מעורב הופס ליום שלישי / מנחם לס

1.הפאור רנקינג של הקבוצות נכון להיום

אולי בתחילה שנאנו את ה-IN-SEASON TOURNAMENT, אבל ככל שהוא נמשך הוא מוכיח את עצמו כמכניס יותר אנרגיה לעונת המשחקים הזאת, במיוחד שמה שקורה העונה ב-NBA זה מה שתמיד רצינו: יותר שוויון בין הקבוצות.

ישנן קבוצות חדשות כמו אוקלהומה סיטי ת'אנדר, ניו יורק ניקס, אורלנדו מג'יק, וסקרמנטו קינגס – ועוד – המסוגלות היום לנצח כל קבוצה, והטורניר הזה נותן להם סיבה נוספת להתחרות ולתת את כל מה שיש להן כבר עכשיו, בחמישית הראשונה של העונה.

הפוסט הזה נעזר בפוסט שהופיע בקלאץ'-פוינט (https://clutchpoints.com/nba-power-rankings-week-5- עם תוספות שלי ורנקינג שלי הדומה בחלקו לזה של קלאץ'-פוינט, אבל שונה ממנו, לפי טעמי.

מילה על אוהדי קבוצות כמו הדנבר נאגטס, או הפיניקס סאנס: הם אולי נמוכים בדרוג שלי מיכולתם האמיתית, אבל אני מתבסס על מה שקרה עד היום, ולא על הפוטנציאל החבוי בהם ומה יקרה בסוף העונה.

הנה הדרוג שלי

1. בוסטון סלטיקס (2-11)

על החמישייה של הסלטיקס אין הרבה מה להוסיף. העומק שלהם הייתה השאלה בתחילת העונה, והקלאץ' רפורט עדיין לא בטוח בקשר אליו, ואני בדיוק הפוך: במשחקים האחרונים כשהסלטיקס פתחה הפרש ונתנה לכל שחקניה לשחק, למדתי לאהוב שחקנים כסם האוזר, פייטון פריצ'רד, לוק קורנט, אושיי בריסט, ואחרים.

2. פילדלפיה סיקסרס (3-10)

בואו לא נדבר יותר על ג'יימס הארדן, אוקיי? היעדרו איפשר לטייריס מקסי לעלות לדרגה המדגדגת סופרסטאריות, ויחד עם ג'ואל אמביד יש לנו את אחד נצמדים המעולים ביותר בליגה אם לא המעולה ביותר. אני מחכה שקלי אוברה יחזור מ-"התאונה-לא תאונה" שלו, ובינתיים טוביאס האריס מרחף, ואיתו ד'אנטוני מלטון.

רוברט קובינגטון, פול ריד, ג'דן ספרינגר, דנואל האוז, ופורקן קורמז מחכים – עם יכולת מעולה – להיכנס ולהחליף כל שחקן.

3. אוקלהומה סיטי ת'אנדר (4-10)

הנצחונות בק-טו-בק על פורטלנד בלייזרס ועל הגולדן סטייט ווריורס רק הוכיחו לי שמקומם השלישי נכבש בכבוד, ביכולת, ועם SGA. צ'ט הולמגרן הזכרתי? עדיין לא. אז מה? מל לס טוען שהת'אנדר היא הקבוצה המערבית הטובה ביותר? זה בדיוק מה שאני טוען. אני מת על המאמן מרק Daigneault שהוא מאמן העונה שלי נכון לעכשיו.

בנוסף ל-SGA אני אוהב את כל אחד מהבאים: ג'יילן ויליאמס, את צ'ט אני לא חייב להזכיר, ג'אש גידי (שסוף-סוף אני מאמין שהוא שחקן-שחקן; בתחילה הייתי מלא חששות: גם אוסטרלי וגם לבן? אז למה הוא לא משחק ראגבי או קריקט?), דורט, אייזיה ג'ו, קסון וואלאס. ישנם שם עוד צעירים מצויינים.

4. מינסוטה טימברוולבס (3-9)

מינסוטה במקום רביעי? זה נשמע כטעות כתיב. אך זאת לא טעות, ואומר עוד דבר שמזמן לא שמענו על אף קבוצה:

הוולבס עושים זאת עם הגנה!

רודי גובר חזר שחקן אחר מאליפות העולם, ויחד עם טאונס הם העונה שליטים תחת הסל, ונותנים את כל מה שאנטוני אדווארדס זקוק לו כדי לככב בהתקפה. בנוסף לשלושת המוזכרים, גם נאז ריד, מייק קונלי, ג'יידן מקדניאלס, וקייל אנדרסון, קולעים בדאבל דיג'יט!

5. מילווקי באקס (4-9)

אחרי התחלה של 4-4 ועולם הכדורסל היה משוכנע שהבאתו של דמיאן לילארד הייתה השגיאה הגדולה ביותר מאז אדי קרי ואנדרו ביינום, מילווקי ניצחה 5 רצופים, ועולם הכדורסל נרגע.

“ג'יאניס, שבשני המשחקים האחרונים היה הטוב ביותר שהיה אי-פעם, אמר על לילארד:

“Game by game, we're going to learn how to play with one another.”

מייק ביזלי ופט קונאוטון מצאו את משחקם – ואולי הם היום בשיאם – וכריס מידלטון, ברוק לופז, ג'יי קראודר, קמרון פיין, ומר-ג'ון ביוצ'מפ שמפתיע – מבטיחים למילווקי להיות בטופ הארבע בסיום העונה.

6. סקרמנטו קינגס (4-8) – זה עתה קראתי על הקריעה הקולוסאלית נגד NO!

ללא ד'ארון פוקס הם התחילו 3-2. אני לא רוצה להגיד לכם היכן שיקגו בולס היו ללא מייקל ג'ורדן או אמנון בלי תמר. אבל פוקס חזר, ואיתו הם 1-6.

אני יודע שרובכם מופתעים עם בחירתי, אז כל מה שיש לי לומר זה שלכל אחד מכם ישנה אפשרות לעשות דרוג משלו. אני לא סתם מדרג אותם "6"; אני מאמין שעד עתה הם הקבוצה הששית בליגה.

מלבד פוקס יש את דומנטיס סבוניס (12.9 ריב'), קיגן מוריי המפתיע, מאליק מונק, קווין הוארטר, האריסון בארנס שהתחיל חלש אבל הוא בשיפור, ג'בל מגי 'האיש שלי', וסאשה ווזנקוב.

שאר המדורגות:

7. דנבר נאגטס (4-8)

8. דאלאס מבריקס (4-9)

9. מיאמי היט (5-8)

10. אורלנדו מג'יק (5-8)

2. קיירי ארווינג חובש כפייה לאות הזדהות עם חמאס והפלשטינאים

3. סטפן סמית' טוען שקליי תומפסון הוא עכשיו הבעייה של הווריורס, ועליהם לשחרר אותו

Stephen A.Smith thinks Klay Thompson is no longer useful for the Warriors: "You look like you have slipped tremendously"

גולדן סטייט זוחלת העונה. הקבוצה היא ERRATIC בדיוק כמו שחקניה קליי ת'ומפסון ואנדרו ויגינס. מדריימונד גרין הוא מופרע העומד בכל רגע לפני תאונה.

סטפן קרי הוא המצויין (+) היחיד בקבוצה אבל גם הוא החמיץ כמה משחקים.

בעל הקבוצה ומנהליה לא יכולים להיפטר מכולם ולהתחיל מחדש. היי, רבים בחרו בהם לנצח העונה את האליפות.

אז במקרים כאלה של בעייה טוטאלית, הדרך לטפל בה היא בצעדים מיוחדים, אחד בזמנו.

סטפן סמית' מאמין שהצעד הראשון חייב להיות היפטרות מקליי תומפסון. הוא פונה אליו כ-"אחי", להסביר לו ולקוראיו שהוא לא מדבר מתוך אנטיפטיה. הנה מה שהוא אומר ל'אחיו' ולקבל הרחב:

My brother, you look like you have slipped tremendously. … If Klay Thompson isn’t shooting the ball at an elite level, what use is there for him any longer? I’m talking about championship expectations. He’ll always have a place on the team. He’s a leader. He’s a great player. A future Hall of Famer. But, the Klay Thompson we’re seeing right now, I don’t recognize him,”

מה על הווריורס לעשות עם קליי תומפסון? (אחרי הכל, הוא לא כזה גרוע. הלילה, ב-5 הדקות הראשונות נגד יוסטון לפני שהלכתי לישון, הוא קלע 12 כשהיה 3 מ-5 מה-3)

4. קטע מהעבר: ד"ר ג'יי שנא לשחק נגד שני שחקנים במיוחד

התחלתי בתוספת למעורב שלי. לא, לא שכחתי את "פינת הטבע" ו-"היום לפני…שנים". כשכותבים כמעט כל יום, חייבים שתהיינה כמה אפשרויות לגלוש אליהן. אז פתחתי את הקטע מהעבר, כשהמוטיבציה היא להכניס קטעים שקרו כשרובכם הייתם ילדים, או אפילו לא נולדתם.

ג'וליוס אירוינג – ד"ר ג'יי – היה אחד הסופרסטארים הגדולים של תקופתו. מה שרבים לא יודעים עליו הוא שלמרות 'שלוותו' החיצונית הוא היה שחקן תחרותי ביותר. פעם הוא חנק את לארי בירד, וזו רק דוגמה אחת לאופיו התחרותי שהיה חבוי בתוך שחקן ששידר שלווה סטואית.

היו לו מספיק אויבים, אבל הוא העדיף לא לגלות את אלה שהוא העדיף לחסל יותר מאחרים. את לארי בירד הוא לא 'שנא'. היחסים שם היו שונים, יחסים של סופר-סטאר אחד לשני. ד"ר ג'יי מעולם לא דיבר ולא גילה אפילו בהברה אחת את העובדה שלארי בירד היה לבן, וששיחק בבוסטון סלטיקס, שאז הייתה עדיפה על פילדלפיה, ואליפויות ה-NBA הן הוכחה מספקת.

אבל היו שני שחקנים – כוכבים בעצמם ואנשי 'היכל התהילה' – אדריאן דנטלי וברנרד קינג – שהוא שנא, והוא לא הסתיר את סלידתו מהם.

הקשיבו לדוקטור:

"There were only like two guys I hated in my whole career. I'll go on record. I never liked Adrian Dantley, and I never liked Bernard King. Those were my two guys. I never particularly cared for playing against them, either," (Erving told Bleacher Report in 2015.

השאלה שד"ר ג'יי אף פעם לא ענה עליה היא 'למה'.

"יש לי את הסיבות שלי והם יודעים אותן. זה מספיק לי. אני לא מרגיש צורך לגלות ברבים את החיכוך האישי בינינו", אומר ד"ר ג'יי.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 52 תגובות

  1. בולטת בהיעדרה מהדירוג- הלייקרס שבארבעת המשחקים האחרונים באמת הראתה שיפור.
    בכלל לא רק מילווקי משתפרת יש הרבה קבוצות שעדיין יכולות לעלות בחזרה על המסילה כמו פיניקס (בטוח לא הקליפרס)

      1. מכיוון שצפיתי בכל המשחקים מתחילת העונה אני כן רואה שיפור. יוסטון קבוצה מצויינת אודוקה עשה עבודה טובה. הכדור נע יותר והאם עשה התאמות. וזה עוד בלי ונדרבליט ווינסנט. רדיש השתלב ריבס אפקטיבי מהספסל וראסל ממשיך לקחת זריקות קשות. דיוויס ממשיך להיות לא יציב בהתקפה אבל לברון בכושר שיא.

        1. יוסטון פתחו את העונה טוב ואודוקה מאמן נהדר אבל ברור לי שהם לא יחזיקו ככה ענה שלמה(וכבר הם מתחילים להתאזן)
          בכל מקרה לא ראיתי את המשחקים שלהם חוץ מכמה דקות אז מאמין לךשהם השתפרו קצת אבל ברור שהן צריכים להשתפר עוד הרבה בשביל להיות רלוונטים
          ונדרבליט שחקן ענק והוא ללא ספק ישפר אותם כשהוא יחזור

    1. אתה מביך את עצמך צפריר, הלייקרס מגרדים מאזן חצוי וזה כי ניצחתם את פורטלנד ויוסטון…ממש אימת הליגה אתם. סיבוב ראשון גג

  2. מסכים לגמרי לגבי השחרור של קליי.
    הוא לא מגן בכלל , לוקח זריקות קשות , תוקע את ההגנה ובכלל עשה את שלו.
    הייתי שולח אותו לקבוצה אחרת שתפנה לו מקום להיות שוטר מוצלח וזהו

  3. תודה על הקיירי עם הכאפייה. מצחיק אותי כל פעם מחדש.
    מפתיע אותי הדירוג הנמוך לדנבר אבל המערב נראה טוב בינתיים.

  4. העניין אם הלייקרס שזו קבוצה שקשה באמת לפרשן במבט של עוד חצי שנה כי לדעתי שוב תהיה מתיחת פנים עד לדד ליין.

    די ברור שדיאנג'לו וריבס לא עובד ברמה של מכה לרכה.
    זה לא עובד ביחד וזה גם לא מאפשר כרגע לשחק עם שני גבוהים(כלומר לדחוף את ווד או הייז ל5 ואז איידי לאן שהוא רוצה לשחק-PF).
    לכן ברור שאת דיאנג'לו צריך לחפף מפה כי הוא שחקן בינוני ביום טוב וריבס זה העתיד בקבוצה.

    מה שכנראה יוביל את הלייקרס לחפש לקחת את לווין. לא בטוח שמשיקגו לא הייתי מחפש דווקא לקחת את דרוזן. שניהם אוהבים את אל איי, עם דרוזן זה יכול להיות תיקון טוב.

    דנבר היא עדיין החזקה במערב לדעתי.
    הדירוג של מילווקי גבוה מדי ביחס לאיך שההגנה שלה נראית. ההתקפה על גרף השתפרות כי לילארד מתחיל להקלט שם ואני בטוח שגם ירים את הרמה שלו בפליאוף אבל ההגנה….רעה מאוד. למיאמי ובוסטון יש מספיק כלים בפליאוף כדי להביך אותם.
    ההתקפה של פילי מרשימה אותי יותר כרגע.

  5. צריך להטריד את תומפסון .
    אבל גם את קומינגה שמתפתח לשומקום .
    גם את וויגנס אפשר להטריד
    ואפילו הייתי חושב גם על לוני .
    ואני בכלל לא שולל טרייד על גרין .
    גם סטיב קר הגיע זמנו להתרענן במקום אחר .

  6. בוקר טוב מנחם. אחלה מעורב.
    מסכים לגבי הדירוג. הטורניר אכן מפתיע (למרות המגרשים המחרידים), וישנה תחושה של מאמץ יתר גם של השחקנים וגם הצוות. כנראה החשיפה המוגברת של תקשורת וקהל עושה את שלה.
    אציין ואומר שכל עונה לפחות ב10 שנים האחרונות ויתכן אף ב20 האחרונות, מתחילה ככה. המון קבוצות צעירות ורעננות מפתיעות ומצליחות, ובחצי השני של העונה הטבלה מתחילה להתאזן ולהיות יותר "מציאותית". נחכה ונראה.

    לגביי סטיבן סמית, לא הייתי מקבל ומצטט כל מילה של האיש כאורים ותומים, יותר מתייחס אליו כאל בלעם. האמינות שלו היא מילימטר ומיקרון קצת יותר משותפו לשעבר סקיפ ביילוס. וסקיפ כידוע לכולם הינו תולעת אמיתית היישר מעידן היורה שישרוד הכל וימשיך לחיות גם לאחר שמקקים ימותו.
    זה מקדם האמינות של סטיבן. האיש לא משקר, אך הוא גם לא דובר אמת. הוא יאמר הכל כדי לקדם רייטינג וצפייה. אני יכול לכתוב עליו טור שלם אבל מתיש לחשוב יותר מידי על האיש.
    יש כרגע מלחמה גלוייה בין סטיבן לבין Jason Whitlock כאשר Marcellus Wiley דיי בעד גייסון. אני ממליץ בחום על 2 האחרונים לצפייה ביוטיוב יש להם VLOG טובים ממש. הם נותנים מידע מעולה ונקי מאג'נדות פוליטיות אישיות.
    וזאת בדיוק הנקודה שלי, נדיר אם בכלל שמשהו יוצא מהפה של שדרנים/פרשנים ב TV שלא שייך למשהו אישי או אג'נדה פוליטית, שנאה ושאר מריעין בישין. תטילו ספק בכל מה שיוצא מפיהם למעט דיווחים של ווז'נבסקי והבחור השני שאת שמו שכחתי. יש להם דיווחים אמינים למדי.
    רק לשמוע במשך שנים את השטויות שמוציא קלרמן במשך שנים נגד בריידי, ואף את שטויות ששטנון שרפ אמר נגד ברייד, או את מה שיש לסקיפ נגד לברון ג'יימס. האנשים הללו לבושים עם חליפות מדברים במסווה של אינטילגנטים ובאוזנייה המפיק לוחש להם את כל הטוב הזה. וההמון מצוטט את זה כראה וקדש . לא !! אל תאמינו לכמעט אף מילה שיוצאת להם מהפה. אם הם דוברי אמת הם מסמיקים.
    והכי חשוב האנשים הללו מרוויחים מיליונים כל עונה. מיליונים! ההערכה היא שהכר של סטיבן נע בין 9 ל 20 מיליון דולר כל עונה.
    בשביל סכום כזה אני מלכלך על משה רבינו וקורא לג'יהאד כל דוד המלך. כסף מניע הכל בעיקר את האמת.

    אישית אני ממליץ על first thing first או על התוכנית של Colin Cowherd. תוכניות מצוינות הרבה יותר טובות מהתוכנית של סטיבן first take ובטח של סקיפ ביילוס

    לגביי קליי, כמו שאמרתי ל MJ , לדעתי עבר עליו משהו מאז הפציעה הקשה שלו. נפצע פעמיים כאשר היה בשיאו והיה מחוץ למגרשים שנתיים. ושוב כאשר הוא בשיאו. זה משפיע על בן אדם.
    קליי הוא שחקן מיוחד. באמת יוצא דופן. אני זוכר משחקים שלמים שספרו לו את כמות הכדרורים מרוב שהוא היה נע ללא כדור ועדיין קולע 25 נקודות ממוצע לערב. והייתה לו הגנה מצויינת. הוא היה commit להגנה. שקט, אינטילגנט ,רוצח שקט. בן של שחקן כמו סטף , מגיע ממשפחה עם כסף. פעם בשנות ה90 אמרו שילדים כאלו בנים של שחקני עבר לא יכולים להצליח כי אין להן את הרעב שיש לשחקן מהשכונה. והינה קליי וסטף מוכיחים הפוך שהם עבדו קשה מאוד למרות שלא היו חייבים. הם הסנונית שמבשרת. היום יש בליגה לא מעט שחקנים כמוהם, בנים של…. פייטון לדוגמא.
    היום קליי בדעיכה קלה, בעיקר בתחילת העונה. הוא נראה עצבני ורגיש . משהו שלא היה לו כלל בעבר או שהוא הצליח לשלוט בזה טוב יותר.
    בל נשכח ,לאיש יש 4 טבעות. וכולן על היד שלו בזכות. אני תמיד בעד ששחקן כזה שיש לתת לו לגמור בקבוצה, לא משנה מה. זה מעיד על הקבוצה.
    לגביי הטרלול השני דריימונד, זאת כבר בעיה אחרת. זה לכאן או לכאן. גם הוא יש לו חלק סופר חשוב ב4 טבעות של הקבוצה, כמו גם בהפסד של האליפות ללברון, כמו גם העזיבה של דורנט את הקבוצה. אני חושב שצריך להשאיר אותו ולו רק בגלל החינוך לקשיחות ולמלחמה פסיכולוגית שהוא יודע היטב. הוא מסוג השחקנים שחשוב שיהיה בקבוצה שיעביר את הקשיחות הזאת לדור ההמשך. עע' ג'ורדון פול הטרלול.

    שבוע מצויין

  7. תודה מנחם.
    לא יודע איזה שינוי צריך להיעשות בגולדן סטייט. אבל צריך.
    אף אחד לא יכול לקחת על עצמו התקפה חוץ מסטף וזה הספיק לאליפות אחת ענקית אבל באמת שקשה להמשיך ככה. בטח כשהיכולות של ויגינס וקליי ירדו עוד.
    .
    תמיכה בפלסטינים היא לא תמיכה בחמאס. זה בערך כמו להגיד שתמיכה בישראלים היא תמיכה בנערי גבעות. אם אנחנו רוצים הסברה טובה אנחנו לא יכולים כל הזמן לשטח את הדיון.
    .
    אבל מעבר לכל.
    זה קיירי אירווינג עם כדור הארץ השטוח וההתנגדות לחיסונים. היה קצת פאדיחה לשמוע שרון ארטסט, מכל האנשים בעולם, תומך בישראל. אם קיירי יתחיל לתמוך בנו עוד נחשוב שמשהו לא בסדר אצלנו.

    1. יונתן מתאים לך ללכת לכנאפה וקפה בג'נין שכם או רמאללה? אם התשובה היא לא אז הגיע הזמן שתתפכח ותצטרף לתודעה הקולקטיבית של עם ישראל בלי פלצנות יתרה וגיבובי מילים מערביות. יש עמלקים ורוע טהור בעולם. זו עובדה. ואת זה צריך ומצווה להשמיד.

        1. אני משתמש במונח נערי גבעות בכוונה כדי לבדל גם מהמתנחלים.
          יש הרבה אנשים שגרים שם מסיבה כזו או אחרת וקמים בבוקר ונוסעים לעבודה (או לישיבה, בכל זאת הרבה חרדים). אפילו מנהלים יחסי ידידות כנים עם הפלסטינים.
          זה לא דומה לאלה שמנסים למרר את חיי הפלסטינים בכוונה ולגור במקומות שתוקעים אצבע בעין.
          אל תשטח את הדיון ב"כולנו כאלה"

          1. אף אחד לא מנסה למרר חיי פלסטינים זה שקרים שמנסים להאכיל אותך. מנסים להרוג בהם כל יום. הם מגינים על עצמם.
            אם לערבים לא תראה שאתה חזק אתה תגמור כמו ביבי וביידן.
            באזור שלנו מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח.
            מצחיקים אותי כל מיני הצעות הזויות לגבי עזה כמו כוח האום והרשות חחח כאילו לא ראינו מה קרה וקורה בגללם….
            ערבים כואב,להם השטח האדמה לכן צריך לקחת מהם את עזה ולהעיף אותם משם שילמדו את הלקח כי זו הדרך היחידה שיהיה שם שקט לנצח.
            דרך שנייה להפוך את עזה לחלק מארהב עם שליטה אמריקאית.

            כל דבר אחר יביא עלינו גיאדיסטים נוספים בשמות כאלה ואחרים באזור הזה…
            ואותי מעניין מה יעשו לחיזבאללה חחח אין איזה החלטה של האום?
            או טפטופים בצפון ל20 השנה הבאה הבאות כמצב,שגרתי?

            מה שהיה בעזה זה גם מה שהולך באיוש שלמישהו לא יהיה אשליות שלום…
            אנחנו והם זה לא.
            הם לא מוכנים לשלום וחותרים לטרור ולכן אין אופציה אחרת. כל הזייה אחרת בראש,של אנשים תתפוצץ מתישהו.

            1. פשוט לא נכון.
              יש קבוצה לא קטנה (מיעוט, אבל עדיין, קבוצה לא קטנה) של קיצוניים שפועלים ללא הרף במטרה להבעיר את השטח, למרר את חיי פלסטינאים, וליצור מציאות של סכסוך מתמשך שמטרתו קביעת עובדות בשטח עם שאיפה לפינוי "מרצון" של הפלסטינאים.
              אלו עובדות שפגשתי בשטח במהלך שירות מילואים בשטחים,
              ההכחשה הגורפת משמעותה,
              או
              א. חוסר היכרות עם העובדות (מי שלא היה שם פשוט לא יודע)
              או
              ב. שקר.
              .
              למען הסר ספק:
              א. אין לנ"ל קשר לעובדה שחייבים לחסל את החמאס.
              ב. אין הנ"ל תירוץ כלשהו לטרור מכל סוג שהוא. בטרור נלחמים. נקודה.
              ג. אין באמור לסמן את כל או רוב מאוכלוסיית יהודה שומרון כ-"נוער גבעות".

            2. גיא אתה טומן את ראשך בחול כמו תמיד ורואה דברים אחרים המנוגדים למציאות.
              אתה גם חושב,שביידן אוהב את ישראל ממש.
              הם שמחים ומבסוטים על כל יהודי שנרצח זה מה שאתה לא מבין. הם מאמינים בגיאהד ומדינה איסלאמית כולם כאחד/ רובם המוחלט. גם המתונים שאתה חושב שהם מתונים ואוהבים אותך הם פשוט לא אקטיבים אבל אם יזדמן להם יורידו ראש בכיף.
              הם רוצחים אחד את השני ואת המשפחות שלהם בשביל הכיף.
              עוד לא נפל לך האסימון עם מי אתה מתעסק

            3. איך מה שאתה כותב קשור במשהו למה שאני כתבתי?
              המילים שלך:
              "אף אחד לא מנסה למרר חיי פלסטינים זה שקרים שמנסים להאכיל אותך."
              .
              לזה התייחסתי, ואתה משום מה בוחר להתעלם לחלוטין ממה שכתבתי.
              כל מי ששירת בחברון או באזור צומת תפוח יודע את האמת כפי שהיא.
              יש קיצוניים ימניים שמנסים ללא הרף להצית את השטח. הם עושים זאת ממניעים אידיאולוגיים, ללא קשר למה הפלסטינאים עושים.
              .
              כאמור –
              זה לא משנה את דעתי הברורה שכל דבר פחות מהססת החמאס זה כישלון חרוץ.

            4. מי שמנסה לעשות פיגועים כל יום בחברון זה הגיאדיסטים.
              היהודים רק מגיבים ומגינים על עצמם. אם המדינה הייתה דואגת לשקט הם לא היו צריכים את זה. פתאום יש מעצרים של אלפי מחבלים באיוש מה קרה? לפני 7.10 הם לא היו מחבלים?אזרחים נורמטיבים המגדלים מטעים? למה הם לא נעצרו? הרי כל פעם שהיה נהרג שם בפיגוע יהודי היו מכילים כסטנדרט.

      1. אם הפלסטינים הם עמלקים ורוע טהור – למה נערי הגבעות גוררים איתנו לתוך שכם וחברון?
        לא עדיף לא להיכנס לשם?

      2. לא, לא כולנו נוער גבעות.
        לא כולנו תולים בסלון תמונה של רוצח המונים,
        לא כולנו קוראים לשחרור טרוריסט ששרף משפחה,
        לא כולנו מסיתים נגד מפקדים בכירים בצה"ל.
        .
        יותר מכך –
        לא כל ימין הוא נוער גבעות
        (למעשה הרוב המוחלט לא. 20 שנה עשיתי מילואים עם חברה "כיפות סרוגות" מדהימים שדעתם הפוליטית הפוכה משלי, אבל זה לא מנע מהם להיות אחים כאשר על כל אחד מהם סמכתי עם חיי)

  8. תודה על כל פיסקה בנפרד.
    דר גיי בכלל לא משרה שלווה.יש לו מבט של נמר לפני קפיצה לטרף.
    לגבי דירוגים אני מעדיף דרוג לפי סקטורים ,ללא סדר מסויים בסקטור.
    לדוגמה : סקטור עליון – דנוור, סלטיקס,פילי,לייקרס,מילווקי, פניקס,דאלאס
    קרוב לעליון:סקרמנטו, מיניסוטה,קליפרס,אוק,מיאמי
    חולמים על עליון:אינדיאנה,אורלנדו,ניקס,ניו אורלינס,אטלנטה,ג"ס,יוסטון
    משחקים בקוביות:כל השאר הבולטות בינהן דטרויט והויזרדס

  9. תודה מנחם. ג"ס לא יטרידו את קליי, הוא חשוב מדי למרקם הקבוצתי ולאוהדים.
    הדרוגים שלך סבירים. אני מצטרף למהפנט התרנגולות שכדאי לעשות דירוג לפי קטגוריות של עצמה (רבעון עליון, רבעון שני וכ"ו).
    ד"ר ג'יי היה גדול וענק, רק מי שהיה ילד בתקופת הזוהר שלו יכול להבין את ההיתרגשות שבהזכרת שמו.
    היתה לו גם תנועה חתולית אלגנטית ומדהימה, יותר מרשימה בעיני אפילו משל ג'ורדן.

  10. תודה מנחם על המעורב. מסכים מאוד עם דירוג הקבוצות. מבחינתי מינסוטה ואורלנדו הפתעות נעימות. המג'יק עושים את זה בעיקר דרך הגנה קבוצתית טובה מאוד.

  11. תודה דוק. אצלי יש 4 קבוצות שכרגע מעל כולן – בוסטון, דנבר, פילי ומיני.
    קצת אחריהן הבאקס וההיט
    ועוד קצת למטה (כרגע) פיניקס דאלאס סקרמנטו ניו אורלינס לייקרס והקליפרס

  12. בגיל 18 נסעתי לסיני והכובע שלי לא עשה את העבודה, אז קניתי כאפיה בדואית אדומה וזה בהחלט היה כיף להיות מוגן משמש. אחד המקומיים הראה לי איך לחבוש אותה. אז הרבה חברה ישראליים היו שמים כאפיה או חולצה ארוכה בתור כיסוי ראש כשהיו מטיילים. קיירי היה יכול לבקש ממשהו שילמד אותו איך לחבוש את זה כמו שצריך או לפחות למצוא סרטון יו-טיוב. קיירי לא מרגש אותי. מבחינתי שישוטט ביקום כהינדו-מוסלמי-אינדיאני-ועברי ויחרטט את הקישקושים שלו בשביל ליטר תשומת לב. זה רמת העניין שיש לי בפרובוקציות שלו כרגע.
    .
    לגבי קליי, בעיני הבעייה היא העקשנות של קר. הרעיון שקליי צריך לבקש מקר לרדת במעמדו או להוציא אותו כשהוא לא טוב מרגיזה. למה משלמים למאמן.

  13. הטרייד שהכי make sense מבחינתי שג״ס יכולה לעשות זה משהו בסגנון שישלח את קליי לשיקגו ויביא להם את ויוצ׳ביץ׳ אליהם.
    אם הצליח להם יפה מאוד עם סאריץ׳ אז יצליח להם הרבה יותר עם גבוה אמיתי מאותו הסוג שמסוגל לשחק פוסט ולקלוע מיד ריינג׳.

    הם כנראה יצטרכו גם לשלב את קאמינגה בטרייד כזה(לא הפסד גדול) ולהצמיד גם בחירה גבוהה.
    הייתי מנסה במקביל לקחת משם או את קארוסו או את דרוזן(פה צריך כנראה גם קבוצה שלישית).
    אולי אפילו דראמונד כדי להקשיח עוד יותר את ההגנה בצבע.

  14. סקרמנטו זה בלוף וסבוניס זה בלוף בריבוע…..נכנסו לפלייאופ אחרי 400 שנה אבל זאת קבוצה בלי שום עתיד.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט