מעורב הופס ליום שני: אבדיה, הישראלי הראשון עם חוזה ענק במושגים ישראלים; התכוננו להארדן בקליפרס היום או מחר / מנחם לס

1.דני אבדיה חתם על 55 מיליון ל-4 שנים

יממה לפני הדדליין וושינגטון ויזרדס החתימה את דני אבדיה שלנו על הארכת חוזה על 55 מיליון ל-4 שנים. זהו החוזה הגדול ביותר לספורטאי ישראלי, ולא רק בכדורסל. הצעיר הישראלי לא יכול היה לחלום על חוזה מובטח טוב מזה. דני אבדיה הוא שחקן טוב, אבל לא כוכב בשום צורה או אופן. עתה שג'ורדן פול בקבוצה השאלה היא כמה דני ישחק, וכמה יתרום.

אני כמעט מרגיש לכתוב "קח את הכסף וברח". הוא כמובן ייקח את הכסף ולא יברח, וינסה להצדיק את החוזה מטמטם החושים (לישראלי) לבן ה-22 הזה – –

Avdija, 22, lands his rookie scale contract extension ahead of the Monday afternoon deadline for members of the 2020 NBA draft class.

אבדיה משחק סמול פורוורד/פאור-פורוורד, ועם ג'ורדן פול, קייל קוזמה ודנילו גלינרי תהיה לו תחרות על הדקות. מצד שני ייתכן שבוושינגטון רואים בו מה שאני לא רואה ועובדה שהם הסכימו לתת לרוי הצ'ימורה ללכת, מבלי להטריף אותו עם חוזה-על. מבחינתי הויזרדס חשבו – חושבים – על אבדיה כשחקן שווה ערך להצ'ימורה.

דני מביא איתו 9.2 נק' למשחק עם 6.4 ריב' ב-76 משחקי ויזרדס שב-40 מהם הוא פתח בחמישייה. אולי עכשיו דני ירגיש שמותר לו להיות מעט יותר אגואיסטי וחצוף. 'אם אין אני לי מי לי', חייב להיות המוטו של אבדיה. לא להפוך לשחקן סופר-אגואיסט חס וחלילה, אבל לשחק כמו ששחקן המשתכר 13.75 מיליון לעונה צריך לשחק. את הכסף יש לו. העתיד שלו מובטח. עתה שיתחיל לשחק כמו שחקן שעתידו הכספי מובטח.

2. הקליפרס חייבים את ג'יימס הארדן לצד קוואי ופול ג'ורג', וזה יקרה לפני המשחק הראשון של הקליפרס

הטרייד של ג'יימס הארדן לקליפרס היה קורה מזמן אילולא הסיקסרס, לפתע, התעקשו לקבל עבורו בנוסף למה שהקליפרס הסכימו לתת, הווה אומר – -unprotected first-round pick, a pick swap and salaries for Harden in July. גם את טרנס מאן (Terance Mann).

הקליפרס אמרו "NO WAY". מסתבר שברגע האחרון הקליפרס הסכימו לתת לסיקסרס עוד בחירת דראפט של 2026, והסיקסרס הסכימו.

אם זה אמנם כך כפי שמדווח סם אמיק מהאתלטיק נדע תוך 48 שעות.

3. לברון טוען שהוא לא צריך יותר קבוצות כמו הנאגטס להטריף אותו

ממש ממש לפני פתיחת העונה, לברון ג'יימס – בעונתו ה-21 – טוען שהוא לא צריך יותר משחקים כמו זה נגד הנאגטס ביום שלישי להניע ולטרף אותו:

""I don't need it. I don't want to say I don't get motivated to play, because I do get motivated to go against the competition, I love competing against the best. But I don't need an individual or a team to motivate me. I'm self-motivated. I'm enough."

העונה ה-20 של לברון הסתיימה במשחק של 40 חיצים, 10 קרשים, ו-9 בונבונים. היה זה המשחק הרביעי נגד הנאגטס, הפסד 111-113, ו-4-0 במשחקים. הוא אמר אחרי המשחק שהוא ישקול פרישה. זאת הייתה אמירה שסערת הקרב שהלייקרס הייתה קרובה לנצח גרמה לה.

מאמן הנאגטס מייק מלון הוצג כ-"THE LAKERS DADDY" בתהלוכת הנצחון. מלון, פעם מאמן לברון כעוזר בקליבלנד. הוא גם דחף משפט או שניים בקשר לפרישה של לברון, משפט שהיה בו מין יריה ברגל של לברון:

"Speaking of the Lakers, I just want you guys to know — this is breaking news — I'm thinking about retiring, so don't tell anybody," Malone said as a guest on "The Pat McAfee Show."

לברון הגיב למייק מלון באינסטגראם ביוני מבלי להזכיר את שמו "אתה חושב עלי נון סטופ, הא? אני מנסה לחשוב למה. היית רוצה שאפרוש אבל אני עדיין כאן. תהנה מהאור שלך, אבל זכור שאני היא השמש"

כשהוא נשאל בשבת איך יש לו זמן להשיב לכל ה-DETRACTORS – גורעים – שלו הוא הגיב,

"There will be a time,. "When that time is, I don't know. I don't know if it's now or … there will be a time. There will be a time when everybody will get it, for sure."

ואז הוא סיים: מה שמטריף אותי עדיין זה לא דנבר נאגטס. מה שמטריף אותי עדיין זה ה-Larry O'Brien Trophy. אני חושב על אליפות יום ולילה. אני משתפר מאימון לאימון. טוויץ' המהיר שלי חזר.

"It's great to have that feeling, just have your motor back."

4. פילדלפיה סיקסרס – גן-עדן של גארדים. מי צריך את הארדן?

Javonte Smart, Sixers, Javonte Smart Sixers, Javonte Smart contract, Sixers roster

הייתי אומר שבסך הכל לפילדלפיה סיקסרס יש את פלוגת הגארדים הגדולה והטובה ב-NBA. כשאני עובר על השמות, אני שואל את עצמי: "מי צריך את אבו-זקן? מה יש לו שלחבורת הגארדים הצעירה הזאת (מלבד דני גרין וקצת פטריק בברלי) אין מלבד גיל?

תראו את מי יש להם:

  1. טייריס מקסי – הופך ממשחק למשחק יותר ויותר לאחד הפוינט-גארדים הטובים בליגה ואחד הקלעים לשלוש הטובים בה. כל מה שהוא צריך זה קצת להתבגר, ולהירגע.
  2. קלי אוברה – ה-1.97 מ' הזה מקנזס הוא אחד האתלטים הפראיים בליגה. הוא קלע בעונה שעברה 20.3 נק'. כל מה שהוא צריך זה מושכות לעוצרו כשהוא בעוד אחת מההתקפות הפראיות שלו.
  3. פטריק בברלי – ה-1.88 מ' הזה הוא אחת הקרציות המובילות בליגה. שומר אישי מצויין. הוא בן 36 אבל עדיין בכושר גופני מצויין. פעם חשבתי שהוא יהיה ת'רו הולידיי שני. הוא לא, אבל נסיונו הוא אוצר לסיקסרס.
  4. דני גרין – צריכים אותו כשחייבים שלשה מהקרן.
  5. טרקוויאן סמית' – ה-1.94 מ' הזה מנורת' קרולינה סטייט הוא אחד האתלטים הטובים בליגה. כל מה שהוא צריך זה צ'אנס לשחק.
  6. ג'יידן ספרינג – הוא 1.92 מ' מאונ' טנסי. הוא רק בן 21. אני מאמין שהמאמן נרס ייתן לו מספיק דקות להוכיח איזה גארד מצויין הוא יכול להיות.
  7. ד'אנטוני מילטון – 1.88 מ' מ-USC שה-10 נקודות שלו למשחק הם שטר בטחון. אם לא טייריס מקסי, הוא היה טייריס מקסי
  8. ג'בונטה סמרט – ה-1.94 מ' הזה מ-LSU הוא על TWO-WAY CONTRACT מה שמגביל אותו ל-50 משחקים עם הסיקסרס. עם מלאי הגארדים של הקבוצה הוא מתפלל ל-50 משחקים.

הסיקסרס לא יכולה לשאת 8 גארדים (פוינט ושוטינג גארדס). עם הארדן יש להם 9. לפי השמועות הארדן עובר לקליפרס היום או מחר. בקיצור, בסיקסרס הוא לא ישחק, ואולי גם לא צריכים את בן ה-36 הזה.

5. הסנטר של הגריזליס סטיבן אדאמס עבר ניתוח ברך שסיים לו את העונה

מכה קשה לגריזליס. אדאמס לא שיחק משחק ליגה רגיל מאז סבל את הפציעה בברך בינואר. ניסו טיפול 'לא ניתוחי' שניכשל. הוחלט על ניתוח, והניתוח שעבר לא יאפשר לו לחזור לשחק עד הקיץ הבא.

6. אלוף הדאנק מק מקלנג נחתך מהרוסטר הסופי של אורלנדו מג'יק

7. גרג פופוביץ' מגיב לסטיב קר שאמר שהוא "REJUVINATED" – התחדש – עם בואו של וימבי

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 92 תגובות

    1. +1966
      תגובה בהחלט לעניין.
      בלי סטף ודוראנט מי היה מדבר היום על קר?
      אני בטוח שגם בלי טימי לפופ היו אליפויות.

      1. אתה בטוח אבל זה לא קרה בלי טימי. ואגב, קר השיג אליפות גם בלי דוראנט.
        שניהם מאמנים גדולים והוא נסחף עם התשובה. סתם נעלב

      2. אני הכי רחוק מלהיות חסיד של סטיב קר, אך אני זוכר כמה היו צוחקים על פט ריילי ועל איך קוף מגן החיות יכול היה לקחת את מג'יק קארים וורת'י לאליפויות. רק כשהגיע לניו יורק והפך חבורה לוחמנית ולא מוכשרת פלוס יואינג לקונטנדרים קבועים, הבינו כמה כדורסל היה לאיש.
        לא בטוח שקר יאמן אחרי שקרי יפרוש והווריורס יהפכו לקבוצה מן המניין, במיוחד שהחל לאמן מאוחר ויש לו אי אלו בעיות בריאות, אך יהיה מאוד מעניין מה יעשה בקבוצה חדשה.

    2. לא יודע אם סטיב קר הוא asshole או לא, אבל כוונתו היתה שפופוביץ' הוא rejuvenated כמו שכל הקבוצה היא rejuvenated. בסופו של יום פופוביץ' הוא הספרס.

  1. השאלה היא מה הקליפרס צריכים את קופת השרצים הזאת. מה הם משדרים לשחקנים הצעירים שלהם? מה לליגה? שחקן שהאגו שלו גדול מהסטטיסטיקה כבר שלוש שנים לפחות, שלחץ לטרייד בשלוש קבוצות רצוף, שהאחרונה בצורה מכוערת ביותר ועוד אחרי המופע המביך שלו בסיום הפלייאוף. במקום שכל בעלי הקבוצות יזרקו אותו מכל המדרגות, נותנים לו בדיוק את מה שרצה

    1. אם כולם בריאים וכו' – נוצרת שם שלישיה לא פחות טובה מאף ביג-3 אחרים בליגה. אם לא – הוא חוזה נגמר, ובקיץ הבא נפטרים ממנו.
      והם בלחץ כי נכון לעכשיו הפרויקט שלהם בשנים האחרונות לא הביא הישגים, וזמנו קצוב – זה
      Double or nothing.

    1. חבל שלא חשבו על הניתוח כשהושבת. החלטות טפשיות אבל ממפיס יסתדרו בלעדיו. יש שם קבוצה מצוינת.

  2. יואל, הפרופסור כינה את הארדן אבו זקן…..
    עבר טיפול בצנטרישוט?
    איך הצלחת לשכנע אותו להיכנס בפנוכו?

          1. חלמתי בלילה משום מה (בעקבות המעורב כנראה..) שלברון פוגש אותי ואומר לי לראיין אותו יותר מאוחר ולחשוב בינתיים על שאלות. סיפור אמיתי
            לצערי העירו אותי ולא הגעתי לשלב הראיון
            .
            אולי אני צריך טיפול דחוף בכפר, מה דעתכם

            1. חחחח, אעדכן מחר

            2. חחחחחחח
              אין כניסה לאנשי טנש לכפר

      1. חחחחחחח
        זה מה שקנה אותך?
        עוד שבוע כשישראל תיכנס קרקעית,יבוא הבבון ויגיד שזה נורא.
        הבבון מכונה פוליטית למהדרין.
        מה הוא עשה כשסין רצחה והנעליים שלו נמכרות שם.איזה תמים אתה איטיי מתוקי.
        אבל אני זורם, אני מצהיר שאני הייטר של הזבלון הזה בכייף

        1. ומה אתה עשית? הפסקת לקנות מוצרים סיניים? התנדבת לפעול לטובת המיעוטים המדוכאים בסין? ספר על פועלך בתחום שמאפשר לך להעביר ביקורת על אלה שתומכים בישראל

          1. אני אעביר ביקורת על מי שאני רוצה מתי שאני רוצה ואיך שאני רוצה, 😉😊😉
            קח שחטה,תירגע.
            אם אתה לא מזהה צביעות עם שקרים והצהרות שאין מאחוריהם אפילו נוד מסריח,
            לא בעיה שלי.

            1. ד"ר פופרס- מה שנקרא ביריון מקלדת. בלי יושרה, בלי דוגמה אישית, בלי יכולת, בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום. רק יודע לבקר וללכלך.

          2. אני בהחלט הפסקתי לקנות מוצרים מסין.
            גם את הגלשנים והמפרשים שלי לא מיצרים בסין.
            לא ייאמן איך סטודנטים וחוקרים סיניים מהונדסים ולגמרי חסרי חוש הומור כשמדובר בביקורת על סין והמשטר. זה המשטר שהביא לנו את הקורונה עם הפסדים גלובאליים המוערכים בטריליונים.

            1. דוקי רז,אני גאה בך.
              "בלי יושרה, בלי דוגמה אישית, בלי יכולת, בלי עתיד בלי תקווה בלי חלום. רק יודע לבקר וללכלך"🤣🤣🤣
              וואו איתיי, תעזוב אותך,אין לי מושג מה מציק לך(האמת, גם לא מעניין אותי)
              חפש מישהוא אחר לריב איתו.
              הבבון המסריח,הבולבוס המצחין בריח דגים שעמדו בשמש,שיחנק מהשמש שלו.
              הייתי נועל את נתניהו עם הבבון ביחד וזורק את המפתח.
              ואיתיי TAKE IT EASY

        1. יש הבדל גדול בין שחקן כדורסל לראש ממשלה
          כשלברון יהיה נשיא תגיד שזה דומה (למרות שלא נראה לי שזה הכיוון שלו)

      2. חחח תמיכה בלתי מסוייגת חחח חיכה לראות לאן הרוח נושבת ראה את ביידן וסילבר והבין מה צריך לומר. במציאות דעותיו זהות לשל גיילן בראון.
        אגב התמיכה של ביידן זה חיבוק דב ודאגה רק לאינטרס של ארהב. הנאום שלו זה כמו הנאומים של ביבי.
        חרטוטים.

    1. הארדן סיפק פרנסה טובה לעיתונאים. עוד מעט יתחילו המשחקים באמת הגיע הזמן לסיים את הסיפור.

  3. הצלחה גדולה של אבדיה, ולא רק שלו.
    זופר אבדיה מגיל צעיר חינך אותו להיות שחקן כדורסל שעובד קשה ובצניעות.
    קרא לו Deny כדי שלא יתבלבלו ויקראו לו בשם ישראלי, ושלא יחשוב כמו ישראלי.
    הצליח לו, כמו שהצליח ללבאר בול. תוכנית של 20 שנה שהגיעה לשיאה.

  4. ג'ימס הארדן הוא שחקן לקראת סוף הקריירה שלו. אם הקליפרס מוכנים לתת עבורו 2 בחירות סיבוב ראשון, זה אומר שההנהלה שלהם דפוקה על הראש.

  5. וושינגטון קבוצה גרועה שמנוהלת רע. החוזה של אבדיה הוא עוד הוכחה לזה. הוא שלוש שנים בליגה. עקומת ההשתפרות שלו היא הפוכה. יש אצלו ירידה בדקות המשחק, וירידה בנסיונות זריקה לשלוש. האחוז טוב, אבל מספר הזריקות לא. כל שנה בוושינגטון הוא הולך אחורה ולא קדימה.
    שלא תבינו לא נכון. אני מפרגן לו. הלוואי ויקבל גם 40 מיליון דולר בעונה. הבעיה היא שוושינגטון זה בית קברות לשחקנים, והחוזה הגבוה מהממוצע יגביל את הטריידים האפשריים עליו. הלוואי שיכללו אותו בטרייד ושיגיע לקבוצה נורמלית.
    עצתי? שיתחיל לזרוק לשלוש כמו מטורף ובלי חשבון. ממילא אין שם קבוצה או ציפיות, אז שיעבוד על הסטטיסטיקה שלו כדי שיהיה מעניין לטרייד עבור קבוצות אחרות.

    1. דווקא לא מסכים:
      החוזה שלו סביר לשחקן מוביל בטים B (שזה מה שהוא תכלס) – שחקן של 10 נקודות, 5 ריבאונדים, הגנה וכמה אסיסטים.
      הוא גם סחיר על פי תקרות השכר העתידיות

    2. וושינגטון אינה קבוצה גרועה. היו לה שחקנים שרק חשבו על עצמם כמו ברדלי ביל, פורזינגיס, דאביס ברטנס ועוד. ברוך השם הם נפטרו מהם. מה שנשאר זה אחד הסגלים עם ממוצע הגיל הנמוך ב NBA. אני צופה שיפור העונה אם כי אני בספק אם יגיעו לפלייאוף.

      1. קבוצה גרועה לא מתבטאת רק בשחקנים על המגרש. קבוצה גרועה זו קבוצה שמתנהלת רע, מקבלת החלטות לא טובות, מחתימה שחקנים לא מועילים וכאלו שאי אפשר לבנות סביבם כלום. זה כך לא מהיום אלא שנים ארוכות. אולי זה ישתנה יום אחד. לא יודע.

    3. אם אני זוכר נכון זאת לא הפעם הראשונה שאתה יוצא נגד דני.זכותך המלאה לא לאהוב אותו ולחשוב שהוא אוברייטד ואנחנו סתם מתלהבים והוא כלום ושום דבר אבל למה לעוות את המציאות .הוא קלע השנה יותר מסר יותר ולקח יותר ריבאונדים.הוא כבר שנתיים שחקן הגנה אולי הכי טוב בוושינגטון.החוזה שהוא קיבל חוזה מעולה לוושינגטון..אם הוא יראה התקדמות זה שיחוק אדיר לוושינגטון שיקבלו שחקן שפורץ(פאק זאת רק שנה הרביעית שלו ואתה כבר קברת אותו) אז זה חוזה מטורף מבחינתם.אם הוא ימשיך פחות או יותר באותה יכולת אז גם החוזה סביר מאוד לשחקן חמישייה סולידי ואם הוא יעמוד במקום זה בהחלט חוזה סחיר ויהיה קל להעביר אותו האלה.

      1. אני לא יוצא נגד דני. אני אדיש אליו לחלוטין. מאוד אהבתי את אבא שלו.
        מעולם לא התלהבתי ממנו. הוא לא עושה דברים יוצאי דופן. כמו אבא שלו הוא פועל שחור עם מוסר עבודה גבוה. זו הסיבה שהוא שחקן הגנה טוב, כי הגנה תלויה בנכונות להשקיע. התפלאתי שנבחר כ"כ גבוה בדראפט, לדעתי ללא הצדקה – אבל מה איכפת לי? לא כסף שלי, ואם הולך לו אני שמח.
        לגופו של עניין – היות והוא שחקן מוגבל, הוא צריך לעשות כל מה שהוא יכול כדי לשפר את הזריקה לשלוש. זה הדבר היחיד שישאיר אותו רלבנטי בליגה. הוא יודע למסור, אבל הוא לא לוקה או יוקיץ'. הוא יודע לשמור אבל הוא לא קוואי. הוא ממוצע. ואם הוא ממוצע, הוא חייב לבלוט שמטבע שהכי נחשב בליגה היום וזה הקליעה לשלוש. ויש לו אחוז טוב מאוד בזה, סביב ה-40 פלוס. אם לא יזרוק יותר לשלוש, ואם לא יפגע יותר משלוש, הוא ייחשב אוברייטד לעד.

        1. די מסכים עם סאדו-מאזו (למרות שאבא שלו ממש לא היה פועל שחור – היה שחקן מדהים). דני בהחלט הראה שהוא שייך לליגה הזאת אבל באותה נשימה גם שהוא לא ממש עושה כלום בצורה מיוחדת או יוצאת דופן. צריך לזכור שהוא היה בחירת לוטרי גבוהה, ובזמנו דיברו אפילו על טופ 3. שחקן חביב ולגיטימי שיבטיח את העתיד הכלכלי של הוריו ונכדיו, אבל אם משווים לציפיות ולגובה הבחירה, אפשר גם לראות בו סוג של באסט.

          1. למה לפי גובה הבחירה הוא נחשב באסט?
            גם מה זה באסט מבחינתך?
            הצפי שלך שכל שחקן שנבחר 9 בדראפט יהיה כבר בשנה השלישית שלו סופרסטאר?
            אני פשוט לא מבין למה אתם קוברים שחקן שנמצא בקבוצה מחורבנת עם שחקנים מחורבנים בשנה השלישית שלו ומקבל הארכת חוזה יפה(לא גבוהה מדי ולא נמוכה מדי קצת מעל הממוצע )מה שרוב רובו של הדראפט שלו לא קיבל. באמת מנסה להבים כאילו אתם מנסים להראות שאתם מעל הפרובנציאליות הישראלית ואתם אובקטיבים ושופטים את השחקן לפי פרמטרים אוביקטיבים

            1. קודם כל, אל תכעס, זה לא טוב לעור הפנים. ותודה על האבחון האישיותי.
              דבר שני, ממש לא קברתי אותו, בפירוש כתבתי שהוא שחקן חביב ולגיטימי, ולדעתי זה הישג בפני עצמו.
              למה באסט? כי כשבוחרים שחקן בבחירה 6 מצפים שאחרי 3 שנים הוא יתן יותר מ9 ו6. בפירוש אכזבה לעומת מה שציפו וקיוו. זה לא עושה ממנו שחקן רע, וזה לא אומר שאני לא מחזיק לו אצבעות ומקווה שהוא יתן קפיצה הלאה.

            2. רק שהוא לא נבחר 6 אלא 9 יחי ההבדל הקטן ומעניין כמה שחקנים שנבחרו 9 החזקת מהם באסט כי הם לא הפכו לסופרסטארים אחרי שלוש שנים

        2. אין לו 40 פלוס ל 3. תחזזור לעשות שיעורי בית. בנתיים הציון שלך הוא נכשל. אבל בניגוד אליך הוא שומר כל יומיים על הכוכבים הכי גדולים בליגה. תתפלא יש הרבה חוזים כאלה בליגה של אנשים שקולעים סביב ה 30% לשלוש שזה דני. מביא איכויות אחרות. שיהיו לו לבריאות זה חוזה קטן בינוני במונחי הליגה במונחי ישראלים זה מטורף. זה ברינקס. כל הכבוד לו שהגיע לזה. נ.ב. יכול להיות שהחוזה הזה ישחרר אותו ותראה ממנו איכויות אמיתיות כמו למשל… 40% לשלוש. שבת שלום אפילו שהיום יום שני.

      2. אתה בטוח אבל זה לא קרה בלי טימי. ואגב, קר השיג אליפות גם בלי דוראנט.
        שניהם מאמנים גדולים והוא נסחף עם התשובה. סתם נעלב

  6. תפלות:
    גם לפני אבל במיוחד אחרי ה- 7 באוקטובר, אני מרגיש תפלות. NBA? who cares,
    1. סטיבן אדמאס לא הייה איתנו בשנה הבאה – איזה באסה. מה הטעם לפתוח ולראות משחקים של ממפיס? ובכלל?
    בגלל ג'ה? הוא ממילא יהיה מורחק בחצי מהזמן (חצי על השנה שעברה וחצי על השנה הנוכחית שעוד לא קרתה). דווקא הבן אדם היחידי בקבוצה שיכל ליישר אותו לא יהיה. אם האקווה מן האליל לא בליגה, למה לא לסגור אותה?
    2. מק מקלנג נחתך? למה? השחקן היחידי שהיה שווה לראות אותו משחק במג'יק.
    כנראה אורלנדו היא קבוצה כל כך מדהימה השנה שהיא לא צריכה זבל לבן כמוהו. האלופה הנצחית של ה- NBA, הווינרית של כל הזמנים, הקבוצה שדיסני וורלד מתרוקן בכל משחק שלה מוותרת על מקלנג
    3. שהארדן יעבור לקליפרס. זה לא יביא לו או למועדון אליפות – who cares. עוד משחק מקדים שייגמר לפני הפליאוף עם פציעות
    4. לברון מנפח את עצמו לפני העונה? זאת תהיה השנה הקשה ללברון בקריירה. שנה שכל מיני ברוקסים ובברלים ינשכו אותו כמו צבועים ליד אריה זקן. הוא רומז לאליפות? בוא נדבר על פליאוף. who cares
    5. גם 500 גארדים של פילי לא יעזרו לארגון הרקוב הזה. תכל'ס יש לה 2 גארדים טובים ומוכחים. את כל השאר אפשר למכור על משקל תמורת בחירות סיבוב 2. דני גרין פרש כבר לפני שנתיים, רק לא סיפרו לו על זה. בברלי? ההגנה הלכה, לקלוע הוא אף פעם לא ידע, נשאר רק טראשטוקר, את זה אפשר לסדר ב- AI. כל השאר לא יקבלו מספיק דקות להתפתח.
    6. פופ מתעצבן על קר? ה- asshole היחידי זה הוא עצמו. מצפן מוסרי בתחת שלי שתמיד שותק כשיש כסף זר על השולחן (סין, עזה). גם עם וומבי יככב (הוא ייפצע מהר מאד אולי עוד לפני שהליגה תתחיל), הספרס שווים מקום 11 גג.
    יש מאמנים שהיו יכולים להוציא הרבה יותר עם סגל שכולל את ואסל, קלדון, שושן, מלאכי וטרה ג'ונס. לשחק הגנה לדוגמא?
    פופ זקן מדי לשיט הזה. who cares

    1. ריטואל קבוע
      הקבוצה יכלה להיות בגמר המזרח אם היה לא מאמן נורמלי בזמנו ולא רנדי ויטמן וסקוט ברוקס שהגיע אחריו

  7. תודה מנחם.
    אבדיה ויתר על הסיכוי להמר על עונה טובה שלו שתביא לו חוזה יותר גבוה בקיץ, אבל בתמורה הוא מרוויח ביטחון והבעת אמון עם חוזה לא רע בכלל, והוא גם יהיה סחיר יותר במקרה שהוא יצליח להיות מועבר בטרייד מתישהו. כדאי להזכיר שרק בנקודת האמצע של העונה הקרובה הוא יהיה בן 23, ככה שמה שאנחנו רואים ממנו כרגע זה כנראה עוד לא התוצר הסופי

  8. אחלה מעורב!!
    מברוכ לדני.
    חוזה סביר לשחקן שבהגדרתו הוא הלב והמנוע של הקבוצה ושאין לו יחסי ציבור. (כגון דריימונד).

      1. דני לא יכול להיות באמת הלב והמנוע של הקבוצה,
        מכיוון שוושינגטון לא באמת קבוצה.
        כוונתי היא שזה חוזה סביר לשחקן עם הגנה משובחת ורוח לחימה שמדי פעם מבליח עם ניצוצות התקפיים.

  9. החוזה של אבדיה יכנס לתוקף מהעונה הבאה
    העונה הוא ירוויח 20 מיליון דולר
    ב 4 העונות הבאות הוא ירווח חוזה מדורג 12-13-14-15 לעונה (+ כמה אלפים לכל עונה, עיגלתי למטה)
    זה מבטיח לו 8 עונות בליגה

  10. תודה רבה מנחם!
    דני את שלו עשה. אני כן חושב שהוויזארדס מבינים מה הוא יכול לעשות עבורם. קוזמה הוא סקורר מאוד מוכשר. אך הוא עוד לא הוכיח שהוא מוביל או שחקן שרואה את התמונה המלאה. כצלע שלישית ללברון ו-AD הוא היה אחלה כי לא היה צריך לדאוג לכלום חוץ מלשים כדור בטבעת. בפועל אין לוויזארדס שחקנים שמחברים את הקבוצה. לראות את התסכול של דני וקורי קיספרט כשהאחרון הוא אחד הצלפים הטובים בליגה, מתחננים לכדורים כשג'ורדן פול זורק על שמירה בנפילה, אלו הדברים שמבשרים רעות. דני שחקן עם מנהיגות לא קטנה והגיע הזמן שיפסיק לשתוק ושיתן בראש. במשחק האחרון פשוט החליט לזרוק ושיחק עם הרבה אנרגיות טובות. על אף האמור, אם הקליעה לא תתייצב, הדרך לעומק הספסל תהיה מהירה.
    .
    הקליפרס עושים צחוק. ג'יימס הארדן במצב נורמלי היה שווה יותר. אם לא הייתי מכיר את טרנס מאן, הייתי חושב שמדובר על בחור צעיר ומבטיח לפני פריצה אדירה. הוא בן פאקינג 27. זה כמו שאנשים דיברו על נורם פאוול כאילו הוא איזה אקס פאקטור שמביא אליפות. אבל הם גאונים. הם ישימו אותו בחמישייה, הוא יזרוק בדיוק מספיק כדי לקלוע 15-17 נקודות למשחק כשחקן האחרון שיקבל תשומת לב, והסיקסרס יסגרו את העסקה הזאת. אין כרגע אף קבוצה שפוייה שרוצה את החבילה שהארדן מגיע איתה למעט הקליפרס שצריכים מצג שווא מבטיח בשנת המעבר לאולם החדש שלה. מבחינת כדורסל, ווסברוק והארדן זה צוות קשה, ואני גם לא מבין איך זה מסתדר עם קוואי שהוא שחקן עם הכדור ביד. בנוסף הארדן חייב פארטר אתלטי וגבוה לפיק אנד רול. איך בדיוק הציוות עם זובאץ' יעבוד.
    .
    רגע, לברון קלע טריפל דאבל של 40 נקודות במשחק האחרון שלו שנה שעברה מול דנבר? וואו חשבתי שהיה עם פציעה קשה ברגל כל הפלייאוף. כבוד. השנה כשיהיה בריא מי תוכל לעצור את הלייקרס?
    .
    לגבי הגארדים של פילי, הייתי כבר בסרט של קלי אוברה. יש לו יכולות, אין ספק (הוא גם יותר SF מאשר גארד), אבל המשחק שלו לא תמיד תואם למשחק קבוצתי או שיתופי. הוא שחקן אחד על אחד נהדר מבית הספר של דרו הנלן (טייטום, ביל, אמביד ועוד), אבל זה לא בדיוק מתורגם לניצחונות. אני חושב שמעבר למקסי, כדאי לשים לב למלטון, שככל הנראה יהיה הפרטנר של מקסי בקו האחורי וג'יידן ספרינגר שיצא מטנסי מוקדם מדי בגיל 18 בקושי, אחרי שדילג על שנת תיכון, כך שהיה צריך כמה שנים בג'י ליג. הוא חיה רעה מבחינה אתלטית ושומר מאוד טוב. בליגת הקיץ נראה כמו שחקן שכדאי לשים כדור ביד שלו בטח בחמישייה שנייה. לגבי טרקוויאן סמית', הוא רוקי שגדל בגרינוויל NC (הגרינוול הפחות שווה, נכון מנחם?) שגם שיחק שם שנתיים. הוא מלך משחקי האימון. סופר מוכשר אבל סוג של גאנר. הייתי בטוח ששארלוט תבחר בו. אולי מייקל התקשה לבחור שחקן מהמכללה היריבה שלו. בכול מקרה ישחק השנה בעיקר בג'י ליג השנה וטוב שכך.
    .
    הסיפור של אדמס יהיה קשה לגריזליס, במיוחד אחרי שגם קלארק סיים עונה וג'ה בחוץ. הבעיה היא שסנטי אלדמה יחד עם JJJ זה חור בריבאונד. אדמס שאב ריבאונדים בהתקפה ורק שם היה שווה לממפיס איזה 8-9 נקודות בלילה. הוא גם אחד החוסמי הנדירים לגארדים. ממפיס צריכה בעיני לעשות חושבים ואולי לשאוב עוד סנטר. אחרת זה יהיה סנטי וטילמן לשנה שלמה. אלא אם כן דסמונד ביין הופך לשחקן בליסטי ומרקוס סמארט נותן קפיצה, קשה לי לראות את ממפיס מתחילים להתרומם עד שג'ה חוזר במשחק 26 וגם נכנס לכושר. שנה שעברה היה להם את טיוס ג'ונס ומלטון שהם בעיני אפגרייד ענק לסמארט מבחינת ניהול משחק. השנה הזאת צריך לראות איך הכול מתחבר, אחרת ממפיס ימצאו עצמם בבור.
    .
    מק מקלאנג לא היה בתוכניות של אורלנדו, הם בקטע של ארוכי גפיים וחילופי עמדות. כול שנה עמדת הפוינט גארד הופכת לגבוהה יותר, עד למצב שסקוט הנדרסון שהוא 2'6 אמיתי עם מוטת ידיים 9'6 נכשב כנמוך. כמעט כול פרוספט נמוך מהשנים האחרונות לא הצליחו להתברג בליגה. גם כאלה שנראו סופר מבטיחים במכללות. כריס פול וטריי ינאג נראים יותר חדי קרן מכול הגבוהים הרזים המשחקים בחוץ.

  11. הג׳נרל מנג׳ר החדש יחסית של וושינגטון מאד מוערך בליגה.
    הבעיה שלו זה שקיבל את הקבוצה בעמדת בנייה נוראית, בניגוד למה שעשו בדטרויט…
    ועדיין מחזיקים ממנו ובינתיים אני חושב שעושה עבודה טובה בתנאי פתיחה בלתי אפשריים.

    1. בהחלט נראה חיובי. פול וקוזמה זה בהחלט נראה כמו התחלה של קבוצת טנקינג – מספיק גרועים בשביל להפסיד העונה בצרורות, אבל יהוו שלד טוב אם וכאשר יצטרף כוכב מהדראפט.

      1. הוא משלך כסף בלי הכרה לשחקנים גרועים בינוניים, הוא הטריד את הנטס היחיד של הקבוצה בחינם. נותן תחרות לGM הקודם.

      2. משהו כזה. לפחות אפשר לראות כיוון ואין טעויות בולטות.
        לא חסיד של פול, אבל להביא אותו בסופו של דבר במקום ביל ? יש הגיון, וזה חידוש לקבוצה הזאת.

  12. בס"ד
    תודה רבה.
    מברוק לדני.
    נמאס כבר מהארדן.
    שיבנה קבוצה עם קיירי, וכל אחד ידרוש טרייד מהשני( בעצם זה כבר קרה… )

כתיבת תגובה

סגירת תפריט