המרוץ לצמרת של דסטין בראון (3) – מהמגרש המרכזי של האלה למגרש 12 בווימבלדון

איזה שבועיים עברו על דסטין בראון! חצי גמר בזוגות בהאלה (טורניר גארי וובר) ורבע גמר ביחידים אחרי שניגב עם ראפא נאדאל את הדשא (קישורית פה). הוא התפנה לבצע 2 טעויות כפולות בהגשה ולהפסיד לקולשרייבר 18:16 (!) בשובר השיוויון. בנקודת המשחק בראון נתן בק הנד סמאש, חבטה באחוזים נמוכים יותר משנות האימון שנשארו לקואץ' ברוקס. אז האם הוא מצטער? דסטין בראון לעולם לא מצטער על חבטה שיכולה אגרסיבית. זה מה שהביא אותו למקום ה-78 בעולם וזה מה שיפסיד ויינצח לו משחקים. דסטין הרוויח $159,000 מתחילת השנה ונכנס לדירוג המרכזי בווימבלדון ויקבל 27K פאונד רק בשביל זה! לא רע בשביל חצי שנה עבודה, הא?

השנה דסטין עבר מחיים בוואן לחיים עם מאמן ושיינה במלונות מסודרים. אז האם זה שווה את זה? בראון אומר שממש לא. בסבב הטניסאים משלמים על המלונות הטיסות והארוחות להם ולצוות שלהם וההוצאות כוללות כביסה לתחתונים ב $3.00 או לגרביים ב $1.50 מה שאומר שלא נשאר כסף למסג'יסט. בווימבלדון גם יש חובה ללבוש לבן ולשחקן כמו דסטין שמגיע למגרש כאילו יצא ממסיבת האוס זה קצת … בעייתי… . למעשה אני כבר סקרן לראות איך אליאן אטאק ישלבו את הלוגו שלהם על פולו לבן… אני גם לא בטוח לגבי החוקיות של נעליים בצבעים שונים.

אז וימבלדון… היום יתחיל דסטין את הטורניר מול מר-כוס בגדדיס במגרש 12 שהוא יחסית מרכזי. המאזן בן השניים הוא נצחון למר-כוס במשחק שישאיר אתכם על קצה הספה

https://www.youtube.com/watch?v=VMDXDwP0CBE

עם דסטין אי אפשר לדעת הוא יכול להוציא משחק כל כך מושלם שאפילו נאדאל בפריים לא מתקרב עליו או שהוא יכול לתקוע סמאש בק הנד לרשת מקצה המגרש. אבל נגיד שדסטין ייעבור את אדון ויג'יינה. הבא אחריו הוא אנדראה סאפי שאני לא אתרגם את השם שלו, אבל, כל מי שהיה בגואה יודע בדיוק מה אפשר לעשות בסאפי. אחריו מגיע הספרדי השני הכי בכיר-סניור דיוויד פרר. פה אני אעצור.

 

 

 

 

לפוסט הזה יש 23 תגובות

  1. אני בכלל אומר שזה שנת הזקנים,אם החב'רה מסן אנטוניו עשו את זה בגילם המופלג אז גם פדרר יתן בראש פעם אחרונה בדשא

          1. מזלי ש SPORT BAT רצה משתמש (ואין לי) כי אתמול הרגשתי מאד לאקי. בינתיים יומן המירוץ לצמרת הסתיים באופן פתאומי ע"י מר. כוס. (במחשבה שנייה לא הייתי צריך להעליב את בגדטיס)

  2. דסטין בראון האמיתי הוא קפטן הלוס אנג'לס קינגס שזה עתה זכו באליפות ההוקי קרח. קיצוני ימני אמריקאי, מהטובים ביותר בהוקי קרח, ולא הבדיחה הגרמנית שעידו מהלל כל כך.

  3. הבדיחה הגרמנית מחזיקה במאזן חיובי מול נדאל וטיטאה אותו תוך 50 דקות לפני מספר שבועות.
    הוא משחק טניס טבעי, מלא כשרון ולפעמים מהנה יותר לצופים מאשר השלמות של המכונות בצמרת.

  4. הוקי קרח בשבילי זה כמו קריקט לשאר האנושות.

    ווינרים מכל פינה במגרש זה עוד לא היה בספורט. בכל אופן נקווה שדסטין סידר את הראש הבוקר כי הוא הבא בתור על מגרש 12 !

    בינתיים יש בעייה קטנה… לאונד מאייר עושה קולות של לנצח מול סאפי ולדסטין יש מאזן שלילי מולו.

    1. אני מבין את ההתלהבות ממנו,המשחק שלו מאוד מהנה,אבל אני ממש לא מבין את הציפייה שהוא יהיה כוכב. אני אתפלא מאוד אם הוא יכנס לטופ20. הוא לא יציב בכלל. ולא צריך להתלהב יותר מדי מהניצחון נגד נדאל. גם דרסיס פירק את נדאל על הדשא רק לפני שנה,ועוד בווימבלדון,ולא יצא ממנו כלום..
      אתה מכיר את שחקן העבר פבריס סנטורו? היה שחקן מאוד ייחודי. שיחק פורהנד עם 2 ידיים. מאוד מלהיב. היו לו נקודות משוגעות. אבל בד״כ שחקנים מהסוג הזה שבאים קודם כל לתת הצגה,ורק אז לנצח,לא יוצא הרבה חוץ מהיילייט ביוטיוב. מקסימום איזה תואר מאסטרס. בראון משתייך

      1. יונתן – אם בראון נותן תואר ATP אפילו בזוגות אנחנו עושים מסיבת טראנס של שבוע פה במדור המרוץ לצמרת. אפילו חצי גמר ייספק אותנו כאן.

        ועכשו ברצינות… בספורט יש גם שחקנים שלא מגיעים לגדולה והטופ של ההישגים שלהם אוליי יהיה נצחון על מספר אחד בסבוב השני של טורניר הכנה לוימבלדון, ולפי דעתי זה הספורט האמיתי. לאו דווקא משחק 40 בין ראפא לנולה. אתה מוזמן להצטרף למרוץ לצמרת שלי… ARE YOU IN ?

    1. איך הוא לא פגש את נדאל במקום הקפריסאי?!
      מה זה הביזיון הזה?? למה האפליה אני אומר….
      יש לכם שחקן עם מאזן חיובי מול נדאל, תנו לו לשחק יא גזענים!

      אחחח אם רק ההגרלה הייתה מסתדרת… לו רק..

      איחלתי לחייל הצלחה בהמשך דרכו.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט