מעורב סיקסרס הופס ליום שני / מנחם לס

1.יש משהו מיוחד בעארס העונה לשם קלי אוברה

לפתע הגיע לשכונה בחור חדש. הוא נראה כעארס, מתנהג כעארס, אז הוא בוודאי עארס.

אבל בכדורסל היו הרבה עארסים שהגיעו לרמה הגבוהה ביותר של הכדורסל, ומוביל את כולם הוא אלן אייברסון. נכון להיום אוברה עולה מהספסל אבל לא עולה כדי להחליף; הוא עולה כדי להישאר עד הסוף ולהיות חלק מהמאבק לחיים ולמוות.

הוא קלע 27 במשחק פתיחת העונה, ו-18 במשחק הנצחון על טורונטו. הוא היה 5 מ-6 מהעומק במשחק הראשון ו-0 מ-6 במשחק השני. הוא היה מגן חשוב ביותר שהביא אנרגיה, רוח צעירה, ומשחק פרוע אך התפרעות מבוקרת.

המאמן נרס אמר שהוא עדיין למד מי זה 'אוברה', אך ממה שראה עד עתה הוא 'מרוצה' עד 'מרוצה מאד'.

נרס אומר:

He's kind of like our most dynamic wing player. We got a bunch of wing guys but he's the most, like, energetic and athletic at the same time,” Nurse said. “I think my goals for him right now would be just to continue to learn the defense and become really solid because he's got the kind of aggression and the want to play it — he likes to be aggressive. Just continuing to build that and making it be solid.”

אוברה מביא איתו ספיד ו-EXPLOSIVENESS שאין לטוביאס האריס או פיג'יי טאקר, ומביא CHANGE OF PHASE שאין לפורוורדים האחרים דני גרין או דנואל האוז שהם שחקני 3 ו-D מסורתיים.

פעמיים ברבע הרביעי אוברה הגיע לשטח פתוח שנתן לאמביד אופצייה אם למסור או ללכת לבד. אלה NEW LOOKS לפילי שלא היו לה ללא אוברה

2. האם טייריס מקסי הגיע?

הגיע לשכונה בחור חדש ושמו טייריס מקסי. הוא נראה עארס עם צמות קודקודו המכסות את עיניו, ותנועתו לסלקן מתחום ראייתו הפכה למותג מוכר בכל ב-NBA.

יש לו פרצוף של נער מהתיכון הבורח משעורים כדי לעשן עוד ג'וינט, ולא של אחד מכוכבי ה-NBA הגדולים מכולם. גם להתראיין הוא עדיין לא למד כשהוא עומד מול המקרופון ומטיל את צמותיו לצדדים כדי שהמראיין יוכל להבין אותו. כנראה שגם אוצר המילים שלו לקוי ומצומצם כשהוא עונה, "I AIN'T DOING IT".

לפוינט גארד מהסיסקרס הייתה התחלה עם 2 משחקים נהדרים – SPECTACULAS GAME – הראשונים, אחד שהסתיים בהפסד והשני הנצחון על טורונטו 114-107 בו הוא שוב קלע 34, חילק 7 בונבונים, והראה כימיה הולכת וגדלה בינו לבין ג'ואל אמביד.

ניק נרס אמר עליו:

He's shooting the ball well and deep, creating space,” Sixers head coach Nick Nurse said in his postgame media availability. “He's creating some contact finishing at the rim. Obviously…he's getting his chances to get assists but he's also taking care of the ball…So he did a good job, I thought, of organizing a little bit better tonight. I gotta watch the tape but he played great, played awesome.”

התחלת עונה כשלו הושגה רק ע"י שלושה סיקסרים לפניו – ווילט צ'מברלין, ד"ר ג'יי, ואלן אייברסון. לפתע הוא הפך לחלום הבלהות של כל שומר עליו. הוא סופר-מהיר והוא קלעי נהדר מהטריי. אם שתי היכולות הללו אינן מספיקות, הרי שהוא למד לשנות את מהירותו, להשתמש בסקרינים, ולסדר PLAYS עבור אחרים.

עתה שג'יימס הארדן איננו, נרס מבקש ממנו ליצור אפילו יותר עבור הסיקסרס, ואחת מבקשות המאמן אל מקסי היא להראות יותר סימני מנהיגות. קשה לראות את מקסי כ'מנהיג' אבל היו דברים מעולם עם שחקני-על שבתחילה לא נתגלו כמנהיגים, והפכו לכאלה בצורה כמעט טבעית. כאלה היו אלן אייברסון, ראז'ון רונדו, קליי תומפסון, טימי דנקן, או קוואי לינרד.

ניק נרס מבקש ממנו להמשיך לנהוג במהירות ולא להוריד את כף רגלו מדוושת הבנזין.

3. האם ג'יימס הארדן הופיע אמש למשחק נגד פורטלנד?

The Philadelphia 76ers are about to play their home opener for the 2023-24 season. After picking up their first win of the season, the Sixers will host the Portland Trail Blazers. But with a certain star player's availability unknown, there is a question on everyone's mind: Is James Harden playing tonight vs. the Trail Blazers?

Is James Harden playing for Sixers vs. Trail Blazers?

עכשיו הוא טוען לפציעה. ניק נרס הציע לו לוותר על שני משחקי החוץ ולטפל בפציעתו. הארדן, אגב, טען שהוא החמיץ את המשחקים בגין 'קשיים אישיים' (או 'בעיות אישיות')

אחרי שהחליט לא להופיע לשני המשחקים הראשונים של הסיקסרס, השאלה הגדולה היא מה יקרה הערב.

אם שוב לא יופיע, הליגה תייעץ לסיקסרס לדון אותו כספית על כל משחק שהוא ישב בו – או היה בו או בכל מקום אחר – ב'אזרחי.

פטריק בברלי לא מסוגל לשתוק. הנה הוא עם ה-DISS שלו אחרי הנצחון על פורטלנד:

לפני המשחק הוא שואל אם ישנם איזה שהם כלבים שעליו לפחד מהם במפגש באמצע הלילה:

אחרי הנצחון הוא לא יכול להתאפק ושולח עוד טוויטר: "אין, אין כלבים מפחידים בפורטלנד"

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 46 תגובות

  1. בוקר טוב.
    כשאוברה שיחק בג"ס הוא נכשל כי הפגין רמה נמוכה של הבנה בכדור סל או לחליפין החליט שעבור חוזה חדש שווה לו לנסות לתבלט גם אם המחיר יהיה לעצבן את חבריו לקבוצה. הוא אמנם קיבל חוזה משרלוט (מי אם לא הם) אבל שנתיים אחרי מצא עצמו נאלץ להסכים לשחק בחוזה מינימום בפילדלפיה.
    אבדיה לעומתו משחק לטובת הקבוצה ותמיד יהיו קבוצות שיעריכו את זה.

  2. אני אשלח בהזדמנות את ההתכתבויות שלי עם גון לפני דראפט 2020.
    שאני לא מבין איך מקסי לא טופ 5 בדראפט.
    כמה חודשים לפני הדראפט ראיתי משחק של קנטקי ונדלקתי עליו.
    ראיתי בלי סוף חומרים עליו וראיונות והתבאסתי שהקינגס בחרו את האליברטון ב12 ולא אותו ולא הבנתי איך הוא החליק עד פילי ב21.
    בדיעבד כנראה שהאלי הטוב בין שניהם אבל רי דראפט שניהם טופ 5.

    1. שניהם טופ 5. ושניהם טופ 1 בקיפוח באותו דראפט.
      לא אמנה מי נבחר הרבה לפניהם באותו דראפט, כי זה קורה כמעט בכל דראפט. איך שהוא שחקנים לא מוצגים טוב בדראפט.מקסי שווק כקומבו גארד , הליברטון לא היו בטוחים ביכולת שלו להיות רכז. הפופולריות של קומבו גארד עלתה מאוד בשנתיים האחרונות, כמו כן הביקוש גדול הרבה יותר היום לגארד שמוביל כדור ויכול גם להוות איום על הסל.

    2. לגמרי. הופתעתי שהליברטון נבחר כל כך מאוחר. על טייריס מקסי פשוט לא שמעתי.
      לא דראפט של סופרסטארים אבל עדיין לא מאמין שגולדן סטייט בחרו את וייסמן במקום השני ביחס למבחר שכן היה.

    3. זיו, אפשר לחשוב ששנאתי את מקסי….
      כתבתי עליו דברים נהדרים, אך גם התייחסתי לנקודת חולשה בזמנו של בחירת זריקות לא טובה ואחוז נמוך משלוש במכללות. גם את זה סייגתי מכיוון שהיה 35% משלוש בתיכון וקלע טוב מעונשין. אני שמח שעבד מאוד קשה על הקליעה והפך לקלעי נהדר. אבל גם כדאי לשים ברקס לעוד שניה. גם שנה שעברה נתן רצפים בהם נראה מדהים ואז פתאום לא מצא עצמו. הוא עוד רחוק מלהיות גארד מוביל יציב.
      אגב שים לב לג'יילן ג'ונסון מאותו הדראפט. באיחור אופנתי של 3 שנים הגיע מאמן שמבין כדורסל והוא כבר בחמישייה.

  3. תודה מנחם אלוף אתה כמו תמיד.
    המערב רותח השנה, יש כמה קבוצות שהן חובת צפייה, מהגדול לקטן:
    1. פיניקס (דוראנט וביל, ואחד בוקר…)
    2. מיני (לברון הצעיר)
    3. קליפס (ראס וג׳ורג׳י בוי יקיריי אוק סיטי)
    4. ג״ס (כריס פול, ואחד סטף…)
    5. דאלאס (הכי הרבה כישרון)
    6. דנבר (הג׳וקר בלתי עציר בעליל, לא זוכר דבר כזה)
    7. אוק סיטי (כי אוק סיטי)

            1. נכון אבל מאז שלברון עמד לצדנו אני לא יכול לרדת עליו, הלייקרס באמת סתם קבוצה

            2. לא יודע אם סתם קבוצה אבל אני לא רואה שום סיכוי שכולם יישארו בריאים מספיק זמן ביחד בשביל להגיע רחוק

            3. לא בטוח שהם יהיו חלשים ובפלייאוף לא ירצו לפגוש אותם – אבל הם לא מהנים לצפייה, אין שם הרבה כישרון או תופעות מיוחדות כמו שיש בקבוצות רבות במערב

            4. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
              מוזמן לצנטרישוט

  4. הגיע הזמן להוסיף תואר נוסף לרוקי , השחקן המשתפר, השחקן השישי, את התואר עארס העונה.
    לקבוצת הרוקיס להוסיף תואר עארס נולד.
    הכללים שימוש בפליז מוריד נקודות.תספורת חייבת להיות ערסית.
    את מי הייתם בוחרים לערס העונה?

  5. תודה מנחם
    ככה פילי הייתה נראית לפני הטרייד על הארדן.
    הם היו בדרך למעלה ונראו כמו קבוצה ואז נתנו שחקנים ובחירות כדי לקבל את הזבל הזה שהרס להם את הקבוצה, על ומחוץ למגרש.
    אמרתי את זה בזמן אמת.

    1. אמת.
      סימונס אגב היה עוזר מאוד לקבוצה הנוכחית. עשו עליו מסע צלב הרסו לו את הבטחון, וגררו אותו החוצה מהקבוצה. הכל כדי לחפות על ריברס מאמן כושל שמצא מאחרי מי להתחבא.

  6. אוברה וווד . הם בשבילי התעלומות הגדולות של שוק השחקנים החופשיים. שחקנים שלצד החסרונות שלהם, מסתתרים לא מעט איכויות כדורסל.קרוב לשלושה חודשים אף קבוצה לא הסתכלה עליהם, למרות שהיו זולים בשכר ויכלו לסתום חורים בהרכב בהרבה קבוצות.

  7. תודה מנחם.
    קלי אוברה שחקן לא רע בכלל ולא ברור לי למה אף אחד לא לקח אותו לפני פילי, אבל הוא לא יציב במיוחד והם יצטרכו לקחת את זה בחשבון.
    סתם משהו שראיתי:
    Last season, the Lakers were tied (with Atlanta and Toronto) for the biggest rest-advantage differential, where they had six more rest-advantage games (14) than rest-disadvantage games (eight). This season, they’re tied (with Houston and Orlando) for the biggest rest-advantage discrepancy, where they have five fewer rest-advantage games (seven) than rest-disadvantage games (12).

    1. הצלחתי לראות אולי 5 דקות מהמשחק לייקרס קינגס. היתר עקבתי אחרי סטטיסקות. לא הצלחתי להכנס לאף משחק אחר בין 3.00-6.00 בבוקר מאף מחשב או טלפון. הייתה להם בעיה רצינית שכנראה לא טופלה

  8. תודה דוק. ראיתי את כל המשחקים של פילי ואוברה נראה ממש טוב ומביא נפיצות התקפית בפורוורד. עם המהירות של מקסי זה סגנון שפילי לא שיחקה בו כבר הרבה זמן ואולי גם יקל על אמביד שיקבל סופסוף כדורים גם תוך כדי תנועה. אוברה גם עושה הגנה לא רעה, נגד הבאקס הוא שמר על דיים קיבל בראש לוא נרתע, נקווה שהברגים יחזיקו

  9. אוברה – יש לו גוף מושלם לכדורסל, מוסר עבודה נהדר (שנים מחזיק כמה מאמנים אישיים כולל דרו הנלן המאמן של טייטום, אמביד וביל), מכניקת קליעה נהדרת. אך ההגנה שלו היא לא מדהימה וגם לא יציבה. קצת דומה לוויגינס של מיניסוטה. פוזשין אחד הוא מדהים ואז הוא נרדם ברגע הלא נכון. אותו כנ"ל הבנת המשחק. בפילי נרס מאלף אותו, אך שנים הוא מתעקש להחזיק את הכדור ביד המון ולייצר. כמעט כל קבוצה שעזב התרוממה, בשנייה שנפצע בבועה אחרי עונת פריצה, דווקא אז הסאנס בבועה עשו 8-0 ופתאום הכדור זז. אותו כנ"ל בשארלוט שנה שעברה. כול עוד לא יכפה עליו את המשחק וישמשיך להתפקס בתפקיד שלו יהיה בסדר.
    .
    טייריס מקסי פתח את העונה בסערה. הוא הגיע לליגה כאחד מאולי 5 השחקנים המהירים/זריזים היכולים בכול רגע נתון להגיע לטבעת. מוטת הידיים שלו מצויינת וכך גם הקליעה שרק השתפרה משנה לשנה למרות העלייה בכמות הזריקות מבחוץ. השאלה הגדולה תהיה היכולת שלו להיות פליימייקר מרכזי במיוחד בימים בהם אמביד לא יפגע. הוא פתח את העונה מצויין, אך כדאי קצת להחזיק את הסוסים. גארדים נמדדים בפלייאוף ולמרות לא מעט הופעות יפות שלו שם, יש לו גם אוסף משחקים לא מועט בהם לא תפקד טוב. אני לא מחרבן עליו חלילה, רק מנסה להאט את קצב ההייפ עד שבאמת יגיע לו.
    .
    הסיקסרס צריכים למנוע בגופם מהארדן לשחק. הערך שלו לא יגדל בכול מקרה גם אם ישחק מעולה מכיוון שכולם ראו את הרמה שלו שנה שעברה. הבעייה היא שאין כרגע באופק קבוצה מיואשת שתגלגל את הקוביות על הארדן כמושיע. לכן המחיר של הקליפרס כקונה יחידה לא יעלה בקרוב.
    .
    בברלי טרול. הוא גם אחלה מרואיין. לחובבי הג'אנר.
    .
    כדאי לשים לב להוקס. מתחילים לראות קצת ביצועים של קווין סניידר. מול מילווקי, החביא את טריי בהגנה על קלעים בינוניים מבחוץ כמו בוצ'אמפ, כדי לתת לדג'ונטי להתעלל בדיים. הלילה אחרי ההופעה של ג'יילן ג'ונסון במשחק הקודם, פתח עמו בחמישייה. סניידר משחק עם הרכב החמישייה וגם ישנו סיכוי שנראה דיל על קפלה או הורדה שלו לספסל לטובת אונייקה אוקונגוו שבהחלט הגיע זמנו. סניידר יכול להעמיד שלל חמישיות שלמות וטובות ושוות כוחות ברגע שהוא מפצל בין טריי לדג'ונטה. יש לו את בוגדנוביץ' וגריפין כקלעים, 4 ווינגים נהדרים ושונים אחד מהשני (סאדיק ביי הקלעי, האנטר, ג'ונסון ואדריאן גריפין ג'וניור, הבן של מאמן מלווקי) ושני סנטרים: קפלה, שהפך למעט כבד וחזק יותר ואוקונגוו הקפיצי והקליל עם היכולת החדישה שלו לזרוק גם מבחוץ. לי נראה שהכימייה בן דג'ונטה לקפלה נראית נהדרת וכך זו של טריי וג'ונסון שמשחקים כמו שסטף משחק עם דריימונד. טריי חוטף בליצים וג'ונסון שם לחכות לו בשורט רול ולקבל החלטות. הוא בעיני המוסר השני הכי טוב בקבוצה. אוקנגוו יכול לחכות בעמדת הדאנקר או לצאת החוצה. אך הלילה גם בעקבות פאולים, סניידר שיחק עם כול מני הרכבים שגרמו למילווקי להיאות כמו אחת שלא עשתה כלל סקאוטינג.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט