חם מהתנור: דראפט-מתעדכן כל הזמן/רועי ויינברג

בחם מהתנור הזה יעודכנו כל ההעברות ביממה של הדראפט.

*

הקאבס לא תעביר את הבחירה הראשונה בדראפט, ותחזיק בה עד הדראפט עצמו

*

בעלי הטרייל בלייזרס, פול אלן, ומנג'ר הקבוצה, ניל אולסי, נפגשו עם לה מרקוס אולדריג' ונציגיו בקשר להארכת חוזהו של השחקן. לאולדריג' נותרה שנה אחת בחוזהו, עונת 2014/15, והבלייזרס מעוניינת לתת לו חוזה מקסימום. השחקן קלע 21 נק' עם 10 ריב' למשחק העונה.

*

הבובקאטס יקחו את דאג מקדרמוט בבחירה התשיעית, אם יהיה זמין. אם לא, הקבוצה תבחר בניק שישקאוקאס.

*

רוב הסיכויים כרגע הם שג'ואל אמביד ישחק באחת משלוש הקבוצות הבאות-פילדלפיה 76' (יבחר בבחירה השלישית), בוסטון סלטיקס (השישית) והלייקרס (השביעית).

*

טרייד נוסף, בין הנאגטס והמג'יק: אורלנדו מעבירה את השוטינג גארד, ארון אפללו, לדנבר, תמורת הרכז אוון פורנייר והבחירה ה-56 בדראפט. הנאגטס מרוויחה עומק בעמדת השוטינג גארד, בדמות אפללו המצויין, שקלע העונה 18.2 נק' למשחק ב-43% מהשלוש. אורלנדו קיבלו בטרייד שחקן מבטיח, אוון פורנייר בן ה-21 (לשם השוואה, אפללו בן 28), שקולע העונה 8.3 נק' עם 2.7 אסיסטים למשחק. הטרייד מפנה לאורלנדו מקום תחת גג השכר-כרגע לקבוצה יש 29,519,789 מיליון דולר בסך המשכורות, לעומת כ-35 מיליון דולר שהיו לה טרם הטרייד. למעשה, רק לאל הרינגטון וגלן דיוויס יש חוזה מובטח בקבוצה שעולה מעל 5 מיליון דולר.

*

הרוקטס מפנה מקום בגג השכר-שולחת את הסנטר המחליף, עומאר אסיק, לניו אורלינס, תמורת בחירת סיבוב ראשון מוגנת ב-2015. אם הבחירה של הפליקינס ב-2015 תהיה בין המקום הרביעי למקום ה-19, היא תלך ליוסטון. אסיק העמיד 5.8 נק' עם 7.9 ריב' למשחק העונה, והמהלך נועד, מבחינת הרוקטס, כדי לפנות מקום בגג השכר-הקבוצה העבירה חוזה בשווי 15 מיליון דולר תמורת בחירת דראפט, שעלותה אפסית. הקבוצה מתכננת לפנות מקום בגג השכר להחתמת לברון ג'יימס וכרמלו אנטוני, ולכן צפוייה להעביר חוזה בעלות זהה, של ג'רמי לין. מבחינת הפליקינס (ניו אורלינס), המהלך נועד כדי להציב סנטר חזק לצידו של אנטוניו דיוויס, שישחק כפאוור פורוורד. הטרייד צפוי להפוך לרשמי בעשירי ביולי.

*

לברון ג'יימס, דווין וויד וכריס בוש נפגשו ביום רביעי בערב, כדי לדבר על העתיד שלהם ככדורסלנים. כידוע, ג'יימס החליט לצאת מחוזהו ולהפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל, הווה אומר כי יכול לחתום בכל קבוצה בליגה (כולל מיאמי). בוש ו-וויד צריכים להחליט האם יצאו מחוזם או לא, עד יום שני בלילה, שעון ארה"ב.

*

לכרמלו אנטוני אין קבוצה פייבוריטית, בה השחקן מעוניין לחתום. הוא צפוי לפגוש את יוסטון רוקטס, שיקגו בולס ודאלאס מאבריקס בראשון ליולי, ברגע ששוק השחקנים החופשיים נפתח. למרות השמועות שהבולס היא הקבוצה המועדפת עליו, מקור אמר כי אין לו פייבוריטית ברורה. הלייקרס מעוניינת בשחקן, ובראיינט צפוי להפגש עם אנטוני כדי לשכנע אותו להצטרף ללייקרס. השניים נמצאים ביחסים קרובים. מיאמי עדיין לא דיברה עם השחקן, למרות השמועות על מעבר שלו לקבוצה, לצד ג'יימס, וויד ובוש.

*

ריי אלן לא פורש. הוא החליט להשאר לעוד עונה בליגה, והוא מתכנן להמשיך לשחק עד לסיום העונה הבאה, לפחות, ואז ישקול שוב פרישתו. אלן מחזיק ב-18.9 נק' למשחק (45.2% מהשדה, 40% מהשלוש, 89.4% מהעונשין) ב-1,300 משחקי אנ.בי.איי. יש לגארד צמד אליפויות.

*

הקינגס הולכים להגיש הצעה לאיזייאה תומאס, ובכך להפוך אותו לשחקן חופשי מוגבל, מה שאומר שהקבוצה תוכל להשוות כל הצעה עליו. תומאס קלע 20.3 נק' עם 6.3 אס' למשחק העונה.

*

מנג'ר הראפטורס, מסאי יוג'רי, אמר כי המטרה המרכזית של הקבוצה הקיץ היא להשאיר את קייל לאורי בטורונטו. לאורי הוביל הקבוצה למקום השלישי במזרח עם 17.9 נק' ו-7.4 אסיסטים למשחק.

*

הג'אז הגישו הצעה משווה לגורדון היווארד, מה שהופך אותו לשחקן חופשי מוגבל. היווארד קלע העונה 16.2 נק' למשחק, עם 5 אס' ו-5 ריב'.

*

מספר מקורות אמרו כי אם ג'ואל אמביד יהיה זמין באזור הבחירה השישית, בוסטון תבחר בו.

*

רודי גיי ימשיך עם סקרמנטו בעונה הבאה. גיי קלע העונה 20.1 נק' עם 5.5 ריבאונדים למשחק במדי סקרמנטו.

*

ל-5 קבוצות בלבד יש גישה לתיקים הרפואיים של ג'ואל אמביד-הלייקרס, הקאבלירס, הבאקס, הסבנטי סיקסרס והסלטיקס-כל הקבוצות בבחירות 1-7, מלבד אורלנדו (4) ויוטה (5). קבוצות אחרות, שזהותן לא נחשפה, מנסות לקנות העתקים של התיקים הרפואיים שלהן ושל פרוספקטים (שחקנים שעדיין לא נבחרו בדראפט) אחרים.

*

הניקס והמאבריקס סיימו השיחות בקשר לטרייד עליו דיברנו אתמול-ניו יורק תקבל את ווין אלינגטון, סמואל דלמברט, חוזה קלדרון ושיין לארקין, ודאלאס תקבל 2 בחירות סיבוב שני בדראפט הנוכחי (הבחירה ה-51 וה-34). סביר כי הניקס תנסה להעביר הבחירות תמורת בחירה מאוחרת בסוף הסיבוב הראשון.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 40 תגובות

  1. ניו אורלינס עשו טרייד אדיר. אשיק ודייויס יוצרים את הצמד ההגנתי הטוב בליגה. לגבי יוסטון, נותר לראות מה הם יעשו עם הכסף.
    לגבי אמביד, לא צריך שום מקורות, בוסטון תבחר בו בוודאות אם הוא יהיה זמין.
    אני חושב ששיקגו היא עדיין הפייבוריטית של מלו, אבל אחרי הטרייד של צאנדלר קשה לדעת. פיל כבר מתחיל להזיז עניינים ולא רק מחכה מה מלו יחליט.

  2. הניקס לא משנה מה תקועים עם החוזה של סטודמיאר שאף קבוצה לא תיקח אותו , לעשות טרייד על צנדלר לא היה בעיה והעסקה עצמה טובה למרות שהיה אפשר להוציא עסקה טובה יותר ..

  3. מה הם החוקים בקשר לחשיפה לתיקים הרפואיים ?
    מדוע ל-5 הקבוצות שצוינו ישנה גישה ולא לאורלנדו, יוטה, או קבוצה אחרת ?
    האם כל קבוצה יכולה להזמין כל שחקן למבחנים ולבדיקות, והאם הוא חייב להיענות ?

  4. יש המון זמן עד הדראפט, וכדי להרוג אותו ברכות יש זמן לשיר.
    לא, לא זה.

    אף פעם לא שאלתם את עצמכם מהו הקטע המוזיקלי הפותח את התכנית הנפלאה של ערב שישי, "כאן שם ובכל מקום"?
    הקטע שפתח עבורנו את שעת השקיעה הגדולה בטירונות, באמצע המדבר, כשהשמש יורדת על עוד שבוע מפרך והשבת כבר בפתח…

    ובכן, זה היה pegao, של חוזה פליסיאנו. אז הנה, כמה צלילים שיעבירו לכם עוד שלוש דקות עד הדראפט:

    https://www.youtube.com/watch?v=25bdUv8FqwM

  5. החוזה של אסיק מסתיים העונה לא? אם כן, מדובר בצעד בסדר בסך הכל.

    בכל מקרה, לדעתי ניו אורלינס חייבת להיפטר לפחות מאחד מהשמות הבאים: גורדון/הולידיי/אוואנס/אנדרסון.

    אנטוני דוייס זה הדבר האמיתי ויהיה חבל אם ההנהלה תבריח אותו משם.

  6. טרייד סביר של ניו אורלינס שמקבלים ריבאונדר נהדר עבור בחירת דראפט נמוכה . הבעיה שהם עדיין נמצאים במקום הכי גרוע להיות בו בNBA שזה באמצע וחייבים עוד כמה חתיכות כדי באמת להתחרות במערב . הציוות של אשיק ודיוויס בהחלט גורם לעניין כאשר מדובר ב2 גבוהים מצויינים בליגה שלנו . אני לא ממש מבין את הדיבור הזה של הכסף אצל יוסטון כי הם כבר מנסים להיפטר מאשיק מאז נובמבר אולי .. אבל זה בהחלט מפנה להם עוד מקום כדי להביא שחקן המצויין בשוק החופשי.

  7. מנחם תסביר לי איך אתה לא כותב על המסיבת עיתונאים של דויד בלאט!
    הבנאדם דפק הופעה!!!!
    גם בפורומים של אוהדי הקאבס הרוב המוחלט כבר התאהב בבנאדם

          1. הוא שוטינג גארד מאד מוכשר, צעיר, על חוזה רוקי, ששיחק ממש טוב עבור דנבר בעונה שעברה.

            אפללו יצא מהחוזה שלו בתום העונה הקרובה ואין שום סיבה לחשוב שהיה נשאר באורלנדו.

            פורנייר עדיין יהיה חץום ועל חוזה שול.

            העסקה גם פתחה להם עוד מקום בתקרת השכר.

            טרייד טוב לשתי הקבוצות.

  8. ערב הדראפט הזה הולך להיות היסטורי מבחינת טריידים.
    ישבור שיאים.

    יותר מדי בחירות שלא מתאימות לקבוצות, שמתנגשות עם אג'נדות, שדורשות תזוזה קטנה מאד של בחירות.

    יהיה אשששששששש.

  9. הספרס בונים, כך אומרים, על מיץ' מגריידי במקום 30.
    מנחם טוען שהוא יהיה אחד הטובים שיצאו מהמכללות השנה.
    ביופורד, פופוביץ ומנחם חושבים אותו דבר.

    וואו.

  10. יש טעות עקרונית במה שנכתב כאן לגבי אסיק –

    הוא לא מרוויח 8 אבל נחשב כ 15 כנגד תקרת השכר.

    אלא להיפך.

    המשכורת שלו העונה היא 15 מיליון, אבל הוא נחשב רק כ 8.3 לצורך חישובי תקרת שכר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט