לברון ג'יימס לספארס? / מנחם לס

"אחים לנשק" כבר העונה?  תתפלאו!

אל תעשו לי הצגה כאילו אתם נופלים מהכסאות.

קרו דברים מעולם, ולברון ג'יימס בסאן אנטוניו בעונה הבאה הוא לא רעיון הזוי כפי שאתם חושבים.

למעשה, לפי ה-'אינסיידר' של ESPN קיימים מגעים בשלב מתקדם בין הפלח והמלך. טוב, בין נציגיהם בואו נאמר.

למה המלך מעוניין בסאן אנטוניו?

כי הוא רוצה להגשים את חלומו לזכות בשש טבעות כמו מייקל ג'ורדן, ובזאת חלק מנבואתו "לא אחת, לא שתיים,לא 3, אלא 5, 6…".

למה לברון ירצה ללכת לשם? כי הספארס נכון להיום היא הקבוצה היחידה שיכולה לתת לו מה שהוא מחפש: ארגון מושלם; מאמן עליון; צוות שחקנים עוזר כראוי לו (כך הוא חושב), והעיקר – הסכוי לעוד כמה אליפויות.

כשלברון ומאנו ג'ינובלי יפרשו, לברון ימשיך להוביל את השושלת ויעזור לפלח ליצור שושלת שלא היתה כמוה.

העבעייה? סאן אנטוניו אינה בדיוק HUB של מדיה ואנשים יפים. הוא יהיה שקוע שם עד צוואר עם לטינים מכאן ועד להודעה חדשה, והוא יילך לאיבוד מבחינת  הופלה ודרמטיות.

אבל לפי הפוסט שקבלתי לברון מוכן ופתוח לכל הצעה של הפלח, ולפלח מגרד באצבעות לעשות את הצעד שידברו בו גם עוד 50 שנה. הוא גם יודע שטימי דנקן נושא אותו על כתפיו כבר כמעט 20 שנה, ובזכותו חושבים שהוא המאמן הגדול ביותר שהיה ב-NBA. אז הוא חייב למצוא עכשיו תחליף לדנקן, והיחיד שיכול לשאת אותו על כתפיו לעשר השנים הבאות ולדאוג לכך שימשיכו לחשוב על הפלח כגאון המאמנים הוא הברון לברון בכבודו ובעצמו, הוא ולא אף אחד אחר.

אז יאללה, שיודיעו כבר על הדיל, ונעבוד לפרק הבא.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 88 תגובות

  1. מנחם, זה הרעיון הכי הזוי ומגניב ששמעתי עליו!
    לברון אצל פופוביץ ליד כל מי שלובש את השחורים יכול להיות הנשק הכי קטלני בהיסטוריה…

    אני מציע שני אתגרים:
    1- ספרס + לברון = רצחני כמו…
    2 – לברון לספרס = הסיכוי קטן כמו..
    = הסיכוי לזה הוא כמו…

  2. נו באמת, קשה לי להאמין שזה אמיתי. לברון רוצה טבעות אבל הוא גם רוצה להיזכר בספרי ההיסטוריה. אם הוא ילך לסן אנטוניו יזכה בעוד כמה טבעות לא תהיה לזה משמעות כמו האליפויות של מייקל, אלה יהיו אליפויות שיותר קרובות לאלה של רוברט הורי שאפילו לקח אחת יותר ממייקל, מישהו חושב שהוא שחקן גדול ממנו?
    שהשחקן הטוב בעולם ילך למכונת כדורסל מושלמת שהביסה אותו במקום לנסות ולנצח אותה? אפילו לברון לא כזה טיפש ולא תחרותי. או שהוא יחזור לקליבלנד כמו בסיפור הוליוודי טוב , או שהוא ילך לשוק הגדול של ניו יורק ואם יקח שם אליפות יהיה אגדה. כל אופציה אחרת תהיה בנאלית ומשעממת, אבל הספרס? זה סתם יהיה מביך מבחינתו.

  3. דווקא מתאים ללברון. הוא שחקן קבוצתי ולא מנהיג כמו שכולם ממסים לעשות אותו. הוא יוכל להשתלב במערך של הספרס יפה מאוד. הבעיה – אין לספרס מה לתת בשבילו בלי לפרק את העסק וביננו לא הייתי עושה טרייד של פארקר וקוואי בשבילו.

  4. איזה עשר שנים? הבכיין כבר בן 30 ויש לו עוד 2-3 שנים כשחקן בכיר.. ברגע שהוא עובר לקבוצה כמו סאן אנטוניו הוא מאבד את השיפוט והופך ללא רלוונטי

      1. דווקא יש משהו בדבריו – לברון הוא מיני שאק – ברגע שהאתלטיות תיעלם כל הכח והשרירים יהיו בעוכריו, ראינו קמצוץ מזה בשמירה של קוואי.

  5. וואלה הבנאדם כבר קושר לכל קבוצה בליגה אז באמת הגיע הזמן של ס"א.
    בחיי שעונת המלפפונים מייצרת יותר ברברת משיחת רכילות של כנס נשים.

    1. מבחינת סגנון המשחק אולי. אבל מבחינת האופי הוא בכלל לא מתאים.
      ס"א זו קבוצה של חבר'ה צנועים, ביישנים וקבוצתיים. לא אנשי "אני ואני ואני" כמו לברון. בלי קשקושים על ה"מורשת" של כל אחד ודאווינים אחרי דאנקים.

  6. אלוהים כמה צומי הבן אדם הזה צריך זה לא יאמן.תמיד אמרו על קובי(ודי בצדק)שהוא סוג של נרקסיסט,לברון כבר עקף אותו בסיבוב,זה פשוט מדהים.האמת הדבר שהכי מדהים אותי זה שהבחור לא טיפש(באמת אני חושב כך),מוקף בסוללות עורכי דין,יועצים,יועצי תקשורת,יועצי אוכל ויועצים איך ללכת לשירותים ועדיין בכל פעם הוא נופל למלכודות מחדש.הרי זה ברור לכולם שברגע שהוא עוזב את מיאמי המורשת שלו הולכת לעזאזל(לא שעכשיו היא בסנטדרטים שהוא חשב שתהיה),אז גם אם תשאר כל הפלרטוטים האלה מציגים אותו באור שלילי שחבל על הזמן.
    אני בעד יוסטון זה יהיה הכי טוב גם הווארד וגם לברון בקבוצה אחת,יחסוך לי 🙂

    1. אני לא חושב שכל שמועה צריך לייחס ללברון עצמו. סביר להניח שאיזה עיתונאי חשב שזה יהיה מעניין אם הוא יגיע לספארס ובעקבות זאת צצה לה שמועה.

      1. עזוב אותך,נתן קודם כל עצם זה שהוא שומר על עירפול ומסרב להגיד בפה מלא מה התוכניות שלו זה לעצמו מספיק,מעבר לזה אם אתה צריך להחליט האם זה בא מהצד של לברון שמועה כזאת או מהצד של סן אנטוניו,מה תחליט?

        1. יניב, אני חושב שזה קצת תמים לחשוב שיש תמיד צד שהדליף. כמות ההמצאות בתקשורת בכלל ובתקשורת הספורט בפרט היא *לכל הפחות* 50% מהידיעות. כמו בן, אם כבר אחד הצדדים הדליף, זה בד"כ סוכן או בעל אינטרס זה או אחר ולעיתים נדירות נעשה ע"י השחקן, שלרוב בכלל לא מודע לעניין.

          1. אני מסכים איתך עם החלק השני לא הראשון,רוב העיתונאים הרצינים לא ממציאים ידיעות,אני כן מסכים שלפחות בארץ המצב הדרדר בכדי שיוכלו לתת את הכותרת "פרסום ראשון" אז מספיק שהם שמעו את האפסנאי מדבר עם העוזר שלו בשביל ישר לרוץ ולתת את הכותרת,אבל עדיין מתקשה להאמין שהם ממציאים ידיעות .כמו כן מודה לא מכיר את התקשורת האמריקאית אבל האינסיידר של ESPN נשמע לי מקור רציני אולי אני טועה פה יכול להיות.
            לגבי החלק השני אז מבחינתי סוכן או בעל אינטרס זה אותו דבר כמו לברון עצמו(בהנחה שזה בא מהצד שלו).

          2. ירון לגבי הללי לא מכיר את האינטריגות שיש בחיפה,דווקא די החזקתי ממנו עיתונאי רציני,יכול להיות שלא,אך עדיין אני חושב שהידיעות שלו לא מצוצות מהאצבע,הם כן סביר מאוד להניח מבוססות על אינטרסים,ועל רצון של גורם כזה או אחר שהם יפורסמו אבל לא ביוזמה פרטית ומלאה שלו

        2. הוא שומר על עירפול כי הוא רוצה לדעת קודם כל מה מיאמי מתכוונים לעשות עם הרוסטר. אין לו מה למהר עד שהוא לא יודע מה קורה איתם. אם היה יוצא בהצהרות היו כועסים עליו שהוא יוצא לתקשורת.

          1. לא מסכים בכלל,הרי מה מיאמי עושים זה תלוי בו,כמו כן אתה לא יכול להתנהג כמו אחרון השחקנים,כבר ביצעת מעבר אחד אתה לא תבצע עוד אחד,אז במקום לאיים ולשחק אותה הארד טו גט,פשוט תצהיר שאתה סומך על ריילי ועל מיאמי ותצהיר שפה אתה נשאר וזה הכל.הרי זה מצחיק להגיד מה מיאמי יעשו שהוא ו2 החברים שלו תופסים כמעט את כל תקרת השכר

          2. ברור שמה שמיאמי עושה תלוי בו, אם הוא נשאר, אבל הוא רוצה לראות מה הם מתכננים אם הוא נשאר.
            את מי הם רוצים להביא איך הם רוצים לשחק.
            הוא בכלל בחופשה ואמר שלא יחליט, כל השאר זה ספוקלציות שנשענות על חצאי אמת במקרה הטוב…
            מצחיק לחשוב שהוא עושה את זה במכוון.
            בסופו של דבר יש מולו החלטה איפה הוא ישחק, כמה זה ישפיע על עתידו כשחקן אבל גם כאדם (איפה לגור, מה זה אומר על המשפחה).
            לא בדיוק החלטה שלוקח שנייה וחצי להחליט…
            לחשוב שהוא עושה את זה בשביל צומי נראה לי מגוחך. לבנאדם יש מספיק צומת לב מאז גיל 16, אם כבר נראה לי שהוא היה מעדיף כמה שפחות…

          3. שוב זה לא הנקודה פה,הרי כולם יודעים כולל לברון וכולל כל המעריצים שלו שמעבר לקבוצה אחרת עכשיו תפגע במורשת שלו קשות,איך בדיוק הוא ייכנס להר ראשמור שהוא כל כך רוצה אם כל פעם שהקבוצה לא מספיק טובה הוא קם ועוזב לקבוצה אחרת.וכן הוא עושה את זה במכוון כי לא אמורה בכלל להיות החלטה. תשב בשקט ותיתן לריילי להקים לך קבוצה לאליפות,אין מצב שתעבור לקבוצה אחרת(היחידה שבאמת מעבר שלו ייחשב עוד איכשהו נסבל זה חזרה לקליבלנד)אתה פאקינג השחקן הטוב ביותר כיום,מצטער אבל לא נתפס לי כל המשחקים האלה והסיבה היחידה שאני רואה שבגללה הוא עושה את זה היא שכל הGM יתחנפו אליו,שהאוהדים יתחננו שיגיע אליהם,אחרת אין שום סיבה להתנהגות הזאת.
            ונקודה אחרונה הוא כל הזמן אומר שמבחינת המשפחה נהדר לו במיאמי.

          4. איזה משחקים?
            הוא אמר שהוא יוצא לחופשה ויחליט אח"כ.
            מעבר לזה, עד כמה שלי ידוע, לא אמר כלום. אם יש פה משחקים, הם לא שלו…

          5. משחקים זה עצם העובדה שהוא לא נתן הצהרה שהוא ממשיך במיאמי,הוא לא טיפש והוא יודע שעצם העובדה שהוא לא התחייב מביאה לגל של ספקולציות ומשחקים,הוא מודע לכך טוב מאוד וכן הוא יצא לחופשה וגם ניתק את הטלפון שלו… הוא לא בקשר עם הסוכן שלו/יועצי תקשורת/יועצי ספינים וכדומה.
            בוא אני אשאל אותך שאלה מבחינתך אין שום בעיה לצורך העניין שהוא יעבור לקבוצה אחרת? אתה לא רואה בזה טעם לפגם?

          6. למה שהוא ייתן הצהרה???
            לאנשים לוקח שבועות להחליט החלטות הרבה יותר קלות מאלה.
            מבחינתך זה קל, מבחינתו לא. היה לו עכשיו פלייאוף עם עונה ארוכה, רוצה לשבת ולדבר עם המשפחה וכן גם להתייעץ עם מי שבא לו.
            לא יודע אם הוא מלבט בין קליבלנד למיאמי או בין יוסטון למיאמי או לניו יורק.
            אני גם לא רואה טעם לחפור בזה. נחכה ל-30 ליוני או מתי שלא יהיה נראה אם הוא יוצא או לא.
            טעם לפגם? לא. יש שחקנים שנשארים עם אותה קבוצה כל הזמן כי מצאו שילוב נכון של מגורים, חברים מועדון וכו' (לדוגמא מסי, קובי וכו') יש אנשים שעוברים מועדונים כי מחפשים אתגר, לא הסתדרו, רוצים לחיות במקומות שונים או אלף ואחת סיבות (כוכבים בNBA זה קצת יותר קשה בגלל חוזים ארוכי טווח וטריידים במקום כסף, זה לא כמו שרונלדו יפלרטט עם ריאל ואז הסוכן שלו יידאג למכירה תמורת כסף.).
            אנחנו האוהדים מחפשים את הדברים האלה כדי לשפוט לטובה או לרעה קצת שוכחים שיש אדם עם עוד שיקולים.

  7. אם צריך להמר, אני מהמר שהוא הולך לניקס. זה מסתדר מכל הבחינות:
    1. כרמלו עוזב ומפנה כסף תחת התקרה.
    2. בראש הארגון עומד פיל ג'קסון בעל ניסיון עם כוכבי על ואליפויות.
    3. השוק הכי גדול.

  8. S&M העלה נקודה מעניינת: פיל נגד פט…, אבל תכל'ס זה לא ילך. עדיף להשאר במיאמי ולזכות שם בעוד אליפויות ואין שום סיבה שזה לא יקרה.

  9. אני עדיין אומר אם לא מיאמי לברון הולך לקליבלנד .. אם ילך לקבוצה אחרת זה יפגע בדינסטי שלו והוא יכול להגיד שלום שיאמרו תשם שלו באותה נשימה עם מייקל מגיק ולארי…
    קליבלנד גם הקבוצה עם הסגל הכי מוכן מבחינתו ..(למרות שהבולס היו תפורים עליו אבל אין דיבור שלברון יעבור לשם) קיירי+בחירה 1 ויטראס בנט ותומסון לטרייד ואולי הייתי מנסה טרייד בחירה ראשונה תמרות נואה/קוזינס

  10. לספרס יש איזון מדהים, והם היום אחת מהקבוצות הגדולות בהיסטוריה. אם הם יעבירו לשם את לברון זה ישנה הכל, ויפגע אנושות בצמיחה של קוואי לאונרד. אני מקווה שזה ספין שעבד על האינסיידר, כי אם לברון עובר לסן אנטוניו, לא רק שהם לא יקחו אליפות, גם מיאמי לא יקחו.

  11. לברון באמת נמאס בהתנהגות שלו אין לו טיפת נאמנות.. כבר אני מתחיל לשנוא אותו כמו קובי, ולחשוב שאם הוא עוזב את מיאמי הוא יורק לחברים שלו בפרצוף וייד ובוש שנחשבים חברים טובים שלו …
    יצר התחרותיות שלו מזוייף.. לא יכול להיות שכול פעם יעבור לסיטואציה הכי טובה

    1. הוא לא עבר וכנראה גם שלא יעבור לשום מקום אז למה לחפש סיבות לכעוס עליו.
      אגב יוסי, מה עם השחקן שלך (בתמונה) – מן הראוי שייכתב עליו טור שלם לקראת שנה הבאה. הציפיות שלי ממנו גבוהות מאוד.

      1. אני מחזיק ממנו כשחקן הטוב בליגה כבר עכשיו ,אני מאמין שכולם יראו את זה גם תוך שנה שנתיים.. אני עכשיו בתקופת מבחנים אם מישהו לא ירשום בזמן הקרוב אני יכתוב עליו ועל ניו אורלנס והטעויות ההרסניות של הקיץ הקודם והפתרונות האפשריים למזער נזקים

    2. נאמנות למי? אם לברון היה יורד ביכולת ולמיאמי הייתה אופציה להשתחרר מחוזה מקסימום היא הייתה משאירה אותו מתוך נאמנות?
      תפסיקו עם השטויות האלו שאם מישהו משלם לך שכר על ההשקעה שלך זה אומר שאתה חייב להיות נאמן לו.
      החברים האלו החליטו ביחד על איזה חוזה חותמים ומתי מכניסים אופציית יציאה. החברים, אם לא יצאו מהחוזה, יקבלו 20 מיליון דולר כל אחד בשביל ממוצע של 12 נקודות ו-4 ריבאונד למשחק בסדרת גמר ויסתמו את הסיכוי של הקבוצה להשתפר.
      לברון הביא את המועדון הזה מבינוניות ל- 4 שנים בטופ ושתי אליפויות, הוא הכניס לאריסון ולליגה מיליונים על גבי מיליונים במרצ'נדייז וזכויות שידור, מי חייב למי?

  12. אם הייתי לברון הייתי עובר לקבוצה טובה מתי שמתחשק לי ואז יאמרו שאני לא הטוב בהיסטוריה אז אני אשלוף להם את טבעות האליפות שלי והם היו אוכלים את הלב.

  13. מנחם עכשיו אחרי שהקארמה הטובה חזרה לעולם אפשר ברשותך עם כל הרפיון המוחי שלי לסכם את האליפות הזאת בפוסט בתור אוהד ספרס ?

  14. אוהדי הניקס במיטבם (:

    Fuck the Spurs. Now many teams are going to HAVE FALSE HOPE to copy their blueprint. How the fuck can you copy that? It takes 100 years of great scouting, egoless superstars, incredible coach, spectacular PLAYER DEVELOPMENT, outstanding front office and medical staff? HOW THE FUCK CAN YOU COPY THAT? SERIOUSLY! I hate them.

    1. מסכים עם כל מילה של אוהדי הניקס, במיוחד עם מילות הסיכום.
      ומחכה לשמוע את הסיכום שלך לכל המהומה ומחשבות על מה הלאה

  15. לברון רק לוחץ את מיאמי לעשות מהלכים
    לגיטימי לגמרי
    חוץ מזה מה חשובה לכם ההיסטוריה תראו תבן אדם על המגרש תאווה לעיינים הלוואי והיו עוד 5 לברון

  16. זה יהיה הזוי. ניצחון המשפט if you can't beat them – join them על הספורט.
    ותיקון קל: ללברון לא נותרו 10 שנים. יותר משהו כמו 6-7, 4 מהם כשהוא בשיאו

    1. לברון, היום, בן 30. עם צוות רפואי טוב ומאמן שיוריד לו בהדרגה את הדקות, הוא יכול להמשיך לשחק בהצלחה עד גיל 39-40. תראה את דאנקן בגיל 38, והוא יכול להשאר בטופ עוד שנתיים-שלוש לפחות.

  17. לדעתי לברון ישחק מקסימום עוד שלוש שנים ברמה של MVP לאחר מכן הוא יגיע לנחלה,ישחק ככינור שני לסופרסטאר אחר וזה מבחינתו יהיה הדבר הכי טוב,סוף כל סוף הלחץ יהיה על מישהו אחר ואז כמובן תלוי בסופרסטאר השני הוא יוכל להוסיף עוד איזה 2 אליפויות

  18. כל עוד שורקים לו על כל נשיפה וחצי-מבט וכוונת זדון הוא יכול להמשיך לשחק עד גיל 50.
    ולהחזיק בממוצע של 30.4 נק' מהעונשין.

    אם הוא עובר לספארס זאת תהיה מכה קשה.
    אם יעבור לקליבלנד זה גם יבאס אותי כי עכשיו שבלאט שם רציתי לעודד אותם.
    האפשרויות הטובות מבחינתי – שישאר להירקב במיאמי, שיעבור לריקבון מתקדם בניקס, או שיצור שלישייה מגעילה חדשה ביוסטון, שם ניתן יהיה לרכז את השינאה כולה במקום אחד.

    לברון, להתחשבותך אודה,
    האשך

    1. הכי טוב שיעבור ליוסטון זה יהיה אידאלי אבל הבעיה שיוסטון משחקים במערב.יש לי רעיון לסילבר שיעבירו את יוסטון למזרח ואז ללברון לא תהיה בעיה לחתום שם 🙂

      1. אין שום דבר אידיאלי במעבר ליוסטון. מאמן בינוני, הארדן שלא עושה הגנה ואגואיסט בטירוף והווארד שחונה בצבע וזה בדיוק ההפך ממה שלברון אוהב (השומר של הווארד יישאר בצבע ויבוא לעזרה, בניגוד לשומר של בוש שיוצא איתו החוצה). לא ריאלי מבחינה מקצועית.

  19. בעניין הדראפט אני לא יודע אם נגעו בנושא הזה אבל אייזאה אוסטין הענק (2.16 מ׳) ממכללת ביילור שהיה צפוי להיבחר בסיבוב השני נאלץ לפרוש לאחר שאיבד את עינו הימנית בגיל 16, בבדיקות הרפואיות של הדראפט התגלתה אצלו תסמונת מרפן

  20. עצוב מאוד, הוא הTRUE 7 פוט השני בדראפט הזה.
    הוא בעיקר שחקן הגנה טוב אבל כבר טענתי שהכישרון שלו לדעתי מוגבל מאוד(בתחילת העונה חשבו שהוא יהיה סיבוב ראשון/סוף לוטרי.

    קצת מזכיר לי בעילגות של ג'אבל מגי.

    בכל אופן זו ממש טרגדיה, זה היה שחקן שאהוב מאוד בביילור, הוא אפילו יכול היה לצאת שנה שעברה והחליט להשאר עוד שנה בקמפוס כדי להשתפר ולהשאר עם החברים.

  21. האם ישנה אפשרות שכמו שהיה טורניר של בארקטים כמו מונדיאל, מרץ׳ מאדנס ופליאוף הnba לעשות טורניר של סדר הבחירות בדראפט

  22. לברון לא הולך לסאן אנטוניו, ולא לקליבלנד.
    מציע לכל מי שרוצה לחזור לתגובה שלי מאז לגבי הערים שכוכבים רוצים לשחק בהן…

    90% שהוא נשאר במיאמי, ולדעתי 90% שזה קורה בלי שהוא בכלל יוצא מהחוזה – כדי שתהיה לו שוב אופציית יציאה בקיץ הבא.

  23. מה שסביר להניח שיקרה זה שוויד יצא מהחוזה ויחתום על חוזה חדש של 50 מיליון ל-5 שנים, מה שאומר שיתפנה מקום בתקרת השכר והוא לא יפסיד כסף מזה, ולמיאמי יהיה כסף להחתים את בוש לברון ולהביא שחקן רציני בדמות לאורי או מישהו בסדר גודל הזה.
    ריילי מלך הקומבינות, הוא ימצא דרך שמיאמי ישארו חזקים

    1. סליחה התכוונתי 4 שנים. 5 זה באמת מוגזם.
      בכל מקרה זה יתן למיאמי את המרווח שהיא צריכה, כוכבים שהם סמל לקבוצתם ולקראת סוף הקריירה, אלא אם הם אגו מניאקים כמו קובי בריאנט, והמצב של הברכיים של ווייד מראות שזה קרוב לסוף, יודעים לעזור לקבוצה שלהם אם הם לא יפסידו מזה יותר מדי כסף. ראה דאנקן ונוביצקי.
      ריילי יכול להבטיח לווייד מניות במועדון לכשיפרוש, משרה ניהולית או מה שירצה, בכל מקרה התפקיד של ווייד הולך ומצטמצם עם כל עונה וזה השכר הריאלי שלו, ריילי יכול לגרום לו להבין את זה.

  24. זה לא יתן למיאמי שום מרווח אלא אם כן לברון או בוש יעשו משהו דומה, ומלבד זה, הם גם יעבירו את האסלם (וכנראה גם א בחירת הדראפט בראשונה) לקבוצה אחרת תמורת כלום, ויוותרו על צ'אלמרס.

    1. אני בדיוק מתארגן לנסיעה לילוסטון וכנראה יהיה בלי אינטרנט בימים הקרובים אז אין לי זמן להסביר לך איך זה יעבוד, אבל בטוח בימים הקרובים תשמע על זה ותבין

  25. עדיף שלא תצא בהצהרות במה שאין לך מושג לגביו…

    פשוט תקשיב ותלמד.

    גם אם ווייד יחתוך את השכר שלו ל 10 מיליון, למיאמי עדיין לא יהיה דולר אחד מתחת לתקרת השכר אלא אם כן יעשו טריידים לקול והאסלם (תמורת "כלום"), יוותרו על האסלם , ויעבירו את בחירת הסיבוב הראשון שלהם.

    אז יהיו להם בערך 10 מיליון.

  26. שלום

    אני קורא ותיק פה באתר (כולל התגובות), מדי פעם מגיב..
    עלתה לי מחשבה שהייתי רוצה לדעת אם אני צודק לגביה ממכם.
    יש שתי קבוצות שלדעתי יש בהן כישרון מדהים ופשוט בגלל בעיה במאמנים לא יוצא מהן כלום. קליבלנד וסקרמנטו. ואני אפרט תוך כדי שאני אפרט שחקנים עם כשרון לא מנוצל לדעתי.
    בקליבלנד יש:
    קיירי אירווינג – כישרון ענק מזכיר לי שילוב בין אייברסון מבחינת יכולת כדרור וקובי מבחינת מגוון רחב של אפשרויות לקלוע סל.
    דיאון וויטרס – קלעי וחודר יוצא מן הכלל.
    אנטוני בנט – שחקן גדול פיזית שיכול עם קצת אומץ והשתלבות בקבוצה להפוך לכח התקפי אדיר.
    זלר – יכול להיות הדיויד לי הבא, סולידי וחכם מעמדה 4.
    הלוואי ובלאט יצליח לחבר אותם ועם כמה תרגילים הם יהיו תאווה לעיניים.

    בסקרמטו יש:
    ריי מקולום – לא מכיר אותו כל כך אבל טוענים שלא חסר כישרון לבחור.
    רודי גיי – שחקן שאמנם נותן נקודות אבל רק לחשוב מה היה קורה אם זה היה חלק מהזרימה הקבוצתית ולא בא על חשבון אחרים….
    קווינסי אייסי – תרגילים שהוא חלק מהם וקבלת החלטות נכונה והוא נהפך לחודר אימתני, יש לו עוצמה ופיזיות בלתי רגילים.
    בן מקלמור – קלעי ומסיים נהדר, יכול לתת גיוון וריווח למשחק.
    דריק וויליאמס – אין הרבה כמוהו במשחק ריצה. פשוט חיה.
    דמרקוס קזינס – כ"כ מוכשר וחזק.. זז מצויין על השומר שלו ורואה משחק פנטסטי. רק צריך מאלף שלא מפחד ממנו.

    מה אומרים באמת יש משהו בקבוצות האלה או שזה רק הדמיון שלי?

    1. אתה לא טועה אלה בהחלט קבוצות עם פוטנציאל קליבלנד הייתה אחת האכזבות הכי גדולות עונה שעברה. הבעיה שם היא כנראה לא רק מאמן כי היו דיווחים שאירו ויגנו ויטרנספר מסוכסכים. נקווה שבלאט באמת יצליח לסדר להם את הראש שהכל תלוי באירווינג ובבחירת דראפט שלהם. לגבי סקרמנטו אז כבר בעונה שהסתיימה אחרי הטרייד של גיי היא התחילה לשחק טוב.

  27. הבעיה העיקרית בקליבלנד היתה כימיה.
    האשמים העיקריים היו אירוינג ו-ווייטרס, מה שכנראה אומר שווייטרס בדרך החוצה.

    בקשר לסקרמנטו, הטעות היא סתם לסקור את הסגל בלי להשוות אותם לסגלים שאיתם הם מתחרים.

    אז כן, יש שם כמה שמות נחמדים ומוכשרים, אבל אין לזה שום משמעות אם ליריבות יש שחקנים עוד יותר טובים…
    אז נכון לעכשיו זה עדיין מדרג אותם כ אחת מ 3 הקבוצות הכי חלשות במערב.

  28. עוד מישהו ראה את הדיווח על ה"טנקינג" (כך במקור) של פארקר בוורקאאוט בקליבלנד??
    הטענה היא שהוא רוצה לשחק במילווקי ולכן פישל בכוונה מול קליבלנד.

    לא כניסה טובה לליגה.

  29. אתגר יום שלישי בשבוע לעשות רשימה עדכנית במי היו בוחרות הקבוצות אחרי העונה הזאת בדרפט של 2013 (שנה שעברה)

  30. הקלה בחירות 1-20
    רשימה שלי
    1.גיאנס
    2.ברק
    3.אולדיפו
    4.קרטר
    5.נואל
    6.דיאנג
    7.אדמס
    8.זלר
    9.מקלמור
    10.שרודר
    11.פלומפי
    12.טים הארדוואי
    13.אולציק
    14.מלקלום
    15.פופ
    16.לן
    17.פורטר
    18.סיל
    19.גודווין
    2…בנט

כתיבת תגובה

סגירת תפריט