה, ההגנה טובה אבל לא באופן מיוחד ובקליעה יש מקום לשיפור. מחכים למקולום.

 פילדלפיה מגיעה למשחק הערב אחרי האופוריה מול הלייקרס במשחק שבו הכל עבד ועדיין עולה השאלה – מדוע בבלואואאוט שכזה טייריס מקסי צריך לשחק 36 דקות. הרי תיאורטית אפילו בלי 31 הנקודות שלו פילי היו מנצחים כך שהיה נראה סביר להוריד אותו יותר לספסל ולתת לו לנוח. ניק נרס כנראה לא סומך על שאר השחקנים ברוסטר (ובצדק מסוים) אבל הוא חייב למצוא דרך להוציא קצת יותר מבאטום, מוריס ושאר השחקנים כדי להוריד קצת מהעומס על שני הכוכבים.

ייעדרו: מקולום, מרפי וריאן. האוס ואוברה.

עוצרים בווגאס: המשחק המעניין של הערב. פילי ב 4.

04:00     דנבר נאגטס (6-12) – יוסטון רוקטס (7-8)

צרות אצל האלופה? פציעות אצל האלופה. דנבר מגיעה למשחק אחרי שני ניצחונות על סן אנטוניו (מזל שהם קיימים) והקליפרס (כנ"ל) כאשר במשחק האחרון יוקיץ' היה בחוץ והוא בספק גם למשחק הלילה. מי שהתעלה במקומו היה רג'י ג'קסון שאם יגיע בכושר הזה לפלייאוף ומארי יהיה בריא אפשר רק לרחם על היריבות של הנאגטס בפלייאוף הקרוב. הלילה תהיה לקבוצה משוכה קשה יותר בדמות יוסטון שכבר ניצחה את האלופה לפני שני מחזורים עם יוקיץ'.

יוסטון מגיעה בטוחה בעצמה אחרי שניצחה את האלופה פעמיים העונה ויכולה להכריע הערב את המיני-סדרה בין השתיים. בפעם האחרונה החניכים של אימה יודוקה עצרו את דנבר על 86 נקודות (38 מתוכן של ג'וקר) כאשר מלבד KCP אף אחד לא באמת הגיע למשחק. יוסטון מציגה את ההגנה הרביעית בליגה והתקפה שנמצאת במקום סביר באמצע ונמצאת ברצף משחקים לא כל כך טוב מבחינתה שכולל ארבעה הפסדים מתוך ששת המשחקים האחרונים. יוסטון מניעה לאט מאוד את הכדור ומתקשה לפעמים מול קבוצות שמניעות את הכדור מהר כך שאולי זאת הסיבה שהיא מסתדרת טוב כל כך עם דנבר האיטית. הקבוצה נמצאת במקום החמישי בליגה בריבאונד הגנה וכך מצליחה לשמור על הפוזשנים היקרים כל כך.

ייעדרו: מארי בחוץ, יוקיץ' גורדון וווטסון בספק. אולדיפו ותומפסון.

עוצרים בווגאס: אני מאמין ביוסטון. רוקטס ב 10.

05:00     סקרמנטו קינגס (6-10) – לוס אנג'לס קליפרס (9-7)

סקרמנטו מגיעה למשחק אחרי המותחן בבית מול הווריירס וההעפלה לפלייאוף טורניר אמצע העונה. השיפור המרכזי של הקבוצה השנה מגיע דווקא בחלק האפור של המגרש שם היא מצליחה לספק עצירות וסוגרת נפלא לריבאונד. הכדורסל של הקבוצה אחראי יותר מאשר בשנה שעברה, הזריקות נכנסות ביעילות פחותה יותר וההגנה על התקפות המעבר היא מהטובות בליגה. סך הכל נראה שהקבוצה מוצאת את האיזון המיוחל והעובדה שיש לה ברוסטר כמה שחקנים עם פוטנציאל התפוצצות וכוכב שמפלרטט עם 30 נקודות למשחק הופכת את סקרמנטו לאגוז קשה מאוד לפיצוח.

בממלכת הקליפרס יש קצת מקום לאופטימיות עם ארבעה ניצחונות מתוך ששת המשחקים האחרונים (יש לציין ששניים מהם הגיעו על הספרס) והלילה הם מגיעים לאחר הפסד לדנבר והדחה מטורניר אמצע העונה. יש לציין שהקושי המרכזי של הקבוצה שכוללת ארבעה HOF פוטנציאליים היא דווקא ההתקפה כאשר ההגנה של הקבוצה מדורגת שישית. הזריקות של השחקנים לא נכנסות משום טווח והאצבעות ברגליים של כולם כואבות מדריכה אחד על השני. לא יכול להיות שקבוצה שמחזיקה שני גארדים עם עונות של 10+ אסיסטים תסיים משחק עם 18 בלבד במשחק נתון.

ייעדרו: מארי ואלכס לן. פלאמלי.

עוצרים בווגאס: שתי הקבוצות אחרי בק טו בק, סקרמנטו יבואו בהיי. קינגס ב 15.

לפוסט הזה יש 22 תגובות

  1. תודה רבה אהרון
    נהנתי מהפריוויו כמו גם מהשירים
    לייקרס (אם לברון לא משחק אז דטרויט)
    אורלנדו
    פיניקס
    יוטה
    פילי
    דנבר
    קליפרס

  2. בעניין המשחק של מנצ'סטר יונייטד. לדעתי אוננה מכר את שלב הבתים לטורקים. לא יכול להיות ששבוע אחרי שבוע אחרי שבוע הוא יספוג גולים תמוהים. אני חושב שיש איזה חשבון בנק במאלזיה שהתנפח מאד.

  3. פריוויו מעולה שבמעולים אינדי. זה אולי ילדותי אבל החלטתי כאות מחאה נגד רוג'ר ווטרס להפסיק להקשיב לפינק פלויד והיום אני שומע רק פעמיים ביום במקום 4 בעבר. אני גאה בעצמי.
    ברשותכם (וגם ללא רשות) אנחש את משחקי הערב מקוה שהפעם הזו התוצאה שלי תהיה יותר טובה מהממוצע שלי בעונה הנוכחית שעומד נכון לעכשיו על 27.2% מהמשחקים (לא בדקתי זו הערכה שלי אם כי חייב לציין שלא הכי מדוייקת). ובכן להלן ניחושי:
    מג'יק יכו בוויזרדס
    הלייקרס ינקמו בדטרויט (מה יש לנקום אין לי מושג אבל נגיד)
    הסאנס יראו לרפטורס מהיכן משתין הדג.
    פילי יעשו מהפליקנס קציצות.
    הרוקטס יגרמו לנגטס להראות אומללים הדבר הרחוק ביתר מאלופה
    הקליפרס ינסו להכות בקינגס אך הקינגס קבוצה טובה אשתקד מאשר השנה ולכן לתחושתי הקליפרס יוכו שוק על ירח. (ירכ) (ירך).

  4. זוועה איך שווש משחקים. אורלנדו כרגע הקבוצה הכי טובה באין בי איי, משחקים יפה ונכון, היום הם עוברים את פילי ומתמקמים ומתמקמים חצי משחק מהסלטיקס. המשחק הבא בין הקבוצות הוא משחק מפתח.

    1. יוקיץ זה מה שקבוצת אליפות צריכה, שחקן שיכול לשים בקלות 40 כל משחק וגם 12 קרשים אבל מעדיף להיות עם 25 ולהכניס את השחקנים סביבו למשחק, בגלל זה הם מועמדת מספר אחד לבאק טו באק עם הם כולם בריאים ובעיקר עם מארי בריא ביחד עם יוקיץ.

  5. אידיוטקה עם אותן מחלות ילדות מבוסטון, נזכר לקחת טיימאאוט אחרי שדנוור עם 19 הפרש, כי יש דברים שלא משתנים…

  6. בוקר צח לכל הנגרים והעוסקים במלאכה יאללה הצטרפתי גו סאק גו סאק

    אני רואה טמביד הלך ללאד התעייף כבר.
    ההגנה של ווש ממשיכה להבריק ולחסל יריבות.
    הדבר הטוב היחיד שם זה,שאבדיה סוף סוף עבר 20 נק ככה צריך כל משחק גם ככה משחקי ווש,זה משחקי ראווה שיזרוק ויזרוק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט