תחזיות מוקדמות מדי לפרסי העונה / רועי ויינברג

עונת 2023/24 תפתח עוד מעט, וזאת הזדמנות טובה להמר על הזוכים השונים בפרסי העונה. כשמתחשבים ברף 65 המשחקים ההימורים קצת שונים, לכן הכנסתי בכל קטגוריה שניים – הריאלי והאלטרנטיבי, או ההיפסטרי אם ממש בא לכם. בואו נתחיל.

MVP: ניקולה יוקיץ'

הפייבוריט של סוכנויות ההימורים, ובצדק מסוים. בשנה שעברה הוא הגיע למקום הראשון במערב בהילוך שני, בשנה שבה הוא זרק 14.8 פעמים במשחק ועדיין נתן 24.5/12/9.8. השנה, כשמייקל פורטר ג'וניור וג'מאל מארי בריאים, עונה של טריפל דאבל ריאלית.

זה לא לגמרי עניין של מאמץ. יוקיץ' משקיע בעונה הסדירה, אבל עדיין הגיע רענן לפלייאוף. יכול להיות שהשנה הוא יזרוק טיפה יותר בהתחשב בפגיעה בעומק של הנאגטס, וכשהקבוצה בריאה (אחרי שהתחילו את השנה שעברה ב-7:8 לא זוהר) הם אמורים לשייט לפסגת המערב. יוקיץ' היה צריך לקבל את האמ.וי.פי השלישי אשתקד. השנה, כשאין חשש מתקדים בדמות טריפיט, זה הולך להיות שלו.

האלטרנטיבי: סטפן קרי. סטף כנראה לא יגיע ל-65 משחקים, נתון אליו לא הגיע מאז שקווין דוראנט עזב את המפרץ, אבל אחרי שנה של 29.4 נקודות ו-6.3 אסיסטים למשחק. ליד כריס פול הוא יזכה לחיים קלים יותר בהתקפה ופחות ריכוז בהגנה, מה שיעלה עוד יותר את האחוזים שלו אחרי 43% מחוץ לקשת. יחד עם הגנה טובה והאפשרות הריאלית למקום ברביעייה הראשונה במערב, אולי קרי יזכה בפרס ראשון מאז 2016. אם הוא יצליח לשחק 65 משחקים.

שחקן ההגנה: יאניס אנטטוקמפו

סטייל קווין גארנט של 2008, יאניס יוכל להתמקד בהגנה כשלילארד יוריד את האש ממנו בהתקפה. הוא כבר עכשיו היה אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה, וכשלילארד יקח ממנו עול התקפי הוא יוכל להתמקד יותר בהגנה. ההגנה שלו תראה אחרת.

אם מילווקי אכן תפתח עם מאליק ביזלי ולילארד, הגנת הגארדים שלה תהיה מהחלשות בליגה. הם יצטרכו את יאניס הרבה יותר מול גארדים (עליהם שמר ב-18.2% מהזמן בשנה שעברה לפי הליגה) כשיש את ברוק לופז בצבע, והתפקיד שלו שם יכול להיות משמעותי. גם כאן יש את שאלת 65 המשחקים, אבל אני מאמין שהוא יכול לעמוד בזה.

המועמד האלטרנטיבי: אוון מובלי. לא היה רחוק מזה בשנה שעברה, בה עשה הגנה אדירה לצד ג'ארט אלן, וצריך לקחת צעד קדימה בשני צידי המגרש. כבר עכשיו אחד משחקני ההגנה הטובים בליגה ואחרי הכאפה בפלייאוף יכול להיות שיהפוך לשחקן שמחזיק הגנות שלמות. כשמתחשבים ברף המשחקים ובהגנה המוצלחת של הקאבס בשנה שעברה, הוא יכול להפוך לזוכה.

רוקי העונה: ויקטור וומבנייאמה

אם היה מדד סטטיסטי של מהלכי WTF, וומבי היה עם מספרים של וילט צ'מברליין. בין אם במטרופוליטנס או בקדם העונה הוא נראה מדהים, ויש לספרס את הכלים כדי להוציא ממנו את המיטב. כמה טוב הוא יהיה? קשה לדעת, אבל אם הוא משחק מעל 65 משחקים הוא צריך להיות רוקי העונה.

יותר מזה, הוא יכול להאיץ את הבנייה של הספרס בכמה שנים. קדם העונה שלו נראה מטורף לגמרי, ויש מעטפת שתקל עליו גם פיזית וגם התפתחותית. תפלץ כדורסל.

הבחירה האלטרנטיבית: צ'ט הולמגרן. נראה טוב בקדם העונה והשילוב שלו עם שיי וגידי מבטיח, אבל קצת כמו וומבי אופתע אם יעבור את 65 המשחקים. כישרון עצום שירוויח מזה שאור הזרקורים יהיה על הצרפתי.

השחקן השישי: נורמן פאוול

זה מרגיש כאילו יש במערב את 3 הגדולות (דנבר, הלייקרס והסאנס) ואז את כל השאר שייאבקו ביניהן על מקומות בפלייאוף. מי שיעניק יתרון מהספסל לאחת מהן יכול להיות השחקן השישי של העונה, והשנה זה פרס קריטי – שחקן שצריך לשחק מעל 65 משחקים, אבל לא לפתוח יותר מדי בחמישייה.

בשנה שעברה קוואי לנארד שיחק 52 משחקים, פול ג'ורג' 56 ובכל זאת נורמן פאוול פתח ב-8 בלבד. הוא סקורר טוב שיקבל דקות עם החמישייה השנייה בהתחשב בהגעתו של ראסל ווסטברוק ויכול להיות הפתרון לצד אחד משלושתם במשך דקות ארוכות. בשנתיים האחרונות הוא שיחק פחות מ-65 משחקים, אבל השנה הוא יוכל לקבל פחות דקות ותפקיד שיתמקד ביצירת נקודות. שחקן שעולה מהספסל, קולע ומייצר הפרשים קטנים זה השחקן השישי האידיאלי. פאוול יכול להיות כזה.

הבחירה האלטרנטיבית: אל הורפורד. אם פאוול יהיה שחקן שישי בסטייל של לו וויליאמס, הורפורד יהיה משהו בסגנון של למאר אודום. שחקן שעולה מהספסל, מחבר את הנקודות, קולע בצורה סבירה ומכוון את ההגנה. השאלה הגדולה היא בכמה משחקים הוא יעלה מהספסל, כתלות בבריאות הלא אמינה של קריסטפס פורזינגיס. אם הוא פותח ב-25 מ-70, נניח, הוא לא צריך לזכות.

השחקן המשתפר: אונייקה אוקונגוו

אנחנו קצת מתעלמים מאטלנטה. קוין סניידר מתחיל את העונה המלאה הראשונה בקבוצה, ויחד עם טריי יאנג הם מועדון שיכול לעשות שישייה ראשונה. הרבה מזה יקרה, בעיניי, בזכות אוקונגוו שיקבל הזדמנות.

קצת כמו באם אדביו, הוא שחקן מגוון שבמיטבו כ-5 ויכול לשמור על כמה עמדות. אני מאמין שבהתחלה נראה אותו לצד קלינט קפלה (שם שעשוי לעבור בטרייד השנה) וכמי שחי ממה שמארי ויאנג מייצרים. היו שם ניצוצות של קליעה והוא יכול להיות מספר 3 מושלם לקבוצה כמו אטלנטה על רכזיה הדומיננטיים. אחלה שחקן.

הבחירה האלטרנטיבית: מרקל פולץ. נראה יותר טוב בשנה שעברה, מוסר ברמה גבוהה וקלע קצת שלשות. קשה לסמוך על הבריאות שלו, אבל גם שחקן שיכול להיות הבדל בין מקום 11 ל-6.

מאמן העונה: מארק דאינגולט

מאמן העונה הוא המאמן שהצליח להוציא מהקבוצה יותר ממה שציפו ממנה, מה שאומר שזה הפרס שהכי קשה לחזות. למרות זאת, אני עם המאמן של הת'אנדר שעשה עבודה נהדרת שנה שעברה. הקבוצה התבגרה בשנה ויכולה לעשות גם טופ שש.

יש מאמנים אחרים שיקבלו קרדיט כמו ווילי גרין מהפליקנס, אימה אודוקה ביוסטון, וויל הארדי ביוטה ואולי גם טיירון לו בקליפרס. מי שיגיע לשישייה הראשונה עם סגל שלא שווה טופ 6, כמו מייק בראון אשתקד, יזכה.

הבחירה האלטרנטיבית: ריק קרלייל. אובר אצ'יבר בעונה הסדירה שנים (ואנדר בפלייאוף, כך שבמצטבר הוא אצ'יבר) עם קבוצה ששיחקה נהדר כל עוד הליברטון היה על המגרש. לא מופרך שהפייסרס יעשו טופ 6, כמו 10 קבוצות במזרח. אם כן, הוא עשוי לזכות.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 25 תגובות

  1. תודה על הכתבה.
    שחקן ההגנה לדעתי גארן גקסון.
    המשתפר דריק וויט , או פריצארד כל אחד מהם שדרג את מעמדו בסלטיקס .וזה יתבטא בנקודות ומסירות.
    רוקי העונה ללא ספק ויקטור. מעניין שאף אחד לא סופר(ובצדק) את מילר שנבחר מיד אחרי ויקטור.

  2. תודה רועי. כיף לקרוא אותך.
    עדיין נראה לי מיותר לחלוטין הקטע של ה-65 משחקים. עוד כלי לגרום למלא פציעות או למנוע מהשחקנים הראויים לזכות בפרסים המגיעים להם

        1. חחח פה המומחים צחקו עליי שאמרתי את זה😂😂 כמו תמיד נפלו לבור.
          ברור שאם שחקן משחק פעם ב ולא מתאמץ הגוף שלו נחלש אני עוד לא הבנתי מה זה לדחק משחק כן 2 לא חחחח רק בwwe אפשר לעשות משהו כזה והבוסים עוד מאפשרים את זה. אחד כמו קוואי היה צריך להיפלט מהליגה מזמן

      1. בלי קשר לשאלת המנוחות, למרות שאני בטוח שאם עושים את זה בצורה חכמה השחקן יכול רק להרוויח מזה, שחקן שירדוף אחרי ה-65 משחקים ירצה לשחק גם כשהוא פצוע וזה יחמיר את הפציעה שלו ויגרום להרבה יותר פציעות משמעותיות.

  3. תודה רועי!
    אאל"ט ב-ROY אין את העניין של 65 משחקים, אז ויקטור הוא הימור די בטוח. לדעתי הוא יוכל גם להיכנס לשורטליסט ב-DPOY (אבל שם לא יהיו לו מספיק משחקים…)

  4. תודה רועי.
    MVP-שיי יוביל את אוקלהומה למקום שלישי במערב ולדעתי יזכה אם לא שיי אז כנראה שטייטום
    שחקן הגנה-דיוויס כמובן רק במידה וישחק מעל 65 מה שכנראה לא יהיה אז נלך על ויקטור(כן בתור רוקי)
    שחקן משתפר-ריבס שיסתום הרבה פיות כאן באתר שלא מחזיקים ממנו מועמד שני זה גידי
    רוקי העונה-רק פציעות בסדר גודל של אמביד בשנה הראשונה שלו ימנעו ממנו את התואר.זה משהו שלא ראינו בעבר,יש סרטון שדאלאס מתאמנים בזריקות לסל שמולם עומד שחקן עם שני משוטים גדולים לדמות איך מצליחים לזרוק מול המשוטים האמתיים של ויקטור ומי שלא ראה את החסימה המטורפת שלו על וויגינס שעמד על קשת השלוש מוזמן לראות זה פשוט לא הגיוני

  5. אני אלך על הימורים פחות שגרתיים –
    .
    MVP
    טוב, יוקיץ' השחקן מספר אחד בליגה, ובפער לא קטן.
    אבל –
    יש לי תחושה שהנאגטס יפחיתו בדקות שלו ושל מורי, מה שאומר מאזן פחות טוב מהעונה שעברה. נגיד והם מסיימים 3 במערב, אז יש בהחלט מצב שזה לא יספיק לו לזכייה נוספת.
    מי שלטעמי הוא סוס שחור זה שרגא. הת'אנדר עמוקים, צעירים, רעבים וסופר כישרוניים. בעונה הרגילה הם להבדיל מהנאגטס, ילחצו על הגז מה שיספיק למאזן טוב מאוד (ברשימה שלי הם 4 במערב בעונה הקרובה).
    אני מנחש עונת שיא ל-SGA שתהפוך אותו למועמד בכיר לזכייה ב-MVP
    .
    שחקן ההגנה.
    כאן אני הולך על הקבוצה שאני חושב שתסיים עם המזון הטוב בליגה. הסלטיקס.
    ובשורות הסלטיקס משחק אחד בולדוג שהולך לקבל הרבה קרדיט על הצלחת הקבוצה –
    ג'רו הולידיי.
    הקדם העונה (עד כמה שזה מלמד) הוא היה נהדר, הוראה גם מעט מהקסם שלו בהגנה. לצד הווינגים המוכשרים של הסלטיקס, אלו שהופכים כל מסירה לסיוט, הוא יכול לבלוט בצורה יוצאת דופן. לצד מאזן הכי טוב בליגה, הולידיי הוא בהחלט ניחוש סביר.
    .
    השחקן המשתפר.
    ריבס.
    הוא יקבל המון דקות איכותיות כצלע השלישית בלייקרס, וחוץ מזה, פשוט יש לו את זה. בשנה הבאה נראה את זה על הפרקט על פני עונה מלאה, מה שיאפשר לו זכיה בתואר אישי זה.
    .
    השחקן השישי.
    לטעמי, הבחירה הקלה ביותר.
    אריק גורדון. הסאנס קצרים, ואין להם רכז טבעי. יכולת הקליעה שלו לצד יכולת ניהול משחק, המון ניסיון, חוסר עומק של הסאנס וכושר אישי מצוין אתו הוא פותח את העונה הופכים אותו למועמד טבעי לקחת את תואר השחקן השישי 7 עונות אחרי שעשה זאת לראשונה.
    .
    תודה, רועי.

  6. חחחחחחח, רועי!!!!!
    אני רציתי לפרסם משהו כזה וממש Pre-Maturely ואני מאוד שמח שלקחת ממני את זה…
    כי הייתה תחושה שצריך פה איזה משהו, לדבר על הנושא…אבל לא רציתי להיות זה שפוצע כאילו…

    ניסיתי להיות "חכם" או אולי "להערים" בדרך כזו או אחרת…
    אבל הבחירות שלך בתכלס, הם מיוסדות ולא שונות משלי.

    יוקיץ. יאניס. נגיד שנגון בשביל הכיף והת'אנדר הם הקבוצה הכי חמה ו"מפתיעה" בליגה…

    אחלה רועי. פגשתי באומן חדש אתמול, עושה מוסיקה מפגרת.
    הוא כאילו עדיין בבית עם המחשב…וואוו אתה לא מבין מה הוא מוציא…
    בתקווה אשלח לך לינק בקרוב….

    1. קורא לעמו "ארמה" שזה שם המשפחה שלו…
      השקיע מלא באומנים ומוצר…הפקה…מלא כסף…
      איזה שירים כבר יש לו בקופסא…
      וואוו באמת, יוצר להיטים….

      פאקינג הל. ת"א. Believe.

  7. תודה רועי, יופי של תחזיות וכל הכבוד שמצליח לכתוב תוך כדי מילואים. זורק הימור מופרך לשחקן המשתפר, סנטי אלדמה ממפיס שלאור זה שאדאמס סיים את העונה בטרם התחילה וגם ברנדון קלארק בנתיים פצוע נדמה לי הולך לקבל המון שק' משמעותיות.

  8. תודה רועי
    בהוקס מי שלדעתי יפרוץ יהיה דווקא ג'יילן ג'ונסון. הוא מאוד מאוד מוכשר ויותר מגוון מאוקונגוו מבחינה התקפית.

  9. לבוסטון סיכוי טוב למאזן הטוב בליגה, אני הולך על טייטום למופ למרות שברור שיוקיץ׳ השחקן הכי טוב. אני פשוט חושב שברוס בראון היה הרבה יותר חשוב לם משרוב האנשים חושבים.
    .
    משתפר – ג׳יילן דוראן.
    .
    שישי – הירו
    .
    הגנה – דייויס
    .
    מאמן – בילאפס

  10. וומבי נראה טוב וסקוט מהוסס, אבל אני אשאר עם הבחירה המקורית שלי לרוקי.
    המאמן של אוק' זאת הבחירה הבטוחה.
    המשתפר ריבס זה הגיוני ביותר, כמו שגיא ציין.
    MVP טייטום כי בוסטון תדרוס, או שרגא.
    השישי אני נותן פה רשימה לפי הסיכויים:
    1. קומינגה (אם לא יפתח)
    2. ברוגדון
    3. כריסטיאן בראון
    4. מיצ'יץ מאוק'

  11. אם הבנתי נכון. קלדון יתחיל מהספסל ויהיה המנהיג של Team B וכמובן יכול להשתבץ גם בחמישיה בעמדות 2 או 3 במהלך המשחק.
    יהיו לו פחות זריקות אבל מול הגנות יותר חלשות, ז"א כ- 17-20 נקודות למשחק. מועמד ודאי לשחקן ה- 6.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט