סיקור משחקי יום שני / שקד יעקובי ושחר שרון

עוד שבוע אמריקאי מתחיל לו ביום שני ואיתו הסיקורים היישר מארה"ב. בחוף המזרחי שקד יעקובי בניו-יורק והמצד המערבי שחר שרון ושגב מטוס מהשטח בסן-פרנסיסקו!

דנבר נאגטס(4-10) 107 – דטרויט פיסטונס(13-2) 103

מה שקורה העונה עם השופטים והעבירות הטכניות שנשרקות לשחקנים הן סויגה שמטרידה המון גורמים סביב ה-NBA. לפני פיתחת העונה חודדו הנהלים של השופטים והשחקן שקיבל הכי הרבה תגובות חיוביות לגבי ההתנהלות שלו אל מול השופטים היה ניקולה יוקיץ'. הטכנית השערורייתית הראשונה הגיעה ברבע הראשון, כשברור שהשופט טעה ואפשר לפיסטונס עוד זריקה מהקו ללא סיבה. הטכנית השניה הגיעה בסוף הרבע השני אחרי מחאה כלפי השופטים כשפעם אחר פעם לא נשרקת לזכותו עבירה. למזלו של הכוכב הנאגטס קבוצה מאומנת וחזקה, שידעה להתעלות ולנצח בחוץ אחרי רצף של שני הפסדים ראשון העונה, גם ללא ג'אמל מורי. מי שתפס את עמדת הרכז היה רג'י ג'קסון הוותיק שהתעלה ברבע הרביעי עם 8 נק' ו4 אס' (21 נק' 6 אס' בסה"כ), לצידו KCP תרם 20 נק' משלו. כריסטיאן בראון הוסיף 15 נק' מהספל ונראה כמו תחליף ראוי לברוס בראון שעזב לאינדיאנה. פורטר ג'וניור סיים עם דאבל-דאבל של 14 נק' 11 אס'. ארון גורדון היה נגיעה מטריפל-דאבל ודאג להיות ה-hub של הנאגטס בהיעדרו של יוקיץ' וסיים עם 11 נק' 7 אס' ו-9 ריב'. מהצד השני קייד קונינגהם היה טוב עם 27 נק' ו-9 אס'.

מיאמי היט(5-9) 118 – שיקגו בולס(10-5) 100

אחרי שהבולס עצרו את הריצה של מיאמי במרדף אל עבר הגדולות במזרח לפני יומיים במשחק הנקמה על משחקי הפלי-אין בשנה שעברה, נפגשו הקבוצות הלילה שוב אך הסיפור היה אחר לגמרי. מהרבע הראשון היה ברור מי הקבוצה הדומיננטית יותר וגם בערב ללא טיילר הירו, כשדאנקן רובינסון קולע 6-9 ל-3 (22 נק') קשה מאוד לעצור את ההיט שקלעו 49% אחוז ל-3. אדביו(23 נק' 6 אס' 11 ריב') המשיך בכושר המצוין וחצי מרחק שלו בנוסף לשלשה של רוביסנון על הבאזר העלתה את ההיט ליתרון 12-2, 3 דק' מהפתיחה. הבולס חזרו הרבה יותר מרוכזים מהטיימ-אוט אבל הההיט השמיכו לרוץ ולא לתת לבולס לחזור למשחק. ברבע השני היה זה דווקא הרוקי של ההיט האקז, שנהל את המשחק אצל הספסל של ההיט בהיעדרו של הירו וסיים את המשחק עם 19 נק' ב 13-8 מהשדה. שתי שלשות רצופות של לאב פתחו את הפער ההיט ירדו למחצית ביתרון 65-53. המחצית השניה החלה עם המו לחץ מצדם של הבולס שכבר צמצמו את ההפרש ל-3 בלבד, אך האופי והנסיון של ההיט אפשר קור רוח ובריחה נוספת שממנה הבולס כבר לא חזרו עד לסיום. ג'ימיי באטלר הוסיף 16 נק'. אצל הבולס היו אלו קובי וואיט 20 נק' וניקוליה ווסוויץ' 18 נק' שהוביל את הקבוצה.

שארלוט הונטס(9-4) 121 – בוסטון סלטיקס(3-11) 118

הפסד מפתיע של הסלטיקס בשארלוט הגיע דווקא במשחק בו טייטום קלע 45 נק'. מהצד השני למלו רקד על המגרש עם 36 נק' 8 אס' 9 ריב', והזכיר במעט את הלמלו בול שציפינו לקבל מתחילת העונה. הסלטיקס כבר הובילו ב-18 נק' במהלך המחצית הראשונה אך ריצה של ההורנטס לקראת סיום המחצית הורידה את ההפרש ל-6 נק' בלבד. ברבע השלישי ההורנטס המשיכו לרדוף עד למשחק של פוזשן אחד וירדו לקראת הרבע הרביעי עם המון ביטחון. הסלטיקס לא התבלבלו ו-4 דק' לסיום עוד הובילו ב-10 נק' אך דקות מעולות של היוארד סגרו את הפער. 7 שניות לסיום המשחק למלו משווה את התוצאה ובפוזשן האחרון טייטום ויתר על הכדור ומסר לסם האוזר שזרק אייר-בול מזעזע ל-3. היוארד ובול המשיכו לשרוף את המגרש בהארכה ומסירה של הרכז לשלשה של ברידג'ס כשהשעון מראה 116-116, 6 שניות לסיום העלתה את ההורנטס ליתרון 3. מן העבר השני, היוארד ביצע עברה שטותית על טייטום בזריקה מ-3 אך הכוכב דייק רק ב-2 משלושת הזריקות שארלוט מנצחת את המשחק.

ניו אורלינס פליקנס(7-7) 129 – סקרמנטו קינגס(5-8) 93

למי שרוצה את האמ;לק – זאיון ווילאמסון!

הקינגס באו לניו אורלינס כאחת הקבוצות החמות של המערב לאחר שישה נצחונות רצופים. אבל דווקא אצל המארחת באחד המשחקים הדומיננטים של זאיון הפליקאנס דרסו והזכירו את הקבוצה ששנה שעברה הייתה לאיזה רגע גם בראש הקונפרנס.

את הרבע הראשון פתחו הפליקנס עם יתרון 17-5 תוך 4 דקות של כדורסל לאחר לייאפ של זאיון אך משם הקינגס החזירו עם ריצה משלהם עד שעלו ליתרון 31-25 לאחר דקות טובות של של מגי מהספסל כשהרבע נגמר עם מהלך 4 נקודות של הוקינגס ואנחנו ביתרון 2 בלבד ברבע

הרבע השני התחיל עם ביסט מוד של דאיון שפשוט לא היה ניתן לעצירה שכשהקינגס עוד הצליחו להגיב עם סלים משלהם אך ב 6 דקות האחרונות של הרבע הקינגס קלעו רק 6 נקודות והפליקנס המשיכו להשתמש בזאיון שקלע 22 במחצית הראשונה והפליקנס מובילים 66-53

הרבע השלישי המשיך עם הגנה שמובילה להתקפה אצל הפליקנס שניצחו את הרבע הזה ב 34-16 וסה״כ כבר 100-69 שמשם המשיכו לטייל עד הבאזר

אצל הפליקנס: זאיון עם 26 נק׳ ב 12-16 מהשדה, אינגרם עם 31 נק׳ ב 11-18 מהשדה ו 5-5 מהשלוש
אצל הקינגס: בארנס הקלע המוביל עם 16 נק׳ ב 4-9 מהשדה ו 3-6 מהקשת, פוקס עם 14 נק׳ ב 5-18 מהשדה

מילווקי באקס(4-10) 142 – ווישנגטון וויזרארדס(11-2) 129

אין יותר מידי מה לדבר שמדובר במשחק מול הוויזארדס, הקבוצה המפורקת בליגה. נכון שמענו את מילותיו של אבדיה על להיות קבוצת טאנקינג אבל הבלאגן שקורה בוושינגטון הוא פשוט מגוחך. שני ה"כוכבים" פול וקוזמה זורקים *** על המגרש ועל השחקנים שלצידם, 0 מנהיגות ו-0 רצון להיות על המגרש. מהצד שני הבאקס באו לפרק עם 42 נק' 8 אס' ו-12 ריב', שהן המתכון המוכר והידוע של יאניס לקבור קבוצות תחתית. שאר החברים לא נמנעו מלהצטרף לחגיגה של היווני, כאשר כל החמישיה כולל השחק השישי קולעים מעל 16 נק'. לילארד (22 נק' 7 אס') וקריס מידלטון (18 נק' 7 אס') ניהלו את ההצגה, והבאקס ממשיכים במרדף לראשון המזרח כאשר ווישנגטון עושה את הדרך אל הכיוון ההפוך.

מינסוטה טימברוולבס(3-10) 117 – ניו-יורק ניקס(6-8) 100

הוולבס ממשיכים את פתיחת העונה המצויינת ושומרים על המקום הראשון במערב על חשבון הנאגטס. מזה הרבה זמן מינסוטה מתיחילה להתייצב כמרעננת החדשה של הליגה, ודווקא מהצד ההגנתי של הפרקט. ההגנה הטובה בליגה השאירה את הניקס על 23% ל-3 ו-35% ל-2, כאשר בצד ההתקפי נהנו הזאבים ממשחק טוב של אדוארדס וKAT. ג'יילן ברונסון(25 נק') ממשיך להוביל את הניקס אך נראה שאין מספיק כוח מסייע סביבו ואוהדי הניקס כבר מתחילים לדבר על טריידים אפשריים כדי לתמוך בכוכב.

לוס-אנג'לס קליפרס(7-5) 124 – סן-אנטוניו ספרס(11-3)

בפעם הראשונה העונה הקליפרס מנצחים שני משחקים ברציפות ונותנים קצת אוויר לנשימה מאז הפתיחה הרעה מאז הטרייד על הארדן. כמובן שעדין יש המון סימני שאלה לגבי איך, כמה, למה ואם בכלל, אך אין כמו ממפיס והספרס החלשות בעידוד ויציאה ממשברים. ג'ורג כיכב עם 28 נק' ואליו הצטרפו קוואי עם 21 והארדן עם 13 נק' ו10 אס'. ווסטברוק, ת'ייס ופאול קלעו 48 נק' מהספל והיו הכוח שסגר את הסיפור בבריחה של הקליפרס.

גולדן-סטייט וורייורס(8-7) 121 – יוסטון רוקטס(6-6) 116

סיקור מהשטח של שגב מטוס! רוצו לקרוא!!

לפוסט הזה יש 36 תגובות

  1. "כדורסל מעולם אחר"
    סטף חודר, מקבל גג נקי משנגון שעולה ורטיקלית (עד כמה שסטף שנכנס בו מלמטה מאפשר לו.
    עבירה לשנגון, שמבקש ריוויו (המאמן לא לקח).
    דנים במהלך בשידור על רקע ההילוך החוזר.
    גג נקי לגמרי.
    מתחילים לזיין את השכל בכל הטרמינולוגיה המומצאת הזאת.
    "הגג נקי, אבל סטף קריאייטס קונטקט בגוף. אולי אם שנגון היה בליגל גארדינג פוזישן היה כדאי לקחת את הצ'אלנג'."
    כדורסל מעולם אחר.
    או בשמו השני, בידורסל.
    https://www.nba.com/stats/events?CFID=&CFPARAMS=&GameEventID=574&GameID=0022300224&Season=2023-24&flag=1&title=Sengun%20S.FOUL%20(P4.T3)%20(S.Twardoski)

    1. מה זה לעזאזל קריאייטס קונטקט?!
      אם נכנסת בי – עבירת תוקף או נו קול, לפי בחירת השופט.
      מה זאת הפארסה הזאת שכל שחקן היום "קריאייטס קונטקט" ומתוגמל בהליכות לקו?
      למישהו זה נראה הגיוני?
      המגינים כאילו אמורים לברוח מהמתקיפים?
      סוג של משחק תופסת?
      .
      ומה זה לעזאזל "ליגל גארדינג פוזישן"?!
      חחחחח מותר לך לעמוד כמו עציץ באיזור מסוים במגרש וכל דבר אחר זה איליגל גארדינג פוזישן?

      1. חח יפ. במקום שהמגן צריך ליצור מגע לשם עבירה כמו בכל ספורט בבידורסל המתקיף צריך ליצור מגע שיהיה לו נקודות חינם. אז צריך לזוז הצידה כמו שנגון אתמול במאני טיים פעמיים השקץ רץ לכיוונו והוא עבר מיידית לליגל פוזישן וברח לצד ונתן לו קליר פאת מלכותי. זה בדיוק כוונת המשורר.
        ככה מגיעים ל150 נק. מורתעים כמו ביבי וביידן. ליגל פוזישן זה ידיים מאחורי הגב, בריחה לצד. כל דבר אחר אתה באיליגל פוזישן ואם יתקעו בך אכלת אותה

  2. טייטום היה מצויין. חרטא. החטיא את זריקת העונשים האחרונה שלו ונתן נצחון לשארלוט.

    קיד קנינגהם מצויין. חרטא. חטפו לו את הכדור חמש פעמים ברציפות בסיום המשחק.

    ואילו היו שני המשחקים שראיתי. לא אכפת לנו מ 45 נקודות. תביאו נצחון.
    היום רק חלמאות של קנינגהם נתנה נצחון לדנבר. שגם מהצד שלה עשתה מלא שטויות

    1. אין שום קשר לטייטום.
      ההפסד כולו על מאמן הסלטיקס שאולי הוא מנהיג בחדר ההלבשה אבל על המגרש הוא בזבוז כסף וזמן.

    2. קייד קנינגהם יוצא בהאשמות לכל העולם.מפסיד בלי סוף ועוד מדבר. המאזן של דטרויט גרוע משנה שעברה.
      רק שיזהר בדראפט של שנה הבאה יש את קולייר רכז מעולה. אני כבר הייתי שולח סקאוטים מטעם דטרויט לבדוק את הסחורה.

      1. ראיתי את קייד אולי בשני משחקים במכללות.
        מייד הבנתי שהוא חתיכת שחקן מוגבל, איטי, שיקבל בלוקים על ימין ועל שמאל, ויאבד המון.
        בקיצור בחיים לא פרנצ'ייז שיביא אותך למשהו.
        אח"כ ראיתי אותו נדמה לי במשחקי ההכנה לעונת הרוקי.
        שמתי לב שהוא כל הזמן מסמן בלי הפסקה לשחקנים האחרים לאן ללכת, ואיפה לעמוד, גם מהספסל, וגם למרות שהוא כל הזמן מפשל, מאבד ומחטיא.
        בקיצור עוד אחד עם תסביך נפוליאון.
        זה מאוד כואב להם כשהבועה מתפוצצת.

  3. הלילה תמה ההודנא ביני ובין מאזולה כפי שציין האשף ממערת עלמה.
    וזו הסיבה: לפני שהתחילה העונה היה איזה ריאיון אתו ושאלו מה הוא יעשה עם פסקי הזמן?
    הוא אמר שהוא מתכוון וצריך להישתפר בעניין הזה.
    בלה בלה בלה, שום דבר לא השתנה. אותו הזבל.
    כל כך קל לקחת פסק זמן והוא פשוט לא רוצה לקחת כשצריך!
    הסלטיקס כבר הובילו ב 18 נקודות וחשבתי שאולי ברבע הרביעי יהיה גרבג' ואוכל לראות את החברה שמתחשלים ב G ליג, אני עוקב אחריהם ורואה התקדמות.
    זה לא קרה בגלל שהמרגרינה לא לקח פסק זמן, עד שלא היתה ברירה. הצרעות קיצצו 10 עד 12 נדמה לי עד שהוא הואיל, סוף סוף, בטובו לקחת פסק זמן.
    זה צחוק מהעבודה, יתרה מכך, זה בזבוז כסף של הבעלים.
    הייתי לוקח את קליפורד בכל יום על המרגרינה הזה.
    זה לא מאמן אלא עוזר מאמן אנמי.

    1. בראון 5-17 .כתבתי כבר אתמול יש לו בעיה רפואית.כבר שני משחקים הוא משחק עם הבעייה. זה לא משחק פלייאוף.אז שיתנו לו לנוח (גם רזי כתב את זה)
      כתבתי בקדימון אתמול שיש הרבה משחקים קוטביים,ושתמיד נופלת באחד מהמשחקים תוצאה מפתיעה.שמתי את הסלטיקס כמיועדת להיות הקורבן.הסיבה זלזול ביריבות חלשות ,מצבו של בראון,ומחסור בפיזיות.
      מרק ויליאמס הציג ממש לא במקרה את המשחק הטוב ביותר שלו העונה עם 16 ריבאונדים.
      לגבי המאמן אין צורך לחזור על דבריך.רק לקרוא את התגובה.

      1. לגמרי מסכים אתך וגם אמרתי את זה מיד אחרי המשחק בטורונטו!
        לא ברור איך נותנים לו בכלל לשחק?
        איזה מאמן אחראי היה עושה את זה?
        אני בטוח שהוא מפעיל לחץ לשחק אבל צריך מאמן שיסביר לו את הסיכון ויחליט בשבילו.
        אפשר היה להסתדר בלעדיו היום אם היו לוקחים את המשחק ברצינות, ואם לא, למה לא לתת מראש לספסל ולקדר השלישי יותר דקות.
        אם זה היה קורה לא הייתי כועס על המאמן, הייתי מקבל הפסד ברוח טובה.
        המחמאות לסטיב שהגיב בזמן והראה איך מאמן צריך להיות אבל ככה זה שמשהו ממנחם לס שלנו עבר לקליפורד שהרי היה סטודנט שלו כמדומני.

    2. אני חושב שההגנה של בוסטון השתפרה, לדעתי אנחנו מורידים את הסקור של היריבות יותר משנה שעברה, השיפור כנראה בזכות הצוות אימון ששמו סביב המאמן ,כמובן שגם הולידיי ופרוזינגיס שהגיעו עושים הגנה טובה . אני לא מחזיק ממאזולה , הוא כביכול מאמן התקפי אבל זה בעיקר אומר שזורקים יותר שלשות , לא רואה איזה תחכום בהתקפה וכשמגיע הפלייאוף עם הגנות יותר חזקות זה בעיה . לא שלבוסטון היייתה התקפה מבריקה בשנים שעברו עם סטיבנס או יודוקה אבל ההגנה הייתה חזקה לכן אני מקווה שההגנה תהיה טובה בפלייאוף.
      להגנתו של מאזולה יאמר כי שנה שעברה קיבל את הקבוצה בהפתעה ולכן לא הספיק להנחיל שיטה . קבוצה עם כזו כישרון חייבת להגיע לגמר ואני מרגיש שעם מאמן יותר טוב הייתי מרגיש יותר בטוח בקבוצה אבל אני לא מרגיש ככה.

  4. טאטום 45 נקודות אבל הפסד.בצבא נהגו להגיד איפה יש צלש יש גם פשלה.
    קנינגהם 5 איבודים , מה שכן יש לו טענות לקבוצה שהפסידה לדנוור ששיחקה רוב הזמן בלי יוקיץ(גם בלי מארי , אבל זה לא נחשב)
    במיאמי לאב 8 קרשים ב15 דקות,רובינסון העלה מדרגה ביכולת שלו.
    ניו יורק פחות מ24 אחוז מהשלוש .מתי ראיתם קבוצה מנצחת עם אחוזים כאלה. ברור שיש לתת קרדיט להגנה של מיני .
    אם אין איטונג אני לא קונה. נזכרתי בפרסומת הזו.פוקס 5-18 תשכחו מנצחון.תחליפו איטונג בפוקס.
    לקליפרס- איזה כיף שיש את סן אנטוניו, אחלה יעד לפרוייקט שיקום.
    יוסטון- מי חלם ששנגון יהיה הפוקס של הקבוצה. בנו על גרין וגאברי,נכון להיום שניהם לא יותר טוב מלא רעים.ואן וליט עושה את שלו ,אבל ציפינו שיתפקד טוב.

    1. אני אהבתי את שנגון כבר בעונה הראשונה. והוא עוד הולך ומשתפר.
      החשיבות של ון פליט ויודוקה גדולה, הם מביאים ניסיון ושקט למערכת. אפילו ברוקס (למרות שאני לא סובל אותו).
      .
      לאב מלך

  5. קושרים למיירס הרבה כתרים אבל לבחור בדראפט הוא לא יודע. מתוך שנתיים שבהם היו לג"ס בחירות במקומות 2,7,14 הוא לא לקח אף שחקן שיגיע לרמת אול סטאר.

  6. חסרים קולעי הנק' המובילים של מיני וגם בהיקס (וכמובן של"ל גם בצירוף נתונים כמו כ"ח ואס' ום חט' וחס' לאלו שהיו טובים בזה.

  7. סקרמנטו זה בלוף וסבוניס זה בלוף בריבוע…..נכנסו לפלייאופ אחרי 400 שנה אבל זאת קבוצה בלי שום עתיד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט