דיון הופס לחג ההודיה: על מה אתם מודים?

מנהג ידוע בהופס הוא לקום לראות משחקים בשעות מוזרות בלילה ולהתלונן באופן קבוע על כל מה שקורה בהם. משריקת הפתיחה למשחק הראשון בעונה ועד להנפת גביע לארי אובריאן אנחנו עסוקים בלבכות על השיפוט, הכוכבים, ההגנות, השלשות, המאמנים, ההנהלות ועוד ועוד ועוד.

הלילה אין משחקים בגלל חג ההודיה האמריקאי – אז הנה עוד הזדמנות להתלונן. אבל אולי ברוח החג הנוכרי נוכל, במקום להרוג טורקי ולנוח (לפחות 4 שחקנים צפויים להתנגד), לחשוב מה טוב בליגה שאנחנו בלב בלי להודות בכך ממש ממש אוהבים. על מה אנחנו מודים שהארגון הנקרא NBA מביא למסך הקרוב למקום מגורינו לילה, לילה?

זה לא חייב להיות שחקן או ארגון אלא יותר תופעה או מגמה המתרחשים בליגה. אז על מה אתם מודים?

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. אל מה יש להודות?

    לפני ומעל העל, על זה שהליגה מכניסה לי עניין צבע וכיף בימים באמת קשים. מחשבות על סוגיות שברומו של עולם כמו איך פורזי יסתדר עם טייטום ומי ישמור שם כשסמארט וגרנט עזבו, לפעמים -רק לפעמים – משכיחות את מה שעובר על כולנו כרגע. לפחות אצלי.

    על הדיונים בתגובות, שנותנים לי הזדמנות להראות לכולם איזה חכם אני (מינסוטה אמרתי לכם! בן סימונס עוד לא התייאשתי! ). בבית עם אשתי זה עובד לי פחות.

    על מזלי הטוב שכילד בחרתי בלארי ולא במג'יק, מה שהוביל לשנים של קבוצות סימפתיות והמנעות מאהדת טיפוסים דוחים כמו קובי או לברון.

    על שמצאתי את האתר הזה לפני 11 או 12 שנה. הוסיף לי הרבה עניין וצבע לחוויית הנבא שלי. יותר מעניין מהמשחקים עצמם.

    בעיקר להודות לעושים במלאכה, מנחם, עמיחי, גילרי, וכל השאר. מגיע לכם תואר אבירות, לא פחות.

    1. מצטרף למה שאמרת במיוחד על מיניסוטה הקבוצה היחידה בליגה נמצאת במקום הראשון במערב כרגע ושאתה היחיד שהאמנת בה וזה מוכיח שאתה מאוד חכם.

  2. אני מודה שהליגה הכי מסריחה מאי-פעם.
    ועדיין, מספק עניין, ובידור ואסקפיזם, גם בלילות שהשלפוחית מעירה ולא חוזר להירדם.
    מאוד כיף להתעסק בטפל בשיא הרצינות.
    והכי הרבה תודה למנחם, ולצוות, על האתר.

  3. עדיין ההצגה הכי טובה העיר. לא מבין באמת למה נורא מסתבכים בשיפוט. יכול היה להיות הרבה יותר פשוט. לא לתגמל פלופים, לא לשרוק על כל שטות, ומצד שני להעניש כל עבירה שמסכנת. והייתי מרשה ריוויו רק על דברים כאלו.

  4. לליגה ובמיוחד לכותבים פה באתר על האסקפיזם.
    לסיקסרס על זה ששנים לא משעמם אצלנו.
    לקליפרס שלקחו את הארדן ולא ביקשו פיצוי אלא ההפך.
    ללברון, שמצליח להיות הנבל של הליגה כל כך הרבה שנים. הרי מילים נשפכו, כפרים הוקמו והוא עדיין שולט ברמה בקבוצה אחת לפחות. מלך.
    ולבסוף מודה אני על משחקי הצהריים של יום ראשון
    🤣

  5. שאלה מעולה לדיון.
    אבק הכוכבים של הליגה ברמה אחרת משאר הליגות בכדורסל או מיתר ענפי הספורט האחרים. (יש הטוענים שביורוליג משחקים עם הלב והנשמה, אבל גם מי שטוען זאת נרדם בכורסא שהוא צופה בליגה הזו לעומת הNBA).
    האמריקאים יודעים לעשות שואו וזה דבר שעוטף יופי יופי את המוצר.
    אני באופן אישי חולה סטטיסטיקות ויכולת מדידה אישית של כל שחקן, אז הNBA מתאים לי כמו כפפה ליד.
    כל השיקוצייאדה וכל הדאווין של השחקנים מביא איתו סיפורים בלי סוף. גם רפי ההבנה שיש בליגה מוסיפים הרבה קיסמים למדורת הליצנים הזו.
    הטריידים בשבילי מעניינים לפעמים יותר מהמשחקים עצמם (מה שאין בליגות אחרות).
    האתר הזה (שמנחם ועמיחי האדירים בראשם), כל כך כייפי ושנון. שילוב של המון דיעות וגישות שונות עם הרבה הומור, שהמאפיין המרכזי של כל אנשי האתר הוא אהדה צרופה לNBA, יוצר את האתר האיכותי המקצועי והמהנה בארץ.
    המלחמה הקשה הזו ממחישה בדיוק מדוע הליגה הזו כל כך חשובה. היא כאילו מכניסה אותך למקום אחר, כאילו במנותק מהעולם החיצון, מספקת לך את מנת ההנאה היומית שלך, גם בימים פחות נעימים.

  6. מעל לכל אני רוצה להודות לגיימס נייסמיט (המקורי, לא השחקן הנוכחי). כדור, סל של תפוחים וכמה חבר'ה. זה נשמע פשוט, אבל אותי זה מרתק כבר 40 שנה. לשחק, לראות, לקרוא על, אין כמו הכדורסל.
    וכמובן, אני מודה על (ול…) מנחם. בלעדיו לא הייתי שומע על הnba, בלעדיו לא היינו נפגשים פה כל ערב

  7. אני מודה לכם, עליכם, על כולכם. שהכנסתם לחיים שלי ללל, טנש, טיטולים, עגלות, מכונות כביסה ועולם שלם של מושגים מפגרים שעושים את כל העסק הזה של כדורסל מעולם אחר מכיתוב מהבהב בשחור לבן למשהו הרבה יותר צבעוני. על המוזיקה והכתיבה המדהימה שלכם. על היכולת לשלב את החיים האמיתיים שלנו בפנטזיה האמריקאית והנכונות להצביע על כל מה שמזויף בה, על הפצצות והדגים וכל הבלאגן שאתם עושים לי בחוף. רק אהבה ותודה מהצד שלי

  8. אני מודה על האפשרות לראות ולכתוב שוב ושוב על הכדורסל הטוב בעולם, ובעיקר על הזכות להיות חלק מהאתר הזה, על מנחם וכל העורכים, הכותבים, המגיבים והגולשים

  9. מנחם תודה .אין הרבה מה להודות בימים החשוכים שעוברים עלינו בחור המסריח והאהוב הזה שנקרא מדינת ישראל אבל אם להודות על משהו אז אני בהחלט מודה על זה שהליגה הנפלאה הזאת קיימת ועל זה שהאתר הזה קיים כי בלעדיו הייתי צריך להיות בוואלה שזה סוג של אסון שיכול להתרחש בחייו של כל אדם שפוי/לא שפוי. אני מודה לך במיוחד ולצוות הכותבים המעולה בראשות עמיחי ובכלל לאתר הזה. אני חושב שהליגה נפלאה מזל שיש אותה ולא צריך להסתפק ביורוליג ובחולוניה.
    אני מודה במיוחד לאברי שיצא הכי חכם בעולם ומכולם על זה שהימר על מיניסוטה. עוד חסר שבן סימונס יקלע גם איזה שלשה במקרה ואז הוא יצא גאון לגמרי ואני מודה שזה תרחיש מפחיד.
    אני מודה במיוחד לשמעון לגילרי לאשך ולמומי שהופכים את החיים למעניינים יותר.
    שבת שלום לכולם בתקוה לימים טובים יותר ושיצא להיות פה יותר הארועים גרמו לי לדפוק הרבה נפקדויות מפה לאחרונה (תקופה מסויימת אפילו הייתי עריק).
    שבת שלום.

  10. אני מודה
    1. שאני עדיין מוצא קצת בשר לצרוך בתוך הרקב הכללי של הWWE.
    2. אומר תודה על הפרישה הקרובה של הבבון,
    אם יפרוש מהר סבבה. אם ימשוך עוד קצת,יסריח ונהנה מזה גם. זה WIN WIN אמיתי
    3. מודה לעצמי כשהבנתי לפני שנים לאן הליגה המג'עג'עת הזאת הולכת, הפסקתי לאהוד קבוצות.
    אני אוהד חוכמה,שיטה,הגנה(טפו טפו) מנהיגים. יש כמה קבוצות כאלה כל שנה(תודה על זה)
    4.לפעמים אני מודה על הבזזים ועל היופי שתוחבים לנו בפנים בניגוד למי 2 חחחחחח
    5. על כל נפילה חזקה במדרון של שיקוץבWWE אני אומר תודה 3 פעמים ומדליק קטורת.
    6. אומר אמן כל פעם שאני רואה את דה-שוט מעיף את צוות טנש איתו כל הדרך,והוא עוד מחייך הכי קורע אותי.
    יש קצת היגיון בשיגעון חחחחחחח

  11. האמת אני הכי מודה לאתר הזה,למנחם שקנה אותו מהצעירים והרים את הופס חזק.
    על הצוות הנהדר שמריץ את האתר כבר שנים.
    אני באתר הזה התחלתי עוד בימים שמנחם היה כותב אורח ולא הבעלים.
    1998 חחחחחחחחחח
    פאק אני זקן.

  12. אני מודה על כל רגעי הקלאץ. סלי ההכרעה על הבאזר. הקבוצות נלחמות לסגור הפרשים על דקת הסיום. זה למה אני אוהב ספורט ⚽.

    אני מודה לכל הגולשים שיודעים לשים אותי על הגריל ולא מפחדים לעלות על הגריל בעצמם.

    ואני מודה לכל הקוסמים. קיירי, פוקס, ג׳וקר, דיימו, לברון, קרמיט וקארי סטפ בזכותכם כדורסל היום הוא בשיא כל הזמנים.

  13. מאחר ואני חי רחוק, אז התודה הראשונה שלי – ואני בטוח גם שלכם – היא לצבא ההגנה של ישראל.
    מבחינה אישית אני מודה לרופאים, ואולי גם לתאוות החיים שלי (שהרופאים מחשיבים לסיבה מס' 1) שנשארתי בחיים אחרי שתי התקפות לב, אחת דום לב, והשנייה כיס הלב שהתמלא כולו נוזלים והדופק בקושי הצליח לתפקד עד שהוא ירד ל-35 פעימות לדקה.
    אני מרגיש היום מצויין, התחלתי להתאמן, והחשק לכתוב חזר לי (בחודשים האחרונים לפעמים הכרחתי את עצמי לכתוב).
    בקשר לכדורסל, אני מודה שעדיין בגיל 86 האהבה ל-NBA עדיין קיימת. לפני 65 שנה ראיתי אישית את משחק הנבא הראשון שלי, ומאז נוצר קשר נפשי חזק הקיים עד היום.
    מבחינת האתר, אני מודה לכל הכותבים שכולם מתנדבים ללא SCHEDULE לאף אחד (מלבד דור בלוך…אבל הוא יצר את ה-SCHEDULE הזה בעצמו ולעצמו), וכולנו חייבים לו תודה גדולה. תודה מיוחדת כמובן לכל הכותבים המתנדבים, אבל מעל כולם עמיחי העורך (המתנדב כמובן) המשקיע ותורם כאילו הוא כאן במשרה מלאה. ניחשתי נכון בקשר אליו כשבגיל צעיר (20 או משהו כזה) בקשתי ממנו להיות עורך האתר, ההחלטה הטובה ביותר שלי באתר. רק לציין שרועי ויינברג היה עורךמ האתר אפילו בגיל צעיר יותר.
    ותודה גדולה לכל מגיב וכל קורא, כי בלעדיכם לא היה אתר.
    תודה!

    1. התודה מגיעה לצבא על ההתקפה אך בתפקיד הבסיסי של הגנה על אזרחי ישראל הוא נכשל בשמחת תורה האחרון. והיה שם מחדל על מחדל על מחדל:
      1. המחדל הראשוני הוא ההומניות כלפי שונאינו והמעוניינים להשמידנו והכלת הטרור ולחשוב שאם ניתן תנאים יותר טובים לאסירים אז הם יהיו יותר טובים במקום להבין שכל גורם טרור שרוצה לפגוע באזרחי ישראל צריך להשמידו בתחילתו ולא לתת לו לגדול ואז הרבה יותר קשה לפגוע בו והיה צריך להשמיד את החמאס בראשיתו כשלא היו לו עשרות אלפי חמושים ואלפים רבים של טילים ושליטה על שטח הרבה יותר גדול והרבה יותר אזרחים מסביבו.
      אמנם הייתה אפשרות לחסל את החמאס בראשיתו בעזרת מודיעין שהושג ע"י הטלטולים אך בג"ץ פסל את הטלטולים ברחמנותו על מחבלים צמאי דם יהודי על חשבון ביטחון אזרחי ישראל. ואמנם עדיין אפשר היה להשמיד את הארגון בפעולה צבאית ע"י השמדת כל השטח שבו שלו חמאס על כל מה שהיה בו כי גם לפי החוק הבינ"ל שטח אזרחי שמנוצל ע"י גורמי טרור לפעולות טרור, הוא מטרה להפצצה ע"י הנפגעים מהטרור. וכן בג"ץ פסל בהמשך את נוהל שכן ופגע בכך במלחמה בטרור וסיכן חיי חיילים ואזרחים ונרצחו חיילים ואזרחים בגלל החלטות כאלו של בג"ץ שמרחמים על אכזרים ובכך מתאכזרים לרחמנים. וכן התפיסה שהחמאס מורתע בגלל המבצעים הצבאיים שהיו לפניו להסדרה במקום להבין שארגוני הטרור האלו שמעוניינים בהשמדת ישראל שנאתם החולנית ביותר לא נותנת להם להיות מורתעים כל עוד הם חיים ומסוגלים לתפקד.
      וכן התפיסה של שתי מדינות לשני ימים כי אנו חייבים להם על הכיבוש, גם היא גרמה לכך שלא נלחמו בטרור כראוי כי זה בגלל הכיבוש, אך טענה זו היא שקר גם בגלל שהשנאה ליהודים והרצחנות כלפיהם החלו הרבה לפני 67' וגם לפני 48' בכל מיני פרעות/מאורעות ורציחות והם לא מעוניינים בשלום עם ישראל והיהודים ואינם שונים מיחס הנאצים ליהודים והם מדברים על פלסטין בין הים התיכון לירדן (שהיא עצמה בדיה כאמור להלן) ומשמעות הדבר שהם מעוניינים בהשמדת ישראל ולא בשלום עימה וזה כולל את אנשי הרש"פ שכל השנים משלמים לרוצחי יהודים ובבתי הספר של הרש"פ מחנכים לשנאה ליהודים ומכניסים זאת לספרי הלימוד כמו ספירת שאהידים בלימודי חשבון ולמשל אחרי הפיגוע במתחם שרונה בת"א התייחסו בכלי תקשורת של הרש"פ למתחם כשטח כבוש, ולכן מדינה ערבית בלב הארץ תהיה מדינת טרור שגבולותיה קילומטרים ספורים מגוש דן והדרום והשפלה, וגם כי אין כאן מלכתחילה כיבוש כי טענות הערבים הם שקרים מעולם לא הייתה פלסטין שהערבים טוענים שנלקחה מהם והם לא שלטו אף לא בחלק מן הארץ ואף בקוראן כתוב שהארץ של היהודים ואין בו כל אזכור של חשיבות בארץ למוסלמים ולא כל אזכור של ירושלים, ואל אקצא בקוראן הוא מסגד בחצי האי ערב וזמנו של הקוראן הוא בשליש הראשון של המאה השישית לספירה (מוחמד מת בשנת 532) ואל אקצא בירושלים נקרא על שמו ונבנה בין סוף המאה השביעית לתחילת המאה השמינית (אאל"ט מדובר בשנים 713-694) וזה מוכיח שהערבים משקרים ושונאי יהודים בגלל שהם יהודים ושונאי מדינת ישראל בגלל שהיא מדינת העם היהודי כמו שהם מכחישים את הקשר היהודי לארץ ולירושלים ואת קיומם של בתי המקדש ואת השואה ועם כאלו לא יכולה להיות אפשרות לשלום וכאמור 5ין כל הצדקה לחלוקת הארץ, וכן כל הלאומיות הערבית היא המצאה כדי לפגוע בהתיישבות היהודית בארץ כפי שהצהירו מנהיגים ערביים במשך השנים בתקשורת הערבית והבינ"ל, ולכן אישים מוסלמיים שאינם שונאי יהודים כמו האימאם עבדול האדי פאלאצי מאיטליה תומכים בבעלות היהודים על הארץ כולל ירושלים כולה ובכללה הר הבית.
      ולכן השטחים האלו אינם שטחים כבושים אלא לב ארצנו ומולדתנו והבסיס לקשר שלנו לארץ לפני כל חלק אחר של הארץ, כולל גוש דן. ולהפך, אם הערבים היו שולטים כאן אז היה כיבוש לא מוצדק.

      2. המחדל השני שהוא מחדל על מחדל על מחדל הוא שהיה את כל המידע המודיעיני להבין שהחמאס אינו מורתע שהחמאס ומתכנן לפשוט על יישובי עוטף עזה והסביבה ועל בסיסים צבאיים בסביבתך:
      גורם אזרחי שהיו לו אמצעים להאזין לחמאס וקיבל אישור התריע כבר מתחילת האימונים של החמאס לך י כמה שנים שהוא מתאמן לקראת פשיטה על יישובי העוטף והאישור שלו הופסק כחמישה חודשים לפני הפשיטה הברברית כי לא ר ו שיזרע בהלה במקום להבין שמידע כזה אומר בוודאות שהחמאס אינו מורתע ובמקום להפסיק את האישור שלא יזרע בהלה היה צריך להודות לו על האישור ולפעול בהתאם למידע זה;
      וכן תצפיתניות התריעו על אימונים של החמאס ויש לחשוד שהוא מתכנן מתקפה והן ננזפו וראינו שאם לא יפסיקו יעלו אותו למשפט;
      וכן לגורמי מודיעין בצבא היו ידיעות ברורות שהחמאס מתכנן פשיטה על יישובים לבסיסים כנ"ל אך הבכירים יותר אמרו שזהו תרחיש דמיוני כי אין לחמאס את היכולת לעשות זאת וקצינה אמרה שזה יכול להיות מחדל כמו במלחמת יוה"כ אך דבריה נפלו על אוזניים ערלות במקום שהבכירים יבינו שהידיעות הברורות האלו אומרות שהתרחיש הזה אינו דמיוני וחמאס מתאמן על פשיטה כזו וצריך לחשוש שהוא יכול לעשות זאת כי בחיי אדם לא לקוחים כל סיכון;
      וכן בזמן אמת לפנות בוקר של שמחת תורה האחרון החיישנים התריעו פעמיים על התקרבות לגדר ורק אחרי הפעם שנייה הייתה התכנסות של בכירי המודיעין והוסכם שבבוקר יבדקו את העניין במקום להבין שעכשיו יש חשש לפעולת טרור וצריך לפעול עכשיו.

  14. דבר ראשון אני מודה לכל הכותבים שמסקרים כאן באתר באופן סופר מקצועי. כיף להכניס את הופס לאתרים הקבועים שלי בבוקר.

    דבר שני אני מודה שהקריירה הספורטיבית של קוואי נגמרה ברגע שהוא עזב את טורונטו. קרמה איז א ביץ'.

    ודבר שלישי אני אודה לאטלנטה שרצה צמוד צמוד לתחזית שלי בפריוויו שלה לעונה.

  15. 1. מודה לאנשים באתר שמביאים מגוון דעות על כדורסל ועל החיים. אתם אדירים.
    2. מודה על זה שאלו היו שנים מצוינות של הווריירס. חלום ילדות שהתגשם לי מאמצע שנות ה-30 עד אמצע שנות ה-40 של חיי.
    3. מודה על כל השחקנים המדהימים שחזיתי בהם לאורך חיי ועל מהלכים יפים. בראשם כנראה סטף קרי אבל לא יכול לשכוח את מג'יק, לארי וג'ורדן (בסדר הזה, אגב). גם על כמה גדולים שלא זכו באליפות וגם על אלה שהיו יריבים מרים (לברון) לשחקנים שאני אוהד או קצת "נבלים" ועדיין מדהימים (קובי ולפניו אייזיאה למשל) ופשוט דואגים להפוך את כל חוויית הצפיה ליותר כיפית

  16. אחרי שאני מסיים להודות למנחם, עמיחי וכל הכותבים פה באתר, על אתר שפועל גם כשאין ליגה, על דיוני כדורסל (אבל לא רק) בתגובות.
    אז אני מודה שלפעמים יש כדורסל מעולה (בפלייאוף) על יוקיץ אחד נפלא, על סטף שתמיד כיף לראות, על ג'ימי שסוחב את הנגרים שלו לגמר.

  17. מודה על האתר הנפלא הזה, שמספק כתיבה בעברית עם רמות ניתוח, עניין וצבע ברמות הגבוהות ביותר, והכל בהתנדבות. תודה לכם, עורכים, אנשי צוות, כותבים, ומנחם אחד שמתחזק את האתר מכיסו.

    מודה על זה שגם כשאין כדורסל מישהו כבר ימצא איזה פוסט לכתוב ויהיו לו איזה מאה תגובות.

    מודה על כל המגיבים שעושים את האתר למעניין וחי.

    מודה על רובינסון וטים דאנקן. מודה כל פופ. מודה על וומבי. שוב יש אור בקצה המנהרה.

  18. אני מודה על האפשרות לכתוב על ספורט בציבור, עבורי זה לא פחות מחלום ילדות שהתגשם, ולקבל את ההד גם אם כותבים על קבוצות ושחקנים פחות בולטים ותקשורתיים בליגה, האתר נותן מקום לכולם. אני מודה גם על הפוטבול והבייסבול באתר שהם באמת ברמה הכי גבוהה שיש בעברית.
    ומודה על זה שבליגה שמקדשת אתלטיות והיילייטס, יש מקום גם לשחקנים כמו קארוסו ומקונל.

  19. תודה עיקרית למנחם שאני קורא אותו ,בעיתונים השונים, הרבה שנים לפני שהמציאו בכלל את האינטרנט…..והוא שחיבר אותי לליגה בתקופה שראינו נבא בערוץ המידל איסט כל שבת באחת בצהריים.
    תודה לכל הכותבים הנפלאים שבכל פעם מחדש אני משתאה לנוכח היקף הזמן שהם משקיעים בכתבות וגם בתגובות.

    התגובה הזאת לקחה לי 3 דקות להקלדה אז לא מבין בכלל איך אתם מוציאים כתבות מלאות בנתונים…

  20. מודה קודם כל לדוק. בהפרש קטן אחריו לצוות העורכים/כותבים.
    וכן למגיבים מאוד מקצועיים ברובם, הרבה פעמים אתה למד מתוך התגובות , פרטים ועובדות חדשות.
    חלק מהתגובות הן ממש מיני כתבות.
    וכן האפשרות בימים קודרים אילו להכנס ולו לזמן קצר לעולם אופטימי יותר.

  21. פוסט אדיר עם תגובות אדירות.
    אני מודה על כל האהבה שיש פה, הפרגון, החברות, והאהבה למשחק ולשחקנים.
    מודה כמובן למנחם, עמיחי, רון, כל הכתבים המגיבים והעוסקים במלאכה.
    מודה לשגב שהכיר לי את האתר.
    מודה למגיק, קארים וכל צוות השואו טיים שסחפו אותי לעולם האן.בי.איי.
    וגם לשמות של חלק מכם שמעלים חיול על פני – אשך טמיר המקורי, למשל 😂🤷🏻
    ולהודיה אחרת שאי אפשר בלעדיה בימים אלו – מודה לכל מי שמגן על עמנו וארצנו, ומודה על ימים ללא מלחמה.

  22. אני מודה למנחם ולצוות הופס – קשה לי לדמיין את עצמי צופה בליגה בלי הופס.
    אני מודה לכל המגיבים – התגובות הפכו לחלק בלתי נפרד מהמשחק.
    אני מודה – כמו רבים וטובים כאן מעליי – על האסקפיזם. זה כבר נהיה מעבר לכך, סוג של התמכרות.
    ומעל הכל אני מודה על כל כמות הכישרון והעבודה הקשה שהשחקנים מביאים אל המגרשים, ערב אחרי ערב. נכון, זה עטוף בשכבות רבות של סוואג ובולשיט – ועדיין – מתחת להכל יש מהלכי כדורסל שפשוט לא מהעולם הזה. אי אפשר שלא להתלהב.
    ותודה מיוחדת לדוקי פופרס ראש הכפר מגדל הנקניקיות הגרמניות – יש כאן מגיבים נוספים שאני מת עליהם – אבל פופר הוא רומנטיקן חסר תקנה, האחרון שנשאר לנו (ביחד עם שלמה ארצי חחחחחח ווינק ווינק).
    נ.ב.
    (אברי, מציע לבדוק באלגוריתם של גילרי, לדעתי עליתי על העגלה של מיני לפחות ביחד איתך…)

        1. לא ראיתי…
          טמיר ושמעון מבחינתי אתם לגמרי בדרגת דוקי פופר
          תודה על התגובות והפוסטים שלכם. יור דה רייל אמ וי פי…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט