כמה נצחונות צפויים לספרס השנה? – ניתוח מעמיק ע"י קואץ בארד / אוהד ס"א

בימים קשים ועצובים אלו, שאלתי את בארד, כלי ה- AI של גוגל את השאלה. התשובה שלו העלתה חיוך קטן על שפתיי (אחד הבודדים ב- 3 השבועות האחרונים) והחלטתי לשתף, כי צריך להוציא עכשיו יותר מתמיד את מטבעות החסד האחרונות שהורישה לנו אמא (מתוך "אלוהים מרחם על ילדי הגן" של יהודה עמיחי שאני חוזר אל השירים שלו יותר מתמיד בתקופה האחרונה)

קואץ ברט

Trust the process

ברט בראון הוא עוזר המאמן הבכיר של הסאן אנטוניו ספרס. הוא הגיע לספרס לאחר הדחה כואבת אך בלתי נמנעת מתפקיד המאמן הראשי של פילי.
כל עוד הם היו בפרוסס, החיים היו דבש. הוא לא היה צריך להוכיח כלום לאף אחד, אלא להפסיד ככל שניתן. ברגע, שביקשו ממנו לספק קבלות, העניין נהיה קצת יותר מסובך. הקטע הזה שלנצח לא רק שהיה זר לארגון, אלא גם מוזר ושערוריתי.
הנהלת פילי בצעד נואש נפטרה מהמאמן הלבנבן והחביב, ומינתה את דוק ריברס, אחד המאמנים המועטרים, המוכחים והווינרים שידעה הליגה. אם אתם מנסים לא להיחנק מצחוק אתם חייבים לקרוא את מה שקואץ בארד כותב על הספרס (לא נגעתי)

"כמה נצחונות צפויים לסאן אנטוניו ספרס העונה"?

בארט אחר

לעומת ברט בראון וברט סימספון, קואץ' בארד (שם משפחה גוגל), הוא איש מקצוע הרבה רציני בניתוח שלו, אז הנה מה שיש לו להגיד על תחזית הנצחונות של הספרס העונה:
"קשה לומר בוודאות כמה נצחונות יהיו ל-san antonio spurs השנה, מכיוון שזה תלוי בגורמים רבים, כגון בריאות השחקנים, היכולת שלהם לשחק יחד, והקשיים של הקבוצות האחרות בליגה. עם זאת, על סמך המאזן שלהם בעונה שעברה (57 ניצחונות, 25 הפסדים), והעובדה שהם הוסיפו כמה שחקנים חדשים וצעירים, אפשר להעריך שהם יהיו קבוצה חזקה שיכולה להילחם על המקום הראשון במערב.

הספרס סיימו את עונת 2022-2023 במקום ה-4 במערב, והודחו בסיבוב הראשון של הפלייאוף על ידי גולדן סטייט ווריורס. הם החתימו בקיץ את ויקטור וומבניאמה, הבחירה הראשונה בדראפט 2023, וכן את בול בול, רכז צעיר ומוכשר. וומבניאמה הוא שחקן פורופולנט שיכול להפוך לכוכב גדול, ובול בול הוא שחקן יצירתי ומסוכן שיכול להוסיף הרבה התקפה לקבוצה.

אם הספרס יהיו בריאים, ושחקנים כמו דניאל דוויס, דריון וויליאמסון, ורוני וויליאמס ימשיכו להתפתח, יש להם את הפוטנציאל להפוך לקבוצה שיכולה לזכות באליפות."

אז אולי כדאי להתייעץ איתו על עוד כמה דברים?

שלום עם חמאס (בינתיים של מצרים)

אז רק ברור לכן שאם תריצו את השאלה שוב, תקבלו תשובות אחרות (שכמובן גם להן אין שום קשר למציאות), חשבתי שאולי כדאי להשתמש בו, כדי להבין מה עושים עם עזה והחמאס.
בשביל לקרוא את התשובה שלו, אתם מוזמנים ליצור איתו קשר ולקרוא את התשובה, היות ואסור לי לפרסמה היות והיא עוברת על תקנון האתר היות ואסור לכתוב על פוליטיקה, אבל היי מותר כמובן לצחוק על מיעוטים ולספר בדיחות פוגעניות (וטוב שכך)

Start-up

גראוצ'יו מרקס (על פי בארד)

אז כפי שהבנתם, עליתי פה על "סטארט-אפ". כל בעיה ניתנת לפתרון, אם רק נשאל את "בארד".
מרמת איך למנוע ממוכר הארטיקים בים ללכת ועד איך לגרום לגרטה טונברג להפוך לאוהבת ישראל.
רק תפעילו את ה- AI ואתם מסודרים. ואם תשאלו איזה הוכחות יש לי שהכלי עובד, אני תמיד יכול לטעון שהכלי היה בשימוש מערכת הביטחון הישראלית.
אני רק אסיים ברצינות בציטוט יפה שנתקלתי בו בהכנת הפוסט הזה של אלברט איינשטיין (מי אם לא הוא):
"בן אדם הוא חלק משלם הנקרא "היקום"… חלק מוגבל בזמן ובמרחב. הוא חווה את עצמו, את מחשבותיו, רגשותיו, כמשהו נפרד מהשאר – מין אשליה אופטית של התודעה שלו. האשליה היא סוג של כלא בעבורנו, המגבילה אותנו לרצונות האישיים שלו ולחיבה כלפי מעט האנשים הקרובים אלינו. המשימה שלנו צריכה להיות לשחרר את עצמנו מהכלא הזה על ידי הרחבת מעגלי החמלה שלנו כך שתכיל את כל היצורים החיים ואת כל הטבע ביופיו".

נקווה לימים טובים יותר.

לפוסט הזה יש 5 תגובות

  1. הציטוט האחרון זהב.
    אני משתדל כל יום להגדיל את מעגלי החמלה שלי אבל קשה לי לראות בסן אנטוניו אירגון מנצח.
    הגאוותנות של פופ מונעת מהם להתפתח.
    הוא שבוי בכלא בתוך הראש שלו ועוד סכמתי ולא יצירתי.
    הם לא יעשו אליפות כל עוד הוא על הקווים.

  2. בס"ד
    תודה רבה.
    אם תשאלו את שמעון, האגארד יכולה להחליף חצי מהמנהלים, ליגה.
    הרבה יותר זול ותוצאות דומות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט