מעורב הופס לשבת / מנחם לס

1.לאטלנטה האוקס חסר ג'ואל אמביד להיות פילדלפיה סיקסרס

ג'ואל אמביד הוא גדול מדי עבור קלינט קפלה או אונייקה אוקונגו וכאן מתחיל וניגמר הסיפור.

משך כל המשחק האמנתי שאם ג'ואל אמביד משחק באטלנטה, וקלינט קפלה או אונייקה אוקונגו בפילי, אז הכל היה משתנה. אבל אני לא מחדש מאומה במשפט החכם הזה.

היה זה משחק טורניר די מעניין, כשהסיקסרס ברחה קדימה בסוף הרבע השלישי, פתחה 10 הפרש, ולא הביטה יותר אחורה.

ג'ואל אמביד קלע 32 נקודות ביום די רגוע שלו, עם 7 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, והסיקסרס גברו על אטלנטה 126-116. פילי היא עכשיו 1-2 בטורניר ןההאוקס 1-1.

השחקן הטוב ביותר של הסיקסרס היה טוביאס האריס שקלע 29, ןנראה רזה יותר וקליל יותר מאשר בעונה שעברה.

טריי יאנג הוביל 6 האוקסים בדאבל פיגרס עם 22 נקודות. הבנאדם הזה מוציא אותי מדעתי: אחרי שהוא מחמיץ סל משני מטר הוא חוזר וקובר שלשה מאיזה 10-11 מטרים.

2. האם קלי אוברה נפצע ממשהו שהוא מסרב לגלות (הוא בקושי 'נפצע')?

Philadelphia police said Wednesday they have yet to find any videotape evidence of an alleged hit-and-run accident involving 76ers guard Kelly Oubre, and coach Nick Nurse is standing by his player.

קצין המשטרה של פילדלפיה מיגואל טורז אומר ל-AP ששאל אותו שאין כל הוכחה, NO UPDATE, NO VIDEO לטענה של קלי אוברה שמכונית התנגשה בו ב-"HIT-AND-RUN" וכך הוא חטף מהלומה בכמה מצלעותיו. בציטוט אחר אוברה אומר ש"אופנוע פגע בי וברח", טענה שאח"כ טען שאמר מתוך בלבול חושים.

לי זה נשמע יותר כעבודה של מאפיה, או מישהו אחר מהעולם התחתון.

סרג'נט אריק גריפ האחראי על מקרי "פגע וברח" של משטרת פילדלפיה אמר

"Surveillance footage recovered so far showed no evidence that a crash occurred at the Center City intersection where Oubre reported being hit on Saturday night

מאמנו ניק נרס אמר:

"I don't think it's very fair to him to say that he made up some story," Nurse said. "I just don't. I'm going to believe him at his word. He's one of our players and we're going to stand behind him. And so am I."

When asked why he believed Oubre's story, Nurse said, "I don't have any reason not to believe him."

הפציעות אינן חמורות. יותר דומות לפציעות אחרי כמה חבטות אגרוף מהתנגשות עם מכונית נוסעת. כך או כך הוא מתכונן לחזור ולהתאמן "כבר השבוע".

3. כולם שונאים את צביעת האולמות למשחקי הטורניר, אבל זה שבפיניקס הוא MASTERPIECE

4. אחרי הנצחון על מינסוטה, כל מה שיש לי לומר זה איפה בוקר ואיפה בראדלי ביל

Devin Booker scores 31 in return from 5-game absence as Suns win

בוקר שינה את כל פני הסאנס. איפה הוא ואיפה בראדלי ביל?

5. דריימונד גרין חוטף 5 משחקי השעייה

דריימונד גרין חונק את רודי גובר

היום אפילו סטפן קרי מדבר נגד דריי: "זה היה מוגזם"

6. 'המהפכה' של דנקן רובינסון? בעבר קליעת 2 הייתה מאורע. העונה 41% מזריקותיו הן ל-2 (ב-64.6% דיוק)

תמיד ידעתי שיש לדנקן רובינסון את זה. סוף סוף הוא החל לשחק כדורסל ולא לחכות רק להזדמנות לקבור שלשות. נראה מה אריק ספואלסטרה יחליט לעשות כשטיילר הירו יחזור לשחק. בינתיים, ללא הירו אבל עם רובינסון, מיאמי היא היא מקום שלישי במזרח החזק והתחרותי אחרי הסלטיקס והסיקסרס, עם 4-8.

7. מינסוטה היא בדרך לגדולה. "SHE IS HERE TO STAY"

אתם זוכרים את הדיל שהביא את רודי גובר מיוטה למינסוטה? מינסוטה נתנה את וולקר קסלר וארבע בחירות דראפט סיבוב ראשון ליוטה עבור רודי גובר. היה זה הימור גדול מאד על רודי גובר, שמשום מה לא מצא את ידיו ורגליו ב-NBA. הוא לא היה מקרה אבוד, אבל הוא לא יצר מה שמצפים מענק כמוהו.

לא אכנס לפרטים. השורה התחתונה היא שרודי גובר והמינסוטה וולבס מתפקדים טוב מאד. הסיבה? אנטוני אדווארדס לא ראה את גובר. בעונה שעברה היו לו ס"ה 3.3 אסיסטים ו-3.3 ריבודי כדור.

הפיק-אנד-רול בין השניים כמעט לא היה. גם מייק קונלי לא עזר יותר מדי בנידון.

הגיע הקיץ ואליפות העולם, ורודי גובר שיפר – ושינה – את משחקו בנבחרת צרפת. הוא חזר שחקן יותר משופר – הרבה יותר נע והתקפי. אדווארדס וקונלי גילו זאת. השיפור בפיק-אנ-רול ובחסימות פשוטות בשימוש גובר השתפרו לכל האורך. הכימיה בין אדווארד'ס וגובר שאף פעם לא הייתה, משתפרת עתה בקביעות.

הסרטון הבא מראה את שיתוף הפעולה בין אדווארדס וקונלי, והענק. ממוצע האסיסטים של אדווארדס עלה ל-5.2

השיתוף של גובר בהתקפות הוא עתה חלק אינטגרלי מהתקפת הוולבס כפי שהסרטון הבא מראה:

8. ה-NBA הורתה ללאמלו בול להוריד טאטו תחת אוזנו

הטאטו הוא "LF" שלאמלו טוען שהוא להזכיר את שמו האמצעי שהוא "LaFrance. אבל זה כיסוי על של בראנד הבגדים של משפחת בול, ולפי חוקי ה-NBA אסור שהטאטו יהיו לוגו מסחרי.

9. 'התכנית' של הויזרדס בקשר לג'ורדן פול הפכה לבדיחה

לפי מרק סטיין האמין בדרך כלל, התכנית של הויזרדס מלכתחילה הייתה להאדיר את שמו ומשחקו כדי להגדיל את ערכו בשוק, ואז להטרידו (Substack pag)).

מה שקרה עם פול הוא שהוא מוכיח שוב, EMPHATICALLY – בתקיפות – שהוא לא האדם שגדל ואז אפשר להרוויח עליו. הוא קולע 16.2 למשחק (פחות מאשר בווריורס) ביעילות של 41/30/79, שאלה דיוקי קליעה שאתה לא רוצה לכתוב עליהם לדודה זהבה. למעשה כוכב מישיגן הזה הוא אפילו לא השחקן הבולט בקבוצה כשהכבוד הזה שייך לקייל קוזמה, והויזרדס כולה היא 9-2 עם שני 'כוכביה'.

10. ראסל ווסטברוק התנדב לא לעלות בחמישייה ובמקום לנהל את החמישייה השנייה

 

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. אני מת על דאנקן רובינסון. בכלל אני חולה על קלעים מהסוג שלו ,שקטים, לא עושים המון בלאגן ויכולים לחורר אותך בשניות,סוג של פזה סטויאקוביץ.
    בניגוד לשחקן השחור האמריקאי הממוצע שיש לו הרבה סוואג, ל2 אלה יש להם פרצוף של אחד שלא מבין איפוא הוא…מה אני עושה פה, וברחתי לפני שנייה מסדנת אומנות להכנת דחלילים מחמציצים.
    ואז הם מקבלים כדור ותוקעים עליך שלשלה מכמעט כל מצב. וחוזרים מבולבלים להגנה. חחח

    כאוהד של GS, דריימוד הוא בעייתי.אבל בניגוד לעוד טיפוסים כמוהו בליגה שהם רק רוח וצלצולים ,דריימונד כן נותן עבודה. הוא בחור שחור פיקח להפליא. צריך לשמוע אותו מתנסח ב VLOG שלו או כשהוא מתארח אצל JJ Redick , יש לו מוח ויכולת התנסחות שונים לגמריי מהברואליות שהוא מפגין על המגרש. משהו היה שונה במה שהוא עשה לגובר. הוא איבד שליטה .
    וגם קליי מתחיל לאבד את זה בשנים האחרונות. גם הוא היחוד שלו היה בקור רוח שלו, השקט לקבור אותך בלי המון בלאגן, ובשנים האחרונות הוא קצת מאבד זאת. יש לו לא מעט עימותים על לא מעט שחקנים. חבל.

    מינסוטה בשנים האחרונות תמיד נראתה לי קבוצה של עוד מעט, עוד קצת, עוד טיפה והינה הם שם. יש להם אחלה קהל. כנראה השנה הם מתחברים. אבל בל נקדים את המועד. המחצית הראשונה של העונה תמיד מתאפיינת בהפתעות, עע' יוטה שנה שעברה. מהחצי השני ובטח לאחר האולסטר( העלוב), אפשר יהיה להתחיל עם המסקנות.

    אנני זוכר שחקן שעזב את GS והצליח יותר מחוץ לקבוצה. תקנו אותי אם אני טועה. זה העוצמה של הקבוצה הנ"ל וזה העוצמה של סטף. ג'ורדן פול לא שונה . הוא עזב קבוצה שהוא לא היה המטרה העיקרית של הגנת היריב בגלל המיקוד בסטף ובתופמפסון, ועכשיו הוא האיש והוא מראה כמה בינוני הוא. בינתיים. בנוסף אם הוא לא יתאפס על האופי הבעייתי שלו ….

    1. אחלה מעורב מנחם, חסרת לי אתמול…וגם נהניתי לקרוא את התגובה שלך אוגיגי, כל מילה בסלע (סדנת דחלילים מחמציצים…top ten), תודה לשניכם…

  2. תודה על המעורב

    אשכרה יש בליגה מישהו שתפקידו לעקוב אחרי הטאטו של השחקנים?
    יש לו המון עבודה..

    לא ראיתי את פיניקס-מינסוטה. אבל בפלייאוף האחרון אהבתי את בוקר כרכז. היום 15 אסיסטים על איבוד אחד. מרשים.
    דוראנט זה תופעה. בגיל 35 אחרי פציעות קשות הוא דופק כאלה מספרים.

  3. מתי ישחקו יחד שלושת הגדולים בפניקס? בינתיים בוקר חזר וזה תוספת ענקית לדוראנט שמשך לבד.בינתיים הוויזרדס נראים מורווחים מהטרייד על ביל, הם נפטרו משחקן יקר,ופציע.פול חסר חשיבות , המחיר ששולם עבורו כמעט כלום, מקסימום יזיזו אותו.
    למה רובינסון שוב מצליח? במיאמי יש מאמן מעולה ושיטת משחק. זו גם הסיבה שעוד שחקנים לא מוכרים פתאום יתגלו כשחקנים בעלי תועלת.תראו מה עשו עם אדביו הבן אדם נבחר בשעתו בסוף הלוטרי , אבל הוא הגיע למזלו למיאמי של ריילי וסולסטרה.היום המיקום ההיסטורי שלו בלוטרי זה בדיחה.
    מינסוטה זה דוגמה לתהליך שעובר היום בהצלחה חלקית מאוד בפניקס,וקליפרס.אתה לוקח שחקנים טובים מאוד ואז מגלה שלוקח זמן לארגן את זה ליחידה יעילה. אני אישית לא מאמין בפירוק קבוצות והתפתחות דרך הדראפט.ביוסטון הבינו את זה והשנה בנו תלכיד מעורב של וותיקים וצעירים,וזה עובד לא רע.
    למלו בול להוריד טאטו? שיוריד חולצה ויחליף בחוצה אחרת של קבוצה אחרת. איזה בזבוז להיתקע בקבוצה שלא מגיעה ולא תגיע לכלום.לחשוב שהיה יכול בקלות ליפול לידיים של ג.סטייט (במקום וייסמן)ולענוד על היד טבעת אליפות.
    למה ראסל היה צריך להתנדב? למה זו לא תכנית שיזומה מראש ע"י המאמן?

    1. נפטרו משחקן יקר ופציע שמסיים חוזה והביאו שחקן עוד יותר יקר, עוד יותר פציע עם חוזה לארבע שנים וntc.

  4. עונג שבת המעורב שלך
    מת על ווסטברוק
    כל מה שהוא עושה מראה את הגדולה שלו. חוץ מהיעילות. שם הוא עדיין לא מככב, מחכים לפריצה
    🤣

  5. אולי אני מפספס משהו, אבל למה לליגה יש בעיה אם לאמלו עושה קעקוע של לה פמיליה? 🤔
    בכל מקרה, שלא יתרגש. לאמלו לקחת ללב, יש לו דימיון שעוזר לפעמים לשכוח

  6. לטעמי, קצת מוקדם להגיע למסקנות נמהרות
    (כן, אני יודע שבהגדרה, מסקנות נמהרות מגיעות מוקדם מדי… אבל זה הופס. מסקנות נמהרות זה הלחם וחמאה שלנו. ע"ע גאלינרי בוקר קלוריות ריקות)
    בנוגע למינסוטה.
    אבל היות וכאמור, לחם וחמאה –
    אז, זו לא ההתקפה. מינסוטה עד כה בינונית מינוס בתחום. ההבדל הוא בהגנה. יש להם כרגע בהרכב מתמודד לתואר שחקן ההגנה של העונה (מקדניאלס) כאשר לצדו רואים התבגרות וצמיחה של אדוארדס בתחום.
    צמד שחקנים עם מנעד יכולות הגנתיות מרשים כל כך מאפשר למינסוטה למקסם את יכולות גובר בהגנה (בצבע הוא עדיין אחד המאיימים בליגה) ולכסות על טאונס (האמת? הוא מרגיש נייד יותר מאי פעם, עם הרבה פחות רגעי בלאק אאוט)
    ההתקפה?
    יש המון מקום לשיפור. אין ספק שהפוטנציאל קיים.
    .
    תודה, מנחם.

    1. דוק הציע קישור לסטיין. פתחתי את הקישור , פול לא מוזכר בכתבה שקראתי. נניח שסטיין כן כתב את זה אז מה? הוא הבעלים של הוויזרדס? הוא הביע את דעתו, זה לא בהכרח משקף את דעת הבעלים או המנהל.
      בכלל כל קבוצה שקולטת שחקן מדראפט,טרייד,או שוק חופשי מקווה להשביח את ערכו של השחקן.כלומר אפשר להכניס מאות שחקנים לקטגוריה הזאת.אז מה כל העניין?

  7. אנסה שוב לשאול, הפעם זו לא תגובה 60, אז אולי יראו אותה.
    איך אתם צופים במשחקי כדורסל בטלויזיה עם כל סכנת הצריבה של לוח התוצאות ולוגו של הערוץ המשדר?

כתיבת תגובה

סגירת תפריט