מעורב הופס ליום רביעי: מרק קיובן מכר את רוב חלקו במבריקס. אני מאמין שפניו לפוליטיקה (לנשיאות?) / מנחם לס

1.בהפסד הגדול ביותר בקריירה שלו – הפסד מביש – לברון שובר שיא NBA

לברון ג'יימס בקבליירס

דווקא במשחק הפסד-שיא גם ללברון וגם ללייקרס – הפסד בהפרש של 44 נקודות – לברון הפך לשחקן המוביל בדקות משחק – 66,319 דקות – ששבר את שיא הדקות של קרים עבדול ג'אבר – 66,397 דקות.

הוא הגיב כשנודע לו על השיא החדש: "אין לו חשיבות רבה לגבי".

כשהוא נשאל מה צריך לשנות בקבוצה כדי שהפסדים כאלה לא ייקרו הוא ענה: "A LOT".

2. קליי תומפסון רותח – בשקט – כשנשאל אם סטיב קר לא חייב לעשות שינויים בחמישייה

3. אוסטין ריבס אמר ישר ולעניין: "THEY BEAT THE SHIT OUT OF US"

4. דריימונד גרין "לא מתחרט" על 'אחיזת החניקה' של גובר

"אני לא חי את חיי עם חרטות", הוא אמר אתמול. "אני אבוא לעזרת שחקן קבוצתי כל פעם. לא איכפת לי מה אנשים זרים חושבים עלי. מה שחשוב לי זה כיצד אנשים הקרובים לי חושבים עלי".

ומה בקשר למאמן שלך סטיב קר שאמר שמה שעשית הוא "INEXCUSABLE"? הוא פנה עורף ולא ענה.

5. היריבות בין לברון ג'יימס וסטף קרי היא "THE TOP OF ALL OTHERS". למה? כי הם אף פעם לא שנאו או קנאו אחד בשני!

6. ראסל ווסטברוק אמיתי עד הסוף בקשר ל-ALTERCATION (יותר מסתם 'קטטה') עם אוהד ביציע

“It's just unfortunate fans think they can get away with saying anything and personally, I won't allow it,” Westbrook told reporters after the Clippers suffered a 113-104 loss to the reigning NBA champs, per Mark Medina of Sportskeeda.

7. הרוקי קיונטה ג'ורג' סוף-סוף מדנקק דאנק נגד שמירה עם 'אוטוריטה'

Keyonte George said that all of his dunks up to this point have been open dunks.
He said his first dunk happened during warmups when he was in 8th grade (his team was getting ready to play Emoni Bates' team) but tonight was the first time he caught a body. pic.twitter.com/tIR9dplufM

— Sarah Todd (@NBASarah) November 28, 2023

(אני מתנצל שאני לא מצליח להעלות את הסרטון על הדאנק הנפלא שלו)

קיונטה ג'ורג', 1.94 מ',  הוא אחד הרוקיס הבלתי ידועים אם כי העבר שלו הוא של כדורסלן 5 כוכבים. הוא החל לשחק בלואיסוויל, טכסס, וכבר בשנת הפרשמן קלע 21 בממוצע. בשנה השלישית בתיכון ממוצעו היה 26.8 נק', והוא החליט לעבור לבריידנטון היי בפלורידה, שהוא תיכון לכדורסל. שם הוא קלע 17.8 נק' כשהוא משחק עם בכירי התיכונים בארה"ב. הוא היה מקדונלד אול-אמריקן וקיבל הצעות מילגה מטובי המכללות בכדורסל כגון דוק, קנזס, וקנטקי. הוא בחר בביילור.

On January 11, 2023, George scored 32 points in an 83–78 victory over West Virginia.[7] He was named Big 12 Freshman of the Year as well as Second Team All-Big 12.[8] George scored 506 points as a freshman at Baylor, the second most in school history, and holds the program record for the most 20-point games in program history with 20.[9]

אני מאמין שהדאנק הזה הוא ציון דרך חשוב עבור קיונטה. לפעמים שחקנים צריכים משחק אחד, או אפילו מהלך אחד להוכיח לעצמם שהם שייכים.

8. מייק קיובן מוכר את רוב חלקו בדאלאס מבריקס אבל נשאר אחראי על כל פעילויות הכדורסל

הוא מוכר את רוב חלקו בקבוצה שערכה נקבע כ-3.5 מיליארד דולארים למרים אדלסון, רעייתו של המיליארדר שלדון אדלסון. אז היא עוברת מידיים יהודיות לידיים יהודיות אחרות. קיובן קנה את הדאלאס מבריקס בשנת 2000 ב-285 מיליון. מרק פורש גם מתכנית הטיווי המעולה (ומצליחה פיננסית!) SHARK TANK אחרי 16 שנות השתתפות.

מה יעשה מרק בן ה-67?

אני מוכן להתערב שפניו לפוליטיקה, עד ריצה לנשיאות ב-2028, כיורש לביידן!

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 83 תגובות

  1. שאתה אומר שזה לא מעניין אותי מה אחרים חושבים עליך, כבר אתה מודה שזה מעניין אותך .. מיועד לקליי תומפסון עם התגובה היהירה. הלוחמים הפכו לצערי עם השנים לקבוצה בלתי נסבלת בעליל. חבל לי רק על קארי השחקן המדהים הזה שפשוט נושא את הקבוצה על כתפיו, אבל עם ההתנהלות של המועדון בנושאים רבים מדי כמו גרין, קר ה"ההומני" והאומני"ק, קליי עם היהירות וחרף החיבה העזה שלי אליו בעבר אני מייחל לו התרסקות ספורטיבית.

  2. העסקה על דאלאס היא ההוכחה שקיירי צודק ויהודים עם כסף שולטים בעולם. עסקה מאוד מפתיעה, חשבתי שקיובן יהיה אחרון הבעלים שימכור את קבוצתו.

    1. כן, ברור שקיירי צודק. שליטה בדאלאס מבריקס מעניקה ליהודים שליטה עולמית. זו ההוכחה שיהודים עם כסף שולטים בעולם.
      וזה כלום, יודע מה זה שמשפחת אריסון שולטת במיאמי היט וצי אוניות קאוז?! זה כבר וורלד דומיניישן מוחלט.
      הקאבאל בהתגלמותו.
      כשתגדל תבין ש"קיירי צודק" זה אוקסימורון בהגדרה.

  3. תודה רבה על הסלט מנחם, קצת תוסיף תבלינים.
    הווניל הטרופי אמר שקיירי בדרך לגיור, זה אני אמרתי מזמן אבל האמת, גם עם יבוא לרב על 4 לא יגיירו אותו. מי שרוצה להיות יהודי צריך לעבור מסלול מאד רציני ביחס לדתות אחרות. באיסלאם אמרת משפט לקאדי ואתה בעצם מוסלמי. בנצרות, כמה טקסים לא רציניים ואתה נוצרי, גם בבודהיזם זה לא מסובך.
    ביהדות סיפור מההפטרה ובנוסף צריך לעבור ברית מילה. נראה לך שקיירי יסכים שיגעו לו בבולבול?
    בקיצור, אולי ינסה אבל כשהרבי יפשפש שם הוא ימצא שקיירי הוא עובר דתות סדרתי. אף רב לא יסכים לגייר אותו, אולי רפורמי מהכנסייה הברטיסלבית.
    לדעתי, אחת הסיבות לאנטישמיות היא שאנחנו לא מעודדים את הגיור, אנשים לא אוהבים להרגיש דחויים ואנשים שלא הסכימו לגיירם עשויים להיפגע ולהפוך לשונאי יהודים, במהלך ההיסטוריה השנאה עברה במשפחה ובמיליה הקרובה. הבעיה היא שהדת שלנו לא כל כך חברותית לגרים ולמעונייני הגיור.
    הסלט טעים אבל תוסיפו מלח…

      1. זו תיאוריה
        ניסיתי להבין מאיפה מגיעה השנאה וזה רעיון שעלה.
        האנטישמיות זרקה את היהודים לכל מיני פינות, למשל, כל האיסורים שהיו במהלך 2000 שנות גלות. באירופה אסור היה ליהודים בתקופות שונות לעסוק בחקלאות ולהיות בעלי אדמות אז התעסקו במסחר, הלוואות ובנקאות. אפילו בארה"ב קיימת טענה שהיהודים בתחילת הוליווד הגיעו לעניין בלית ברירה. אולי ההתבדלות ואי הקבלה הם הגורם? רק אולי.

  4. כל הכבוד לווסטברוק שלא מוותר לכל אותם חסרי תרבות שחושבים שאם הם קנו כרטיס זה נותן להם זכות לקלל שחקנים כמו שהם עושים מול הטלוויזיה בבית, מת לראות שחקן כדורגל בישראל שניגש להרים קרן ואוסף את כל מה שזורקים עליו האוהדים בנוהל הקבוע וזורק לאחד מהם את זה היישר לפרצוף

    1. אתה מיקי זוהר במקרה? או קשור לתשדיר נגד אלימות שלו? כן כמובן כל קרן זורקים מלא דברים ויש מלא אלימות ביציע כן כן…
      ווסטברוק סתם בכיין שלא יכול לקבל ביקורת אותו דבר עם קליי, שיגיד תודה שהוא בליגת כדורסל אומנתי כי באירופה הוא מקבל על זה גשם של דרכמות שאנשים שומרים בדיוק למקרים כאלה.

  5. לא ברור לי למה אבל קליי מזכיר לי את נאור ציון בתגובות שלו. מבאס לראות כמה אגו יש עליו. זה נראה כמו עול רציני, מקווה שילמד לשחרר.

  6. תודה מנחם.
    דריימונד אידיוט כרגיל וקליי התגלה כאיש בלי הרבה קלאס שחשבנו שיש לו. או ליתר דיוק אדם רגיל עם אגו וחוסר בטחון. רק חבל לי על סטף שמבזבז שנים יקרות עם רוסטר לא מושלם.
    מצד שני, היה לו רוסטר מושלם במשך רוב אמצע הקריירה אז אין לו מה להתלונן. ובכל זאת . . .
    לברון חטף 44 הפרש וזה מביך אבל מייקל הפסיד אפילו ביותר מזה.
    הבנתי שקיובן שמר על גרעין השליטה בקבוצה (?)
    אוהב את קיונטה, קורא לו קינוט keynote (הפאואר פוינט של הכת של אפל).

  7. תודה מנחם.
    דריימונד אידיוט כרגיל וקליי התגלה כאיש בלי הרבה קלאס שחשבנו שיש לו. או ליתר דיוק אדם רגיל עם אגו וחוסר בטחון. רק חבל לי על סטף שמבזבז שנים יקרות עם רוסטר לא מושלם.
    מצד שני, היה לו רוסטר מושלם במשך רוב אמצע הקריירה אז אין לו מה להתלונן. ובכל זאת . . .
    לברון חטף 44 הפרש וזה מביך אבל מייקל הפסיד אפילו ביותר מזה.
    הבנתי שקיובן שמר על גרעין השליטה בקבוצה (?)
    אוהב את קיונטה, קורא לו קינוט keynote (הפאואר פוינט של הכת של אפל).

      1. אם התיאוריה של מנחם נכונה, בקונספירציה, מאחורי כל גבר מצליח עומדת אישה שמנווטת אותו אל היעד…

  8. מעניין מאד מנחם, תודה רבה. מספר הרהורים ראשוניים על דאלאס:
    .
    א. אם אכן קיובן נשאר בתמונה, בסקטבול-וייז, (זה שהם אמרו זאת לא בהכרח אומר שזה נכון), למה בעצם הוא מוכר? לא נראה לי שהוא במינוס…
    .
    ב… "הקטע" בלמכור הוא "למכור בשיא". האם קיובן חושב שהשיא זה עכשיו? אם כן, למה? מה בדיוק "שיא" בדאלאס כרגע? או אולי הוא חושש מהידרדרות ורוצה למכור "לפני". לפני מה בעצם? לפני שקיירי שוב מתחיל להתפרק? לפני שלוקה מבקש טרייד? מה הוא יודע שאנחנו לא?
    .
    ג…למה אדלסון קונים את הקבוצה? אאל"ט הם בעיקר בעסקי הימורים, כולל בלאס-וגאס, האם זה קשור? האם הם ירצו להעביר את הקבוצה לוגאס? אם לא, האם הנכונות שלהם לקנות קבוצה שאינה בוגאס אומרת שלא תהיה קבוצה בוגאס? או אולי שמישהו אחר כבר "סגור" על וגאס והאפשרות הזו חסומה בפניהם?
    .
    ד. נניח שלוקה לא קשור לעניין, מה בדיוק הוא אמור לחשוב על כל הסיפור הזה? שגם הוא צריך לעשות אקזיט בזמן הנכון? בזמן הקרוב?

    1. לגבי ג', אין קשר לעיר וגאס, כנראה היא חושבת שזו השקעה טובה, ראינו איך ערך של קבוצות ספורט עולה בצורה חדה עם השנים

  9. תודה על המעורב
    אני גם על העגלה של ווסטברוק
    יש גבול למה דאוהדים יכולים להרשות לעצמם וראס שומר עליו יפה. לא פעם ראשונה
    כבודדד
    🙃

  10. שדריימונד גרין לא ישתנה. היום במו ידיו הוא הביא מהפך והפסד. זה התחיל עם פלופ מגוחך כשהוא ניסה לקבל פאול בהתחזות כמו כדורגלן ונשכב על הרצפה.
    וכשלא קיבל פאול הלך ונידנד ובכה לשופט דקות ארוכות. אז נמאס לשופטים ושרקו לו על כל דבר, כולל טכני. דקות ארוכות שהראש שלו לא במשחק, ובינתיים סקרמנטו לוקחים בכל התקפה ריבאונדים וחוגגים בצבע.
    שחקן טיפש שככל שהוא מתבגר נעלם השחקן ונשאר רק הטיפש.

        1. כן, ראיתי את זה בזמן אמת.
          הוא צריך לקחת קורס אצל לה פלופ, איך עושים את זה נכון.
          שמעתי שקלאטץ פותחים סדנת תיאטרון.
          המורה הראשי, הטאלנט, זה השקץ בכבודו ובעצמו.

        2. אידיוט מושלם.
          מתחיל בהצגות WWF, עובר ל-MMA ולנעיצת מבט מזרה אימה בשופט.
          בפלופ שלו שלא נשרק, השופט עומד חצי מטר ממנו ומסתכל ישר על המהלך.
          גולדן ראויים לכל הפסד שיקבלו ממנו, הם גידלו את המפלצת.

  11. אני לא מהמאמינים הגדולים בטורניר אמצע העונה.
    ועדיין, לרגע אחד קטן, הייתה אווירת פלייאוף של ממש במשחק בין סקרמנטו לגולדן סטייט.
    אז כריס פול מיד נפצע.

  12. הגברת מרים אדלסון (בוגרת בית הספר הריאלי בחיפה) התקנאה כנראה בבנה מתן אדלסון שרכש בחודש מרץ השנה את קבוצת הפועל ירושלים בכדורסל. עוד פרט קטן על מארק קיובן. הוא חבר ילדות מפיטסבורג של השופט האגדי טוד וורניק ששפט בליגות שלנו במשך הרבה שנים (לדעתי השופט הכי טוב ששפט בארץ).

      1. אני חושב לעשות כתבה שחקנים השנואים עלי בNBA גרין באחד המקומות הראשונים.
        תגיד איך אתה מפיק סרטונים קצרים אלה?

  13. מכירת דאלאס , לא אתפלא אם יהיו עוד עסקאות מכירה.הקבוצות בליגה מוערכות בסכומים דמיוניים,ערך של 3.5מיליארד לדאלאס? למה לא למכור? זה נראה כמו מכירה בשיא.
    הליגה בבועה שעלולה להתפוצץ , משכורות עתק מושחתות לשחקנים, ערך דמיוני לקבוצות.משכורות ענק למאמנים שחלקם מפוטרים לאחר שנה אחת בלבד.ליגה שרוב הכשרון בה הוא יבוא מרחבי העולם.

  14. מנחם, לא נראה לי שקיובן בדרך לפוליטיקה. מסתבר שהוא ואדלסון מדברים על שיתוף פעולה כבר כמה זמן, הם רוצים לבנות לקבוצה ארנה חדשה לצד מלון וקזינו. כך שנראה שמכירת הקבוצה היא רק חלק ממהלך עסקי יותר גדול. אדלסון לא מתעניינת בקבוצה, והראיה שקיובן אמור להישאר בעמדת מקבל ההחלטות.
    היריבות של סטף ולברון *היתה* גדולה. שניהם כבר לא יקחו אליפות ולא יהיו מועמדים רציניים. סטף עוד שם מבחינת היכולת, אבל גולדן סטייט החמיצה את הרכבת כשנתנה ימבה כסף לקליי ולדריימונד שכבר לא ברמה המתאימה, ואז עוד הביאו את סבא ציפי, במקום לבנות על צעירים.

    1. את החוזה של פול קל להזיז. קלי דוקא לא קיבל חוזה חדש וגרין שווה את החוזה שלו. הבעיה היא חוסר הצמיחה של קמינגה שמבטאת את הכשלון בבחירות מחד וביכולת לפתח צעירים מאידך. לגבי מודי , לא ברור לאף אחד מדוע קר הוציא אותו והכניס את קלי. זאת אומרת ברור לכולם אבל לא מסכימים עם זה

  15. לעשות שינויים בחמישיה של ג"ס , או קיי את מי תשים במקום?
    כריס פול על המשבצת של קארי.
    קומינגה , אולי יהיה טוב יותר, אבל בקבוצה אחרת.
    מודי בקושי שחקן רוטציה.
    פייטון-רול פלייר.
    שחקן פנים טוב יותר? אין בנמצא אפילו שחקן לספסל של קבוצה אחרת בליגה.
    אז על מה הוויכוח?

    1. 30 מיליון של פול, 43 של תומפסון לא נותנות תמורה מספקת. פול המתאיםצלהוביל את ההרכב הזני אבל זה קורה מעו מידי דקות והחמישיה הראשונה חלשה מידי. ג"ס חייבת סנטר משמעותי (איטון? אלן?) ושחקן כנף עם קליעה יציבה. אולי מודי. רוב הסיכוי שקמינגה לא יבשיל בג"ס.
      .
      כריס פול וקמינגה לדטרויט תמורת קייד ואלן בורק ובגלי. יכולה להיות עסקה מענינת.

      1. למה לעזאזל שמישהו ישלם משהו עבור קליי ופול? אין להם שום ערך שוק. ועוד את קייד אתה רוצה? טוב שלא הוספת את לוקה בעד לוני וטייטום בעד דריי. הגיוני בסך הכל.

        1. יש לקבוצות כל מיני שיקולים כשהן לוקחות חוזים גדולים שנגמרים השנה.
          שיקגו למשל תשמח לפרוק את החוזה של לוין, היא אולי תעדיף בחירות אבל לא בטוח שיתנו לה ובמקרה כזה תצטרך לקחת חוזים ארוכים בחזרה.
          קבוצה אבודה כמו דטרויט יכולה לחשוב ששנה או שתים כשכריס פול מדריך את הצעירים תתרום להם, זו גם יכולה להיות הזדמנות לפרוק חוזים ארוכים כשל בגלי או בוגדנוביץ.
          חוזה שנגמר השנה קל יחסית לפרוק.

          1. GM דטרויט בדימוס: בחלום הליל, יש גבול לכמה פראיירים אפשר להיות.
            והציעו לך טרנר תמורת ווייסמן וקומינגה ולא לקחת….

  16. קיונטה אחת הגניבות של הדראפט האחרון,דראפט מעולה ואיכותי.לחשוב ששחקן כזה לא נבחר אפילו בלוטרי.
    אם אני משבץ אותו בדראפט הקרוב , הוא יכול להבחר בין 3-5.
    הולכים לנסות אותו כרכז של יוטה, שוקלים להעביר את קלרקסון כנראה בתמורה לבחירה עתידית.

  17. הגולדן בשיא מול לברון לא הייתה יריבות אמיתית כולל דורנט שנחשב חבר,
    גם בשנים האחרונות הגולדן סטייט וסטפן זה המאצ'אפ הכי קל של לברון.

    היריבות המובילה הייתה מול בוסטון של השלישייה-רביעיה שעד היום שונאים אותו.
    מההורדה שלהם לקבוצה שלא מועמדת לשום תואר ועד ההשפלה של פירס בטקס ההוכרה שלו.
    אולי אפשר להוריד את רונדו מהרשימה אחרי שהוא קיבל טבעת מלברון בסוף הקריירה.

  18. אדלסון היא גם הבעלים של הפועל ירושלים,
    אולי יהיה אפשר להפעיל את הקשרים בעתיד ולהקפיץ ישראלי כמו יובל זוסמן לעזור לדונצ'יץ' בפלייאוף.

  19. אם מארק קיובן רוצה לרוץ לנשיאות, זה מובן למה הפך את הבעלות לכסף, ולמה נקשר עם מרים אידלסון. בעלה היה ימין רפובליקאי מובהק. היא פחות. עדיין רפובליקאית, אבל פחות ימין מבעלה והרבה יותר פתוחה. אם קיובן ירוץ הוא כנראה יהיה מועמד עצמאי וינסה לגייס קולות מכאן ומכאן. אולי אידלסון תעזור לו. אני לא מבין גדול בפוליטיקה האמריקאית, אבל קשה להאמין שהוא יכול להצליח. הוא הרי לא איזו מציאה גדולה שכולם מחכים לו כמו למשיח.

    1. עכשיו קראתי בוואלה שהעסקה ביניהם היא על רקע נסיון של קיובן להעביר חוק ולהקים קזינו בדאלאס. הכל כסף.
      ולחשוב שדר' מרים אידלסון היא רופאה מומחית להתמכרויות. החתולה שומרת על השמנת.

  20. רק נזכיר שכאשר דוראנט הגיע לג"ס ועלו תהיות איך זה יעבוד, קליי היה דיי שלם שאולי יירד לספסל. כנראה עם השנים, היכולת יורדת ואגו עולה

      1. שאלתי גוגל בארד…

        "Klay Thompson Embraces Sixth Man Role With Kevin Durant on Warriors" by Mark Medina (ESPN, July 10, 2016): In this article, Thompson says that he is "excited" about the opportunity to play with Durant and that he is willing to do whatever it takes to help the team win. He also says that he is comfortable playing a sixth-man role and that he is not worried about his minutes decreasing.

        "Klay Thompson Says He's 'Fine' With Sixth-Man Role if It Means Warriors Win Title" by Monte Poole (NBC Sports Bay Area, July 11, 2016): In this article, Thompson reiterates that he is okay with playing from the bench if it means the Warriors can win another championship. He also says that he is confident that he can still be an effective player even if his minutes are reduced.

        "Klay Thompson Embraces Sixth Man Role, Says Warriors Are 'Even Tougher' With Kevin Durant" by Kerith Burke (CBS Sports, October 4, 2016): In this article, Thompson says that he is "loving" his sixth-man role and that he is enjoying the challenge of coming off the bench and providing a spark for the team. He also says that the Warriors are "even tougher" to beat with Durant on the team.

        These are just a few examples of articles where Klay Thompson expresses his willingness to play from the bench when Kevin Durant came to Golden State. It is clear that Thompson was committed to winning championships and was willing to sacrifice his individual role for the sake of the team. This is a testament to his unselfishness and his dedication to the Warriors organization.

  21. לחילופי הבעלים יכולה להיות השפעה על הישארותו של אירווינג בקבוצה.
    ההתפרצות האנטישמית הבאה שלו היא רק עניין של זמן

כתיבת תגובה

סגירת תפריט