הפייסרס וההוקס מנצחות במשחקי חמישי / תומר שנאן

אינדיאנה פייסרס (3-6) 126 – מילווקי באקס (3-5) 124

הבאקס עלו למשחק ללא לילארד, עד 5 הדקות האחרונות יאניס נתן את משחק חייו, וזה עדיין לא הספיק עבור האורחת.

הפייסרס עלו למשחק במטרה להעביר מסר לקבוצות הצמרת במזרח, רצו בתחילת הרבע הראשון ליתרון שכבר עמד על 27:9 וסיימו אותו היתרון 38:24.

הבאקס משם ענו בקאמבק מרשים משלהם ברבע השני והשלישי. יאניס השתלט לחלוטין על המשחק, מילווקי נטלה את היתרון ונראה היה שדבר לא יעצור את האורחת בדרך לניצחון.

ואז הגיעו 5 הדק' האחרונות. שחקני מילווקי איבדו את הראש, הפייסרס רצו ושלשה של הליברטון, שתי קליעות עונשין של מאת'ורין ושתי קליעות עונשין של בראון העניקו לפייסרס את הניצחון.

האליברטון הוביל את קלעי אינדיאנה עם 29 נק', 6 ריב' ו-10 אס', מאת'ורין הוסיף 26 נק' ו-11 ריב' משלו ומיילס טרנר תרם 21 נק', 6 ריב' ו-4 אס'.

אצל מילווקי יאניס סיים עם 54 נק', 12 ריב' ו-3 אס', אך גם עם 8 איב'.

אורלנדו מג'יק (4-4) 119 – אטלנטה הוקס (3-5) 120

מחצית ראשונה צמודה, רבע שלישי עצום של המג'יק וטריי יאנג אחד. המשחק שהתקיים בניו מקסיקו הבטיח לא מעט וקיים הרבה יותר.

ההוקס פתחו את הרבע הראשון בריצת 18:7 שנענתה בריצה של המג'יק בסיומה התוצאה הייתה שוויון 20. מאותו הרגע ועד לסיום הרבע השלישי אטלנטה דאגה לפתוח פער בעוד שאורלנדו דאגה לסגור אותו ולהישאר קרובה בתגובה.

לקראת סיום הרבע היו אלו דווקא המג'יק שנטלו את ההובלה, ובחמש הדקות האחרונות הקבוצות היו במרחק פוזשן אחד ויצרו הרבה מאוד מתח. חצי דקה לסיום טריי יאנג חדר, הוציא ומצא את מארי לשלשה פנויה מהפינה שקבעה יתרון נקודה להוקס. באנקרו החטיא שלשה, פולץ אסף את הריבאונד וניסה להוציא החוצה ללא הצלחה. יאנג יירט את הכדור, רץ איתו קדימה והחזיק בו עד הבאזר.

ג'יילן סאגס הוביל את קלעי המג'יק עם 21 נק' ו-6 חט'.

יאנג סיים עם 41 נק', 4 ריב', 8 אס' ו-3 חט'.

לפוסט הזה יש 13 תגובות

  1. היה משחק מלא תהפוכות במקסיקו. במחצית הוקס הובילה ב5, ותחילת הרבע הרביעי, פיגרו ב11 נקודות. ובסוף ניצחו בנקודה. היה מותח להסתכל, ויאנג נתן הצגה ממש יפה.

  2. שימו לב גיילן סאגס תופס מקום בחמישיה של אורלנדו קבוע בחמישיה יחד עם םולץ.

    1. אני זוכר איך כל הגאונים של הופס שחטו את טורונטו שבחרו את בארנס לפניו… איך אפשר להשוות בכלל?

            1. חחחחחח עדיף שוטה הכפר, (שמעון ממש לא שוטה)
              על ניסני דפקט הכפר,מלא רעל כעסים וג'יפה.
              וואלה חולה נפש מקצועי.
              תראה קצת חוש הומור,אתה מייבש אותנו.

  3. ג'יילן ג'ונסון עדיין לא למד לקלוע שלשות אבל ברור שהערכתי אותו בחסר בפריוויו שעשיתי. כל עוד מורי בשיאי קריירה לשלוש אני חושב שאטלנטה יכולים לראות את התסריט האופטימי שלי מתרחש (הגעה לפלייאוף בלי פלייאין)

  4. אינדיאנה מתחילה להראות כמו הפתעת העונה.ץ, עם ההתקפה הכי טובה בליגה ועם מאזן של מקום 3 במזרח, כאשר שני הפסדים היו לשיקאגו ולשארלוט ברי נצחון. הכל מתחבר עם הספסל החם של הליגה, האליברטון משחק מעולה בקלאץ', מאתורין נתן שני משחקים מעולים, בראון וטובי לומדים את השיטה וטרנר ממשיך את העןנב שעברה עם יציבות התקפית מרשימה. הקבוצה זורקת 40+ שלשות למשחק וקולעת באחוזים טובים – בדרך כלל מעל 40%, כולל באדי הילד, נמבהארד, נייסמיט וגיילן סמיט מהספסל. ההגנה נחשבת חלשה בסטטיסטיקה גם בגלל המשחק המטורף שבוסטון ירו עליהם. אם ישארו בריאים הם יכולים להיות סקרמנטו של שנה שעברה. משחק כיף לצפייה מול מילווקי.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט