חם מהתנור: הקינגס רוצים את סמית'. צ'נדלר חוזר לדאלאס/רועי ויינברג

דטרויט וסקרמנטו מדברות על טרייד שיעביר את כוכב דטרויט, ג'וש סמית', לקינגס. כרגע מדווח שהקבוצות מדברות על טרייד זה, שמצביע על שינוי בעתידה של דטרויט-מעבר של ג'וש סמית' רומז לכך שהקבוצה תתבסס על אנדרה דרומונד, ברנדון ג'ניגס והשחקן החופשי המוגבל ששיחק העונה בקבוצה, גרג מונרו.

אפשרות אחת כללה את ג'ייסון תומפסון והבחירה השנייה בדראפט 2011, דריק וויליאמס, תמורת השחקן. טרייד זה מתאפשר כלכלית, ולפי הטרייד משין של ESPN, יפגע ב-2 הקבוצות: יוריד 2 ניצחונות לסקרמנטו בעונה הקרובה, ו-3 לפיסטונס. אפשרות אחרת הוסיפה לתומפסון ו-וויליאמס את ג'ייסון טרי. הטרייד מתאפשר גם במקרה זה, אבל הוא לא ישנה השפעתו על הקבוצות, לפי הטרייד משין. מקור אחר דיווח כי הסיכויים שהטרייד יתממש נמוכים, ואמר שכדאי לא לתלות בו תקוות.

*

בשורות טובות לקורא גל מקל-הניקס והמאבריקס מדברות על טרייד שיעביר את ריימונד פלטון וטייסון צ'נדלר לדאלאס, תמורת חוזה קלדרון, שיין לארקין וסמואל דלמברט. הטרייד מחזיר את צ'נדלר לדאלאס, לאחר עונת האליפות ב-2011, ומצמצם את מספר הפוינט גארדים בקבוצה. טרייד זה מקצץ את כמות המשכורות של הניקס-17 מיליון הדולר של צ'נדלר ופלטון נעלמים, ומגיעים 12.1 מיליון דולר במקומם, ומשאיר חוזים לטווח קצר בדאלאס. כרגע, השחקנים היחידים שחתומים ליותר משנתיים בקבוצה הנם ריקי לידו, מונטה אליס ומקל. פלטון קלע העונה 9.7 נק' עם 5.6 אס' למשחק, וצ'נדלר 8.7 נק' עם 9.6 ריב'. קלדרון קלע 11.4 נק' עם 4.7 אס', דלמברט 6.6 נק' עם 6.8 ריב', ולארקין 2.8 נק' עם 1.5 אס' למשחק.

*

הסלטיקס רוצים את הבחירה הראשונה בדראפט. דווח כי הם דיברו עם כל הקבוצות בבחירות 1-5 על טרייד של הבחירה תמורת בחירות הסיבוב הראשון של בוסטון (בחירה 6 ובחירה 17), וכרגע אף אחת מהקבוצות-קליבלנד, מילווקי, פילדלפיה, אורלנדו ויוטה, לא הסכימה. נכתב כי בוסטון יצרה קשר עם קליבלנד מספר פעמים בקשר לבחירה הראשונה בדראפט, ואם הקבוצה תשיג הבחירה, היא תעדיף את אנדרו וויגינס על ג'בארי פארקר.

*

לאן יעבור ג'יימס?

מקור המקורב ללברון ג'יימס, השחקן החופשי הבולט בקיץ 2014, אמר כי הסיכויים הטובים ביותר, כרגע, הם השארות לברון במיאמי. הוא מכבד את פט ריילי, וביחסים טובים עם אריק ספולסטרה. המקור הוסיף כי הוא נהנה לשחק עם בוש ו-וויד, וחושב שהוא יכול לקחת איתם אליפויות.

הקליפרס מעוניינת להחתים את לברון ג'יימס וכרמלו אנטוני, ולכוון לאליפות, אם הקבוצה תצליח לנקות את גג השכר כך שתוכל להציע לשניהם חוזי מקסימום. דוק ריברס, מאמן הקבוצה, אמר בשיחות סגורות כי הוא מחשיב את בלייק גריפין לבלתי נגיע, ומסרב להעבירו בטרייד כלשהו.

דיווחים מוקדמים יותר טוענים כי הקליפרס יהיו מוכרחים להעביר גריפין תמורת לברון בטרייד פוטנציאלי, יחד עם ג'ראד דאדלי או מאט בארנס. הקליפרס מוכנה להעביר דיאנדרה ג'ורדן וג'מאל קרופורד תמורת ג'יימס, אבל יודעת שיהיה לה קשה לגרום למיאמי להסכים לטרייד כזה. מקור בכיר בליגה אומר כי לבעלי הקליפרס החדש, סטיב באלמר, אין בעיה לשלם מס מותרות כדי להעביר את לברון לקבוצתו.

מקור בבולס אמר כי למרות הצהרת ג'יימס, לא השתנה כלום בתכנון הקדם-עונה של הקבוצה, וההעברות שתעשה בקיץ, מה שרומז על אי-מעבר של לברון לקבוצה.

אנדרו בוגוט, שחקן הווריורס, אמר כי הוא לא רואה את לברון עובר לקליבלנד, משום שדיוויד בלאט "שם את הקסדה שלו והולך על זה"-כנראה בוגוט מתכוון לכך שבלאט מתכנן לעבוד קשה ולבנות את החומר הקיים בקבוצה, במקום להוסיף עוד שחקנים בולטים, מלבד הבחירה הראשונה בדראפט.

בוב מיירס, מנג'ר הווריורס, נשאל על סיכויי לברון להגיע לקבוצתו, וענה במילים האלו-"אין תגובה".

נטען כי ריי אלן, שלא בטוח האם יחזור לעונה ה-19 בליגה, מעוניין לשחק בקבוצה שבה ישחק לברון. השניים הפכו לחברים טובים במהלך תקופתם המשותפת במיאמי.

דווח כי יש לא מעט קבוצות שיבצעו מהלכים כדי להחתים את ג'יימס ואנטוני ביחד בקיץ.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 55 תגובות

  1. סמית' לקינגס – מתאים כמו כתונת משוגעים למשוגע.

    לברון ג'יימס – אם אכפת לו מהדימוי שלו (ואל תטעו, אכפת לו), יש לו רק שתי אפשרויות: האפשרות הטובה (שיפור מבחינת דימוי ולגאסי) זה לחזור לקליבלנד, והאפשרות הacceptable זה להשאר במיאמי. בכל אופציה אחרת הוא רק מדרדר ולעד יחשב כפחדן וחסר זהות.

    אנדרו בוגוט אומר שהוא לא רואה את לברון חוזר לקליבלנד. דבר ראשון – בלי לפגוע בכתב המוכשר והתותח, הזוי שדעתו של מר בוגוט מובאת כאן בחם מהתנור (כאילו, פאקינג אנדרו בוגוט!!). דבר שני, דיעה הזויה לחלוטין, כאילו שאם לברון מתקשר לקליבלנד הם עונים לו: "סורי מר ג'יימס, קואץ' בלאט אמר שמתאים לו הסגל הקיים ואין מקום בשבילך".

    לסיום – החתמה של לברון וכרמלו ביחד – אקט אדיוטי לחלוטין.

  2. אם לברון מכוון לאליפויות בלבד, צריך לראות אם לפיל ג'קסון יש מה להציע לו בניקס.
    יש סיכוי בכלל למהלך כזה ?

    1. אם הוא מכוון לאליפויות, שישאר במיאמי ויוריד במשכורת. הוא עשה למעלה מ70 מליון בשנה שעברה, לא נראה לי שיזיז לו לפנות קצת לאחרים. בכל מקרה, לא נראה לי שלניקס יש כרגע כסף בשבילו.

        1. אמביד או אקסום, תלוי מי נשאר על הלוח.
          ואם זה אקסום, אני מטריד אותו או את איירווינג בהמשך (או את אפללו/ וייטרס. תלוי איך תהיה הכימיה).

  3. הקליפרס לא יכולים להחתים גם את ג'יימס וגם את כרמלו אפילו אם יצליחו להיפטר מכל הסגל וישאירו רק את גריפין ופול.

    ההתלבטות היחידה שלהם היא האם לנסות ללכת על לברון שזה אומר לנסות להיפטר מכל הסגל חוץ מגריפין, פול, ואולי קרופורד כדי ליצור את המקום בתקרת השכר.

  4. אז מה מיאמי צריכה לעשות בשביל שלברון וכרמלו ישחקו שם ביחד? קיצוצי שכר? טריידים וכו'? (אתגר למבינים)

    1. כרגע יש לנו 2 חבר'ה חתומים לשנה הבאה: נוריס קול המלך וכריס אנדרסן. יש מספיק מקום ל-2 חוזי מקסימום, אבל כדי שתהיה קבוצה חזקה הם צריכים להחתים אותם על סכומים קטנים יותר

      1. נדמב לי שלא הבנת את הפואנטה. לא אוהדים את מיאמי בשביל הג'ל בשער של פט ריילי
        אם לברון עובר קבוצה הדוק אני ושאר חבר מריענו עוברים יחד איתו הלאה

    2. אם לברון, בוש, ווייד, וכרמלו יחליטו שהם רוצים לשחק ביחד במיאמי, מיאמי יצטרכו להיפטר מכל השחקנים בסגל כולל בחירת הדראפט, ואז כל אחד מהארבעה יוכל להרוויח 14.7 מיליון דולר לכל היותר.

      אחרי שהם יחתמו, למיאמי תישאר חריגה של 2.7 מיליון להציע לשחקן חופשי (לשנתיים לכל היותר), וחוץ מזה הם יוכלו לצרף רק חוזי מינימום.

      מי שרוצה להאמין שכל זה ריאלי – לבריאות.

      1. אם מייק אריסון ימכור אונייה אחת בלבד, הוא יכול להביא את כולם, ואם הלייקרס ישחררו את קובי מהחוזה, גם את הבלק ממבה כקצפת.

    1. אם מייק אריסון ימכור אונייה אחת בלבד, הוא יכול להביא את כולם, ואם הלייקרס ישחררו את קובי מהחוזה, גם את הבלק ממבה כקצפת.

  5. מתן (או מישהו אחר):
    מה קורה אם ניגריה היום מפסידה באותה תוצאה בה אירן מנצחת? יהיה שיוויון מוחלט ביניהן!!

  6. דדי, תודה על ההסברים. אתה ללא ספק המלך של עונת המלפפונים..
    אגב, התמונה שלך מצויינת ומאפשרת למצוא את התגובות שלך במהירות.

  7. שמועות שמיאמי יעבירו את הבחירה ה-26+נוריס קול תמורת בחירה יותר גבוהה, כדי להביא את שאבז נפיר. כנראה השחקן שהכי יתאים למיאמי- גם רכז, וגם מבוגר ומנוסה(בן 23). מועמדות שיסכימו לטרייד לדעתי, טורונטו ושיקגו.

    1. הוא טוען שהמאסטר פלאן זה לאחד את מלו לברון ווהווארד, ובשביל זה לפנות את הארדן, אשיק והסיני…

      מזל שאפלטון בילוסטון בלי אינטרנט בחיי

  8. אם לברון כבר חושב ללכת ליוסטון, לא עדיף לו כבר לשחק עם הארדן??
    נראה לי עדיף על מלו. אם הניקס באמת עושים את הטרייד(מה שנראה קלוש ברמות מטורפות), אני מכריז על פיל גקסון כמנהל העונה!!

  9. הניקס מקבלים שתי בחירות סיבוב שני, חוזה קלדרון, סמואל דאלמברט, שיין לארקין ואת וויין אלינגטון בתמורה לטייסון צ'אנדלר וריימונד פלטון. גדול אתה פיליפ!

  10. תיקון: בחירת הדראפט מוגנת למקומות 1-3.

    הטרייד מרמז שהרוקטס כנראה כבר הגיעו לסיכום עקרוני עם אחד מהפרי איג'נטס האטרקטיביים.

    אחרת אני לא רואה סיבה לטרייד הזה מצד יוסטון, שעל הנייר נראה חד צדדי לטובת הפליקנס – אלא שהוא מפנה את המקום מתחת לתקרת השכר.

    וכאמור, אני לא מאמיןם שיוסטון היו מפנים מקום בטרייד כזה אלא אם כבר יש להם סיכום עקרוני מול אחד השחקנים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט