מעורב הופס ליום חמישי: הסנטר דניאל ת'אייס חתם בקליפרס

1.רציתי ליהנות משני המשחקים ולא נהניתי מאף אחד

משחק אחד: 19:30 – סלטיקס בפילי

אין לי יותר את האפשרות לחצות את המסך ולחזות בשני משחקים בעת ובעונה אחת. האמת? כשהיה לי מסך כזה בדרום קרולינה לא אהבתי לחזות בשני משחקים יחד.

כאן בג'ורג'יה יש לי ב-REMOTE CONTROL אפשרות בלחיצה לחזור לערוץ הקודם שחזיתי בו.

אז היום ניסיתי ליהנות מבוסטון בפילדלפיה ובניקס באטלנטה.

עברתי מערוץ אחד לשני איזה 50 או 60 פעם ובסך הכך יש לי מושג מה הלך ומה הייתה האווירה, אבל לא בא לי אפילו לנסות לעשות משני המשחקים שני ספורים.

אז כמו שדפקתי את עצמי אני דופק אתכם וזה מה שיש לי לומר על כל משחק:

סלטיקס גברה על הסיקסרס 117-107 בלי פרוז'ינגיס וג'יילן בראון. אף שחקן באף קבוצה לא הצטיין. טאטום קלע 29 כי את זה הוא עושה ב-DEFAULT. דריק ווייט היה שם לתת לפילי פוש עם 27 נק' כל פעם שהסיקסרס קטעה בהפרש. ג'ואל אמביד שיחק כאילו הוא עושה טובה לקהל שהוא אפילו עלה לשחק. הוא קלע 20 מסכנות, כמו מקסי שקלע 20 במשחק פרוע ומלא שגיאות כאילו לכפר על משחק 50 הנקודות שלו. הסלטיקס הובילה מתחילה עד סוף, לרוב ב-6, 7 נקודות שהסיקסרס תמיד קטעה לשוויון או אפילו יתרון של אחד או שניים.

המשחק שיכול להיות פאר המזרח הפך למשחק מסורבל ואפילו משעמם למי שלא איכפת לו מה הייתה התוצאה. ולי לא היה איכפת. נגמר 117-107 לניקס. פילדלפיה איכזבה אותי ברמות.

משחק שני – 19:45: ניקס באטלנטה האוקס

למשחק הזה היה קצת יותר טעם וקצת יותר ריח. הניקס קפצה מיד ליתרון דו ספרתי אבל אז ההאוקס התאוששו ולאט – אבל בטוח – קיצצו בהפרש, ואף הובילו פה ושם בנקודה או נקודותיים עד שג'יילן ברונסון (24 נק') ג'וליוס רנדל (29) וקוויקלי החזירו את הסדר למקומו וההפרש קפץ שוב ל-7, 8. ההאוקס שוב הישוותה או אפילו הובילה בנקודה, וחוזר חלילה.

בוגדן בוגדנוביץ' הוא אחד מקלעי ה-3 הטובים בליגה אבל רק כשהוא חופשי. בסיום המשחק הייתה לו הזדמנות להשוות, אבל מה שסטף קרי היה משווה, בוגדן זרק כדור אוויר שאפילו לא הגיע לסל, כי השמירה עליו הייתה צמודה..

בינינו? הניקס הייתה חייבת לנצח על 20 אם לא 30: היא קטפה 47 ריבאונדים ו-47% מהטריי, נגד ה-28 ריב' וה-38.7% מהטריי של ההאוקס. אבל איבודי כדור, ופאולים טפשיים השאירו את ההאוקס במשחק עד הסוף המר – 116-114 לניקס.

2. דניאל ת'אייס יעבור (עבר?) מאינדיאנה לקליפרס עם CONTRACT BUYOUT

הסנטר דניאל ת'אייס אמור היה לחתום אמש עם הקליפרס אחרי שהוא וקבוצתו אינדיאנה פייסרס הסכימו על CONTRACT BUYOUT. הקליפרס חיפשו שחקן גבוה אחרי שמייסון פלמלי נפצע וייעדר עוד לפחות חודשיים, וחוסר מחליף לסנטר איביקה זובאק הוא צו השעה.

ת'אייס שבילה את רוב הקריירה שלו ב-NBA כסנטר בסלטיקס הוא רק 2.03 מ' אבל זרועותיו ארוכות, חוש המיקום שלו מצויין, והקיץ הקריירה שלו עשתה קפיצה רצינית קדימה כסנטר של אלופת העולם גרמניה, באליפות העולם האחרונה.

באינדיאנה הוא ראה רק דקות מועטות ביותר בגלל הסנטר מיילס טרנר, ושני הסנטרים הצעירים הנראים מצויין ג'יילן סמית' ואייזיה ג'קסון.

הוא הגיב אתמול:

"Obviously after a great summer, I'm not happy with the situation I'm in right now. I want to play and take all the good stuff from the summer into the season but it's a long season," he said. "We are going to see what's going on and what's happening… There's communication but it's also coach's decision. I just stay ready, do my thing and whatever happens, happens."

3. תיקון קריעת רצועת ה-ACL ללא ניתוח?

Non-surgical treatments for a torn ACL

ידיעה קצרה מלנודון במרכז חדשות הערב מודיעה שמנתחים בבית החולים Royal Orthopaedic Hospital פיתחו שיטה לתיקון קריעת הרצועה ללא ניתוח, והפצוע יכול לחזור לפעילות מלאה תוך שלושה חודשים. פרטים יבואו כשאלמד יותר במה מדובר.

4. "דריימונד גרין לא רוצה לשחק ללא סטפן קרי אז הוא עושה הכל להיזרק!"

ג'ון קרושנסקי (Jon Krawczynski) מהופס הייפ מצטט את רודי גובר אחרי מה שדריימונד גרין עשה לאשכיו:

“Every time Steph doesn’t play, he doesn’t want to play without his guy Steph so he does anything he can to get ejected.”

5. הפציעה של סטפן קרי

בתחילה אמרו שסטפן קרי קרע רצועה הנקראית superior tibiofibular ligaments and interosseous membrane בנצחון 113-119 על דאלאס ויחמיץ "שבועות רבים" של ריהביליטציה.

ה-MRI שנעשה גילה “partial tears to his superior tibiofibular ligaments and interosseous membrane as well as a contusion to his lower le שהקרע הוא רק חלקי וסטף יהיה "DAY TO DAY”

6. הפציעה של קרי: החדשה האחרונה היא GOOD NEWS!!!

"Nothing alarming," Kerr said of the Curry's injury. "He is day-to-day and we will see. If he misses another game or two, it's not going to be anything long-term."

Curry has been carrying a heavy load for the Warriors, averaging 30.7 points on 48.8% shooting from the floor, including 44.6% from 3. He has scored at least 30 points in six of Golden State's 11 games thus far — scoring 40 or more in two.

7. פול ג'ורג' מכנה – בצדק – את השיפוט נגד הנאגטס "AWFUL" (השופטים קבעו את המנצחת גם ב-38 הליכות לקו נגד 24!)

תנו מבט בשלוש הדקות האחרונות, ושריקות הזיברות לצד אחד בעיקר שנתנו את המשחק לנאגטס:

הקליפרס שיחקה את משחקה הטוב ביותר מאז ג'יימס הארדן הצטרף אליה, ועדיין לא יכלו לנצח את האלופה בביתה. פול ג'ורג' – שחקן שקט בד"כ שבא לתת יום עבודה ונעלם אל השחור – רתם מזעם הפעם: "THE OFFICIAL CREW IS TO BLAME FOR THE NUGGETS' WIN".

הנאגטס ניצחה בביתה 108-111 כשפול ג'ורג' קולע 35 עם 7 ריבאונדים שלא הספיקו, והקליפרס מפסידה את ה-5 ברציפות מאז שג'יימס הארדן הצטרף לשורותיה. פול ג'ורג' טוען שהוא היה "צריך ללכת לקו אולי פי שניים מה-5 פעמים שצוות הזיברות ג'וש טיבן, נטאלי סאגו, ומאט בולנד שרק עבורי".

למשל?

. George was whistled for a technical foul for arguing with the referees that he was fouled on a breakaway dunk attempt he missed late in the second quarter.

"שיחקנו מצויין", הוא אמר אחרי המשחק, "אבל זה כמעט בלתי אפשרי לנצח כשאתה משחק גם נגד שלושת השופטים".

יש הרבה צדק בדבריו, אבל הדבר היחיד שבינתיים לא ידוע הוא מה יהיה גובה הקנס נגדו.

8. לוקה לומד אנגלית. מכנה את בן קבוצתו קיירי אירווינג בול-שיטר, או "B.S"

קיירי אירווינג התקשר ללוקה לפני המשחק נגד ניו אורלינס פליקנס ואמר שהוא מרגיש "עייף ולא בכושר טוב למשחק".

אולי הוא היה עייף והרגיש לא בכושר, אבל הוביל את כל הקלעים עם 35 נקודות ביום מצויין של 13 מ-20.

לוקה הגיב: “?He said he was tired before the game. So that was, how do you say that, BS" ובחיוך הוא הוסיף, "אתם רואים, אני לומד אנגלית"

9. פטריק בברלי מאוכזב מבני קבוצתו לשעבר שלא חיסלו את דריימונד גרין

הוא מדבר על מה שקרה ומה שחקני מינסוטה היו צריכים לעשות. בגלל הסלנג שלו והאנגלית השבורה איני יכול לתרגם את מה שאמר אלא להעתיק ולהכניס כאן מילה במילה:

KAT bogus as hell,” said Beverley. “Straight up. And Ant was back there too. And Draymond knew too. ‘Don’t nobody like Rudy anyway.’ That was a perfect moment to do it.

“I see KAT make a mean mug face,” Beverley added. “But then you ain’t do s–t! Choke Draymond back! So now if I’m Draymond, [I say], ‘I choke they center, and they homies didn’t do nothing. If we play y’all in the playoffs, KAT, I ain’t even worried about you. You didn’t even help your homie.’ … [Towns] didn’t do s–t. KAT, nah f–k that. I taught you better than that.”

10. משהו "FISHY" (מוזר ולא נשמע טוב) ב"תאונה" של קלי אוברה

המשטרה בררה והסיקה שלא קרתה כל תאונה במקום שאוברה טוען שקרתה. לאוהדי הבילוש שבינכם אני מעתיק את כל הקטע, ותחליטו מה שתחליטו:

Philadelphia police on Wednesday released an update that raises questions about the alleged hit-and-run involving 76ers forward Kelly Oubre Jr.

Police said there is no photographic or video evidence of a collision occurring at the intersection where Oubre reported being hit, according to Max Marin, Ximena Conde, and Keith Pompey of the Philadelphia Inquirer. Two employees of businesses near the alleged crash site reviewed over two hours of surveillance footage and found no evidence of an accident.

Police department spokesperson Sgt. Eric Gripp made clear that Oubre was not being accused of anything and an investigation is continuing.

A source told the newspaper that it was possible Oubre did not correctly identify the intersection where the crash occurred. Oubre is new to the city, having only signed with the team in late September, and was “shaken up by his injuries” when giving his initial account to the police. The only thing Oubre knew for sure was that he was walking back to his Center City apartment.

What is not in dispute is that Oubre suffered noteworthy injuries in the incident, including broken ribs. The veteran forward started the year averaging 16.3 points and 5.1 rebounds a game in eight games, and is expected to be able to return this season.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 65 תגובות

  1. מה פול גורג מתלונן הוא גם פעם התלונן שהתנגש במגן ולא קיבל שריקה אמר I just made the contact….
    רוצה שריקות אוויר והרבה…..
    ליזום מגע חשבתי המגן אמור כדי שיהיה עבירה רק בwwe הפכו את היוצרות המתקיף מחפש להיתקע במגן שמנסה לברוח ממנו….

    1. יש את הז'אנר החביב של כל מיני לשעברים יושבים על כורסאות ומפליגים סיפורים כמה טוב היה פעם (אני נותן את הזכויות לקווין גארנט).
      במסגרת הזאת פטריק בברלי (הוא כבר יודע שהוא לשעבר?), שאף פעם לא סבל מעודף כישרון יושב ומלכלכך על מיני הרכרוכית (מטרה קלה מדי).
      אתם רואים אולי את החבר'ה מה- hood, אני רואה מערכון של מונטי פייטון עם ג'נטלמנים אנגלים עם מקטרת ושפם מספרים איך פעם צדו נמר בהודו עם עיפרון וסכין גילוח

  2. לא שמתי לב לשיפוט ביתי במשחק דנוור-קליפרס. חשבתי שהנאגטס עשו כמה מהלכים יוצאים מהכלל לנצח.
    לטעמי הצטרפות תייס לקליפרס היא החתמה טובה כי באמת חסר להם גובה.
    אבל מי שבאמת חסר ודווקא לדנוור – זה ג'אמל מארי. יפה שהם מצליחים להתגבר עליו ולנצח.
    אחרי שנים של אלימות וגועל נפש של דריימונד, הגיע הזמן שאיזה קילר יפוצץ אותו במגרש לעיני כולם. לצערי, ישנם מעטים כאלה שרק כך הם לומדים. לא עוזרות ההשהיות והקנסות. שמישהו יחבוט בו כבר חזרה. לא מתאים שחקן כזה על המגרש.

          1. בכל זאת חושב שלמביר לא היה נמנע מההיזדמנות לסדר לגרין איזה פנס כזה גדול באחת העיניים, רצוי צבעוני…
            🙂

          1. אני זוכר את המשחקים של דטרוייט עם ריק מהורן וביל למביר ואת התלונות של מי ששיחק מולם. זה היה כמו לשחק מול מטחנת בשר. צביטות, מרפקים דריכות ואגרופים דחיפות באויר והורדות זקיף. מה שיש היום לא מזכיר את זה במאומה. אתה מיחס לגרים אלימות אבל אני לא זוכר שהוא פצע מישהו שלא כמו דני גרין למשל שבשתי פעולות , היום כבר אפשר לומר שחיסל לקלי את הקריירה. או יוקיץ שפירק למוריס את הצוואר ל 4 חודשים. או אוליניק שפירק לקוין לאב את הכתף ב 2015

      1. אין הבדל. למה אתה חושב שגרין לא שנוא?
        ופה באתר אפילו יש מספיק אוהבים את ליימביר (ולא מהססים לשנוא את גרין…).

          1. כן אני יכול.
            אבל קודם אתה תחזור ותמנה את כל אותם פעמים שהשמצת ברמיזה ותעמוד מאחורי הדברים שלך.
            נתחיל ב'בעיה' שלי.
            אחר כך תתנצל על ההאשמות במחיקת תגובות וצנזורה ואז נמשיך משם.
            בשביל מחוה של רצון טוב אני אתן לך את המובן מאליו: אשך טמיר המקורי.

            1. 🙂
              אין לי יותר שום התנצלויות בשבילך, נקודה
              בגלל ששי שם תמונה?
              אשים תמונה של חומייני בחובי. אייווה?

            2. אין לך התנצלויות לאף אחד.
              העיקר שאתה יודע לבקש סליחה בכיפור.

            3. וסמיילי הכי חשוב יש לך סמיילי.

            1. ביום ראשון נכנסת סערה ואני אהיה בים לפני הגשם.
              חוץ מזה שגילרי מקבל את מה שמגיע לו. איך אמרת זה הרעל?
              רק חבל לי שלא שומעים יותר את הלסוס וטוג. אני מתגעגע אליהם ונשארתי רק עם גילרי,
              ואם אתם קוראים, הגיע הזמן שתחזרו להופס, זה לא אותו הדבר בלעדיכם.
              🙂

            2. 🤣😂🤣
              יו מזוכיסט

            3. לא רזי. אתה הרעל.
              יצאת מהארון פעם אחת אתה עוד תצא שוב.
              בינתיים תמשיך להתחבא מאחורי מסך ה'מגיע לו' בכל פעם שיש משהו שאתה לא מסוגל להתמודד איתו, אבל יום אחד גם מעטה הנחמדות המזויף שלך לא יצליח להסתיר את מה שמאחרי.

            4. אתה ממשיך לרקוד לצלילי החליל שלי ויש לזה סיבה אחת…
              הבעיה האובייקטיבית שלך.

    1. לא ראיתי את המשחק וטוב לקבל חוות דעת ממי שראה. לא הבנתי ממתי ספירה של עבירות רלוונטית לשיפוט.יש לגורג טענות שיביא דוגמאות ספציפיות.
      יש לי עיצה לגורג וגם לקוואי. תתחילו לשחק קחו אחריות על מה שקורה.תפסיקו להאשים את השופטים, את הארדן. מחר יגידו שהפרקט עקום.

  3. מקווה שלבברלי יש תוכניות מגובשות לאחרים הקריירה, כי מורה לאנגלית הוא בטוח לא יהיה.
    תודה רבה מנחם

  4. כמו כל אוהד סלטיקס, מת על טאייס. הלוואי שיצליח.

    אני דווקא נהניתי מהמשחק היום שהיה צמוד ברובו (אחרי 15 הפרש לסלטיקס ברבע הראשון!). ווייט וג'רו התעלו, הורפורד נראה כמו אל של שנה שעברה ואפילו פריצ'רד התעלה וחזר לעצמו. מה שהיה נראה כמו אין ספסל בהתחלה מסתמן כלא בהכרח נכון.
    פילי גם מאוד מרשימים.

    1. קשה לשפוט במשחקי עונה רגילה. סביר מאד שהסלטיקס ופילי ייפגשו בסיבוב השני או בגמר המזרח.
      מי שתצטרך להוריד את הקוף מהגב שלה זאת פילי

  5. תענוג של מעורב על הבוקר
    והסוף…. עד שנראה שהכל דבש ונצנצים בעיר אחוות האחים פתאום מתברר שקלי אוברה יקיר היציעים פתח תיבת פנדורה
    סופרייזינג?
    לא לאוהדים הוותיקים של הסיקסרס
    🤣

  6. גרין קיבל השהיה. על מה נגיב, יתחיל להיות משעמם.
    מה נכתוב שטאטום שוב קלע קרוב ל 30.שיוקיץ נתן עוד טריפל דאבל.שלברון שכח להיות זקן.
    תחזירו את גרין לפחות לדקה או שתיים למשחק.

  7. חדשה טובה מלונדון, לגבי טיפול בפציעות.מקווה שזה יקרה.
    בשבילנו פציעה זה עוד חדשה.אבל מדובר בתהליך קשה מאוד לאתלט. גם פיזי ואולי בעיקר נפשי.
    רק שיתברר שזה על אמת.

  8. לא מפתיע מה שפט בברלי טוען, בסוף הוא אחד ה״ערסים״ הראשיים בליגה, ממוקם כנראה לא הרבה מתחת לגרין.
    רק שבניגוד לגרין, בברלי דווקא פחות מסתבך בקטטות כאלה, ואני בספק מה הוא היה באמת עושה בסיטואציה. הוא פה גדול, אבל יהיה מבין הראשונים לברוח מקטטה.

  9. תודה מנחם על המעורב, דריימונד מתחיל להמאיס את עצמו אפילו על כאלה כמוני שיחסית מחבבים אותו ומעריכים אותו.
    תייס אם באמת מגיע לקליפרס זה חיזוק מצוין בתור תחליף לזובאץ' עכשיו וגיבוי בהמשך לכשזובאץ' ישוב.
    ג'ונתן אייזק מהמג'יק בהבעת תמיכה ומחווה לישראל:
    https://twitter.com/JJudahIsaac/status/1724932148149276856?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1724932148149276856%7Ctwgr%5Ec3aa6aa7670842720f23d234d65ddd61436ad29c%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.ynet.co.il%2Fsport%2Fworldbasketball%2Farticle%2Fr17kzrq4t

    1. יהונתן יהודה אייזיק הוא פרח כמורה, נוצרי אדוק שעובד בדיילי ווייר עם בן שפירו. הוא בן השחקנים הייחדים בליגה שמצהירים שהם ימניים שמרניים. הוא גם אפילו כתב ספר. היה לו הרבה זמן… כך שלא ממש מפתיע.

  10. ראיתי את המשחק בין הקליפרס לדנבר. את כולו. תענוג !
    פול סתם מתבכיין שלא שרקו לו. אבל נמאס מההצגות של הארדן ושל כל כוכב שלא מקבל שריקה על שפשוף העכוז וליטף הפדחת.
    ובכלל , יוקיץ חטף פצצות מטורפות כל המשחק. היה צריך לקבל 30 שריקות. זובץ היה צריך לצאת ברבע הראשון על בעיית עבירות מולו. לראות את הסריטות על הידיים של יוקיץ ,,,,טירוף! והוא לא התלונן או מיעט בכך.
    המשחק היה צמוד רק בגלל שיוקיץ קלע באחוזים נמוכים מאוד. כשדנבר הייתה בזון היא הייתה אמורה להוביל ב20.

    ואכן הקליפרס שיחקו טוב ולעיתים מצויין. בעיקר כשהארדן היה בחוץ ופול נכנס לזון, הוא היה לא יאמן, גם קואי שיחק טוב. אין ספק כשהם יתחברו הם יהיו איום. בינתיים הם סתם מיתבכיינים. זה לא שהם הפסידו לאיזה קבוצה נמושה.
    הקליפרס פשוט חבורה של כוסיות פריבילגיים שחושבים שכל חדירה, כשהם מעיפים את עצמם מתיאטרון הבימה, ולא קיבלו שריקה אז חרב העולם.
    השיפוט היה סביר מאוד והשופטים "נתנו" לשחק. בעיקר במאבק בריבאונד.
    אני לא מבין איך אפשר לאהוד את הארדן. האיש תולעת מגעילה. הוא משחק בשביל לסחוט עברות עם שלל התפתלויות ונפילות . הוא כנראה כפיל מכוער של ניאו מהמטריקס, אחרת אין לי הסבר ליכולות הללו. אם יורים עליו הוא יצליח להתחמק מכל כדור.
    אם האיש היה משחק בשכונה, היינו מפוצצים אותו. אם אתה מבקש עבירה לפחות שיהיה לך על מה. היה חוזר צולע הכלב.

    אריק גורדן חיה. פשוט חיה. לא לקוח כלום בכוח, ומה שהוא כן מקבל האיש שובר את האוויר מסביב לסל פשוט מפלצת קטנה. כל דנבר משחקת טוב, שיחקו עם 10 שחקנים אני חושב. מזכירים קבוצות גדולות, כמו גולדן סטייט . יש שם חיבור טוב.

  11. אנסה לשאול שוב – לאור סכנת הצריבה של דברים סטטיים בטלויזיה (לדוגמה לוח התוצאות או לוגו הערוץ), כיצד אתם צופים בשידורי ספורט בטלויזיה? האם יש כאלה שאין בהן סכנת צריבה?

  12. חזרה מקרע ב-ACL תוך שלושה חודשים נשמע כמו מדע בידיוני. אני מניח שאלו שיטות שחזור כשהקרע חלקי ולא מלא. בכול מקרה נשמע מעניין.
    .
    פול ג'ורג' לא טועה באופן כללי. השיפוט מחורבן מאי פעם וכל פעם שאני רוצה לבחון חוקים בלשון החוק אני תמיד מגיע לסעיף בחוקה שכול שופט יכול להחליט ולהעריך לפי מה בראש שלו. למשל במגפת הטכניות על מבטים ופרצופים:
    .
    An official may assess a technical foul, without prior warning, at any time. A technical foul(s) may be assessed to any player on the court or anyone seated on the bench for conduct which, in the opinion of an official, is detrimental to the game. The technical foul must be charged to an individual. A technical foul cannot be assessed for physical contact when the ball is alive.
    EXCEPTION: Fighting fouls and/or taunting with physical contact.
    .
    איזה ענף כותב שמה שקובע זה "דעתו של השופט" לאירוע שהוא משמעותי עבור המשחק. משמעותי איך?
    .
    אבל… פול ג'ורג' דווקא בחר משחק שהיה בו שיפוט יחסית הוגן. במיוחד בדקות האחרונות. נכון שהיה מגע שלא נשרק, אך גם בצד השני התעלו ממגע מסויים..
    .

  13. ראיתי דנבר-קליפרס לייב. וראיתי שוב את הקטע בן 3 דקות שצירפת. אין אפילו שריקה אחת לא מוצדקת, או שריקה שהייתה צריכה להיות ולא ניתנה.
    הדבר היחיד שהעיר את הנושא היה הפלופ של ג'ורג' כ-40 שניות לסיום, כשהוא עשה הצגה כאילו שעשו עליו פאול בזריקה, בעוד שלא היה שום פאול. וזה היה כשההפרש לדנבר כבר 5.
    ולא רק שלא היו שריקות נגד הקליפרס, בערך 23 שניות לסיום קוואי קיבל פאול מתנה אחרי שהחטיא בחדירה. המציאו דחיפה של פורטר, כשכל מה שהיה זה יד על הגב לא דחיפה ולא מגע. סתם יד. אבל נניח שזה גבולי. אז אם כבר טעות, היא לטובת קליפרס.
    17 שניות לסיום קוואי חטף כדור. לדעתי בפאול. אבל לא שרקו פאול. גם כאן אם הייתה טעות היא לטובת הקליפרס.
    13 שניות לסיום מכה ברורה על היד של יוקיץ בדאבל אפ. מה רצו שלא ישרקו את זה? שלא יעשו פאול אז לא ישרקו.
    וזהו. זה כל שלוש הדקות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט