גולדן סטייט נגד אוקלהומה סיטי – סיקור מהאולם / שגב מטוס

16.11.23, צ'ייס סנטר, סן פרנסיסקו

עוד יום, עוד משחק ברצף הבייתי שיש לנו בעיר ועם זאת גם סטף ישאר בחוץ וכאמור למי שלא שמע, דריימונד גרין הורחק ל-5 משחקים בעקבות שיעור הבושידו שהוא העביר לגובר במשחק האחרון לפני יומיים.

אז דריי וסטף בחוץ, קליי משחק, גולדן סטייט במאזן (רואים) 6-6.

אני אוהד לייקרס אבל יש חיבה מאוד גדולה לווריורס אחרי סיקור של שנתיים + ובא לי שהם יהיו טובים, אני עדיין לא רואה את זה קורה.

מה שהיה הכי בולט במשחק האחרון נגד הטימברוולבס הוא שלגולדן סטייט אין קלעי שהוא יותר מסביר.

קליי תומפסון, שכנראה ממנו ציפו הכי הרבה להיות הקלעי המשני בקבוצה, זה שנותן לך המון קאץ' אנד שוט פשוט לא. העזיבה של ג'ורדן פול והבאה של גארד מוסר במקומו הבטיחה כביכול הזדמנות לקליי לחזור להיות השחקן של 20-25 נקודות לערב ולעזור לסטף למשוך את הקבוצה למעלה ובמיוחד לתת לקרי מעט מנוחה.

אם מסתכלים על המספרים הסטטיסטיקה של קליי יכולה מעט להטעות, אם בוחנים לעומק מבינים מה העניין:

42% מהשדה, 34% מהשלוש, בסך הכל מספרים ממש סבבה, לא טופ הליגה אבל לא רע בכלל לשוטר עם המון זריקות…אז זהו…שלא ממש המון זריקות.

בעיה 1: קליי עומד על ווליום של כמעט 13 זריקות למשחק מהשדה שמהן הוא קולע 5.5 וכמעט 7 זריקות מרחוק שמתוכן הוא קולע בממוצע למשחק – 2.4 בלבד.

שוב זה עוד עלול להראות בסדר (זה לא).

אז מבחינת אחוזים הוא סביר, מבחינת זריקות הוא זורק לא מספיק, אבל מה שיכול לשנות עבורו ועבור גולדן סטייט את התמונה היא העובדה שבניגוד לעונה שעברה הוא כמעט ולא נכנס לצבע וכמעט ולא מוציא עבירות \ הולך לקו בכלל.

יש לקליי רק 1.6 זירקות מהקו העונה למשחק! 1.6!!! זה פחות נסיונות מקאמינגה, דריימונד ואפילו ג'קסון דייויס הרוקי המהולל (שיחק פחות אז יותר מובן). חביבי, תלמד כבר מהגדולים באמת, כל האמבידים\הארדנים\דרוזן למיניהם ותוציא עבירות, הרווח כפול כי לא רק שאתה קולע (בווליום מזעזע) 83% מהקו אתה גם מנפק ליריב שלך עוד עבירה ועוד דבר לחשוב עליו (שמירה על עצמו, שמירה על לא להגיע מוקדם ל-4 עבירות קבוצתיות).

אז כן קליי, על אף ה-42% מהשדה שלך יאללה….לך כבר לצבע ותסחט עבירות.

אז אחד שצריך להשתפר זה קליי, השני שחייב להשתפר זה וויגינס.

כמה דיברנו עליו באותה אליפות אחרונה, כמה הוא היה חשוב, כמה היה נראה שסוף סוף ה"מפלצת", בקטע טוב, יצאה ממנו והוא התחיל לא לדפוק חשבון ולהראות כדורסל ברמות הגבוהות ביותר, הן בהגנה והן בהתקפה.

וויגי היקר שלנו, לפי השמועות, הלך לטפל באבא שלו באמצע העונה שעברה וחזר רק לפלייאוף.

אז היה מובן שאחרי כמה חודשים טובים ללא משחקים ואימונים סדירים אתה קצת חלוד וקצת מאבד את הטאץ' והבטחון אבל חביבי, כבר עבר זמן ואיפה הילד המוכשר שהיה נראה שקיבל את כל הבטחון שבעולם? לאן נעלמת וויגי? נשארת בקנדה?

וויגינס השנה בהתקפה: *אזהרת טריגר הנתונים אינם קלים לצפייה:

כמעט 40% מהשדה ו….חכו……15% אחוז משלוש על ווליום של כמעט 3 זריקות למשחק!

אפילו כריס פול שפתח את העונה אחרי כמה משחקים עם 4.8% כבר הספיק לשפר ל-20% מרחוק.

בקיצור, כן, גם וויגינס יהיה חייב להתעורר אחרת אני לא פוסל אופציה של להעלות אותו מהספסל.

רק בשביל ההגינות, דיברנו על העובדה שקליי קולע מעולה מהקו וצריך להגיע לשם יותר, במקרה של וויגינס זה אולי הפוך, עד עכשיו העונה הוא קולע 50% מהקו, אלו מספרים של סנטר בגובה 2.40 שזורק עם החלק האחורי של היד כשידוע שהוא לא רואה בעין אחת. כל זה על ווליום של 3 זריקות מהקו למשחק בממוצע.

בקיצור, החברים המשלימים שזה כל מי שלא עונה לשם סטף קרי חייבים להתעורר ולעזור.

בצד המעודד של המצב אפשר לציין שעל אף שזה לא מורגש יותר מידי, הווריורס במקום החמישי בכדורים חוזרים עם ממוצע של 47 ריבאונדים למשחק, מקום ראשון בוסטון עם 47.9.

באסיסטים הם במקום התשיעי שזה סביר ביותר.

ההזדמנויות קימות, מבחינת זירקות מהשדה הם במקום השמיני הכללי בליגה.

מבחינת אחוזים? אוי ואבוי:

דנבר במקום הראשון עם 50.5% מהשדה

גולדן סטייט? אמממ….יותר טובים העונה ממפיס, פורטלנד, ניקס ו-שיקאגו….זהו.

מוצאים את עצמם במקום ה-26 הכללי עם 44.5% מהשדה.

בשלשות זה משתפר מעט ביחס לשאר הליגה אבל עדיין מדאיג ביותר ושם הם ממוקמים במקום ה-21 עם ממוצע קבוצתי של 34.8% משלוש.

אז המעודד זה שאני לא בטוח שיש הרבה לאן לרדת מכאן, המדאיג זה שמישהו צריך להתחיל לשנות את הגרף.

אתם סומכים על קליי? סומכים על וויגינס? אולי פתאום אחד הצעירים יתן קפיצה משמעותית?

קאמינגה?, מודי?, אולי בכלל פודזי הלא הוא דיוינצ'נזו 2.0?

הכל יכול להיות.

אני רוצה להגיד עוד משהו קטן על גולדן סטייט, מרגיש לי שסטיב קר קצת מאבד את זה.

לא יודע אם זה כבר הפך להרגל ויותר מידי יומ-יומי בשבילו התפקיד שלו, אולי מאה ואחד עוזרים שהיו מאמנים לפני שהצטרפו למערכת של הווריורס ועכשיו לוקחים הרבה מהעבודה ואולי זה כי סתם לא בא לו להשקיע כל כך הרבה והוא פשוט לא שם לב לזה בעצמו, אבל מרגיש לי שסטיב קר כבר לא אותו סטיב קר.

יותר מידי מקרים של צ'אלנג' שהוא יכול לקחת בתחילת המשחק (צ'אלנג' זה צ'אלנג', אם אתה חושב שאתה יכול לזכות בכדור\להוריד נקודות לא מוצדקות ליריב – תעשה את זה!) ופשוט מוותר כי אין לי מושג למה ואז לוקח אותו בסוף ומפסיד כי זה היה פי מאה יותר חלוק ולא ברור.

וגם בכלל, אחלה, אתה מתנסה עם סיפי, זה סבבה לגמרי.

החבר'ה הצעירים, לא פלא שמה שהכי בולט אצלם זה חוסר בטחון וזריקות מטופשות לצד קבלת החלטות אפילו מטופשת יותר, הם יודעים שהזמן שלהם קצוב.

היית גרוע? לא נורא תקבל הזדמנות במשחק הבא ובמשחקים שאחריו, לא אצל סטיב קר.

היית גרוע? ירדת מ-20 דקות ל-7 דקות למשחק אם לא 4.

זה ניכר אצל מודי, זה ניכר אצל קאמינגה השנה שציפיתי ממנו לתת קפיצה אמיתית ושוב כמה משחקים לא טובים בהתחלה ואני ממש יכול לראות אותו מקבל כדור ואומר לעצמו "טוב, אני הולך לסל כי אין ברירה, אם לא יהיו לי מעל 10 נקודות אני כנראה לא אראה פרקט בקרוב" וזה ממש נכון עם קר, גם שנה שעברה ובמיוחד השנה.

אז אפשר לתרץ את זה בתחילת העונה, וצריך להתנסות בכל מיני הרכבים ושילובים וכל יריבה יש התאמות אחרות וברור "סטיב קר גאון התאמות", אני אומר – יאללללללה.

לך כבר עם איזושהי היררכיה ברורה, תן לחבר'ה להבין מי נמצא איפה.

אז נכון פודזי נתן משחק אחד טוב ושאריץ' גם משתפר לאחרונה, זו עדיין לא סיבה לתת למודי שמראה קצת יכולת לכל כך מעט הזדמנות.

זו דעתי לפחות, יכול להיות שיחלקו עלי אבל אני מרגיש שסטיב קר (בדומה לקליי ודריימונד) מתקרב אט אט לסיום תפקידו בגולדן סטייט (לא השנה וכנראה גם לא שנה הבאה) ואולי, רק אולי, זה יעשה לו טוב לקריירה.

היריבה:

מצד אחד, אחת הקבוצות הותיקות והיותר מנוסות בליגה, בטח ובטח בעשור האחרון.

מהצד השני, קבוצה צעירה שעדיין ניבנת, יש לה עוד 200 אלף בחירות סיבוב ראשון בערך והמון שחקנים מאוד מאוד מוכשרים.

אוקלהומה סיטי ת'אנדר לדעתי תסיים בטופ 6 העונה, זה יומרני אולי וכנראה תלוי מאוד בבריאות (איזו קבוצה לא תלויה בבריאות היום) אבל אני מאמין בשילוב של שיי גילגוס אלכסנדר, ג'יילן וויליאמס וצ'אט הולמגרן.

רבים אחרים יציינו לטובה את ההגנה והשיפור של לו דורט משלוש או את העובדה שג'וש גידי הוא אחד הגארדים היותר אפקטיביים בליגה, במיוחד כששיי לא משחק.

אבל המסקנה היא אותה מסקנה, חבורה של שחקנים צעירים עם המון כישרון שלחלקם כבר יש גם את הותר הרצוי…לפחות לאחד, לפחות למנהיג.

גילגוס כבר עונה שעברה הראה איזה כישרון אדיר הוא ואת העונה הוא פתח עם לא פחות מ- 53% מהשדה על ווליום של 20 זריקות מהשדה למשחק!

הוא מוסיף 30% משלוש שזה סביר אבל בהחלט לא טוב מספיק ומה שעושה הבדל משמעותי נוסף זו העובדה שהוא קולע ב90% מהקו על 6.5 זריקות מהקו בממוצע למשחק. זה לבד שווה עוד קצת יותר מ-5 נקודות למשחק! כל זה עוזר להתמקם במקום ה-7 בטבלת הקלעים עם ממוצע של 29.3 נקודות למשחק במדד יעילות של 32.8! סטף לשם השוואה עומד על ממוצע של 30.7 נקודות למשחק אבל מדד יעילות של רק 26.3 .

הטוב בליגה, ניחשתם נכון, זה ניקולה יוקיץ' עם מדד יעילות של 40.8!!, השני אחריו הוא אמביד עם 36.2 ואחריהם במקום השלישי מגיע טייריס האליברטון עם 33.1 .

קצת הלכתי לאיבוד כבר עם כל המספרים, אבל הנקודה שרציתי להעביר היא שאוקלהומה לא פראיירים בכלל וצריך להתחיל לקחת אותם בחשבון.

שימו עין אם לא עשיתם את זה עד עכשיו על צ'אט הולמגרן בעונת הרוקי שלו שנראה מעולה וניכר שמשתפר ומתחזק ככל שהזמן עובר, הוא כאמור נבחר בדראפט 2022 בבחירה הראשונה ולא שיחק כל העונה אחרי שנפצע במשחק ידידות בו בין היתר השתתף לברון ג'יימס על פרקט רעוע ועקום (לטענתו).

טרום משחק:

מצאתי חניה יחסית מהר, לא הכי קרוב אבל גם ממש לא רחוק.

הגעתי היום בשעה שאני אוהב, כשעה וחצי לפני תחילת המשחק, מספיק כדי לצלם את מר גילגוס הנכבד, וויגינס בקטנה וגם ללכת לאכול לפגוש שם את מלווין הכתב הצרפתי ולחזור לצלם קצת קליי (שנראה לא מאופס, גם וויגינס לא פגע הרבה בזריקות חימום) ואת צ'אט בצד השני של הפרקט.

מלווין, שהוא כאמור כתב צרפתי ותיק, מרבה לראיין שחקנים צרפתים שמסתבר שיש אחד כזה כמעט בכל קבוצה, הלך לראיין את גובר אחרי התקרית עם דריימונד במשחק האחרון.

תחילה הוא ענה לכתבים האמריקאים ובסוף מלווין לקח אותו לשיחה מעט יותר פתוחה בצרפתית.

וזה מה שהוא אמר לו בגדול (לא ציטוט):

קודם כל, הוא שאל אותו האם לדעתו זה משהו אישי או שזו תגובה כללית של דריימונד, גובר ענה שמאה אחוז זה משהו אישי נגדו.

אחר כך הוא נשאל על איך הוא הצליח לשמור על הרוגע היחסי, בכל זאת חנקו אותו מאחור, לא מעט שחקנים היו משתוללים כשגובר רק נופף בידיים לצדדים ונשאר די קר רוח.

הוא ענה שהוא עושה הרבה מדיטציה ושהוא רואה את עצמו כנזיר. כן הוא קצת צחק כשהוא ענה.

בסוף מלווין הצליח להוציא ממנו שהוא בתוך תוכו רצה ללכת להעיף לו אגרוף אבל שמח שהוא נשאר מאופק, יתכן שהשורה האחרנה היא פירוש של שיח ולא המילים שנאמרו על ידי גובר אבל לפעמים אפשר לקרוא בין השורות ולהבין למה מישהו התכוון.

בקיצור מרתק.

מעבר לזה, חזיר בסגנון פרואני ופסטה ברוטב פסטו היתה התחלה לא רעה לערב, עכשיו כרגיל מאובזר בגלידה, פופקורן וקולה זירו והלכתי לעמדה לכתוב את שורות אלו.

כתבתי בהקדמה על הדקות המבולגנות של השחקנים הצעירים, אז הנה לכם עוד קצת בלאגן, קאמינגה יפתח הערב במקום דריימונד.

מספרים בקטנה:

5 – ניצחונות בית רצופים לגולדן סטייט על אוקלהומה ן-14 ניצחונות ביתיים מתוך 17 המשחקים האחרונים בהם הם אירחו את הת'אנדר.

23 – נקודות של פודזי במשחק האחרון הם כמובן שיא קריירה לרוקי והוא גם השחקן הראשון שלא עונה לשם סטף קרי שהצליח לקלוע 20 או יותר נקודות במשחק, אחריו כמובן גם שאריץ' הגיע ליעד עם 21 נקודות.

19 – נקודות נקלעו על ידי קאמינגה במשחק האחרון נגד אוקלהומה במחזור החמישי של העונה (היה גם משחק טורניר אמצע עונה) בניצחון הווריורס 141-139. הפעם אין את סטף שסיים באותו משחק עם 30 נקודות.

חמישיות:

גולדן סטייט- סיפי, קליי, וויגינס, קאמינגה, שאריץ'

אוקלהומה- גילגוס, גידי, דורט, וויליאמס, צ'אט

מהלך המשחק:

רבע ראשון:

מתחילים!

וואי וואי שלשה של קאמינגה אחרי הנעת כדור ארוכה. יפה, קצת מזל אבל יפה.

חטיפה של סיפי, עכשיו כבר דאנק של קאמינגה, 5 נקודות בפחות מדקה זה טוב 🙂 

גילגוס עם נקודות ראשונות של אוקלהומה, חצי מרחק.

שאריץ' לא מתמודד טוב עם צ'אט בניסיון הראשון, הוא לוקח עליו 2 ריבאונד התקפה ומוציא עבירה.

2 דקות מתחילת המשחק ואוקלהומה לוקחים טיים אאוט, לא ברור לי למה כל כך כי רק התחלנו וזה לא שהם היו אסון…למי יש זמן להיות אסון בשתי דקות בכלל?! 5-2 לגולדן סטייט.

נשארו להם 4 שניות על השעון 24, ומה שיוצא זו עבירת תוקף של שיי.

וויגינס עם לייאפ טוב.

קליי תופר שלשה, בינתיים קולעים אבל כמעט הכל בזריקות קשות.

גידי עונה לו בשלשה מהצד השני, הוא גם קלע את השתיים בהתקפה הקודמת של אוקייסי, 10-7 ווריורס.

סל ועבירה של וויגינס וצ'אט יכול להשוות….עושה את זה חלק.

שאריץ' עם איבוד מיותר גם מצידו, מתפרצת שמסתיימת בלייאפ קליל של גילגוס וטיים אאוט של סטיב קר, 7:47 לסיום הרבע הראשון, 12-10 ת'אנדר.

אחלה מהלך מהחזרה מהטיים אאוט, קליי חודר לסל מוציא לסיפי פנוי לחלוטין שתופר שלשה מהאמצע.

הקהל מתעורר…מי זה? סטף חזר פתאום מפציעה?? האם זה דריימונד מחלק אגרופים על הקווים? לא! זהו פודזי טיים!

ישר מהלך האסל אחרי החטאה של שאריץ' ופודזי מתאבד על ריבאונד התקפה שמגיע לסיפי, אבל האחרון מחטיא ניסיון שלשה.

קאמינגה עם כל הכוח נכנס לסל, אני צועק אוי לא אוי לא ובסוף הוא מוציא סל ועבירה אבל הכל קשה.

פוגע גם מהקו. 17-16 לאוקלהומה.

עבירה שניה של פודזי, כולם מסתכלים כי זה היה נראה נקי ביותר אבל כמובן שסטיב קר לא יקח צ'אלנג' מוקדם. סל ועבירה של מיצ'יץ'…..אני לא מאמין צ'אלנג' של קר?!?! או שהשופטים סתם מרצונם הטוב רוצים לוודא שהם צדקו? אני לא מבין מה הולך כאן.

רשמית זה לא צ'אלנג' ועדיין הם ניגשו לצד לבדוק, הלכו לבדוק מי קלע בסך הכל, העבירה היתה נגד שיי ולא נגד מיצ'יץ' והוא הולך לקו וקולע אחד.

אחלה הנעת כדור, לוני מסיים בדאנק כדור מצויין של פודזי.

קליי נפל שם על הרצפה בהתקפה של אוקלהומה, התקשה להתאושש ולקום ונראה מתוסכל (טוב זה קליי, הוא תמיד נראה מתוסכל גם ביום טוב).

לוני עם ריבאונד התקפה טוב הולך לקו לשתי זריקות, אחת משתיים.

עבירת תוקף של לוני שלא היתה מובילה לרצף של 5 נקודות לאוקלהומה, הסוף זה אלי הופ שמסיים שיי וטיים אאוט מהיר של סטיב קר, 2:26 לסיום הרבע הראשון, 31-20 לאוקייסי. קליי עדיין נראה במצב רוח רע מינוס.

סיום רבע ראשון, 39-24 לאוקלהומה.

קליי מנסה בכוח להיות משמעותי, לוקח זריקות רעות מאוד, בינתיים הוא נשאר עם אותה שלשה מהפתיחה ואחריה החטיא 4 זריקות רצופות.

רבע שני:

לוני עם 2 מהירות, יש לו כבר 7 נקודות והוא כרגע נראה כמו השחקן היחיד שהגיע למשחק הערב.

עוד לייאפ של הלון! פששש…אני מתרשם, הקלע המוביל!

אוקלהומה לא סופרים את גולדן סטייט וטסים להתקפה עם כל רבע טעות של הווריורס.

8:10 דקות לסיום המחצית הראשונה, אוקלהומה כבר עם 52 נקודות.

מודי עם שלשה מצמק טיפה אבל עדיין יש דרך ארווווכה ארוכה.

6:34 לסיום המחצית הראשונה טיים אאוט סטיב קר, 54-38 לאולקומה.

מדד פודזי אגב….3 עבירות, 3 ריבאונדים ואסיסט אחד, אפס נקודות ב-10 דקות ורק זריקה אחת לעבר הסל.

מודי ולוני היחידים שמשחקים נורמלי אצל גולדן סטייט ברבע השני, מודי עם סל ועבירה עכשיו יכול לצמצם למינוס 16, מפספס מהקו, מינוס 17 עדיין….ומה שהולך ונראה כמו בלואו אאוט עוד במחצית הראשונה.

מודי עם עוד שלשה, אבל כאמור ההגנה מפשלת יותר מידי.

4:10 לסיום המחצית, טיים אאוט אוקלהומה, 59-43 לת'אנדר.

וויגינס עם שתיים מתחת לסל, מזל כי בכל מרחק אחר הוא פשוט כל כך רחוק מהטבעת שזה כואב לצפות.

שאריץ' עם נקודות ראשונות הערב.

גידי עונה לו בשלשה כדי שירגע מהר.

סיפי מהצד שלו לוקח שלשה ומכניס אותה, 2/4 מרחוק לסיפי.

אייזיאה ג'ו, עוד ראנדום ג'ו של אוקלהומה מחזיר שלשה. 65-50.

הנעת כדור יפה מאוד מסתיימת בשלשה פנויה של שאריץ' ואנחנו רק במינוס 12.

וויגינס קצת מתעורר לפחות ברמת המלחמה על הכדור. מינוס 10 אחרי ריבאונד התקפה וסל.

הקהל לידי מתחיל קריאות "לטס גו ווריורס" שתוך 20 שניות הופכות לכל האולם ומסתיים באסיסט מעולה של סיפי לשלשה פנויה נוספת של שאריץ'!

תוצאת מחצית: 67-60 לאוקלהומה.

סיכום מחצית:

אז מה היה לנו בינתיים, התחלה טובה של קאמינגה אבל זהו בערך.

וויגינס וקליי היו חושך.

כבר הגענו לפער של 20 נקודות במהלך הרבע השני אבל חזרה טובה בדקות האחרונות של הרבע השני וגולדן סטייט מצליחים לחזור עד למינוס 7.

ראויים לציון: לוני, מודי וסיפי.

אצל אוקלהומה שיי מוביל את החבורה כמו בדרך כלל, 13 נקודות ו-7 אסיסטים, אחריו גידי עם 10 נקודות.

אצל הווריורס, 11 ללוני הקלע המוביל, מתי זה קרה פעם אחרונה במחצית של גולדן סטייט, לוני הקלע המוביל וואו.

מודי מהספסל נותן 10 נקודות טובות ב-12 דקות משחק וקאמינגה עם פתיחה טבוה ואז החלשות מסויימת גם הוא מסיים עם 10.

זה היה נראה כמו בלו אאוט קל אבל החבר'ה המקומיים לא מעוניינים אולי בכל זאת בהפסד חמישי רצוף.

וואלה, אחרי פיהוקים רבים אני מחכה קצת למחצית השניה.

רבע שלישי:

נקודות ראשונותת במחצית השניה שייכות לצ'אט הולמגרן מהקו אחרי עבירה של שאריץ'.

קאמינגה מתחיל את המחצית השניה כמו שהתחיל את המשחק ויש לו שתיים יפות מאסיסט של דאריו.

גילגוס עונה בשלשה, ראשונה שלו הערב.

שאריץ' סוחט עבירה רביעית מגילגוס וזה מצויין לווריורס.

קולע מהקו, רק מינוס 6.

קאמינגה נכנס עם הראש בקיר כמו שאני שונא אבל איכשהו מקבל את השריקה לעבירה, 2 מהקו, שים אותם ואני סולח לך.

שם אותם, מינוס 4.

גידי לשלוש, פוגע.

סיפי עם עוד שלשה עומד כבר על 3/5 מהטווח, סחטיין.

וויגינס סוף שעון מצליח איכשהו לשים 2 מהצד, 79-75 לאוקלהומה.

6:14 לסיום הרבע השלישי, טיים אאוט ווריורס, 81-75.

רבע שלישי לא רע בינתיים, אסור ליפול. 

שלושת הזריקות האחרונות של אוקלהומה היו שלשות של שיי, רק אחת נכנסה.

בצד השני קאמינגה עם 2 סלים רצופים מחצי מרחק.

טיים אאוט אוקייסי, 4:22 לסיום הרבע השלישי, 84-79 לת'אנדר.

גילגוס במשחק קצת קשוח מבחינת אחוזים מהשדה, לא מצליח לפגוע היום, 5/19 מהשדה בינתיים, 2/6 משלוש.

פודזיייייייי שלשה!!!!! נקודות ראשונות למלך החדש (מלך בראש שלי לפחות).

קאמינגה שוב עם הראש בקיר ושוב סופג עבירה, ילך לקו עם הזדמנות להשוות את התוצאה.

ראשוננננה……בפנים! שנייהההההה….מחטיא.

אייזיאה ג'ו דופק שלשה שמשתיקה את הקהל.

שלשה נוספת של גילגוס ששמע אותי ומתחיל לפגוע. 90-83.

סיום רבע שלישי, 94-85 לאוקלהומה.

רבע רביעי:

אייזיאה ג'ו, שלשה, וזו השלשה החמישית שלו מתוך חמש זריקות מהשדה. וואו איזו יעילות!

סיפי עונה בשלשה מהפינה, אסיסט נפלא של פודזי.

פודזייייי שלשה!!! ריבאונד התקפה של לוני.

ג'יילן וויליאמס עונה בשלשה, כל סל של גולדן סטייט נענה בצורה מאוד מהירה בסל מאזן מהצד השני.

קליי…קליי….מה יהיה….1/10 מהשדה….פשוט אסון וכל זה בעונת חוזה….לא יודע, לא נראה לי שכדאי לחדש חוזה לשחקן עם יעילות כזאת ולא משנה מה הוא הביא למועדון.

טיים אאוט סטיב קר בניסיון להציל את המשחק שהולך ובורח מהידיים.

7:57 לסיום המשחק, 108-95 לאוקלהומה.

שאריץ' מחטיא, בצד השני וויליאמס פוגע ב2 מהקו. 15 הפרש.

וויגינס מחטיא שלשה, 0/4 משלוש לוויגי.

אייזיאה ג'ו!! יאבאלה! 6 מ-6 משלוש.

עוד אחת! 7 שלשות לאייזיאה ג'ו, 21 נקודות ב-19 דקות, 21 הפרש. תם הטקס.

קורי ג'וזף פוגע בשלשה ראשונה שלו הערב אבל זה מרגיש מעט מידי מאוחר מידי.

תוצאת סיום: 125-109 לאוקלהומה

סיכום משחק:

התחלה סבירה של הווריורס, רבע שני רע שנגמר מצויין ומחצית שניה באותה הצורה בדיוק.

פתיחה לא רעה, לאט לאט מתדרדרים ובניגוד למחצית הראשונה הפעם הרבע השני של החצי השני (הרבע הרביעי, סיבכתי את החיים) גרוע מאוד.

נקודות אור?

קאמינגה מגיע ל-21 נקודות והוא השחקן השלישי שעושה את זה העונה אצל גולדן סטייט שהוא לא סטף.

לוני מהספסל מסיים עם דאבל דאבל והיה אקטיבי ב-19 הדקות שהוא קיבל הערב.

סיפי עם 4/6 משלוש שזה מצויין לכשיחזור הסטף.

וגם מודי היה טוב למעט דקות שקיבל.

נקודות חושך? קליי….1/10 מהשדה, 1/6 מהשלוש..מה יהיה קליי? לאן ממשיכים מכאן?!

וויגינס היה סביר בהתקפה אבל המון החטאות מתסכלות ממש.

אצל אוקלהומה:

גילגוס מסיים הקלע המוביל עם 24 נקודות על אף ערב קליעה לא מוצלח במיוחד מהשדה – 6/21.

הוסיף גם 7 אסיסטים.

הולמגרן מסיים עם דאבל דאבל של 10 נקודות ו-13 ריבאונדים ב-27 דקות.

כאמור, אייזיאה ג'ו עם 7/7 משלוש, תפוקה שכל קבוצה חולמת לקבל משחקן ספסל, 21 נקודות ב-22 דקות משחק.

גידי סולידי עם 19 ובקיצור, אוקלהומה קבוצה טובה מאוד העונה. לא דנבר וכאלה אבל כל הפח שהיינו רגילים לראות בעונות קודמות.

גולדן סטייט יורדת למאזן 6-7, לא נעים אבל לא נורא. צריכים להתפלל שסטף יחזור למשחק הבא כי גם אם הייתם אומרים לי שאדם סילבר החליט שהוא שונא צרפתים ובהתאם לכך דריימונד חוזר למשחק הבא, זה לא יספיק. הקבוצה הזאת בלי סטף היא כנראה רק קצת יותר טובה מקבוצות כמו וושינגטון וממפיס או פורטלנד, שלא יודע אם ראיתם את הכדורסל שלהן העונה אבל זה לא תענוג לצפייה.

האמת? לא יודע, אולי לא ראיתי מספיק ממפיס ופורטלנד אבל ממה שראיתי מוושינגטון זה ברמה של כואב בעיניים. ליגת ילדים ב' מחוז צפון השומרון משחקים בצורה יותר מסודרת ומאורגנת.

עד לפעם הבאה (כנראה יוסטון ביום שני) תישמרו על עצמכם חברים וחברות!

שיהיה רק טוב!

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. תודה יה בואינג.
    תגיד, אתה מגיע עם הלפטופ לאולם או שכותב בסלולארי?
    איך התרשמת מפול? לרגע הוא שתה ממעיין הנעורים והזכיר נשכחות. זה כשהוא מתרכז בכדורסל ולא עושה את השטויות שהמאיסו אותו עליי.
    איזאייה ג'ו סגר על 23, שתיים אחרונות מהקו.

    1. אהלן אהלן.
      לפטופ, קניתי אחד ב90 דולר באיזה חג פה לפני שנתיים כדי לא להתבאס אם פתאום נגנב או משהו כי הוא נשאר על השולחן כשאני מסתובב.
      סיפי בסדר, לא מה שגולדן סטייט היתה צריכה כדי להשתפר לדעתי.

  2. תודה שגב.
    אני לא יודע איך זה קורה, אבל עובדה נתונה היא שהיריבות של גולדן סטייט קולעות שלשות קשות באחוזים גבוהים יותר ממה שהווריורס קולעים שלשות קלות ופנויות, וכקבוצה שבנויה על קליעה, אין לגולדן סטייט שום סיכוי ככה, במיוחד בלי סטף.

          1. ארבע שנים בליגה – אפשר להפסיק לדבר על פוטנציאל. מודי עוד לא ממש מקבל דקות – כי ווריורס ופודזמסקי בקושי דרך בליגה.
            אז לא אני לא חושב שיש לו יותר פוטנציאל. כרגע הוא שחקן טוב משניהם אולי אבל הפוטנציאל בפירוש נוטה לצד השני. בטח בכל הנוגע לקליעה.

            1. אבדיה עוד לא בן 23, כך שגם אם יכול להיות שהוא קרוב למקסימום, הוא עוד בשלב שקפיצה משמעותית בהחלט אפשרית. מודי ופודזמסקי עוד לא קיבלו הזדמנות מספיקה להוכיח, אבל שניהם שחקנים שנדמה לי מראש שמיועדים להיות שחקני רוטציה מהספסל

            2. קפיצה משמעותית לאן?
              אתה באמת מאמין שהקליעה של תחילת השנה היא משהו שיחזיק? אם כן הלוואי עלינו.
              על מודי אתה עוד אולי יכול להגיד שהוא 'מיועד' להיות שחקן ספסל וגם זה בספק כי בכל קבוצה אחרת הוא היה על הפרקט 20-25 דקות למשחק וכנראה החינו מדברים אחרת על פוז'מסקי אין לך שום מושג למה הוא מיועד כי עוד לא התחלת לראות למה הוא מסוגל.

            3. אני לא יכול לדעת למה מודי ופוז'מסקי מסוגלים כי עוד לא ראיתי מספיק, אבל ההנחה שלי לאור מה שהיה לפני ה-NBA, כלומר גם סט הכישורים שלהם, גם היכולת במכללות או מה שקדם לזה וגם ההתייחסות אליהם בדראפט, היא ששניהם מיועדים להיות מחליפים. לגבי אבדיה, אני אשים כדוגמה את ג'וליוס רנדל, שהוא שחקן שונה ובנוי טוב יותר פיזית, אבל אני רואה כמה קווי דמיון

            4. איפה הדמיון בדיוק?
              סט הכישורים של שניהם שם אותם בעמדה טובה בהרבה מזו של דני.
              זה רק מדגיש את ההערה הראשונית שלי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט