מעורב הופס ליום שלישי: אנטוני דייויס? 'BIG FLOPPER' / מנחם לס

  1. דווין בוקר עדיין לא מקבל את הקרדיט שמגיע לסופרסטאר

תראו את הגובה אליו הוא מתרומם!!!

ושלוש שניות לפני הוא רק חצה את חצי הפארקט…

דווין בוקר ידע שהניקס ישימו עליו שמירה שתכריח אותו למסור את הכדור. אין מצב שהם ייתנו לו לקחת את הזריקה האחרונה לנצחון. המצב היה 113-113, קווין דוראנט עדיין לא משחק, וכל המדיסון סקוור גארדן יודע שהניקס יעשו הכל כדי לא לאפשר לדווין בוקר את הזריקה האחרונה.

איך עושים זאת? אפילו בוינגייט 'כדורסל 101' מלמדים 'שמירה כפולה' (זה וינגייט. הכל עברית)

הכדור היה אצל ג'ורדן גודווין. הוא מחפש את "ישועתנו" בוקר, מוצא אותו, ומוסר לו את הכדור. בוקר מקפיץ פעמיים. ג'וליוס רנדל וארג'יי ברט שומרים עליו (הערה: את זה לקחתי מהפוסט של טים מקמהון, הכתב המהימן של ESPN, אבל בתמונה אני רואה דווקא את קוונטין גריימס ועוד שחקן מוסתר המנסים למנוע את זריקתו של בוקר). בוקר יכול היה לנסות לחדור לצמד, או להישאר מאחורי הקשת לשלוש. טריי יהיה דרמטי יותר מצמד.

בוקר אמר אח"כ:

"For a game winner, I'm feeling I'm taking that shot unless they super blitz me to where I can't even see the hoop," Booker told ESPN after his 28-point, 11-assist performance. "But any soft pressure like that, I feel like if I raise up and I have it on my right side that nobody can really get to it. I know it sounds crazy, but it feels like an open shot and when you let it go, it's good."

רנדל מודה:

"He made a great shot," Randle said. "Fading out bounds, 3-pointer over two people. You got to tap him on the butt and say, 'Good job.' He made a great shot. Not really much you can do about it."

לבוקר לא היה ערב מרהיב של קליעות – 10 מ-25 ו-1 מ-4 מהטריי, אבל סופרסטארים כמוהו שמים את ה-1 של ה-1 מ-4 בסוף המשחק לנצחון. זה ההבדל בין 'קלעי טוב' לבין 'סופרסטאר'.

המאמן פרנק ווגל: "הוא המנהיג שלנו עכשיו…

"He's our leader," Vogel said. "There was a lot of talk when Chris [Paul] left about what the leadership structure was going to look like, and he's really taken that thing and run. It's been really natural to him. Hasn't been forced, hasn't been anything other than, 'It's my time.'"

2. מקס כריסטי הולך וויירל על השמירה שלו על דונובן מיצ'ל שמנעה שוויון כשהיה 117-115 (נגמר 121-115)

3. אנטוני דייויס??? הוא "THE BIG FLOPPER" (לפני הקריעה של הלייקרס 94-138)

לפני המשחק נגד הלייקרס, פול ריד שידע שהוא ישמור הרבה דקות על אנטוני דייויס אמר:

“He’s a big flopper, so [I gotta] make sure that I don’t get in foul trouble early,” said Reed, per Austin Krell of ESPN. “Can’t be too aggressive with him. You know, he’s gonna be flailing. So, gotta make sure that I stay out of foul trouble.”

4. הפציעה 'הקלה' של למלו אינה 'קלה' כלל

LaMelo Ball scary injury vs. Magic sparks major concerns

למלו בול – כוכב השרלוט הורנטס – וקבוצתו כולה החלו לשחק כדורסל טוב בהרבה מאשר בתחילת העונה.

לפתע, בום. למלו פוצע את עקבו ומוצא מן המשחק.. הוא לא ישחק במשחק הבא. רציניות הפציעה עדיין לא ידוע. גם על אחיו לונזו שנפצע בברכו אמרו "לא נורא" והתוצאה? הוא לא משחק כבר שנה וחצי.

למלו צומצם לשחק בעונה שעברה ל=36 משחקים בגין פציעות שונות.

אוהדי שרלוט – לא מאמינים לי? היכנסו לקרוא את תגובותיהם! – חוששים מהרע ביותר. ישנם אפילו שכתבו שייתכן שרובצת קללה על משפחת בול.

5. דריימונד גרין עולה על הקומיסיונר: "רק בגלל שקוראים לי דריי גרין חטפתי עונש חמור כזה"

זאת הפעם הראשונה מאז החניקה של גובר שדריימונד גרין מדבר על העונש שקיבל:

Draymond Green on the league holding him to a special standard for punishment: “To continue saying, ‘oh, what he did in the past..’ I paid for those. I got suspended for Game 5 of the Finals. So you can’t keep suspending me for those actions.”

— Shayna Rubin (@ShaynaRubin) November 26, 2023

העונש שהטילו עלי הוא חמור מדי שאף אחד אחר לא היה מקבל על אותה עבירה. שילמתי ביוקר על כל מה שהליגה קבעה כ'עבירה', וברגע שניתן העונש – הכל צריך להימחק, והעונשים שאני מקבל צריכים להיות אותם העונשים שכל אחד אחר היה מקבל על אותה עבירה. לי אין ברירה אלא לסבול את העונש שסילבר אדאמס מטיל עלי.

"בקשר לכל 'עוונותי' בעבר, שילמתי על כל אחת מהן. כשהושעיתי מהמשחק ה-5 בגמר ב-2016 זה גם היה עונש חמור מדי שאף אחד אחר לא היה מקבל על אותה עבירה. שילמתי ביוקר על כל מה שהליגה קבעה כ'עבירה', וברגע שניתן העונש – הכל צריך להימחק, והעונשים שאני מקבל צריכים להיות אותם העונשים שכל אחד אחר היה מקבל על אותה עבירה. לי אין ברירה אלא לסבול את העונש שסילבר אדאמס מטיל עלי."

6. אפילו הספארס לא יודעים כיצד לאיית את שמו של ויקטור

7. סטפן קרי "מתרגש ונלהב" לקראת חזרתו של דריימונד גרין

I know Draymond’s excited to be back,” Stephen Curry told reporters after Friday’s win. “We’re excited to have him. We need him.”

אבל מהר הוא הוסיף את הערבון מוגבל:

Draymond being back helps a lot not just because of what he does defensively but the way he communicates, but it won’t solve everything,” Curry said. “So, we have to address those especially going to Sacramento. We know how [potent] their offense is.”

לווריורס יש את המספר של הקינגס. בתחילת העונה – אוקטובר 27 – הם ניצחו אותם 114-122, ואז חזרו על נצחונם בנובמבר 1 עם זריקת הנצחון של קליי תומפסון (אבל ללא ד'ארון פוקס שהיה פצוע)

8. פינת ההסטוריה: דניס רודמן בטוח שפופ הטריד אותו לבולס 'כדי שהטרוף שלי יהרוס אותם'

"I know why Popovich did that to me"

"MY ANTICS HAVE NOTHING TO DO WITH POP TRADING ME TO THE BULLS", אומר רודמן.

דניס רודמן שיחק עם הספארס שנתיים, ובשנתיים אלה זכה בתואר 'הריבאונדר של הליגה'.

אז למה פופ הטריד אותו לשיקגו?

, Gregg Popovich traded him to Chicago because he thought Dennis' erratic off-court behavior would destroy the Bulls' quest to reclaim their championship glory.

דניס רודמן: "אני יודע בדיוק למה פופ הטריד אותי. הוא קינא בשלוש האליפויות הרצופות של שיקגו, והוא קיווה שאגיע לשם ועם התנהגותי אהרוס להם את הקבוצה. הוא לא ידע שאתה לא יכול להרוס קבוצה בה משחק מייקל ג'ורדן. במקום להרוס אותם עזרתי להם לנצח עוד שלוש אליפויות רצופות"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. לגמרי מאמין שרודמן צודק.

    איידי אחרי השיא שלו, מתחיל להזכיר לי את דווייט שהגיע אלינו בלג הראשון עם נאש.

        1. ניסיון לרמות את השופטים לא יכול להיחשב התנהגות בלתי ספורטיבית? אני באמת שואל, לא מספיק מכיר את החוקים

          1. זה צריך להיות מוגדר יותר טוב. נסיון לסחואט פאול הוא לא נסיון לרמות אם היה מעיף את עצמו בצורה מוגזמת אחורה זה היה טכנית.

  2. תענוג לראות את השקץ נרמס. מנחם דיוויס לא פלופר פשוט אסור לעמוד לידו יש לו מערכת הגנה מעיל הרוח.
    בוקר זה הכי כוכב שיש,אסור להיות באזור שלו אם התקרבת 20 סמ ממנו בום שריקה אוטומטית והולך לקו. אם הוא נפל לידך בום הולך לקו. זריקת ראש בכל כדרור.
    השחקן הכי מוגן בליגה בגלל זה הוא חוגג ככה המגינים מורתעים זה זהה לחגיגות של הארדן בזמנו שכל מגיניו היו מורתעים ונאלצו לשמור מטר ממנו עם ידיים מאחורי הגב

  3. תודה רבה דוק, אחלה מעורב.

    בנוגע לדריימונד – לא מסכים איתו. העונש האחרון די ראוי, לא קצת מדי, לא יותר מדי. יש לשחק חזק, ויש להיות אידיוט ולחנוק שחקן (שידוע שאתה לא אוהב) שלא עשה כלום מאחורה בלי סיבה.

    בוקר – השוטינג גארד הטוב בליגה היום, והשחקן הטוב ביותר של פיניקס. נראה גם שהוא ו-KD מסתדרים כרגע ממש טוב, ובאמת מעניין איך הם ייראו עם ביל הפצוע הכרוני.
    ההרגשה היא שהמאבק על האליפות השנה ממש פתוח להרבה קבוצות – פיניקס לגמרי אחת מהן.

    1. דווקא גרין צודק – כל שחקן אחר היה מקבל משחק גג שניים בחוץ. אבל בגלל ה"שם" זה בהחלט מגיע לו. אין לו על מה להתלונן הוא הביא את זה על עצמו.

    2. מסכים לגמרי לגביי גרין. חצה מספר פעמים את הקו.
      אתה לא חושב שהשלישיה הזאת תפריע אחת לשני כשביל ישחק בצורה קבועה?
      והחמישיה השניה לא מראה הבטחה

  4. ג"ס לא עומדת בציפיות השנה. קרי נשאר קרי אם כי עיבד כמה חלקיי מהירות וזה מקטין את יעילות הסטאפ באק שלו מול גבוהים שבמקביל נעשו מהירים מבעבר.
    כריס פול מרים את החמישיה השניה אבל בתוקף הנסיבות (גרין) עלה יותר מידי פעמים בחמישיה ומשחק הרבה הרבה יותר מידי דקות יחד עם קרי.קו אחורי לא מספיק טוב בהגנה מול הצעירים והנמרצים.
    אבל הבעיה הם וויגינס וקלי. הראשון הלך לאיבוד במרחבי הראש של עצמו אחרי תחילת העונה הטובה בשנה שעברה ועדין לא חזר. האם יחזור אי פעם? ראיתי הצעה זלו תמורת אלן מקליבלנד. אני קונה, לא בטוח שקליבלנדמקונה.
    זה מביא אותי לקלי. הוא לא יותר ממספר שלוש בהתקפה בקבוצה ביכולת שהוא מראה מאז חזר מהפציעה ולמרות זאת לוקח זריקות כאילו אין מחר ובהגנה מול שחקנים מהירים וגריססון אלן הראה שבעצם מול כמעט כל שחקן נחוש הוא קונוס בהגנה. השנה הוא מקבל 43 מיליון וזה הרבה הרבה יותר ממה שהוא נותן. לשנה הבאה הוא רוצה הרבה יותר ממה שהקבוצה רוצה לשלם וליותר שנים. הוא לא מוכן לשמוע על ירידה לספסל כדי לתת לקבוצה הזדמנות קריטית לבחון עם קמינגה שווה חוזה גבוהה.
    בקיצור, עסקה עליו זה הדבר הנכון. אבל, קשה למצוא תמורה טובה. אפשרות אחת היא לקחת את החוזה המוגזן של זק לוין מששיקגו. אבל זה מישכון כבד מאוד של העתיד על שחקן שהסטורית הפציעות שלו לא טובה. אפשרות אחרת יכול להיות סיאקם אבל יוגירי לא יסתפק בקמינגה.

    1. לגמרי מסכים. לכול הטוענות לכתר במערב יש סנטר לגיטימי. לג"ס אין. בנוסף, יש ירידה משמעותית ביכולת של קליי תומפסון.

    2. צודק מאוד. אותי ברמה האישית קליי מאוד מאכזב. לא שציפיתי להרבה אבל גם המעט שציפיתי הוא לא שם. וויגינס קטסטרופה. משהו השתבש אצלו לחלוטין מאז הסיפור בעונה שעברה יכול להיות שהמשבר באישי שחווה דפק לו את הקופסא לגמרי. מזמן לא ראיתי התדרדרות כזו מהירה אצל אף שחקן . הוא פשוט חזר להיות כלום ושום דבר. מעניין מה עובר עליו זה ברמה של אשכרא מוזר ביותר.

  5. וואו העלית אותו מאוב את רודמן. אני חושב שיש משהו במה שהוא אמר לגביי פופ, אבל לזיכרוני הסיבה בגינה העבירו אותו כי הוא והאדמירל לא ממש היסתדרו. לאחר שהעבירו אותו הוא לכלך על האדמירל בלי סוף. רק מייקל ופיל ג'קסון הצליחו להשתלט עליו וגם זה היה חלקית. האיש היה טרלול הכי גדול בליגה מחוץ למגרש. על המגרש הוא היה גאון ואחד הסיבות העיקריות ל3 האליפויות האחרונות של מייקל.

  6. מה שלא עבד מול ג'ורדן גם לא עבד אחר כך מול קים ג'ונג איל. השטיקים של רודמן לא עובדים על שליטים טוטליטרי.
    תודה רבה מנחם

    1. אם שאלתם את עצמכם פעם איך מתרחשת הסתה ברשת, זו דוגמה בלייב.
      לוקחים חצי אמת שמישהו זרק, ומשתמשים בה כדי להפיץ דעה על נושא אחר. הרבה פעמים מתעורר ויכוח, ואנשים כבר שוכחים שאין שום בסיס הגיוני, או קשר בין מה שנטען בהתחלה, לאג'נדה של הכותב.

      1. צודק לגמרי , הנדסת תודעה וכו.
        במקרה של רודמן זה קצת חורג. האיש יכול למלא סדרה תיעודית בת 10 פרקים שעה כל אחת.
        האיש בהחלט היה תופעה.

      2. זאת לא דוגמא מפני שאנחנו מכירים את המגיב החביב האווי ויודעים שהוא כתב זאת בהומור.
        זה כמו בדיחות בתוך המשפחה (שלא תדע איך אצלנו מדברים על נשים בנוכחותן . . .)

      3. מצוין .
        סו בדיוק הגדרת תקשורת .
        תןציא נושא מההקשר מותשתמש בו לקידום מה שאתה רוצה כך עובדים השחיתות והתקשורת היום ונתוצאה ציבור מבולבל ,וזהו בדיוק מה שהתקשורת מעונינת בו ,לטובת אינטרסי מפעיליה .

        1. כותב באופן כללי לא מתיחס לתגובההשל האווי האווי לאסופ ,אלא מתיחס להסתות
          נקורונה למינהן הפחדות ממגיפת סוף
          נאנושות שנכתבו כאן ובמקומות אחרים .
          וזריקת האשמות על כל מי שהעז לשאול שאלות ולעמוד על זכויוץ האדם הבסיסיות
          שלא להזריק חומרים לא ידועים בכפיה .

  7. הייתי מוסיף לדריימונד עוד כמה משחקים בחוץ על ההתקרבנות והבכי-נהי מקפחים אותי. ואני בכלל רוצה בשביל הקבוצה שהוא יחזור.

  8. בוקר-
    הניקס שמרו עליו מצוין. כל דבר אחר שהיו עושים, היה מסכן אותם יותר. אם היו מנסים לחטוף, זו היתה עבירה, ודאבל טים היה יכול להוביל לסל קל.
    הוא לקח זריקה מאד קשה, וקלע אותה.

    1. הסל הזה אגב, מתחבר למחקרים שעשו, שמצביעים על כך שאין דבר כזה "יד חמה" ואין קשר בין אחוזי הקליעה של שחקן במשחק, ליכולת שלו לקלוע את הזריקה הבאה.

  9. גרין מחזיק את הווריורס בחדשות.חנק, הורחק, חוזר, קופח. הכל סובב סביב גרין.לכל אחד ברור אין לקבוצה שום מסלול לצמרת.יש לה היום רק את קארי,עם שחקן אחד טוב ככל שיהיה לא רצים קדימה.הניסוי להריץ את העסק שנה נוספת לא עובד.התוספת של כריס פול לא מוצדקת פול ממלא פונקציה לא נחוצה בקבוצה, יושב על המשבצת של קארי.
    חסר להם שחקן פנים רציני,חוסם נורמלי.אבל גם אם ישיגו אחד כזה יהיו קצת יותר טובים , כי יש להם המון חורים בסגל.

    1. נכון
      קוסם יש.
      צלף יש.
      מוריד גשם יש.
      פקק יש שלושת רבעי.
      וזה שני שחקנים….
      צריך בריון. צריך פקק.
      לא צריך עוד קוסם.

    2. צודק לגבי כריס פול. סטף ירד ללמטה מ 4 אסיסטים במשחק ! מקום 60 -70 בליגה. הוא למעשה משחק שוטינג גארד כשפול משחק איתו. קליי בנוסף לירידה ביכולת מאבד את המקום הטבעי וכל המערך התפוגג.

  10. לגבי משפחת בול, יש שמועות שכל הסיפור הם נעלי הספורט שהם נועלים .הם מייצגים את ברנד הנעליים של האבא.
    https://www.si.com/fannation/sneakers/on-court/remembering-lonzo-balls-incredible-summer-league-sneaker
    יש ויכוח על הנושא.אישית אני לא יודע אם זו בדיוק הסיבה.
    שני האחים סובלים מפציעות צירוף מקרים?

  11. צפיתי כבר פעמיים רצוף בוושינגטון(מגיע לי פרס).
    אבדיה מצויין – מתחיל להיות קצת פלופר.. הוא מוחלף לא בצדק. לא משהו אישי. המאמן מגיע עם חילופים ורוטציה מהבית בלי קשר למשחק.
    אאוסאר תומפסון שחקן שחקן.- הגנה התקפה אתלטיות(וזה האח הפחות מוצלח???)

  12. דיוויס רכיכה מהלכת.
    בשביל לדעת עם הוא פלופר, צריך לראות אותו משחק.
    רכיכה + בבון זה להרד קור,גדול עלי.

    1. אני דווקא אוהב רכיכות אבל לא כאלה שעברו את השני מטר ועשרה. תן לי רכיכה של 8 מילימטר וקנית אותי במאמר.

    1. פאול ברור של כריסטי היה היה קרוב מאד ( "too aggressive) ונכנס לאזור הבטוח (safe zone) של מיצל עם ניסיון הפרעה (איליגל דפניסיב פוזישן) ואחכ גם היה שפשוף עם התנועת יד לכיוון מיצל (was contact) . לפי הwwe מחייב עבירה ברורה עם אפשרות לבלתי ספורטיבית. השופט שגה מאד בהחלטה שלו ויושעה לאלתר.
      על דונובן גם להיענש כי לא זרק ראש

  13. אם היה קומישינר עם ביצים, דריימונד גרין חוטף עונש על הראיון הזה.
    הוא מעביר ביקורת על הליגה ועל הענישה בליגה. זה אסור וראוי להעניש אותו רק על זה.
    לגבי הטענה שלו שבכל עבירה התנהגות העבר נמחקת – הבלים. ענישה משמעתית, להבדיל מענישה ספורטיבית, מבוססת גם על הפעולה, וגם כהרתעה לעתיד. זה לא נסיון זריקה לסל שהעבירה צריכה להיות זהה. זו עבירה שלא קשורה בכלל לכדורסל. החומרה שלה לא דומה לשום עבירה אחרת, וכל עבירה כזו נבדקת לגופה ונענשת לגופה.
    חלק משיקולי הענישה במקרים של ענישה משמעתית, זה התנהגות השחקן בעבר – והאם ענישה בעבר הרתיעה אותו מלחזור על מעשים לא סופרטיביים שלא קשורים למשחק עצמו. ואם הענישה בעבר לא הרתיעה אותו, יש להחמיר איתו כדי להרתיע אותו בעתיד.
    לכן התנהגות העבר שלו, והחזרה על בעיות משמעתיות זה חלק בלתי נפרד משיקולי הענישה שלו.
    זו בכיינות וחוסר כבוד עצמי. הוא רוצה אותו יחס כמו שהיה מקבל למשל בייבי-פייס טיילר הירו. למה? אין שום הגיון לתת לשור מועד אותו עונש כמו שנותנים לשה תמים.
    כמו שאמרתי, קומישינר עם ביצים אומר – הביקורת על שיקולי הענישה היא עבירת משמעת, והליגה תעניש אותו גם על זה.

  14. דריימונד החל כשחקן צוכשר וחכם
    מאד מנהיג.
    משהו קרה לו בדרך עודף פינוק
    הפך לילד מפונק חסר אחריות .
    זמנו עברבגדול ,
    הדבר הטוב ביותר עבור גולדן להיםרד ממנו לא נשאר שום דבר מדריימונד הישן השכל לא שם .
    הבחור צריך זעזוע .
    רודמן היה לוקח שלוש אליפויות
    עם גורדן ובלעדיו .
    הקבוצה ההיא של שקגו היתה מספיק טובה.
    ג'ורדן לא פחד מאף אחד אך עם רודמן לא העס להתעסק ,במשחק
    מסוים מייקל היה עצבני בטירוף
    ופספס עונשין , רודמן ניגש אליו והכשיל אותו ,בדיוק מה שמייקל היה צריך מישהו שיעיף לו סטירה וירגיע אותו .
    מיד לאחר מכן עבירה על רודמן
    ניגש לקו וקלע את שתיהן נתן למייקל דוגמא מאותו רגע מייקל שיחק אחרת חזר להיות מה שהיה.
    פופ צדק רודמן היה הןרס לו את הקבוצה עם ההתנהגות המוזרה שלו ,על שחקני שיקגו הוא לא השפיע כי אלו היו כבר מגובשים מספיק.
    לקבוצות שונות מתאימים דברים שונים .
    רוי הצימורה התאים פחות לושינגטון ופורח בלייקרס .
    התאמה לקבוצה אחת לא בהכרח
    מתאימה לאחרת.
    מעורב מצוין. הרבה מעל לרמה הממוצעת בזמן האחרון ד"ר .

  15. קליי תומפסון מזכיר בדיוק את ולוורדה אחרי החזרה מפציעת הברך מסימת קריירה .
    ולוורדה חזר ניצח כמה פעמים לקח
    אליפות עולם ועשה רושם שחזר .
    רושם מוטעה לחלוטין .
    שנה לאחריה הפסיד בסיטונות
    בכל המירוצים החשובים לאלה פיליפים למיניהם ,עדיין לקח כמה נצחונות אך במירוצי קטעים
    לא הצליח להתאושש בזמן ליום המחרת .
    בדיוק הסימפטום להגבלה הנובעת מפציעה כרונית.
    קליי תומפסון חזר לקח אליפות
    נראה כאילו חזר אך בפועל הפציעה מגבילה אותו .
    ולכן הוא מתוסכל מה שגורם
    לו לנסות להצליח בכוח .
    התוצאה במקרים האלו תמיד
    הפוכה מהרצוי ,שורה תחתונה
    קליי דועך בהגנה ובהתקפה .
    הדרך היחידה לטפל בשחקן כזה
    להבנתי היא לתת לו לשחקן משחק
    ולנוח בבא כפי שעשו עם קאוואי
    בטורונטו כי הוא נדרש לזמן
    התאוששות ארוך .
    בקשר להתחממות הגלובלית
    בדיוק כמו מגיפת הקורונה
    הזריקות והמסיכות.
    אין התחממות , המסיכות
    מיועדות למניעת זיהום אצל מנותחים ,לא מגנות על אף אחד .
    בקשר לזריקות אם הן כל כך
    מוצלחות ממה ווילי סימס
    נפטר ?

  16. בס"ד
    תודה מנחם.
    אני עדיין מאמין בלוחמים., בתקוה שויגינס יחזור לעצמו, וקליי יתאושש לפחות חלקית.
    בוקר שחקן מצויין, לברון כבר אמר לפני שנתים בערך, שבוקר הוא ירד. Underrated.
    דריימונד גרין, זה מה יש. לטוב ולרע.
    לדעתי, צריך היה לקבל עונש חמור יותר.
    זה לא אגרוף רגעי, הזו חניקה מתמשכת.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט