מי ייבחר ראשון? / מנחם לס

מי ייבחר ראשון, פרקר או ויגינס?

ג'ואל אימביד היה הבחירה הראשונה של הקאבס, וזאת יודע אפילו דובי.

אבל אז  ההודעה על BONE SPURT ועל הניתוח. אני עדיין לא יודע מדוע החליטו לנתח על פציעה מסוג זה שלא דורשת ניתוח אבל אני לא רופאנ אורטופד,ואני גם לא יודע מה הראה ה-X-RAY וה-MRI. אני סומך על קליבלנד, שם נמצא ה-CLEVELAND CLINIC, אחד מבתי החולים המובילים בארה"ב שהם יודעים על רמת הפגע ועל הזמן הדרוש להחלמה מחלטת.

החלמה מחלטת? לעולם לא נדע עד שיתחיל לשחק. שוב, עם רופאי הקליבלנד קליניק שאחוז גבוה מהם יהודים, ועתה עם דייויד בלאט הפכו בוודאי לחולי הקבוצה, אני משוכנע ובטוח שהקאבס יודעים בדיוק מה הפרוספקט של אמביד להחלמה מחלטת, ומתי.

מה שברור הוא שעתה הוא לא ייבחר ראשון, ולא לפני המקום הששי. אולי אפילו העשירי. עד יום הדראפט שהוא יום חמישי תהיה אינפורמציה נוספת עליו ועל עתידו הבריאותי הנראה לעין.

אז עכשיו הקאבס צריכה להחליט על הבחירה הראשונה. אנדרו ויגינס כבר ניבחן שם. הוא תקע ניתור אחד שכמעט שבר להם את הגג. הנה, תראו בעצמכם:

 

 

 סנטר היא עמדה שקליבלנד צריכה, ואמביד היה סגור אצלהם!

אחרי ניתוח כף הרגל אמביד הפך לסימן שאלה. היו בשנים האחרונות מספיק סנטרים פצועים החל מגרג אודן וכלה בנרלנס נואל (וגם בין הסנטרים הרגילים בקבוצות היו העונה פציעות ל-16 מהם). אני אתפלא מאד אם הקאבס תיקח עליו צ'אנס.

לי נראה עתה מרוץ גמר בין שני סוסים, אנדרו וויגינס וג'בארי פרקר.

לויגינס היה כבר מבחן בקאבס שהסתיים טוב מאד עבורו.  הוא היה ידוע בחולשתו הקליעה מרחוק, ובקליבלנד הוא הראה שיפור רב בג'אמפ בו התאמן כל הקיץ. אבל כשנודע על אימביד, ג'בארי פרקר נקרא  ביום ששי SOS לקליבלנד, ויכול להיות שדייויד בלאט כבר היה זה שעזר בבחינת שחקן דוק זה.

למה הוא נקרא SOS? כי כנראה שהקאבס החליטו שהם לא בוחרים באמביד ועליהם עתה להחליט בין וויגינס לבין פרקר.

אין שאלה שפרקר הוא היותר מוכן מבין השניים להתחיל מחר כבר לשחק נגד הספארס. פרקר היה מוכן לשחק 'משחק NBA' עוד בשנתו האחרונה בתיכון. יש לו גם לב, GUTS, וביצים יותר מאשר לאנדרו. מה שחוששים מעט בקשר אליו זאת הנון-צ'לנטיות באופיו. בסיום אליפות ה-NCAA הוא הראה כמה פעמים מלחמה וחוזק מנטלי, אך בקאבס מכירים את דקות ההירדמות שלו במשחקים.

אין שאלה שפרקר טוב יותר היום, אך יכול מאד להיות שהפוטנציאל של וויגינס עלול להביאו לגבהים שהיום הם רק חלום עבורו.

לפי השמועות באתר החובבים של הקאבס ה-WORKOUT של פרקר לא היה מרשים כמו זה של וויגינס מבחינת קליעות ו-FLUIDITY, אך בכמה משחקי 3-על-3 הוא כמעט שבר את הסל פעמיים בהתעופפויות והרעדת שומרו והטבעת ביחד.

הדילמה היא בין השגת שחקן מוכן שלעת עתה לא הראה הגנה משובחת כי כל משחקו התרכז על התקפה, אבל הראה את כל כלי ההתקפה שצריך מפורוורד תחת הסל, לבין שחקן שאולי הוא עילוי, אבל הוא עדיין בשלבי התפתחות וגדילה. הבעייה המנטלית אף היא בדילמה: פרקר הוא טורף אגרסיבי מלא תעוזה וגאסטו. וויגינס עדיין עדין ורך. האם אפשר להפוך איילה לנמר?

איילה לא ניתן להפוך לנמר. אבל אולי וויגינס נראה רק איילה מבחוץ, אך בפניםהוא כבר נמר בנפשו שלא היתה לו הזדמנות להראות זאת.

שני הסוסים מגיעים לגמר עם אולי  10 ס"מ יתרון לאחד מהם, ורק K-700 יודע מי יגיע ראשון.

אנחנו – האנשים הפשוטים – כנראה לא נדע עד שאדם סילבר יקרא את השם.

 

מנחם לס

הזקו והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 78 תגובות

  1. במאני טיים אני בוחר את פרקר לקאבס.
    אתמול ראיתי הרבה סקאוטינג על שניהם.
    לפארקר יש כריזמה חיובית מאד חזקה גם במגרש וגם כשהוא מדבר.
    לדעתי הוא יאזן את קיירי ומכוון שהם לא סגורים על קיירי כעתיד המועדון , הייתי הולך על הניסוי של פארקר.

  2. קליבלנד הולכת על פארקר הם מפחדים להמר .. אני הייתי הולך במקום על ויגנס .. הם צריכים שחקן עם אופי הגנתי.. דבר שכרגע אין להם בכלל

  3. השמועות אומרות פארקר.
    השמועות אומרות העברה של בחירה ראשונה לניקס תמורת מלו (חחחחחחח עאלק עאלק עאלק הלוואי הלוואי הלוואי)
    השמועות אומרות החלפה עם יוטה בבחירה חמש ותוספות

    פרולה פרולה פרולה

    כשסילבר יכריז נדע

  4. הניתור בתמונה היה הרבה שבועות לפני שוויגינס נבחן בקליבלנד.

    פארקר יבחר ראשון בכל מקרה, אבל מי שתבחר אותו תהיה יוטה שתעביר לקליבלנד את 5 ואת פייבורס.

    קליבלנד בסופו של דבר יבחרו באמביד, אבל יבחרו בו במקום החמישי…

    ורק כדי להבהיר – כל זה ניחוש שלי, אבל לא הייתי מציע לאף אחד לשים כסף שאני טועה.

    גם אם קליבלנד תשמור על הבחירה, ולמרות הצורך ב 3, פארקר הוא האיש כי הקאבס לא יכולים להרשות לעצמם עוד כישלון, ופארקר הוא המניה היותר בטוחה, וגם מתאים לשיטה של בלאט.
    ואז תומפסון ובנט בסכנת טרייד (תומפסון כנראה בכל מקרה).

  5. דובי, אין שום שמועה על הבחירה הראשונה עבור מלו.

    מי שפרסם אותה בארצות הברית חייב להיות גם שקרן, וגם אחד ללא מושג בסיסי בנבא.
    פשוט סמוך עלי בעניין הזה…

  6. אגב, עושה רושם שיכול להיות טרייד של ג'ארט ג'ק תמורת ת'ורנטון.

    אם זה יקרה, הספקולציה שלי היא שבלאט ינסה להביא את ג'ורדן פארמר כרכז מחליף אחרי הנסיון החיובי שלהם ביחד במכבי.

    לא אמור להיות קשה מדי להביא אותו מבחינת כסף.

  7. לא מאמין שקליבלנד תעשה מהלך כזה.. קליבלנד צריכה שחקן עכשיו ולא לעוד שנה.. אם פארקר לא נבחר ראשון אז מילווקי תעשה תטריד להם אין לחץ של להגיע לפליאוף..

  8. לא יודע מה איתכם אבל הייתי מעדיף כרמלו/פיפן ביד מאשר 50/50 האקים..בחירה 1-4 לא שווה תסיכון לבחור בו..במקום אורלנדו ופילי הייתי מנסה טרייד לתפוס תבחירה ה5 אורלנדו יכולה לתת את אפללו והבחירה ה12 .. פלוס בחירה עתידית..

  9. הדראפט כפי שאני רואה אותו היום –

    1. יוטה (5, 23, פייבורס לקליבלנד) – פארקר.
    2. מילווקי – וויגינס
    3. פילדלפיה – אקסום
    4. אורלנדו – רנדל
    5. קליבלנד – אמביד
    6. בוסטון – וונלה
    7. לייקרס – לא סגור על זה שהם לא יורדים ל 9 או 10. נראה…

  10. מה עם אוקלהומה לא רוצה לעשות מהלך.. הקבוצה צריכה עוד שחקן מוכח עכשיו .. במקום הייתי מנסה להשיג רכז כמו רונדו/קונלי תמורת הבחירות.. צריך שמישהו יעשה סדר בבלגן של ווסטברוק כי בטוח שפרסטי לא יעשה את זה..

  11. אז שיהיה ברור מה התשובה שלי מנחם –

    קליבלנד בוחרים את פארקר ראשון בכל מקרה.
    אני רק לא חושב שהוא מסיים את הלילה כשחקן של בלאט…

  12. וואו דדי, אתה הולך להיות הראשון בעולם שיודע בוודאות מה הקאבס בוחרים בדראפט מאז הבחירה בלברון.
    כבוד.
    לא הבנתי את ההגיון, לשיטתך, הלך המחשבה של קליבלנד הוא כזה – אמביד הוא סיכון אז לא נבזבז עליו בחירת דראפט, אבל אם נשיג את פייבורס אז שווה לנו לקחת את הצ'אנס.
    לא יודע אם פייבורס הוא כזה פרס בשביל לוותר על וויגינס/פארקר/סמארט/אקסום לקבוצה שגם כך עמוסה ב- PF.

    שאלת קונספירציה – אולי כל סיפור הרגל הוא המצאה או החמרה של המציאות כדי להגיע ללייקרס או בוסטון?

  13. ההגיון פשוט – אם הם בוחרים את אמביד ראשון, הם לא נהנים מהבחירה בוודאות לפחות ב 3 חודשים הראשונים של העונה ואולי יותר מזה, ואם יהיו גם בעיות בהמשך הקריירה אז הם זרקו לפח את בחירת הדראפט הראשונה.

    הסיכון הזה גדול מדי.

    אבל אם מובטח להם שהם מקבלים את הסנטר ההגנתי שהם צריכים – צעיר וחתום ל 4 שנים, אז יש להם גם את האפשרות להמתין לאמביד כמה שיהיה צריך כי חיזוק משמעותי (ולא אחרון) לסגל כבר יש, וגם הסיכון לטווח הארוך יותר קטן כי הם כבר קיבלו ערך יפה מאד עם פייבורס (והבחירה ה 23 שיכולה להניב גם היא שחקן מאד נחמד).

    ממש לא ברור לי מה יש לא להבין כאן.
    כמו שבדראפט הקודם נואל שהיה אמור להיבחר ראשון, נפל עד למקום 6 או 7 (כבר לא זוכר בדיוק) בגלל הפציעה שלו, אותו דבר יקרה לאמביד שהיה נבחר בוודאות ראשון בלי הפציעה, ועכשיו אחריה הוא עלול ליפול עד ל 6 – ושם כבר בוסטון יקחו אותו, ולכן הבחירה החמישית די מבטיחה אותו לקליבלנד.

    ובמקרה שאורלנדו יבחרו לקחת עליו צ'אנס ב 4 – מה שלא נראה לי סביר – אז אני מאמין שקליבלנד יוותרו על הטרייד שיכול לקרות בכל מקרה רק אחרי הדראפט – וישמרו את פארקר אצלם.

    הטרייד הזה מבטיח לקליבנד את הטוב שבכל העולמות – עזרה מובטחת מיידית לעונה הקרובה (ואחריה), ועדיין להשיג את השחקן עם הפוטנציאל הכי גבוה בדראפט.

    1. ההשוואות לעבר מפחידות. עם הדיווחים על הבריאות של אמביד ישר קופץ לראש אודן. וכשלידו ברשימה פוטנציאלים כמו וויגינס ופרקר אין GM שלא מתעורר מזיע מחלום שהיה לו על בואי וג'ורדן…
      המאזניים מתנדנדים חזק ואף אחד לא רוצה להיות הבדיחה של עוד עשור

      1. ההשוואות האמיתיות הן לשחקנים גבוהים בדראפט שחוו בדיוק את אותן הבעיות ולא לאודן שנפצע בברכיים(שזה בכלל לא דומה).

        ההשוואה הכי ריאלית היא לסם בואי שלפני דראפט 84 עבר 2 פציעות של שבר מאמץ, כולל ניתוח(בהמשך הוא גם שבר את הרגל, קרע כמה פעמים רצועות בברך וככה הסתיימה הקריירה).

        אבל גם מבחינת מבנה הגוף וגם מבחינת הפציעות אמביד הרבה יותר דומה לסם בואי(אמביד הרבה יותר אתלטי וטוב הגנתית מבואי אבל מבנה גוף יחסית דומה).

        בכל אופן לקליבלנד יש ניסיון לא רע עם גבוהים שעברו את הניתוח הזה.
        אילגאוסקאס החמיץ כמעט שנתיים בתחילת הקריירה בגללל זה והמשיך לקריירה נפלאה ויחסית ארוכה לשחקן במימדים שלו וללא השפעה של השבר מאמץ.

        הנקודה היא ברורה, קבוצה שמגיעה לבחירה 5-6 חייבת לקחת את השחקן עם הפוטנציאל הכי גבוה בדראפט הזה גם במחיר שההימור יחשב לכישלון כי נניח אמביד לא יתאושש מהפציעות.
        בטח אם אותה קבוצה גם מקבלת דירק פייבורס בתמורה.

    2. יכול להיות. הנקודות החלשות בתיאוריה הן בעיני 2 – 1. בניגוד לדראפט של השנה שעברה, השנה יש יותר כישרון, לקחת את נואל ולוותר על קולדוול פופ או בן מקלמור (שנבחרו אחריו בדראפט) זה לא כמו לקחת הימור ולוותר על וויגינס או פארקר.
      2. פייבורס טוב, אבל ב-11 מיליון דולר לעונה, אחרי שלא נתן פריצה מטורפת למרות הקרדיט העצום ביוטה, אני לא רואה אותו כמציאה גדולה.

  14. לדעתי הולכת להיות הפתעה רצינית מצידה שלי פילי. בבחירה השלישית היא תצליח להשיג את וויגינס, ואמביד ידרדר עד למקום ה-10 שגם אותו תבחר פילי. פילי לא ממהרת גם השנה להצלחות, ולא יהיה אכפת לה להמתין לאמביד כמו שהמתינה לנואל. נואל ואמביד יהוו את תאומי המגדל החדשים. יחד עם וויגינס בסמול, MCW רכז, וSG מהשוק החופשי… זאת קבוצה עם פוטנציאל בשמים!

  15. הגבול התחתון של אמביד הוא 7, וגם זה רק אם בוסטון יצליחו לעשות טרייד עבור לאב.

    סביר להניח ש 6 זה הגבול התחתון הריאלי שלו.

    1. גדול,האמת שזה קצת מוזר להגיד את זה אבל ארין ספק שאם שאקיל היה קצת יותר מחוייב למשחק אז לבטח הוא היה הסנטר הגדול ביותר ללא מתחרים ואחד הטובים ביותר אי פעם

  16. אמביד מתאים לי בבוסטון
    מקווה שהם יעשו את מה שעשו עם סאלינג'ר, יתנו לו תקופת החלמה ארוכה ושיחזור קודם למחלקת הריבאונד. הוא ולאב יכולים להיות תאומי מגדל נחמדים עם 30 ריבאונד כל ערב. זה מה שהיה חסר לבוסטון 30 שנה ואולי יותר.

  17. אם אורלנדו חכמים בוחרים באמביד ב4 ועושים טרייד עם בוסטון ווצניץ ובחירה 12 תמורת בחירה 6 לוקחים את סמרט מעבירים את אפללו לשיקגו תמורת בחירה 16/19 ובוחרים את קאפלה/פיין
    איזה קבוצה מהפחידה תיהיה שם סמרט ואולודיפו קו אחורי קאפלה תוך שנתיים שלוש יהיה סרג איבקה ואמביד אם יבריא ..
    הסיכון של אורלנדו יחסית קטן מאוד וצניץ סנטר טוב אבל ממש לא טופ 5 בין הסנטרים בחירה 12 אני מאמין נפילה שחקנים כמו מקדמנוט הוד ..

  18. נראה לי מינסוטה מחכה לדרפט לחכות ולראות אם אמביד נופל לבחירה 6 עושים תטריד עם בוסטון.. ויוצאים הווינרים של הדרפט ..אולי

    1. הם אכן יצאו גאונים, רק שאלה מה הם יעשו עם פקוביץ. מינסוטה נמצאים במלכוד לא פשוט, בעיקר כי הם לא יודעים אם הם רוצים לנסות עכשיו להגיע לפלייאוף או לבנות קבוצה עם בחירות וצעירים. כשהם יחליטו מה הם רוצים, יהיו להם אפשרויות לפעולה.

      1. שולחים את פאקוביץ לניו אורלנס תמורת אנדרסון ונותנים לדיאנג לשחק מעלים תשווי שלו ומעבירים אותו בטרייד

  19. הפוטנציאל של אקסום הרבה יותר גבוה.

    העניין הוא שהמקרה הגרוע ביותר של סמארט – יותר גבוה משל אקסום, כי מה שלא יהיה, סמארט הולך להיות אחד משחקני ההגנה הכי טובים בליגה בקו האחורי אם לא הטוב שבהם, ואקסום עוד לא הוכיח שהוא יכול לעשות משהו ברמות הגבוהות ביותר – אפילו אם זו "רק" הגנה.

    הבעיה היא שמשחק ההתקפה של סמארט מוגבל מאד, והקליעה מאד בעייתית.
    כמו סוג של טוני אלן בעמדת הרכז.

    אקסום גם הרבה יותר צעיר, ובגדול עדיף ללכת על הפוטנציאל היותר גבוה ולכן לדעתי אקסום ייבחר יותר גבוה (טופ 3 עכשיו כשאמביד נופל) וסמארט כנראה יפול למקום הרבה יותר נמוך משחשבו, למרות הבאז על זה שאורלנדו רוצים אותו – באז שאני לא קונה אותו בשקל.
    אני יודע שהלייקרס אפילו שוקלים לעשות טרייד לבחירה יותר נמוכה ולקחת את אלפריד פייטון בעמדת הרכז גם אם סמארט יהיה זמין ב 7…

  20. לא מקרה זהה אבל דומה. בלייק גריפין נבחר ראשון ושבר את הברך כמדומני במשחקי קדם העונה ולא שיחק עונה שלמה. ומי ידע מה יהיה איתי לכשיחזור.

  21. אייזיה אוסטין – גבוה עם פוטנציאל שהיה אמור להיבחר בסיבוב השני, לא יוכל לשחק כדורסל יותר.
    אובחן עם בעייה בלב.

  22. כרמלו אנטוני צריך להחליט עד מחר ערב אם הוא רוצה להישאר בניקס או לא. 23 מיליון. אם הוא רוצה לצאת מהחוזה, המקום הנראה ביותר הוא שיקגו, ואם לא אז יוסטון או לייקרס.

  23. ממש לא נכון מנחם.

    ההחלטה היחידה שהוא צריך לקבל עד מחר זה האם לצאת מהחוזה הנוכחי עם הניקס.

    אבל גם אם הוא מתכנן להישאר בניקס, הוא חייב לצאת מהחוזה כדי לקבל את מקסימום הכסף האפשרי מהניקס.

    אז לצאת מהחוזה הוא יצא בכל מקרה, ולמרות שכבר מהקיץ הקודם אני טוען שמלו בדרך לשיקגו ודובי מתעצבן על זה, העובדה שהוא ישתמש באופציית היציאה ממש לא מראה על שום דבר סגור או אפילו על כיוון.

    זה הכי לא issue שיכול להיות.

    וסתם באופן כללי, לגבי הלייקרס – ממש לא בטוח שהם מעוניינים בו, ובטח לא במחיר מקסימום.
    אני אפילו לא סגור לגבי יוסטון, למרות שאם לברון לא מגיע, הם כמעט חייבים ללכת על מלו אם הוא רוצה להצטרף.

    מבחינתי תהיה הפתעה גדולה אם הוא לא מגיע בסופו של דבר לשיקגו, ודובי יעיד כמה זמן אני כבר טוען את זה.

  24. אני מתאר לעצמי, אבל חשוב להבהיר שההחלטה שהוא צריך לקבל היא טכנית בלבד, ורחוקה מלהיות החלטה לגבי איפה הוא ישחק בעונה הבאה.

    דובי, אני אומר לך כבר עונה שלמה שהניקס יהיו קבוצה הרבה יותר חזקה לטווח הארוך (לא כל כך ארוך – מתחיל בקיץ הבא) בלי הדבשת ששמה כרמלו וחוזה המקסימום שלו.

    עוד נראה אם הם יהיו מספיק חכמים כדי להעביר אותו בטרייד לשיקגו, אבל גם אם לא והוא יחתום שם ללא תמורה, זה עדיין עוזר יותר לעתיד הניקס מאשר אם היו מחתימים אותו מחדש.

    ככה או ככה פלייאוף לא היה העונה.
    אז לפחות תהיה בחירת דראפט גבוהה בדראפט שיש בו צמרת סופר חזקה בעונה הבאה, ואז עוד מקום בתקרת השכר כדי להביא אולי אפילו 3 שחקני מקסימום אם ג'קסון ינהל את הדברים נכון.
    תאמין לי שהפחד הכי גדול שלי זה שהניקס יעשו טרייד של כרמלו לבולס.

    התסריט הכי טוב לאוהדי קבוצות אחרות הוא שכרמלו ישאר בניקס – גם הגלל שיקגו, אבל גם בגלל הניקס שיהוו פחות איום לקיץ הבא.

    1. שנים אנחנו מתדלקים סופרסטארס וונאביז או כמונאביז במאות מיליונים ומקבלים קדחת במיץ רימות.
      מלו לא הביא ולא יביא אותנו לכלום, אז שיילך. אם נקבל תמורתו משהו צעיר ונחמד, סבבה. אם לא, הרווחנו 129מיליון בשנים הקרובות לקנות לעצמנו הרבה דברים נחמדים.
      הבסיס שלנו זה פיל ג'קסון, ובו נשים מבטחנו.

      מקסימום ניפול.

      ליפול אנחנו יודעים יותר טוב מכולם.

    1. ברניאני ואמארה לעומתו יודיעו שהם נשארים. הופ, 30 מיליון נוספו לשנה הבאה.
      וגם רודי גיי, סופרייז סופרייז, החליט כ ן לקבל את 19 המיליונים מהקינגס.
      מי לעזאזל מפזר את הסכומים המופרעים האלה??

      כמה מיליונים יכולנו לחסוך עם כדור בדולח קטן…

      כמה כבר עולה כדור בדולח?

  25. היה ברור מהרגע הראשון שיוטה יעשו הכל כדי לקבל את פארקר, אם לא קליבלנד הם היו הולכים על פילי. זה אחלה טרייד לקליבלנד ובטח שליוטה.
    כך או כך קשה לי להאמין שאמביד לא יבחר בין 4-6. הפוטנציאל גבוה מדי והסיכון שווה את זה

    1. אני לא חושב שליוטה היה סיכוי לעשות טרייד עבור פארקר לפני הפציעה של אמביד.

      לא עם קליבלנד, לא עם מילווקי, ולא עם פילדלפיה (שזה כבר לא משנה כי פארקר היה נבחר שני).

      אבל לדעתי הקלפים נטרפו מבחינת קליבלנד עם הפציעה של אמביד, וטרייד כזה זה בהחלט משהו שהם ישקלו.

    2. חחחח זה כל כך מוזר לשמוע את זה מאחד שהתערב איתי על 500 שקל שמילווקי אם הייתה בוחרת ראשונה לא הייתה לוקחת את אמביד כי יש לה את הנסון וסונדרס…חחחח… סוף סוף גם מי שבקאריביים הבין מה שכל העולם יודע מנובמבר.
      נו לפחות בזה הצלחתי…

  26. ואני ממש מקווה ששיקגו יקחו את מלו שנוכל להתמקד בלחזק את הקבוצה ולא לעשות פרוייקט גלאקטיקוס מטופש

  27. אבל אם הם לוקחים שנה שנייה ברציפות שחקן שלא יוכל לשחק ברוב העונה או בכולה – תדע שאין לזה כל קשר לטנקינג !!!

  28. מנחם, אתה יכול להציע הסבר, אם השמועות נכונות והכל, מדוע גולדן סטייט מסרבת להעביר את קליי ת'ומפסון עבור קווין לאב? עם כל הכבוד לת'ומפסון שהוא 2 גארד מהטובים בליגה ושחקן מעולה, מדובר בקווין פאקינג לאב!

    1. חכה כולה משא ומתן. משחקים צ'יקן. לכולם יש זמן וגם מינסוטה לא ימהרו לכלום. גולדן סטייט מנסים למכור את בארנס למינסוטה זה הכל

  29. שמועות שפריי ייצא מהחוזה עם פניקס מחר, ואומרים שהוא על הכוונת של פניקס (כי כולנו יודעים שדייויד רוצה קליעה מ 3 בעמדה 4).

    בנט ותומפסון כבר שם.
    עכשיו אולי פריי.

    לא יודע, אבל לא ממש נשמע לי כמו קבוצה שבונה על ג'בארי פארקר…

כתיבת תגובה

סגירת תפריט