מעורב הופס ליום חג ההודיה: מרקט (4) גוברת על קנזס (1) 59-73, וקטע מהעבר: האם קובי החטיא בכוונה? / מנחם לס

  1. לא, אני לא הולך להתחיל לכסות מכללות, אבל רק הפעם: מרקט (4) גוברת על מספר 1 במכללות קנזס

במחצית השנייה מאמן מרקט Shaka Smart רץ לאורך הקו מוכן לקרב אגרופים לא חשוב נגד מי – עדיף מאמן קנזס בילי סלף. אבל במשחק עצמו הוא היה מחושב ויעיל כשקבוצתו מרקט – רביעית במכללות -גוברת על קנזס 59-73 בטורניר הכדורסל במאווי, הוואי, והכל לעיני בוגר מרקט מס' 1 דוויין ווייד היושב על ספסל מרקט.

המאבק בין שתי המכללות מהטובות ביותר בכדורסל הפך לחד צדדי כשהגולדן איגלס ממרקט (0-5) הובילו משך כל המשחק מלבד 22 שניות בהתחלה. אוסו איגודרו – אמריקאי כאברהם לינקולן, ששמו ניתן לו ע"י הוריו הניגרים – הוביל את כל הקלעים עם 21 נקודות.

הלילה מרקט משחקת נגד מס' 2 במכללות, פורדו.

2. כמה לקחים מנצחון אורלנדו – הפתעת העונה? – על טורונטו ב-19 נק'

לכתיבת הקטע הזה נעזרתי בפוסט -https://clutchpoints.com/magic-news-3-takeaways-from-dominant-in-season-tournament-win-vs-raptors, אבל, כרגיל, אני מתחיל בשימוש בתמונות, ברעיון הכללי, ואז אני יוצא לדרך לבדי.

אורלנדו מג'יק ניצחה את טורונטו 107-126 והיא נראית לי כאחת הקבוצות החזקות בליגה, כולל הסלטיקס והנאגטס. היא בינתיים עם רקורד של 1-2, אחרי הנטס והסלטיקס, אבל זה רק ב-י-נ-ת-י-י-ם.

היה זה נצחונה הרביעי הרצוף של המג'יק, והיא עם רקורד של 5-9, פתיחה שלא הייתה להם מעונת 2011-12. הופס אינה המקום היחיד ביוניברס המכסה את המג'יק. לפתע הם הפכו נושא לשיחה, והם בתוך העניינים כאילו היו מינסוטה וולבס או בוסטון סלטיקס.

ישנם כמה גורמים שהפכו את אורלנדו מג'יק לנושא שיחה חשוב לראשונה מאז תקופתם של שאק ופני הרדאוויי בקבוצה

א) המשחק המעולה של ג'יילן סאגס

ג'יילן סאגס, פרודוקציה של אונ' גונזגה ובחירת דראפט חמישית של המג'יק ב-2011, ממשיך להיות שחקן מפתח את המג'יק. נגד טורונטו הוא קלע 18 נקודות ב-6 מ-10 (כולל 2 מ-4 מהטריי). הוא יושב על ממוצע של 16.1 נק' עם ממוצע של 45% מה-3. ה-2.5 גניבות כדור למשחק שלו זה בונוס נפלא.

אל תאמינו לו כשהוא אומר שכל מה שהוא רוצה להיות זה "DAWG" והוא מסביר שהקבוצה כל כך מיוחדת שאין עליו לעשות כל דברים שהם 'קרייזי'. "כל מה שעלי לעשות זה לשחק חזק ולהיות עצמי".

ב) ההגנה המעולה של המג'יק

ההגנה של המג'יק הפכה לשם דבר בליגה, כמו שאומרים החברים שלי מדלית אל כרמל. נגד הרפטורס הם הכריחו 23 איבודים, כולל תריסר גניבות. גוגה ביטדזה גנב שניים, ולקינוח חסם 5.

המאמן ג'מל מוזלי אמר: "ההגנה שלנו היא ה-IDENTITY שלנו. זה מה שאנחנו. אנחנו רוצים להיות בין חמשת קבוצות ההגנה הטובות בליגה ובינתיים זה מה שאנחנו עושים!

הספסל המעולה, אולי, בכל הליגה

Cole Anthony scoring in the Amway Center

קול אנטוני…מוריץ ווגנר…מרקל פולץ…וונדל קרטר…גארי האריס…יונתן אייזיק…ג'ו אנגלס. כולם משחקים – ותורמים – 18 דקות לפחות (מלבד יונתן אייזיק המשחק 13.6 דקות. המאמן המפתיע לטובה ג'מל מוזלי משתמש בספסל שלו טוב יותר מכל מאמן אחר בליגה, והתוצאה היא שהשחקנים מתים עליו ומוכנים לעשות הכל עבורו

לעתים קשה להבחין בין שחקני חמישייה ושחקני ספסל. כולם משחקים. כולם תורמים. ממש קיבוץ ליד דיסני וורלד.

אמש האלופה דנבר הגיעה לאורלנדו. אתם יודעים כבר את התוצאה.

3. לברון קולע את הנקודה ה-39,000 שלו! אפילו האשך משתחווה ומבקש סליחה על כל הרפש שזרק על המלך

זה קרה ביום שלישי בנצחון הלייקרס על הג'אז – קריעה מסיבית של 99-131.

כמובן שהוא העריך את מעשהו בטוויטר הבא (וכן באינסטגרם):

תנו מבט בפרצופו. אני רואה מין שלווה של סיפוק בפניו. לא את הרוע הרגיל שהיינו רגילים לו. ישנם המוכנים לתת לו עכשיו את זר ה-G.O.A.T. אני לא. בעיני מייקל ג'ורדן הוא עדיין הטוב מכולם וכזה הוא יישאר. אבל ייתכן וה-LONGEVITY – אריכות הימים – של לברון, נותנת לו איזה שהוא GOAT שהוא לא 'הטוב ביותר', אלא 'הקריירה הטובה מכולם'

LeBron James continues to make GOAT case

Lakers' LeBron James looking serious

במילים אחרות:

James continues to add impressive feats to his resume. There are still many fans who consider Michael Jordan to be the greatest NBA player ever, but LeBron is adding to his side of the argument. Winning another championship or two would go a long way in making his case though.

Winning is what Jordan fans lean on. So that will certainly be LeBron James' primary goal as his career winds down. And James is confident in this current Lakers team.

4. אין מה לדאוג לויקטור; הוא כנראה גם סוחר טוב

Victor Wembanyama’s debut jersey has sold at an auction for almost $1 million. 

ויקטור וומבנייאמה "נידב" את גופייתו ממשחק האימון הראשון שלו עם הספארס (עבור % מסויים מהמכירה הפומבית שגודלו לא פורסם). המחשבה הייתה שהיא תימכר במשהו מ-$80,000 ל-$120,000). היא נמכרה אתמול במכירה פומבית עבור $762,000.

עם משכורת הרעב לרוקיס, ויקטור נהנה מחתיכת בוכתה של כסף.

5. קלי אוברה התחיל להתאמן עם הקבוצה; בינתיים ללא מגע. יחזור לשחק תוך 4-5 ימים

6. לת'רו הולידיי אין כעסים נגד מילווקי באקס מלבד אחד

"הייתי מעדיף לא לשמוע על הטרייד שלי דרך הסושיאל מדיה!"

7. קטע מהעבר: משחק האול-סטאר האחרון של מייקל ב-2003. האם קובי לא יתן לו לנצח ויקלקל לו אותו?

זה היה משחק האול סטאר האחרון של מייקל ג'ורדן. הוא כבר הודיע על פרישה. בינתיים צמח סופרסטאר צעיר חדש, קובי בריאנט: צעיר סוער, אגרסיבי, מוכשר ביותר, WINNER בכל אבריו. הוא היה גם השחקן שזכה ברוב קולות האוהדים לאול סטאר. היה זה ללא ספק משחק של 'דור הולך ודור בא' .

בתחילת המשחק השניים התחבקו וקובי אמר למייקל משהו שמייקל לא אהב. צלם ה-AP תפס את הרגע המרתק הזה, ומבע פניו של מייקל מראה שהוא לא אהב את מה שקובי אמר לו.

קובי רצה לשמור על מייקל אבל מאמן המערב ריק אדלמן עשה בשכל שנתן לקובי לשמור על מייקל רק בכמה דקות ראשונות ולא יותר.

המשחק מסתיים בזמן החוקי 120-120.

הארכה. המצב 136-1364 שניות לסיום המשחק באטלנטה, מייקל ב-FADEAWAY קולע סל.

המזרח מוביל 136-138. 4 טיקים בשעון.

במשחקי האול-סטאר ישנה מין "הבנה לא כתובה" שקבוצת האול סטאר של המזרח מנצחת כשהאול סטאר משוחק במזרח, והמערב מנצח כשהמשחק נערך במערב.

אבל קובי בריאנט הוא לוחמני מדי מכדי לתת ל'הבנות' כאלה להכתיב לו את משחקו. גם כשנאמר לו שזה משחקו האחרון של מייקל, ו-"לקחת את זה EASY איתו כדי שינצח", לקובי ישנן מחשבות אחרות, ועם טיק אחד בשעון הוא עולה לשלשת נצחון.

ג'רמיין אונ'יל עושה עליו פאול!!!!! אוי ואבוי. 3 זריקות פאול.

בואו נקשיב לוינס קרטר מהמזרח (שויתר על מקומו בחמישייה לפי בחירת האוהדים ונתן אותו למייקל כדי שלא יעלה מהספסל)

"We tried our best," Carter said. "We're yelling 'Stop the game. Stop the game.' Being Kobe Bryant, he probably wanted to win the game."

מאמן המזרח אייזיה תומאס מיד תופס את פול פירס ואומר לו, "רוץ לקובי ותבקש ממנו להחמיץ שני פאולים!"

פול פירס:

"After Kobe got fouled, Isiah Thomas says to me, 'Tell Kobe to miss the free throws.'". I go over to Kobe Bryant. I said 'Yo, Zeke said miss these free throws so he can win.' And the look that Kobe gave me when I said that. I will never forget that. I think a lot of players on the Western Conference can tell you how serious he was about us winning that game."

בשעון טיק אחד. קובי יודע שהוא יכול לנצח עם שלושה פאולים.

הוא קובר את הראשון. 137-138!

הוא קובר את השני!!!~ 138-138!!!!!

הפאול השלישי מקפץ על החישוק מצד ימין, ויוצר החוצה!!!

בהארכה השנייה – היחידה בתולדות האול סטאר, המערב משתלט על המשחק ומנצח 155-145

קובי סרב עד יום מותו לגלות אם הוא החמיץ את הפאול השלישי בכוונה או לא.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 66 תגובות

  1. אחלה מעורב מנחם.
    1. אורלנדו עם הגנה נהדרת, אבל אני בספק עם התקרה של הכוכבים שלה (ואגנר ובאנקרו) גבוהה מספיק כדי להתמודד על אליפות בעוד כמה שנים.
    2. לברון אמור לחצות השנה את רף ה40000 נקודות (במידה ולא ייעדר באופן משמעותי).
    לא רואה מישהו שיכול לעבור דבר כזה. זה בלתי עביר כמו לרדת מ9.58 בריצת 100 מטר שקבע יוסיין בולט.
    ללא ספק הוא בעל אורך הקריירה הטובה בהיסטוריה וטופ 3 מינימום בדיון לgoat גם בקרב אלה שהוא לא כוס התה שלהם.
    3. אוברה יכול לשחק כבר עכשיו, חבל לחכות, גם כך בnba אסור מגע. אילגל קונטקט וכל הבולשיט של השופטים. שישמור עם העיניים כמו שהארדן עושה, את המגע הוא שומר לחשפניות.
    4. אם זה באמת נכון, מילווקי יצאו זבלים. שחקן כזה שהוביל אותך לאליפות והוא דמות כל כך טובה ואתה מסיים בצורה כזו, אז מה נשאר. יאניס גם נראה שלא היה בסדר. הולידיי כמו שהולידיי יודע ייתפור אותך על המגרש, בשקט ובצניעות.

    1. חחח אמת משחקים בלי מגע אז מה הבעיה להתאמן בלי מגע גם?
      מה שאני עד היום לא הצלחתי לפענח זה הצלקות של יוקיץ על הידיים שמורידות בכל משחק ממה זה נגרם מה הוא משחיז אותם לפני כל משחק? הרי אסור בכלל מגע אז ממה זה נגרם?למי הפתרונים?
      אולי באימונים של דנבר מותר מגע?

    2. רק בפיסקה האחרונה לא מסכים.במהלך השנה צצים המון הצעות לטריידים,אפילו אשתו של המנכל מוצעת בטרייד.רוב ההצעות לא יוצאות לפועל.תארו לכם מצב שקבוצה קוראת כל פעם לשחקן אחר ומודיעה לו שיש הצעת טרייד עבורו.זה לא טוב למורל של השחקן,לא טוב גם לאווירה הקבוצתית.
      לא תמיד אפשר להודיע בזמן לשחקן שהוא עבר בטרייד.חוסר הוודאות הוא עד הרגע האחרון.

      1. לא מדובר על הצעת טרייד. ברגע שסיכמו על הטרייד והוא אושר, היו צריכים לעדכן את הולידיי ראשי המועדון באופן אישי. המינימום.
        לעשות טלפון באותו הרגע.

      1. כל כוכבי העל זוכים לכבוד ושרירות שלאצרים לא זורקים.
        בכל מקרה רק כוכב על מהגדולים ביותר יכול היה להגיע לכל ההישגים והנתונים שהגיע עליהם לא בזכות השופטים הוא זכרה בארבע אליפויות עם ארבע פעמים המצטיין של הגמר וארבע פעמים המצטיין של העונה הסדירה ותשע פעמים נוספות בחמישיית העונה הראשונה וארבע פעמים בשנייה וחמש פעמים בחיי שנית ההגנה הראשונה ופעם אחת בשנייה (אם היה רוצה היה יכול להגיע לבחירות נוספות חמישיות ההגנה),
        ולא בזכות השופטים הוא היחיד עד כה שהוביל את שחקני שתי הקבוצות בגמר בכל חמשת הנתונים העיקריים והיחיד עד כה שהשיג ט"ד בגמר,
        ולא בזכות השופטים הוא היחיד עד כה עם ממוצעי קריירה של מעל 27, 7, 7, 1.5.

  2. איזה מעולה הקטע האחרון!
    על אף האישיות הבלתי נסבלת של לברון, צריך להעריך את זה שיוצא לנו לראות שחקן כל כך ענק ולהנות משנותיו האחרונות. גם טום בריידי דוש גדול והוא לדעתי העז של כל הספורט (או הספורט שאני מכיר לפחות).

      1. מעניין.
        סדרת גמר המזרח בשנת 2007, לברון מדיח את טרויט הגדולה
        “We threw everything we had at him,” Detroit guard Chauncey Billups would say of James following the game. “We just couldn’t stop him.”

        1. זה בהחלט היה משחק גדול של השקץ גם שם לא היה דאבל טים יותר מידי אבל כן שמרו והציקו זה היה בעידן לפני ההתנגשות במגינים ויום שהקליעה מבחוץ נכנסה לו.
          משחק כזה יש לו אולי 3 4 בקריירה. השאר זה הכל שופטים מרפקים והרבה הרבה קליר פאת מפני שיבה תקום במיוחד ב8 השנים האחרונות שזה בכלל קומדיה.

  3. אורלנדו מעולים, מפתיעים ומנצחים.
    אבל היי… גם יוטה שנה שעברה התחילו בששון ושמחה
    נראה מה יהיה
    אחלה מעורב
    🙏

  4. תודה על המעורב
    סאגס מצויין השנה. בעיקר השתפר התקפית
    בגלל לילה לבן נאלצתי לראות וושינגטון נגד שרלוט. הבלגן של שרלוט ניצח את הבלגן של וושינגטון.
    ההצטרפות של המכה נשים משדרגת את שרלוט

  5. משכורת רעב לרוקיס , נו מה לעשות כאשר מעלים את מחיר השניצל בפיתה, ושווארמה זה רק ליחידי סגולה. הכי גרוע שגם הקוויאר מתייקר.

  6. הגנה טובה לא באה לבד, היא עבודה של אימון: גם בהיבט המקצועי וגם בהיבט הפסיכולוגי.
    הגנה היא ההתחייבות של השחקן לקבוצה ולאמון שלו בעבודת הצוות בה.
    הגנה היא כלי מצויין לקבוצות מוגבלות משוק קטן שאין בהן HOF נוכחי או עתידי שיכול להוביל קבוצה לשלבים הגבוהים ביותר.
    הגנה היא גם מה שמפריד את הגברים מהילדים – בעונה הסדירה אפשר להמשיך לקטוף פרחים בקליר פאת' ולנופף בסטטיסטיקה מרשימה.
    בפליאוף, ההגנות משחקות על אמיתי ופתאם כל ההארדנים והלוקות לא מצליחים להמשיך לרקוד בלט.
    הקרדיט לצוות המקצועי של אורלנדו מגיע בהחלט.
    יש קבוצות אחרות (שלא אזכיר אותן בשל טענות לכפיות טובה מצידי כלפי מאמן שהגיע להישגים אגדתיים ב- 25 השנים האחרונות), שבהן הגנה היא מילה גסה עד לא קיימת. גם זאת ביטוי לאיכות עבודת הצוות המקצועי כיום!

    1. ראית את לוקה בפליאופים? לוקה לא מצליח לרקוד בלט בפליאוף??? ברצינות ??? חבל שהקליפרס או פיניקס למשל לא קיבלו את הממו שלך שלוקה לא פוגע בפליאוף בגלל ריקודי הבלט שלו

  7. תודה דוק. מעורבב מצוין. אורלנדו מלאה בשחקנים טובים אחרי שנים של בחירות לוטרי גבוהות. שים שם מישהו כמו באטלר והם קבוצת פלייאוף שאף אחד לא ירצה לפגוש

  8. תודה מנחם אחלה מעורב.
    אורלנדו מפתיעה אבל לא לגמרי – כבר באליפות העולם ציינתי את העליונות הפיזית של באנקרו, הם צעירים ואתלטים ויש כישרון. תמיד קשה נגד קבוצות כאלה.
    אפרופו – גם אוק' סיטי נהיו אטרקטיביים (הלב תמיד שם) – כבר לא יודע במי לצפות – סאנס, מיני וקליפס – ועכשיו גם אוק' סיטי ואורלנדו? נהיה צפוף…
    ומילה אחרונה על הסאנס – דברים מתחילים להתחבר, אמנם לא נגד האריות (למעט מינסוטה) אבל אחרי שני הפסדי בית לאריה מסאן אנטוניו – 5 W רצופים זה נחמד. יאללה ביל, הגיע הזמן לחזור.

  9. תודה מנחם.
    אני מצטרף לדברי דה שוט על אורלנדו ובאנקרו, ומוסיף את ווגנר שגם היה טוב באליפות העולם.
    לברון מדהים, הוא עבר את קובי לפני עידן ועידנים.
    אפרופו קובי ומשחק האולסטאר, אין מצב שהוא החטיא בכוונה. א', זה לא מתאים לו, ב', הוא היה רומז שהוא עשה זאת בכוונה, ג', אם הוא היה רוצה לפרגן למייקל הוא היה מושך זמן ולא זורק בכלל ואז גם היה מקבל את הקרדיט

    1. גם בסיום המועד החוקי וגם בסיום ההארכה?
      אבל כן הוא לא היה מחטיא בכוונה בטח כשזה משאיר לו את האחרונה כדי להשוות. בכל מקרה אם היו רוצים לתת למייקל את המשחק היו מספיק הזדמנויות לפני זה.

  10. אני מקווה שהכנסות המכירה הפומבית הולכות לתרומה או מטרה חיובית, אחרת זה מגעיל. לא מבין איך הליגה מרשה לשחקן למכור פריטים כאלה.

  11. תודה מנחם!!!
    אורלנדו מעמידה את חמישיית ההגנה אולי השנייה בטיבה בליגה. בלאק עוד לא מפותח התקפית, אך הוא טרור הגנתי, סאגס הוא טרור הגנתי מהרגע הראשון ופשוט נפצע. השנה הוא גם מראה את הכוח ההתקפי שלו. ווגנר – טרור הגנתי. כשוונדל קרטר יחזור זה עוד אחד כזה, כאשר ג'ונתן אייזיק נותן להם כרגע כ-10-15 דקות למשחק מכיוון שהם שומרים אותו בנייר צלופן. אך גם הוא טרור הגנתי. נשארנו עם פאולו. פאולו שיפר באופן ניקר את בחירת הזריקות שלו אחרי פתיחת עונה מזעזעת והוא לא מכריח עצמו על המשחק במשחקים האחרונים הוא הפך לשחקן מנצח ליד ווגנר. אבל גם הגנתית, הוא משתמש יפה באורך שלו כמגן עזרה לא רע ומשתדל לא לעשות נזק הגנתי. אבל מה שמדהים הוא שפולץ וקרטר בחוץ ושחקנים מהספסל כמו גוגה ובלאק נראים מצויין כאשר קול אנטוני ומו ווגנר זה צמד נהדר להעלות מהספסל (כמו גם גארי האריס). לא יודע כמה רחוק המג'יק יילכו השנה ועדיין לדעתי היו צריכים לקחת קלעי כמו הוקינס בבחירה-11 במקום ג'ט האוורד. ושאלת בלאק/פולץ/סאגס בקו האחורי כשהקליעה מבחוץ לא תעבוד זו שאלה גם אם הקבוצה תעשה פלייאוף. אך ההגנה שלה בינתיים והאכפתיות וההתלהבות של הקבוצה הזו למשחק מדבקת. במיוחד לנוכח פתיחת הרגליים של אטלנטה מאז שהחמאתי לה שסופגת נקודות כמו משחקי אולסטאר

  12. תודה דוק,עונג
    וואו הבבון הרים לעצמו חראגיל לכבוד 3999999. חחחחחחח
    עם חוקי הקליר פס של הWWE של הקירח, מול ההגנות, הרוח, הגבריות, החשיבות של העונה הרגילה, החשיבות כמעט בכל ניצחון,בלי לואד,בלי ויתור על המלחמה בהגנה כ-ל מ-ש-ח-ק! (זה מרגיש כמו תקשורת של חייזרים בהופס לפעמים)
    מייקל הלייקרס\בוסטון של שנות השמונים היו מגיעים הרבה הרבה יותר מהר למספרים חסרי החשיבות של הבולבוס המהלך.
    שיקח כמה שיאי קליר פס\פופו שהוא רוצה,הבולבוס יהיה גואט בשני מקומות ב100% בדיר, ובבית,אם אשתו מוכנה לסבול את הריח🐏

    1. חחחחחחחחחח מה אתה רוצה ילד בן 20. אתה לא עשית בגיל 20? רק לא היית סלבס אז לא פירסמה שזיינה אותך.

      הזכרת לי שקראתי היום שמישהי נזכרה שפעם נהנתה עם אקסל רוז בשנת 89 והחליטה היום שהיה אונס בדיעבד חחחחחחחחח, כנראה צריכה תזרים מזומנים.
      בימים ההם הבחורות עמדו בתור לחדר/קראוון של אקסל כמו שאנשים עומדים בכותל, אני בספק אם אקסל היום זוכר כמה הוא זיין בשנת 89
      אנשים ליצנים תאמין לי

  13. https://www.instagram.com/p/Cz9RcuWpuYs/?utm_source=ig_web_copy_link&igshid=N2ViNmM2MDRjNw==

    https://www.instagram.com/p/Cz9RcuWpuYs/?img_index=1

    מיקל ברידגס על לשמור שחקנים חחח חלק מהאמירות שלו הם יסחטו עבירות חחחחחחחחחח מתי שמעתם לפני 10 שנים שחקני הגנה אומרים את זה על כוכבים? חחחחחחחחחח

      1. 🤣🤣🤣
        יחי הקירח היהודי
        שותק והשיירה עוברת.
        שתחנק הWWE עם הקירח ובעלי הקבוצות.
        מעיזים לבכות על בעיות שדורשות שינויים רציניים והדבילים שמים פלסטר עם חוואיג' חחחחחח

        1. שמעון אם כל "האוהדים" של הWWE היו מרגישים כמונו,לא היה להם מוצר למכור,
          והם היו חייבים לקחת אחריות על הזבל שהם מוכרים(די דומה למה שקורה עם נתניהו הרקוב וחבורת חולי הנפש שלו)
          כל עוד הם מרוויחים טוב,סבבה,לא לעולם חוסן,בסוף הבועה תתפוצץ בריח פיגולים וכל הביוב יצוף חחחחח

          1. אוהדים אמיתיים מבינים. אלה שאתה רואה במשחקים זה סתם סלבס שבאים להיראות דוגמניות אינסטה שמשחפשות היריון מאיזה שחקן, תיירים סינים וכל מיני אנשים שבאים לסלפי, יש מספיק כאלה בעולם אז הם מפוצצים אולמות. נראה לך מישהו שם מבין כדורסל או טקטיקה או אכפת לו מהתנגשות במגן? הוא חושב שזה בסדר וחלק מחוקי המשחק, הם רוב הזמן בפלאפון.

            ההארדקור של האוהדים בדעיכה, כל מי שאני מכיר ומדבר איתו כבר לא רואה WWE בכלל אומרים לי זה בדיחה לא כדורסל שאין בכלל הגנות.

  14. הפסקתי לראות משחקים,נהנה מהבלוגים,חולה על דהשוט בתור נהג טנש.
    5% מהמשחקים במהלך העונה מעניינים אותי ואיך שמתחילים ההצגות והמשרוקיות שותקות,אני סוגר.
    בדיוק כמו שאני סוגר עם בחילה את האנטרנט,כל פעם שנתניהו או אחד הפוליטיקאים מתחילים עם סיפורי פוגי.
    הפסקתי לצרוך דיווחים על ישראל ב100% הרמטי אחרי שהרציחות התחילו.
    מה ששבר אותי סופית שאחרי כל מה שקרה, נתניהו ממשיך (לשלוט חחח) לנהל את ספינת התענוגות שלו.
    כולם שותקים או משתפים פעולה.מדהים ומבחיל.
    העליה לגרמניה היתה ההחלטה הכי טובה של חיי.בחיים לא אחזור לחיות בישראל. מקסימום נעשה עליית המשך לקנדה חחחח

      1. אין צורך,אני צריך שקט ממחמוד הג'וק עד יום מותי(18-25 שנה באופטימיות עצובה)
        גם גרמניה סבבה.
        אז אני לא צועק ברחוב שאני ישראלי (וואו) אני בלנד כלפי חוץ בקטנה עם הגרמנים.
        האמת לא מתקרב לקהילות הישראלים והיהודים מאז שעליתי לפה במקום לקנדה.
        מה שמעניין אותי זה הבן והפרנסה.כל השאר על הפטו

    1. ביבי קומיקאי מס 1 על חשבוננו. כתבו לו איזה נאום ומשפט שהוא התחיל כל הזמן לחזור עליו חחחחחחח

      מרוב שהוא יודע שאיש לא מאמין לו כל יום הוא חוזר ואומר המלחמה תמשיך חחחחחחחחחח (עד שאנקל גו ירים טלפון ויגיד לו דונט)

  15. אוהב מאד את סאגס כי הוא סיפור בצניעות. ציפו ממנו להרבה התקפה כשנבחר גבוה בדראפט, אבל הוא בעיקר תורם כסטופר הגנתי. ההתקפה היא בונוס. בכלל מחבב כמה שחקנים בקבוצה הזאת. לדעתי הפריצה של סאגס תגיע בעונה הבאה.
    .
    אגב, שמועות לא טובות לגבי ג׳וש גידי, כנראה דברים שלא קשורים לכדורסל. אני מחכה לעדכון אז זה על מה שאני יודע כרגע, וכרגע זה רק שמועות.

  16. בס"ד
    תודה מנחם. מעורב משובח.
    לא מאמין שקובי החטיא בכוונה.
    מתחילים יפה, אבל נראה מה מצב העניינים בעוד שנתיים שלוש.
    לגבי לברון, מי " ונא אותו, יש א אותו גם אם יזכה ב 10 אליפויות ויקלע 50,000 נקודות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט