סיקור משחקי יום שני/ שקד יעקובי ושחר שרון

שני נוסף בא עלינו לטובה, הפעם עם קצת פחות משחקים מבדרך כלל. הלילה קיבלנו עוד תצוגות תכלית של טייטום ויאניס שממשיכים במרדף אחרי הסיקסרס, סקרמנטו קיבלה את פוקס בחזרה וניצחה משחק חשוב מול הקאבס, כשהבולס בשלהם ממשיכים להסתבך.

בוסטון סלטיקס(2-8) 114 – ניו-יורק ניקס(5-5) 98

ניצחון מרשים של הסלטיקס אחרי ההפסד במפגש הקודם בין הקבוצות בMSG. טייטום שקלע 35 נק' התעלה בקלאץ' עם 17 נק' ברבע הרביעי. בראון ופרוזינגס הוסיפו 22 ו-21 נק' בהתאמה. אחרי שליטה של בוסטון לארוך המשחק הפער כבר גדל ל-10 נק', אבל שלשה של ברונסון (26 נק') הורידה את ההפרש ל-3 בלבד 91-88 8:20 לסיום. לצערם של הניקס זה היה הכי קרוב שהגיעו ברבע מצויין של טייטום.

קלעים:
בוסטון סלטיקס: ג'ייסון טייטום 35 נק' 7 אס' 6 ריב', ג'יילן בראון 22 נק' 6 אס' 5 ריב', קריסטופ פרוזינגס 21 נק'6 ריב', ג'רו הולדיי 14 נק' 7 ריב', סאם האוזר 12 נק'.

ניו-יורק ניקס: ג'יילן ברונסון 26 נק' 4 אס', ג'וליוס רנדל 25 נק' 5 אס' 9 ריב', ג'וש הארט 16 נק' 9 ריב', קווין גריימס 12 נק'.

מילווקי באקס(4-6) 118 – שיקגו בולס(7-4) 109

עוד תצוגת תכלית של יאניס עם 35 נק' ו-11 ריב' כשהוא מוביל את הבאקס לנצחון במשחק בו דיים לא היה במיטבו. הגארד חזר שאחרי היעדרות של שני משחקים בשל כאבים בשריר התאומים לא היה חד וקלע רק 3-17 מהשדה. פורטיס הוסיף דאבל-דאבל גם כן עם 19 נק' ו-10 ריב' מהספסל. הבולס ממשיכים לאכזב ורשרושים על טרייד עתידי ממשיכים להישמע ברקע.

קלעים:

יאניס אנטטקומפו 35 נק' 11 ריב', בובי פורטיס 19 נק' 10 ריב', קריס מידלטון 13 נק', דמיאן לילארד 12 נק' 5 אס' ברוק לופז 11 נק'.

שיקגו בולס: ניקולה ווצ'ביץ' 26 נק' 5 אס' 12 ריב', זאק לבין 20 נק' 5 אס' 8 ריב', קובי וויט 16 נק'.

טורנטו ראפטורס(5-5) 111 – וושינגטון וויזארדס(8-2) 107

אם עד עכשיו היה ספק לגבי הכיוון אליה העונה של הוויזארדס תלך, היום קיבלנו תשובה ברורה בהחלט. בראיון של כתבנו לשעבר יואב מודעי נשאל אבדיה לגבי טאנקיג, והשיב שזה לא דבר רע אלה חשוב "לקבל קצת בראש" כדי להשתפר ולהתחבר כקבוצה. האם זה בהכרח דבר רע עבור דני? לא בדיוק. דני מקבל את הבמה עם המון דקות משחק וחופש מהמאמן שמאמין בו. נכון, לשחק לצד קוזמה (34 הלילה) ופול (6-16 מהשדה) זה לא הכי טריוויאלי מבחינת סגנון משחק, אבל רק כך יוכל אבדיה להשתפר ולהשתפשף. הישראלי קלע רק 9 נק' אבל הוסיף 6 אס' ו-8 ריב' עם 4-7 מהשדה. מהצד השני סיאקאם כמעט וגירד טריפל דאבל עם 39 נק' 7 אס' ו-11 ריב'.

סקרמנטו קינגס(4-5) 132 – קליבלנד קאבלירס(6-4) 120

הקינגס במשחק בית שלישי לפני היציאה ל6 משחקי חוץ ומשחק החזרה של פוקס שנעדר כחודש. קליבלנד במסע במערב עם הפסד וניצחון רוצים לחזור הביתה כשהם מסיימים את המסע שלהם מעל ה 500

הרבע הראשון נפתח צמוד כאשר פוקס וסאבוניס מעלים את הקינגס ליתרון שישאר עד 3:07 לסיום הרבע הראשון כשהקאבלירס עולים לראשונה ליתרון קל של נקודה אך משם הקינגס פתחו מבערים ומסיימים את הרבע ביתרון 33:25

ברבע השני שני הקבוצות קלעו טוב מבחוץ ועם קצב מהיר של כדורסל ובעיקר התקפות טובות המחצית נגמרה עם 68:60 לקינגס כשסבוניס עם 16 5 ו5 ודונובן מיטשל 12נקודות ו4 אסיסטים

ברבע השלישי הקינגס הצליחו ליצר ריצה וברחו ליתרון שיא של 21 נקודות וסוף הרבע 110:89 משלשה של קיגן מרי ומשם המשחק הלך לגרבג׳ טיים ברבע הרביעי שנגמר ב132:120 מרשים לקינגס

אצל הקינגס בלטו פוקס עם 28 נק׳ ב 11-20 מהשדה ו 2-6 לשלוש, קיגן מרי עם 25 נק׳ ו8 אסיסטים, וסאבוניס עם כמעט טריפל דאבל של 23 נק׳ 10 אסיסטים ו9 ריבאונדים

אצל הקבאלירס מיצ׳ל עם 22 נק׳ ו5 אסיסטים, סטוס עם 19 נק׳ 7-12 מהשדה ו5-9 לשלוש

לפוסט הזה יש 24 תגובות

  1. אוי דני..
    נתן מחצית ראשונה פחות שתי דקות מהסרטים, משחק סולידי נטול טעויות עם סלים יפים, אסיסטים נאים וריבאונדים נועזים, כשאז איבד ברצף כמה כדורים והיה חלק מאיזה 11 נקודות שהורידו טורונטו על וושינגטון תוך דקה וחצי.
    במחצית השניה כבר לא קלע והיה מהחבורה על הפרקט שאיבדה את הראש בסיום.
    קוזמה היה טוב מאוד ופול היה סביר מינוס, אבל בסיום היו גרועים מאוד, ביחד עם דני וג'ונס, ופשוט נתקעו על 0 נקודות ב-6 ומשהו דקות לסיום.
    מזוכיזם במיטבו.

  2. טנקינג לא טוב לאבדיה.יש במחזור השנה שחקנים כגון רון הולנד, בוסיליס, אדווארדס.רישאר מצרפת. כולם שחקנים שאם וושינגטון תבחר באחד מהם יכולים לאיים על מקומו של אבדיה.
    מה שכן יש לו חוזה מעולה ביד לעוד 4 שנים.וזה לא אמור לשנות לו הרבה.

    1. יש לו חוזה סביר במונחי נ.ב.א. מה שכן, אן בוחרים לו על העמדה הוא יכול למצוא את עצמו בטרייד וזה בטח לא דבר רע

  3. תודה על הסיקור
    דני במשחק נהדר עם חצי טריפל דאבל!!!
    🤣
    (חשוב לציין שהתגובה הנל נכתבה בהומור…. אני אוהב את דני והכי רוצה שיצליח)
    אם וושינגטון המקום בשבילו?
    טבעת הוא לא יקח
    מצד שני במדבר כל קוץ הוא פרח

  4. לדעתי המשחק הכי טוב של דני העונה למרות האיבודים. מי שראה את המשחק דני הוביל כדור נהדר עד שטורונטו התחילו ללחוץ ובמקום לבוא ולעזור בהובלת הכדור השחקנים רצו להתקפה. א.ב של שבירת לחץ: לבוא לקבל כדור, לשבור את הלחץ ולעשות סל קל. המאמן של וושינגטון לא כ"כ איתנו, החזיר את עובדיה מאוחר מאוד. טורונטו קבוצה מאוד פיזית פשוט הלכו פעם אחר פעם לצבע. המאמן שלהם הפסיד גם את המשחק הקודם וגם את המשחק הזה. בהצלחה בהמשך!

      1. לא חושב שהוא עד כדי כך חושב על טנקינג הוא פשוט מאמן רע ומר. כמו ששחקנים נמדדים בקבוצות טנקינג ובסוף קבוצות נורמליות לוקחות את מי שבאמת משחק כדורסל ככה גם מאמן נמדד למרות שהוא בקבוצה שרוצה להפסיד.

  5. תודה לכם
    רק תיקונון, הסלטיקס ניצחו השנה ב MSG במנהטן.
    השיפוט במשחק היה דיי טוב לשני הצדדים למעט ברבע האחרון והעבירות שמשום מה הדביקו לטייטום. העיקר שנצחו. משחק הבא נגד פילי, מבחן אמיתי.

  6. תודה על הסיקור.
    וושינגטון שיחקו רוב הזמן מצוין. ואז הגיע פיק הברכיים בסוף.
    דווקא נתנו לדני ליצור קצת במאני טיים, זה דבר שלא קרה בשנים קודמות.
    מילא שלל החלטות מטומטמות בהתקפה, אבל לחטוף פעם אחר פעם במתפרצת או בהתקפת מעבר.
    מילא, הדראפט מחכה.

  7. מילסטון לג'רו הולידיי שעבר היום את ה 15,000 נקודות בקריירה.
    כשהמאמן מבקש, ג'רו שיכול לשים בכל משחק 20 ומעלה עושה הגנה לתפארת.
    לאט לאט שיתוף הפעולה יגבר ותקטן לדעתי כמות האיבודים. כישרון והגנה צק עכשיו צריך לאבד פחות כשמכירים יותר אחד את השני. אוהב את סמארט אבל לא לאיבודי הכדור ולפלופינג שלו.

  8. וושינגטון היא פשוט בדיחה עצובה. זה לא קבוצה שמריצה סגל צעיר עם פוטנציאל, מדובר באוסף שחקנים מכל הגילים שלא שווים פרוטה. (מעבר למאמן הליצן "שכאילו מאמן אותם").
    צריך לומר, דני התקפית על הפנים וכנראה שאין לו סט כישורים ברמה גבוהה. בקבוצה כזאתי שהוא השחקן ה3 בחשיבותו הוא לא מספק את הסחורה. וכן הוא מקבל דקות בקלאץ' ואת הכדור בידיים לא מעט, (וגם הוא זורק יותר), ועדיין הוא לא מבדיל את עצמו מערימת הזבל שיש שם.
    הוא לא מהיר במיוחד, הכדרור לא ברמה גבוהה, הקליעה לא אמינה. מה שמחזיק אותו היה ונשאר ההגנה הטובה שלו ולא הרבה מעבר.
    מה שנתן כספי לקבוצותיו בעבר, הרבה יותר טוב, הרבה יותר יעיל ופרקטי ממנו ולא בטוח שזה הולך להשתנות.

  9. וושינגטון זה זבל כימי בדיוק כמו דטרויט ״שעושים הכל נכון״, שני קבוצות שצריך לפטר שם את כולם מהנהלה לשחקנים לנער המגבות ולהוריד אותם ליגה. זרקו כסף בלי סיבה על נגרים. העיקר כולם מרוצים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט