משחקי טורניר אמצע העונה נכנסים להילוך גבוה עם הלייקרס, הסאנס, הנאגטס, פילי, הבאקס, וומבי ודני ביום שישי הגדול! / דור בלוך

משחקי טורניר אמצע העונה נכנסים להילוך גבוה עם הלייקרס, הסאנס, הנאגטס, פילי, הבאקס, וומבי ודני ביום שישי הגדול! / דור בלוך

2:00 שארלוט הורנטס (7-3) – מילווקי באקס (4-7):

בעוד המאזן של ההורנטס, מספר את סיפורה של אחד הפרצנייז החלשים, העלובים, המעוררי רחמים של שני העשורים האחרונים, המאזן של הבאקס מעט מרמה.

נצחנוות רצופים על שיקאגו וטורונטו החלשות למדי, העלו אותה למאזן חיובי מובהק, אבל צריך לזכור שלפני כן באו הפסדים לאינדיאנה וארלנדו, ובעיקר צריך לזכור שבסגל הנוכחי זה ממש ממש לא ברור שהם מסוגלים לשמור על איזשהי קבוצה בליגה, בעונה הסדירה או בפלייאוף.

יאניס צפוי לנוח מה שאמור להוסיף מעט עניין למשחק הזה, אבל כאשר שארלוט סופרת כבר 4 הפסדי בית רצופים, אני לא הייתי מהמר נגד הבאקס.

הימור: מילווקי ב-5

2:00 וושינגטון וויזארדס (8-2) – ניו יורק ניקס (5-6):

הוויזארדס מגיעים למשחק הזה עם 4 הפסדים רצופים כשהם נראים מחריד לחלוטין, האם הם מעוניינים להיראות מחריד או שהם איכשהו הופתעו מהאופן שבו קבוצת כדורסל שמתבססת על שני שחקנים שבעיקר יודעים לזרוק (אפילו לא בהכרח לקלוע)? שאלה טובה.

הניקס לעומת זאת אחרי פתיחת עונה מחרידה יצאו לרצף של 4 נצחונות ב-5 משחקים, בעיקר הודות ללו"ז, ויקוו להמשיך את המומנטום במשחק הזה, כדי לאושש את העונה שלהם, בעוד הם ממשיכים לחכות לאיזשהו מהלך על שחקן חופשי או כוכב שמעוניין לעבור.

הימור: הניקס ב-10

2:30 אטלנטה הוקס (5-6) – פילדלפיה 76'ס (3-8)

עוד קבוצה שאני פשוט לא רואה מתרוממת מעבר לבינוניות הנוכחית שלה היא האטלנטה הוקס (סליחה דוק), טריי יאנג עד כה, מראה את האחוזים הגרועים שלו בקריירה עם 28% משלוש, ו-36% מהשדה, והכי מעט נקודות מאז עונת הרוקי שלו באותו מספר זריקות פחות או יותר, ויותר ויותר נראה שאם בכלל יש פוטנציאל שהוא יהיה סופרסטאר של קבוצה מנצחת, הפוטנציאל הזה לא יכול לבוא לידי ביטוי כשהכוכב המשלים שלצידו הוא דג'ונטה מארי.

פילי לעומת זאת על אף שני ההפסדים הרצופים שלה בשני המשחקים האחרונים היא אחת הקבוצות הבולטות והמרשימות של תחילת העונה, כאשר העזיבה של הארדן שחררה את מקסי לעשות 50 נקודות במשחקים מסוימים, והמזרח נראה כהולך לקרב דו ראשי מרתק.

ניצחון של ההוקס ישים אותה במאזן 0-2 ויוריד את פילי למאזן 2-1 בטורניר אמצע העונה מה שככל הנראה יקבע שפילדלפיה כבר לא תעלה לשלב הפלייאוף של הטורניר.

הימור: פילי ב-8

2:30 קליבלנד קאבלירס (6-5) – דטרויט פיסטונס (10-3):

קליבלנד פשוט לא מצליחה לעשות את הקפיצה, והולך ומתבהר שהיא תצטרך להיפרד מדונובן מיטשל ויהיה מעניין לראות האם יש שם את היכולת לבנות על בסיס מובלי לאחר עזיבתו של השחקן שקולע 29 נקודות לערב, אבל לא מצליח להוביל את הקאבלירס אפילו למאזן חיובי בשלב הזה של העונה.

הפיסטונס לעומת זאת, פתחו את העונה עם מאזן חיובי לפני שתוזכרו על ידי ההנהלה שהמטרה כרגע היא להפסיד ויצאו לרצף של 9 הפסדים למרות ניצוצות של כמה מהשחקנים הצעירים שלהם עושה רושם שזאת תהיה עוד עונה בטאנק עבור הבוכנות.

הימור: קליבלנד ב-15

2:30 טורונטו רפטורס (6-5) – בוסטון סלטיקס (2-9):

הרפטורס עם מאזן שלילי אבל יכולים להיות מעודדים מ-5 המשחקים האחרונים בהם ניצחו 3 וההפסדים הגיעו מול בוסטון ומילווקי, הפסדים מניחים את הדעת. קצת קשה יותר להתעודד מהמהלכים שהקבוצה הזאת עושה שנותנים את הרושם שמסאי יוז'רי לא ממש יודע לאן לקחת את הקבוצה הזאת, היו מספר נקודות בזמן שבהן מימוש של אנונובי היה יכול לאפשר להם בנייה נכונה וטובה יותר, וכעת כשסקוטי בארנס חוזר ליכולת הנהדרת שלו מעונת הרוקי עולה השאלה כיצד מצליחים לבנות בטורונטו קבוצה שבאמת יכולה להתחרות?

מהצד השני הסלטיקס עדיין מחפשים את השחקן השמיני שמאזולה יכול לסמוך עליו, אבל גם בלעדיו, הסלטיקס דוהרים קדימה עם 4 נצחונות רצופים והמאזן הטוב בליגה, והשאלה הגדול מעבר לשאלת הספסל היא שאלת הכשירות במיוחד של הגבוהים פורזינגס והורפורד.

הלילה הסלטיקס יצטרכו להסתדר ללא הסרבי וללא ג'יילן בראון לפי הדיווחים.

הימור: בוסטון ב-8

2:30 סן אנטוניו ספרס (8-3) – סקרמנטו קינגס (4-6):

סן אנטוניו עושים את מה שהם אמורים לעשות, מריצים בצורה מדורגת ונותנים ניסיון לוומבי, תוך כדי שההייפ הולך וגובר, בלי לנצח יותר מדי ולהבטיח בחירה גבוהה שעשויה לאפשר להם נכס במידה וירצו להאיץ את התהליך או שחקן בטיימליין של וומבי אם יחליטו שלא.

סקרמנטו אחרי פתיחה חלשה התאוששה עם חזרתו של פוקס, וניצחה 4 נצחונות רצופים כולל נצחון מאוד מרשים על הלייקרס המדשדשים ועל אוקלהומה שאיימה לרשת אותה בתור הדבר הצעיר והמרענן בליגה.

הלילה הספרס ינסו לשבור רצף של 6 הפסדים רצופים, ואני דווקא אלך עם הפתעה.

הימור: הספרס ב-5

3:00 שיקאגו בולס (8-4) – אורלנדו מג'יק (5-6):

האם אתם מאמינים במג'יק?

הבולס קבוצה גמורה לחלוטין, מועדון גמור, וצריך להרוס שם את הכל ולהתחיל מאפס, אבל אורלנדו עשתה בחירות טובות יש לה הרבה צעירים טובים וכבר בעונה שעברה היא הראתה ניצוצות אף שלא הגיעה לפלייאוף, והעונה היא מצופה לעשות זאת.

בנקרו, ווגנר, קול אנתוני, סאקס הם הבסיס הצעיר של הקבוצה הזאת, אבל דומה בעיני שהם עדיין ליגה אחת אחרי הכישרון באוקלהומה למשל, כך שכדי לעשות קפיצה לא יספיק לפתח היטב את החבורה הצעירה הזאת, יצטרך לקרות משהו נוסף, יהיה מעניין לראות אם אורלנדו, שלא עשתה טרייד מוצלח על כוכב, בעצם, אף פעם (?) תצליח לעשות זאת כדי לחזור לרלבנטיות לראשונה מאז ימי דוייט הרווארד.

המפסידה הערב תסיים ככל הנראה את דרכה בטורניר קדם העונה, למי שמחפש מעט פיקנטריה למשחק הזה.

הימור: המג'יק ב-12

3:00 ניו אורלינס פליקנס (6-5) – דנבר נאגטס (2-9):

האלופה נראית עד כה כמו, ובכן, אלופה, ודורשת כל מה שעומד בדרכה, גם כשמארי פצוע מעט, לא נראה שזה מטריד את הנאגטס יתר על המידה והביטחון שיוקיץ' משרה על כל מי שמסביבו שמור באמת באמת לגדולים ביותר.

הנאגטס דיי דרסו את הפליקנס במפגש הקודם בין השתיים וקשה להגיד שזה מפתיע. הפליקנס שסובלים הן מהדרמה הבלתי נגמרת סביב ציון והן מלא מעט פציעות (אלברדו, מקאלום, טרוי מרפי, נאנס), לא מצליחים למצוא שום סוג של מומנטום העונה והם עצרו רצף מחריד של 4 הפסדים רצופים עם ניצחוןמרשים על דאלאס, בסופו של דבר הקבוצה הזאת תהיה תלויה מאוד ביכולת של שני הגוגבים שלה – אינגרם וציון, אם הם יצליחו לעלות מדרגה וחשוב מכך ששיתוף הפעולה שלהם יעלה מדרגה, זאת יכולה להיות קבוצת פלייאוף לגיטימית גם אם לא מעבר לכך.

הימור: ניו אורלינס ב-5

5:00 יוטה ג'אז (7-4) – פיניקס סאנס (6-5):

הג'אז לא ממש היו אמורים להיות השנה קבוצה תחרותית, אבל אחרי הניצוצות שהראתה בעונה שעברה היו שקיוו שזה יקרה. אבל בפועל הג'אז הם עד כה אחת הקבוצות החלשות בליגה בעיקר בהגנה. בשני הפסדים רצופים מול שיקאגו ואינדיאנה הם ספגו 132 נקודות בממוצע לערב, והמאזן שלהם מחמיא להם ונובע מנצחונות רצופים על ממפיס ופורטלנד האומללות אף יותר ממנה.

אבל אם יוטה לא מרשימה עד כה אך ללא ציפיות, פיניקס נראית בצרה אמיתית. הניסיון לבנות קבוצת כוכבים אינטנסט עם הרבה לחץ בעלים ומעט מחשבה מקצועית נראה כמתפוצץ בפנים שלהם כשהם נמצאים כרגע במאזן שלילי אחרי הפסדים ללייקרס ולאוקלהומה. אין חולק על הכשרון ההתקפי בקבוצה הזאת שבא לידי ביטוי בנצחון על מיניסוטה עם 31 נקודות ב-11 מ-15 מהשדה של דוראנט ומשחק התקפי מצוין גם לבוקר, אבל לבנות על נרקיץ' שיעצור בצבע את הסנטרים בעידן הנוכחי של הליגה, ולצפות שבראדלי ביל ישחק דקות גדולות ויתרום בשני צידי המגרש זה נראה כקצת יותר מדי, גם אם לצד דוראנט ובוקר גרייסון אלן ואריק גורדון עדיין נראים כחתיכות משלימות לקבוצה אלופה.

אני לפחות, לא קונה.

הימור: פיניקס ב-11

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (8-3) – לוס אנג'לס לייקרס (6-6):

קראתי ספקולציה שחיבבתי לגבי העונה הזאת, לפיה לברון מבין שהלייקרס לא יקחו אליפות השנה, אין להם סגל משלים טוב מספיק ולברון ודיוויס פציעים ומבוגרים (לברון) מכדי באמת להוביל קבוצה 4 סיבובים ברמת עומק הכישרון הנוכחי של הליגה בכלל ושל המערב בפרט.

ולכן הדבר הכי גדול שיכול לקרות עבורו אחרי שסגר את שיא הנקודות, הוא לזכות בטורניר אמצע העונה אשר לאחר פרישתו ייקרה על שמו.

אהבתם?

ברמה המקצועית אין הרבה מה להגיד על המשחק הזה, הלייקרס גם ללא ונדרבילט וגם אם ילכו על רוטציה של הכוכבים אמורים לנצח את פורטלנד שהיא פשוט אכזבה מזעזעת בשלב זה, לא רק ברמת התוצאות אלא גם ברמת האיך שזה נראה, סקוט אנדרסון פצוע וכך גם ברוגדון ורוברט ווויליאמס כך שאפילו ברמת העניין אין הרבה למה לצפות בערב הזה.

הימור: הלייקרס ב-15

5:30 לוס אנג'לס קליפרס (7-3) – יוסטון רוקטס (3-6):

משחק יותר מעניין ממה שנראה ממבט ראשון.

בצד של הקליפרס קשה להתעלם מכך שמאז שהארדן הגיע הקבוצה נראית פשוט מזעזע (הפתעה ענקית!). הקליפרס סופרים כבר 5 הפסדים רצופים וגם במבחן העין השחקנים פשוט הפסיקו לרוץ בהתקפה, והמתח בשאלה מי יוביל את ההתקפה בכל רגע נתון הוא ממש נראה לעין למי שמסתכל על המשחקים של הקליפרס (מומלץ על משקפי שמש כדי לא להתעוור).

הרוקטס לעומת זאת הם תמונת ראי, 5 נצחונות רצופים ולא סתם נצחונות אלא פעמיים על סקרמנטו, אחד על הלייקרס, על ניו אורלינס ועל דנבר האלופה! בנצחונות האלה הקבוצה ספגה 3 פעמים פחות מ-100 נקודות, 101 ו-104. בקצב של הליגה היום זה לא פחות ממדהים לקבוצה שבשנה שעברה הייתה בפלייאוף, ובלי קשר למה שקרה או לא קרה בבוסטון שגרם לפיטוריו, כל כל כל הקרדיט צריך ללכת למאמן של הרוקטס, שאגב, הספקולציות טוענות שהתעקש לא לקחת את הארדן וקוצר כעת את הפירות, בנצחונות ובריאות נפשית.

הימור: הרוקטס ב-8

לפוסט הזה יש 99 תגובות

  1. אהבתי את הספקולציה (או שפקולציה, כמו שיצחק שמיר היה אומר). גביע המלך נשמע כמו שם לא רע.
    תודה רבה דור ויאללה סלטיקס

  2. תודה דור,
    יאללה פיניקס להביא עוד W
    .
    תראו איך תומפסון מעיף מגבת על איש (שקוף מבחינתו) במזכירות ואיך גרין דורס את השופט המבוהל. זוג בריונים שבטוחים שמגיע להם הכל – ושלא יספרו לכם אחרת.⁩ ⁨https://www.facebook.com/share/r/RdwPyEZiDPPu4ZGS/?mibextid=UalRPS⁩

    1. לצערי לא מצליח להביא כתובת מתוקנת, בכל מקרה מדהים איך הם מתנהגים וכל הליגה רועדת מפחד מפניהם. גרין פשוט עולה על השופט והשופט בורח אחורה. וקליי מעיף מגבת בפנים של איש מזכירות מסכן שמרוויח פרומיל ממנו. ממש ״לוחמים״
      הנה עוד ניסיון, לדעתי הכתובת לא תקינה
      ⁨▶️ כדאי לך לראות את סרטון ה-Reels הזה⁩ ⁨https://www.facebook.com/share/r/RdwPyEZiDPPu4ZGS/?mibextid=UalRPS⁩

    2. גרין תמיד היה בבון ,לא ברור למה הליגה לא מענישה אותו בחומרה.
      בעצם מאוד ברור ,גולדן שווה הרבה כסף לליגה.
      מה שעצוב זה הדעיכה של קליי שמרגיש שהוא דאון היל ומאבד עשתונות גם במיגרש וגם בכל ההתנהגות שלו…

  3. היי דור. פריוויו פשוט מעולה קראתי הכל ונהנתי. אני לא יודע כמה משחקים יש היום לא ספרתי אבל אני הולך על 12 מ 12 (אם יש 12 משחקים אני מנחש הערב 12).
    אוקי נתחיל:
    1. מילווקי באקס (נקודה בכיס קיבלתי בחינם לסיפתח).
    2. ווש (אני אפסיד מלא נקודות השנה אבל אני מהמר על דני למרות שלדעתי הם יגמרו מקום אחרון במזרח … קבוצה מסריחה חוץ מדני.. דני נותן השנה יופי של ביצועים השתלם לחכות חו בסבלנות אני רוצה גם את ים מדר בליגה הגיע הזמן).
    3. פילי
    4. קאבס (משחקים נקיים משיקולים זרים)
    5. אוף יש מלא משחקים.
    6. ספרס
    7. בולס
    8. נאגטס
    9.פיניקס פורטלנד (תמיד מהמר נגד לברון בנתיים זה הולך טוב שיפרוש כבר הנודניק) וקליפרס .
    בסדר תכלס אני הולך להוציא היום 10 מ 7. לא רע לבן אדם שהתחיל רק לפני בעוד חודש.
    תודה דור.

  4. תודה דור.
    אני לגמרי לא מסכים עם ההערכה שלך לגבי לברון וגביע אמצע העונה, גם בגלל שהגביע כל כך זניח שהוא מתאים להיקרא על מו של קיירי איירוינג, וגם בגלל שעד שלברון יפרוש הוא כבר יבוטל.
    הפעם אני מנסה את כוחי בהימורים:
    מילווקי, פילי, בוסטון, סקרמנטו, אורלנדו, דנבר, פיניקס, לייקרס, יוסטון (לא מהמרים נגד קבוצת הבית)

  5. שמעו אני בדרך כלל עדין מאוד במילים שלי, עידון ומליצות זה שמי השני.
    אבללללל ג׳ורדן פול זה הצחנה האנושית הכי גדולה שהליגה הזאת ראתה וברוך השם נולדנו לסבול עוד מהימים שכל מיני אלן יוסטונים דמיינו שהם שווים מאקס.

    אין גבול וצורה שאפשר להסביר כמה השחקן הזה הוא שחקן יול״ב . אין דרך אנושית אחרת לתאר את זה, הוא צחנה אנושית, פלוץ עם עיניים.
    או במילים אחרות החלום הרטוב של על gm שרוצה להשיג 9 נצחונות בעונה בדרך לטנקינג שלא יוציא כלום.

  6. החשיכו עכשיו את השידור במשחק של וושינגטון ל2-3 דקות ואלה היום ה-2-3 דקות הכי טובות של ג׳ורדן פול העונה.
    זה האפס במחשבון.

  7. וושינגטון הולכת בכל הכוח על הבחירה הראשונה.
    רק שלא תשכח לזרוק את פול וקוזמה בסוף העונה שחס וחלילה לא ידביקו את הדור הבא בצורת המשחק וההתנהגות שלהם.
    בכללי חייב לומר, אין טעם להשאיר את אבדיה בקבוצה.
    הוא לא סופרסטאר כמו שג"א שברגע שיביאו אליו עוד שחקן איכותי מהדראפט הוא ירים את הקבוצה למעלה.
    עד שיביאו מספק שחקנים טובים מהדראפט יקח 3-4 שנים כמו אוקלהומה. ובנקודה הזאת הוא כבר יעזוב לקבוצה נורמלית. עדיף להטריד אותו כשעוד יש ערך ואפשר להוציא עליו בחירת סיבוב ראשון נמוכות ועל הדרך לצבור נכסים לריבילד

  8. מחצית ראשונה אבדיה מוביל את הקלעים משתי הקבוצות עם 14 נקודות.
    פול עם 0 נקודות ב-0/4 משלוש, כל הזריקות גרועות ובקושי שפשפו את הטבעת. חוץ מזה הוא מאבד המון, לא ברור איך הוא בכלל היה בדיבור של "כוכב". גג זר בנס ציונה.

  9. פול זה נזק מהלך. אבדיה משחק לא רע בסך הכל. זה שהסנטר המחליף של וושינגטון הוא דנילו דלינארי אומר את הכל. קוליבאלי מתעלה על הציפיות בינתיים, שיברח מהר מוושינגטון

  10. פרוזינגיס שמע שמישהו אמר שהוא מזכיר ביעילות או באפקטיב PCT שוטינג את יוקיץ' וחזר למצב הצבירה הרגיל שלו.
    מזל שבבוסטון ריפדו יפה את הסגל מסביב.

    1. ווOOפ
      שמע יש ימים כאלה לא ממש טובים. גם טייטום לא הרשים היום והוא רחוק ממה שהוא יכול להיות.

      1. יש בהחלט ימים טובים וימים רעים אבל רק להעז להזכיר לי יעילות שדומה לאלוהים של היעילות שההיסטוריה של הליגה לא ראתה….ובכן זו נבואה שעתידה להתנפץ מהר מאוד.

        לקריסטאס יש את היתרונות הספציפיים שלו בהגנה ובקליעה(מאיזורים מססוימים) אבל שווה לזכור גם כמה האופי בעייתי, הגוף שביר ובגדול זה שחקן של הרבה און אנד אוף.
        אם בבוסטון ישכילו להפנים את זה ואיך להשתמש בו אפשר לקבל שחקן שלישי שימושי בהררכיה, לא מעבר.
        הוא בטח לא השיטה.

        1. אממ
          נכון, פורזינגיס סיים לילה עם 6 מ-13, 0 מ-3 לשלוש,
          אבל –
          היה מצוין בהגנה (כרגיל, העונה) עם נוכחות משמעותית במאבק על הריבאונד ובהגנה על הצבע,
          הניע כדור נהדר,
          ובדקה וקצת האחרונות של המשחק,
          המאני טיים של המאני טיים,
          הוא קלע צמד סלים סופר חשובים.
          .
          היעילות שלו?
          גם אחר המשחק הלילה,
          יוצאת דופן.
          19.2 נק', 63.3% אפקטיבי, 38.5% משלוש, 84.5% מהעונשין.
          בנוסף –
          1.58 נקודות למהלך פוסט אפ, זה הנתון הגבוה בליגה.
          שילוב כזה של יכולת בצבע וקליעה מבחוץ,
          זה משהו שרק יוקיץ' מציג.
          עכשיו –
          ההשוואה ליוקיץ' היא רק על האחוזים, כמובן.
          יוקיץ' השחקן הטוב בליגה,
          פורזינגיס משחק ברמת אולסטאר. ההבדל גדול.
          יוקיץ' הוא בשיטה, המנוע של קבוצה אלופה,
          פורזינגיס לא השחקן החשוב ביותר בקבוצות.
          .
          השורה התחתונה?
          בהינתן בריאות,
          ולאור מה שהוא מציג כבר מהעונה שעברה,
          פורזינגיס שיחוק רציני של הסלטיקס.
          יש בהחלט מצב שזה (והטרייד עבור הולידיי) יזכרו כמהלכים ששווים אליפות.
          הלוואי על הסאנס, תהליכי קבלת החלטות בריאים כל כך.

  11. קייד קאנינגהאם זה עוד שחקן שאני לוקח לאולם הפחים ואיכשהו באןביאיי הוא ימצא את עצמו על חוזה מקס' פסיכי.
    צריך 25 זריקות כדי לגרד 23 נקודות ולהבטיח שהקבוצה שלו לא תנצח משחק ברצף של 30 משחקים.

  12. היה משחק אחד העונה שהפליקנס הפסידו וזאיון לא זיין אותם ברבע הרביעי?
    זה שחקן שחייב לסיים מתישהו בניקס כדי שהשורה האחרונה בבדיחה תושלם.

  13. אגב, מאליק מונק זה אחד מהויתורים הכואבים שעשינו. איזה שחקן…יש מצב שזה השחקן השישי הכי טוב העונה.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      איזה סוג של טרול טמביד?
      הנה יש לך נושא ליומן הבא.
      טמביד הטרול איזה טרולים אופציונאליים אותו דבר עם המקק/חולדה טריי.
      אבל עזוב,
      זה לא טוב!

  14. ווסטברוק מהספסל זה מישהו שראה יותר מדי ספייסג׳ם לפני השנה.

    איזה קבוצה מצחיקה.
    ברוקס אונס אותם יפה בהגנה אבל השופטים הורגים את יוסטון. כנראה הליגה מיצתה את העזרה של הקליפרס לבחירת סיבוב ראשון של okc בדראפט הקרוב.

  15. בחיי איזה חיבאס הראסל ווטסברוק הזה עם הבליב איי כן פליי שלו בגיל 250.
    חבל על הרצועה האחרונה בברך שמישהו דאג לחבר לו.

  16. חחחח שאנגון אונס אותם מה3.

    ג׳יילן גרין זה הכי flash צעיר בכניסות שלו לסל.
    עין אנושית לא תתפוס את זה.

  17. אני רואה שביוטה SHEויון
    מה יהיה הסוף עם בוסטון?
    ראיתי עכשיו את מהלך המשחק בסטט וחשכו עיני…
    הסלטיקס יורדים לחצי ב 16 יתרון ומיד על ההתחלה חוטפים 4 שלשות רצוף. זה נטו בעיה על הקוים. חטף שתיים מהירות מאותו המהלך. אבל מאזולה שומר את פסקי הזמן בפורט נוקס ביחד עם הזהב שהוא קנה. מאמן כמו פופ (בקבוצה של טימי ופארקר) או נרס או טיבס היו לוקחים מיד פס"ז לעצור את הנפילה. הוא לא לקח גם אחרי שטורונטו קיצצו 10. מתי יבינו שם ב OFFICE של בוסטון שצריך למצוא מאמן מנוסה כי זה יכול להיות ההבדל בין אליפות לסגן של בר כוכבא.
    יש מחלות שכנראה אי אפשר להיפטר מהן. יותר מדיי בוטים?

    1. החוזה של סטיבנס עד 25. אם לא יביא אליפות בשנתיים הקרובות הוא לדעתי יעוף והכל בגלל שלא הביא מאמן מספיק מנוסה?

  18. טוב, שבת מוכן
    סלט אבוקדו, צ'ק
    רימון מוסיף המון, צ'ק
    סלט גדול ליום ראשון, צ'ק
    סלטיקס ניצחון, חצי צ'ק.
    אגב הניצחון שוב על הגב של דירק וויט. עם כל הטמטום בבוסטון, טוב שיש הולידיי שמוצא את וויט פנוי לשלשה שסגרה את המשחק הזה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט