רותח מהתנור: לברון שחקן חופשי/רועי ויינברג

לברון שחקן חופשי

הסוכן של אחד מהשחקנים הטובים בליגה, לברון ג'יימס, הודיע לקבוצתו של ג'יימס, כי הוא יהיה שחקן חופשי. כידוע, לג'יימס יש אופציית יציאה מוקדמת מהחוזה, והוא ניצל אותה כדי להפוך לשחקן חופשי בלתי מוגבל-יוכל לחתום היכן שירצה, ללא הגבלה כלשהי.

עדיין קיימת אפשרות כי השחקן, 4 פעמים אמ.וי.פי, יחתום מחדש על חוזה במיאמי, יתכן ועל סכום מוקטן יותר. "קינג ג'יימס" עדיין לא שיחרר הודעה לציבור, והמקור היחיד לידיעה הנו ריצ'י פול, הסוכן של השחקן. אלופת המזרח לא שיחררה הודעה משלה.

לברון היה אמור להרוויח כ-20 מיליון דולר בעונה הבאה. ב-4 שנים עם מיאמי הגיע לגמר האנ.בי.איי 4 פעמים, וזכה בצמד אליפויות, ב-2012 ו-2013. הוא זכה פעמיים בתואר השחקן המצטיין של העונה וסדרת הגמר, בשנים בהן זכה באליפויות. בכל תקופתו במיאמי נבחר לחמישיית הליגה הראשונה, וב-3 עונות מתוך ה-4 נבחר לחמישיית ההגנה הראשונה. ב-294 משחקים במיאמי, קלע 26.9 נק' למשחק עם 7.6 ריב' ו-6.7 אס' למשחק.

הרוקטס מעוניינת בשחקן, ודווח כי יעשו ככל שביכולתם כדי להביאו. יש שמועות על עניין הדדי של השחקן והקליפרס, ויש שמועות לא מבוססות על חזרה אפשרית של לברון לקבוצתו הראשונה, קליבלנד קאבלירס. מיאמי נחשבת למועמדת חזקה להשיגו, במידה והקבוצה תשדרג את הסגל שלה.

*
עדכון בקשר למעברו של כרמלו אנטוני: הקבוצות שמעוניינות בו, נכון לעכשיו, הן שיקגו בולס, שנחשבת למועמדת חזקה במיוחד (אנטוני מבקר בעיר בשבוע האחרון, ובודק איך זה להיות כוכב שם), יוסטון רוקטס, דאלאס מאבריקס ולוס אנג'לס לייקרס. ההיט וההוקס עשויות להצטרף למירוץ, אבל זה תלוי באיך הדברים יתפתחו במועדונים.

מקורות דיווחו כי כל המהלכים ששיקגו עשתה במחצית השנייה של העונה, כולל העברת לואל דנג והחתמת רוני ברואר, לו אדמונסון ומייק ג'יימס על חוזי מינימום, נועד כדי שיהיה להם מספיק מקום תחת גג השכר בשביל סיין-אנד-טרייד תמורת הסקורר, שקולע 27.4 נק' עם 8.1 ריב' למשחק העונה.

הרוקטס מחפשת טריידים תמורת חוזיהם הגדולים של עומאר אסיק וג'רמי לין, שירוויחו ביחד כמעט 30 מיליון דולר בעונה הבאה, כדי שיוכלו להציע חוזה גדול לאנטוני. במעבר ליוסטון, הוא ישחק ליד צמד האול-סטארים, דוויט הווארד וג'יימס הארדן, ומקורות דיווחו כי הם מוכנים להעביר עוד שחקנים מלבד אסיק ולין, אם יצטרכו.

כרגע, ללייקרס יש מספיק כסף כדי להציע לאנטוני חוזה מקסימום ללא החתמת עוד שחקנים, אבל מרבית הסיכויים כרגע הם שאנטוני ירצה שהלייקרס יחזקו את הסגל שלהם לפני שישקול לעבור לשם. הקבוצה שוקלת להעביר את הבחירה השביעית בדראפט יחד עם סטיב נאש, שירוויח 9.7 מיליון דולר בעונה הבאה, תמורת שחקנים שיחזקו את הסגל שלה.

דריק נוביצקי, כוכב דאלאס שיהיה שחקן חופשי ב-1 ביולי (צפוי לחתום מחדש במועדון), אמר בעבר כי מרבית הסיכויים הם שאנטוני ישחק בשיקגו וביוסטון, למרות העובדה כי לדאלאס יש סגל חזק ומספיק כסף להחתים אנטוני, ללא טריידים כלשהם. הוא הגדיר סיכויי דאלאס כ"לא ריאליים".

*

הפאוור פורוורד הפותח של האלופה, טים דאנקן, החליט להשאר בסן אנטוניו, ולא לממש את אפשרות היציאה לשוק השחקנים החופשיים. הוא ירוויח 10.3 מיליון דולר בעונה הבאה. העונה דאנקן בן ה-38 קלע 15.1 נק' עם 9.7 ריב' למשחק, ויכנס לעונתו ה-17 במדי הספרס. בסיום העונה הבאה, כל שחקני "הביג 3" של הספרס, דאנקן, טוני פארקר ומאנו ג'ינובלי, יהיו בשנה האחרונה בחוזיהם.

*

התפתחות בקשר לזהות המאמן החדש של הלייקרס: מקור מדווח כי מאמן הפליקינס, הנטס והקאבלירס לשעבר, ביירון סקוט, שהותיר רושם עז על הצוות המקצועי של הקבוצה לאחר 3 ראיונות עבודה. סקוט שיחק במועדון מ-1983 עד 1993, וזכה איתו ב-3 אליפויות. כמאמן, אימן 937 משחקים באנ.בי.איי, וניצח 416 מתוכם (44.4% הצלחה). נבחר כמאמן השנה בשנת 2008, והוביל את הנטס של ג'ייסון קיד לגמר בשנת 2002 ו-2003.

מועמדים נוספים לתפקיד הנם מאמן ממפיס לשעבר, ליונל הולינס, ומאמן הקליפרס לשעבר, מייק דאנליבי (שאימן הלייקרס מ-1990 עד 1992. שניהם רואיינו לתפקיד, וכרגע הולינס נחשב למועמד השני החזק ביותר. הוא נחשב למועמד לתפקיד עוזר המאמן הבכיר ביוסטון, תחת המאמן הראשי קווין מקהייל.

*

קווין לאב כנראה לא יעבור לווריורס בקרוב. דווח כי אין שיחות בין הצדדים בימים האחרונים, ושסיכויי המעבר של לאב לגולדן סטייט לא סבירים. זה משאיר את דנבר נאגטס ובוסטון סלטיקס כמועמדות העיקריות להעברת השחקן, כפי שכתבנו בעבר, ועדיין קיים סיכוי שישאר במינסוטה.

*

דיוויד בלאט החתים עוזר מאמן בכיר, associate head coach-עוזר המאמן בקליפרס, טיירון לו, שהיה מועמד לתפקיד של בלאט עצמו. לו היה העוזר של דוק ריברס בבוסטון, מלבד תפקידו בקליפרס, ומעולם לא אימן משחק אנ.בי.איי. הוא שיחק במשך 11 שנה בליגה, בלייקרס, בוויזארדס, ברוקטס, בהוקס, במאבריקס ובבאקס, וזכה ב-2 אליפויות (עם הלייקרס). לו צפוי להרוויח מיליון דולר לעונה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. כל הכבוד על חם מהתנור נהדר!

    תיקון:

    כתבת – "בלאט היה העוזר של דוק ריברס בבוסטון, מלבד תפקידו בקליפרס, ומעולם לא אימן משחק אנ.בי.איי."

    צריך לכתוב – "טיירון לו היה העוזר של דוק ריברס בבוסטון, מלבד תפקידו בקליפרס, ומעולם לא אימן משחק אנ.בי.איי."

  2. מה יש ללייקרס לחפש אצל אנתוני למען השם? שיקגו אני מבין אין להם סקורר. יוסטון? כמה שחקנים שיודעים לעשות הגנה היו תורמים קצת יותר לקבוצה הזאת. חוץ מזה שמזרח זה לוקסוס שלא מוותרים עליו. ובשביל ההיט הוא יצטרך לוותר על איזה 60 מיליון זה לא נראה ריאלי. ואטלנטה? נו באמת ..

    זה או ניו יורק או שיקגו.

    אני אומר ניו יורק לוקחת אותו במקסימום כסף כי טמבלים,

    תמיד היו תמיד יהיו.

  3. אני לא מבין למה ללייקרס להחתים מאמן במומנטום שלילי כל כך כמו ביירון סקוט, בטח אחרי שהכריז שאם יחתום קובי יצטרך להשתנות.

    שיילכו על הולינס כבר כל עוד הוא פנוי.

  4. הספקולציות הן מה שנותנות טעם לכל ה-OFF SEASON! תארו לכם את מה שהולך מ-6 בבוקר בחדרי חדרים, טקסטים, וטלפונים. זוהי תעשייה שלמה לבדה!

  5. וואו האמת שממש לא צפיתי את זה,אני רק לא מצליח להבין מה הוא רוצה להשיג בזה,מכל הקבוצות שהוזכרו לקלוט אותו היחידה שאם הוא עובר והיא מיד המועמדת מספר אחת לאליפות היא יוסטון,כל מקום אחר הם לא יזכו באליפות בעונה הבאה.
    מעבר לכך אם הוא חוזר לקליבלנד אני בבעיה,מצד אחד לברון מצד שני בלאט

  6. ברור שהוא יחתום במיאמי. הוא רק רוצה לראות שבונים סביבו קבוצה. פט ריילי צריך להראות לו איך הוא נותן לו חוזה של 25 מיליון דולר, פלוס צוות מתאים. זה לא פשוט, אבל זה אפשרי. בסוף אם כל החבילה מוכנה ולברון רק צריך לוותר על עד 5 מיליונים לשנה כדי שהעסק יעבוד בלי להתפוצץ על מס מותרות, אז הוא יסכים.

    1. אני לא רואה את זה קורה אל תשכח שוייד ובוש יושבים גם כן על חוזים של 20 מיליון לעונה הבאה,ז"א אם זה הרצון שלו אז אין לו סיבה לעשות את זה אלא אם הוא רוצה לקבל את חוזה המקסימום שרק מיאמי יכולים להציע לו,אבל שוב זה לא מסתדר.הדרך היחידה היא טרייד על בוש ושכנוע של וייד להוריד מהשכר שלו,

      1. אני רוצה לראות את שלושתם יוצאים מהחוזים כדי לחתום מחדש תמורת סכומים נמוכים יותר, לברון יקבל 20, בוש ודי-וויד 10 כל אחד. זה נותן עוד 25 מיליון דולר שאפשר להוציא מתחת לגג השכר, מה שיספיק לעוד שחקן טוב או שתיים וצוות מסייע.

  7. שתי אופציות:
    1) כל הטריו יוצאים מהחוזה וחותמים על חוזים חדשים ומופחתים כדי להביא חיזוק רציני להיט.
    2)לברון יוצא הלוזר (והאידיוט) הכי גדול בליגה ועובר לטריו חדש ביוסטון/קליפרס.

    לא מת עליו, אבל מקווה שהוא לא יעשה את השטות של אופציה ב'.

  8. למה שיקגו מוכנים לתת מקס׳ למלו ולא ללברון? עם הצוות המסייע שיש שם + תיבודואו + המזרח החלש, אין מקום טוב יותר בשבילו כדי להעמיס טבעות מכאן ועד סוף הקריירה. שלא לדבר על הגופה של דרק רוז שמתישהו יהיה אפשר להחליף בסטאר נוסף..
    חוץ מזה, לברון רוצה להיות כמו מייק? אין מקום טוב יותר מהבולס!!!!

  9. אני מאמין שלברון ישאר במיאמי, כי הוא יודע מה יגידו ויחשבו אם הוא יעבור עוד פעם. מבחינת כשרון נטו, סדר העדיפויות יהיה כזה בערך:
    1) שיקגו- סגל מוכן+ משחקים במזרח.
    2)קליפרס- סגל מטורף, שני סופרסטארים בשיאם, אמנם במערב אבל שווה לבחון.
    3) יוסטון- ראו סעיף 2.
    4)מיאמי- אפשר לסמוך על ריילי שיעשה את שלו.
    5) קליבלנד- החזרה הביתה. סגל צעיר, מאמן מבטיח( הייתי חייב). אפשרות קטנה אבל קיימת.
    6) לייקרס- לא באמת.

  10. דווקא פה נכנסים הניקס, שאם הכסף שמתפנה מכרמלו יכולים להחתים גם את לאב ביחד עם לברון ולנסות להעביר בטרייד את פלטון+ברניאני+גיי אר סמית בתמורה לרכז טוב או לבחירה טופ 20 בדראפט הקרוב

  11. הייתי מעביר את שלושתם למילווקי בתמורה לברנדון נייט ועוד שחקן משלים כדי שהטרייד יהיה אפשרי מבחינת כסף

  12. בעיני המהלך של לברון היה באוויר והוא מבטא את המפולת של מיאמי בגמר.

    במהלך הסדרה הוא החל להפריד עצמו מהקבוצה ולהאשים אותם (כולל בוש וווייד) בהתבטאויות מרומזות כאלו ואחרות שהוא תותח והאשמה היא בהם, ובקיצור – שהקבוצה כבר לא ראויה לו.
    זה היה בולט במיוחד במסיבת העיתונאים לאחר ההפסד האחרון.
    חיזוק נוסף היה במסיבת העיתונאים של ריילי, שנראתה כאילו כוונה כלפי לברון לאחר הפגישה ביניהם.

    בקיצור, לדעתי הוא לא נשאר שם.
    אני מהמר על 20% ניו-יורק (פיל ג'קסון, שוק גדול, עסק השתייה שלו ושל אשתו נדמה לי, כסף וטיפשות), ו-80% קליבלנד (רצון להצטייר כגואל שחוזר וכך לכפר על עצמו, קרבה לבית, קבוצה חזקה שנבנית ובעלת פוטנציאל גבוה מאוד להביא אותו שוב לגמר, לא מערב).

  13. כמו שאמרו לפני הוא כנראה רוצה להפעיל לחץ גם על מיאמי וגם על ווייד ועל בוש כדי שכולם יקטינו את החוזה ויוסיפו חיזוק משמעותי לקבוצה. זה מה שהגיוני לעשות.
    ליוסטון לא כדאי לו לעבור, לשיקגו – אולי, מאוד אולי.
    המקום הכי טוב בשבילו זה מיאמי.

  14. יהיה מעניין לראות את וייד ובוש מול לברון בשנה הבאה – אני מאמין ששניהם ישדרגו את סגנון המשחק שלהם בעקבות העזיבה.

    כאוהד לייקרס לא הייתי רוצה לראות את קובי עם לברון אלא נגד לברון… (ביחד עם כרמלו או חיזוק משמעותי אחר)

  15. בלי קשר לכלום, ויש עוד הרבה דברים להגיד על הסיבות והאפשרויות, אבל אם לברון הולך לשיקגו, הוא סוגר את המזרח עוד לפני שהתחילה העונה.

    בעיני זה פיתוי גדול מאד.

  16. רק בשביל הניסוי, שיילך לקליפרס. העוצמה של הקבוצה הזו, עם שלושה סופרסטארים בשיאם, תהיה שקולה רק לעוצמת השנאה כלפיהם. יהיה שמח\מגניב\איזה ביטוי אחר שמוציא אותי פחות זקן

  17. אני עם לברון, באשר ילך (למעט לייקרס, זה כבר יותר מדי אפילו בשבילי…). אני מעדיף שישאר במיאמי עם חוזים מוקטנים או קליבלנד.

  18. לא מאמין שלברון יעזוב אך אם בכל זאת זה רק בחזרה לקליבלנד. הבחור חכם מדי מכדי להיזכר כאופורטיוניסט הגדול מכולם. למרות שמדובר ב – NBA ובליגה שמקדשת גם את הכוכב האינדיבידואל, עדיין יש גם נשמה. ושחקן שמעביר את הטאלנט שלו בכל פעם שמשהו לא הולך – לא הולך.

    1. הוא כבר עכשיו האופורטוניסט הגדול מכולם.
      אם יעבור קבוצה הוא יוציא את עצמו מכל משוואה בהקשר של הגדולים במשחק.

  19. מכל התגובות לא היתה אפילו אחת שהסבירה שהיה ברור לחלוטין (לכולם, כולל ריילי) שזה מה שהוא יעשה. האשך – שאף פעם לא היה מבין גדול – כבר מקשר זאת ל'מפלה של מיאמי בגמר' והוא לא מבין שהוא היה עושה בדיוק אותו דבר אפילו לקחו אליפות. כל שחקן שחוזהו ניגמר – מלבד דפקטיבים כמו קובי – עושה אותו דבר 0או שמאריכים חוזיהם למפרע)

    1. רק לאהבלים זה לא היה ידוע. ריילי היה בשוק? אז למה הוא אמר במסיבת העתונאים שהכל היה ידוע וברור למפרע, והוא היה עושה אותו דבר?

  20. זה צריך להפוך למשחק חדש בליגה – Wheel of Lebrontune

    כל שנה מסובבים גלגל בו כל הקבוצות בליגה, ולברון הולך לשחק בקבוצה שיוצאת.

  21. סקרמנטו מדברים עם הפיסטונז על תומפסון ו-וויליאמס תמורת ג'וש סמית.

    השמועה אומרת שהם רוצים את סמית כי הוא חבר טוב של רונדו.

    אז הצעד הבא יהיה 8 תמורת רונדו.

    אני אוהב את זה משתי סיבות –

    1. החמישייה הכי דיספונקציונלית בהסטוריה של הליגה שאני מת לראות אותם משחקים יחד בסקרמנטו.

    2. אם הדיל של רונדו עבור 8 על השולחן לא כל שכן אן הוא יתבצע – אז בוסטון יודעים שקווין לאב לא מגיע…

  22. יש לי הרבה מה להגיד, זה לא מספיק למאמר אז ארכז הכל פה:

    כרגע יש 2 אפשרויות:

    אם לברון נשאר, או הולך.

    אם נשאר, אז צריך לשכנע אותו לחתום על חוזה של 70 מיליון דולר ל-5 שנים (14 לעונה), ואת וויד ובוש על 35 מיליון דולר ל-5 שנים כ"א (7 לעונה), ואז יש 32 מיליון דולר פנויים תחת גג השכר. להחתים את לאורי על 8.5 מיליון לעונה, והאווז על 6 מיליון לעונה. נשאר 17.5 מיליון דולר, ויש חמישייה סבירה, והתחלה טובה לספסל (נוריס קול וכריס אנדרסן). בדראפט משיגים סליפר, קלינטוני ארלי זה שחקן שאני חושב שיתאים אבל הוא לא מספיק טוב לבחירה ה-26, ג'רנל סטוקס או קלינט קאפלה יהיו מעולים. החוזה רוקי זה עוד 4 מיליון דולר בעונה, נשארנו עם 13 מיליון ו-4 שחקנים. השחקן השישי צריך להיות שוטינג גארד שיוכל לשחק 25 דקות בערב ולעתים לפתוח על חשבון וויד, ולהיות המחליף שלו כשיפרוש. אייברי בראדלי על 7 מיליון, או ג'ודי מיקס על 5. ב-8/6 מיליון הייתי מחתים עוד רול פלייר בולט לספסל (שון מריון, אם יסכים), ומשלם 3 חוזי מינימום לדי-ליגרס כדי ליצור קבוצה קטלנית-
    חמישייה ראשונה של לאורי, וויד, ג'יימס, בוש, האווז
    חמישייה שנייה של קול, מיקס/בראדלי, מריון, סטוקס/קאפלה, אנדרסן.

    אם לברון עוזב:
    מנסה להשיג סיין אנד טרייד עליו כמה שיותר מהר. האידיאל זה לקאבלירס תמורת הבחירה הראשונה, בה בוחר את ג'בארי פארקר בתפקיד של ג'יימס והולך על אותה תוכנית ממקודם, רק עם הצעה גדולה ככל האפשר לאריק בלדיסו במקום בראדלי/מיקס, כמחליף לוויד.

    מה שיותר ריאלי לדעתי זה סיין אנד טרייד לרוקטס. לברון עובר לשם תמורת צ'נדלר פרסונס, טרנס ג'ונס ועומאר אסיק, שימלאו את עמדות 3 עד 5 היטב. טרייד של כריס בוש תמורת שחקן שישי טוב, התקווה היא אריק בלדסו, והחתמת קייל לאורי כפוינט גארד פותח. בלדסו ישחק 30 דקות בערב באחת מעמדות הגארד, ובאופן הדרגתי יחליף את וויד.

    לצד בלדסו אני בוחר את קי ג'יי מקדניאל בדראפט, ומחתים את אנדריי בלאטץ' (בהנחה שבוריס דיאו נשאר בספרס). חמישייה ראשונה של לאורי, וויד, פרסונס, ג'ונס ואסיק, וחמישייה שנייה של קול, בלדסו, מקדניאל, בלאטץ' ואנדרסן, זה סולידי, נחמד, ויכול להפוך את ההיט לקבוצת סיבוב שני נחמדה במזרח.

    1. רק תסביר לי איזו סיבה תהיה לקליבלנד או ללברון לעשות את הסיין אנד טרייד, אם לברון עובר לשם הוא אמור לרצות שהם יהיו חזקים ושלא יוותרו על הבחירה יותר פשוט מבחינתו פשוט לחתום בקליבלנד וזהו

  23. אני באמת לא מבין פה משהו. בהנחה שהוא נשאר במיאמי אז למה הוא עשה את זה הוא לא יכל לסגור את זה עם מיאמי בשקט ואז מוציאים הודעה משותפת שלברון חתם על חוזה חדש, אלא אם הפעם הוא רוצה לקבל חוזה מקסימום שרק מיאמי יכולים להציע לו

      1. מה יש ללחוץ מה הם יכולים לעשות עכשיו שהם לא יכלו לעשות קודם? הדבר היחידי שניתן לחשוב עליו זה אולי ללחוץ את בוש וייד שבאמת יורידו את השכר שלהם אך מצד שני הם חברים מאוד טובים הרי אז הוא לא יכל לדבר איתם פשוט? לא ברור לי

        1. יש הרבה מה ללחוץ.

          יש להם אפשרויות לעשות כל מיני טריידים עבור שחקנים שהם אוברפייד אבל עדיין יעזרו מאד.
          הבעיה היא שטריידים כאלה – אפילו 1-2 מהם יעלו לבעלים טונות של כסף.

          האם הוא היה מוציא את הכסף הזה גם אם לברון לא היה יוצא מהחוזה ?
          בוא נגיד ש"אולי".

          אם עכשיו הסיכויים לזה גדלו ?
          הייתי אומר שמאד גדלו…

          אני אפילו לא אתפלא אם החוזה החדש שלברון יחתום עליו בסופו של דברף יהיה בדיוק כמו סוף החוזה שממנו הוא יצא עכשיו – חוזה לשנתיים כשהעונה השנייה היא אופציית שחקן.

          ככה יש לו גם קצת ביטוח אם הוא נפצא או משהו דומה, והוא גם שומר לעצמו את כל האופציות פתוחות לקיץ הבא – כולל הניקס והלייקרס, מה שישים עוד לחץ על מיאמי לבזבז כסף כדי לשמור על הקבוצה בטופ.

          1. או קי זה נשמע הגיוני השאלה היא עד מתי הוא יכול למשוך את ההחלטה שלו? מה הוא יחכה לראות את מי מיאמי יביאו ורק אז יחליט? זה לא דברים שקורים כל כך מהר

          2. עוד שאלה דדי, שאתה אומר ואברם יעד מה הכוונה? האם לצורך העניין אם החוזים נשארים כמו שהם( וייד ובוש) הם יכולים להביא למשל את לאורי?

    1. הוא רוצה לשמוע את כולם, ולהיות במרכז החדשות בשלושה שבועות הבאים, זה למה. הוא רוצה שכל העולם הספורטיבי יעצור את נשמתו עד שהוא יחליט.

  24. רועי, החישובים שלך לא נכונים – יהיה למיאמי הרבה פחות מקום בתקרת השכר ממה שאתה חושב.

    ואני אפילו לא נכנס לריאליות של הסכומים שאתה מצפה מלברון, בוד, ו-ווייד לוותר עליהם…

    דבר נוסף – לקליבלנד אין שום צורך בסיין אנד טרייד.
    הם יכולים פשוט להחתים את לברון ולא לתת עבורו כלום, וזה מה שהם יעשו אם זה יקרה – מה שקשה לי להאמין.

    כנ"ל יוסטון – שיכולים לפנות את המקום בתקרה ללברון בלי שום בעיה ולא לתת עבורו כלום, ולכן השחקנים היחידים שהם יהיו מוכנים לתת עבור לברון הם אלה שהם יפנו בכל מקרה כדי להשיג את המקום בתקרה – אסיק ולין.
    אם יהיה למיאמי הרבה מזל – יקבלו גם את הבחירה ה 25.

    1. שאלת תם: איך יוסטון תוכל להיפטר מאסיק ולין? שניהם יקבלו העונה סכומים מטורפים, כמעט 15 מיליון כ"א. איזו קבוצה תיקח אותם? (ואמנסטי לא בא בחשבון, אני חושב, כי הם עשו את זה על סקולה).

  25. יניב, לצורך העניין – וסתם לצורך הדוגמא. מיאמי יכולים להחתים את צ'אלמרס על חוזה חדש של 30 מיליון ל 3 שנים, כשרק העונה הראשונה מובטחת עבור 10 מיליון.
    ואז בעצם הופכים אותו לחוזה מסתיים שקבוצות ירצו לרכוש תמורת חוזים ארוכים ומוגזמים.
    איליאסובה, מגי, ג'וש סמית, אריק גורדון, ועוד ועןד.

    אלה סוג המהלכים שמיאמי יכולים לעשות אם הם ירצו, מה גם שיש להם את החוזים המסתיימים של האסלם וקול.
    יש להם בחירת דראפט לתת, ויש גם אפשרות להקריב את העתיד תמורת ההווה ולצרף בחירת סיבוב ראשון עתידית לא מוגנת לעוד 3-4 שנים קדימה, שזה נכס שהרבה קבוצות יהיו מאד מעוניינות בו.

    אז האופציות לשיפור קיימות – גם אם מיאמי בכלל לא יורדים מתחת לתקרת השכר (וכרגע הם עדיין הרבה מעליה), והשאלה היחידה היא האם מיקי אריסון יפתח את הארנק.
    המהלך של לברון בטח שמגדיל את הסיכוי שזה יקרה…

  26. יש שוק לאסיק תמורת אפס חוזים חזרה.
    עם לין אולי יהיה טיפה יותר קשה, אז מצרפים את הבחירה ה 25 וסוגרים עניין.

  27. ללייקרס יש אפשרות לצרף את לברון ואת כרמלו ב 16 מיליון כל אחד אם הם יעבירו את הבחירה השביעית פלוס נאש תמורת בחירה עתידית שלא תחשב בתקרת השכר הקיץ…

    למרות שזה לא נראה בעל סיכויים גבוהים, הם חייבים לפחות לבדוק את זה, ומתכוונים לבדוק את זה עם כרמלו ולברון.

  28. לפני ההחתמה של בלאט, היה דיבור (בעיקר בפורומים של אוהדי קאבס פנטזיונרים) על זה שטיירון לו הוא ההעדפה של לברון. אחרי ההחתמה אמרו שזה סימן שאין סיכוי שלברון יגיע.

    היום – לברון אולי עוזב את מיאמי + החתמה די מוזרה של טיירון לו שהתמודד מול בלאט על המשרה הראשית.

    זה רק אני, או שיכול להיות שיש דיבורים ממשיים בין האבירים למלך?

  29. אני לא בקי בכל הפרטים אבל מה שדדי אומר נשמע הגיוני.
    בגדול לברון מנסה ללחוץ על מיקי אריסון. הוא זעם בשנה שעברה שמיאמי שיחררה את מייק מילר כדי לחסוך כמה גרושים, והוא צדק כי ההיעדרות שלו פגעה בהם מאוד בגמר.
    אז עכשיו זה הזמן ללחוץ על הבעלים – רוצה עוד אליפויות – תשלם.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט