מעורב הופס ליום חמישי / מנחם לס

1.הי לברון, מה קורה? מזמן לא דברנו או שמענו ממך

  • (הפוסט הזה מבוסס על פוסט של Dave McMenamin מ-ESPN מאתמול)

אחרי שהוא דילג בין 7 קבוצות ב-8 שנותיו ב-NBA כריסטיאן ווד החליט להשאיר רושם חיובי על מעבידיו ולהופיע ראשון לאימון של הלייקרס באוניברסיטת סן דיאגו סטייט.

"הגעתי ב-7:20am.

"First person I see is LeBron James. Already in a full sweat.

"He already beat me to it."

לברון בן ה-38, בעונתו ה-21 בליגה, ובקבוצתו השלישית הגיע הלום אחרי שעבר מכשולים רבים, גדולים וקטנים, והוא יכול להתגאות ב-4 טבעות ו-10 מסעות לגמר ה-NBA. מייק בראון מאמן סקרמנטו שהיה בן 35 כשהוא התחיל לאמן את לברון בקליבלנד ב-2005, מלא התפאלות על לברון:.

"Shoot, I got fired in Cleveland and I was like, 'Man, I need to take a year off,'" Brown, now 53, said before Wednesday's Kings-Lakers preseason game. "And then the second year came around and I said, 'Man, this is OK.' So I took a second year off.

"For him to go [21] straight years is ridiculous."

למרות פציעות, לברון החמיץ 27, 26, ו-27 משחקים בשלוש השנים האחרונות. כמעט בכל שנותיו בליגה הוא פלרטט עם גדולה. לבסוף הוא שבר את שיא הנקודות של קרים עבדול ג'אבר והעמיד אותו על 38,387, שיא שיגדל כל משחק שלברון משחק , ואחרי פציעה רצינית בכף רגלו הימנית הוא הוביל את הלייקרס לגמר המערב, ובכך המשיך עוד שיא: 282 משחקי פלייאוף מבלי לשבת באזרחי.

הנה 5 דברים לחשוב ולהחליט עליהם כשהוא מנסה לענוד טבעת חמישית


אחד: How will the Lakers manage James' minutes?

Lakers coach Darvin Ham played James fewer minutes in 2022-23 than the previous season (35.5 per game compared to 37.2), but it was still the second-most playing time he's logged since joining the Lakers in 2018.

הוא נמצא בכושר גופני מצויין, אבל את אמא-טבע אין לשקר.

הוא אומר שהוא ייקח את המאמץ הגופני ONE DAY AT A TIME. עם שחקנים כ-

 Anthony DavisD'Angelo RussellAustin Reaves,Christian Wood, HachimuraGabe Vincent .

נראה שהוא יוכל להקטחן את דקותיו ל-32-33 דקות למשחק


שניים: What is James chasing in the record books?

לבאון הוא 1,348 נק' מ-40,000. הוא יגיע ל-40,000 העונה. ואז??? האם ירצה לשבור את השיא הבינלאומע של אוסקר שמידט הברזילאי העומד על 49,737?

הוא ישבור את השיא אם ישחק עד גיל 50 ברמה בינונית.

בנוסף:

James can also move up to No. 1 in all-time NBA minutes played (regular season and playoffs) by logging 549 more to pass Kareem Abdul-Jabbar, according to the Elias Sports Bureau.

There are a few other major top-10 lists he can also climb:

  • With 56 games played, he'll move from No. 9 to No. 6 on the career list, passing Kevin Willis, Kevin Garnett and Karl Malone.
  • James needs one triple-double to break a tie with Jason Kidd for No. 4 on that list.
  • With 30 regular-season wins, he'll skirt by Malone and John Stockton for fourth place.
  • If he makes 292 more free throws, he'll pass Kobe Bryant for No. 3 all time.
  • And 22 more steals will put him at No. 8, moving ahead of Clyde Drexler.

שלוש: How does James compare to others who've played this long in the league?

כשלברון יעלה לשחק הוא יהיה השחקן הששי לשחק 21 עונות בליגה. האחרים הם קווין גארנט, וויליס, וינס קרטר, רוברט פריש, ודירק נוביצקי

הממוצע של כל החמישה י-ח-ד הוא 29.0 נק' למשחק ב-21 עונותיהם. לברון יושה עתה על ממוצע ל-20 עונותיו שהוא 28.0

היה רק שחקן אחד, פעם אחת, שעשה את הממוצע של לברון – דירק נוביצקי, שקלע 30 נקודות במשחק האחרון שלו נגד פיניקס ב-2019.

"הכל תלוי בבריאות שלי" אמר לברון כשנשאל כמה עוד יוכל להציג 25+ נק' למשחק.


ארבע: What does James think of L.A.'s roster?t.

הוא סרב עד עתה לדבר על הרוסטר של הלייקרס. הפעם, לכבוד הפוסט הזה, הוא נתן את ההסבה (ENDORSEMENT) שלו:

"I'm excited about us returning our core," James said , "and then bringing in a lot of very, very, very good players that can help us continue to roll."


חמש: What will be different for James in Year 21?לברון אמר שוב ושוב בשנה האחרונה שעתה אנטוני דייויס הוא 'הפנים' של הלייקרס..

.

Behind the scenes, James spent the summer training with Hachimura one-on-one, with the 25-year-old forward making several trips to meet James on the road and learn from a mentor ready to pass on more than two decades' worth of knowledge.

2. העתונאים בוחרים את רוקי העונה

  1. Victor Wembanyama (San Antonio Spurs) – 60%
  2. Chet Holmgren (Oklahoma City Thunder) – 28%
  3. Scoot Henderson (Portland Trail Blazers) – 12%

3. "קמינגה הוא ה-X-FACTOR שלנו העונה" – סטיב קר

After getting limited opportunities in his first couple of seasons, it seems like Golden State Warriors coach Steve Kerr is finally ready to unleash Jonathan Kuminga.

לגולדן סטייט ווריורס יש את הגרעין – חמישייה – לאליפות. מה שחסר להם זה עומק, ויותר תורמים. זה היה גם הנושא הכואב בעונה שעברה.

The second unit failed to keep up with the starters, especially on defense. There was a lack of playmaking among the substitutes, and they weren’t aggressive enough on the other end .of the floor either.

העונה כריס פול ישחק עם החמישייה הראשונה וגם עם השנייה. אלה חדשות מצויינות עבור יונתן קמינגה שסטיב קר מצפה שיעלה לרמה אחרת של משחק. הוא מצפה ממנו להיות הרבה יותר אגרסיבי. סטיב קר אמר לו ישירות ובצורה שלא משתמעת לשתי פנים שהווריורס חייבת אותו במלוא יכולתו האתלטית כי הוא – וזה לא ניתן כלל לויכוח – האתלט הטוב ביותר בקבוצה. סטיב קר מצפה ממנו ללכת לקו כמה שיותר ולשנות את המיקום של הווריורס שהיה בין האחרונים בליגה בפאולים התקפיים והגנתיים.

הקשיבו לקר:

“One of the big things that we’ve talked to JK about is, you know, we’re not the most athletic team,” Kerr said. “We’re a very skilled team, but we don’t get to the line a ton. We were near the bottom of the league last year. So if he can attack and get to the rim and get to the foul line, that makes us a better team.”

Kuminga has shown flashes of impressive two-way play, and his combination of speed, length, athleticism, and raw power could turn him into one of the best players in the league in no time.

קמינגה מצידו מבטיח 'HIGH' בהגנה ובהתקפה

“Percentage-wise, I want to be above 75,” Kuminga told NBC Sports. “I think that’s the goal, and I’m working towards that every single day. I feel like, to me, it’s not mechanic. It’s just trust in all the process throughout the free-throw time. I’ve been more patient and trusting every single little rep, every single detail on my free throws.”

.נחכה ונראה

4. סטיב קר על כריס פול

Steve Kerr shares first impressions of Chris Paul with the Warriors

Even though it was a limited sample size, Golden State Warriors coach Steve Kerr was ecstatic after watching Chris Paul's preseason debut.

Chris Paul of the Golden State Warriors

היה זה רק משחק ראשון, אבל הימצאו של כריס פול על הפרקט שינה את כל משחק הווריורס. זה לא היה סתם נצחון על הלייקרס. זה היה נצחון שהמאסטרו הראשי בו היה כריס פול. הווריורס עלו עם סטפן קרי, קליי תומפסון, אנדרו ויגינס, קוון לוני, וכריס פול, ולפתע הקבוצה שיחקה משחק יעיל ביותר כשכל הבוכנות דופקות, וכריס פול הוא המושך בחוטים.

קר על כריס פול:

“Chris [Paul] is amazing,” Kerr said. “He keeps the game so easy. He’s such a great passer. There’s a pace to the game that is fun to watch as a coach, where you just kind of know he’s just gonna be making the right play over and over. He understands when we need to pull it back and get into an action or play faster because he understands the rhythm of the game.”

מה יהיה כשדריימונד גרין יחזור?

"אנחנו משחקים עם חמישייה של ששה אנשים. החמישה ייבחרו לפי המצב", אומר קר.

5. סטפן סמית מבטיח להתקרח אם הניקס מנצחים את ה-NBA

השיער שלי הוא אחד הדברים היקרים לי. אני מבטיח לגלח הכל לקרחת מבהיקה את הניקס מנצחת את האליפות העונה.

6. ג'ואל אמביד חותם חוזה נעליים עם חברה בלתי ידועה

שם החברה SKECHERS

7. טי שירט הולכת וויירל ביוטה, והיוטה ג'אז הכריזה עליה כאסורה למכירה, ו"מציעה" לאוהדיה לא ללבוש אותה למשחקים (והמבין יבין)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 45 תגובות

    1. לי היה מושג שהם קיימים ושהם מייצרים נעליים ויש לי נעלי ספורט שלהם בפעם השנייה ובמשך השנים היו לי נעליים של נייק, ריבוק, אדידאס, ניו באלאנס, סקצ'רס, מירל, ועוד שאני לא זוכר, בכל לפי מה שהיה מכור. נעלי סקצ'רס שיש לי עכשיו הם בחלקם עור כי לא מצאנו בחנות דגם שכולו עור.

    2. קניתי פעם אחת נעלי ריצה של סקצ'רס וזו הייתה טעות איומה (להגנתי יאמר שהייתי רץ במאסה שדורשת החלפה של נעלי הריצה 3 פעמים בשנה) . מקווה בשביל אמביד שבכדורסל הסיפור שונה.

  1. בס"ד
    תודה מנחם. מעורב משובח. כתבת על לברון, צפה להרבה תגובות.
    כריס פול, מצויין, שאלה כמה יהיה בריא.מקוה שקומינגה בהחלט יוכיח את יכולתיו.
    מעניין, לא מזמן הרוב ציפו שהנדרסון יהיה אורי העונה, זה מוקדם מאד לדעת.
    להמר שהניקס לא יקלו אליפות, בדיחה…
    Sketchers פחות ידועה חמ'ל ממnike, אבל אולי כן מפורסמת כמו under armor, שסוף מפרסם.
    והחולצה של יוטה, מזכירה נשכחות.

  2. דווין ואסל מהלילה:
    https://www.youtube.com/watch?v=43IausPIuCw
    לכל מי שחושב שצחקתי כשאמרתי שהוא הולך להיות ה-SG הטוב בליגה בשנים הבאות.
    כבר עונה שעברה כתבתי פה שהוא טופ 3 בעמדה בליגה.
    והכל ביעילות מופלאה, תוך כדי שטף המשחק, ועם הגנה מצוינת בצד השני.
    אחרי עונה שעברה שהוא הפך לסקורר קטלני מכל הטווחים שיכול לייצר לעצמו, העונה הופיע עם גוף שרירי במיוחד וגם יכולת מסירה משופרת.

    1. וואו! כל זריקה שלו פגעה. זה נדיר להיות על 100 מהשדה. ולחשוב שזה נעשה עוד מול ההגנה הקשוחה של יוסטון בפרה-סיזון! בפלייאוף הוא הולך לשים את זה בעיניים עצומות

      1. אתה מוכן יום אחד לוותר על כל ההתנצחויות האלה?
        לא אטרח לקרוא בכלל את תגובתך אז חבל שתכתוב.

            1. רזי אתה האחרון שישי לו זכות מוסרית לדבר על זה אחרי ההתנהגות הפוגענית שלך באופן עקבי במשך שנים. האחרון. תסתכל בראי לפני שאתה עולה על המקלדת. הבנת?

        1. אחרי שתתנצל על כל מה שעשית באופן אישי אני אשקול.עד אז הדאבל סטאנדרט שלך הוא סיבה מצויינת לשבת בשקט

    2. אני שותף להתלהבות שלך מדווין וואסל. המחלה של ה-NBA זה לתקוע כישרונות כרול פליירס לעיתים ללא הזדמנות אמיתית לקחת את הצעדים הבאים. ווסל קיבל הזדמנות אמיתית בספרס להתפתח ולשדרג את היכולות שלו על הכדור. ולחשוב שפאטריק ווילאמס נחשב לכישרון הגדול של פלורידה סטייט כשווסל כבר אז היה טוב ממנו בהכול חוץ מכדרור.

  3. ג.ס שולפת אקדחים במערב הפרוע.
    כריס פול מגוון מאוד את עמדה 1 כמנהל משחק, וכמנהל ספסל.
    ויגינס מקווה שפחות טרוד בבעיות אישיות , בכושר שהיה בו ,זה סוג של חיזוק מאוד רציני.
    קליי – צפי לשיפור רב .
    קומינגה-עדיין לא בטוח , אם כן אס רציני.
    קארי וגרין- לשמור על הקיים.
    לוני- להמשיך לעבוד שעות נוספות.
    מודי- גורדן פול הלך, הזדמנות למקום טוב ברוטציה.
    הבעיה יש את דנוור,לייקרס,פניקס

  4. יש שלישיית רוקיס מרשימה ביותר, יחד עם האחים תומפסון . זו חמישיה מרשימה ביותר.
    כמה מתוך החמישיה הזו יכנסו לאולסטאר עוד שנתיים?
    מה יקרה אם ירכיבו קבוצה מחמישיה כזו, תוך כמה זמן הרכב כזה לוקח אליפות?
    מה שיפה שהם מפוזרים בקבוצות צעירות שעוד ידברו הרבה בעתיד.
    ועוד דבר ארבע מתוך החמש הם אמריקאים.אולי תשתנה המשוואה הנוכחית שבה כוכבי הליגה הגדולים הם זרים.

  5. הניקס- נו באמת סטפן סמית
    זה מה שאתם מבטיחים לאוהדים? מה חסר דוגמניות שיבטיחו הופעה בעירום במקרה של אליפות?
    אגב רעיון טוב להתפרסם . הסיכוי לקיים את ההבטחה הוא אפס עגול.

  6. תודה מנחם.
    סטפן אי סמית' הבטיח לעשות קרחת עם הניקס לוקחים אליפות. ממש חכמה גדולה…
    אני מתחייב לעשות ניתוח לשינוי מין במידה ושארלוט לוקחים אליפות.

  7. משחק של ג"ס, ראיתי רק עד אמצע הרבע השלישי. הקונגס שלטו . אחכ נכנסתי וראיתי להפתעתי שג"ס.
    .
    אחרי שבשלושת המשחקים האאשונים הרוקי פודז'מסקי (להלן פוד) הראה לקר שהוא ראוי לקבל דקות במהלך העונה היום היה תור הרוקי השני טרייס דייויס. שיחק טוב בהתקפה אבל את העיקר שמר להגנה על סבוניס. שורה תחתונה גם הוא יקבל דקות. נראה אותו מול דיוויס ויוקיץ
    .
    קלי נתן משחק חלש .
    .
    עושה רושם שקר הולך לתת לקרי ופול לשחק יחד חלק מהזמן. בכושר הנוכחי של קלי, אם החזרה של לוני וגרין זה יהיה על חשבון קלי. כי קמינגה מראה שהוא חייב לקבל דקות

  8. תודה על המעורב.
    מעניין אם מישהו פעם ייקח על עצמו לכתוב ספר מקיף איך לברון ג'יימס שומר על הגוף שלו – דיאטה, שגרת אימונים
    התחלתי לראות כדורסל בתחילת שנות ה-90 ורק סטוקטון ומאלון מתקרבים לרמת הכושר בגיל הזה. נוביצקי קארטר גארנט ירדו משמעותית באתלטיות והשפעה שלהם למשחק

    1. שאל את אחינו החמוד שימון, אבו אי טי.
      הוא יספר לך שהשקץ שותה מים ממעיין הנעורים.
      מים שמכילים סמים אנאבוליים שמאריכים הכל, גם החציל של מומי חוגג

      1. אגב, אם לברון רוצה להגיע לגיל 100 ואפילו לעבור אותו, כדאי לו לחטוף הכשות מעכסן גב היהלום ואחרי כן מהקינג קוברה כמו ביל האסט שהיה שכן של מנחם במיאמי.
        ביל חי 101 שנה!!!! הוכש כמעט 200 פעם (מחזיק בשיא או שיאי עולם לאדם שהוכש על ידי הכי הרבה מינים של נחשים ארסיים). אולי ארס נחשים הוא הוא מעיין הנעורים?
        ביל נולד ב 1910 וניפטר ב 2011.
        היה חלבן מצטיין של נחשים ארסיים וסיפק ארסים למכוני מחקר.
        התמונה האייקונית שלו בשחור לבן כשהוא מאכיל בכח קינג קוברה חקוקה אצלי בראש לא מעט עשרות שנים.
        מי שרוצה להרחיב.
        https://en.wikipedia.org/wiki/Bill_Haast

  9. מל – סקצ׳רס חברת ענק ששווה מיליארדים. המרכז שלה הוא במנהטן ביץ׳ קליפורניה, כמה מיילים מהבית שלי, ובעל הבית הוא יהודי חם שתורם המון למרכז חב״ד המקומי שלנו

  10. חברים תעשו לעצמכם טובה ותצפו ב 5 הדקות האחרונות של המשחקבין ג"ס לקינגס (שודר בערוץ הספורט ויש גם ברשת). אמ:לק; קרי נתן הופעה. לא נותרו הרבה שנים לראות אותו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט