"אחים לנשק" כבר העונה? תתפלאו!
אל תעשו לי הצגה כאילו אתם נופלים מהכסאות.
קרו דברים מעולם, ולברון ג'יימס בסאן אנטוניו בעונה הבאה הוא לא רעיון הזוי כפי שאתם חושבים.
למעשה, לפי ה-'אינסיידר' של ESPN קיימים מגעים בשלב מתקדם בין הפלח והמלך. טוב, בין נציגיהם בואו נאמר.
למה המלך מעוניין בסאן אנטוניו?
כי הוא רוצה להגשים את חלומו לזכות בשש טבעות כמו מייקל ג'ורדן, ובזאת חלק מנבואתו "לא אחת, לא שתיים,לא 3, אלא 5, 6…".
למה לברון ירצה ללכת לשם? כי הספארס נכון להיום היא הקבוצה היחידה שיכולה לתת לו מה שהוא מחפש: ארגון מושלם; מאמן עליון; צוות שחקנים עוזר כראוי לו (כך הוא חושב), והעיקר – הסכוי לעוד כמה אליפויות.
כשלברון ומאנו ג'ינובלי יפרשו, לברון ימשיך להוביל את השושלת ויעזור לפלח ליצור שושלת שלא היתה כמוה.
העבעייה? סאן אנטוניו אינה בדיוק HUB של מדיה ואנשים יפים. הוא יהיה שקוע שם עד צוואר עם לטינים מכאן ועד להודעה חדשה, והוא יילך לאיבוד מבחינת הופלה ודרמטיות.
אבל לפי הפוסט שקבלתי לברון מוכן ופתוח לכל הצעה של הפלח, ולפלח מגרד באצבעות לעשות את הצעד שידברו בו גם עוד 50 שנה. הוא גם יודע שטימי דנקן נושא אותו על כתפיו כבר כמעט 20 שנה, ובזכותו חושבים שהוא המאמן הגדול ביותר שהיה ב-NBA. אז הוא חייב למצוא עכשיו תחליף לדנקן, והיחיד שיכול לשאת אותו על כתפיו לעשר השנים הבאות ולדאוג לכך שימשיכו לחשוב על הפלח כגאון המאמנים הוא הברון לברון בכבודו ובעצמו, הוא ולא אף אחד אחר.
אז יאללה, שיודיעו כבר על הדיל, ונעבוד לפרק הבא.
דובי
23 יונ 2014 06:37:02מנחם, זה הרעיון הכי הזוי ומגניב ששמעתי עליו!
לברון אצל פופוביץ ליד כל מי שלובש את השחורים יכול להיות הנשק הכי קטלני בהיסטוריה…
אני מציע שני אתגרים:
1- ספרס + לברון = רצחני כמו…
2 – לברון לספרס = הסיכוי קטן כמו..
= הסיכוי לזה הוא כמו…
פרילנסר
23 יונ 2014 06:38:10נו באמת, קשה לי להאמין שזה אמיתי. לברון רוצה טבעות אבל הוא גם רוצה להיזכר בספרי ההיסטוריה. אם הוא ילך לסן אנטוניו יזכה בעוד כמה טבעות לא תהיה לזה משמעות כמו האליפויות של מייקל, אלה יהיו אליפויות שיותר קרובות לאלה של רוברט הורי שאפילו לקח אחת יותר ממייקל, מישהו חושב שהוא שחקן גדול ממנו?
שהשחקן הטוב בעולם ילך למכונת כדורסל מושלמת שהביסה אותו במקום לנסות ולנצח אותה? אפילו לברון לא כזה טיפש ולא תחרותי. או שהוא יחזור לקליבלנד כמו בסיפור הוליוודי טוב , או שהוא ילך לשוק הגדול של ניו יורק ואם יקח שם אליפות יהיה אגדה. כל אופציה אחרת תהיה בנאלית ומשעממת, אבל הספרס? זה סתם יהיה מביך מבחינתו.
איתי
23 יונ 2014 06:41:48דווקא מתאים ללברון. הוא שחקן קבוצתי ולא מנהיג כמו שכולם ממסים לעשות אותו. הוא יוכל להשתלב במערך של הספרס יפה מאוד. הבעיה – אין לספרס מה לתת בשבילו בלי לפרק את העסק וביננו לא הייתי עושה טרייד של פארקר וקוואי בשבילו.
מנחם לס
23 יונ 2014 06:44:52הוא שחקן חופשי. לא צריך לתת דבר עבורו, רק כסף.
דדי
23 יונ 2014 16:22:22לא הוא לא שחקן חופשי.
Ido moria
23 יונ 2014 06:56:44לברוניזם טהור
שעייה
23 יונ 2014 07:05:47איזה עשר שנים? הבכיין כבר בן 30 ויש לו עוד 2-3 שנים כשחקן בכיר.. ברגע שהוא עובר לקבוצה כמו סאן אנטוניו הוא מאבד את השיפוט והופך ללא רלוונטי
רועי ויינברג
23 יונ 2014 08:16:56צודק, אין אף שחקן רלוונטי בליגה בגיל 32+.
א.ב
23 יונ 2014 09:10:211+
ירון
23 יונ 2014 12:53:30http://www.reactiongifs.com/wp-content/uploads/2013/11/196157.gif
איש הערפל
24 יונ 2014 20:37:35דווקא יש משהו בדבריו – לברון הוא מיני שאק – ברגע שהאתלטיות תיעלם כל הכח והשרירים יהיו בעוכריו, ראינו קמצוץ מזה בשמירה של קוואי.
איתי
23 יונ 2014 07:36:07יש לספרס כסף לתת בשבילו ?
ירון
23 יונ 2014 07:38:45וואלה הבנאדם כבר קושר לכל קבוצה בליגה אז באמת הגיע הזמן של ס"א.
בחיי שעונת המלפפונים מייצרת יותר ברברת משיחת רכילות של כנס נשים.
אחד שמבין
23 יונ 2014 08:07:36אין שחקן המתאים יותר לספארס מאשר לברון בכל ה-nba!!
ירון
23 יונ 2014 08:33:32מבחינת סגנון המשחק אולי. אבל מבחינת האופי הוא בכלל לא מתאים.
ס"א זו קבוצה של חבר'ה צנועים, ביישנים וקבוצתיים. לא אנשי "אני ואני ואני" כמו לברון. בלי קשקושים על ה"מורשת" של כל אחד ודאווינים אחרי דאנקים.
נתן גולד
23 יונ 2014 08:29:26בעיניי אפשר להכתיר את השמועה הזו לשמועה ההזוייה ביותר של הקיץ. כנראה מאוד משעמם לאנשים.
יניב
23 יונ 2014 08:42:31אלוהים כמה צומי הבן אדם הזה צריך זה לא יאמן.תמיד אמרו על קובי(ודי בצדק)שהוא סוג של נרקסיסט,לברון כבר עקף אותו בסיבוב,זה פשוט מדהים.האמת הדבר שהכי מדהים אותי זה שהבחור לא טיפש(באמת אני חושב כך),מוקף בסוללות עורכי דין,יועצים,יועצי תקשורת,יועצי אוכל ויועצים איך ללכת לשירותים ועדיין בכל פעם הוא נופל למלכודות מחדש.הרי זה ברור לכולם שברגע שהוא עוזב את מיאמי המורשת שלו הולכת לעזאזל(לא שעכשיו היא בסנטדרטים שהוא חשב שתהיה),אז גם אם תשאר כל הפלרטוטים האלה מציגים אותו באור שלילי שחבל על הזמן.
אני בעד יוסטון זה יהיה הכי טוב גם הווארד וגם לברון בקבוצה אחת,יחסוך לי 🙂
נתן גולד
23 יונ 2014 08:59:13אני לא חושב שכל שמועה צריך לייחס ללברון עצמו. סביר להניח שאיזה עיתונאי חשב שזה יהיה מעניין אם הוא יגיע לספארס ובעקבות זאת צצה לה שמועה.
יניב
23 יונ 2014 09:09:50עזוב אותך,נתן קודם כל עצם זה שהוא שומר על עירפול ומסרב להגיד בפה מלא מה התוכניות שלו זה לעצמו מספיק,מעבר לזה אם אתה צריך להחליט האם זה בא מהצד של לברון שמועה כזאת או מהצד של סן אנטוניו,מה תחליט?
מתן גילור
23 יונ 2014 09:20:07יניב, אני חושב שזה קצת תמים לחשוב שיש תמיד צד שהדליף. כמות ההמצאות בתקשורת בכלל ובתקשורת הספורט בפרט היא *לכל הפחות* 50% מהידיעות. כמו בן, אם כבר אחד הצדדים הדליף, זה בד"כ סוכן או בעל אינטרס זה או אחר ולעיתים נדירות נעשה ע"י השחקן, שלרוב בכלל לא מודע לעניין.
יניב
23 יונ 2014 09:41:15אני מסכים איתך עם החלק השני לא הראשון,רוב העיתונאים הרצינים לא ממציאים ידיעות,אני כן מסכים שלפחות בארץ המצב הדרדר בכדי שיוכלו לתת את הכותרת "פרסום ראשון" אז מספיק שהם שמעו את האפסנאי מדבר עם העוזר שלו בשביל ישר לרוץ ולתת את הכותרת,אבל עדיין מתקשה להאמין שהם ממציאים ידיעות .כמו כן מודה לא מכיר את התקשורת האמריקאית אבל האינסיידר של ESPN נשמע לי מקור רציני אולי אני טועה פה יכול להיות.
לגבי החלק השני אז מבחינתי סוכן או בעל אינטרס זה אותו דבר כמו לברון עצמו(בהנחה שזה בא מהצד שלו).
ירון
23 יונ 2014 09:45:43איזה אחוז מהדיווחים של הללי על מכבי חיפה הוא מבוסס ואיזה אחוז מצוץ מהאצבע?
יניב
23 יונ 2014 09:53:45ירון לגבי הללי לא מכיר את האינטריגות שיש בחיפה,דווקא די החזקתי ממנו עיתונאי רציני,יכול להיות שלא,אך עדיין אני חושב שהידיעות שלו לא מצוצות מהאצבע,הם כן סביר מאוד להניח מבוססות על אינטרסים,ועל רצון של גורם כזה או אחר שהם יפורסמו אבל לא ביוזמה פרטית ומלאה שלו
מתן גילור
23 יונ 2014 09:57:26לפי הללי יניב קטן מחוץ למכבי חיפה נכון למחזור 8 בעונת 2012/2013. הוא חרטטן לא פחות מדורון בן דור.
עגל
23 יונ 2014 09:46:48הוא שומר על עירפול כי הוא רוצה לדעת קודם כל מה מיאמי מתכוונים לעשות עם הרוסטר. אין לו מה למהר עד שהוא לא יודע מה קורה איתם. אם היה יוצא בהצהרות היו כועסים עליו שהוא יוצא לתקשורת.
יניב
23 יונ 2014 09:50:26לא מסכים בכלל,הרי מה מיאמי עושים זה תלוי בו,כמו כן אתה לא יכול להתנהג כמו אחרון השחקנים,כבר ביצעת מעבר אחד אתה לא תבצע עוד אחד,אז במקום לאיים ולשחק אותה הארד טו גט,פשוט תצהיר שאתה סומך על ריילי ועל מיאמי ותצהיר שפה אתה נשאר וזה הכל.הרי זה מצחיק להגיד מה מיאמי יעשו שהוא ו2 החברים שלו תופסים כמעט את כל תקרת השכר
p
23 יונ 2014 13:46:19ברור שמה שמיאמי עושה תלוי בו, אם הוא נשאר, אבל הוא רוצה לראות מה הם מתכננים אם הוא נשאר.
את מי הם רוצים להביא איך הם רוצים לשחק.
הוא בכלל בחופשה ואמר שלא יחליט, כל השאר זה ספוקלציות שנשענות על חצאי אמת במקרה הטוב…
מצחיק לחשוב שהוא עושה את זה במכוון.
בסופו של דבר יש מולו החלטה איפה הוא ישחק, כמה זה ישפיע על עתידו כשחקן אבל גם כאדם (איפה לגור, מה זה אומר על המשפחה).
לא בדיוק החלטה שלוקח שנייה וחצי להחליט…
לחשוב שהוא עושה את זה בשביל צומי נראה לי מגוחך. לבנאדם יש מספיק צומת לב מאז גיל 16, אם כבר נראה לי שהוא היה מעדיף כמה שפחות…
יניב
23 יונ 2014 14:06:39שוב זה לא הנקודה פה,הרי כולם יודעים כולל לברון וכולל כל המעריצים שלו שמעבר לקבוצה אחרת עכשיו תפגע במורשת שלו קשות,איך בדיוק הוא ייכנס להר ראשמור שהוא כל כך רוצה אם כל פעם שהקבוצה לא מספיק טובה הוא קם ועוזב לקבוצה אחרת.וכן הוא עושה את זה במכוון כי לא אמורה בכלל להיות החלטה. תשב בשקט ותיתן לריילי להקים לך קבוצה לאליפות,אין מצב שתעבור לקבוצה אחרת(היחידה שבאמת מעבר שלו ייחשב עוד איכשהו נסבל זה חזרה לקליבלנד)אתה פאקינג השחקן הטוב ביותר כיום,מצטער אבל לא נתפס לי כל המשחקים האלה והסיבה היחידה שאני רואה שבגללה הוא עושה את זה היא שכל הGM יתחנפו אליו,שהאוהדים יתחננו שיגיע אליהם,אחרת אין שום סיבה להתנהגות הזאת.
ונקודה אחרונה הוא כל הזמן אומר שמבחינת המשפחה נהדר לו במיאמי.
p
23 יונ 2014 14:18:39איזה משחקים?
הוא אמר שהוא יוצא לחופשה ויחליט אח"כ.
מעבר לזה, עד כמה שלי ידוע, לא אמר כלום. אם יש פה משחקים, הם לא שלו…
יניב
23 יונ 2014 14:28:51משחקים זה עצם העובדה שהוא לא נתן הצהרה שהוא ממשיך במיאמי,הוא לא טיפש והוא יודע שעצם העובדה שהוא לא התחייב מביאה לגל של ספקולציות ומשחקים,הוא מודע לכך טוב מאוד וכן הוא יצא לחופשה וגם ניתק את הטלפון שלו… הוא לא בקשר עם הסוכן שלו/יועצי תקשורת/יועצי ספינים וכדומה.
בוא אני אשאל אותך שאלה מבחינתך אין שום בעיה לצורך העניין שהוא יעבור לקבוצה אחרת? אתה לא רואה בזה טעם לפגם?
p
23 יונ 2014 15:46:51למה שהוא ייתן הצהרה???
לאנשים לוקח שבועות להחליט החלטות הרבה יותר קלות מאלה.
מבחינתך זה קל, מבחינתו לא. היה לו עכשיו פלייאוף עם עונה ארוכה, רוצה לשבת ולדבר עם המשפחה וכן גם להתייעץ עם מי שבא לו.
לא יודע אם הוא מלבט בין קליבלנד למיאמי או בין יוסטון למיאמי או לניו יורק.
אני גם לא רואה טעם לחפור בזה. נחכה ל-30 ליוני או מתי שלא יהיה נראה אם הוא יוצא או לא.
טעם לפגם? לא. יש שחקנים שנשארים עם אותה קבוצה כל הזמן כי מצאו שילוב נכון של מגורים, חברים מועדון וכו' (לדוגמא מסי, קובי וכו') יש אנשים שעוברים מועדונים כי מחפשים אתגר, לא הסתדרו, רוצים לחיות במקומות שונים או אלף ואחת סיבות (כוכבים בNBA זה קצת יותר קשה בגלל חוזים ארוכי טווח וטריידים במקום כסף, זה לא כמו שרונלדו יפלרטט עם ריאל ואז הסוכן שלו יידאג למכירה תמורת כסף.).
אנחנו האוהדים מחפשים את הדברים האלה כדי לשפוט לטובה או לרעה קצת שוכחים שיש אדם עם עוד שיקולים.
S&M
23 יונ 2014 09:14:19אם צריך להמר, אני מהמר שהוא הולך לניקס. זה מסתדר מכל הבחינות:
1. כרמלו עוזב ומפנה כסף תחת התקרה.
2. בראש הארגון עומד פיל ג'קסון בעל ניסיון עם כוכבי על ואליפויות.
3. השוק הכי גדול.
נתן גולד
23 יונ 2014 09:20:514. רוסטר גרוע
5. ללא סיכוי ממשי לזכות באליפות בשנים בקרובות.
יוסי
23 יונ 2014 09:52:28הניקס לא אופציה השנה הם תקועים עם החוזים של סטודמאייר וצנדלר ..
דובי
23 יונ 2014 09:23:13לא יקרה
צביקה
23 יונ 2014 09:32:42S&M העלה נקודה מעניינת: פיל נגד פט…, אבל תכל'ס זה לא ילך. עדיף להשאר במיאמי ולזכות שם בעוד אליפויות ואין שום סיבה שזה לא יקרה.
יוסי
23 יונ 2014 09:33:08אני עדיין אומר אם לא מיאמי לברון הולך לקליבלנד .. אם ילך לקבוצה אחרת זה יפגע בדינסטי שלו והוא יכול להגיד שלום שיאמרו תשם שלו באותה נשימה עם מייקל מגיק ולארי…
קליבלנד גם הקבוצה עם הסגל הכי מוכן מבחינתו ..(למרות שהבולס היו תפורים עליו אבל אין דיבור שלברון יעבור לשם) קיירי+בחירה 1 ויטראס בנט ותומסון לטרייד ואולי הייתי מנסה טרייד בחירה ראשונה תמרות נואה/קוזינס
בן
23 יונ 2014 10:01:40ספרס מועדון של שחקנים צנועים. המקום האחרון אליו לברון יגיע.
יוסי
23 יונ 2014 10:04:31באיזה שעה הדרפט ואם הוא בחמישי או שישי
רועי ויינברג
23 יונ 2014 10:17:23חמישי, 3 בבוקר
רועי ויינברג
23 יונ 2014 10:20:04לספרס יש איזון מדהים, והם היום אחת מהקבוצות הגדולות בהיסטוריה. אם הם יעבירו לשם את לברון זה ישנה הכל, ויפגע אנושות בצמיחה של קוואי לאונרד. אני מקווה שזה ספין שעבד על האינסיידר, כי אם לברון עובר לסן אנטוניו, לא רק שהם לא יקחו אליפות, גם מיאמי לא יקחו.
יוסי
23 יונ 2014 10:31:00לברון באמת נמאס בהתנהגות שלו אין לו טיפת נאמנות.. כבר אני מתחיל לשנוא אותו כמו קובי, ולחשוב שאם הוא עוזב את מיאמי הוא יורק לחברים שלו בפרצוף וייד ובוש שנחשבים חברים טובים שלו …
יצר התחרותיות שלו מזוייף.. לא יכול להיות שכול פעם יעבור לסיטואציה הכי טובה
עגל
23 יונ 2014 10:55:52הוא לא עבר וכנראה גם שלא יעבור לשום מקום אז למה לחפש סיבות לכעוס עליו.
אגב יוסי, מה עם השחקן שלך (בתמונה) – מן הראוי שייכתב עליו טור שלם לקראת שנה הבאה. הציפיות שלי ממנו גבוהות מאוד.
יוסי
23 יונ 2014 11:25:01אני מחזיק ממנו כשחקן הטוב בליגה כבר עכשיו ,אני מאמין שכולם יראו את זה גם תוך שנה שנתיים.. אני עכשיו בתקופת מבחנים אם מישהו לא ירשום בזמן הקרוב אני יכתוב עליו ועל ניו אורלנס והטעויות ההרסניות של הקיץ הקודם והפתרונות האפשריים למזער נזקים
א.ב
23 יונ 2014 14:24:40נאמנות למי? אם לברון היה יורד ביכולת ולמיאמי הייתה אופציה להשתחרר מחוזה מקסימום היא הייתה משאירה אותו מתוך נאמנות?
תפסיקו עם השטויות האלו שאם מישהו משלם לך שכר על ההשקעה שלך זה אומר שאתה חייב להיות נאמן לו.
החברים האלו החליטו ביחד על איזה חוזה חותמים ומתי מכניסים אופציית יציאה. החברים, אם לא יצאו מהחוזה, יקבלו 20 מיליון דולר כל אחד בשביל ממוצע של 12 נקודות ו-4 ריבאונד למשחק בסדרת גמר ויסתמו את הסיכוי של הקבוצה להשתפר.
לברון הביא את המועדון הזה מבינוניות ל- 4 שנים בטופ ושתי אליפויות, הוא הכניס לאריסון ולליגה מיליונים על גבי מיליונים במרצ'נדייז וזכויות שידור, מי חייב למי?
איתי עזרא
23 יונ 2014 11:20:12אם הייתי לברון הייתי עובר לקבוצה טובה מתי שמתחשק לי ואז יאמרו שאני לא הטוב בהיסטוריה אז אני אשלוף להם את טבעות האליפות שלי והם היו אוכלים את הלב.
מאיר אריאל
23 יונ 2014 11:26:08מנחם עכשיו אחרי שהקארמה הטובה חזרה לעולם אפשר ברשותך עם כל הרפיון המוחי שלי לסכם את האליפות הזאת בפוסט בתור אוהד ספרס ?
מנחם לס
23 יונ 2014 15:28:15אתה תמיד חופשי לכתוב. את שגיאות הכתיב והדקדוק אני אתקן.
מאיר אריאל
23 יונ 2014 11:39:43אוהדי הניקס במיטבם (:
Fuck the Spurs. Now many teams are going to HAVE FALSE HOPE to copy their blueprint. How the fuck can you copy that? It takes 100 years of great scouting, egoless superstars, incredible coach, spectacular PLAYER DEVELOPMENT, outstanding front office and medical staff? HOW THE FUCK CAN YOU COPY THAT? SERIOUSLY! I hate them.
אפלטון
23 יונ 2014 16:23:46מסכים עם כל מילה של אוהדי הניקס, במיוחד עם מילות הסיכום.
ומחכה לשמוע את הסיכום שלך לכל המהומה ומחשבות על מה הלאה
שמביבו
23 יונ 2014 12:15:13לברון רק לוחץ את מיאמי לעשות מהלכים
לגיטימי לגמרי
חוץ מזה מה חשובה לכם ההיסטוריה תראו תבן אדם על המגרש תאווה לעיינים הלוואי והיו עוד 5 לברון
גיא
23 יונ 2014 12:34:00זה יהיה הזוי. ניצחון המשפט if you can't beat them – join them על הספורט.
ותיקון קל: ללברון לא נותרו 10 שנים. יותר משהו כמו 6-7, 4 מהם כשהוא בשיאו
רועי ויינברג
23 יונ 2014 12:40:03לברון, היום, בן 30. עם צוות רפואי טוב ומאמן שיוריד לו בהדרגה את הדקות, הוא יכול להמשיך לשחק בהצלחה עד גיל 39-40. תראה את דאנקן בגיל 38, והוא יכול להשאר בטופ עוד שנתיים-שלוש לפחות.
יוסי
23 יונ 2014 12:50:01אם הוא רוצה להאריך את הקריירה שלו כמה שיותר שילך לפיניקס ..
יניב
23 יונ 2014 12:45:43לדעתי לברון ישחק מקסימום עוד שלוש שנים ברמה של MVP לאחר מכן הוא יגיע לנחלה,ישחק ככינור שני לסופרסטאר אחר וזה מבחינתו יהיה הדבר הכי טוב,סוף כל סוף הלחץ יהיה על מישהו אחר ואז כמובן תלוי בסופרסטאר השני הוא יוכל להוסיף עוד איזה 2 אליפויות
k_700
23 יונ 2014 13:05:45עצם זה שמנחם מתייחס לאיזה טעות הקלדה של איזה מישהו הזוי באינסיידר של ESPN מראה לכולנו כמה בעל האתר הזה פשוט חסר מושג.
אנונימי בפיתה
23 יונ 2014 13:11:57לברון או מיאמי או קליבלנד
א.ב
23 יונ 2014 14:25:50חוץ מקליבלנד
אשך טמיר המקורי
23 יונ 2014 14:28:07כל עוד שורקים לו על כל נשיפה וחצי-מבט וכוונת זדון הוא יכול להמשיך לשחק עד גיל 50.
ולהחזיק בממוצע של 30.4 נק' מהעונשין.
אם הוא עובר לספארס זאת תהיה מכה קשה.
אם יעבור לקליבלנד זה גם יבאס אותי כי עכשיו שבלאט שם רציתי לעודד אותם.
האפשרויות הטובות מבחינתי – שישאר להירקב במיאמי, שיעבור לריקבון מתקדם בניקס, או שיצור שלישייה מגעילה חדשה ביוסטון, שם ניתן יהיה לרכז את השינאה כולה במקום אחד.
לברון, להתחשבותך אודה,
האשך
יניב
23 יונ 2014 14:30:15הכי טוב שיעבור ליוסטון זה יהיה אידאלי אבל הבעיה שיוסטון משחקים במערב.יש לי רעיון לסילבר שיעבירו את יוסטון למזרח ואז ללברון לא תהיה בעיה לחתום שם 🙂
נ
23 יונ 2014 15:08:49אין שום דבר אידיאלי במעבר ליוסטון. מאמן בינוני, הארדן שלא עושה הגנה ואגואיסט בטירוף והווארד שחונה בצבע וזה בדיוק ההפך ממה שלברון אוהב (השומר של הווארד יישאר בצבע ויבוא לעזרה, בניגוד לשומר של בוש שיוצא איתו החוצה). לא ריאלי מבחינה מקצועית.
נ
23 יונ 2014 15:09:34ורק עכשיו הבנתי את הציניות…
חחח יצאתי אדיוט
יניב
23 יונ 2014 15:13:44🙂
דובי
23 יונ 2014 15:14:04אולי תרצה לשנות ק צ ת את השם אחרי שתראה איך אתה מופיע ברשימת התגובות האחרונות
טל
23 יונ 2014 14:57:46בעניין הדראפט אני לא יודע אם נגעו בנושא הזה אבל אייזאה אוסטין הענק (2.16 מ׳) ממכללת ביילור שהיה צפוי להיבחר בסיבוב השני נאלץ לפרוש לאחר שאיבד את עינו הימנית בגיל 16, בבדיקות הרפואיות של הדראפט התגלתה אצלו תסמונת מרפן
k_700
23 יונ 2014 15:08:06עצוב מאוד, הוא הTRUE 7 פוט השני בדראפט הזה.
הוא בעיקר שחקן הגנה טוב אבל כבר טענתי שהכישרון שלו לדעתי מוגבל מאוד(בתחילת העונה חשבו שהוא יהיה סיבוב ראשון/סוף לוטרי.
קצת מזכיר לי בעילגות של ג'אבל מגי.
בכל אופן זו ממש טרגדיה, זה היה שחקן שאהוב מאוד בביילור, הוא אפילו יכול היה לצאת שנה שעברה והחליט להשאר עוד שנה בקמפוס כדי להשתפר ולהשאר עם החברים.
טל
23 יונ 2014 15:15:53האם ישנה אפשרות שכמו שהיה טורניר של בארקטים כמו מונדיאל, מרץ׳ מאדנס ופליאוף הnba לעשות טורניר של סדר הבחירות בדראפט
דדי
23 יונ 2014 16:16:23לברון לא הולך לסאן אנטוניו, ולא לקליבלנד.
מציע לכל מי שרוצה לחזור לתגובה שלי מאז לגבי הערים שכוכבים רוצים לשחק בהן…
90% שהוא נשאר במיאמי, ולדעתי 90% שזה קורה בלי שהוא בכלל יוצא מהחוזה – כדי שתהיה לו שוב אופציית יציאה בקיץ הבא.
יניב
23 יונ 2014 16:19:17לדעתי זה 100% ולא 90%
אפלטון
23 יונ 2014 17:13:52מה שסביר להניח שיקרה זה שוויד יצא מהחוזה ויחתום על חוזה חדש של 50 מיליון ל-5 שנים, מה שאומר שיתפנה מקום בתקרת השכר והוא לא יפסיד כסף מזה, ולמיאמי יהיה כסף להחתים את בוש לברון ולהביא שחקן רציני בדמות לאורי או מישהו בסדר גודל הזה.
ריילי מלך הקומבינות, הוא ימצא דרך שמיאמי ישארו חזקים
דובי
23 יונ 2014 18:07:44צמוד לשוק של באר שבע יש הר גדול של גרוטאות ברזל.
תוך שתי עונות מתנוססת שם השארית של מה שהיה שחקן ענק
דדי
23 יונ 2014 17:49:38ווייד לא יחתום על 50 מיליון ל 5 שנים.
אפלטון
23 יונ 2014 18:07:12סליחה התכוונתי 4 שנים. 5 זה באמת מוגזם.
בכל מקרה זה יתן למיאמי את המרווח שהיא צריכה, כוכבים שהם סמל לקבוצתם ולקראת סוף הקריירה, אלא אם הם אגו מניאקים כמו קובי בריאנט, והמצב של הברכיים של ווייד מראות שזה קרוב לסוף, יודעים לעזור לקבוצה שלהם אם הם לא יפסידו מזה יותר מדי כסף. ראה דאנקן ונוביצקי.
ריילי יכול להבטיח לווייד מניות במועדון לכשיפרוש, משרה ניהולית או מה שירצה, בכל מקרה התפקיד של ווייד הולך ומצטמצם עם כל עונה וזה השכר הריאלי שלו, ריילי יכול לגרום לו להבין את זה.
דדי
23 יונ 2014 18:17:59זה לא יתן למיאמי שום מרווח אלא אם כן לברון או בוש יעשו משהו דומה, ומלבד זה, הם גם יעבירו את האסלם (וכנראה גם א בחירת הדראפט בראשונה) לקבוצה אחרת תמורת כלום, ויוותרו על צ'אלמרס.
אפלטון
23 יונ 2014 18:22:21אני בדיוק מתארגן לנסיעה לילוסטון וכנראה יהיה בלי אינטרנט בימים הקרובים אז אין לי זמן להסביר לך איך זה יעבוד, אבל בטוח בימים הקרובים תשמע על זה ותבין
עגל
23 יונ 2014 21:08:34אתה תממש את החלום שלי. תהנה!
דדי
23 יונ 2014 18:36:40עדיף שלא תצא בהצהרות במה שאין לך מושג לגביו…
פשוט תקשיב ותלמד.
גם אם ווייד יחתוך את השכר שלו ל 10 מיליון, למיאמי עדיין לא יהיה דולר אחד מתחת לתקרת השכר אלא אם כן יעשו טריידים לקול והאסלם (תמורת "כלום"), יוותרו על האסלם , ויעבירו את בחירת הסיבוב הראשון שלהם.
אז יהיו להם בערך 10 מיליון.
דדי
23 יונ 2014 18:37:37** יוותרו על צ'אלמרס**
Lol
23 יונ 2014 19:01:57חדשה קטנה בקשר לדראפט, דריו סאריץ' הקרואטי לפי הדיווחים סגר באנדולו אפס ל-3 שנים עם סעיף יציאה ל-NBA ב-2016.
Hunter
23 יונ 2014 19:31:12שלום
אני קורא ותיק פה באתר (כולל התגובות), מדי פעם מגיב..
עלתה לי מחשבה שהייתי רוצה לדעת אם אני צודק לגביה ממכם.
יש שתי קבוצות שלדעתי יש בהן כישרון מדהים ופשוט בגלל בעיה במאמנים לא יוצא מהן כלום. קליבלנד וסקרמנטו. ואני אפרט תוך כדי שאני אפרט שחקנים עם כשרון לא מנוצל לדעתי.
בקליבלנד יש:
קיירי אירווינג – כישרון ענק מזכיר לי שילוב בין אייברסון מבחינת יכולת כדרור וקובי מבחינת מגוון רחב של אפשרויות לקלוע סל.
דיאון וויטרס – קלעי וחודר יוצא מן הכלל.
אנטוני בנט – שחקן גדול פיזית שיכול עם קצת אומץ והשתלבות בקבוצה להפוך לכח התקפי אדיר.
זלר – יכול להיות הדיויד לי הבא, סולידי וחכם מעמדה 4.
הלוואי ובלאט יצליח לחבר אותם ועם כמה תרגילים הם יהיו תאווה לעיניים.
בסקרמטו יש:
ריי מקולום – לא מכיר אותו כל כך אבל טוענים שלא חסר כישרון לבחור.
רודי גיי – שחקן שאמנם נותן נקודות אבל רק לחשוב מה היה קורה אם זה היה חלק מהזרימה הקבוצתית ולא בא על חשבון אחרים….
קווינסי אייסי – תרגילים שהוא חלק מהם וקבלת החלטות נכונה והוא נהפך לחודר אימתני, יש לו עוצמה ופיזיות בלתי רגילים.
בן מקלמור – קלעי ומסיים נהדר, יכול לתת גיוון וריווח למשחק.
דריק וויליאמס – אין הרבה כמוהו במשחק ריצה. פשוט חיה.
דמרקוס קזינס – כ"כ מוכשר וחזק.. זז מצויין על השומר שלו ורואה משחק פנטסטי. רק צריך מאלף שלא מפחד ממנו.
מה אומרים באמת יש משהו בקבוצות האלה או שזה רק הדמיון שלי?
יניב
23 יונ 2014 20:17:58אתה לא טועה אלה בהחלט קבוצות עם פוטנציאל קליבלנד הייתה אחת האכזבות הכי גדולות עונה שעברה. הבעיה שם היא כנראה לא רק מאמן כי היו דיווחים שאירו ויגנו ויטרנספר מסוכסכים. נקווה שבלאט באמת יצליח לסדר להם את הראש שהכל תלוי באירווינג ובבחירת דראפט שלהם. לגבי סקרמנטו אז כבר בעונה שהסתיימה אחרי הטרייד של גיי היא התחילה לשחק טוב.
יניב
23 יונ 2014 20:18:25אירווניג ווינטרס
דדי
23 יונ 2014 20:55:39הבעיה העיקרית בקליבלנד היתה כימיה.
האשמים העיקריים היו אירוינג ו-ווייטרס, מה שכנראה אומר שווייטרס בדרך החוצה.
בקשר לסקרמנטו, הטעות היא סתם לסקור את הסגל בלי להשוות אותם לסגלים שאיתם הם מתחרים.
אז כן, יש שם כמה שמות נחמדים ומוכשרים, אבל אין לזה שום משמעות אם ליריבות יש שחקנים עוד יותר טובים…
אז נכון לעכשיו זה עדיין מדרג אותם כ אחת מ 3 הקבוצות הכי חלשות במערב.
דובי
23 יונ 2014 22:32:41עוד מישהו ראה את הדיווח על ה"טנקינג" (כך במקור) של פארקר בוורקאאוט בקליבלנד??
הטענה היא שהוא רוצה לשחק במילווקי ולכן פישל בכוונה מול קליבלנד.
לא כניסה טובה לליגה.
דקסטר
23 יונ 2014 23:36:32אם זה נכון הוא מחופף לגמרי..
שמעתי על לברוח מאור הזרקורים אבל מילווקי?…
דובי
24 יונ 2014 05:30:20אבא שלו הכחיש כמובן
יוסי
24 יונ 2014 00:19:33אתגר יום שלישי בשבוע לעשות רשימה עדכנית במי היו בוחרות הקבוצות אחרי העונה הזאת בדרפט של 2013 (שנה שעברה)
יוסי
24 יונ 2014 00:28:35הקלה בחירות 1-20
רשימה שלי
1.גיאנס
2.ברק
3.אולדיפו
4.קרטר
5.נואל
6.דיאנג
7.אדמס
8.זלר
9.מקלמור
10.שרודר
11.פלומפי
12.טים הארדוואי
13.אולציק
14.מלקלום
15.פופ
16.לן
17.פורטר
18.סיל
19.גודווין
2…בנט