מעורב הופס ליום ראשון – כולל אחת ההצבעות החשובות בעידן ההופס/ מנחם לס

1.האם הארדן IS BACK???

James Harden's clutch 4-point game-winning play has Clippers fans going bonkers

ג'יימס הארדן חזר להיות ג'יימס הארדן, והפליי האחרון שלו של 4 הנקודות נתן לקליפרס נצחון על יוסטון רוקטס, וקטע החלקת 6 הפסדים רצופים.

כשהמשחק נגד יוסטון רוקטס היה שקול – 100-100 עם 22 טיקים לסיום הקליפרס ידעה שיש לה צ'אנס אחרון לקלוע ולנצח. הארדן מסר לקוואי ליאונרד שייקח את זריקת הנצחון, אך כשהוא נשמר כבצבת, לא הייתה לו ברירה אלא למסור את הכדור שוב להארדן.

הארדן לא ביזבז שנייה להוכיח את עצמו. עם ה-STEPBACK – הסמל המסחרי שלו – 'הזקן, THE BEARD – קבר את השלשה. היה טוב מזה: הזיברות שרקו לפאול מוצדק על הזקן שסיים את ה-"FOUR POINTS PLAY"

זה נגמר אפילו טוב יותר – 100-106.

משהו נפלא קורה בקליפרס. הארדן עם פליי של 4 נקודות שניצח את המשחק !!!

תגיד לי, קומראד מהופס, אתה בהעד ההצלחה של הארדן, הווה אומר "HARDEN IS BACK" או אתה מייחל – כמו שאומרים החברים שלי מסאסא – שהארדן ייכשל? לך להצביע, עם יד על הלב!

(לפני שאתם מצביעים, הנה עוד עובדה על הזקן:

James Harden finished with 24 points on top of nine rebounds, seven assists and one block. He also made history on the night by surpassing Tony Parker for 19th on the NBA's all-time assists list.

וזה אחרי כל הדרק שהוא עבר בנטס ובסיקסרס. מי יודע? אולי זה לא היה באשמתו ופשוט כולם סתם שונאים את "אבו זקן"? אז עשו חשבון נפש, ולכו להצביע.

2. האם הגישה של סטיב קאר לגבי דריי גרין משתנה? (ולהיפך!)

אחרי שהמאמן סטיב קאר הגן על שחקניו על קרב המכות והחניקות נגד מינסוטה כשהוא אומר, "אין לי בעייה עם דריימונד גרין המנסה להגן על קליי תומפסון; הם אחרי הכל חברים לנשק", הוא שינה את דעתו ואמר אתמול:

I don't have a problem with [Green] trying to get Rudy [Gobert] off of Klay [Thompson] … but he's got to let go," Kerr said Thursday. "He hung on for six, seven seconds. It was a terrible visual for the league, for Draymond and for everybody."

זו תגובה שונה לחלוטין מתגובתו מיד אחרי המשחק כשאמר משהו באנגלית שאפשר – בגדול – לבאר כ-"אחרי הכל הם אחים לנשק". הוא גם אמר:

If you watch the replay, Rudy had his hands on Klay's neck and that's why Draymond went after Rudy. And I saw one replay right after  it happened, guys on the back of the bench said Rudy had Klay and that's why Draymond went after Rudy."`

וסטיב קאר הוסיף ביום חמישי

Draymond has to find a way to not cross the line," Kerr continued Thursday. "I'm not talking about getting an ejection or a technical, I'm talking about a physical act of violence. That's inexcusable. We have to do everything we can to give him the help and assistance he needs to be able to draw that distinction between being an incredible competitor … but he can't cross that line. He crossed it the other night, for sure."

לדריימונד ישנם עתה 5 משחקים (ואיבוד כמה עשרות אלפי דולארים טובים) לשבת ולחשוב אם מאמנו סטיב קאר 'הפקירו בשעת יגונו', ולהישאר עם שנאה פנימית למאמנו, ולחכות לזמן הנכון להכניס לו, או לקבל את פסק הדין כמשהו שמגיע לו, ולהמשיך הלאה כאילו מאומה לא קרה.

אם אני מכיר את גרין, הוא יחכה לרגע הנכון להכניס לקאר ב'גדול'.

3. שיידון שארפ מפורטלנד "מבטיח" לדנקק את ויקטור וומבניימה

שיידון שארפ הוא אחד הדאנקיסטים המסעירים ביותר ב-NBA. ה-1.95 מ' הזה יוזמן לדעתי לאליפות הדאנק באול סטאר.

היום הוא הבטיח לדנקק על ויקטור. "מה הסיפור? מה גובהו?" הוא שאל. " 2.15? מ', 2.16?"??"

-"לא. הוא 2.24 מ'" , באה התשובה.

"לא ידעתי. בכל זאת אנסה!!

4. "TOUGH WAY TO LOSE!!!!"

5. ג'ייסון טאטום מפתיע בהצהרה אחרי שעשה הסטוריה בבוסטון סלטיקס

ג'ייסון טאטום בתיכון

אחרי שהודיעו לו שהוא שחקן הסלטיקס הצעיר ביותר לקלוע 10,000 נקודות, הוא דיבר כשבקושי הוא עוצר בדמעותיו:

Man, I was ignorant when I got drafted,” he said. “First of all, I didn’t even want to come because I didn’t think I was going to play. They had Gordon [Hayward], Jaylen Brown, Isaiah Thomas, and [Marcus] Smart, and I didn’t think I was good enough to be on that team. So, it didn’t even cross my mind how to close a game or how to finish. I was just more concerned about getting in the game and starting.”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 48 תגובות

  1. תודה רבה מנחם אחלה מעורב.
    .
    סיפור יפה, של טייטום, ומעניין לחשוב איך הייתה מתפתחת הקריירה שלו, ומה היו ההישגים של הקבוצות, אילו היה נבחר על ידי פילי או הלייקרס, שבחרו לפני בוסטון באותה שנה. קשה לדעת.
    .
    כשסטיב קר "יפגוש את בוראו" דריימונד יהיה אחת הנקודות המרכזיות בשיחת הפתיחה שלהם.

      1. לדעתי לא בטוח בכלל. אני חושב שהמסגרת של בוסטון עוזרת לטייטום להיות מה שהוא היום, ואני לא בטוח בכלל שאמביד וטייטום היו מסתדרים ביניהם אם היו משחקים ביחד, ואם יורשה לי, שניהם לא נראים לי הכי חכמים בעולם, ולא בטוח בכלל שהיו מצליחים ליצר קבוצה חכמה שתגיע עד הסוף. באופן כללי יותר, להביא אליפות לפילי נראה לי קצת כמו סערה מושלמת – יש מעט מאד כאלה.

        1. אני מודה שהייתי סקפטי לגבי טייטום בדראפט. הסיבה היא לא כדורסל. הוא היה עילוי. הוא פשוט היה צ'אקר ששיחק אחד על אחד כשהיו איתו שחקנים מצויינים בדוק ונראה אנטי קבוצתי בעליל. הסיפור שלו בכלל מחזק את המנטליות שהייתה לו. בגלל זה לפעמים מצחיקים אותו הבחירות דראפט בדיעבד. כי אני חושב שאילו היה מצטרף לקבוצה אחרת היה הופך לאחלה שחקן אחד על אחד ואחלה סקורר, אך הוא יכול היה ליפול מהר מדי למשחק לא מנצח. זה שהוא התחיל בתור אופציה שלישית\רביעית שבעיקר נע לשטחים מתים ועולה לקליעה או תוקף את השומר בתפיסה. כי זה גרם לו להבין את המשחק. היום אפשר לבקר אותו עד מחר, אך שחקנים טובים צומחים לידו. ג'ילן בראון אוכל לידו וכך שאר השחקנים. הוא ואמביד חברים טובים שהתאמנו יחד אצל דרו הנלן כל קיץ, אך לא יודע איך היו מסתדרים יחד אילו טייטום של דוק היה מגיע לליגה וחושב שיש לו זכות ל-20 זריקות עוד לפני שהרוויח זאת. אפשר להביא הרבה דוגמאות כאלה.

        2. לא מעניין לחשוב מה היה קורה… כי זה לא היה קורה. הבחירה הראשונה היתה של בוסטון ואיינג' אמר שאם פילי לא היו מוכנים להחליף אז הוא היה בוחר בטייטום בבחירה הראשונה בכל מקרה. הלייקרס היו חמים בטירוף על לונזו, כך שלא היה ספק שטייטום הולך לסלטיקס.

  2. תודה דוק.
    להקיא על קר וקרי.
    הם שרפו את עצמם לאורך השנים בהגנה על גרין, באינספור תקריות מכוערות.
    הם יצרו בגולדן את המפלצת ששמה דריי, טיפחו אותה ואפשרו לה להתקיים ולהתחזק.
    בידיעה אחרת, ג'יילן בראון מתלונן על הפרקטים של הטורניר אמצע עונה.
    הוא אומר שהם חלקים ומסוכנים, ושהליגה מסכנת את השחקנים.

    1. הוא צודק
      העליתי את זה מיד אחרי המשחק בטורונטו כשבדקתי את מצב הפציעה שלו בגלל ההחלקה.
      צריך לחספס את המדבקות האלה.

  3. תודה מנחם.
    הארדן שיחק טוב.
    אותי מעניין יקום מקביל שבו באותו משחק, לא היה שיויון 100, אלא יוסטון היו מובילים 102-100. האם גם אז לג'ימס היו ביצים לזרוק מ-3?
    בכל מקרה, מברוק לקליפרס על הנצחון.

  4. "אני מעוניין שהארדן יפול בקליפרס" שימו לב לניסוח לא נאמר אני מטיל ספק ביכולת של הארדן, שזה לגיטימי לגמרי.
    יש פה לא פחות מרצון שבן אדם מסוים יכשל!
    אני כעקרון לא מאחל לאף אחד כשלון.אם להיות כנה לבן אדם שאני ממש שונא , אני כן מאחל.
    אבל מה יש לי נגד הארדן? אנחנו רוצים להנות מכדורסל, ההנאה עוברת דרך הצלחה של שחקנים לא כשלון.
    האמת אני מאוכזב מהתוצאות הביניים של המשאל.כמובן שאני מכבד את התוצאה.

  5. מנחם מה הכוונה יצליח?הצלחה בקליפס זה רק אליפות כל דבר אחר כשלון חרוץ.
    בלי קשר אישית מקווה,שלא יגיעו אפילו לפלייאוף קבוצת שקצים בלתי נסבלת ובלתי ניתנת לצפייה.
    אגב מסתבר,שאם קאווי רוצה הוא יכול לשחק,רצוף? מעניין איך באלמר איים עליו וכמה זמן זה יחזיק
    חוץ מהשקץ הראשי aka המלך זאת הקבוצה שאני הכי מייחל לכשלונה ולצחוקים שם בwwe שיאשימו את טיי לו🤣

    1. הפתעת אותי שמעון .. מה לא ברור עם קוואי? הוא רואה לידו את הארדן בלי חוזה שנה הבאה. הוא מסיים חוזה רוצה לחזור לתודעה להיבחר לחמישיות. בקיצור עובד על הברינקס הבא כשמיד שיקבל את הסופר מקס הבא יפצע שוב הפעם לתמיד.

  6. מה מפתיע בהצהרה של טאטום?
    היא נשמעת הגיונית מהמילה הראשונה עד האחרונה. רוקי רוצה להבחר לקבוצה שצריכה אותו. ללא מעט רוקיס נדפקה הקריירה כי נפלו לקבוצה הלא נכונה.אתה מקבל פה דקה פה 2 דקות.מאבד את הבטחון העצמי , ואז אתה למטה.
    טאטום מוכיח את ההפך, לכן הוא כוכב.למרות תנאי פתיחה לא מסבירי פנים.הוא היום מועמד רציני לMVP.

  7. סטיב קר לא מפתיע אותי בגישת הפוליטיקלי קורקט בשקל . גם כשנשאל לפני שבוע על המלחמה בעזה , הוא התעלם מהטבח של חמאס והביע צער על צער כללי . וזה עוד מגיע ממישהו שחווה מקרוב רצח בדם קר של אבא
    על ידי ,ובכן , מוסלמים.

  8. תודה רבה דוק
    ==
    קר שבוי בידי גדודי הPC
    ==
    ואבו מנדבושקס?
    בטח שיצליח
    ושכל הכינים בזקן ירקדו הורה וצ'רקסיה כפולה

    1. כי הוא לא מקבל שכר על המשחקים שהוא מושעה מה שעולה לו איזה 700k-800k. לפחות לווריורס זה חוסך איזה 2.5 מיליון בתשלומי מס…

    1. ההתדרדרות היא בניסוח השאלות. לרצות בכשלונו של אדם שלא פגע בי או באחרים אישית, זו גישה לא מוסרית. יש ניסוח פוגעני ולא מכובד של השאלות.
      מדובר בהצבעת מחאה, זה שאלון מביש ולא מכובד.רבים העדיפו לא להגיב.
      להבא צריך להקדיש יותר מחשבה בניסוח השאלות.
      אפשר למשל היה לשאול למשל. האם אתה רואה בתצוגות של הארדן כשלון או הצלחה.ואז כל צד היה עונה בצורה מכובדת.

  9. תודה מנחם.
    1. כתבתי השבוע שלא כדאי להספיד את הארדן. בשנים האחרונות לוקח לו זמן להתחמם. השאלה באיזה מחיר. ווסטברוק שיחק 17 דקות לאחר שהפחית במעמדו לפחות על פי הקבוצה ביוזמתו האישית. בסיום המשחק נראה כעוס. אין ספק שקשה לשחק יחד עם ווסטברוק והארדן אך העדיפות להארדן מראה כמה ווסברוק בקלות יכול להפוך לסוג ב' בקבוצה. הקליפרס ניצחו את המשחק, אך הקיפוח של יוסטון במשחק הזה היה בולט וקשוח. נכון שבדוח ה-2 דקות האחרונות הציגו רק את הפאול הבוטה שנעשה על גרין ושנגון (אין מצב ששופט לא ראה את זה. אין סיכוי בעולם). אך בכול המשחק היו חוקים נפרדים של מגע לקליפרס וחוקים ליוסטון שהייתה מאוד אגרסיבית. ואין טעם להראות לי נתוני פאולים, זו תמונה חלקית מאוד של המציאות. יש משחקים שהעיניים לא יכולות שלא לראות.
    .
    2. סטיב קר מאמן טוב. קשה להתווכח עם הקבלות שלו. הליילה הווריורס נראו הרבה יותר טוב מהביזיון הקודם מול OKC. אך יש לו נקודות עיוורון שפשוט אי אפשר לתקן אצלו. האובססיה שלו לשחק עם שחקנים מחוץ לעמדה שלהם היא אחת. אחרת היא הרעיון הרומנטי ששחקן שאף אחד בליגה לא חשב שישחק הופך לשחקן מפתח (קורי ג'וסף במשחק הקודם ששיחק 20 דקות). אבל בעיקר החבל הארוך שהוא נותן לקליי וגרין לחרב משחקים. קליי חייב להתאפס מהר. והתלות בגרין חייבת לקבל מענה על ידי דנליבי כמה שיותר מהר. לא הגיוני שכל קבוצה עם קצת מסה ואורך מחברת את הווריורס.
    .
    על טייטום כתבתי בתגובה אחרת, אבל כדאי לחשוב כאשר אנו רואים קבוצות שכל שנה מחרבנות את הדראפט. האם הם באמת מפספסים כישרונות? או שהם לא יודעים מה לעשות איתם. אפשר להתווכח שטייטום היה הופך לעילוי התקפי ואייסו בכול קבוצה בה היה נוחת, אך היה סופרסטאר מנצח? האם ג'יילן בראון היה הופך למה שהפך אם היה במועדון אחר? תראו איך ג'יידן אייבי, שחקן סופר כשרוני, סיים את עונת הרוקי בזינוק כתקווה הגדולה והשנה הוא בסדנאות חינוך של מונטי ווילאמס בדיטרויט מגרד דקות מהספסל כאשר קיליאן הייז מקבל דקות יקרות.

  10. לה הצבעתי אבל ברור שהדעות חלוקות פה פיפטי פיפטי.
    רק לא ברור לי מדוע כל כך רבים רוצים שיצליח. הרי מדובר בשחקן שעל פניו מזנה את הספורט בצורת המשחק ובפלופריות.מניח שאותם המצביעים לו עושים זאת מכמה סיבות, אוהדי קליפרס, חובבי הארדן, דווקה נגד ההייטרים, לא איכפת להם ששחקן פלופר יצליח ויקח עוד חוזה מקס ויש עוד אלף אפשרויות פלוס מינוס.
    אם לא תהיה ברירה ובאמת בסוף יהיה בדיוק פיפטי פיפטי!
    רק אז
    אני עדיין לא אצביע.

  11. שאלה למנחם: למה הגדרת את ההצבעה הזו כאחת החשובות בתולדות הופס? על פניו זה סתם נדמה כסקר סתמי…יש איזו משמעות נסתרת לתוצאות ההצבעה?

  12. תודה דוק על מעורב מעולה כמובן שהצבעתי עם הרוב. לא אוהב את הארדן הפלופים וכל העניינים הנלווים. מותר.
    לגבי טייטום לי היה ברור מהשניה הראשונה שהוא השחקן הכי טוב בדראפט ההוא. עד היום אין לי מושג למה בחרו בפולץ ולונזו לפניו.
    מספיק היה להסתכל במספרים שלו כדי להבין שהוא עילוי 85% מהקו בסביבות 40% מהשלוש אני זוכר את זה בלי לבדוק. אתלט גובה מצוין ושחקן כנף אמיתי שאין באמת הרבה כאלה בליגה. מפולץ ולונזו לא החזקתי . כדי לאזן אני חייב לציין שטייטום היה בודאות השחקן הטוב ביותר בדראפט ההוא וצריך לזכור שהוא גם קיבל "הזדמנות" הרבה ב"זכות "הפציעה האיומה של הייוארד שנפצע 5 דקות מפתיחת העונה והשאיר מקום ריק בהרכב למשך כל אותה עונה. אבל השחקן שהכי אהבתי באותו דראפט היה הבחירה הרביעית- ג'וש ג'קסון. הרבה מהנפילה שלו היתה בגלל עניינים שמחוץ למגרש -עישון הסתבכויות עם החוק וכד' וגם ההתעללות שעבר בפיניקס על ידי בוקר ושות' אבל בשנים שהוא היה בליגה עקבתי אחריו ובדרך כלל נהנתי ממנו. אבל להבדיל מטייטום הוא היה לא יציב והיתה לו עונה אחת שהוא היה האחרון ממש בכל הליגה באחוז אפקטיבי או משהו כזה. בקיצור סחורה פגומה. חבל שהוא לא בליגה ממש אהבתי לראות אותו. תודה דוק

כתיבת תגובה

סגירת תפריט