A Kosher Hot Dog: צ'מפיונשיפ על הפרק / ארז שץ ויוני לב ארי

(צילום: cappertek.com)

And Then They Were Four. סדרות הדיוויז'ן מאחורינו, ופרק מספר 157 של A Kosher Hot Dog מוקדש בעיקר לכם, מאזינים יקרים, חיילים / תושבי העוטף או כל אזרח אחר, שממש רוצה לשמוע קצת משהו אחר בתוך כל התופת הזו. אז לפנות בוקר (ב') יצאה לדרך סדרת הצ'מפיונשיפ של האמריקן ליג, בין טקסס ליוסטון (נשמע מוזר), והלילה תחל גם הסדרה בין אריזונה לפיליס.

הפרק החל בסיכום סדרות הדיוויז'ן מלאות ההפתעות, פרידות מהדודג'רס החבולים, הברייבס המאכזבים והאוריולס שיחזרו בגדול בעונה הבאה. וגם ממינסוטה, שיפה שהגיעה עד הלום. ולאחר מספר פינות ואזעקה אחת (היינו ילדים טובים והלכנו למיגונית) עברנו לפריוויוז של סדרות הגמר. מי מאיתנו ידע את "חידת השבוע" אם בכלל, והאם יוני זיהה את הליינאפ שארז וה-AI הציגו בפניו? היכנסו ותדעו.

יוני לב ארי

die hard yankee fan, חי ונושם סביב הפאסט בול

לפוסט הזה יש 6 תגובות

  1. תודה חברים, אין הרבה מה להרחיב על הקריסה הטוטאלית של הדודג'רס
    .
    כרגיל במצב הזה מצידי שכל אחת תזכה חוץ מהאסטרוס

    1. אני אפילו מוכן שהאסטרוז יקחו, רק לא האסטרוז. בכלל פלייאוף מוזר. לשניה אחת הרגיש שהנה, יש לנו סדרות, ופלופ, גם זה נעלם ואיננו. בקצב הזה הריינג׳רס יכולים להגיע לוורלד סירייס במאזן 9-0.

        1. לא, זה נאמר בקטע שאני כל כך לא רוצה שהאסטרוז יקחו שאני אפילו מוכן שהם ינצחו רק שלא האסטרוז! כשחשבתי על זה זה נשמע יותר טוב, לא עבר כמו שצריך. אבל האמת שאם יהיה שידור חוזר של שנה שעברה בוורלד אני אשמח לברך את האסטרוז על הריפיט רק שלא הפיליז. אם כי אני יותר אשמח לריינג׳רס-דיבאקס בוורלד.

  2. השנאה של אשתי לדודג'רס על שעזבו את ברוקלין באמצע הטרוף שלה על הקבוצה נשארה עד היום ולכן אני שמח בנפילתם. תודה לשניכם על ההתמדה. כבוד גדול לאתר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט