מעורב הופס נסיוני (מעודכן בהמשכים) בשיתוף הדוק, הצוות, והגולשים / מנחם לס

אני, יש לי דבר אחד שלא מת: מלא ברעיונות כרימון. כמה מהם שווים לתחת, ואחרים ראויים ל-"פרס אוסקאר ליצירה".

אז הנה רעיון שבא לי בעת חליבת העיזות (תמיד בעת החליבה הן גועות מאושר. מעניין אם עבורן זה מרגיש כמו אוננות. צריך לשאול את 700!):

למה לא לעשות היום, יום שבת שכולו מוקדש למונדיאול, "מעורב הופס בהמשכים" בשיתוף כולם? אמח מתחיל עם אייטם ראשון, וכולם – כל הגולשים – שולחים לי משך כל היום אייטם חדשים לכתובת

sefersheli@hotmail.com

אנשי הצוות יכולים להיכנס ישר לפוסט ולהוסיף ITEMS משלהם, עם שמירת רצף מספרים. אני יוצא לשעתיים ריצה ומשקולות במכון וחוזר למשחק הראשון. "המעורב" ממשיך עד סוף המשחק השלישי. אני אתחיל עם שני אייטמים, וכשארחזור מאימון הכושר מקווה למצוא קצת חומר באימייל שלי. כמובן שאכניס רק אייטמס שראויים להכנסה!

מעורב הופס לשבת

1. לאס ווגאס קבעה סכויים

מהיום ניתן להתערב בווגאס על הסכויים של כרמלו אנטוני לשחק בקבוצות שונות העונה, כדלקמן: שיקגו 4-9,יוסטון 4-7, לייקרס 1-3, ניקס 1-4.5, מיאמי 1-6, קליפרס 1-7

2. גולדן סטייט המועמדת הראשונה לדוג את קווין לאב

מקור מוסמך ביותר מהאינסיידר של גולדן סטייט מדווח שהווריורס קיבלו הצעה ממינסוטה לטרייד של קווין לאב עבוד דייויד לי,  השוטינג גארד קליי ת'ומפסון, ובחירת דראפט ראשונה. לפי ההצעה, קווין מרטין יצורף ללאב בטרייד המוצע. קווין לאב וקווין מרטין עבור דייויד לי, קליי ת'ומפסון, ובחירת דראפט ראשונה? לי זה נראה הגיוני.

3. רג'י מילר בראיון לספורטס אילוסטרייטד

דן פטריק: האם השד של מייקל ג'ורדן הרודף אחרי שחקני ה-NBA ללא הפסק טוב לליגה?

רג'י מילר:  אני תמיד אגיד כן. בבייסבול יש שד שנקרא בייב רות'. בפוטבול ישנם כמה שדים ובראשם וינס לומברדי. בכדורסל יש לנו מייקל.

ד.פ: אבל ג'ורדן בכל מקום. או צלמו או אגדתו.

ר.מ: כך זה צריך להיות. הוא TRANSCENDED את הכדורסל (היה עילאי; עבר את הקיים). הוא החליף את המכנס הקצר בארוך, עשה מהקרחת IN. והוא היה הווינר האולטימטיבי שלא היה כמוהו ואני מסופק אם נראה כמוהו בימי חיינו. אלוהים הביא בטהובן אחד ואיינשטיין אחד, ובכדורסל הוא הביא מייקל ג'ורדן אחד. ומה שמייחד אותו הוא שהכל קרה בזמנינו. רוב האנשים ראו אותו משחק, ולכן הוא היה אגדה חייה וקיימת.

ד.פ: איך דרק פישר יהיה כמאמן הניקס?

הוא יצליח מאד, אבל הוא צריך שחקנים. הוא מכיא את 'המשולשים' של פיל ג'קסון, והוא ביחסים טובים ביותר ומיוחדים מאד עם פיל ג'קסון, שתמיד התייחס אליו כעוזר מאמן ולא רק שחקן. זה WIN-WIN SITUATION. אבל הוא ייכשל אם לא יביאו לו דם חדש לקבוצה. אני לא רואה כיצד הניקס כפי שהיא מסוגלת ללכת לשום מקום.

מה קרה לקבוצתך לשעבר, הפייסרס?

מאד התאכזבתי מהם בחודשיים וחצי האחרונים. זאת היתה קבוצה עם אספירציות וולידיות מאד לאליפות. היתה להם קבוצה לאליפות. היה להם סגל מצויין לאליפות. בחצי העונה הראשונה הם שיחקו כאלופים. ופתאום הכל התמוטט. זה נושא למחקר של "פסיכולוגיה של קבוצה". הם לא לחצו את ההיט מספיק. הם כאילו הסתפקו בלהגיע לגמר המזרח, ושיחקו כאילו הם לא מאמינים ביכולתם לנצח את ההיט, וזאת היתה אכזבתי הגדולה ביותר. ההיט פיהקו בדרך לגמר נגד הספארס.

האם היית מרשה ללאנס סטפנסון לעשות  לך מה שעשה נגד לברון?

לדעתי לברון הגיב בצורה הבוגרת ביותר. כמוהו – גם אני הייתי מחייך, ומראה לו בזה איזה טיפש הוא. התשובה של לברון באה עם נצחון ההיט. למה הייתי מחייך? כי הייתי יודע – כמו שלברון ידע – שלאנס לא יכול TO BACK IT UP. אם אחרי הנשיפה היו באים 35 נק' ונצחון ה היה סיפור אחר, אבל הייתי עובר על זה בחיוך כי הייתי ודע שאין בשר מאחורי הנשיפה אלא רק תרגיל של בלתי מבוגר.

אז זאת דעתך על לאנס? האם הוא A LITTLE CRAZY?

הבעייה איתו היא שלו היתה לו את הגישה של דוראנט או לברון, הוא יכול היה להיות שחקן נפלא. חשוב וטוב להיות 'A LITTLE CRAZY', אבל צריך לדעת לנווט את הטרוף בדרך יעילה. אצל לאנס 'הטירוף' מבוזבז בגלל אי בגרות. חבל, כי הוא יכול היה להחות שחקן מצויין.

האם שוחחת עם לארי בירד?

לא. הייתי פוחד לדבר איתן עתה. זה כמו לדבר עם אביך אחרי שתפס אותך גונב בירה מהמקרר בגיל 15. הוא בוער מכעס. לא הייתי מתקרב פחות ממאה מטרים ממנו.

האם אתה יודע שלבארקלי היו 2,020 שלשות?

ילד שמן. קח את התחת שלך אל אזור הצבע והשאר את השלשות לילדים גדולים כמוני. אולי בגלל זה הוא כמוני – "חסר טבעת!"

4. מה תעשה מיאמי עם בחירה מס' 26?

בהנחה שדוויין ווייד נשאר, מיאמי חייבת פוינט גארד וסנטר. למעשה אפילו אם דוויין נשאר, היא חייבת גם שוטינג גארד. יש סכוי גדול ששבאז נפייר יהיה עדיין פנוי ואז לדעתי הם חוטפים אותו, אבל זוהי רק דעתי. הם עלולים ללכת בכיוון אחר.

לאחרונה עבדו אצלם פי ג'יי הריסון, ג'ורדן אדאמס, קייל אנדרסון, וראס סמית'. הריסון ואדאמס עלולים לעלות במקום דוויין, או לעלות מהספסל. אנדרסון הוא סמול פורוורד שיכול לשחק אפילו פוינט גארד, אבל אני לא מאמין שהוא יישאר פנוי בבחירה 26. הוא מזכיר לי מאד את אוטו פורטר של העבר.

נפייר היה פעמיים במחנה ההיט. הוא זכה פעמיים באליפות ה-NBA אז ברוק שהוא יודע לנצח. אבל הוא 1.83 (בקושי), והשאלה אם הוא מספיק לנהל קבוצה לאליפות.

  

5.הקאבס והנטס מתכננות טרייד/רועי ויינברג

דווח שקליבלנד מדברת על טרייד עם הנטס, במסגרתו מרקוס ת'ורנטון, השוטינג גארד המוכשר של ברוקלין, עובר לקליבלנד, וקבוצתו של דיוויד בלאט שולחת את ג'ארט ג'ק לנטס. לת'ורנטון נותרה שנה אחת בלבד בחוזהו, לעומת שנתיים של ג'ק, מה שאומר שהקאבלירס מעוניינת לפנות מקום בגג השכר לקראת קיץ 2015, בו צפויים להיות שחקנים חופשיים רבים, ביניהם, אם לא יצא מחוזהו השנה, לברון ג'יימס.

ברוקלין מעוניינת בטרייד עקב כך שיכולה להציע לרכז המחליף שלה, שון ליבינגסטון, עד 10 מיליון דולר ל-3 שנים, והקבוצה חוששת שתאבד אותו בשביל הצעה גבוהה יותר. לכן הם מחפשים רכז מחליף טוב יותר, וג'ק הוא האיש המתאים.

ת'ורנטון בן ה-27 קולע 12.3 נק' (38% מהשלוש) ב-28 דקות למשחק. ג'ק נותן 9.5 נק' עם 4.1 אסיסטים בזמן זהה (28 דקות) לערב.

*

6.בעיות בטרייד לאב לווריורס

השיחות בין מינסוטה טימברוולבס וגולדן סטייט ווריורס, בקשר לטרייד של האול-סטאר, קווין לאב, עלו על שרטון. הסאן חוזה מרקורי ניוז מדווח כי הווריורס לא רוצים להעביר את קליי תומפסון בטרייד, ולא מעוניינים לקבל את קווין מרטין מהוולבס. קיימת אפשרות לטרייד שיכלול את דיוויד לי, בחירת סיבוב ראשון עתידית (חלק מההצעה המקורית) והאריסון בארנס, שדווח כי הוולבס מעוניינת בו, תמורת לאב.

*

7.הלייקרס מוכנה להעביר את בחירת הדראפט

הלייקרס מוכנה להעביר את הבחירה השביעית בדראפט תמורת וטרן מוכשר, ודווח כי אחד השחקנים שהיא מעוניינת בהם זה קליי תומפסון. תומפסון מעמיד ממוצעים של 18.4 נק' ב-41.7% מהשלוש לערב, אך הווריורס לא מעוניינת להעביר אותו, כפי שמצויין בפסקה למעלה. קיימת אפשרות כי הלייקרס יעבירו הבחירה השביעית ועוד שחקן בשביל הבחירה הרביעית, שנמצאת בידיה של אורלנדו מג'יק.

8. הקאבלירס מעוניינת לקחת את פארקר בבחירה הראשונה

דווח שקליבלנד שוקלת בכובד ראש לבחור את ג'בארי פארקר בבחירה הראשונה בדראפט, לאור הפציעה של ג'ואל אמביד, והעובדה כי צפוי לפספס חצי שנה מהעונה, והדעה כי נחשב יותר מוכן לליגה מאנדרו וויגינס (האתר nbadraft.net נתן לפארקר 9 מתוך 10 ברמת המוכנות לליגה, ו-8 מתוך 10 לוויגינס). ישנה דעה בליגה הטוענת כי מנג'ר קליבלנד, דיוויד גריפין, לא יעביר הבחירה הראשונה בדראפט. עקב הבחירה האפשרית של פארקר על ידי קליבלנד, אנדרו וויגינס יבחר על ידי מילווקי בבחירה השנייה. במידה ו-וויגינס יבחר ראשון, אז הבאקס תיקח את פארקר.

9.הבולס רוצה את כרמלו

מאמן לשעבר של כרמלו אמר כי מאמן שיקגו, טום ת'יבודאו, יצר עמו קשר בנושא שילוב השחקן על המגרש. דווח כי ת'יבודאו דיבר עם אנטוני עצמו. אותו מאמן אמר שיהיה לת'יבודאו קשה ללמד את אנטוני לשמור, אבל ת'יבודאו אמר כי הוא יצליח לעשות את זה. "זה לא שכרמלו לא יודע לשחק הגנה", אמר. "הבעיה היא כמה פעמים הוא עושה את זה".

הבולס מוכנה להעביר את בחירת הסיבוב הראשון שלה כדי לבנות צוות מסייע לאנטוני, ושוקלת להעביר אותה לאורלנדו תמורת ארון אפללו, ששיחק עם אנטוני בדנבר, למרות העובדה כי אפללו שיחק העונה בעיקר כסמול פורוורד. העונה אפללו קלע 18.2 נקודות למשחק.

כמו כן, הקבוצה מתכננת לשחרר דרך אמנסטי/לעשות טרייד על קרלוס בוזר או על טאג' גיבסון, כדי לפנות מקום בתקרת השכר לאנטוני.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 43 תגובות

  1. טרייד גרוע ביותר מינסוטה לא מקבלת רק את תומסון ששווה משהו וגם במצב זה היא בטח תצטרך לשלם לו חוזה מקס וזה יותר ממה שהוא שווה.., לי גבוה טוב אבל חוזה ענק הוא מבוגר זה לא מה שמינסוטה צריכה בחירות הדרפט לא יעזרו בחירות נמוכות. גולדן סטיט תשאר בצמרת ..
    היה עדיף למינסוטה טרייד עם שיקגו בוסטון או פיניקס,
    יש שמעות שמינסוטה תעביר את תומסון תמורת בחירה 7 של הליייקרס עדיין מעט מדי מבחינת מינסוטה , מה הלייקרס צריכים אותו יש להם את קובי …

  2. אם תומסון עוזב את גולדן סטיט למינסוטה אוק חייבת להשיג אותו הוא בדיוק מה שחסר לה .. במקום מציע למינסוטה את ווסטברוק +בחירה 21תמורת תומסון בחירה 13 דיאנג .. אוק לוקח בדרפט עוד רכז גיבוי אניס/פייטוו בבחירה 29 לוקחת את מגראי/יאנג ויש לה חמישייה מאוזנת וספסל מצויין ..
    רכזים גקסון אניס/פייטון
    שוטינג גרד תומסון לאמב רוברסון
    סמול דוראנט פארי גונס באטלר
    פאור איבקה קוליסון יאנג/מגראי
    סנטר פרקינס דיאנג אדמס

    1. בלוג החי הזה טוב רק עד כמה שאנשי הצוות והגולשים יעשו אותו טוב. אני התחלתי בשני אייטמים. חיכיתי שתבאנה תוספות. לא באו. הוספתי עוד שני אייטמים.
      אני את שלי עשיתי.

    1. מנחם זה המשחק הגרוע של ארגנטינה בתולדות המונדיאלים כולל התבוסה 0:4 לגרמניה במונדיאל הקודם.

      ארגנטינה מזעזעת וזה לא בונקר אירני.
      אני חושב שמסי לבדו לא מספיק . קרלוס טבס חסר

  3. ברוח השמועות שרצות בלי סוף הנה שמועה נוספת: שיקגו רוצים לנסות להביא את ארון אפללו לקבוצה. מהלך מתבקש ומבורך. ישפר את ההתקפה הצולעת של שיקגו ויהפוך אותם לקונטנדרית רצינית ביותר גם אם כרמלו ו/או לברון לא יגיעו. אם כרמלו בוחר בשיקגו החמישיה תהיה-רוז, אפללו,מלו, גיבסון ונואה. הם יאכלו את המזרח בלי בעיה בכלל.

  4. קייל אנדרסון הוא PG גבוה וממש לא SF, בNBA אין סרט שהוא ישחק SF כי הוא פשוט איטי מדי לעמדה הזאת(ושומר די מזעזע).

    הוא PG בגובה 8'6 וככה שיחק תמיד אצל אלפורד.

    1. זה תלוי בארצות הברית . משחק מפתח מול פורטוגל
      חייבת לנצח את המשחק
      אין תסריט שגרמניה תפסיד משחק על העלייה לשלב הבא

  5. התוצאה באמת עושה צדק עם הנבחרות, ועכשיו יש עניין במחזור הבא. למעשה מלבד פורטוגל שאיבדה סיכוי, כל אחת מ3 הנבחרות גרמניה, גאנה וארה"ב יכולב לעלות, אבל גם יכולה להישאר בחוץ. כדי שגרמניה תשאר בחוץ היא צריכה להפסיד לארה"ב וגאנה צריכה נצחון רב שערים על פורטוגל, כך שהסכוי קלוש, אבל עדיין קיים.
    תיקו במשחק ארה"ב גרמניה יעלה את שתי הקבוצות אז סיכוי סביר שזה יקרה…
    ניצחון של גרמניה על ארה"ב ונצחון של גאנה על פורטוגל (לא מופרך בכלל) יעלה את גרמניה וגאנה.

    1. פורטוגל וארה"ב עדיין לא שיחקו, כך שפורטוגל בכלל עוד לא איבדה סיכוי. יכולה לנצח מחר את ארה"ב ובמחזור הבא את גאנה, ואפילו לעלות מהמקום הראשון.

      1. אני לא קונה כי בניגוד אליך דווקא יש לי מושג, אז אני יכול לראות הרבה מעבר לשמועות מטופשות שמוציאים צדדים עם אינטרסים.

        ורגע, חשבתי שהודיעו שגולדן סטייט הולכת לעשות טרייד של דייויד לי ובארנס תמורת טייסון צ'אנדלר !

        בחיי – קראתי את זה בטור מיוחד בהופס כמו זה, ולמרות שכתבתי שם שזו סתם שטות שנכתבה בעיתון, אני זוכר שמישהו חסר מושג התעקש שזה אמיתי כי מישהו אחר "כתב" את זה באיזה שהוא אתר…

        ולחשוב שאתה עוד מאמין שהווריורס הם אלה שלא רוצים את הטרייד הזה ???

        אני חושב שחוסר הבנה כזה צריך לשלול ממך את הזכויות לקרוא למישהו אחר אי פעם "חסר מושג" בענייני נבא…

        רוצה גם להתווכח איתי שהניקס לא הציעו את כרמלו לקליבלנד עבור הבחירה הראשונה כמו שנכתב בחם מהתנור האחרון ?

        רק תגיד…

        1. מצאתי תכתבה על הטריד של צנדלר תמורת לי ובארנס .. בespnnew york מי שאמר את זה סטיבן א סמית..
          הטריד טיפשי אבל פורסם

  6. אם ארהב לא מנצחת את פורטוגל נטולת רונאלדו, קונטראו ואלמיידה היא תגיד שלום לטורניר.

    התיקו הזה רע מאוד לאמריקאים כי זה יביא את המכונה הגרמנית למשחק 3 כשיש להם על מה לשחק.

      1. די מנחם לך תשתה איזה מיץ גזר קר אתה מדבר שטויות.

        1. הנבחרת הגרמנית הכי כרגע הנבחרת הטובה בטורניר מבחינת הכל: סגל, ניסיון, מאמן מנוסה, צוות מנוסה אפילו ההכנה שלהם מתבררת כיסודית וכטובה ביותר. הם נמצאים באיזה איזור נידח שהם עזרו להקים בו את מגרש האימונים, הכל כדי להיות מנותקים.

        2. הטרייד המשולש הזה עם גולדן סטייט הוא הדבר הכי מטומטם ששמעתי בקיץ.
        מה האנטרס של הלייקרס לעזור ליוסטון להשיג את לאב? מה האנטרס שלהםם לוותר על בחירה 7 בשביל קלליי תומפסון שעוד משחק על העמדה של השחקן הטוב בקבוצה.

        אין שום הגיון בזה. צריך להיות טיפש או תמים כדי להתייחס לשטויות שESPN פולטים לאוויר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט