נצחונות לבאקס, להיט, לווריורס ולנאגטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

נצחונות לבאקס, להיט, לווריורס ולנאגטס ביום שישי הגדול! / דור בלוך

אינדיאנה פייסרס 121 (2-3) – קליבלנד קאבלירס 116 (4-2):

הקאבס ממשיכים עם פתיחת העונה החלשה שלהם עם הפסד לפייסרס.

אינדיאנה המארחת הובילה כבר בב-10 בתום הרבע הראשון ו-17 במחצית, אבל רבע שני נהדר של הקאבס ובמיוחד של דונובן מיטשל שהיה מאוד חד, הביאה את המשחק לשוויון. רבע רביעי הפכפך הוכרע למעשה עם קליעת חצי מרחק של הליברטון 17 שניות לסיום שהעלה את הפייסרס ליתרון 3, חסימה של טרנר בצד השני והחטאת שלשה של לאוורט סגרו עניין.

מיטשל סיים עם 38 עם 13 מ-21 מהשדה והיה נהדר בהתקפה, מובלי וגרלנד הוסיפו 14 כל אחד, ושטרוס היה חלש מחוץ לקשת עם 1 מ-6. בצד השני טרנר עם 27 הוביל את אינדיאנה. הליברטון היה חלש מהשדה עם 5 מ-14 אבל הוסיף 13 אסיסטים ומתורין המשיך את פתיחת העונה הפושרת שלו עם 5 בלבד.

מילווקי באקס 110 (2-3) – ניו יורק ניקס 105 (4-2):

במשחק שהתפתח לכדי דו קרב פרטי בין לילארד לבראנסן, הבאקס מתגברים על קמבאק מאוחר של הניקס כדי לנצח את המשחק. הבאקס הובילו לאורך כל המשחק, אבל הניקס נשארו קרובים ושלשה של בראנסן 1:10 לסיום העלה אותם ליתרון 2. אלא שלילארד לא היה מוכן לתת למשחק הזה לברוח והוא ענה עם שלשה, ועוד סל ועבירה שהעניקו את הניצחון למארחים.

בראנסן סיים עם 45 נקודות באחוזים טובים, רנדל היה מחריד עם 5 מ-20 וגרימס הוסיף 17 באחוזים טובים גם הוא.

בצד השני יאניס היה שקט עם 22, מידלטון היה חלש עם 12 ב-21 דקות ומי שהשתלט על ההתקפה היה לילארד עם 40 נקודות ב-7 מ-15 מהשדה ו-12 מ-12 מהקו הוא העניק לבאקס את הנצחון הביתי החשוב בפתיחת עונה לא פשוטה.

מיאמי היט 121 (4-2) – וושינגטון וויזארדס 114 (4-1):

המשחק היה צמוד במשך רבע וחצי, לפני שההיט יצאו לריצה שלהם בהובלת טיילר הירו ובערב שבו שתי הקבוצות קולעות מעל 55% מהשדה, ההיט הראו טיפ טיפה יותר הגנה מיריבתם החלשה כדי להשיג את הנצחון שהתוצאה בו מעט משקרת.

דני סיים עם 14 ב-6 מ-8 מהשדה ו-24 דקות בעוד קוזמה זורק לא פחות מ-19 פעמים ל-22 נקודות ופול מסתפק ב- 14 זריקות בלבד ל-19 נקודות. אולי השורה הסטטיסטית המעניינת ביותר הייתה של בילאל קוליבאלי, שקיבל 26 דקות הכי הרבה מכל שחקני הספסל ותרם 9 ב-4 מ-5 מהשדה, יהיה מעניין לראות את המשך ההתפתחות של השחקן הצעיר הזה.

בצד השני באטלר סיים עם 20 אדביו 18 והירו שנראה שוב כמו טיילר הירו עם 24 בעוד דנקאן רובינסון תורם 18 מהספסל

שיקאגו בולס 107 (4-2) – ברוקלין נטס 109 (2-3):

דקה לסיום זאק לווין הוריד את היתרון של ברוקלין ל-2 ומשם שתי הקבוצות פשוט נתקעו ולא הצליחו לעשות כלום בהתקפה, כאשר ההזדמנות האחרונה הייתה לזאק לווין שלקח את הריבאונד של עצמו אחרי החטאת עונשין אבל החטיא את הג'אמפר שיכל לשלוח את המשחק להארכה.

דרוזן ולווין הובילו את הבולס עם 24 כל אחד, וייט הוסיף 18 ווץ' סיים עם 13 לשיקאגו החלשה להחריד.

פיני סמית' תרם 21 וברידג'ס סיים עם 20 כאשר קאם תומאס היה פושר הפעם עם 17 ולוני ווקר שמפתיע שלא הגיע לקבוצה עם קצת יותר שאיפות אחרי יכולתו הטובה בלייקרס תרם 11 מהספסל

אוקלהומה סיטי ת'אנדר 139 (3-3) – גולדן סטייט ווריורס 141 (1-5):

המשחק הטוב של הערב ולא במפתיע מגיע אליינו מאוקלהומה, כאשר הת'אנדר קלעו ב-60.2 אחוז מהשדה לעומת "רק" 53% של הווריורס אבל למדו על בשרם את המשמעות של הכח במספרים, כאשר העובדה שהווריוס זרקו 40 זריקות ל-3 לעומת 29 של הת'אנדר לצד יתרון באיבודים ובריבאונד אפשרו לווריורס לקחת את המשחק הזה.

המשחק היה כאמור נהדר וצמוד לכל אורכו, כשההפרש עובר מצד לצד ממש עד הסיום. הולמגרן עם זריקת עונשין העלה את קבוצתו ליתרון 30 שניות לסוף, פייטון הפך עם האלי הופ מגרין, ודורט הלך לקו וקלע רק 1 מ-2 כדי להשוות. אחרי בלגאן עם בדיקת מסך של השופטים, סטף קארי מי אם לא הוא סיים את המשחק עם חדירה ולייאפ שמנצחים לווריורס את המשחק.

דורט סיים עם 29, הולמגרן קלע 24 כאשר גידי ווויליאמס מוסיפים 18 כל אחד לת'אנדר הצעירים.

בצד השני קארי סיים עם 30 והיה נפלא כהרגלו, קליי הוסיף 18 כאשר סאריץ' נותן את משחקו הטוב ביותר מאז שהצטרף לליגה עם 20 ב-20 דקות ונראה שהוא מתאים לווריורס כמו כפפה ליד. קאמינגה שממשיך את פתיחת העונה הטובה שלו תרם 19 בעוד פול סיים עם שורה סטטיסטית שכנראה תאפיין אותו העונה עם נקודה ב-0 מ-6 מהשדה אבל גם 13 אסיסטים.

דנבר נאגטס 125 (1-5) – דאלאס מאבריקס 114 (1-4):

בקרב לוקה נגד יוקיץ' ידו של הסרבי הייתה על העליונה כאשר גם כאן שתי הקבוצות עם אחוזי קליעה נהדרים אבל שליטה מוחלטת בריבאונד של המארחים (34-51) הייתה הפקטור המכריע בניצחון שלהם. דנבר נתנה את הטון ברבע הראשון עם 24-40 כאשר דאלאס רק מצליחה לצמצם אבל לא ממש ממש להתקרב.

לוקה סיים עם 34 נקודות אבל גם 9 איבודים. קיירי הוסיף 22 וגראנט וויליאמס מסיים עם 13 ושוב אני מופתע מכך שסת' קארי קיבל רק 5 דקות, אני חושב שהוא יכול לתרום יותר.

בצד השני יוקיץ' עם 33 ו-14 ריבאונדים ו-9 אסיסטים היה רחוק אסיסט מטריפל דאבל. פורטר הוסיף 24 ומארי בערב חלש קלע 5 מ-15 מהשדה, מה שלא מנע מהנאגטס לנצח יחסית בקלות.

פורטלנד טרייל בלייזרס 115 (3-3) – ממפיס גריזליס 113 (6-0):

פורטלנד מעמיקה את הצרות של ממפיס במשחק שהלך להארכה, לאחר שממפיס כבר הובילה ב-5 עם דאנק של זאיר וויליאמס 52 שניות לסיום, אבל הפורוורד נתלה על הטבעת ברוגדון קלע את זריקת העונשין ולאחר מכן הוציא עבירה נוספת מוויליאמס וקלע גם את השתיים הבאות. ביין החטיא שלשה, גראנט החטיא שלשה בצד השני, אבל הריבאונד הלך למארחים ושיידון שארפ שמר על קור הרוח מהקו כדי לקלוע 2 ולשלוח את המשחק להארכה.

שלשות של שארפ וג'רמי גראנט, הכריע את המשחק בדקה וחצי האחרונות ופורטלנד הצעירה ממשיכה לצבור ביטחון העונה.

טריפל J כיכב הלילה עבור ממפיס עם 30 נקודות ו-10 ריבאונדים וגם לא הסתבך בבעיית עבירות לצד ביין שקלע 33 נקודות ורודי הוסיף 16.

גראנט הוביל את פורטלנד עם 26 , ברוגדון ממשיך להצטיין וקלע 24 שיידון שארפ קלע 22 למנצחים.

לפוסט הזה יש 82 תגובות

  1. מאוד מאוכזב מהמאמן של אוק'.
    מהייבוש השיטתי של מיצ'יץ.
    יש לו שחקן מוכח ביד, שכל פעם שעולה עושה דברים נהדרים בשני צידי המגרש.
    הלילה שיי לא שיחק, ועדיין מיצ'יץ עלה רק לקראת סוף הרבע הראשון למספר דקות, ואז אחרי שמסר, חטף, וקלע, הורד והועלם מהמגרש.
    פשוט לחסל שחקן אדיר שיכול לתרום לך המון, סתם ככה כי החלטת.
    .
    הפארסה בגולדן.
    סטף נתן סל ניצחון בליי אפ, גרין הדביל (שהשתולל בלי הפסקה בדקות האחרונות לכל עבר) קפץ ונגע בטבעת בבירור כשהכדור היה בצילינדר. הוא אפילו נפגע מעט בידו.
    השופטים פסלו בצדק את הסל, והיה נראה שהולכים להארכה.
    אחרי איזה 5 דק' עם 0.2 על השעון, כשהם עומדים מול המסך ואף אחד לא מבין מה קורה, הם הודיעו שהמגע בסל היה "לא משמעותי" ואישרו אותו אחרי שכבר ביטלו.
    מעולם לא ראיתי דבר כזה.
    ככל הידוע לי מגע בטבעת בזמן שהכדור בצילינדר זה גול טנד מיידי.
    אין שום מקום לפרשנות ב-NBA לגבי זה.
    מאוד מוזר הסיפור הזה.

    1. המגע של גרין היה בטבעת ואכן היה לא משמעותי כיון שלא הזיזה את הטבעת. המשיכה של גידי ברשת היא זו שגרמה לטבעת להמשך למטה ולזוז.

    2. ליגה של אפסים
      אם זה היה הפוך לא היו מאשרים בחיים
      גודלן סטייט זה טוב לרייטינג
      זה כמו ליגת האלופות בכדורגל, הולכים עם הגדולות

      1. ממש
        ותראה גם מה שעניתי לשי
        השיפוט בליגה הוא בדיחה.
        הגיע הזמן שיעברו לחוקים באירופה ויביאו שופטים נורמאליים משם.
        לא יכול להיות שגרין עושה מה שמתחשק לו בלי להענש.

    3. ואתה עוד מתפלא על ה אין BA?
      עכשיו ראיתי שני קטעים ממשחקי הלילה שמראים את ההשתוללויות של גרין הלילה על השופטיפשים והמשחק המלוכלך שלו על הולמורגן ואת הטכנית המצחיקה שהדביק שופט-יותר טיפש לגראנט וויליאמס על בפק וויכוח ואני שואל אותך, מה אתה מתפלא?
      מצד אחד הדפקט גרין צורח כל הערב על השופטים שלא עושים לו כלום ואפילו בורחים ממנו עד שהשקץ ציפי מגיע לתת לו שמן ברקס ומצד שני גראנט מגיע לשופט ולפני שהוא פותח פה מיד מקבל טכנית.
      זה אין BA קלאסי.

    4. דבר שאני לא קולט עוד מטרום העונה.עושים בליל הדראפט טרייד כדי שיוכלו לבחור בוולאס. בשלב מאוחר יותר מביאים את מילציץ שחקן שראוי מינימום להיות שחקן רוטציה, אם לא פותח.את שניהם מביאים לסגל שיש בו כבר את שי(גם רכז)
      גידי (רכז) טרה מאן, דורט, ויליאמס שיכול לשחק גארד.
      את עמדות הגארד שהיתה צפופה צופפו עוד יותר.
      בכלל בדראפט למה לא חיכו בסבלנות שלייבלי , שחקן שהיה מועיל הרבה ברוטציה , סתם יפול להם ליד.

    5. המגע של דריימונד בטבעת היה לא חוקי והסל היה אמור להיפסל אלמלא ג'וש גידי שהוא נגע לפני דריימונד ברשת, שזה גם מגע לא חוקי, ולכן הסל כן נחשב.
      בכל מקרה חדירה אדירה וסל אדיר של קרי בקלאצ' וגולדן סטייט נראית מעולה בעיקר כשכריס פול מוביל את היחידה השנייה. קבוצה מדהימה.

    6. Vibrate the rim, net or backboard so as to cause the ball to make an unnatural bounce, or bend or move the rim to an off-center position when the ball is touching the ring or passing through.
      Touch the rim, net or ball while the ball is in the net, preventing it from clearing the basket.
      .
      חבורת אנשים עצובים בעלי 0 חשיבה ביקורתית. אם זה היה מסתכם משטויות על כדורסל (דבר שהוא די קל להבנה) סבבה אבל כשזה מגיע לנושאים רציניים יותר והנפשות הפועלות פועלות עם אותו ההיגיון מקבלים שטויות יפות הרבה יותר.
      אבל העיקר שהאשך אף פעם לא ראה דבר כזה.

  2. דור אחרי מחזור ראשון מעולה עם עוד ערב לפנתיאון מבחינת הימורי הפריוויו, 6 נכונים מתוך 7, 4 מדליות כסף ועוד אחת מארד …פסיכי לגמרי…

  3. תודה דור על יופי טופי של סיכום,
    "ושוב אני מופתע מכך שסת' קארי קיבל רק 5 דקות, אני חושב שהוא יכול לתרום יותר."
    אף פעם אל תהיה מופתע מ"הגאון ג'ייסון קיד" מאמן בדיחה, פוליטיקאי ממולח ואדם נאלח.
    חרא של מאמן

    1. אז אל תשלם.
      תפתח כמה פרסומות (עם הזמן תלמד לכבות אותן לפני שנפתחו) ותראה משחקים באתרים פיראטיים כמו רובנו.

      1. אני מצאתי מקור קבוע כבר לפני שנה,בלי פרסומות בשידורים, רק ליצנים ילדודס רוקדים,מתופפים ורקדניות שמקפצות באישור מי 2.
        דוקי לי.
        מופתע שב2420 אנשים מוכנים עדיין לשלם כסף על החרא הזה.
        אני לא מוכן לצרוך 90% מהזבל הזה, גם בחינם🤣🤣🤣
        דה שוט מוסר את אהבתו מהצנטרישוט

          1. דוקי פופרס מה הייתי עושה בלי הצנטרי שבנית בכפר במיטב כספך? הפך מבית שני לביתי הראשון. בעיקר אחרי שוומבי הכניס את בוקר ודוראנט לסל. פעמיים! חחחח
            רזיאל אתה תמיד מוזמן מי קאסה סו קאסה אבל כמו שבוסטון שלך נראית – הצנטרישוט הוא בטח לא מקום בשבילך. בוסטון אלופה השנה בהליכה… ווינק ווינק
            לגבי אתמול (אם אני כבר כאן) – כריס פול בגולדן סטייט זה פשוט מהלך מבריק! עוד שכל ועוד איכות לקבוצה עם הכדורסל הכי חכם והכי איכותי בליגה כבר שנים, ממש תענוג. והבריונות של גרין היא כתם לליגה, אבל אצל האמריקאים אם זה עובד – לא מתקנים (אז בינתיים הוא ממשיך להשתולל באין מפריע. וד"ש לגו'רדן פול אי שם בגלות).

            1. עזוב את הירוקים בשקט.
              בוא לבלוגים דה שוט,אתה חסר לי חחחחחחח
              קח אפטר מהצנטרישוט.
              הצנטרישוט לא עלה לי גרוש.
              מכרתי את הזכויות של התסריט "תלמה ולואיז #2, אן קט" להוליווד.
              https://giphy.com/gifs/train-trainwreck-wreck-JYEEdjzlsb280
              נשאר עודף.
              ווינק ווינק

            2. היה נפלא בשנים הראשונות, אחר כך נדבק מהשקץ בפלופיניטיקוס ואף התעלה על רבו. השיא היה עם אבו זקן ואחרי זה עבר להשחית את בוקר.
              פלופים מחלה חשוכת מרפא!

      2. אני בעצבים חבל״ז
        הגשתי בקשה לביטול
        הבעיה שהבני זונות לוקחים תשלום מראש לשנה
        המנוי שלי ״בתוקף״ עד אוקטובר 2024

        1. גם אני מנוי שנתי וגם לי זה עשה בעיות אתמול, לא נורא, תירגע תשתה מים, זה יסתדר, בסופו של דבר זה שווה את הכסף, בעיקר אם אתה בתנועה.

          1. זה פאקינג הזוי
            ראיתי את המשחק של OKc
            המשחק של דאלאס עדין לא זמין
            הסטרימינג שלהם דפוק לגמריי
            זה מוצר שעובד גרוע עם אפל

          1. מוזיה זה דפדפן מאד מומלץ, אני משתמש רק בו.
            תוספים:
            Ublock – זה חוסם הפרסומות הנפוץ שם. מומלץ גם נגד פרסומות יוטיוב וכל מיני מטרדים אחרים.
            הכל מאד פשוט להתקנה.

            1. מוזילה – פיירפוקס

        1. אי רואה גם טניס כדורגל איגרוף נשים בבוץ ואפילו דוקים באתר הערבי sportshub
          יש לינקים גם לכדורגל בישראל, בפוט 5 גולד וכאלה.

        2. מה הבעיה לשלם 100 דולר לשנה ולראות את כל המשחקים כמו בנאדם ???? הליג פאס אצלי עובד מצויין בלי שום בעיות בטלפון/בטלביזיה החכמה ובמחשב שולחני….

            1. כאמור , אצלי עובד מצויין .

  4. מנפלאות הפלוס מינוס.אני מסתכל באבלה יאניס מקבל +13 יש לו 7-13 מהעונשין ללא ספק גרוע, 7 איבודים .22 נקודות שזה מספר נורמלי.
    הבנתי שההגנה משפיעה מאוד על הציון ,אבל 7 איבודים, זה לא הגנה הכי משובחת.
    לופז עם 8 חסימות רק +1.
    משהו במנגנון הזה לא מובן לי.

    1. איזה הגנה? איזה ציון?
      זה מראה כמה הייתה התוצאה בזמן שהשחקן שיחק
      אתה יכול להיות עם 0 מ -12, 6 עבירות
      ולהיות בפלוס 25 במדד
      זה לא כמו ביורוליג

    1. זוועה ממש.
      מעניין מי אישר את ההזיה הזו. דיוויד שטרן היה תולה אותו הפוך מהמשרד שלו עם הראש למטה לכיוון השדרה החמישית.

  5. מכל הטריידים המסובכים שעשתה פורטלנד, יש קרן אור בולטת הם קיבלו שחקן סוג א+שישב על המדף כסחורה סוג ב-
    אני מדבר על ברוגדון, שחקן אידיאלי לרוטצית הגארדים הצעירה של פורטלנד יכול לשחק 1 או 2 , מוסיף נסיון כנראה השחקן השישי הטוב בליגה.יש להם גם את ר. ויליאמס שלוקח 10 ריבאונדים בפחות מחצי משחק.
    פורטלנד תוכל עם ההרכב שלה להתמודד על מקום בפלייאוף.זו לא קבוצה ללוטרי.

  6. תודה רבה דור!
    כואב הלב על okc, קבוצה מוכשרת להפליא שהודחה מטורניר גביע הליגה בגלל ששובצה נגד הגולדנים, וזה בזמן שכל מיני קבוצות עולב שובצו אחת נגד השניה, כך שלא משנה מי תנצח, האוהדים מפסידים בכל מקרה.
    ממה שהבנתי השיבוץ לסיבוב הראשון בטורניר הוא שרירותי ולא מבוסס על מאזני העונה הקודמת. חבל שהליגה זורקת קבוצה כשרונית ומסקרנת מתחת לאוטובוס ככה

      1. אה הבנתי, זה בכלל עם בתים מוקדמים ולא בשיטת נוקאאוט. תודה לך רן הנרגן על התגובה המאופקת והממש פרופורציונלית

      2. אני מגיב פה פעם במליון שנה ואף פעם לא התיימרתי להיות מהמבינים או מהאוהדים השרופים. אבל הדף הזה הפך להיות ממש רעיל בשנים האחרונות ולמען האמת הדיונים פה לא ממש שווים את הטרחה שבקריאת התגובות עם כל הניירות טואלט והצואה ,הגזענות הסמויה יותר או פחות, שנאת הלברון שמזמן עברה כל גבול, הטינה האישית בין מגיבים מסויימים, הרפטטיביות על נקודות מסויימות כמו wwe ו waaw, וכמויות הרעל שנשפכות פה על בסיס קבוע.
        לפני כמה חודשים מישהו שם פה לינק לפוסט ישן מ2016 או משהו כזה והדיון בתגובות שם היה כל כך מעניין מעשיר ובעיקר היה בולט שנכתב על ידי אנשים שבאמת אוהבים את המשחק, שם הבנתי שזה כבר לא ההופס קו איל שכל כך אהבתי להיות חלק ממנו.
        יש מספיק דברים רעים בחיים שלנו כרגע, החלונות של הבית שלי רועדים כבר חודש מהפיצוצים שמגיעים מהרצועה, המון אנשים שהכרתי נרצחו או נחטפו, כל הבסיס של החיים שלי ושל כולנו התערער בצורה בלתי הפיכה. כשאני נכנס להופס זה בשביל לקחת הפוגה קטנה מכל הרוע, לא בשביל לפגוש אותו במנות קטנות יותר.
        אני לוקח הפסקה מהאתר הזה, פשוט לא כיף להיות פה יותר

        1. בהצלחה. אגב זה כן היה חלוקה שרירותית בחלוקה לבתים.
          מתוך הפוסט של עמיחי:
          "החלוקה של מזרח ומערב נשארת במקומה ו-15 הקבוצות בכל אזור חולקו ל-3 בתים של 5 קבוצות על פי דירוג העונה שעברה, כלומר מקומות 1-3 היו הדרג הראשון, מקומות 4-6 הדרג השני וכן הלאה, ואז התבצעה הגרלה כדי לקבוע את הבתים."

        2. שיבומי – אתה לא לבד בתחושה, אני מסכים איתך בכל מה שכתבת.
          מה אפשר לעשות?
          זה האתר של מנחם, והוא מחליט איזה תוכן מקובל עליו. הוא כנראה מרוצה מרמת התגובות, הפוסטים וכו', או שאכפת לו רק ממספר הכניסות.
          לכולנו יש את האחריות להפוך את הסביבה לפחות רעילה ועוינת, אבל בישראל כמו בישראל….

        3. כתבת את המחשבות שלי כבר זמן רב, כנראה גם שיש עוד שחושבים ככה.

          אם תוכל, תשקול לכתוב את זה בתור כתבה/טור, יקבל יותר פוקוס ויהיה אפשר לנהל דיון ממוקד בנושא.

          נראה לי שגם מנחם יזרום על שינוי כיוון בתגובות.

  7. השיפוט היה נגד הווריורס כל המשחק טוב שהם לא ביטלו גם את הסל בסוף שחקנים כמו ג׳וש גידי זורקים לייאפ פנוי לגמרי והשופטים שורקים לעבירה
    ועוד הם אמרו שסטף לא קלאץ׳😂

    1. סטף בהחלט קלאץ
      אבל על מה אתה מתלונן?
      את גרין היה צריך להעיף כמה פעמים במשחק וקיבל הנחת סלב נוסח נהנתניהו, יעני סיגארים ושמפניות וגלידה פיסטוק.

  8. כל מי שאומר שרוקח הומה הפסידו בגלל השופטים כנראה פשוט ראה רק את ההייליטס השופטים פשוט מכרו את גולדן סטייט אם שריקות שהם פשוט בדיחה

  9. "דני אבדיה מודאג מהגישה של וושינגטון: "משהו חייב להשתנות"
    חחחחחחחחחחחחחח
    יגחבה,מנסה לחנך את האהבלים שם,מאמן עציץ זאת מחמאה,
    מנהל שבנו את הדבר הנוראי הזה ובעלים שהרס את המוצר הזה עוד בימי אג'ינט קקי.
    ברח דנילה ומהר,אולי הוא מנסה לאיים על ההנהלה חחחחחחחח
    עדיף שיבקש שיצילו אותו ברשתות

  10. חחחח דוקי פופרס הרגת עם דני-בוי הבעייה של ווש היא לא בגישה, השחקנים שם פשוט לא מספיק טובים. על סטף-2 כתבתי את דעתי כבר בשנה הראשונה שלו – שחקן מוכשר מאוד, מספר 3-4 טוב, מושך ברכיים מצטיין.
    .
    טמיר – בליגה שנשלטת על ידי יאניסים, יוקיצ׳ים, וומבאניימים, דוראנטים, אמבידים ופעם גם נוביצקים, וויידים ולברונים – שחקן כמו כריס פול הוא אות ומופת לכל אותם אנשים ׳רגילים׳ בעולמנו. 1.80, קטן ושמנמן (כמו ההוא של דני קושמרו) – הוא זן נדיר (יש והיו עוד, עדיין לא מוריד ממנו).
    .
    אמ בי קיי – אני איתך!! גם לי יש אייפד וטי וי חכמה ובן בצבא והכי טוב ונוח לי פאס. כן – יש תקלות – מאמין שיתקנו והן לא רבות.
    עזוב אותך מכל האתרים והעצות כאן חחחח
    אל תתפתה לעיסקאות ברחוב…

    1. שוב, פעם אהבתי אותו עד שעבר לדארק סייד.
      נהיה פלופר וראש התנועה המגונה להפיכת הכדורסל האמריקאי לחנטריש.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט