חם מהתנור – דני אבדיה מאריך חוזה בוושינגטון

הפורוורד הישראלי בן ה-22 שמשחק בוויזארדס סיכם על הארכת חוזה של 55 מליון דולר ל-4 שנים מובטחות, ללא אופציות לכאן או לכאן על פי הדיווחים הנוכחיים. אבדיה שיחק 3 עונות בקבוצה עד כה ובעונתו האחרונה בקבוצה העמיד 9.2 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-2.8 אסיסטים. זוהי הבעת אמון של המועדון בפורוורד הצעיר, שייתכן שהוא אף השומר הטוב בקבוצה והדבק ההגנתי שלה.

בכך, מצטרף אבדיה לרשימה של שחקנים מדראפט 2020 שהאריכו חוזה שנה לפני סיום חוזה הרוקי, מה שאפשר לעשות רק עד לתחילת העונה. ואלה שמות – אנתוני אדוארדס, לאמלו בול וטייריס האליברטון שחתמו על חוזה מקסימום של 205 מיליון כל אחד, דזמונד ביין (197), דווין ואסל (135), אייזאה סטיוארט (60), זיק נאג'י (32) ופייטון פריצ'ארד (30).

עוד עדכונים מרחבי הליגה:

ממפיס ספגה מכה קשה, שהסנטר הבכיר שלה סטיבן אדאמס שיעבור ניתוח בברכו הימנית וצפוי להיעדר מכל העונה הבאה עלינו לטובה. זוהי מכה כפולה לממפיס שכן עוד שחקן לקו הקדמי של הקבוצה ייעדר, בדמותו של ברנדון קלארק הפצוע בגיד האכילס, וגם הוא צפוי להיעדר מחלקים ממושכים מהעונה.

זאק קולינס האריך חוזה לשנתיים בספרס, בהן הוא ירוויח כ-35 מיליון דולר. קולינס רשם עונת שיא של 11.6 נקודות, 6.4 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים בעונה שעברה, אך העונה הוא ייבחן בעיקר ביכולת שלו לשתף פעולה עם הרוקי המסקרן ויקטור וומבניאמה בקו הקדמי.

ומשהו קטן מהמכללות – ג'ון שייר האריך חוזה כמאמן דיוק ל-6 שנים נוספות. שייר היה עוזר המאמן של המאמן האגדי מייק ששבסקי שאימן את דיוק במשך 42 עונות, שכללו 5 זכיות בטורניר המכללות ו-15 הופעות בפיינל-פור, כמו גם תריסר שנים כמאמן נבחרת ארה"ב, שכללו 3 מדליות זהב אולימפיות, 2 זכיות באליפות העולם ומאזן 88- 1 במשחקים רשמיים עם הנבחרת.

שייר החליף את ששבסקי לפני שנה, וקודם לכן השם שלו התפרסם בארץ כששיחק במכבי ת"א בעונת 2012, אבל קשה לומר "שיחק" עליו, מכיוון שהוא קיבל 34 דקות מצטברות ביורוליג בהן קלע 2 שלשות, ובעיקר התמודד עם קרע ברשתית העין, שאילץ אותו לפרוש מוקדם בגיל צעיר ב-2013, ומשם הוא הגיע לאימון דיוק, המכללה בה הוא שיחק.

לפוסט הזה יש 21 תגובות

  1. קודם כל אני שמח ואלו חדשות נפלאות לדני. זה כסף טוב שנותן לו ביטחון לעתיד. זה חשוב מאד.
    עכשיו שיתפקס על כדורסל ויראה שהוא שווה את הכסף כי עד עכשיו בחלק ההתקפי הוא סבל מחוסר יציבות. החוזה הזה צריך לתת לו ביטחון ולגרום לו להתאמן חזק יותר (כמו פריצארד בבוסטון) ולשפר את היציבות והיכולת ההתקפית. הוא צריך להיכנס יותר לסל ולא רק לעמוד בפינה ולחכות לכדורים.
    רוצים לפחות 10 משחקים עם 20 נקודות ומעלה השנה.

    1. +1965
      שמח בשבילו,שיתחיל להתמנייק,הכסף מובטח.
      ואם צריך,שיעשה אבו מנדבושקס לוושינטון,הרוויחו את זה.
      אני במקומו עושה כל ערב WAAAAAW

    2. כמו שרשמת חוסר יציבות.
      10 משחקים מעולים שווים הרבה פחות מ 40 משחקים טובים.
      13, 5, 5 זה השאיפה.
      יש לו יכולת, בטח בקבוצה מפסידה אם רק יהיה יציב

  2. מאני אין דה בנק. כל הכבוד לשחקן המוכשר והצנוע הזה.
    עכשיו הזמן להפסיק לשחק אותה צנוע ולהביא את ה Hutspa הישראלית לביטוי.
    אהבתי גם את מאזן 88- 1
    זה פאקינג מאזן של מתאגרף כוכב, לא של מאמן כדורסל
    🙂

  3. פחחחחח, כל הכבוד לאבדיה על העוקץ, אין ספק שיש הרבה יותר מידי כסף מסתובב בליגה אם גולם כמותו מקבל חוזה חדש ועוד לארבע שנים. אשרי המאמין.
    פראיירים לא מתים

כתיבת תגובה

סגירת תפריט