אירועי דיומא – 09.11.2023 – כדורגל וכדורסל

על אירועי דיומא האמיתיים תוכלו לקרוא בחדשות, ולמרות שאולי יהיה נכון יותר לקרוא כרגע לפינה הזאת "אירועי האספקיזם של דיומא" אנחנו נשמור על השם הרגיל, והיום שבו קבוצות הכדורגל הישראליות חוזרות לשחק הוא כנראה היום המתאים להחזיר גם את המדור הזה.

כדורגל / עמיחי קטן

הליגה האירופית:

19:45 מכבי חיפה – ויאריאל:

אלופת ישראל תהיה גם הישראלית הראשונה שחוזרת לשחק כדורגל כשתארח בביתה הזמני בלרנקה שבקפריסין את ויאריאל הספרדית. הירוקים יגיעו למשחק ללא דולב חזיזה שמתאושש מפציעה, אריק שוראנוב שכנראה גמר את העונה בשל פציעה, צ'ארון שרי שייעדר מסיבות אישיות ודיא סבע שנמצא מחוץ לסגל מסיבות מקצועיות. ויאריאל לא פתחו טוב את העונה והם במקום ה-13 בלבד בליגה הספרדית, כמו גם מאזן של הפסד וניצחון בליגה האירופית, אבל הם פייבוריטים ברורים במשחק הזה עוד לפני הנסיבות המיוחדות סביב הספורט הישראלי כולו, וזו תהיה סנסציה גדולה אם אלופת ישראל תצא מרוצה מהתוצאה במשחק הזה.

הליגה האזורית:

22:00 זוריה לוגנסק – מכבי תל-אביב:

המשחק הזה יפגיש שתי קבוצות שנאלצות כרגע לנדוד ממדינתן עבור המשחקים במסגרת האירופית, כשהקבוצה האוקראינית תארח בלובלין את הנציגה הישראלית. האוקראינים עם ניצחון ותיקו עד כה לעומת ניצחון והפסד של מכבי תל-אביב, ומעניין יהיה לראות את חלוקת הדקות אצל הקבוצה של רובי קין, לקראת 4 משחקי נבחרת ישראל בשבועיים הקרובים, כשהשם המעניין ביותר יהיה זה של ערן זהבי שהודיע לאחרונה שישוב לשורות הנבחרת לקראת משחקי ההכרעה במוקדמות היורו.

כדורסל / עמיחי קטן:

יורוליג:

21:05 מכבי תל-אביב (3- 2) – באיירן מינכן (2- 4):

קבוצות הכדורסל הישראליות חזרו לשחק באירופה כבר לפני כמה שבועות, ומלבד הנציגה ביורוליג יש גם את הפועל תל-אביב ביורוקאפ ואת הפועל ירושלים והפועל חולון בליגת האלופות של פיב"א. נחזור למכבי, שכבר שיחקו 4 משחקי יורוליג מאז פרוץ המלחמה, כולם משחקי חוץ, כולל החלפת ביתיות אחת, וניצחו 2 מהם נגד פנאתנייקוס ומילאנו, כשמלבד המצב גם היעדרותו של וויד בולדווין בוודאי השפיעה.

כעת, מכבי ניצבת בפני משחק "בית" ראשון בבלגרד ועם וויד בולדווין שעדיין בספק למשחק (כפי שסיפר לי חד מעוזרי המאמן של מכבי, ביורוליג צריך לפרסם את הסגל רק 40 דקות לפני משחק), וכשלורנזו בראון מוביל את מכבי עם 16.2 נקודות ומספר יוצא דופן של 8.8 אסיסטים למשחק. קולסון עם 15 למשחק הצליח לקחת את תפקיד הכוכב השני בהיעדרו של בולדווין, למרות 3/16 עונתי לשלוש עד כה, וגם ג'וש ניבו קולע בספרות כפולות.

המניות הבטוחות, יחסית, האחרות של עודד קטש הן דווקא שחקני הרכש אנטוניוס קליבלנד, חסיאל ריברו ותמיר בלאט, בזמן שסורקין, דיברתולומאו וג'ייק כהן נעים בין משחקים טובים בהם הם מקבלים כמות משמעותית של דקות ובין אלו בהם הם מקבלים דקות בודדות. ג'יימס ווב הוא סימן השאלה הכי גדול של מכבי בינתיים, כי הוא לא ממש פוגע בהתקפה, אבל דווקא בהגנה יש סימנים אופטימיים, ורפי מנקו משלים את הסגל ומקבל דקות בודדות, כמו גם עומר מאייר הצעיר שזכה להופעת בכורה אחת.

לפוסט הזה יש 20 תגובות

      1. אם זה מה שהיה קורה לא הייתי מפתח ציפיות. שיחקו טוב מאוד והובילו עד דקה 80, כולל שני פנדלים מטעויות של השופט שהשוער לקח, ואז ספגו שני שערים בדקות הסיום והפסידו

            1. כבוד! אפילו עם גוגל לא מצאתי את זה…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט