לברון הוא לא יותר מ-S.O.B עלוב שמתאים ללייקרס / מנחם לס

 

לברון הבנזונה עשה זאת שוב. רציתי לכתוב "בן זונה" בכותרת אבל חששתי מביקורות. SON OF A BITCH נשמע קצת יותר טוב.

הבנזונה הזה  לא יכול היה לחכות עד אחרי יום חמישי, היום בו ארה"ב משחקת את משחק הכדורגל הגדול בתולדותיה?

לא. הוא רצה להיות גדול יותר מהנבחרת. גדול יותר מהכדורגל. גדול יותר מהטרוף האמריקאי החדש – SOCCER. הוא רצה להיות במרכז החדשות, ורק אחרי ה-ITEM עליו יכולים לדבר על  יום חמישי. הוא בחר את יום שני בערב כדי שימי שלישי, רביעי, וחמישי – כולל הדראפט – יהיו ימים בהם כולם ידברו על הנפולת הזאת ששמה לברון ג'יימס.

האומה כולה קוססת צפורניה: מה יהיה? מה יהיה אם נפסיד ביום חמישי לגרמנים העליונים עלינו בכדורגל? העלייה לשלב הבא היתה בכיס עד השער המשווה של פורטוגל 15 שניות לפני סיום 5 דקות תוספת הזמן.

מאותה שנייה כל אמריקאי כמעט הפך פתאום למומחה מונדיאל כשכל אחד עושה חישובים מה יהיה אם, ומה יהיה אם.

היה כזה כיף לראות את האומה הזאת הופכת – לכמה ימים לפחות – מטורפת על כדורגל כמו בראזיל. כמו מכסיקו. כמו קוסטה ריקה – ואולי יותר כי לנו זה הכל חדש.

וזה הרגע שלברון בחר להודיע על סיום חוזהו במיאמי היט. להיות שוב האייטם החשוב ביותר בספורט האמריקאי – חשוב יותר מהחזרה של טייגר וודס לגולף הוויקאנד הזה; יותר יותר חשוב מוימבילדון. להיות חשוב יותר מהגביע העולמי. הוא לא יכול היה לחכות עד יום חמישי בערב. סליחה, יום ששי בערב, אחרי הדראפט!

ומיד 77 גולשים ניכבשו ע"י הבנזונה לתגובות על מה יהיה, בעוד ש-6 מגיבים על הטרוף האמריקאי בכדורגל, 9 על הפאור פורוורדים שייבחרו בדראפט, ו-17  ענו לאהרון שדה על הגביע העולמי.

זה מה שהמכוער רוצה: להיות הגדול, החשוב, והמרכז של כל הספורט.

כדי להקטין את המכה הוא הלך לאיזה אולם וכידרר כדורגל (טוב, זה היה לכבוד ליברפול לפני כמה שבועות, אבל את הרעיון אתם מבינים). כידרר כדורגל מיי אס.
הוא גנב מ-16 צעירים אמריקאים שנותנים נשמתם ומלהיבים את כולנו את הרגע שלהם להיות על הבמה הראשית.

בליבו הבנזונה אמר: "הכדורגל האמריקאי? את מי מעניין? לאן יילך לברון, זה הדבר!".

הנה מה שקרה:

Then suddenly Tuesday morning, as the U.S. team went through the start of practice for Thursday's game with Germany (noon ET)under a bright, beautiful sky, hushed tones and calm conversations were overcome by shock, drama, and even professional panic. At least that was the case among the large international media throng gathered on a side field.

,,,Suddenly

"L"LeBron James has opted out of his contract with the Miami Heat," came the news bulletins over Twitter and text message in about the only bit of sports news that could upset the bubble of the World Cup as teams fight to reach the knockout round.

Employees of all sports television outlets back in the States hung their heads, knowing full well that little of what was planned on coverage of the U.S. national team would make it on the air. Now it's nearly all-LeBron, all the time.

ומה בקשר לנבחרת הכדורגל?

Well, there goes all of that," said one reporter".The National Soccer team is dead. Lebron took everything over!

אפילו בתוך המחנה האמריקאי עתונאים "from BrazilArgentina, Israel and elsewhere".

(תמיד, אבל תמיד נודניקים מישראל!) התלבשו על המחנה האמריקאי והתקיפו בשאלות את קלינסמן, ושאר השחקים עם שאלות  על "היכן לברון יחליט לשחק". במקום שישאלו על המשחק נגד גרמניה, הם מבלבלים את הביצים עם היכן לברון ישחק:

Klinsman and NBA-fan Jermaine Jones .

were asked where Lebron James will play next year, and not one question about the match Vs/ Germany

 

מי שם זיין היכן הוא ישחק?

אני רק מקווה שזה לא יהיה מיאמי. אני רוצה שהבנוזה ומלו ישחקו בעונה הבאה בלייקרס. הלייקרס היא הקבוצה היחידה המתאימה באופייה לבן הזונה. לייקרס ולברון? זיווג שנעשה בשמיים.

 

ואז האשך יתחיל ללקק לו את התחת, ואיתו שעייה, דדי, K-700, ושאר הנבוכים  באתר שלא מתביישים לאהוד קבוצה כמו הלייקרס המוכנה למכור את נפשה (וכבודה!) לשטן כדי לנצח כמה משחקי כדורסל, ומתפללים עתה שהוא יגיע אליה.

הלוואי. הלוואי. פט ריילי ימצא דרך לבנות קבוצה לנצח אותם – וזה אם הספארס לא יגלחו אותם לפני זה.

זה יהיה התענוג הגדול ביותר שלי בחיים, ואחריו לא איכפת יהיה לי לחלות באולצהיימר ולתת למידן ורועי לנהל את האתר. מתאים ללייקרס ולאוהדיה להציע בית לאדם שרצה להראות שהוא גדול יותר מנבחרת הכדורגל האמריקאית, וגדול אפילו מהטרוף האמריקאי החדש.

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 116 תגובות

  1. אין לי בעיה שיגיע לבוסטון, כל אחד רוצה את השחקנים הטובים ביותר אצלו.
    בלי קשר, מעניין כמה שנים הוא עוד יכול לסחוב עוד כאלפא דוג. הוא בן 30 נדמה לי, וכבר מעל לעשור משחק באינטנסיביות. המשחק שלו מבוסס על כוח. לא בטוח שהוא לא ייגמר עוד שנתיים שלוש.

    1. קח בחשבון קריירה ארוכה ועמוסה עד עכשיו עם היסטוריהשל אפס פציעות. זה גוף עמיד ובריא שאין סיבה שלא ימשוך עוד כמה שנים טובות.
      בניגוד למה שרואים אצל אמביד.

      1. אבל המשחק שלו מבוסס על כוח. גם אם לא ייפצע לא יהיה לו אותו אימפקט בעוד 3-4 שנים. ושוב, אני הייתי לוקח אותו בשמחה אליי אם אני ג"מ.

  2. ז היה צפוי. מי שעשה את זה לקליבלנד מאותן סיבות. יעשה את זה למיאמי….
    לא צריך לכעוס רק להבין ששכיר חרב כמו לברון רק רוצה להרוויח כמה שיותר כסף ותארים וברגע שהזה נגמר במיאמי הוא יעבור לשוק יותר גדול או קבוצה יותר רעבה – רצוי שילוב של השניים.
    וחוצמזה זה מוכיח סופית שהוא לא מנהיג שחקן גדול בלי מצפון. אני חושב שהוא הסקוטי פיפן הכי טוב בהיסטוריה חחח

    מנחם לגבי התגובות אני לא בטוח שהאתר הזה הוא דוגמה רובנו כאן עדיפים לדבר על כדורסל ולא על כדורגל אפילו בזמן מונדיאל. ארהב היא המקום היחיד בפלנטה שישים הודעה על שחקן כדורסל לפני ידיעות על נבחרת הכדורגל שלה… וחבל שלא כולם ככה ולעזאזל על הכדורגל

  3. ד"ר וואלה לא נראה למומי שלפלופ מתאים ללייקרס
    יש לו פרצוף שתפור פיקס על יוסטון וגם שם לא יצליח
    וואלה מומי קלט את לפלופ מהיום הראשון בליגה SOB ? מומי חושב שהוא בשזנשע"כ וישמור את התרגום לעצמו
    יכול להיות שלפלופ יפרוש יתלו את החולצה שלו בבית שימוש ? בקליבלנד לא נראה שרוצים לראות את הפרצוף שלו וביאמי אם יעזוב אותם יעדיפו לתלות גופייה של חשפנית ולא את הגופייה של לברון

    אפרופו B, דלונטה עוד נותן עבודה ? או שהוא עבר לעשות שמח עם סבתא של שאק

  4. מנחם,

    לברון הוא אדם למופת, התורם מליונים מכיסו. הוא גם גאון עם IQ בשמיים, הרי יש לו איזה 700 טריליון דולר. כסף=חוכמה כידוע לכולם. סוג של אל, מתנה לאנושות. הוא לא יכול לטעות. אנחנו אלו שלא מבינים. לא?!?!?

    אלו סוג השטויות שאתה מאכיל אותנו בשנים האחרונות.

    שמח לראות, שבאיחור של 4-5 שנים גם אתה הבנת שלברון הוא כדורסלן ענק אבל אדם פצפון!

    1. כולם יורדים עליו – בעיני הוא עושה את הדבר היחיד הנכון. הוא הצטרף לראשונים שהבינו כי הכדורסל הוא כבר לא כדורסל של יחידים – וזה מה שיש במיאמי כרגע. הוא העדיף לעשות זאת עם חברים – אבל איני יודע מה קרה שם בפליאוף הזה.
      סאן אנטוניו הוכיחה זאת שוב – אי אפשר לקחת אליפות לבד. (אגב, איני משוכנע שזה סיפור גמור עם מיאמי – יכול מאוד להיות שזה אמצעי לחץ על החברים להוריד את השכר) – צריך קבוצה של שחקנים מעולים יחד.

  5. אנא גולשים יקרים לא להזכיר את לפלופ ופיפן באותו משפט. נכון, גם פיפן לא היה וינר גדול. בזמן הכסף הוא חש רעד קל בידיים. אצל לברון זה רעידת אדמה 9 בסולם ריכטר. אבל, וזה אבל ענק: בצד השני של המגרש פיפן היה מהטופ 10 בהיסטוריה. אזורית של איש אחד, גם במאני טיים. לברון? ביקש להתחלף 6:30 דקות לסיום ב-18 הפרש לס"א במשחק שבו הפסיד סופית אליפות. המציאו כבר סמיילי מקיא? שילך למילווקי, הקבוצה היחידה שמתאימה לו מנטלית.

  6. "היהפוך כושי עורו ונמר חברבורותיו ?"
    למה בדיוק שלברון ישתנה ? מיאמי עשתה את שלה עבור המלך ועכשיו שכולם יקפצו ! לברון היה שכיר חרב בלי כבוד לאף מועדון וזה לא השתנה. בכל מקרה גם מיאמי הרוויחה מהאת שלה בתקופת הקינון שלו בפלורידה, אבל עונת הנדידה כבר בעיצומה, ורגע לפני המפולת חייבים לשמור על המורשת ולעבור למקום שיכול להציע את ה-5,6 אליפויות אחרת המקום בהר ראשמור בסכנה. בקיצור הבחור לא השתנה, לברון רואה רק את לברון, ואם בדרך ישארו כמה לבבות שבורים זה מחיר שהוא מוכן לשלם.

  7. מנחם כמו שכתבו לפני,ברוך בואך למועדון,דרך אגב אני עדיין מאמין שהוא ישאר במיאמי והוא עשה את זה בעיקר כמו שמנחם כתב(ןאני כותב כבר כמה ימים) בשביל צומי,שכולם ידברו עליו ושכולם יכרכרו סביבו ושהכדורגל יחזור למימדים האמיתיים שלו

  8. אני באמת מקווה שהןא לא בדרך ללייקרס או קליבלנד. הבכיין הזה עוד יהרוס לדיויד בלאט את ההזדמנות לבנות קבוצה מיוחדת בנבא.

  9. jesus איזה תגובות קיצוניות!
    4 מ-5 כותבים של ESPN אמרו שהיה צפוי שייצא מהחוזה שלו גם אם הוא נשאר במיאמי, ושהיה עושה את זה גם אם היה זוכה באליפות השנה. זו הדרך היחידה שלו ללחוץ על מיקי אריסון לקראת חוזה חדש.
    http://espn.go.com/nba/story/_/page/5-on-5-140624/next-lebron-james
    מה,לא ברור ש KD לא יעשה את זה בקרוב ?
    מה הקשר לשכיר חרב ונאמנות ?!
    הלו, זו הנבא, ליגה בה הצופים הם צופים ולא אוהדים ובה מועדון fucking עוזב לעיר אחרת לפי גחמה של הבעלים.
    חבל שישנם אנשים שממציאים בראש איזו רומנטיקה פרטית שלהם ואז מכריחים אנשים אחרים להתנהג לפיה (ואף מילה על פוליטיקה, ימין-שמאל וכ"ו).
    דובי הפסיכולוג – לטיפולך.

      1. קיבלתי.
        אולי כדאי לכתוב מאמר על "תסמונת לברון" כתופעת שנאה חדשה.
        גם גדוד של עובדים סוציאליים ופסיכולוגים לא יעזור כאן 🙂

        1. עגל כנראה שכחת כבר את הפוסט האלמותי של האשך בקשר ללברון.אני מצד שני שלך נפעם איך האוהבים שלו לא רואים שום דבר פסול בהתנהגות שלו וכל דבר שהוא עושה מבחינתם זה הדבר הכי נכון והכי טוב שהוא יכל לעשות.גם אם הוא יחליט עכשיו ללכת לאוקלהומה ולנגן כינור שלישי לדוראנט ווסטברוק אתם תגידו איזה שחקן גדול איך הוא מוותר על כסף/מנהיגות

          1. יניב, ואם הוא יישאר במיאמי אחרי שהכל ישקע, כמו שרדושקוביץ אומר ואני מסכים, אז הוא "בסדר" ?אני אוהב אותו בתור שחקן כדורסל כי הוא משחק נכון. בתור בן-אדם – הוא כנראה שמוק רציני. אבל למי אכפת ?! מייקל ג'ורדן הוא בן אדם טוב?! הוא חסר מצפון לחלוטין. היית רוצה להיות איתו על אי בודד (הוא היה אוכל אותך, ) ?
            כנראה שכולם שם שמוקים (חוץ מהאיש בתמונה שלי)

          2. לדעתי גם אם הוא ישאר במיאמי(והוא ישאר אני לא רואה דרך אחרת)כל ההתנהגות שלו מגעילה וגם את תיאוריית הלחץ על מיאמי קשה לי לקבל(למרות שדדי הביא לי נימוקים משכנעים),אני עדיין חושב שלמשל אם כל המטרה שלו היא להפעיל לחץ על מיאמי אז יכלת לשבת איתם לדבר להבי לאן נושבת הרוח,להגיד לריילי יש לך עכשיו שנה לבנות לי שושלת חדשה ואםן לא שנה הבאה אני עוזב,לא להתנהנג כמו שהוא התנהג.
            וכן כנראה אני עדיין רומנטיקן ועדיין חושב שאם אתה רוצה להכניס את הפרצוף שלך להר ראשמור זאת לא הדרך

          3. אני לא מומחה אבל הדיווחים היו שבשנה שעברה הוא זעם על השחרור של מייק מילר כדי לחסוך למיקי אריסון כמה דולרים. כנראה שזה לא מה שהיה מציל אותם השנה אבל לברון צדק. שנה שעברה לא היה לו מה לעשות אז עכשיו הוא מוציא את זה על הבעלים big time. זאת הדרך היחידה של שחקן להפעיל לחץ על הבעלים, מה לעשות.

  10. עוד משהו למנחם – העיתוי של ההודעה קשור לדראפט ולא למונדיאל. פרשני ESPN הסכימו בכך שהעיתוי עושה חסד עם מיאמי מפני שהוא מאפשר לה יותר זמן ויותר אפשרויות לפני הדראפט.

  11. מאמין שישאר במיאמי.

    מקווה שמלו יגיע לשיקגו

    לאב יגיע לבוסטון.

    ובאו למזרח גואלים.

    שנה הבאה יהיו 5 קבוצות נורמליות במזרח:
    מיאמי, אינדי (הברגים יסתדרו), וושינגטון (הילדים יתבגרו), שיקגו (המחוראים יקלעו) בוסטון (הסיכויים הקלושים יסתדרו).

    בע"ה, אני לא עומד בעוד עונה כזאת של כדורסל במזרח.
    זה לא הגיוני.

  12. אגב דובי תן זרוק לנו איזה הסבר לנשיכות של לואיס הע"רפד" סוארס. הבחור הזה מוכשר בטירוף לדעתי הוא גאון כדורגל וחלוץ ברמה של רונלדו ומסי, אבל משהו לא מאוזן אצלו מבחינה רגשית.

    1. באמת לא ברור מה יש לו.

      אגב לדעתי הוא לא ברמה של מסי ורונאלדו, הם זה שנים על שנים של יכות ויציבות עילאית.

      הוא בחצי רמה מתחת ברמה של פלקאו, דייגו קושטה, בייל וניימאר.

      1. גיא אם אתה מדבר על יציבות אז אתה צודק, אבל מבחינת כישרון, והבנת משחק הוא שם לחלוטין ! ראיתי את ליברפול הרבה העונה והוא פשוט גאון כדורגל. יש לו הבנת משחק נדירה ויכולת לאיים על השער מכל מקום, וזה מה שמעצים עוד יותר את השאלות לגביו. מה קורה לבחור הזה כשהוא מתוסכל ??? הוא מגיב לפעמים כמו איזה אדם קדמון מלפני 10,000 שנה. לא ברור הסיפור הזה, אבל דווקא עכשיו דובי מטפל הבית של האתר בוחר להיעלם ולהשאיר אותי מתוסכל וחסר תשובות 😉

      2. פלקאו ודייגו קוסטה ברמה של סוארז בייל וניימאר (ואני מוסיף את זלאטן שהוא גאון כדורגל מפחיד)?
        פלקאו נתן עונה חלשה והראה שהוא מפחד מאתגרים כשהלך אחרי הכסף למונאקו, דייגו קוסטה נתן עונה יוצאת דופן מבחינה סטטיסטית, אבל הוא לא שווה את המספרים וראו את זה בסוף העונה/במונדיאל, שנה הבאה בצ'לסי הסטטיסטיקה תתיישר והוא יחזור להיות השחקן של 15-20 גולים שהוא, ולא שחקן של 40 גולים.

        סוארז הוא one man show, ובכמה רמות מעליהם, למרות שלפעמים התחרותיות שלו יוצאת מפרופורציות.

    2. סיפור מעניין. לנשוך בנאדם זאת צורת אלימות יוצאת דופן, בעיקר בסיטואציה כזאת – לא קטטה, כן מעמד חשוב, בשידור ישיר, בלי לנסות להסתיר את המעשה, ועם ניסיון משני מקרים קודמים של מה ההשלכות ואיך הסביבה מקבלת את המעשה.
      סוארס מתנהל בסך הכל כמו בנאדם רציונלי. נראה שהוא אמור להיות מסוגל להבין מה הסביבה חושבת על מה שעשה, ואיך הוא עלול להיענש, וכמה הקבוצה שלו צריכה אותו, כלומר לכאורה אמור להיות מודע לתוצאות. ואם הוא באמת רציונלי ומסוגל לשלוט על עצמו אנחנו מצפים שהוא ימנע מהמעשה, כדי להימנע מהתוצאות השליליות – ההרחקה והתיעוב מצד החברה הנורמטיבית.
      ולמרות זאת, סוארס נשך שחקן אחר בפומבי, בשידור ישיר, על הזירה הכי פומבית שיכולה להיות.
      למה?
      שאלה נהדרת. או שהוא לא מצליח לשלוט על זה, ואז הטיפול במקרה עובר לפסיכיאטר, או שהוא עד כדי כך טמבל שחשב שיאמינו לו או שלא ייתפס.

      1. הפער בין בחור עם אינטליגנציית משחק כ"כ גבוהה לבין הנשיכות הוא בלתי נתפס. אני נוטה לחשוב שזה בלתי נשלט

        1. האסוציאציה הראשונה שעלתה לי לראש זה לאנס סטיבנסון.

          שניהם גאוני ספורט ופרחחים.

          רק שבכדורגל הענישה פחות חמורה אז הם מרשים לעצמם יותר

        2. הוא שם קצוץ על החוקים.
          זה היה ברור מהרגע שעצר את הכדור בידו במונדיאל הקודם.
          (מעשה שפל שאני עדיין חם עליו אש)

          חוצמזה, הוא כנראה אינפנטיל רציני. אין קשר בין יכולת כדורגלנית (כולל "ראיית משחק") לבין אינטיליגנציה.

          1. למה אתה כועס עליו על זה? אני שואל ברצינות.
            הוא הציל את הנבחרת שלו בעזרת זה!
            קיבל אדום, "השאיר הכל על המגרש" כמו שאוהבים להגיד בכדורסל.

            לא ספורטיבי? ברור, בגלל זה נגיעת יד זה כרטיס אדום, אבל במצב כזה, מה יש לו להפסיד? הוא גיבור באורוגוואי ומרשמי המונדיאל הקודם, המון אנשים דווקא נורא אוהבים אותו יותר מאז.

          2. דווקא יש קשר! יותר בכיוון של ככל שהיכולת הכדורגלנית טובה יותר, כך רמת המשכל נמוכה יותר.. לפי מחקרים שהראו שנגיחות מרובות בכדור הורגות תאי מוח בקצב מואץ. לא צחוק

      2. עזוב אותו דובי, נתקע לו חתיכת צ'וריסו בין השיניים לפני המשחק והוא לא מצא קייסם אז הוא השתמש באיטלקי הקרוב. באורגוואי זה מאד נפוץ. אני לא מבין מה כל המהומה.
        בייחוד שבברקט שלי הגמר זה ברזיל – אורגוואי.

        אני מקווה שפיפא לא יהיו כאילו ימיי ביניים ויעיפו אותו כי ממש לא מגיע לו. זה כולה איטלקי FOR GOD SAKE

        1. האמת צודק, הספגטים האלה תמיד עושים ענין מכל דבר. הוא רק רצה להוסיף מנת חלבון לפסטה. יובה תסתדר עם קייליני אחד יותר או פחות. בלמים באיטליה צומחים על העצים בשפע, אתמול ראיתי 11 כאלה בסקוודרה אזורה.

          1. עשו יותר מדי מהנשיכה האחרונה .
            חבל שיזרקו אותו על שטות כזו.
            ספק אם הייתה נשיכה וראיתי את הסרט
            וגם אם הייתה זו יותר "לקיקה " מאשר נשיכה .
            לא על זה זורקים מהטורניר אפילו לא למשחק אחד.
            עם סווארז אורווגואי יכולה ללכת עד הסוף.
            יש לה את השחקן הכי משוגע ואחד ההכי טובים.
            ןאת הווינר הגדול ביותר בטורניר (גודין ).

    3. פסיכיאטר אמריקאי אמר שישנה הפרעה נפשית ידועה של אנשים נושכים. מין ערפד שנשארו בו גנים של כלב פרא. שימו לב לשיניו היוצאות החוצה. מקומו בבית חולים לחולי רוח ולא על מגרש כדורגל.

      1. מעניין!
        מוזר שזה מתבטא רק במשחקים.
        אולי הוא נושך גם ביום יום ופשוט לא מספרים על זה.
        מנחם אתה זוכר איך קוראים להפרעה או שאני אחפש לבד?

          1. "פסיכיאטר אמריקאי אמר שישנה הפרעה נפשית ידועה של אנשים נושכים. מין ערפד שנשארו בו גנים של כלב פרא. שימו לב לשיניו היוצאות החוצה. מקומו בבית חולים לחולי רוח ולא על מגרש כדורגל."!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!ענק

  13. מנחם נפלת לסמים ????

    מה זה השטויות האלה ?

    אני לא אשכח כל הטורים שלך שליקקת ללברון כמה שהוא חכם ונבון, ויפה תואר וחתיך ,

    קודם כל הוא עוד לא עזב את מיאמי, וגם אם יעזוב זה לא מצדיק טורים מתלהמים וטפשיים.

  14. חדשות טובות!!!

    פתחתי באיחור את YNET ולהפתעתי ישראל לא הכריזה מלחמה על הרשות. בשנים קודמות הטנקים כבר היו 100 ק"מ בתוך שטח עזה.

    השאר מתגמד.

  15. Big 3 opting out gives Heat the cap flexibility they need to upgrade roster.
    If none opted out, no cap room

    Opting out doesn't mean he's leaving. If he wants to stay, he'd want to structure new deal to build stronger team

  16. אז מתברר שלברון הוא גם חכם ולא ייתן לריילי להחזיק אותו באותה סיטואציה כמו בקליבלנד.
    זה מאלעד זאבי מ'הארץ'
    "עדיין רוצה מיאמי, אבל בתנאים שלו. בסופו של יום, עדיין תסריט סביר ביותר. מצד אחד, הפיכתו לשחקן חופשי זה אמצעי הלחץ היעיל ביותר לגרום למיאמי לשים את כספה היכן שנמצא פיו של פט ריילי, ובאמת לנער את הסגל לשביעות רצונו של לברון. לכאורה אפשר לעשות זאת אחרת ופשוט להאמין כשריילי אומר ש"ימצא את הדרך" לעשות זאת, אבל אין כמו תמריץ הגון כדי לגרום גם לבעלים מיקי אריסון למצוא את הדרך לפתיחת הכיס.

    מצד שני, יכול להיות שהאקט של לברון אפילו ישחק לטובת ההיט, אם יסכים לקבל סכום צנוע יותר בשביל לבנות מחדש צוות מסייע טוב יותר – אולי גם כחלק ממהלך משולב עם דוויין ווייד וכריס בוש. הסיבה שהרעיון הזה נשמע פחות סביר כרגע היא שאם זה באמת היה כך, חבריו היו אמורים להודיע יחד אתו שהם מוותרים על אופציה דומה בחוזיהם. העובדה היא שלברון פעל לבד בעניין הזה, או לכל הפחות הקדים אותם, מה שרומז שזה לא בהכרח מתואם.
    ועוד מהפוסט
    "בכל עמדה", ענה כשנשאל איפה צריכה קבוצתו להתחזק. יש רמזים מעודנים, ויש תשובות כאלו, שמבהירות לבעלים וההנהלה מה חושב שחקנם הטוב ביותר על הקבוצה שהרכיבו סביבו.
    הבנת מנחם
    ולמי שמעוניין לקרוא את כל הפוסט כאמור של אלעד זאבי
    http://www.haaretz.co.il/sport/nba/.premium-1.2358547

  17. יפה אמרת !
    הדעה השפויה הזו כל כך ברורה אבל בטרוף של עונת המלפפונים כולם יורים לכל הכיוונים וכולנו מתחילים להאמין לאופציות הזויות.

  18. מעניין שמלבד מומי ושעייה, כל אוהדי הלייקרס נעלמו. הם יודעים שלברון מגיע ללייקרס, והם צריכים לבנות סטרטגיה חדשה בקשר לגבור האומה.

      1. אם יגיע ללייקרס, אפילו אני, שבאמת אוהב אותו לאורך כל תקופתו בקליבלנד – לא אוכל ללכת אחריו…
        בכל קבוצה חוץ מלייקרס ויוסטון (עדיפות למיאמי, בוסטון או קליבלנד) אלך אחריו.
        אין כל הגיון בלייקרס – מה שמאפיין את המשחק שלו לאורך כל תקופתו (וזה גם למה אני אוהב אותו ומתעב את כרמלו וקובי) הוא המשחק החכם והקבוצתי

    1. הסיכוי שלברון ילך לשחק עם קובי הוא אפס אחד גדול.
      קובי יושב על 20 ומשהו מיליון ואין אפשרות לבנות שם כלום בקרוב,
      מה גם שאחרי שני משחקים הם יילכו מכות,קובי אנטיפת מגעיל ואין לו את חוכמת החיים של וויד.

  19. איזה מזל שיש לברון בעולם, כל סיפור טוב צריך את הנבל האולטימטיבי. אני חושב שאם ייכתב פה פוסט שתהיה כתובה בו רק המילה לברון זה כבר מבטיח ארבעים חמישים תגובות כמו כלום.

    1. ד. אני מייחל שהוא יעבור לניקס ויעזוב את קליבלנד לנפשה.
      היא לא צריכה אותו, אבל הוא צריך אותה.

      לחליפין שיעבור ליוסטון, אבל זה בחיים לא יקרה כי במערב יש תחרות אמיתית.

  20. מצד שני לברון הראה שהוא לא מתרגש מההופעה הסמי מאפיוזית של ריילי ואם הוא לא ייבנה סביבו קבוצה לאליפות ובהכרח במצב הנוכחי ייצטרך לשלם מס מותרת הוא פשוט לא יישאר שם.
    זו בכלל בדיחה שביליונר בעל מספר קרוז שיפס שכל אחת שווה מעל מיליארד דולר מבקש מהשחקנים הנחה ושיקצצו בשכר.
    עומד לי על קצה הלשון להגיד שרק יהודי יכול לחשוב על זה אבל נעזוב.
    כל שחקן שטעם את טעמו של הפיינלס רוצה להגיע לשם בכל שנה בקריירה הקצרה שלא לדבר על טעמה של אליפות.
    אז בטח לברון שנחשב לשחקן הכי טוב במשחק היום לא יילך להתבזבז.
    לא יודע מה איתכם אבל אני מת לראות את לברון בקליפרס,
    עם פול וגריפין ימי השואו טיים יחווירו.

  21. שיר ההייטרים שכתבתי. זהו אקרוסטיכון, כלומר צריך לחבר את האות הראשונה של כל שורה:

    לא יכולת לנצח בבית אז ברחת וחיפשת חיזוקים.
    בא לשחק איתך שרוך עם חוש לשלוש אבל בלי משחק פנים.
    רקמתם מזימה עם שחקן מלוכלך שפעם היה מדהים,
    ווייד. הבטחתם לא 1, לא 2, לא 3, אבל
    נוביצקי צחק ואכל לכם את הראש.

    המזרח כה חלש שלגמר חזרתם בסטייל
    ואת אוקיי. סי. הנאיבית ניצחתם עם לא מעט מזל. זה לא היה קורה
    אם הארדן היה זוכר לשחק כדורסל.

    נהייתם רביעייה וגנבתם אליפות מטימי הענק
    בלי ריי-ריי שהציל את המצב עם סל ממרחק
    לברון שוב היה נזכר כמי שנחנק.

    ג'ינו, טוני וטימי העירו את קוואי וזכו לנקמה
    דווין זחל, בוש החוויר המלך דידה, דממה השתררה באולם, והשושלת התפרקה.
    ומה היה סופה ? ווייד פתח מרפאה, בוש עבר קבוצה והחליף דגל,
    לפלופ יצא מהחוזה והתחיל קריירה בכדורגל.

      1. גיא, זה שיר ההייטירים, מוקדש לאשך, שעיה וכ"ו.
        כתבתי בשבילם, לעזור למי שכבר שונא. פשוט ההתנפלות עליו כבר נהייתה חולנית . . .

    1. מרשים!
      לא יכול לחכות לעונה הבאה ולראות איך תראה קליבלנד של בלאט
      אני לגמרי מאמין שזה הולך להיות משהו מיוחד

  22. אהרון אתה רציני? עשו יותר מידי מהנשיכה? בן אדם במהלך מישחק כדורגל נשך שחקן אחר וזה לגיטמי בעיינך? כשסופו עלה ליציע מלא אדומים לירמוס אוהדים חשבתי שחוסר ההיתנגדות שלך לעונש הזויה,אבל קיבלתי את זה כי אתה שונא הפועל.יש לך גם משהו נגד איטלקים?
    ודרך אגב למרות שרשמת שהתגובה שלי זה "סיפורי אלף לילה ולילה" המינהלת בהחלט יכולה להגיד למכבי שאם היא לא מבטלת את השיריון אז שתלך לשחק בליגה אדריאטית .ובמידה שכל הקבוצות החשובות בליגה[אלה שיש להן קהל..] יחליטו שהם מפעילות לחץ זה יכול ליקרות.דרך אגב גם ירושלים שנים קיבלה שיריון ליורוקאפ, כשקבוצה אחר קבוצה נפסלו בטענות שונות ומשונות על אף שסיימו לפניה בליגה…
    דרך אגב חתן פרס ישראל שהכדורסל הישראלי בראש מעייניו סירב להצביע בהצבעה..

    1. אני חושב שההשוואה של שלך בין סופו לסוארז ממש לא במקום.
      סופו הוא נשמה של בן אדם, שחקן נשמה, וממש לא עם טבע אלים, ואני מאמין שאפשר לראות את זה גם מבעד למסך השנאה שיש לאוהד הפועל ממוצע.
      במקרה ההוא, הבנאדם התמודד עם קללות ומשפטים שרוב האנשים ביקום לא היו עוברים על כך לסדר היום. אתה איש משפחה? נראה אותך מתאפק במפגש עם שמוק מהסוג של האוהד ההוא. האם יש לסופו עבר אלים? לי לא ידוע. מה שכן, מצופה משחקן לשמור על שליטה עצמית, גם ליד תת אדם מהסוג של אוהד הפועל רקוב. במיוחד התאכזבתי ממנו, כי חשבתי שהעבר שלו באולימפיאקוס ופנא חישלו אותו, מסתבר שלא.
      מצד שני, הוא לא השחקן הראשון שאיבד את הראש באופן תמוה אחרי משפטים מגעילים שנאמרו לעברו, ע"ע זידאן…
      אבל ברור שסופו היה צריך לקבל עונש מסוים, כי משחקן יש ציפיות לשליטה עצמית.
      סוארז לעומת זאת הוא פסיכי וזהו (בלי קשר למוח הכדורגלני המבריק שלו..). זה לא קשור לכלום הביסים שלו, וזה כבר חוזר על עצמו יותר מידי פעמים בשביל להיות משהו בשליטה, ולזה צריך סוף.

  23. אין ספק,סופו אדם רגוע שלב,נינוח,נשמה של בן אדם,שחקן נשמה!!! וגם לובש כובעים עם דגל ישראל,מותק ממש https://www.youtube.com/watch?v=cZLkjqzr6Z8
    העיקר שציינת "אוהד הפועל רקוב" שאשכרה העז לקלל במישחק כדורסל מול הקבוצה של המדינה!! שיתבייש!!!
    אבל לא בסופו עסקינן…
    בעיני סוארז צריך להיות מורחק לפחות עד סוף המונידאל אם לא עונש יותר חמור.
    ואני מצטער שלא ראיתי שם בסכהל "לקיקה" כמו אהרון..

    1. אוקיי, תודה על הלינק! הסתכלתי, מה שהיה עם סופו בנבחרת לא ידעתי, ו2 התקריות האחרות ידעתי ושכחתי. אז בסדר, הוא אמוציונלי, ושוב, שום דבר לא ממש מצדיק את מה שהוא עשה, אבל בא נכנס לפרופורציות, הכה שחקנים על שנפלו על הרצפה? אתה לא בדיוק רואה מה קורה מתחת לערימות השחקנים, ויש מצב שהשחקן המוכה בדיוק היה באמצע לפוצץ מישהו במרץ מתחת לכל הערימה, וחוץ מזה, קטטה זה קטטה, יש הרבה מעורבים, קשה לנתח אותה. קילל את השופט? מגעיל, אבל זה עדיין סביר, הוא כנראה הרגיש שהשופט משמיד לו את המשחק, אז הוא קילל אותו, לא אמר לו מה הוא יעשה לילדים שלו ולאשתו, אלא קילל קללה שהתרגום שמעשי שלה (ולא המילולי) אני אפרק אותך. לא מדברים כך לשופט, וא"א להגיד שאין לו עבר אלים, כי הוכחת לי שיש לו, אבל חוץ מהקטע עם האוהד, אני לא מתלהב יותר מדי מקללה לכיוון שופט, ומהשתתפות בקטטה. לגבי האוהד ה'רקוב', שיקלל, זכותו, אבל הוא הגזים, אמר כמה דברים שהם יצאו מגדר קללה רגילה, וגם אתה יודע את זה. אני מקווה שאתה לא מצדיק דברים כמו הסימנים של חנק לכיוון רגב פנאן, ומה שקומץ אוהדי הפועל שרים לו, כי אם אתה לא רואה בזה חציית גבול, אז כל הסבר מיותר. אם היית משווה את פניני לסוארס, לא הייתי מסכים, אבל אני יכול להבין מאיפה זה נובע יש הבדל תהומי בין סופו לפניני, שניהם שחקני נשמה, אבל סופו בחיים לא רוצה תאקלים, פניני אוהב אותם ומחפש אותם. עדיין, פניני לא נוגס בשחקנים לתיאבון, אבל אני לא יכול להכחיש, הוא שחקן מלוכלך. תשאל את רוב השחקנים בליגה ובארופה מה הם חושבים על סופו, הם לא יגידו שהוא מלוכלך, בניגוד למה שהם יגידו על פניני.
      סוארס לעומת זאת, לא עושה את זה בתגובה למשהו, הוא לא נוקם במישהו, אלא פשוט כשיש בשר לידו, הוא פשוט לא מתאפק ונוגס במרץ. אני משוכנע שהוא מתחרט מיד אחרי זה, במיוחד כשמתחילים כאבי השיניים 😉 אבל זה פשוט מפחיד לשחק מולו, זה משהו שצריך להבדק ולקבל אבחון, ולראות מה עושים עם זה. לקיקה? אני מקווה שאהרון לא רגיל ללקק אנשים ככה…
      על דבר אחד אני מתנצל, הייתי צריך לכתוב 'אוהד רקוב', ולא 'אוהד הפועל רקוב'.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט