מעורב הופס ליום שני: מה עדיף? מקסי עם הארדן או מקסי לבד? / מנחם לס

1.האם הסיקסרס 'עם מקסי בלבד' טובים יותר מאשר 'עם הארדן ומקסי'?

התשובה היא כן.

(כתבתי את הפוסט הזה לפני שידעתי שמקסי קלע הלילה 50 בנצחון על אינדיאנה)

לא אחזור לימים שבן סימונס וג'יימס הארדן נחשבו ל-CO-STARS לצד ג'ואל אמביד. זאת הסטוריה לא מחמיאה לקבוצה.

האיש עכשיו לצד ג'ואל אמביד הוא מקסי הקולע 25 נקודות למשחק עם 7 אסיסטים ב-50/40/90, כשהכימיה שלו עם אמביד נמצאת בשיפור קבוע. עם לפני אמביד או מאחוריו, הכימייה של הפיק-אנד-רול שלו עם אמביד הופכת אותו לאחד המסוכנים ביותר בליגה, אם לא המסוכן ביותר, עם תחרות מרטיטה עם הפיק-אנד-רול של ג'מל מוריי וניקולה ג'וקיץ'.

למעשה, הקומבינציה מקסי-אמביד הפכה כה יעילה מיומנת, ויישומית שהמחשבות על "אמביד ירצה טרייד" נעלמו ואינן. הסיקסרס מובילה בראש הקונפרנס המזרחי עם 1-7 (הפוסט נכתב לפני משחק הלילה נגד אינדיאנה), והכל 'עם מקסי ואמביד' ולא עם 'הארדן ומקסי עם אמביד' נראה מצויין.

מה היה המשחק כשהארדן שיחק בפילי? הוא היה נושא הכדור והאיש הראשי. מקסי היה הגארד השני שזכה רק בשאריות. עם הארדן בפילדלפיה, 35%-40% מהמשחק היה 'הארדן'. עתה בלעדיו ה-40% האלה מתחלקים בעיקר עבור מקסי, והשאר בין שאר שחקני הקבוצה.

כאן המקום לסטות מעט מהנושא ולכתוב על שחקן שלישי בסיקסרס אחרי אמביד ומקסי, שחקן שהושפל כאן עשרות פעמים ע"י שימון ושותפיו, ושמו טוביאס האריס. רציתי לסקל כאן ועכשיו את כל הזבל ששפכו על ה-2.03 מ' בן ה-31 הזה, ולהצהיר כאן ועכשיו, לאוזני כל העם והעדה, שטוביאס האריס הזה הוא אחד מחמשת הפאור פורוורדים הטובים בליגה. תראו לי יותר מ-5 פאוורים בליגה הקולעים 19.9 נק' למשחק בדיוק של 58.9%, (40.9% מהטריי), עם 6.9 ריב', 2.6 אסיסטים, 1.6 חסימות, ו-1.0 גניבות למשחק. טוביאס – השקט באדם עד שחושבים שהוא אילם, הוא היתד השלישי אחרי אמביד ומקסי, ורציתי ש'כנופיית רפי-ההבנה ושימון' יכניסו זאת לראשי התבן שלהם, ותסלחו שסטיתי מהנושא.

הסיקסרס קרובים עתה לשיחות על 'אליפות' יותר משהיו אי-פעם עם הארדן.

ורק תחשבו על כל בחירות הדראפט שהסיקסרס אספה כשנתנה להארדן ללכת!

היא אספה גם שני שחקנים שכבר תורמים לה – רוברט קובינגטון וניקולאס באטום. ניקולאס בוזבז כהלכה בשנתיים האחרונות, והוא כבר מראה סימני פריחה בסיקסרס. וכמובן שיש את קלי אוברה, דאנטוני מלטון, פטריק בברלי, ופאול ריד, להשלים את גרעין הרוטציה.

ולא, לא שכחתי את המוח מאחורי 'הפרוצס' החדש – המאמן ניק נרס. הוא היה שם, עשה זאת, והוא נראה לי כמאמן הטוב ביותר שיכול לאמן את הסיקסרס. אוי ואבוי אם הארדן היה עדיין סיקסרי. הריב עם ניק נרס היה מתפוצץ בפני הסיקסרס והורס כל חלקה טובה. ניק נרס וג'יימס הארדן? יום ולילה. NO WAY שהשניים היו מסתדרים ביניהם.

נחזור ל'מקסי עם הארדן' ו-'מקסי ALONE'.

מקסי אמר ל-ESPN:

"I was prepared for one role if James came back, and if he didn't, I was prepared to be a lead guard," Maxey told ESPN.

זה בול (קיצור של בולשיט). כמה שמקסי צעיר ונראה ילדון שחייב לנענע את פדחתו ימינה ושמאלה לסלק תלתלי שערות המכסות את עיניו, הוא נולד להחזיק בכדור ולעשות בדיוק מה שהוא עושה היום

37.825.948.05.37.5

צדקתם: 37.8 דקות למשחק (הוא היה רוצה 48.0), 25.9 נק' למשחק, 48.0% קליעה, 5.3 ריבאונדים, ו-7.5 אסיסטים.

הקשיבו לילד:

"Joel is the most important player on our team, and I need to know how he likes to catch the ball," Maxey said. "That means post entries, when he's the trail man, everything." (Maxey is a very good entry passer, and he and Embiid love a little pitch-back action when Embiid trails Maxey in transition.)

והנה משפט חשוב ביותר שאני מעתיק מהפוסט של זאק לאו:

He has helped stabilize the Sixers when Embiid rests; Philly has outscored opponents by nine points per 100 possessions when Maxey plays without Embiid, per Cleaning The Glass.

האם זה אומר שהסיקסרס טובים יותר כשהם עם "מקסי ללא אמביד" מאשר "מקסי עם אמביד"?

אוקיי מל, מוטב שתעצור כאן…

2. הגיע הזמן להזכיר את השם יוסוף נורקיץ', שמוסיף נידבך חשוב לפיניקס סאנס: גובה וכוח תחת הסל

בסדר, אז הוא מוסלמי.

איזו הקלה זאת הייתה צריכה להיות עבור הפיניקס סאנס לראות את נורקיץ' קובר את הלייאפ המנצח נגד שיקגו בולס ביום רביעי, סל הנצחון השני של נורקיץ' בעונה הקצרה הזאת. הראשון היה נגד גולדן סטייט במשחק הפתיחה של העונה.

הסאנס היא היום 5-4, מקום עשירי בקונפרנס המערבי, אבל ללא דווין בוקר זה כמו הבולס ללא מייקל ג'ורדן.

ה-SWAPPING – ההחלפה – של יוסוף נורקיץ' בדיאנדרה אייטון – שינה את פני הקבוצה לחלוטין. היום יש לפיניקס RIM PROTECTOR אמיתי שהסטטיסטיקה האישית פחות עניינה אותו מאז הגיע ל-NBA. כל מה שיוסוף רוצה זה לתת יום עבודה רציני שיעזור להביא נצחון. הצרכים האישיים שהיו – ישנם עד היום כנראה – לדיאנדרה אייטון לא קיימים אצל יוסוף. מצידו שכל הכותרות יצביעו על בוקר, דוראנט, ובראדלי ביל כשעליו יכתבו כנושא הכלים ועושה העבודה השחורה.יחד עם נורקיץ' הגיעו לפיניקס בטרייד הזה נסיר ליטל וגרייסון אלן כשפיניקס הפכה טרייד של החוזה המגה גדול של אייטון לשלושה MEDIUM CONTRACTS לנורקיץ', ליטל, ואלן.

זה מה שיוסוף נורקיץ' עשה עד עתה עבור הסאנס: 10.9 נק' ב-41%, 9.3 ריבאונדים, ו-5.0 אסיסטים.

ביום רביעי, נגד שיקגו, הוא קלע 20 נקודות עם 17 קרשים ו-8 דיימס (אסיסטים). מספרים כאלה פיניקס לא רגילה הייתה לראות מאייטון (ואני לא אומר שבאשמתו, אבל עובדה). אני גם לא אומר שפיניקס תתחיל לראות מספרים כאלה באופן קבוע מיוסוף נורקיץ', אבל נראה לי שיש סיכוי שאיש מצא את רעהו כאן, ויוסוף נורקיץ' – שחקן ממוצע לחלוטין בעשר שנות NBA (בדנבר ופורטלנד) – יעלה מדרגה עם פיניקס כי אף פעם הוא לא שיחק עם שחקנים כדוראנט, בוקר, וביל.

3. קלי אוברה סובל מפציעות די חמורות שישביתו אותו לשבועות רבים

קלי אוברה הסתובב בשכנות לביתו בפילדלפיה כשמכונית דרסה אותו. בתחילה דווח על 'פציעות קלות', אבל לפי ווג' וצ'רניה הפציעות יותר חמורות מאשר חשבו, כולל שבירת כמה צלעות. "הוא יחמיץ חלק ניכר מהעונה עד שיהיה כשר לשחק שוב"

4. בתמונה: דונובן מיצ'ל מראה לדריימונד גרין את הדרך החוצה

כל אלה שהתערבו שדריימונד גרין לא ישרוד 10 משחקים ב-NBA מבלי להיזרק מהפארקט – ניצחו.

כוכב הווריורס דריימונד גרין ניזרק מהמגרש ברבע השלישי נגד הקאבס. זה מה שהיה:

The sequence began when the two were running back in transition, and Green shoved Mitchell from behind. Mitchell retaliated by chasing down Green as Green dribbled the ball back up the floor and giving him a hard foul. The two players then began jawing at each other before being separated by referees and teammates.

5. האם ניתן להיות הידידים הטובים ביותר ועדיין היריבים הנועזים ביותר, באותו זמן? דוראנט ולברון טוענים שכן

לאחד מבאי המשחק לא התאים שלברון ודוראנט הם ידידים מחוץ למגרש, ושהם מתחבקים אחרי משחק קשה שהלייקרס ניצחו בו את פיניקס סאנס 119-122. דוראנט קלע 38 ו-9 ריבאונדים ולברון קלע 32 וקטף 11

אחרי המשחק הפיניקס פרסמו את הטוויטר הזה:

האוהד הכועס שלח את זה:

I hate this ‘we all fiends’ [sic] laughing during the game s–t!! It’s time to go to work, kill these mofos and keep your for on their necks. THIS IS 1 of the reason why MJ23 is the MJ23 simply killed EVERYONE IN SIGHT!” said the user (profanity edited by LBS).

דוראנט ענה עם טוויטר שלו:

ואז מישהו העלה את ה טוויטר הזה על מייקל ג'ורדן וצ'ארלס בארקלי – אוייבים על הפארקט אבל אוהבים מחוצה לו (שנים אחרי הם הפכו לשונאים, אבל שנים אחרי שהשניים פרשו מכדורסל):

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 61 תגובות

  1. בס"ד
    . תודה מנחם על מעורב משובח.
    לגבי הארדן, כבר מזמן אומרים שהוא מזיק לקבוצות יותר מאשר מועיל.
    לגבי נורקיץ', הבעיה שהוא פציע מאד, מפסיד הרבה משחקים בכל עונה.
    קלי אוברה, רפואה שלמה.
    דריימונד קיבל מה שמגיע לו.
    בארקלי וג' ורדן איזו נוסטלגיה.

  2. סליחה,
    אבל נורקיץ' פחות טוב מאייטון בכל חלק של המשחק למעט היכולת להניע כדור (שיתוף הפעולה שלו עם דוראנט טוב בהרבה מזה של אייטון עם דוראנט).
    אייטון קלע יותר במדי הסאנס,
    את מה שקלע הוא קלע באחוזים הרבה הרבה יותר טובים.
    הוא לקח יותר ריבאונדים,
    והוא מגן טוב בהפרש עצום. גם אם בוחרים את התקופה ההססנית שלו בחצי השני של השנה שעברה.
    .
    הסאנס השנה?
    קבוצה רעה.
    לצורך השוואה,
    בשנה שעברה, ללא בוקר בדצמבר וינואר (ההתרסקות של הסאנס), הסאנס לא הציגו הגנה עלובה כמו זוצשהם מציגים כיום.

      1. ב-3 השנים האחרונות, לאייטון 0.15 נק' יותר למהלך פוסט בהשוואה לנורקיץ' (פער משמעותי).
        .
        פיזי יותר?
        זה לא ממש עוזר כאשר קולעים מולך בקלות. אייטון שחקן הגנה טוב בהרבה,
        גם באחד על אחד בהתמודדות עם שחקני פנים, גם בעזרה בהגנה, ובעיקר החילוף (אז נורקיץ' נטל ממשי).
        .
        28.7% של נורקיץ' בקריירה מלמדים על שחקן שכל שלשה שהוא לוקח רק פוגעת בקבוצה. השנה הוא "קןלע" שלשות באחוזים שגורמים אפילו לראסל ווסטברוק להחוויר (עצוב אבל נכון. 32% לא מרשימים לווסטברוק. 24% עלובים לנורקיץ'. כמה עלוב? יש רק 4 שחקנים בליגה עם יותר ניסיונות קליעה מ-3 ואחוז גרוע יותר)
        .
        הנעת כדור.
        כן, זה נכון. נורקיץ' היה, ונשאר שחקן פיקח שיודע לנצל את גודלו בשביל למצוא את חבריו פנויים. מתאים בול לצד שחקנים כמו דוראנט ובוקר.
        .
        השורה התחתונה?
        גם בריא, מדובר בשחקן פחות טוב משמעותית מאייטון, גם אייטון בגרסתו הרחוקה מלהרשים הנוכחית.

  3. מנחם למה ביידן מנסה למנוע מאיתנו להגיב לחיזבאללה.? ממה הוא מפחד.? מפחד להפעיל את הספינות שהביא לפה לשם תצוגה.?
    איזה נשיא היה ככ מפוחד ושקשק ממלחמה ומהאיראנים.?
    ביידן כרגיל לא מקשיב לאיראנים שאמרו במפורש עי שר החוץ שאין מנוס מליכנס חמלחמה אז למה הוא וביבי מחכים למלא הרוגים אמריקאים או ישראלים..?
    איזה רפי הבנה מנהלים אותי אלוהים ישמור

    1. וזה איש מלחמה. היה חייל גיבור.
      פשוט לא ייאמן.
      ברור לך שחייבת להיות מלחמה עם חיזבאללה עם טילים ושאר הפתעות.
      אין ברירה אחרת כי ידובי הגבול לא יחזרו. אף אדם או חווה ברי דעת מוכנים להסתכן בכפר עזה מספר 2.
      המדינה חייבת לשחוט שם את חיזבאללה חזק ואולי אפילו לכבוש את דרום לבנון אם לא תהייה ברירה.
      על הגבול יש לנו את קיריית שמונה, כפר אש הנקרה, שלומי, חניתה, זרעית, שתולה, נטועה, יראון, אביבים, מלכיה, יפתח, מרגליות, משגב עם, מטולה, כפר גלעדי, מעיין ברוך, דן ועוד ישובים במרחק של 5 עד 10 קילומטר שלא מניתי. האנשים האלה ברובם פונו ולא יחזרו עד שהצפון יהיה בטוח.
      ביידן צריך להבין את זה ואם לנתניהו אין את הכח לעמוד מולו ולדרוש אז אנחנו בבעייה גדולה.

      1. גם אני אינני מבין למה מחכים בצפון. אז נכון שלא מעוניינים בשתי חזיתות, אבל שתי חזיתות קיימות אם תרצה או לא. וכן תיהיה מלחמה לא קלה עם חזבאללה אבל אין ברירה. חייבים לחסל אותם או שיחסלו את הצפון.

        1. אני חושב שצריך בשלבים. לגמור עם צפון הרצועה ואז להתחיל לטפל בדרום וכשנהייה קרובים לסיום, נלך בכל הכח על חיזבאללה. עכשיו כנראה שעוד לא הזמן. יש לנו בערך 240 חטופים שם (חיים ומתים). צריך לפתור את זה קודם ולהחזיר את רובם, אחרי כן כשחמאס לא יוכל יותר לפגע נתפנה לשאר הגזרות. אבל בהחלט חייבים לטפל חזק מאד בלבנון.

          1. אין שלבים רזי אחרי זה איש לא יתן לך לתקוף את חיזבאללה עכשיו לא נותנים לך חחח.
            עם החמאס משחקים בפינצטה עכשיו רוצים לעולם להראות שהיה שם מפקדה ומסכנים חיילים בשביל להוריד טילים על שיפא על כל הזבל ששם. אין שם שום חפים מפשע ואם כן הם באחריות החמאס לא באחריותנו.
            אבל ביבי רוצה תמונה מהפקדה שם למטה. אחרי חודש התרעה סביר להניח שהמחבלים שם כולם ברחו למקומית אחרים. עשו הקש בגג למחבלים🤣

            1. הנה, מהרגע, זורקים טילים לכיוון עכו הקריות דישון מלכיה.
              רק לפני 4 שעות דיברנו על זה וחיזבאללה מגביר קצב.

            2. כל יום שהפסיכופת עדיין בשילטון זה כמו לסובב את הסכין בפצע מדמם.
              כל פעם שאני רואה את פרצופו, כל ציטוט, כל כותרת שכוללת את שמו, זו התחושה.
              לא ניתן להתחיל תהליך הבראה לפני שייעלם מחיינו.
              הוא וחבורת המשיחיים המסוכנים שחטפה את המדינה.

            3. אשך לי יש רעשן (קטן כזה, של פורים), משתמש בו כשאני שומע את השם שלו

            4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

        2. בינתיים חיזבאללה מתארגנים בכיף שלהם כמו בשיפא שכולם ברחו. לא ברור למה שיפא לא נמחקה חצי שעה אחרי המתקפה ב7.10. רהמ סמרטוט רופס עדיין במדיניות הכלה. גם היום מוכר לנו קונסםציה של אישורים מהעולם מהאום מהזיבי חוץ מישראל איש לא מקשיב לאום.

    2. כי כמו שהישראלים מגחחים כשעמי העולם מסבירים מה האינטרסים והרצונות שלנו, כך גם אנחנו כשאנו מנסים להבין אינטרסים אמריקאים.
      רק אגיד את מה שגדולים ממני כבר אמרו. המלחמה הקרה מעולם לא הסתיימה. ארה"ב פועלת במסגרות הרבה יותר גדולות מהסכסוך המקומי שלנו. הם לא פה בשביל למלא מימיות ולעלות על ציוד קרב על הליטני.

      1. זה קונספציה שגויה. וגם לא אכפת לי במה ארהב פועלת אלא ל ו הורגים אנשים ולא להם.
        הם שיעשו מה שהם רוצים.
        אתה אגב מעריך יתר על המידה כאילו הם מתוחכמים או חכמים משהו….או איזה אסטרטגים גדולים….
        הם רפי הבנה מוחלטים שגו בכל המדיניות שלהם במזרח התיכון ועוד ישגו והם מפחדים ומי שמפחד המלחמה בסוף תגיע אליו הביתה כמו שקרה לנו.
        האמריקאים רפי הבנה גדולים אני שוב חוזר על זה והיה לי ברור מהרגע הראשון חיבוק הדב של ביידן שכולם ככ התלהבו.
        אנחנו עושים יותר מידי חשבון לעולם ומנסים לשכנע את המושכנעים. שוט דונט טוק ככה זה במזהח

        1. בדיוק כך
          מסכים ב100 אחוז
          בכלל, מה זו הרפיסות הזו?
          למה מסכימים למשל ששר החוץ הירדני יצעק לכל העולם שישראל מבצעת רצח עם בעזה? ירדן!!! איפה הסכם השלום?
          שאסד זרק גז כימי על העם שלו ורצח מאות אלפים, אף אחד לא הוציא מילה, אבל חס וחלילה היהודים שמעיזים להגן על עצמם אחרי שחיטה כזו – הם פושעי מלחמה שרוצחים נשים וילדים.
          ואיזו רפיסות מהצד הישראלי. איפה המענה התקיף וההחלטי לעל חתיכת חרא שונא ישראל?

      1. אכן אבל למה האמריקאים לא הולכים לראש הנחש איראן?מה מפחיד אותם שם?העם באיראן מת ששישחררו אותו מעונשם של המחבלים ששולטים בהם.
        הרי הם שואפים לגרעין ולא יעצרו ויצטרכו לתקוף שם גם ככה. אז למה לא?עכשיו זה,זמן מושלם לעשות סדר במזרח התיכון.
        לא ראיתי ארהב ככ מפוחדת רופסת אף פעם זה מדהים הם גם ממש העתיקו מביבי את קונספציית המזוודות וההכלה. ביידן התחיל להפציץ דיונות בסוריה כמו שביבי הפציץ שנים בעזה בניינים ריקים וחולות

        1. אנחנו צריכים לטפל בעניינים. חמאס/חיזבאללה/איראן. כל איום שיש עלינו – מוכרחים, לפני שנזק גדול יותר יגיע ויהיה קשה להתגבר עליו.

  4. האם הסיקסרס 'עם מקסי בלבד' טובים יותר מאשר 'עם הארדן ומקסי'?
    אימאלה,
    יופי טופי של מעורב,
    מי שבאמת חושב שאבו מנדבושקס חיובי למשחק או לקבוצה שלו,חייב בדיקה פולשנית.
    יש שני דברים שהצילו את פילי(בינתיים)
    1.נרס במקום ריברס.גוואלד על ריברס,איזה חרא של מאמן
    2.זרקו את אבו מנדבושקס,אם הזבל הזה היה נשאר,היה מפרק את פילי העונה לחלוטין.
    "הבינתיים" מתיחס לטמביד הפוסי,אם נרס והוא עצמו יסכים להשתנות
    (לקחת אחריות,לדאוג לחיזוק הגוף,להפסיק עם ההצגות,באמת להיות מנהיג חיובי,לתת באמת קרדיט לחברי קבוצתו)
    הם על המסלול הנכון. אני אישית לא מאמין בפוסי הזה. הסיכוי שלו REDENTION הוא בנרס.

        1. כמעט כל יום בשתים וחצי בלילה.
          תשאל את לונה אשתי, חלמנו.
          איך השנה המדעית שלך? יש פרסומים חדשים?
          שנה דיי מוצלחת מבחינתי.

  5. כוכב נולד הוא מקס מקסי.50 חיצים לסגל האולסטאר.
    כשכולם הספידו את פילי , אמרתי כבר לפני חודשיים שלפילי יש קבוצה טובה מאוד עם שדרוג רציני במאמן.
    הארדן בנקודת זמן קריטית, הוא בשנת חוזה, הוא משחק עכשיו עם ווסטברוק שישאל אותו כמה מרווחים בעשירון התחתון.
    הקליפרס יבזבזו עוד שנה כדי להבין שפרוייקט מאוד יומרני שלהם,לא יכול כבר להצליח.עוד שנה וכל הסוסים יוכלו לברוח מהאורווה.זה אומר שאולי עוד חודשיים נראה אותם פעילים בשוק הטרייד.למה אולי כי עדיין דברים יכולים להשתנות.

  6. כבר התרגלתי שאוהדי פניקס באתר פסימיים ללא תקנה.העונה של פניקס עוד לא התחילה.דוק כתב שללא בוקר , זה כמו שיקגו ללא גורדן.
    נקודות מעודדות: דוראנט בכושר טוב.נורקיץ משתלב לאט לאט. וכשבוקר יפציע יהיה לילה לא נעים להרבה קבוצות.כשהכל יתחבר ביל יהיה הרבה יותר טוב.

  7. תודה על המעורב.
    כמו שאמרנו תמיד – הבעיה בפילי היא בעיקר מאמן… אני מאמין שנרס היה מוציא יותר מהארדן,
    ולמרות זאת, אחרי שביקש טרייד טוב שהעיפו אותו.

  8. הארדן זה המפתח של פילי
    לשחק בלעדיו זה win win
    הקליפרס יצרו טוסט בלי גבנ״צ, איזה רעיון גרוע ובינתיים הם מפסידים כשקאווי את pg13 בריאים
    עפת על נורקיץ, עוד קבוצה שעשתה טעות זו הסאנס עם הטרייד על ברדלי AKA הד-ביל
    בינתיים ווגל שוחק את דוראנט שלא יהיה איתנו בכריסטמס
    גרין ערס מטומטם וסטיב קר פרוגרסיבי מנוול

      1. הם כרגע בדיפ שיט
        הם צריכים להמתין בסבלנות אבל אני ממש לא רואה איך הם מצליחים להבשיל לקבוצה שהיא קונטנדרית

  9. יופי דוק. כמה תובנות שלי לגבי הסיקסרס. ראיתי המון משחקים שלהם בשנתיים האחרונות והפיקנרול של אמביד עם הארדן היה מצוין אבל הרבה יותר סטאטי מהפיקנרול עם מקסי שכל הזמן מחפש את החדירה, קצת כמו הארדן ביוסטון. זה מאוד מקל על אמביד שמקבל כדורים תוך כדי תנועה ולך תעצור כזאת מפלצת התקפית שמתגלגל לסל. מקסי בכושר קליעה מדהים והיום בלילה הוא גם נתן הגנה שזה הצד החלש שלו. הוא עכשיו האלפא בקו האחורי והציוות שלו עם מלטון משפר מאוד את ההגנה שהיתה חור אחד גדול איתו ועם הארדן ובכלל פילי שומרת נהדר. אני מסכים איתך לגבי האריס, הוא אמנם בטח לא שווה את הכסף שמשלמים לו (מי כבר שווה חוץ מסטף ויוקיץ'?) אבל הוא שחקן טוב שלא מתבכיין. ממש חבל לי על אוברה, הוא היה בדיוק מה שחסר לפילי שחייבת בדחיפות גארד נוסף. ודבר אחרון, כרגיל אצלנו בהופס ממהרים להמליך מלכים וההיפך, הייתי מחכה קצת, עקביות זה מצרך מבוקש בליגה הזאת

    1. אני לא הייתי חותם על זה. יש עוד מהלכים שהבאקס יכולים לעשות שייצבו את ההגנה שלהם.
      אמביד טי רקס בליגה, בפלייאוף קשה לו עם הדקות והוא בדרך קורס מעייפות בסופי משחקים.
      וחוץ מזה עונה ארוכה ושחקנים נפצעים וקבוצות מאבדות הובלה במזרח ויתכן וידרדרו למקום יותר נמוך.

  10. תודה מנחם על עוד מעורב מושקע.
    מקסי מצוין השנה, באמת שכל הכבוד לו. השאלה אם פילי טובה יותר ללא הארדן לא שלמה משום שברור שהפילי היתה יותר טובה עם גם האדן היה בנמצא, השאלה היא אם מישהו היה צריך לעזוב בגלל זה (ברור שכן).
    לא מאמין שמקסי ימשיך ךשקלוע כל כך טוב מהשלוש אבל מקווה שכן.
    .
    נורקיץ' שחקן חביב. "בסדר, אז הוא מוסלמי."
    🙂
    אני עוד זוכר שיוקיץ' היה המחלף שלו. ועדיין הוא נחות ביחס לעגל. זה לא אומר שהוא מתאים פחות.
    .
    קלי אוברה נדרס על ידי אופנוע אם איני טועה.
    .
    מעניין שאף אחד מגזרת "כנופיית רפי-ההבנה ושימון" לא אומר כלום על זה שהלו"ז של הלייקרס היה קשה מאוד בתחילת העונה. בשנה שעברה ייללו כאן שהליגה סידרה להם לו"ז קל כדי שיספיקו להתגבש.
    .
    אף מילה טובה על יוסטון?!

  11. תודה מנחם. מקווה ששלומך טוב.
    .
    לא בא לי להרוס את המסיבה… אבל הסיקסרס היו הקבוצה הטובה בליגה שנה שעברה אחרי האולסטאר. הסיקסרס הובילו 3-2 על בוסטון והיו בדרך לגמר מזרח. לא רק הארדן עשה במכנסיים במשחק האחרון. אמביד עוד לא הוכיח שהוא יכול להגיע בריא לפלייאוף ולתת את המספרים והדומיננטיות של העונה הרגילה.
    מקסי נראה נהדר, אבל בפלייאוף, קבוצות איכותיות לוקחות לך לפחות את האופציה הראשונה, לפעמים את השנייה. תחילת העונה מתאפיינת כל שנה במספרים שלא מחזיקים לאורך זמן. לחיוב ולשלילה. בינתיים זה נראה מצויין כי כל מטאטא יורה (כולל אוברה עד הדריסה). קבוצה מעניינת זה דווקא מינסוטה שמנצחת גם כשטאוונס לא מתפקד, גם במשחקים רעים של אדוורדס וגם כשההתקפה ניתקעת. שלא ישתמע שאני חושב שהסיקסרס יתרסקו או משהו כזה. רק שאני עוד לא רואה סימנים שמרגיעים את החששות. בינתיים מקסי הוא סיפור נהדר ששווה לחגוג אותו. לגבי הארדן זה היה גמור והחשיבות הכי גדולה הייתה להסיר את הנגע מהקבוצה. מה שהוא מראה בינתיים בקליפרס מזעזע. אבל כבר ראינו התחלות כאלה של הארדן ולא כדאי להספיד אותו מהר מבחינת כדורסל.
    .
    2. נרקיץ' מתאים למה שהסאנס רוצים לעשות עם בוקר על המגרש. בינתיים בראד ביל עוד לא באמת נראה כמו עצמו ודווין בוקר מושבת. הסגל של הסאנס בינוני מאוד אם מסירים 2/3 מהסופר טים הזה. דוראנט הוא בולר אך לא יוצר ברמה של לוקה ושות'. הבעיה שנרקיץ' נותן אספקט אחד שאייטון של פיניקס נתן שזו המסירה והחסימה לקלעים. אייטון מגן טבעת טוב, וכשמתחשק לו הוא גם כלי התקפי מעניין ומגוון. בגלל שהוא פתח רע בפורטלנד קשה לעשות את החשבון, אך נרקיץ' כמגן טבעת נראה…לא משהו. הסאנס קבוצת הגנה פשוט לא טובה כרגע.
    .
    4. דריימונד לא מבין שלא כולם הם ג'ורדן פול. הלילה ניסה להתחיל תגרה עם אנטוני אדוודרס עם טראש טוק וניג'וס ואנט ניער אותו מעליו כאילו היו מוכר ארטיקים בחוף הים. דריימונד קיבל חוזה עתק ובינתיים הוא וקליי תומפסון לא נותנים תמורה לאגרה. הווריורס ששנה שעברה הציגו חמישייה חזקה וספסל חלש מציגים השנה חמישייה חלשה (חוץ מקרי שנותן להם חמצן עם עוד עונה מצויינת) אך ספסל מצויין. אפילו הרוקי פוז'מסקי נכנס לדקה וסיים עם 8 נקודות מהממות.
    .
    5. הייתי מוסיף את לארי ומג'יק. היום יודעים שהם ביקרו אחד בבית של השני והיו חברים מעולים מחוץ למגרש. אך על המגרש אכלו אחד את השני. היחיד שבאמת היה מבודד חברתית היו קובי בזמן ששיחק. אך קובי גם לא היה חבר של בני קבוצתו. אייזיה שונא את מייקל אבל גם הוא היה חבר טוב של לא מעט שחקנים שהיו יריבים שלו כולל מג'יק. האגדה על השנאה האמיתית היא בעיקר אגדה או דומאות נקודתיות.
    .

    1. יש גם איזה סיפור מצחיק על כך שכל פעם שביל ראסל היה מגיע למשחק חוץ נגד פילי, הוא היה ישן אצל וילט צ'מברליין, כשאמא של וילט מבשלת להם ארוחת ערב.
      רק לחדד – ארוחת ערב לשני הענקים האלה שקולה למה שאתם מכינים כשהסדר אצלכם השנה….
      בקיצור, אחרי מספר ביקורים כאלה אמא של וילט שמה לב שהדפוס הוא שהאורח החביב אוכל מצוין, ישן כמו תינוק, ולמחרת היום מנצח את הבן שלה… אז היא אמרה לוילט שאולי הם לא צריכים להאכיל את ביל כל כך טוב
      :-))))))

  12. החזון שהיה לי לפילי לפני הבאת הארדן מתממש.
    הם איכשהו הצליחו להיפרד ממנו בלי החוזה הארוך שהובטח מתחת לשולחן, וקיבלו הזדמנות נוספת, שלא מגיעה להם.
    .
    גולדן.
    כשלקחו את האליפות האחרונה סימנתי 2 תמרורי אזהרה מהבהבים, בעקבות מה שראיתי בגמר.
    אחד זה קליי, השני דריי.
    ומה שמחבר ביניהם זה קר שלא מוכן לשחרר וללכת הלאה.
    אמרתי אז שאם לא ייפרדו מהם / יורידו אותם לספסל, ובחוזה מופחת, גולדן גמורים.
    קליי נכה ולא מחובר יותר למציאות לגבי יכולתו, ודריי חתיכת חלאה שלא ברא השטן, קקה שחקן, ומעסיק אותם כל היום בשטויות השליליות שלו.

    1. זה לא רק קליי ודריי, וויגינס נראה הצל של מה שהיה בעונת האליפות. זה שנה שהוא פשוט חושך התקפית ויותר גרוע מזה הגנתית.
      אם תיקח את חוסר הרגליים של קליי בהגנה וההיעלמות הכללית של וויגינס תקבל קבוצה עם כנפיים חלשות מאוד.
      אני לא יודע לאן קר ממשיך מכאן אבל אם טרייד לא אופציה אז אחד מהם (אם לא שניהם) צריך לרדת לספסל בשביל קומינגה שאומנם יותר נגר אבל הגנתית בסדר ו/או מודי, שיש לו יותר רגליים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט