מעורב הופס ליום ראשון: דני אבדיה מקבל דקות אבל לא כדורים / מנחם לס

1.אולי הבעייה של דני אבדיה היא שהוא משחק כדורסל נכון, וב-NBA כשאתה משחק כדורסל נכון זה לא נכון

קייל קוזמה קיבל 36 דקות משחק. ג'ורדן פול 36. טיירס ג'ונס 26. קורי קיספרט 32 דקות. דני אבדיה קיבל 27. קוזמה זרק 23 פעמים לסל. פול זרק 23 פעמים לסל. ג'ונס זרק 14 פעמים לסל, וקיספרט 14 פעמים.

דני זרק 8 פעמים

זה לא שהוא לא עמד פתוח בזמן שפול או קוזמה הולכים עם ראש בקיר נגד 4 שחקנים. קוזמה סיים עם 9 מ-23 כולל 1 מ-10 מהטריי ל-21 נקודות. פול סיים עם 8 מ-23 כולל 4 מ-12 מהטריי. ג'ונס סיים עם 5 מ-12, וקיספרט סיים עם 8 מ-14 (אבל 5 מ-10 מהטריי.

דני סיים עם 4 מ-8 כולל 2 מ-3 מהטריי ל-10 נק'.

לא משנה מאיזה צד תסתכו עלו על הסטטיסטיקה, דני אבדיה הוא היעיל ביותר אבל אין לו מספיק כדורים להראות מספרים מובילים. הוא עומד פתוח, מתחנן לכדורים שלא באים. הוא משתמש ב-GIVE-AND-GO, בחסימות, עושה הכל נכון כמו שכתוב בספר אבל ב-NBA זה לא עובד, קומראד.

ב-NBA עליך להיות חוצפן ואגואיסט, כמו קייל קוזמה וג'ורדן פול. אפילו קורי קיספרט – הצעיר מגונזגה – התחצפן ברבע השני כאילו היה קוזמה.

למזלו של דני מאמנו ווס אנסלד מאמנו יודע ומכיר כדורסל טוב ולכן דני מקבל את הדקות שלו. הוא קלע 10 עם 6 ריב', והיה חלק חשוב במכונת הנצחון שעשתה 108-113.

אני לא יודע בדיוק מה לומר ומה להוסיף. אפילו בחימום לפני המשחק קוזמה, פול, ואחרים, יורים כדורים לסל לחימום, וכדורים חוזרים אליהם. דני? על כל 3 זריקות חימום של קוזמה הוא זורק אחת.

כנראה שזה עניין של אופי ומאומה לא ישתנה. דני יהיה ויישאר 'שחקן שאפשר לסמוך עליו', ו-'שחקן העושה את מה שמבקשים ממנו', אבל כוכב הוא לעולם לא יהיה.

2. היה רגע משעשע שהלך ווירל כשג'ורדן פול מנסה לחקות את סטפן קרי

תנו מבט בג'ורדן פול כשהוא מנסה במשחק נגד ממפיס גריזליז לחקות את סטפן קרי בזריקה מהקרן לשלוש וסיבוב הגב כי הוא 'יודע' שהכדור ייקבר, אבל מה שעובד אצל סטפן קרי עדיין לא עובד אצל ג'ורדן פול…

3. לוקה דונקיץ' מטרף שוב עם "הסל הקשה ביותר שלי בקריירה"

ברגע שהכדור עזב את ידו של לוקה דונקיץ', Dorian Finney-Smith ידע שהברוקלין נטס הם בצרה. הוא חשש מהגרוע ביותר כי הוא ראה את חבר קבוצתו לשעבר בדאלאס קובר כל כך הרבה RIDICULOUS SHOTS LIKE THAT – כל כך הרבה זריקות מגוחכות כאלה – שנקברו בסוויש חלקלק. גם זאת נקברה בסוויש.

לוקה טען אחרי המשחק – והנצחון – שהיה זה הסל הקשה ביותר שאי פעם הוא קלע. הייתה זו BANK-SHOT עם 26.1 טיקים. כך זה היה:

With the score tied at 120, Doncic was forced to give the ball up twice on the possession before getting it back from Maxi Kleber on the right wing with three seconds remaining on the shot clock. Finney-Smith and Royce O'Neale doubled Doncic, who had his back to the basket with Finney-Smith draped all over him. Doncic pivoted toward the sideline and, with a three-quarters arm angle like a relief pitcher, launched a high-arching hook that banked in for the game winner.

"ראיתי שנשארו 2-3 שניות וידעתי שעלי GOTTA TO PUT IT UP" אמר לוקה שקבר ברבע הרביעי 14 מה-49 שלו.

אכניס את הסרטון שאני מקווה שתוכלו לראות בארץ.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
37 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
29/10/2023 6:11:17

איזה לוקה זה

אשך טמיר המקורי
29/10/2023 6:43:36

מצוין דוקטור.
המשפט על דני גאוני ומדויק!

NBA בדם
29/10/2023 6:43:43

אני לא יכול לחשוב על עוד צמד שחקנים יותר זבל מפול וקוזמה שחושבים שהם כוכבים עלק ומחרבים את הקבוצה שלהם. באסה על דני.
לפחות ביל שחקן עם כישרון, הם סתם פחים מנופחים מאגו על כלום.

Avri
Avri
29/10/2023 10:31:48
הגב ל  NBA בדם

הם לא שחקנים רעים בכלל. הם אמורים להיות אופציה 3 בקבוצות נורמליות (קוזמה) או כוח אש מהספסל (פול), אבל הלבישו אותם על הוויזארדס ואמרו להם "תפגיזו", או שזה ילך או שנקבל בחירה גבוהה בדראפט (כנראה האופציה השניה), הכל טוב.

NBA בדם
29/10/2023 14:27:15
הגב ל  Avri

כשחקנים הם לא רעים ויש להם מה להציע אבל הם לא אולסטארים ולא קרובים לשם.
קלוריות ריקות במלוא מובן המילה.
שניהם נזרקו מקבוצותיהם,מכיוון שחוץ מלזרוק לסל (ביעילות לא משהו), הם לא תורמים לקבוצה באספקטים אחרים(הגנה,מסירות,גישה חיובית).
בעיקרון מעניין אותם רק את עצמם וממוצע הנק' שלהם ופחות ניצחונות/ טובת הקבוצה.
וושינגטון לקחה אותם, כי אין לה חלופה אחרת.

עגל
29/10/2023 16:42:53
הגב ל  Avri

אני מסכים עם אברי. קוזמה יכול להיות שחקן שלישי מאוד שימושי בהרבה קבוצות רציניון שיש להן שיטת משחק.
פול יותר משוגע וסטריקי, יכול להיות כוכב של קבוצת זבל או לעלות מהספסל בהרה קבוצות שצריכות כוח אש. ואז הוא לא סתם קלוריות ריקות.

אטאפומה
אטאפומה
29/10/2023 19:33:22
הגב ל  עגל

תגובה ראשונה למנחם:
זריקה עם הקרש לא נגמרת אף פעם.בסוויש חלק …
בקשר לקוזמה ופול.
ברגע שאמרנו כך חיברנו ביניהם
קוזמה ניסה להיות המנהיג לשחק
קבוצתי עם היפני האצימורה( מנחם אפילו כתבת על כך) ודני .
ובהמשך עם ביל.
ואז הבין שזו לא הדרך בקבוצה הזו,האצימורה כבר לא היה שם אז .
פול חדש בקבוצה יש לו נטיה לחפש בעיות
ועד כה בהצלחה …

דוקטור רזי הופמן
29/10/2023 7:09:41

נמחק!

S&M
S&M
29/10/2023 7:16:57

יש איזה אתר ישראלי שהמומחים שלו בחרו את לוקה לרשימה של שחקנים שאתה לא רוצה שישחקו איתך. כמה צחקתי.

IDO
IDO
29/10/2023 7:32:47
הגב ל  S&M

זה אנחנו!!!
מספר אחד ברפיות הבנה.

S&M
S&M
29/10/2023 8:22:52
הגב ל  IDO

חחחחחח.. יודע. לא היה לי נעים. 😉

ozzy
ozzy
29/10/2023 8:45:48
הגב ל  S&M

מדויק.
כישרון מטורף, אבל ככה לא מנצחים ולוקחים אליפויות.
איזה שכונה היתה כל ההתקפה הזו. במקום ליצור הזדמנויות, להניע כדור, זה ברור שהכדור יגיע ללוקה.
אז הוא ניצח במשחק חסר חשיבות, המהלך כנראה ייכנס לרשימת הגדולים של הקריירה שלו. אבל ככה לא עוברים אפילו סיבוב בפלייאוף.

ד"ר פופרס
29/10/2023 7:45:01

לוקה דונקיץ' מטרף שוב עם "הסל הקשה ביותר שלי בקריירה"
זאת בדיוק הבעיה, במקום לנצח בפאקינג "הירו בול WAAAAW ,
תנצח עי אסיסט חכם,ניהול משחק,מנהיגות ושיפור האחרים.
ככל שאני רואה סל בדרגת קושי גבוהה יותר עם WAAAAW אצל שחקן בWEE אני מבין שאותו שחקן לא יגיע לכלום.
מעדיף כל יום קרש סל חכם ופתוח של דאנקן מתובל במנהיגות.

S&M
S&M
29/10/2023 8:25:10
הגב ל  ד"ר פופרס

הוא לא יגיע לכלום בקבוצה הנוכחית. והוא אשם בזה שהוא לא יושב להם על הגרון לבנות מסגרת מנצחת. לדעתי הוא עוד לא הפנים שהוא כוכב ברמה כזו שיכול לתפקד כמו ג'נרל מנג'ר ברמה של לברון. כשיבין יהיה לו סיכוי לאליפות. סביר להניח שזה כבר לא יהיה בדאלאס.

עגל
29/10/2023 15:05:16
הגב ל  ד"ר פופרס

נכון

האווי לאסוף
האווי לאסוף
29/10/2023 8:15:22

מה עם קצת חוצפה ישראלית? עם הגסות רוח שמאפיינת אותנו? דני אבדיה והאופי הנוח שלו עוד יקלקלו את הסטיגמות לכל הישראלים. כדאי שיתאפס על עצמו, או שכולנו נסבול.
תודה רבה מנחם

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דני הוא שחקן כדורסל תחרותי בקבוצה שאינה משחקת כדורסל תחרותי, אין להתפלא על אי ההתאמה. והקטע עם ג'ורדן פול רק מהווה דוגמא יפה לכך. הוא צריך לחכות לדדליין ולבקש שיטרידו אותו, כמעט לא משנה לאן.
תודה רבה מנחם אחלה מעורב.

etayef
etayef
29/10/2023 8:57:38

בינתיים אבדיה יכול להיות מרוצה מהמעמד שלו בקבוצה. קיבל חוזה גדול, שחקן חמישיה, ושרד יפה בליגה.
אם אתה לוקח הרבה זריקות, רצוי שתהיה כישרון התקפי שיכול לגבות את צורת המשחק הזו, וזה לא נראה הכיוון שלו.
עדיף שיעבוד על קליעה ממסירה, וחיתוכים לסל, כדי לקבל כדורים מהכוכבים, ושיתמקד בהגנה.
אם הוא ימשיך להשתפר בדברים האלה, הוא יקבל יותר מסירות, יהיה שחקן פותח, ולא יפריע לכוכבים.

Berch
29/10/2023 8:59:21

תודה על המעורב
לדעתי אתה צודק, דווקא לדני הישראלי חסר את ה Hutspa הישראלית המפורסמת.
אבל תודות לאבא שלו יש לו יסודות טובים והוא משחק כדורסל נכון.
הוא לא סתם קיבל את החוזה הזה ואת הדקות האלה.

בכל מקרה מקווה שיככב יותר
🙂

עמיחי קטן
29/10/2023 9:23:59

הכדורסל הקבוצתי של אבדיה יכול לשפר מאוד כל קבוצה טובה. הבעיה היא שוושינגטון היא לא כזאת וגם לא שואפת להיות כזאת.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
29/10/2023 9:25:43

כל הכבוד לדונציץ על הסל אבל ב-5 העונות שלו בנ.ב.א הוא קולע לשלוש כאילו הוא דז'ונטה מורי, אז סל אחד קצת פחות מרגש אותי.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

לגבי דני יש המון שחקנים בליגה שמתרכזים בתפקידים מסויימים, לרוב משימות הגנתיות.הוא שחקן התקפה פחות מבינוני
וזה לא נורא כי יש רבים כמוהו.לפחות הוא לא מנסה (או שנאסר עליו)לנפח מספרים.
אם לא היה קשור לישראל, בקושי היו כותבים עליו שורה וחצי בכתבה כלשהיא.אותו דבר אפשר להגיד על הויזרדס קבוצה מהגרועות בליגה שמקווה לעתיד טוב יותר בעוד 3 או 4 שנים, בינתיים קבוצת לוטרי להרבה זמן.

נועמיקו
נועמיקו
29/10/2023 10:00:54

לגבי האופי של דני, זה יותר מורכב לדעתי. במכבי ובנבחרת הוא הראה שיש לו ביטחון, מנהיגות וסוואג. התחושה שלי היא שמאוד פגעו לו בביטחון בתקופה בוושינגטון. הוא זקוק לקבוצה וצוות שיכירו בערכו
מסכים שבקבוצה תחרותית הוא יפרח

אוהד ס"א
29/10/2023 10:28:23

בכל מהלך, בכל משחק ובכל שבוע, מתברר שמה שמונע מדאלאס להיות קונטנדרית אינה החבורה שמקיפה את לוקה, אלא לוקה עצמו.
לגבי דני, באמת באסה. אני רק חושב לעצמי האם 55 מליון דולר ל- 4 שנים היו מנחמים אותי מספיק כדי לעבוד במקום עבודה מגעיל ורעיל

ד"ר פופרס
29/10/2023 15:10:53
הגב ל  אוהד ס"א

תן לי 55מ. אופציה 1: על השושנה שלי כולם. בא לעבודה ועושה את שלי מחייך ושומר על שקט
אופציה 2: מעלה למדיה(ריקבון) החברתית כמה הספרים בוושינטון חרא,
המזג אויר דוחה הבחורות עקומות והסטריפ קלאבס דרק. ובעיקר תצילו אותי בבקשה.😉
תוך חודש עושים עליו טרייד.

Avri
Avri
29/10/2023 10:34:33

אנחנו כולנו מעריצי דני ולא מוכנים לקבל את העובדה שהוא שחקן של 12 6 ו6 בשיאו, אין לו ולא יהיה לו מה שצריך בשביל להיות כוכב וזה בסדר גמור גם ככה, הנינים יהיו מסודרים.

אור
אור
29/10/2023 10:40:55
הגב ל  Avri

מסכים, אגב נשמע כמו הסטט של דריימונד.. הלב והמנוע
.
ובעקבות המשחק מהלילה גם הוא והקבוצה אימצו את ציטוטי "הלב והמנוע"
https://sports.walla.co.il/item/3619093

Avri
Avri
29/10/2023 18:24:46
הגב ל  אור

זה בסדר גמור, הוא צריך למצוא נישה/מיתוג בשביל להרוויח חוזה בליגה הזאת.

דה שוט
29/10/2023 13:04:03

תודה מנחם כתבת נהדר.
1. דני ימצא את מקומו, הוא חריג לטובה בנוף, מין יוקיץ' לאביונים, בסה"כ בן 22 וכבר עם 3 שנות ניסיון.
2. וושינגטון מלאה בשעלולים אבל מהנה לצפייה, כדורסל שמח בלי שכל, המורשת של וול, ביל ו-ווסטברוק. אני לגמרי איתם.
3. סל הניצחון של לוקה לא קשור לכדורסל, זה מהלך שנכשל לגמרי. הניתוח נכשל – החולה חי.

דדי
דדי
29/10/2023 17:15:52
הגב ל  דה שוט

כתבת בטעות שוושינגטון מהנה לצפיה.
מניח שהתכוונת למענה…

אור
אור
29/10/2023 19:12:29
הגב ל  דדי

1+

דה שוט
29/10/2023 13:09:09

עוד מילה על דני – הסיבה שהוא לא זורק זה כי אין לו ביטחון בזריקה. כל השאר זה שטויות, כמו שתמיד האשימו כאן את כל העולם בזה שאייטון לא עושה מהלכים. למה לקיספרט מסרו יותר? שיחקו עליו? דני צריך ביטחון בזריקה, קיספרט מאמין בכל זריקה שהכדור ייכנס, גם קוזמה ופול. דני לא

עגל
29/10/2023 16:45:23
הגב ל  דה שוט

בטחון או מצפון?
קיספרט זורק בלי מצפון. יש שחקנים כאלה. בסופו של דבר הם מחרבים את המשחק הקבוצתי.
.
נראה לי שאצל דני זה שניהם – יש לו עודף מצפון וחוסר בטחון. . .

אטאפומה
אטאפומה
29/10/2023 20:10:57

מנחם ראשית תודה .
שנית אני.קורא אותך כבר תשע שנים בערך .
אתה כותב איך לעשות דברים נכון
בליגה הזו .
ובכן כדי לעשות דברים נכון צריך ראשית להגדיר את המטרה.
המטרה בליגה הזו היא כסף !
מעכשיו ההמשך מאד פשוט :
האם כתבת נכון או לא המספרים יענו .
דני מרוויח ?
התשובה כן .
אם כך הבחור עושה את הדברים הכי נכון שאפשר .
ומה לגבי הדברים שכתבת?
הם לא רלוונטיים למטרה !

Siko
29/10/2023 21:26:31

ג׳ורדן פול אפילו לא מדגדג את סטף לא יודע אפילו למה הוא מנסה

ירון, החלום
ירון, החלום
29/10/2023 21:50:24

בס"ד
תודה מנחם מעורב משובח.
זה בדיוק ההבדל בין לוקה ודאלאס ליוקיץ' ודנבר.
דנבר זה היה נגמר בסל קל. פחות יפה אבל הרבה יותר יעיל.
לגבי דני, גם להיות שחקן משלים איכותי זה טוב, לא כולם מתאימים להיות כוכבים.
והוא גם צעיר, וגם משנה מקום משנה מזל.